coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,631 $

3,964,211,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

3,094 $

192,741,248 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

588.4 $

36,654,828 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.8%

154.22 $

9,607,906 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.998 $

62,175 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5316 $

33,119 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

3,100 $

193,105,080 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.1583 $

9,862 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.4%

5.94 $

370,062 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کیف پول متامسک (MetaMask) از گوگل پلی حذف شد!

07/دی/1398
افزودن به نشان شده ها
کیف پول متامسک (MetaMask) از گوگل پلی حذف شد!
MetaMask
Wallet
اخبار
7343
دقیقه

کیف پول اتریوم متامسک (MetaMask) در فروشگاه گوگل پلی به حالت تعلیق درآمد. دلیل ذکر شده از طرف گوگل این بوده است که که متامسک ماینینگ از طریق تلفن همراه را امکان پذیر می‌سازد که این ادعا توسط ارائه دهنده این کیف پول رد شده است.

رد ارائه ماینینگ موبایل توسط متامسک

متامسک ماینینگ موبایل را رد کرده است، هرچند این موضوع هنوز توسط تیم گوگل در حال ارزیابی مجدد است.

متامسک در توییتر نوشت: در هفته گذشته، کلاینت اندروید متامسک توسط تیم توسعه دهنده فروشگاه گوگل پلی به حالت تعلیق درآمد. تیم توسعه دهنده گوگل بیان کرده است که سیاست آنها، ماینینگ در تلفن های همراه را ممنوع می‌کند که ما نیز چنین اقدامی انجام نمی‌دهیم. درخواست ما رد شده است.

فروشگاه نرم افزاری گوگل درباره نرم افزارهای مرتبط با ارز دیجیتال و مخصوصا برنامه هایی که خدمات مالی ارائه می‌دهند سختگیر بوده است. گوگل پلی میزبان چندین برنامه قانونی است اما با کیف پول های جعلی مواجه شده است که کلیدها و دارایی های کاربران را سرقت کرده اند.

ماینینگ از طریق موبایل پدیده تقریبا شناخته نشده ای در عرصه ارزهای دیجیتال است. نکته جالب این است که تنها پروژه ای که ماینینگ موبایل ارائه می‌دهد کیف پول الکترونوم (Electroneum) است که هنوز بدون محدودیت در گوگل پلی وجود دارد. این کیف پول، ماینینگ شبیه سازی شده ارائه می‌دهد که بار بیش از حد بر روی پردازنده موبایل وارد نمی‌کند اما استخری از کوین های استخراج شده ETN را مجددا توزیع می‌کند.

به این دلیل، حذف متامسک از گوگل پلی مشکوک به نظر می‌رسد. در سال ۲۰۱۹، معنای ماینینگ به طور دقیق مشخص نیست. برخلاف کاربرد اصلی الکترونوم برای عملیات هشینگ، این برنامه های جدید، شکل های مختلفی از ماینینگ شبیه سازی شده هستند.

ارتباط با برنامه های مالی شخص ثالث بر بستر اتریوم

کیف پول متامسک که به شبکه اتریوم متصل است، از نظر تئوری برای یکی از روش های رایج ماینینگ شبیه سازی شده قابل استفاده است. قرارداد هوشمند فعال فعلی، ایجاد توکن HEX به ازای اتر را امکان پذیر می‌سازد. این فرآیند بیشتر شبیه خرید توکن به جای ماینینگ است، اما با قوانین گوگل در خصوص ارائه برنامه های مالی مرتبط با ارز دیجیتال در تناقض است.

از نظر تئوری، متامسک روشی برای استخراج توکن HEX ارائه می‌دهد که فعالیت کلاهبردارانه در نظر گرفته می‌شود.

هرچند کیف پول متامسک منکر این موضوع می‌شود و اکنون، تیم توسعه دهنده متامسک در تلاش است تا آن را به گوگل پلی برگرداند. این اقدام از جانب جامعه ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌شود.

متامسک ابزاری برای دسترسی به چندین برنامه توزیع شده بوده است و به عنوان پلاگین به مرورگرها اضافه شده و به یکی از کیف پول های محبوب اتریوم تبدیل شده است. تعلیق متامسک زمانی انجام شده است که غول های اینترنتی بار دیگر به عرصه ارزهای دیجیتال حمله کرده اند، به طوری که یوتیوب نیز تولیدکنندگان محتوای ارز دیجیتال را به حالت تعلیق درآورده است.

