coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,549 $

3,882,843,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,310 $

202,262,385 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,057 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

605.3 $

36,984,441 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.5%

141.98 $

8,674,978 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

3,309 $

202,170,735 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5185 $

31,680 تومان

XRP

XRP

xrp

2.4%

0.1496 $

9,141 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.8%

5.47 $

334,217 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ضیافت ناهار وارن بافت با جاستین سان بالاخره برگزار شد!

21/بهمن/1398
افزودن به نشان شده ها
ضیافت ناهار وارن بافت با جاستین سان بالاخره برگزار شد!
جاستین سان
وارن بافت
اخبار
3096
دقیقه

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد ترون و وارن بافت (Warren Buffett)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر هاتوی (Berkshire Hathaway)، بالاخره در ضیافت ناهار با یکدیگر ملاقات کردند. این ضیافت از شش ماه پیش به تاخیر افتاده بود!

به گزارش کوین دسک و به نقل از بنیاد ترون، روز پنجشنبه (17 بهمن) جاستین سان با وارن بافت ملاقات کرده و در ضیافت ناهار بنیاد خیریه بافت به بحث و گفتگو نشستند. در این ضیافت که در یک رستوران خصوصی در اوماها از بخش‌های ایالت نبراسکا، زادگاه بافت، برگزار شد، «چارلی لی» (Charlie Lee)، بنیان‌گذار لایت کوین، «یونی آسیا» (Yoni Assia)، مدیرعامل صرافی «eToro»، «کریس لی» (Chris Lee)، مدیر ارشد بخش مالی صرافی هیوبی و »هلن های» (Helen Hai)، مدیر بنیاد خیریه بایننس به دعوت جاستین سان حضور داشتند.

سان در بیانیه‌‎ای که به مناسبت این ضیافت منتشر کرد، نوشت:

بهره بردن از ضیافت ناهار، دانش و دیدگاه‌های جناب بافت مایه افتخار و مباهات من بود.

او در بخش دیگری از بیانیه‌ اظهار می‌کند که از صحبت‌ها و پیشنهادهای وارن بافت برای بهتر کردن اکوسیستم و کسب‌وکار ترون استفاده کرده و در این راه از تمام شرکای بلاک چینی و غیربلاک چینی بهره خواهد برد. سان در این بیاینه از جزئیات این ملاقات صحبتی نکرده است.

وارن بافت از سال ۲۰۰۰، هر ساله با فردی که بیشترین مبلغ را به بنیاد خیریه گلاید (Glide) اهدا کند، ضیافتی را ترتیب می‌دهد. سال گذشته نیز سان رقم رکوردشکن ۴.۵ میلیون دلار را به این خیریه اهدا کرده بود.

این ضیافت ابتدا قرار بود تا جولای سال ۲۰۱۹ برگزار شود، اما به گفته سان، دچار شدنش به سنگ کلیه باعث شد تا این مهمانی به تاخیر بیفتد.

پس از تاخیر در این ضیافت، یکی از رسانه‌های چینی ادعا کرد که سان تحت بازجویی مقامات قانونی در چین قرار گرفته است و اجازه خروج از این کشور را ندارد. با این حال، کمی بعد سان در سانفرانسیسکو و در یک پیام زنده ویدویی دیده شد.

مدتی بعد، سان ضمن عذرخواهی به خاطر تاکید زیاد بر این ضیافت در رسانه‌ها، ادعا کرد که این موضوع تاثیر بدی بر قانون‌گذاران و مردم داشته است.

بافت از منتقدین سرسخت بیت کوین و ارزهای دیجیتال است. تا حدی که یک بار بیت کوین را «سم موش» توصیف کرده بود. با وجود اینکه سان بارها تاکید کرده بود که از این ضیافت به عنوان پلی برای پر کردن شکاف میان سرمایه‌گذاران سنتی و حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین استفاده خواهد کرد، بنیاد ترون از جزئیات صحبت‌های رد و بدل شده در این ضیافت حرفی به میان نیاورده است.

یونی آسیا در مصاحبه با کوین دسک گفت بافت در این ضیافت ضمن بیان این مسئله که ارزشی در بیت کوین نمی‌بیند، خاطر نشان کرده است که تنها کسب‌وکارها هستند که می‌توانند ارزش خلق کنند. بافت همچنین گفته بود که بیت کوین وسیله‌ای برای ذخیره ارزش نیست و آن را «ذخیره ترس» خوانده بود؛ چرا که تنها عامل خرید آن را، ترس سرمایه‌گذاران از ابهام و بلاتکلیفی کوتاه مدت در صورت سقوط بازارها می‌‎داند.

آسیا در ادامه می‌گوید:

بافت فکر می‌کند فناوری بلاک چین دارای ارزش است اما هیچ یک از شرکت‌های این حوزه استفاده درستی از آن ندارند. باهوش‌ترین افراد عنوان می‌کنند که [بلاک چین] فناوری مهمی است، اما هیچ کس استفاده‌ درستی از آن نمی‌کند.

