coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

63,911 $

3,981,655,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,120 $

194,361,671 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

590.8 $

36,806,217 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.6%

153.71 $

9,576,133 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5326 $

33,181 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

3,119 $

194,326,160 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.1596 $

9,943 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

5.95 $

370,685 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پیش‌بینی بلند مدت قیمت تزوس تا ۲۰۲۵ بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال

04/بهمن/1398
افزودن به نشان شده ها
پیش‌بینی بلند مدت قیمت تزوس تا ۲۰۲۵ بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال
تزوس
اخبار
تحلیل
2723
دقیقه

ارز دیجیتال تزوس (Tezos) که زمانی یکی از بزرگترین ICOهای تاریخ ارزهای دیجیتال را برگزار کرد، هم اکنون با قیمت ۱.۵۵ دلار و بازاری با ارزش بازار حدود یک میلیارد و هفتاد میلیون دلار، رتبه‌ی ۱۵ بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

در حال حاضر ما در میانه‌‌ی انقلاب هوش مصنوعی هستیم. پیشرفت در حوزه‌های هوش مصنوعی، مانند یادگیری عمیق (Deep Learning)، موجب تغییرات زیادی در دنیای اطراف ما شده است. در این میان از هوش مصنوعی در سالهای اخیر در حوزه‌ی محاسبات، پیشبینی‌ها و تحلیل قیمتها نیز بهره گرفته شده است.

آنالیز جالبی توسط سایت CryptoGround با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning) در داده‌های قیمتی تزوس انجام شده است که بر اساس ورودی تاریخچه قیمت، روند قیمت تزوس در دوره‌های مختلف آینده را پیشبینی می‌کند. طبق گفته این وب‌سایت، تزوس می‌تواند در پنج سال آینده بیش از ۵ برابر رشد قیمت را تجربه کند.

در اوایل ماه جاری میلادی، قیمت تزوس (XTZ) پس از سقوط از ۱.۸۵ دلار در دسامبر ۲۰۱۹ موفق به یافتن حمایت در سطح ۱.۲۴ دلار شد. پس از رشد اخیر نیز، قیمت بعد از رسیدن به حدود ۱.۵۵ دلار در معاملات هفته‌ی گذشته، هم‌اکنون در نزدیکی همین سطح معامله می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که قیمت پس از مشاهده‌ی این اصلاح نزولی کوچک، دوباره در حال افزایش است.

پیشبینی قیمت تزوس برای ۵ سال آینده که در سایت CryptoGround منتشر شده است را در شکل زیر مشاهده کنید:

پیشبینی قیمت تزوس در 5 سال آینده بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning)

بر اساس این پیشبینی قیمت تزوس در سالهای 2021، 2022، 2023، 2024 و 2025 به ترتیب ۱.۲۳، ۳.۷۷، ۴.۹۰، ۶.۲۵ و ۷.۵۹ دلار خواهد بود.

نکته‌ی بسیار مهم و حائز اهمیت میزان همخوانی بسیار بالای این اهداف با اهداف به دست آمده بر اساس امواج قیمت تزوس و سطوح فیبوناچی طبق تحلیل تکنیکال است. اگر سطوح 23.6، 38.2، 50، 61.8 درصد فیبوناچی اصلاحی موج نزولی بزرگ تزوس را در نظر بگیریم، می‌بینیم که این سطوح دقیقاً بر روی سطوح 161.8، 261.8، 361.8 و 461.8 درصد فیبوناچی پروجشکن موج صعودی قبلی با موج اخیر قیمت افتاده‌اند.

اهداف قیمتی بلند مدت تزوس بر اساس سطوح فیبوناچی در تحلیل تکنیکال

این همپوشانی سطوح آن هم با این ظرافت، جاذبه‌ی بالایی برای کشاندن قیمت به سمت این اهداف ایجاد می‌کند. اهدافی که تحلیل تکنیکال در بلند مدت به آن اشاره دارد به صورت زیر هستند:

  • ۳.۰۸ الی ۳.۱۷ دلار
  • ۴.۶۷ الی ۴.۷۸ دلار
  • ۶.۱۶ دلار
  • ۷.۵۴ الی ۷.۶۷ دلار

با کمی دقت متوجه تشابه بالای اهداف مذکور با اهداف الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning) توسط هوش مصنوعی سایت Cryptoground می‌شویم. عملکرد تزوس در بازار خرسی سال ۲۰۱۹ در میان ریزش کلی قیمتها در بین ارزهای برتر بازار نیز بسیار مناسب بوده است و با در نظر گرفتن عناصر تکنیکالی و فاندامنتالی، به نظر می‌رسد آینده‌ی خوبی را برای این ارز می‌توان متصور بود.