گوگل پلی هم چنان میزبان بعضی از برنامه های مرتبط با ارز دیجیتال است، اما رویکرد جدیدی به ارائه آنها اتخاذ کرده است. عملکرد جستجو برای کلمه ارز دیجیتال (Cryptocurrency) غیرفعال شده است. این موضوع، یافتن برنامه ها و کیف پول ها را دشوارتر می‌سازد. این ممنوعیت برای اکوسیستم اتریوم که پلتفرمی با بیشترین استفاده برای فعالیت های توکن، دیفای، گیمینگ و سایر کاربردها است شدیدتر می‌باشد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کیف پول

soghtam

01/آبان/1402

سلام به همه دوستان بی شک کیف پول سخت افزاری بهترین کیف پول میباشدودصدامنیت بالایی داردودربین کیف پولهابیشترین استفاده رودارد

2

خوب

[email protected]

22/دی/1398

کیف پول خوب عالی بود راحت اسان چرا همیشه بهترینا خذف میشن حیف سد واقعا اگه دوباره بیارنش خوبه چون واقعا خوب بود

7

لزوم اطمینان از کیف پول

afshin1482

07/دی/1398

اطمینان از کیف پول مورد استفاده از مهمترین موضوعات برای فعالین در صنعت ارز دیجیتال به حساب می یاد که در این خصوص مطالعه و دقت خاص از اهمیت بالایی برخوردار هستش

26

کیف پول ارزی

soni3168

07/دی/1398

خب برای انتخاب کیف پول مناسب باید دقت لازمه رو انجام داد چون بعضی از اینگونه کیف پول ها جعلی هستند و از طرف فیشینگ ها طراحی شده که باعث به سرقت رفتن ارزمورد نظر کاربران میشود بازارهای اندرویدی هم برای تایید برنامه در بازار خود باید قبل از تایید برنامه بررسی های لازمه رو از برنامه مورد نظر انجام داده و بعد از تایید و مناسب بودن آن را روانه بازار اندرویدی خود کنند تا مشکلی برای کاربران و خود به وجود نیاد.

14

نظرم اینکه گوگل پلی سیاسی شده.و طرفداره مالی خودشه

honarvari2208

08/دی/1398

نظرم اینکه گوگل پلی سیاسی شده.و طرفداره مالی خودشه.درست میگم؟ البته در مورد همه ی این تحلیل‌ها باید انتقادها رو هم پذیرفت. ۹۸/۱۰/۰۸

7

کیف پول

abedini

07/دی/1398

به نظر من بهترین و امن ترین کیف پول ، کیف پول فیزیکی هست اونایی که کار ماینینگ رو انجام میدن بهترینش همینه ولی در میان کیف پول های مجازی از نظر من بهترینش Coinomi هست

23

کیف پول مجازی مستقل

M.A - 67

07/دی/1398

مطمئنا هرکس کیف پول شخصی و خاص خودش رو داره و نیازاست دست فردی دیگر در ان نباشد و حس اعتماد پابرجا باشد در کیف پول مجازی نیز این اصل باید پابرجا باشد

11

گوگل پلی

cloner

08/دی/1398

این شرکت گوگل یه شرکت قدرت مند و فوق العاده کار درستی اگر این کیف پول رو به صلاح خودشون حذف کردن پس دلیلشون قانع کنند است البته نوشته بودن باز تحت برسی!!!!

14

بازر گرمی

علی اصغر رفیعی

08/دی/1398

تو ای دنیا باید هر لحظه منتظر ضربه از طرف رقیب باشی چون هر لحظه موسسه ویا شرکت رقیب برای پیشرفت خودش. حاظر به هر کاری دست بزنه مخصوصأ تو ایامی مثل کریسمس ویا ایامی که تواقتصاد مملکت تاثیر داره .تو کشور ما ایام ماه رمضان .عید نوروز وعید .فطر .قربان غدیر ..اگر بجای اینکار همبستگی بود. باعث پیشرفت میشد وبرای خودشون ومردم خوب بود.

