coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.1%

66,319 $

3,932,716,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

2,999 $

177,865,013 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,359 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

580.6 $

34,431,952 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

12.5%

162.71 $

9,648,703 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

0.5175 $

30,688 تومان

XRP

XRP

xrp

3.3%

2,996 $

177,666,951 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.8%

6.45 $

382,485 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.8%

0.1548 $

9,180 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

همکاری صرافی OKEx و میکر؛ با توکن دای (Dai) سود ۴ درصدی کسب کنید!

26/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
همکاری صرافی OKEx و میکر؛ با توکن دای (Dai) سود ۴ درصدی کسب کنید!
اخبار
Dai
3478
دقیقه

صرافی ارز دیجیتال OKEx برنامه ریزی کرده است تا به اولین پلتفرم بزرگی تبدیل شود تا از نرخ پس انداز دای (DSR) استفاده کند و به دارندگان این استیبل کوین امکان دهد تا سود ۴ درصدی کسب کنند.

سازمان مستقل غیرمتمرکز MakerDAO که مسئول اکوسیستم استیبل کوین DAI است، اعلام کرد که صرافی OKEx از تاریخ ۲۳ دسامبر، DSR را به میلیون ها کاربر خود ارائه خواهد داد.

پس از ارائه DSR، کاربران صرافی OKEx خواهند توانست مستقیما DAI واریز کرده و آن را در DSR استیک کنند تا نرخ سود ۴ درصدی و هم چنین پاداش های اضافی از صرافی کسب کنند، اما هنوز مشخص نیست که این پاداش اضافی چه مقدار است.

برای شروع در DSR، هیچ حداقل یا حداکثر واریز و هم چنین هیچ کارمزدی وجود ندارد. با این اقدام صرافی OKEx، پذیرش DSR در آسیا تسریع می‌یابد و میلیون ها نفر با DAI آشنا خواهند شد.

ماه گذشته و پس از رای گیری دارندگان توکن MKR، پلتفرم MakerDAO به فعال کردن DSR پرداخت. در بیانیه روز سه شنبه، MakerDAO گفت طی سه هفته پس از عرضه قراردادهای DSR، کاربران سراسر جهان بیش از ۱۶ میلیون توکن DAI در آن مسدود کرده اند.

مزایای DSR

مزایای استفاده از DSR برای افراد، استارت آپ ها و کسب و کارها عبارت است از:

  • با ایمن سازی DAI، کاربران سود تعیین شده توسط MakerDAO را کسب می‌کنند که در حال حاضر ۴ درصد است.
  • هیچ کارمزد یا حداقل و حداکثر واریزی برای شروع وجود ندارد.
  • در هر زمانی می‌توان واریز و برداشت انجام داد.
  • ویژگی DSR برای تمام دارندگان DAI در سراسر جهان در دسترس است.
  • ویژگی DSR برای کاربران بسیار تعیین کننده است و ابزاری قوی برای کل اکوسیستم دیفای می‌باشد.

نحوه عملکرد DSR در پلتفرم OKEx چگونه است؟

یکی از ویژگی های منحصربه‌فرد و محبوب صرافی OKEx به اسم Pool است. Pool یک استخر ماینینگ با سرویس استیکینگ است که کاربران را ترغیب به حفظ بلندمدت دارایی خود می‌کند و به آنها پاداش ارائه می‌دهد. با یکپارچه سازی Pool با DAI، دارندگان حساب OKEx می‌توانند DAI واریز کنند و آن را در DSR استیک کنند.

کاربران پس از استیک کردن، سود و پاداش مشخص شده توسط OKEx را کسب می‌کنند.

فرآیند DSR ساده است:

  • ۱- برنامه OKEx را اجرا کنید.
  • ۲- تب Pool را انتخاب کنید.
  • ۳- به بخش استیکینگ بروید و DAI را انتخاب کنید.
  • ۴- مقدار DAI مورد نظر خود برای استیکینگ را وارد کنید.
  • ۵- از DSR لذت ببرید.