دستیار بافت هنوز به حواشی ایجاد شده واکنشی نشان نداده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ملاقات با ارزش

javadsalar

22/بهمن/1398

اینچنین ملاقات های،نوید از آینده ای بهتر و رو ب رشد رو نشون میده. و کسانی موفق تر هستن ک از الان ب فکر باشن

1

مراودات

Behrouz71

22/بهمن/1398

اینگونه مراودات با اشخاص ثروتمند و معروف باعث بیشتر شناخته شدن و موفق تر شدن ارزهای دیجیتال میشود . وسرمایه گذاری بیشتر میشود

5

ضیافت

MSHK

21/بهمن/1398

دیدار افراد مطرح و تاثیر گذار در حوزه بلاکچین با یکدیگر قطعا باعث تبادل نظرات و ایجاد دیدگاه می گردد و در نتیجه سبب تکامل یافتن بلاکچین می گردد.

11

ضیافت ناهار

mehran99

21/بهمن/1398

به گزارش کوین دسک و به نقل از بنیاد ترون، روز پنجشنبه (17 بهمن) جاستین سان با وارن بافت ملاقات کرده و در ضیافت ناهار بنیاد خیریه بافت به بحث و گفتگو نشستند. در این ضیافت که در یک رستوران خصوصی در اوماها از بخش‌های ایالت نبراسکا، زادگاه بافت، برگزار شد، «چارلی لی» (Charlie Lee)، بنیان‌گذار لایت کوین، «یونی آسیا» (Yoni Assia)، مدیرعامل صرافی «eToro»، «کریس لی» (Chris Lee)، مدیر ارشد بخش مالی صرافی هیوبی و »هلن های» (Helen Hai)، مدیر بنیاد خیریه بایننس به دعوت جاستین سان حضور داشتند.

10

حضورفعالان ارزهای دیجیتال

زارع

21/بهمن/1398

ملاقات فعلان وسرمایه گذاران این نشست برای ازبین بردن شکاف بین سرمایه گذاران سنتی وارزهای دیجیتال وبلاک چین بود. نگرانی انها از بیت کوین درصورت سقوط ولی ارزهای که ارزش خلق میکنندمورد استفاده دقیق وکاربردی قرار گیرد

10

رقابت

soheilstar

21/بهمن/1398

مراودات اینچنینی در حوزه ارزهای دیجیتال میتواند به پیشرفت ارزهای دیجیتال و شناخت هر چه بیشتر آن در دنیا کمک کند و همچنین امثال نفراتی مثل جاستین سان با هوش فوق العاده و کوشش بسیار برای پیشرفت میتوانند در بن ثمر نشست ارز دیجیتال در جهان حرکت رو به جلو ایجاد کنند.

10

اهمیت فناوری باک چین

l.beigi

21/بهمن/1398

بلاک چین فناوری مهمی است اما استفاده درستی از ان نمیشود بافت از متقدین سر سخت بیت کوین است ،هر چه بیشتر در رابطه با بلاک چین صحبت شود و نقطه نظر های بیشتری ارائه شود پیشرفت در بلاک چین افزایش می یابد

6

ناهار وشام وصبحانه اینها به ما چه؟؟؟

marwan

07/تیر/1402

السلام علیکم کوفت بخورند یا نخورند ناهار یا شام یا هرچی به ما چی ریط دارد مگه دورهم بشینن راجع به مردم یا فقرا صحبت میکنند؟؟؟

2

کوفت بخورین

YaserDehsaal

28/مرداد/1399

آخه زهرماری خوردن این چندتا جوجه مثلا پولدار به ما چه ربطی داره؟؟!! بعدشم توی نهارخوران مگه میشه بیانیه نوشت.یعنی انقدر خبر کم شده که رو آوردین به شر و ور نوشتن. میخای یه دفه شب جمعه برو خونه یارو ببین چجوری.....!!! آره دادا اون بیانیه خوندن داره

2

نهار سران

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

21/بهمن/1398

دراین ضیافت نهار تبلیغاتی مسئولین ترونبخشهای دیگرازارزهای دبجیتالی با یکی از سران نهادخریه ومقامات صرافیهای بزرگومشحوربا منتقد بیت کوین ضمن گفتگودرمورد برنامه های گذشته تاآینده ارزهای دیجیتالی بحث کردن منتقد بلاک چین وبرنامه پرداخت بیت کوین را باعث ارژش پیداکردن بیت کوین دانست وان رابه تنهای بی ارزش است بله بلاک چین برنامه های بسیار گرانبهای دارد که میتواند دراکثرزمینه ها باعث پیشرفت شود خصوصا برنامه های که نیروهی مسلح امریکا درحال قرارداد هستن،ازخطای ،چ،م،

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.