9

معایب و مزایا

boy racy

09/دی/1398

ویژگی های مفید کیف پول متامسک: Open source: یعنی تمام کدهای کیف پول MetaMask آنلاین و در دسترس است. می توانید نسخه خود را در منزل تهیه کنید ولی این کار را نکنید. نرم افزارهای  open-source می توانند توسط جامعه مرور و بررسی شوند، یعنی می توانند همواره توسعه یابند. تنظیمات HD: تنظیمات HD یا Hierarchical deterministic به کاربران اجازه می دهد تا از اکانت های خود بکاپ بگیرند. آنها این کار را از طریق ارسال عبارتی به نام عبارت سید انجام می دهند. عبارت سید می تواند برای بازیابی اطلاعات اکانت از دست رفته مورد استفاده قرار بگیرد. خرید داخلی سکه: کیف پول متامسک به طور مستقیم با دو صرافی در ارتباط است که در آنجا کاربران می توانند رمزارز بخرند. کاربران می توانند از Coinbase برای خرید اتر و از  ShapeShift برای خرید توکن های ERC20 یا اتر استفاده کنند. پشتیبانی از مشتریان: کیف پول MetaMask می خواهد تعداد کاربران را تا جای ممکن افزایش دهد. در صفحه اصلی خود یک ویدئو معرفی دارد و صفحه پشتیبانی برای موارد جزئی تر موجود است. رابط کاربری ساده: پس از نصب و تنظیمات، ولت MetaMask کاربری ساده ای خواهد داشت. استفاده از فیچرهای آن و ارسال و دریافت ارز حتی برای تازه کارها ساده است. ذخیره محلی رمزها: برخی از ارائه دهندگان سرویس کیف پول رمزها را در داخل سرور خود ذخیره می کنند. صرافی هایی مثل Coinbase که کیف پول ارائه می دهند از این روش استفاده می کنند. رمزهای کیف پول MetaMask در مرورگر کاربر ذخیره می شوند. این ویژگی به کاربران کنترل بیشتر روی رمزهای عمومی و اختصاصی می دهد. جامعه: کیف پول متامسک یک بخش مهم از جامعه اتریوم است. این کیف پول بیش از 1 میلیون کاربر فعال و بیش از 40 هزار نفر فالوور در توئیتر دارد. معایب کیف پول متامسک: دسترسی مرورگر: متامسک به اطلاعات شما دسترسی ندارد. همچنین، مرورگر شما به رمزهای اختصاصی شما دسترسی نخواهد داشت اما مرورگر ممکن است اطلاعات در مورد زمان و نحوه استفاده از آپ را جمع آوری کند. موزیلا و گوگل در فضای رمزارزها خیلی محبوب نیستند. تعداد زیادی از کاربران رمزارز از جمع آوری اطلاعات توسط این مرورگرها ناخرسندند. بنابراین، ممکن است برخی از کاربران استفاده از کیف پول متامسک را نپسندند. آنلاین بودن: کیف پول های آنلاین دارای مزایا و معایبی هستند. یکی از مهم ترین معایب آنها امنیت پائین می باشد. اطلاعاتی که به صورت آنلاین ذخیره می شوند بیشتر در معرض ریسک هکرها قرار دارند. کیف پول متامسک ویژگی های امنیتی ارائه نمی دهد. به خاطر داشته باشید که، همیشه از بیش از یک کیف پول استفاده کنید.

8

تخمین

علی اصغر رفیعی

08/دی/1398

کسانی تو بازار پیش بینی میکنن وروی بازار تاثیر میگذارن .خود سرمای داران بزرگ هستند که نبض بازار دست خودشونه .مثال .بازار خودمون .سرمایه دار میاد جنسی که تو بازار زیاد شده وقیمتش افت .کرده را جمع اوری وبعد شایعه میکنه که این محصول تو بازار کم شده وقیمتش بال رفته .وکسبه ای هم که جنس را داره .انبار میکنه .ووقتی تعاونی ها برای خرید میرن وکمبود را حس میکنن جنسشون را گرانتر مییفروشن وقیمت به حد نساب که رسید جنس را کم کم وارد بازار کرده وسودش را مبره .زمانیدولت اعلام کرد بنزی گران میشه .وماشینهای شش سیلندر باید از رده خارج بشه .به قیمت پایین اومد خودشون همه را خریداری وبعد سهمیه بنزین دادن وقیمتها بالا رفت وماشینها را با قیمت بالا فروختن