با افزایش کاربران DSR، صرافی ها و پلتفرم ها و پروژه های بیشتری به سمت پذیرش DAI و DSR روی خواهند آورد و کاربران بیشتری با پروتکل Maker و اکوسیستم دیفای آشنا می‌شوند.

کانال تخصصی ایردراپ ها

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

عملکرد صرافی ها

soheilstar

27/آذر/1398

بازار رقابت صرافی های معتبر وابسته به اجرای پلتفرمها و موارد متنوع اینچنینی است که انجام میدهند تا بتوانند سهم بیشتری از سودآوری در ارزهای دیجیتال داشته باشند.

18

سود دوطرفه

afshin1482

27/آذر/1398

هدف افزایش کاربر است و سود دو طرفه ولی در اینجا بیشتر منافع صرافی ها تامین خواهد شد با تعداد کاربران بیشتر

13

توکن چیست؟

[email protected]

27/آذر/1398

ایکاش برنامه نویسان کوینگرام درباره توکن ها مطالبی می‌گذاشتند تا هم نحوه گرفتن و هم نحوه تبدیل آنرا کاربران بهتر متوجه میشدند

9

توکن دای

karimahmadi

06/مرداد/1400

صرافی ایرانی نوبیتکس هم توکن دای را در قسمت ارزهای خود اضافه کرده است به جای اضافه کردن توکن بر پایه اتریوم وسود داشتن برای صرافی کاش چند تا ارز خوب اضافه می کرد تا تریدرها معامله بیشتری انجام می داند این نیز به سود صرافی است نه اینکه بعد از مدت ها یک ارز جدید اضافه کند آن هم یونی سوآپ با قیمت ۱۸ دلار چندین بار براشون پیام دادیم چند ارز اضافه کنید مخصوصا ارزان قیمت باشد بتوانیم ترید کنیم هم برای سرگرمی خوب است هم برای درآمد زایی به سود صرافی هم است کارمزد می گیرد ولی کو گوش شنوا

6

تبلیغ

fatemeh13771998

26/آذر/1398

با این کار ها این صرافی ها می خواهند افزایش کاربر داشته باشند و این افزایش کاربر به سود آن هاست و اون ۴ درصدی رو که می خواهد به کاربرانش بدهد جبران خواهد شد. در این دنیا هر کی به فکر جیب خودش است!!!

22

همکاری صرافی

marwan

03/بهمن/1402

توکن MKR از جمله توکن های MakerDAO و پروتکل Maker است که هرکدام از آنها به ترتیب یک سازمان غیرمتمرکز و یک بستر نرم افزاری می باشند و هر دو مبتنی بر بلاکچین اتریوم هستند . که هر دو پلتفرم به کاربران اجازه می دهند تا استیبل کوین DAI را صادر و مدیریت کنند

1

تحلیل

masoud.e203

27/آذر/1398

دیگه کم کم صرافی های انلاین دارن جای بانک ها رو میگیرن و خدماتی مثل اونها ارائه میدن و این حرکت تازه هم مثل سپرده گذاری تو بانک هست که به شما سود تعلق میگیره که ناگفته نماند از طریق تبلیغات اون سود جبران میشه

10

مزایای DSR

[email protected]

27/آذر/1398

مزایای استفاده از DSR برای افراد، استارت آپ ها و کسب و کارها عبارت است از: . با ایمن سازی DAI ، کاربران سود تعیین شده توسط MakerDAO را کسب می کنند که در حال حاضر ۴ درصد است. . هیچ کارمزد یا حداقل و حداکثر واریزی برای شروع وجود ندارد. در هر زمانی می توان واریز و برداشت انجام داد. . ویژگی DSR برای تمام دارندگان DAI در سراسر جهان در دسترس است. . ویژگی DSR برای کاربران بسیار تعیین کننده است و ابزاری قوی برای کل اکوسیستم دیفای می باشد.

12

افزایش طرفدار صراف

migan.amire

27/آذر/1398

هر کس دارای نظر شخصیه خودش هس اما نظر اکثریت به اینه که این کار موجب جلب توجه کاربران بیشتر برای صراف‌ها و افزایش بازدید از آنهاست و اینکار به سود صراف‌هاست .

