coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.8%

57,368 $

3,574,026,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,911 $

181,337,233 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.7%

546.6 $

34,052,557 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

129.79 $

8,085,917 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.5%

0.5111 $

31,842 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,910 $

181,286,770 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.9%

0.1259 $

7,844 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.6%

4.74 $

295,302 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ملزومات استخراج ارز دیجیتال به بیان ساده

05/مرداد/1398
افزودن به نشان شده ها
ملزومات استخراج ارز دیجیتال به بیان ساده
آموزش
Mining
استخراج
15355
دقیقه

استاد درس مهندسی رایانه من پول کمک هزینه ای دریافت کرده بود تا به آموزش دروس امنیت سایبری بپردازد. او از این پول برای به روزرسانی سیستم های قدیمی استفاده کرد و چندین رایانه جدید برای آموزش دانشجویان خرید. سپس با پول باقی مانده، دو دستگاه دیگر نیز برای انجام آزمایشات ساخت. از آنجایی که با بیت کوین آشنا شده بودم اما هرگز مباحث فنی آن را نمی‌دانستم، این بهترین فرصت من برای یادگیری این حوزه بود.

در آن زمان من فقط درباره وجود ارز دیجیتال محبوبی به اسم بیت کوین خبر داشتم. هرچند، تحقیقات من جزییات بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کردم را برایم مشخص کرد.

ارز دیجیتال چیست؟

۱- ارز دیجیتال مفهوم جدیدی از ارز است که حول فناوری مدرن رایانه ای شکل گرفته است. تفاوت این ارز با ارز سنتی که به طور رایج از آن استفاده می‌کنیم این است که ارز دیجیتال همانطور که از اسم آن مشخص است به طور دیجیتالی ذخیره می‌شود. این اعداد ذخیره شده که به صورت صفر و یک می‌باشند مقادیر انتزاعی هستند که توسط فناوری بلاک چین نظارت می‌شوند. هدف اولیه فناوری بلاک چین، دستیابی به سیستم مالی غیرمتمرکز بود.

۲- از آنجایی که بلاک چین یک نهاد مستقل است و توسط نهاد یا فرد خاص دیگری کنترل نمی‌شود، تراکنش ها از طریق دفترکل عمومی برای عموم قابل مشاهده است.

۳- ارزهای دیجیتال همانند سایر ارزها در کیف پول ذخیره می‌شود. در خصوص ارزهای دیجیتال، کیف پول ها برنامه هایی هستند که در شکل های مختلفی ارائه می‌شوند و سطوح مختلفی از امنیت و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و پلتفرم های مختلف را امکان پذیر می‌سازند.

این مقاله ترجمه شده است و مطالب عنوان شده نظر نویسنده است. این نوشتار توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست.

چطور می‌توان به استخراج ارز دیجیتال پرداخت؟

به طور خلاصه، نرم افزار ماینینگ دستورالعمل های لازم را به پردازنده (CPU، کارت گرافیک یا اسیک) ارائه می‌دهد. این دستورالعمل ها به پردازنده می‌گوید که مسائل ریاضیاتی را حل کند. بر اساس تعداد مسائل حل شده، ماینر با ارز دیجیتال پاداش دریافت می‌کند. در بخش الگوریتم های این مقاله به مسائل فنی نیز خواهیم پرداخت.

این امر به ترکیبی از چند مولفه نیاز دارد: سخت افرار، نرم افزار و نگهداری.

سخت افزار

ماینینگ ارز دیجیتال در روزهای اولیه با استفاده از CPU های ضعیف نیز قابل انجام بود. هرچند با رشد شبکه ماینینگ، رقابت نیز افزایش یافت. این موضوع منجر به افزایش سطح سختی حل مسائل ریاضیاتی و نیاز به توان پردازشی بیشتر و پذیرش و استفاده از کارت گرافیک های قدرتمند شد.

امروزه، ماینینگ با اسیک ها بازده بیشتری دارد و سودآورتر است. اسیک ها فقط برای دستیابی به یک هدف طراحی و ساخته شده اند: ماینینگ ارز دیجیتال.

نرم افزار

نرم افزارهای ماینینگ نظیر نایس هش ماینر (NiceHash Miner) دستورالعمل های ماینینگ را به پردازنده ارسال می‌کند.

کیف پول های نرم افزاری نظیر الکتروم، ارزهای دیجیتال استخراج شده را ذخیره می‌کنند.