توجه: تمام محتوای این مطلب بر اساس داده‌های نموداری و منابع مختلف نوشته شده است و هیچ‌گونه تضمینی در صحت آن وجود ندارد. محتوای این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و برای سرمایه‌گذاری باید تحقیقات خودتان را انجام دهید.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

تروس

Bl4ck

04/بهمن/1398

این ارز خوب داره رشت میکنه ولی اینکه پیشبینی کنن در‌ چند سال دیگه قیمت فلانی میشه نمیشه گفت بازار بالا و پایین داره ولی خوب این ارزها خوب دارن جا میکنن تو بازار

18

+

Alisoltanzadeh

04/بهمن/1398

حداقل موجودیت باید 10،000 تزوس باشه که بالای 100 میلیون به ریال میشه و در واقع شما تبدیل به نود شبکه میشی ور ازای این کار از تراکنشهای شبکه بهت سودی در حدود 1،5 تا 3 درصد بهت میده…و مبلغ سود هم اتوماتیک در حساب کیف لجر شما واریز میشه..

5

پیشگوی اعظم

امین نظرزاده

04/بهمن/1398

واقعا ازپس این بالا پایین رفتن ارز پیشگوهای بزرگم توش موندن ولاممپ صد مثل جلق ومدمیمونه که همش تو طلاتمه صدرحمت به طوفان وگردبالا

15

پیش بینی تزوس

majidghased

04/بهمن/1398

در واقع هم چنان تعصب زیادی در عرصه ارزهای دیجیتال وجود دارد و بسیاری از افراد، این شرایط را فرصتی برای شکست پلتفرم های بلاک چین رقیب نظیر EOS و اتریوم می‌دانند

4

تزوس

MSHK

04/بهمن/1398

پیش بینی فوق به آینده روشن این رمز ارز اشاره دارد اما باید دید که دی این پیش بینی چه مولفه هایی در نظر گرفته شده است.

12

++

Alisoltanzadeh

04/بهمن/1398

ارز جالب و خوبیه… و بیشتر جالبه چون از طریق کیف پول لجروذخیره این ارز در این کیف میتونید سرمایه گذاری کنید و سود دریافت کنید…

4

اعتماد

rezasofi

05/بهمن/1398

به نظر من که که نمیشه به این پیش بینی ها بر اساس نمودار اعتماد کرد چون ارزهای دیجیتال فعلا قانون خاصی ندارند وبیشتر احساسی پیش میروند

10

عروس

sarhangi

04/بهمن/1398

ارز تروس ارزی هست که فعلا روند رو به رشدی دارد و در جایگاه پانزدهم ارزهای دیجیتالی قرار دارد و احتمالا در پنج سال آینده بیش از پنج برابر رشد داشته باشد

25

ارز

farshadghased

04/بهمن/1398

این ارز دوبه رشداست واکنون دررده ١۵ ارزهای دیجیتال است.امااینکه تا۵سال اینده بتونه بهترازاین بشه دورازانتظارنیست.

2

همسان سازی

soheilstar

05/بهمن/1398

به ظر میرسد طبق تحلیل و پیش بینی جالبی که انجام شده است، تقریبا اکثر قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال بتوانند این روند را طی پنج سال آینده طی کنند.ارزهایی مانند اتریوم ، ریپل ، زی کش ، کومودو ، و... هم قدرت طی روند همسان با این تحلیل را دارند. البته باز هم صعود و نزول ارزها چیزی از وابستگی آنها به پادشاه کم نمیکند.

5

تزوس مناسب برای سرمایه‌گذاری

[email protected]

05/بهمن/1398

از آنجا که تزوس بر پایه عرضه سهام بنیان گذاری شده و مانند سایر ارزها توکن ندارد لذا آینده درخشانی برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت

14

پیش بینی تزوس بر اساس هوش مصنوعی

mkh66

04/بهمن/1398

پیش بینی های امروزی بر اساس داده ها و تحلیل هایی انجام می گیرد که بر اساس هوش مصنوعی و نمودار های ادواری انجام میکیرد که لزوما با توجه به استفاده از علوم رایانه ای 100% صحیح نیست.

17

هوش مصنوعی

[email protected]

05/بهمن/1398

تزوس یک هوش مصنوعی هست که پیش بینی ها براساس این هوش اتفاق میفتد لذا دست خوش تحولاتی در حوزه ارز دیجیتالی میگردد

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.