coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

63,463 $

3,953,744,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,083 $

192,054,702 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

588.2 $

36,644,860 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.2%

153.25 $

9,547,475 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9991 $

62,244 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

0.552 $

34,390 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

3,084 $

192,131,954 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.5%

0.1577 $

9,825 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.89 $

366,947 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رکوردشکنی در مزایده؛ ساتوشی حماسی با قیمت باورنکردنی فروخته شد!

07/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
رکوردشکنی در مزایده؛ ساتوشی حماسی با قیمت باورنکردنی فروخته شد!
بیت کوین حماسی
epic sat
اخبار کوینکس
895
2 دقیقه

در یک رویداد خیره‌کننده در تاریخ 4 اردیبهشت 1403، صرافی کوینکس به عنوان اولین صرافی تاریخ که ساتوشی حماسی را به مزایده گذاشت، توجه جامعه جهانی ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. این مزایده که از تاریخ 4 تا 6 اردیبهشت برگزار شد، به فروش ساتوشی حماسی با قیمت نجومی 2,134,452.23 دلار (معادل 33.3 بیت‌کوین) انجامید و این دارایی نادر به عنوان اولین ساتوشی چهارمین هاوینگ بیت‌کوین، تاریخ‌ساز شد.

نگاهی به ساتوشی حماسی؛ یک دارایی استثنایی

ساتوشی حماسی که در بلاک 840,000 توسط استخر استخراج ViaBTC ماین شده، به دلیل کمیابی و منحصربه‌فرد بودن، ارزش تاریخی و کلکسیونی چشمگیری دارد. تنها چهار ساتوشی از این نوع در کل اکوسیستم بیت‌کوین ماین شده است، که هر کدام نمادی از لحظات کلیدی در تاریخ این رمزارز محبوب به شمار می‌روند.

روند مزایده؛ توجه و هیجان جهانی

مزایده با یک پیشنهاد افتتاحیه 1.1 بیت‌کوین آغاز شد و سریعاً به میدان رقابتی برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به دارایی‌های دیجیتال تبدیل شد. طی این رویداد، شرکت‌کنندگان از سراسر جهان پیشنهادات خود را ارائه دادند، و این توانست نه تنها توجه عمومی، بلکه توجه رسانه‌ها را نیز به خود جلب کند.

کوینکس؛ پیشتاز نوآوری در بازار ارزهای دیجیتال

صرافی کوینکس با برگزاری این مزایده، استانداردهای جدیدی را در حوزه فروش دارایی‌های کریپتویی تعیین کرد. این صرافی که همواره بر اصل "در اولویت بودن مشتریان" تاکید دارد، نشان داد که چگونه نوآوری و تعهد می‌تواند به ایجاد فرصت‌های جدید و متمایز در بازار پر تلاطم ارزهای دیجیتال منجر شود.

ثبت نام در کوینکس با تخفیف ویژه کارمزد

آینده‌ای روشن با کوینکس

مزایده ساتوشی حماسی تنها یک مثال از تعهد کوینکس به نوآوری و ارائه خدمات متنوع به کاربرانش است. با توجه به موفقیت‌های کسب‌شده، انتظار می‌رود که این صرافی در آینده نیز به پیشتازی خود در ارائه خدمات نوین و باکیفیت در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دهد و تجربه‌ای برتر را برای کاربران جهانی فراهم آورد. این رویداد نشان داد که چگونه اکوسیستم بیت‌کوین همچنان می‌تواند میدانی برای نوآوری و کشف فرصت‌های جدید باشد.

منبع

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رمزارز کاربردی Renzo در کوینکس لیست شد: همه چیزی که باید درباره این ارز بدانید!

رمزارز کاربردی Renzo در کوینکس لیست شد: همه چیزی که باید درباره این ارز بدانید!

رمزارز DOG وارد بازار کوینکس شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

رمزارز DOG وارد بازار کوینکس شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

رمزارز MSN به فهرست صرافی کوینکس افزوده شد: آشنایی با جزئیات این ارز!