نگهداری

گرما مسأله ای است که ماینرها باید در عملیات ماینینگ خود به آن توجه کنند، مخصوصا ماینرهایی که دارای مزارع ماینینگ ارز دیجیتال می‌باشند. اغلب اوقات از فن ها برای خنک کردن دستگاه ها استفاده می‌شود. برای ماینرهای معمولی که دارای مزرعه ماینینگ نمی‌باشند، سیستم های خنک کننده به علاوه نرم افزارهای نظارت بر دمای دستگاه ها برای تثبیت گرمای تولید شده از بار کاری ماینینگ استفاده می‌شود.

اینترنت با سرعت مناسب نیز عامل کلیدی دیگر در ماینینگ است، زیرا نرم افزار ماینینگ باید بتواند با بلاک چین یا استخر ماینینگ ارتباط برقرار کرده و اطلاعات ضروری را رد و بدل کند تا مقدار پاداش ماینینگ تعیین شود.

نرم افزارهای ماینینگ

نرم افزارهای ماینینگ چند وظیفه دارند. اولین وظیفه آنها اتصال به استخر ماینینگ یا بلاک‌ چین است (این مورد به کاربر بستگی دارد) وظیفه بعدی انتخاب الگوریتم است (این مورد به نرم افزار ماینینگ بستگی دارد) نرم افزارهای نظیر نایس هش وجود دارند که می‌توانند به طور پویا و همزمان بین الگوریتم های مختلف تغییر وضعیت دهند.

مقایسه ماینینگ انفرادی و استخر ماینینگ

استخر ماینینگ شامل گروهی از ماینرها می‌باشند که از طریق سرور به یکدیگر متصل هستند و با یکدیگر استخراج انجام می‌دهند. ماینرهای انفرادی نیز وجود دارند که از طریق اتصال مستقیم به شبکه بلاک چین به استخراج می‌پردازند. هر دو روش دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشد. با این حال، ماینینگ انفرادی برای ماینرهای حرفه ای می‌باشد که تجربه کافی در زمینه کار با شبکه، مسیریابی یا روتینگ، دیتابیس و میزبانی سایر متغیرها دارند. برخلاف ماینینگ در استخر ماینینگ، در ماینینگ انفرادی پاداش متغیر و ناپایدار است.

الگوریتم ها

همانطور که اشاره شد، نرم افزار ماینینگ با الگوریتم هایی کار می‌کند که وظیفه سنگین تعاملات بین سخت افزار و بلاک چین با استخر ماینینگ را انجام می‌دهند.

در ادامه به ذکر مثالی می‌پردازم که خلاصه ای از نحوه کار الگوریتم های ماینینگ ارز دیجیتال است.

هش بلاک استخراج شده قبلی = P

بلاک تراکنش = B

تابع هش= H

سطح سختی = D

مرحله ۰، P را دریافت کن

مرحله ۱، B را بساز یا اصلاح کن

مرحله ۲، اگر H عددی بزرگتر از D تولید کرد، پایان کد (بلاک به شبکه اضافه می‌شود)

مرحله ۳، اگر خروجی مرحله ۲ اشتباه بود، به مرحله ۱ برو

مرحله ۰: هش بلاک قبلی را از شبکه دریافت کنید

مرحله۱: فهرستی از تراکنش های بالقوه که به آنها بلاک می‌گویند جمع آوری کنید. این فهرست تراکنش ها توسط شبکه همتا به همتای بیت کوین ارائه می‌شود.

مرحله ۲: هش بلاک تراکنش های بالقوه را همراه با عدد تصادفی محاسبه کنید.

مرحله ۳: اگر هش بیشتر از سطح سختی فعلی است، بلاک را استخراج کرده اید. در غیر این صورت، از مرحله ۱ مجددا شروع کنید. افزایش هر تراکنش به فهرست مرحله ۱ و تغییر در عدد تصادفی مرحله ۲ بدان معنا است که احتمال دارد معیارهای مورد نظر در دور بعدی فراهم شوند.

آزمایش واقعی

آزمایش را ابتدا با ایجاد کیف پول بیت کوین و با استفاده از الکتروم شروع کردم. سپس اولین نرم افزار ماینینگ بیت کوین که سرچ گوگل معرفی کرد را انتخاب کردم که اسم آن بیت کوین ماینر بود. سپس لینک آدرس کیف پول را به ماینر دادم تا تمام دریافتی ها و سودها به کیف پول ارسال شود.

