coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,677 $

3,967,077,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,139 $

195,554,093 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

586.8 $

36,560,132 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.5%

145.36 $

9,055,928 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

3,138 $

195,498,646 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5294 $

32,982 تومان

XRP

XRP

xrp

7%

0.1615 $

10,061 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.77 $

359,471 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

06/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟
بلک راک
تحلیل بیت کوین
bitcoin
705
2 دقیقه

ورود قابل توجه نقدینگی به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌ کوین متعلق به بلک‌راک (IBIT)، که از زمان عرضه آن شروع شده بود، پس از ۷۱ روز متوالی، دیروز بدون ثبت هیچ ورودی خالص به پایان رسید. این رویداد در روزی اتفاق افتاد که بیت ‌کوین نیز شاهد کاهش قیمت به میزان ۵.۲ درصد بود. با وجود این کاهش، صندوق بلک‌راک توانست به جمع ۱۰ صندوق برتر با طولانی‌ترین دوره ورودی در تاریخ ETFها بپیوندد.

طبق گزارشی که اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، منتشر کرده است، رکورد طولانی‌ترین دوره ورود نقدینگی متعلق به صندوق ETF درآمد حق بیمه سهام جی‌ پی ‌مورگان (JEPI) با ۱۶۰ روز ورودی مداوم است. در مقایسه با رکوردهای جهانی، صندوق بلک‌راک در فاصله نزدیکی از رسیدن به جمع ۵ صندوق برتر قرار داشت و امید بود که در این ماه به این موفقیت دست یابد.

قیمت لحظه ای بیت کوین را از اینجا ببینید.

داده‌های بازار همچنین نشان می‌دهد که مجموع خروج‌های خالص از صندوق‌های ETF بیت کوین به ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است. بیشترین میزان خروج، ۱۳۰ میلیون دلار، مربوط به صندوق گری‌اسکیل است. با وجود عدم ثبت ورودی خالص توسط بلک‌راک، سایر صندوق‌های ETF همچون فیدلیتی و آرک اینوست همچنان ورودی‌های محدودی را تجربه کردند، با افزوده‌های به ترتیب ۵.۶ و ۴.۲ میلیون دلاری.

این تغییرات در بازار نشان‌دهنده یک دوره بحرانی برای سرمایه‌گذاران در صندوق‌های ETF بیت کوین است. پیش‌بینی تاثیر این تحولات بر آینده بلک‌راک و سایر بازیگران بزرگ در این بازار، مستلزم بررسی دقیق‌تر و پیگیری مستمر رویدادهای آتی خواهد بود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین


تحلیل کاربران

قیمت لحظه ای بیت کوین

5AMIR

07/اردیبهشت/1403

دوستان سلام... داده های بازار نشان میدهد که مجموع خروج های خالص از صندوق های ETF بیت کوین به ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است بیشترین میزان خروج،۱۳۰ میلیون دلار،مربوط به صندوق گری اسکیل است،با وجود عدم ثبت ورودی خالص توسط بلک راک،سایر صندوق های ETF همچون فیدلیتی و آرک اینوست همچنان ورودی های محدودی را تجربه کردند با افزوده هایی به ترتیب ۵.۶ و ۴.۲ میلیون دلار که این تغییرات در بازار نشان دهنده یک دوره بحرانی برای سرمایه گذاران در صندوق های ETF بیت کوین است...!!! با آرزوی فردایی بهتر و آینده ای روشنتر برای تمام انسانها بویژه تو هموطن عزیزم در ایران که باوجود شرایط نامساعد اقتصادی امیدت به فردا را از دست نمیدهی...!!!

11

بیت کوین

saman.a

07/اردیبهشت/1403

سلام دوستان عزیز صبح همگی بخیر و شادی.دوستان بیت توی یه کانال نزولی داره حرکت میکنه و همه تحلیل های تکنیکالش میگه که باید افت شدیدی رو نشون بده حواستون باشه دوستان عزیز یک وقت ریسک الکی نکنید.

9

وری وری لایکـــــــــــــــــ

[email protected]

08/اردیبهشت/1403

در ایالات متحده، وجوه تا حد زیادی یکسان هستند، با چند دسته برجسته: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک: این صندوق‌ها که برای سرمایه‌گذاران متوسط طراحی شده‌اند، طیف متنوعی از اوراق بهادار را در بر می‌گیرند که استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خاصی را هدف قرار می‌دهند، از «رشد فناوری» تا «بدهی‌های بازارهای نوظهور». آنها معمولاً به طور فعال توسط مدیران صندوق مدیریت می شوند یا به طور منفعلانه از یک شاخص معیار تقلید می کنند (مانند S&P 500 )، آنها یک رویکرد ساده برای تنوع بخشیدن به سبد سهام ارائه می دهند.

8

سقوط بیت کوین

king65mmd

14/اردیبهشت/1403

این افت قابل توجه، نشان‌دهنده‌ی فشار نزولی فراگیر بر کل بازار رمزارز است. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر حدود ۲۰ درصد پایین‌تر از بالاترین رقم تاریخی خود یعنی بالاتر از ۷۳ هزار دلار که در اواسط مارس ثبت شده است.

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.