13

حذف کیف پولهای تقلبی

shanbeh

08/دی/1398

به راحتی میشود از طریق تعدد کیف پولهای من درآوردی پی برد که چقدر کلاهبرداریهای سهل و آسان برای تلکه کردن ما وجود دارد

9

متامسک

samira3890

07/دی/1398

متامسک در توییتر نوشت: در هفته گذشته، کلاینت اندروید متامسک توسط تیم توسعه دهنده فروشگاه گوگل پلی به حالت تعلیق درآمد. تیم توسعه دهنده گوگل بیان کرده است که سیاست آنها، ماینینگ در تلفن های همراه را ممنوع می‌کند که ما نیز چنین اقدامی انجام نمی‌دهیم. درخواست ما رد شده است.

7

کیف پول

zacota

08/دی/1398

با پیدایش ارز های دیجیتال عده ای با بوجود اوردن کیف پول های مختلفی سعی در کلاهبرداری دارند و این باعث میشه که بعضی از کاربران خیلی زود اعتماد کنند ولی مراقب باشید که کلاهبرداران دیجیتالی همیشه درکمین هستند.به نظرم کیف پولی انتخاب کنید که بیشتر از ان اگاهی دارید مانند مایننس،پرفکت مانی و....موفق باشید

9

کیف پول سرد

S.MaTiin

07/دی/1398

اولین و ابتدایی ترین آیتم برای اشخاصی که در فکر ورود به دنیای معامله و ترید کردن هستند تهیه یک کیف پول فیزیکی (سرد ) می باشد که هم از نظر امنیت دارای ضریب امنیت بالایی باشد و هم از نظر کاربری آسان و قابل استفاده سریع باشد

9

ماینینگ از طریق موبایل

mahyarmohamadi

07/دی/1398

ماینینگ از طریق موبایل پدیده تغریبا ناشناخته ای در عرصه ارزهای دیجیتال است. اما با این شرایط کسی که وجود ماینینگ با موبایل رو داره و اگه این کار از نظر اقتصادی به صرفه باشه، چرا که نه... و نباید جلوی این کار گرفته بشه. در شرایطی که دیگه با گرون ترین کامپیوتر هم امکان ماینینگ نیست و هیچ توجیه اقتصادی نداره، دستگاه ماینینگ هم خیلی گرونه، خب هممون شبیه همیم و با گوشی کار میکنیم

15

حذف متامسک

barahmand

07/دی/1398

ماینینگ از طریق اندروید ویا گوشی با هر سیستم عاملی به نظر بنده رقابت رو بین ارزها بالاتر میبره نه اینکه صرفا دست تعداد معدودی بهش برسه برای ماینینگ چون همه امکانش رو ندارن مخصوصا با شرایط اقتصاد جامعه ایران که برای هزینه کردن هزینه زیاد میخواد

9

کیف پول

زارع

07/دی/1398

باسلام به نظر من همه کاربران باید درانتخاب کیف پول شناخت کامل ودقت زیادی داشته باشندتا درصورت بوجودامدن کوچکترین مشکل بتوانند انم رابرطرف کننز وجای نگرانی برای انها نباشداستفاده از نظر کارشناسان برای کیف پوا امن وقابل اطمینان واجب است

13

راه موفقیت در بازار سرمایه

arash.delfa

25/اسفند/1398

برای موفق شدن در هر بازاری باید چند قانون را رعایت کرد ... 1= استفاده از پولی که به ان نیاز ندارید 2=شروع به اموزش دیدن کنید و تا وقتی که به طور کامل اموزش ندید باید از تحلیل های یک تحلیلگر خوب استفاده کنید تا موفق بشوید 3=صبور بودن 4=رعایت حد ضرر و حد سود و پایبند بودن 5=به سهمی دل نبندید و احساسی رفتار نکنید 6=ترس باعث خرید در قیمت بالا میشود و طمع باعث فروش در بدترین قیمت ... لایگ یادتون نره به این سه نکته دقت کنید هی