بیت کوین ماینر

اگرچه نصب این برنامه آسان است اما متوجه شدم که این نرم افزار در سودآوری بسیار ناکارآمد است. میزان ماینینگ این برنامه چند هزار ساتوشی در ساعت است. اگر بخواهیم ایماین مقدار را به دلار حساب کنیم، هر روز فقط چند سنت سود به دست می‌آید که این نرم افزار را ناکارآمد می کند.

نایس هش ماینر

چند روز بعد، به نرم افزار نایس هش ماینر برخوردم. نایس هش ماینر یک نرم افزار ماینینگ است که حاوی فهرستی از الگوریتم هایی می‌باشد که بر اساس چند عامل می‌توان بین آنها تغییر وضعیت انجام داد. این عوامل عبارتند از:

۱- تقاضای خریداران

۲- سودآوری از الگوریتم

۳- بازده الگوریتم

۴- حداقل میزان دریافت سود مورد نظر کاربر

چندین آزمون و خطا انجام دادم تا توانستم با این ماینر کار کنم. اما پس از آن، نتیجه بسیار متفاوت بود. میزان درآمد از ۰.۰۱ دلار در ساعت به ۰.۳۳ دلار در ساعت افزایش یافت. این مقدار، افزایش ۳۳۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شاید ۰.۳۳ دلار به نظر بسیار اندک باشد و از خود بپرسید چرا انقدر کم؟ آیا به خرید سیستم های قدرتمند اشاره نکردم؟ خب حداقل به رابطه بین سطح سختی برای حل مسائل ریاضیاتی و رقابت موجود اشاره کردم. با افزایش حضور ماینرها، سختی حل مسائل ریاضیاتی نیز بیشتر می‌شود. نکته بعدی خود بازار است. از آنجایی که این نوع ارز، غیرتجاری است، بازار نیز دارای نوسان است. برای مثال اگر مقدار فروش یک ارز دیجیتال بیش از مقدار خرید آن باشد، قیمت آن ارز با کاهش شدیدی مواجه می‌شود. به این دلیل، مخالفان این حوزه به سرمایه گذاری در این سیستم مالی، برچسب قمار می‌زنند زیرا هیچکس نمی‌تواند نتیجه سرمایه گذاری را پیش بینی کند.

کنترل دما

در ابتدا تمایلی به نظارت بر گرمای تولید شده از فرآیند ماینینگ نداشتم و معتقد بودم که پیش فرض تنظیمات کنترل دما باید مناسب باشد. پس از آنکه استاد درس مهندسی نرم افزار به من گفت متوجه شدم که نرم افزار کنترل دما برای ماینینگ تنظیم نشده است. او هروقت که می‌توانست دما را کنترل می‌کرد و هم‌ چنین چرخش فن را در نرم افزار کنترل دما تنظیم کرده بود. پس از اعمال تنظیمات صحیح، آزمایش برای چند ماه روان تر پیش رفت تا اینکه نایس هش ماینر دیگر نمی‌توانست به سرورهای استخر متصل شود.

مشکل اتصال

نظر من این است که بخش آموزش دانشگاه متوجه فعالیت ماینینگ من شده و هرگونه اتصال به استخر نایس هش و سایر خدمات آن را مسدود کرده بود. برای اطمینان، وبسایت نایس هش را در مرورگر باز کردم و مطمئن شدم که این سایت در بلک لیست قرار دارد.

از آنجایی که به ادامه دادن آزمایش مشتاق بودم، یک VPN نصب کردم. این سرویس رایگان نیز چند هفته ای دوام آورد تا اینکه دیگر نتوانست متصل شود. در این شرایط، بررسی کردم که آیا ارزش دارد بیش از این وقت خود را صرف این آزمایش کنم یا خیر. و احساس کردم که باید ادامه دهم.

در تلاش هایی که برای یافتن VPN رایگان و مطمئن دیگری داشتم تصمیم گرفتم که استفاده از این نوع سرویس را ادامه ندهم. اکثر VPN های رایگان، استفاده حجم محدودی در ماه را امکان پذیر می‌سازند. این حجم محدود برای مقدار حجمی که برای ماینینگ لازم است، کافی نمی‌باشد. هم چنین حذف VPN های منقضی شده و نصب VPN های جدید نیز شرایط ایده آلی را رقم نمی‌زند. با این حال، ماینینگ ارز دیجیتال یکی از آزمایش هایی بود که درباره آینده و قابلیت های فناوری رایانه ای نکات زیادی به من آموخت.