11

افزایش کاربران

kiasha.m

26/آذر/1398

با این کار صرافی ها باعث افزایش کاربران میشوند و در نتیجه خودشون سود بیشتری میبرند. هر کی به فکر خودشه

14

مزایایDSR

sarhangi

26/آذر/1398

با افزایش تعداد بیشتر کاربران صرافی ها و پروژه‌های بیشتر به سمت آن سوق داده شده و کاربران بیشتری جذب آن می شوند

22

نرخ بهره پرداختی توکن DAI به ۱۱.۵ درصد رسید

boy racy

27/آذر/1398

جامعه غیرمتمرکز و ناشناس (DAO) میکر (DAOMAKER)، امروز طی یک نظرسنجی از کاربران و فعالان تصمیم گرفتند نرخ بهره پرداختی برای توکن دای (DAI) را ۴ درصد افزایش دهند. این نظرسنجی که جامعه با هولد کردن توکن MKR در آن شرکت کردند؛ در ارتباط با افزایش نرخ بهره پرداختی دای (DAI) بود و پنجمین نظرسنجی و افزایش نرخ بهره محسوب میشد. گزینه های موجود برای رای دادن شامل افزایش ۱درصدی، افزایش ۲درصدی، افزایش ۳درصدی، افزایش ۴درصدی و درنهایت عدم افزایش نرخ پرداختی بود. گزینه افزایش ۴ درصدی با ۵۰۵۷۹.۲۳ توکن میکر، بیشترین رای را از طرف کاربران دریافت کرد. بعد از آن هم گزینه عدم افزایش نرخ بهره ۱۱۶۵.۷ توکن میکر رای آورد که با این اوصاف نرخ بهره برای پرداخت توکن دای از ۷.۵ درصد به ۱۱.۵ درصد افزایش پیدا کرد. انجام دوباره این نظرسنجی که به تازگی انجام شده بود؛ نشان میدهد نرخ بهره پرداختی باید دوباره افزایش پیدا کند تا جامعه بتواند ارزش توکن DAI را به نسبت ۱:۱ به دلار حفظ کند. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم؛ توکن DAI یک استیبل کوین با نسبت ۱:۱ به دلار محسوب میشود که روی استاندارد ERC20 اتریوم نوشته شده است. ثابت ماندن ارزش ۱ دلاری این توکن بر اساس یک سیستم وام دهی غیرمتمرکز روی پلتفرم میکر انجام میشود. این افزایش در نرخ بهره از زمانیکه توکن دای شروع به فعالیت کرده به صورت زیر بوده است: در ماه فوریه، دوبار افزایش نرخ بهره که هر بار ۰.۵ درصد؛ در ماه مارچ افزایش ۲ درصدی و در نهایت همین هفته که شاهد افزایش ۴ درصدی بوده است. این افزایش ها و تغییر در نرخ بهره نشان دهنده این موضوع است که مقدار بهره به درستی انتخاب نشده بوده و با توجه به تراکم جامعه و میزان عرضه و تقاضا؛ نیازمند اصلاح بوده است. ریچارد براون؛ سرپرست توسعه دهندگان این توکن نیز اعلام کرده این نظرسنجی و اصلاحات تازمانی ادامه خواهد داشت که به بهترین مقدار برای نرخ بهره دای برسیم. توکن میکر در حال حاضر در رتبه ۱۸ جدول ارزهای دیجیتال، با حجم بازار ۶۷۵ میلیون دلار و ارزش ۶۷۵ دلار معامله میشود. توکن دای نیز  با حجم بازار ۸۹ میلیون دلاری در رتبه ۶۷ ام قرار دارد.

14

راز موفقیت در این کار

mehrdad2326

28/آذر/1398

بازارباید به افراد زبده وآگاه سپرده شود.چون با اگاهی ومدرنیزه کردن می توان پیشرفت نمود.بصرف اطلاع از یک مورد موفق نمی توان ریسک کرد وباید چند نمونه بررسی وسپس اقدام لازم را بعمل آورد.

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.