4

کیف پول

hamedjalali66

08/دی/1398

چقدر خوبه که این کیف پولهای قلابی حذف میشه دوستان شدیدا احتیاط کنید در انتخاب کیف پول چون براحتی میتونن کلی پول ازتون بدزدن تنها کیف پولهایی رو انتخاب کنید که توسط خود گوگل پلی تایید شده و تعداد استفاده کنندگانش بالا باشه در غیر اینصورت با پولتون خداحافظی کنید

10

کیف پول

ershad.mr.1371

07/دی/1398

همیشه باید مطمعن باشید که وقتی یه اکانت در نرم افزار ارز دیجیتال داریم باید همیشه ی کیف پول معتبر داشته باشیم باید در جای مطمعن پول را گذاشت پس مطمعن باشید این کیف پولی ک حذف شده مطمعنن جای اطمینانی نداشته است

19

بیت کویین

startaha

23/دی/1398

از نظر من از بین این کیف پول های که معرفی. شد کیف پول اتمیک به علت امنیت بالا و ساده بودن محیط برنامه از همه کیف پول ها متما یز هست

8

ماینینگ

mhr568

07/دی/1398

البته نمیخوام بگم کار گوگل پلی درست بود ولی از نظر دیگه نگاه کنید اگر ماینینگ با اندروید فعال بشه تزلزل واقعا شدیدی داخل دنیای مجازی بوجود میاد که هر کسی قادر به دریافت این ارز و درنتیجه کاهش شدید ارزشش خواد شد.

12

ماینینگ

rezabaghbani123

02/فروردین/1399

ماینینگ از طریق موبایل پدیده تقریبا شناخته نشده ای در عرصه ارزهای دیجیتال است. نکته جالب این است که تنها پروژه ای که ماینینگ موبایل ارائه می‌دهد کیف پول الکترونوم (Electroneum) است که هنوز بدون محدودیت در گوگل پلی وجود دارد. این کیف پول، ماینینگ شبیه سازی شده ارائه می‌دهد که بار بیش از حد بر روی پردازنده موبایل وارد نمی‌کند اما استخری از کوین های استخراج شده ETN را مجددا توزیع می‌کند.

2

coinomi and trust

newuser

04/بهمن/1398

به نظر من بهترین و امن ترین کیف پول کیف پول فیزیکی هست ولی از بین کیف پول های مجازی به نظر من بهترینش coinomiو trus هست

7

امنیت متامسک

boy racy

09/دی/1398

امنیت کیف پول متامسک: یک سؤال بسیار مهم که باید بپرسید امنیت کیف پول متامسک است. کیف پول MetaMask تاکنون تحت حمله هکرها قرار نگرفته است. از سیستم بکاپ HD استفاده می کند و دارای تیم توسعه قوی می باشد که به بروزرسانی مستمر سیستم مبادرت می کنند. این کیف پول آنلاین است، بنابراین، نسبت به کیف پول های سخت افزاری و سرد بیشتر در معرض خطر قرار دارد. مهم ترین خطری که این کیف پول را تهدید می کند حملات phishing هستند. یک حمله phishing هکرهای اسکم هستند که برای سرقت اطلاعات شخصی مثل نام کاربری و پسورد مورد استفاده قرار می گیرد.

9

امنیت wallet

parsazzz

07/دی/1398

وقتی گوگل پلی اسم کیف پولی رو از لیست اپ هاش حذف کنه دیگه نمیشه به اون اعتماد کرد و باید سریعا کیف پول جدیدی انتخاب کنیم

11

اطلاعیه

Faryaderoyayi

05/اسفند/1398

قبل از حذف این کیف پول باید اول به کاربران اطلاع رسانی میشد ودلیل بر حذف کردن این سیستم رو شرح میداد

4

سلیمان

soleyman62

07/دی/1398

در هر صورت زمان کیف پول در مرحله اول دقت لازم یعنی داده های وارد شده با کیبورد مجازی وارد کنند را و در مرحله بعد خاموش کردن فیتلر شکن ها

12

متامسک

MaziYar.89

07/دی/1398

 اتریوم کیف پول متامسک که به شبکه اتریوم متصل است، از نظر تئوری برای یکی از روش های رایج ماینینگ شبیه سازی شده قابل استفاده است. قرارداد هوشمند فعال فعلی، ایجاد توکن HEX به ازای اتر را امکان پذیر می‌سازد. این فرآیند بیشتر شبیه خرید توکن به جای ماینینگ است، اما با قوانین گوگل در خصوص ارائه برنامه های مالی مرتبط با ارز دیجیتال در تناقض است. از نظر تئوری، متامسک روشی برای استخراج توکن HEX ارائه می‌دهد که فعالیت کلاهبردارانه در نظر گرفته می‌شود. هرچند کیف پول متامسک منکر این موضوع می‌شود و اکنون، تیم توسعه دهنده متامسک در تلاش است تا آن را به گوگل پلی برگرداند. این اقدام از جانب جامعه ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌شود.

12

حیف شد

omid__krg

07/دی/1398

کیف پول خوبی بود چرا حذف شد آخه امنیتش اوکی بود ، یه چیز خوبم که پیدا میشه حذفش میکنن..واقعااا حیف امیدوارم پیدا بشه همانندش

10

متامسک غرق در مشکلات

elias65

07/دی/1398

مشکلات مربوط به کیف‌پول رمزارزی این شرکت در حالی رخ داده که یکی از اعضای آن اخیرا اعلام نموده «تیم متامسک دچار مشکلات گوناگون شده» و شرکت مادر آن یعنی کانسن‌سیس(ConsenSys) هم تمایلی به کمک‌رسانی و اولویت قرار دادن مشکلات آن‌ها ندارد. روز ۲۵ام دسامبر یک پست با عنوان «به متامسک کمک کنید تا از مشکلات خود رها شود» در پلت‌فرم رددیت(Reddit) منتشر شد و در آن گفته شده بود که «تیم متامسک درگیر چند مشکل غیرقابل حل است، درحالیکه ساختار فعالیت‌هایشان همچنان شفاف یا غیرمتمرکز نشده است».

17

کیف پول

amir.h.s

22/دی/1398

البته که خودشون حتما به این نتیجه رسیدن که نا ایمن هست که این حرف رو زدن برای اثباتش دارن کاملا بررسی میکنن تا به نتیجه مطلوب برسن این هم میتونه باشه ......

8

کیف پول مجازی

M.A - 67

07/دی/1398

در دنیای امروز و عصر دیجیتال نیاز به کیف پول مجازی بیشتر از قبل احساس میشه که کاملا برای آینده و حفظ محیط زیستمون الزامیِ و هرچه سریعتر باید به سمتش بریم

17

گوگل پلی

soheilstar

08/دی/1398

با توجه به حضور کیف پولهایی از قبیل الکترونیوم در گوگل پلی ، عجیب است که متامسک حذف شده باشد.حتی برنامه فونیوم هم که از طریق موبایل استخراج میکند در گوگل پلی موجود است.

10

ماینینگ

gabrielbel

07/دی/1398

برخی برنامه ها با اینکه هیچ اطلاعی نمیدن ولی بازم از سی پی یو شما استفاده میکنن و تشخیص این مسئله زیادم سخت نیست

14

کیف پول metamask

stephanie

08/دی/1398

این کیف پول به محبوبیت رسید به دو دلیل: ۱. تنها به صورت یک افزونه هست که روی گوگل کروم نصب میشه. پس از رو لبتاب و گوشی به راحتی قابل دسترسه. ۲. میزان کارمزد انتقال اتریوم در اون در مقایسه با کیف پول های کوینومی یا جکس که روی گوشی ها نصب میشن بسیار پایین تر بود. که البته اصلی ترین مزیت این کیف پول بود. به احتمال زیاد صاحبان این کیف پول موافق از دست دادن کاربر های موبایلی خودشون نیستند و این برنامه دوباره به پلی استور برمیگرده.

11

برنامه های گوگل پلی

meli-nj

20/دی/1398

هر برنامه ای قوانین و مقررات خودشو داره و باید قوانین هر برنامه رعایت بشه و نباید قوانین و مقررات را زیر پا گذاشت

9

کیف پول

alexalex1

07/دی/1398

استفاده از کیف پول مهمترین مسئله در نگهداری بیت کوین هست و اگر کسی قصد نگهداری داره بهتره از کیف پول فزیکی استفاده کنه که نگران نگهداری پولش نباشه دیگه

10

حذف MetaMask از گوگل پلی

mkh66

08/دی/1398

نرم افزارهای زیادی برای استخراج ارزهای دیجیتال برای سیستم عامل اندروید موجود هست اما اخیراً گوگل‌پلی تمام آن‌ها را حذف کرده است. MetaMask نیز به اتهام استخراج از طریق موبایل از گوگل پلی حذف شده است.