نمودار ترتیب اقدامات ماینینگ ارز دیجیتال

از تجربه های خودم در این زمینه، نمودار ماینینگ ارز دیجیتالی رسم کردم که می‌تواند به شما کمک کند تا ترتیب مراحل ماینینگ را مشاهده کنید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

خطر تمرکز در استخراج بیت‌کوین در کمین است!

خطر تمرکز در استخراج بیت‌کوین در کمین است!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم


تحلیل کاربران

خوبه

mahdiazizi449

16/شهریور/1400

واقعا چیزای مفیدی داشت تا الان نمیدونستم ماینر ها چجوری کار میکنند و واقعا برنامه خوبیه ک این طوری برنامه نویسی شده

13

.

omid_p_78

10/اسفند/1399

استخراج ارزهای دیجیتال به عنوان یک کار ساده و مفید سود فراوانی دارد و دولت باید به طور قانوی بر روی کار ماینرها نظارت کند تا جاوی ماینرهای غیر قانونی گرفته شود

24

ارز دیجیتال

mr.abbas

14/فروردین/1400

الان طوری شده که دیگه مردم سرمایه گذاری رو بورس نمیکنن بیشتر رو آوردن سمت ارز دیجیتال به نظر بنده ارز دیجیتال بهترین راه برای سرمایه گذاریست

21

اگاهی

lotusss

05/اردیبهشت/1399

باید با اگاهی این کار انجام بشود .تا زیان کمتری داشته باشند .ارز دیجیتالی را بیشتر باز کنید برای مردم تا همه اگاهی کامل کسب کنند .ممنون

48

صرفه اقتصادی

09173417706

11/آذر/1399

اول از لحاظ مصرف انرژی (برق) مقرون به صرفه نیست دوم صدای ناهنجار تولید میکنه و گرمایی که تولید میکنه خود باعث خرابی دستگاه میشود که یکی از عیوب ان است که باید یک جایی که مصرف برق یارانه ای باشد و سیستم خنک کننده مورد استفاده قرار بگیره که باز هم از نظر من مقرون به صرفه نیست چون اگر دستگه معیوب شود هزینه های بالایی متحمل میشود.

31

ملزومات استخراج ارز دیجیتال

marwan

18/دی/1402

ماینینگ ارز دیجیتال در روزهای اولیه با استفاده از CPU های ضعیف نیز قابل انجام بود. ... نرم افزار ... نگهداری ... نرم افزارهای ماینینگ ... مقایسه ماینینگ انفرادی و استخر ماینینگ ... الگوریتم ها ... بیت کوین ماینر ... نایس هش ماینر

2

کیف پول نرافزاری مانند الکتروم

zendehdel

24/آبان/1399

کیف پول الکتروم مطمینا تما ذخیرهای ارزی مارو در حساب خودمون نگه داشته ودر زمان لزوم عینا به ما برمیگرداند.خواهشم اینه کاربران عزیز نسبت به این کیف پول بیشتر مطالعه وتحقیق کنند.سپاس

25

ماینینگ و سود دهی

S.MaTiin

23/مهر/1398

آنچه مُسَلَم است آگاهی داشتن و دقت در کوچکترین آیتم ها همچنین مشاهده دقیق فرایند و نتیجه حاصل و بررسی روش های دیگر مباشد که بین هزینه (اعم از هزینه ، وقت ، .... ) و سود خالص موازنه با برایند مثبت ایجاد میکند

58

ماینینگ سرابی زیبا واقعیت دیگر

amintony

27/آذر/1398

وقتی صحبت از ماینینگ ارزهای دیجیتال میشو و تعریف اولیه که بله دستگاهی رو به اینترنت و استخر مورد نظر اتصال میدی و به برق وصل میکنی و اون شروع به استخراج میکنه پول چاپ میکنه یه جورایی وسوسه هر فردی رو شاید تحریک کنه ولی پشت این تعریف ساده مشکلات و واقعیت های بسیار پنهان هست مثل هزینه برق که بسیار بالاست دمای ایجاد شده توسط دستگاه و راهای خنک کردن دستگاه صدای زیاد و مداوم دستگاه مجوزها و استحلاک و خرابی دستگاه بودن یک اپراتور مسلط به سیستم کامپیوتری و حتی برنامه نویسی برای نظارت مداوم بر مراحل استخراج و حل مشکلات به وجود امده و ...اگاه شدن به این مشکلات دید بازتری نسبت به راه اندازی یه فارم استخراج ارزهای دیجیتال به شما میده پس این صنعت از دور پولساز و زیبا به نظر میاد و سختی ها و مشکلات خودش رو داره

