coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

65,474 $

3,882,608,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,944 $

174,578,014 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

570.9 $

33,851,405 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

162.51 $

9,636,843 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

59,282 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5165 $

30,628 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,942 $

174,467,716 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

6.66 $

394,938 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4%

0.15 $

8,895 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

13/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!
قیمت بیت کوین
تحلیل بیت کوین
bitcoin
اخبار بیت کوین
1491
5 دقیقه

دقایقی پیش، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) اعلام کرد که نرخ بهره را در بازه ۵.۵۰٪ تا ۵.۲۵٪ نگه داشته است، تصمیمی که با پیش‌بینی‌های قبلی همخوانی دارد. در پاسخ به این خبر، قیمت بیت کوین که پیش از این تا سطح ۵۶،۰۰۰ دلار کاهش یافته بود، به سرعت افزایش یافت و به حدود ۵۸،۰۰۰ دلار رسید.

توضیحات تکمیلی:

روند افزایشی نرخ بهره در ایالات متحده از مارس ۲۰۲۲ آغاز شد و فدرال رزرو در چندین نوبت این نرخ‌ها را افزایش داد. با این حال، از جولای سال گذشته این نرخ‌ها ثابت مانده‌اند. فدرال رزرو بارها اعلام کرده است که تا زمانی که از کاهش پایدار تورم تا هدف ۲٪ اطمینان حاصل نشود، نرخ‌ها را کاهش نخواهد داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اخیراً در یک سخنرانی تأکید کرد که تورم هنوز پیشرفتی برای بازگشت به هدف ۲٪ نشان نداده است.

قیمت لحظه ای بیت کوین را از اینجا ببینید.

اطلاعات تورمی:

داده‌های تورمی اخیر نشان داده‌اند که شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه مارس به ۳.۵٪ رسیده است، که هنوز فاصله زیادی با هدف فدرال رزرو دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط CNN Business، JP Morgan و Goldman Sachs پیش‌بینی کرده‌اند که اولین کاهش نرخ بهره ممکن است در ماه جولای رخ دهد، در حالی که Wells Fargo انتظار دارد این کاهش در ماه سپتامبر اتفاق بیفتد. از سوی دیگر، Bank of America پیش‌بینی کرده است که کاهش نرخ بهره حداقل تا دسامبر رخ ندهد.

کنفرانس مطبوعاتی:

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قرار است به زودی کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و به سوالات خبرنگاران در مورد سیاست‌های آینده پاسخ دهد. انتظار می‌رود که نکات مهمی در این سخنرانی مطرح شود.

واکنش بازار:

در پی اعلام تصمیم فدرال رزرو، بیت کوین واکنش مثبت نشان داد و با ثبت یک کندل سبز در نمودار ۱۵ دقیقه‌ای، از ۵۷،۳۴۷ دلار به ۵۸،۰۰۰ دلار افزایش یافت. این تحرکات قیمتی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به دنبال ثبات نرخ بهره، به دنبال فرصت‌های خرید در بازار هستند.در کنفرانس مطبوعاتی اخیر که پس از نشست کمیته بازار آزاد فدرال برگزار شد، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، نسبت به وضعیت تورم که همچنان بالاست، هشدار داد و اعلام کرد که مسیر کاهش تورم همچنان نامطمئن به نظر می‌رسد.

تاکید بر نظارت بر بازار کار:

پاول تأکید کرد که فدرال رزرو با دقت بازار کار را زیرنظر دارد و در صورت لزوم به هرگونه تضعیف غیرمنتظره در بازار کار پاسخ خواهد داد. او با اشاره به مسئولیت‌های دوگانه بانک مرکزی که شامل ثبات قیمت‌ها و حداکثر اشتغال است، بر آمادگی فدرال رزرو برای مقابله با چالش‌های پیش رو تأکید کرد.

بیانیه در مورد نرخ بهره:

بیانیه فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی به دنبال اطمینان بیشتر برای رسیدن به کاهش پایدار تورم به هدف ۲٪ است. پاول در این زمینه افزود: «داده‌هایی که تا به اینجای سال داریم، هنوز نتوانسته‌اند این اطمینان را به ما بدهند.»

پیش‌بینی‌های آینده:

رئیس فدرال رزرو همچنین گفت که احتمال اینکه تصمیم بعدی فدرال رزرو افزایش نرخ بهره باشد بسیار پایین است، مگر اینکه شواهد قانع‌کننده‌ای مبنی بر ناکافی بودن سیاست‌های کنونی برای رسیدن به هدف تورمی مشاهده شود. وی تصریح کرد که چنین شواهدی در حال حاضر وجود ندارد.

او در پایان با خوش‌بینی اظهار داشت که انتظار دارد در ماه‌های آتی شاهد کاهش تورم باشیم، که این موضوع بر اساس داده‌های اقتصادی کلان آمریکا سنجیده خواهد شد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

قطعی سیستم کوین‌بیس و تأثیر آن بر کاربران: جزییات و واکنش‌ها!

قطعی سیستم کوین‌بیس و تأثیر آن بر کاربران: جزییات و واکنش‌ها!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین


تحلیل کاربران

نوسانات

mohammad89AFG

15/اردیبهشت/1403

بیت کویین الان خیلی داره می ره بالا اگه همینطوری بمونه عالیه ولی بازم ریسکش بالاست مثلا یه هفته خوبه یه هفته بد

5

نوسانات

nasita7667

13/اردیبهشت/1403

بیت کوین الان نوسانات خیلی بالا پایینی رو داره تجربه می‌کنه طبقه چند هفته اخیر ریزش کرد و به درصد چندی بالا رفت فعلن شرایط غیر قابلی داره دنبال میکنه

19

فدرال رزرو ارز

marwan

13/اردیبهشت/1403

پس از واکنش منفیقیمت بیت کوین به انتشار گزارش تورم ایالات متحده در روز گذشته که امیدها برای کاهش نرخ بهره طی ماه‌های آینده را از بین برد، یک تحلیلگر عقیده دارد که دارایی‌های پرریسک مانند بیت کوین در شرایط اقتصادی کنونی بازهم عملکرد خوبی خواهند داشت.

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.