11

metabax

afsaneh sadeghiasl

09/دی/1398

به نظرم زمانی که گوگل پلی یه همچین برنامه ی جامعی رو میبنده باید یه دلیل محکمی داشته باشه و این دلیل محکم رو باید به معرض نمایش بذاره تا افرادی که از این این برنامه استفاده میکنند ، دلیل قطعیشو بدونند که چرا بسته شده

6

کیف پول metabax

saeed111s

07/دی/1398

نظر من اینه ک کیف پول خوبی بود و گوگل پلی حتما دلیل محکمی برای بستن این برنامه داشته و خب امنیت این برنامه به نظر من خوب بود ولی این کافی نیست باید روش تحقیق بشه و متوجه بستن گوگل پلی در این برنامه باشیم

7

کیف چول سخت افزاری

jalal6342

07/دی/1398

بهترین راه استفاده از کیف پول های سخت افزاری هست. کیف پول های سخت افزاری امنیت بیشتری دارن هم مثل این برنامه ها سو استفاده نمیکنن از گوشی کاربرا

19

کیف پول

mhershad3329

07/دی/1398

واقعا کیف پول خیلی خوبی بود نباید حذفش میکردن واقعا عالی بود کسی علتشو میدونه بنظرم ک امنیتش فوقالعاده بالا بود

9

گوگل پلی

hana

07/دی/1398

به نظر من کوینومی ووالت بهترین کیف پول ها هستن اون هم به دلیل امنیت خریدوفروش قوی وکاربری اسان وپشتیبانی اززبان فارسی وپشتیبانی ازارز های زیاد

13

کیف پول متامسک

salmanna

09/دی/1398

فروشگاه نرم افزاری گوگل درباره نرم افزارهای مرتبط با ارز دیجیتال و مخصوصا برنامه هایی که خدمات مالی ارائه می‌دهند سختگیر بوده است. گوگل پلی میزبان چندین برنامه قانونی است اما با کیف پول های جعلی مواجه شده است که کلیدها و دارایی های کاربران را سرقت کرده اند.

7

عدم اطمینان شرکت‌های بوجود آورنده کیف بول به هم

[email protected]

07/دی/1398

درواقع کیف پول خوبی بود منم داشتم از آنجا مشکلات‌ شروع شد یک از اعضا اعلام کردکه تیمشون دچار مشکل شده و شرکت مادر آن یعنی کانسن سیس هم دست رد داده و کمکش نکرده درحالی که یه کیف پول باید اطمینان به صنعت ارز دیجیتالی بده واونم تو ایران که خیلی بدبینن به این موضوع

8

بهترین کیف پول

mirjamshid

07/دی/1398

کیف پول به اندازه رصد و تحلیل ارزها مهمه و یکی از مهمترین چالش های سرمایه کذاری در ارز دیجیتال هست، موقع استفاده از کیف پول به نکات مهمی از جمله امنیت، فیشینگ و بازگردانی اطلاعات دقت کنید، کیف پول های سخت افزاری برای سرمایه گذاری های کلان و بلند مدت گزینه های مناسب تری هستن، برای کیف پول مجاز من https://www.myetherwallet.com رو پیشنهاد می کنم که مخصوص اتریوم هست

9

حذف کیف پول متامسک از گوگل

marwan

20/دی/1402

گوگل بدون هیچ توضیحی، متامسک MetaMask را از فروشگاه افزونه های کروم حذف کرد. این مرورگر اپلیکیشن های غیرمتمرکز بدون هیچ گونه خبر قبلی از فروشگاه مارکت پلیس کروم و اندروید حذف شد. دلیل این کار توضیح داده نشده است و حتی مشخص نشده که آیا احتمال برگشت آن وجود دارد یا خیر. متامسک 25 جولای در توییتر خود اعلام کرد:

1

کیف پول

yasin1395527

19/دی/1398

باسلام به نظر من کاربران باید با دقت بیشتری کیف پول انتخاب کنند که بهترین کیف پول ،کیف پول سخت افزاری هست چون امنیت بالایی داره

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.