71

آموزش استخراج بیت کویین

نادربرقی

03/فروردین/1400

خیلی جالب و آموزنده بود مخصوصا مراحل سخت افزاری و نرم افزاری ماینینگها ممنون که اینگونه عالی توضیح میدید.

20

پای

mohamaddavoodzade

19/تیر/1399

سلام دوستان کی این برنامه پای را نصب کرده و اگه اگاهی داره راهنمایم کنه من این برنامه را نصب کردم البته یکی از دوستام میگفت که این پای هنوز قیمت برایش تعین نکردن شاید سال جدید قیمت گذاری بشه

35

صرفه اقتصادی

arash1409

02/مهر/1398

استفاده از برق یارانه ای تا حدودی سود داره ولی الان که دولت تعرفه خاص (فک کنم کیلو واتی 900 تومن) براش تعیین کردن اصن به صرفه نیست!

59

بیتکوین

[email protected]

10/بهمن/1399

به نظرم جاهایی که گرمسیر هستند برای این کار بهتره چون که تعرفه برق جاهای گرمسیر خیلی پایینتره البته این فقط برای کسایی که با یک دستگاه این کارو میکنن وگرنه برای مزرعه های استخراج بیتکوین فکر نکنم بشه چون احتمال زیاد دولت به تازگی قراره واسه این مزرعه های استخراج ُیک تعرفه افزایشی جدید مصوب کنه

18

اپیکیشن هایه تقلبی

ayda1386

26/خرداد/1400

دوستان با گوشی نمیشه مبلغی رو برداشت کرد لطفا گول نخورید و حتما به صرافی ها مراجعه کنید اپیکیشن هایه تقلبی رو نظیر ماینینگ نصب نکنید

15

ارز دیجیتال

meh.sh

03/بهمن/1399

باسلام ارز دیجیتال خوب است لطف کنید ارزهای دیجیتال را بخرید از جمله بیت کوین ارز های دیجیتال رشد خوبی داره حتما ارز های دیجیتال را بخرید

23

ماینینگ

hamid115

31/شهریور/1398

انجام این عمل مثل هر کار دیگه نیازمند کسب اطلاعات و ورود با شناخت و اگاهی کامل می باشد تا دچار ضرر و زیان و سرخوردگی در این حوزه نشویم

63

ماینینگ

mohammad343

05/فروردین/1399

به نظر می رسه ترجمه به خوبی انجام گرفته ، اما متنیکه ترجمه شده بیشتر کلی گوئی هستش و ریز نشده بهتره که متونی ترجمه بشه که بازدهی و کارایی افرادی که روی این کار سرمایه گذاری کردند رو بالا ببره

53

لزوم اگاهی و اشنایی کافی در امر ارز دیحیتال

[email protected]

27/شهریور/1398

شناخت راه ها ئ اگاهی از چند و کیف کارهای مختلف باعث رشد و پیشرفت و رشد در ان حوضه میباشد؛بی شک حوضه ارز دیجیتال هم از این مورد ،شناخت راهکارها و ترفند ها باعث سرعت رسیدن به اهداف میشود.

74

استخراج

behrad5090

05/اردیبهشت/1400

آفرین به شما منم بالاخره میخام برای مایت کردن شروع کنم میشه چون جایی رو میشناسم برق صنعتی ارزون داره میشه یه کارایی کرد

20

آگاهی

teraficmobile

29/مرداد/1399

مطمن باشید یه روزی میشه مردم ما بدون تجربه و آگاهی سرازیر میشن به این سمت عین بورس و زمین و دلار چون همیشه احساسی عمل میکنن

34

ماینر

mohammadalirafie

14/اردیبهشت/1399

پس از آنجا که معلومه با وقت گذاری و سرمایه گذاری عالی و با جمع آوری اطلاعات صحیح از ارز دیجیتالی میتوان درآمدی خوب و بروز داشت