رمزارز MSN به فهرست صرافی کوینکس افزوده شد: آشنایی با جزئیات این ارز!

ارز تنسور در کوینکس لیست شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

ارز تنسور در کوینکس لیست شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴


تحلیل کاربران

freshtt

fresh78

07/اردیبهشت/1403

این رویداد نشان داد که چگونه اکوسیستم بیت کوین برای هوادارانش بدرد بخور میباشد وباعث پیشرفت همه مردم خواهد شد به امید آنروز....

17

ساتوشی

Mr.kord

15/اردیبهشت/1403

سلطان تمام ارزهای دیجیتالی و واقعی هست پیشتاز در کل ارزها به نظر من تنها ارز ی هست که ضرر ندارد و سودش هم دربلند مدت خوب هست

0

ساتوشی گمنام

[email protected]

08/اردیبهشت/1403

ساتوشی ۱۰۰ میلیونیم بیت کوین است. این واحد از آن جهت اهمیت دارد که ارزش بیت کوین به طور تصاعدی طی سال‌های اخیر افزایش یافته است. بنابراین، برای ریزتراکنش‌ها به واحد‌های کوچک‌تری نیاز است. علاوه بر این، این واحد‌های کوچک باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بتوانند بیت‌کوین را در مبالغ کوچک‌تر خریداری کنند، نه اینکه مجبور باشند در یک بیت کوین (BTC) کامل سرمایه‌گذاری کنند. وقتی مردم به «خرید بیت‌کوین» اشاره می‌کنند، درواقع واحدهای بیت‌کوین یا ساتوشی را می‌خرند. وقتی کسی در مورد مقادیر کمتر از ۱ BTC صحبت می‌کند، آن را با استفاده از اصطلاحی به نام ساتوشی نشان می‌دهد.

13

رکورد شکنی در ساتوشی

marwan

07/اردیبهشت/1403

کاربران بیت‌کوین هزینه‌های خیره‌کننده 37.7 بیت‌کوین به ارزش کمی بیش از 2.4 میلیون دلار با قیمت‌های فعلی را برای به دست آوردن سهم خود از فضای محدود در چهارمین بلوک نصف کردن بیت‌کوین خرج کرده‌اند ، در ساعت 12:09 صبح UTC در 20 آوریل ، ماینر بیت کوین ViaBTC 840000مین بلوک را تولید کرد 

17

موفقیت های صرافی کوینکس

5AMIR

07/اردیبهشت/1403

دوستان سلام... باتوجه به موفقیت هایی که صرافی کوینکس تابحال بدست آورده همچنان از این صرافی انتظار میرود که آینده روشنی درپیش رو داشته باشد،مزایده ساتوشی حماسی تنها نشان از عمل به یکی از تعهداتی است که کوینکس در رابطه با نوآوری و ارائه خدمات متنوع به کاربرانش داده و نشان میدهد که این صرافی در آینده به پیشتازی خود در ارائه خدمات نوین و با کیفیت در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دهد و تجربه های بهتری را برای کاربران در سراسر جهان فراهم آورد،باآرزوی آینده ای بهتر و درآمدی به مراتب بالاتر از حال برای تمام انسانها بویژه برای هموطنان عزیزم در سراسر گیتی...!!!

15

رکورد زنی ساتوشی

king65mmd

07/اردیبهشت/1403

راستش اول از همه ساتوشی بگیم ینی چه ؟ ساتوشی کوچکترین واحد ارز دیجیتال بیت‌کوین بوده و از نام ساتوشی ناکاموتو، بنیانگذار بیت‌کوین و پروتکل‌های آن، گرفته شده است.

20

بی خبر از مزایده ساتوشی

tohid8455

07/اردیبهشت/1403

دعوتنامه برام ارسال نشده بود اگه منو خبر میکردن 5 میلیون میدادم به اولین ساتوشی. چون سال 2040 که ماین بیت کوین تمام میشه این کوین ارزش باستانی خواهد داشت. هر چی تایپ میکنم میگه تحلیل شما کوتاه است. باور کنید مطلب من همین بوذه

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.