38

از روشها

EHSA1991

24/اردیبهشت/1400

از روشهای کاربردی و عملیاتی با ذکر مثال آورده شود. به گونه ای که قابل فهم و انتقال باشد و در حالت واقعی آموزش گیرنده بخوبی مفهوم را درک کند باتشکر

16

ارز دیجیتال

leilaranjbar

19/تیر/1401

ارزهای دیجیتال همانند همه ارزها درکیف پول ذخیره می شوند درخصوص ارزهای دیجیتال کیف پول ها برنامه هایی هستند درشکل های مختلف اراعه میشوند

2

darush1395

darush1395

18/اردیبهشت/1399

باتوجه به هجوم گسترده جهان به ارزهای دجیتالی کشور ماهم ازاین مهم مستثنی نیست اما با هجوم مردم جهت استخراج ارز مطمعنا دولت جلوی این کاررو گرفته یا خواهد گرفت.... پس به صرفه ترین وکم ریسک ترین راه استفاده از ماینری هست که مصرف برق پایین تری داشته باشه شاید درنگاه اول هزینه زیادی داشته باشه ولی در بلند مدت قطعا به صرفه ترین راه است چون گرفتن برق غیر مجاز نه کار درستی نه دولت اجازه میده ودرصورت برملا شدن علاوه برجریمه بسیار سنگین امکان مصادره نیز هست(امکان داره)

41

لزوم آگاهی کافی در امر ارز دیجیتال

007965rahmatipur

26/شهریور/1398

شناخت راه ها و آگاهی از چند و کیف کار های مختلف باعث پیشرفت و رشد در آن حوزه می باشد، بی شک حوزه ارز دیجیتال هم مستثنا از این مورد نمی باشد، شناخت راهکارها و ترفند ها باعث سرعت در رسیدن به اهداف می شود

65

آشنایی اولیه با ارز دیجیتال

alichegeni

05/آذر/1400

برای اعضایی که مثل من تازه کار هستند و مدت کوتاهی است با بازار ارز دیجیتال و چگونگی استخراج و نگهداری امن آنها آشنا شده ایم بسیار آموزنده و سازنده است که از پایه با ترتیب خاص ماینینگ و روشهای مختلف این پروسه قرار بگیریم ...سپاس

6

فرایند

mahmood.rahmati

07/تیر/1400

ماینینگ وظیفه‌ معرفی کوین‌های جدید در جریان موجود را بر عهده دارد و به کریپتوکارنسی‌ها این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان یک شبکه‌ غیرمتمرکز همتا به همتا، بدون نیاز به یک مقام مرکزی فعالیت کنند.

18

ماینینگ

poriya051

03/بهمن/1399

برق یارانه ای خیلی به صرفه تر از برق آزاد هست ولی از همه به صرفه تر استفاده از برق در مناطق روستایی هست چون تعرفه برق خانگی روستاها از شهرها و کلان شهرها خیلی کمتره

21

ماینینگ

fatk

12/خرداد/1399

اینهمه همه دارن میگن نمیشه با موبایل استخراج کرد.سیستم خاص میخواد.نمیدونم باز چرا یه عده میان اپلیکیشن ماینینگ درست میکنن

48

دانش تجربه،سرمایه،درامد

hamedsahel

29/دی/1399

به نظر بنده تلاش نویسنده ستودنی است و میشود نتیجه گرفت برعکس خیلی از ماها که معتقدیم برای شروع کار سرمایه لازم است معتقدم اگر بر اساس دانش بیش بریم به تجربه می‌رسیم و با داشتن دانش وتجربه به سرمایه و سپس با ترکیب این سه مورد به در آمد دست خواهیم یافت

27

برق یارانه‌ای

خسرو

01/اردیبهشت/1399

سلام برق یارانه‌ای خیلی خوبه و سودو بیشتر میکنه.... اما اینجوری که بر وبوش می یاد دولت فکنم می خواد گرون فروشی کنه که هر واتو 900 تومان به فروشه که اصلا به صرفه نیست و سودش برای دولت

47

تحلیل

[email protected]

19/بهمن/1399

‌کاش نرم افزاری استخراج ارزدیجیتال مثل بیت کوین سریع کارمیکردتاباتلفن همراه حداقل سالانه میشدتا۵بیت استخراج کرد

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.