coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.5%

64,294 $

4,191,968,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

3,163 $

206,223,036 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

65,180 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

607.1 $

39,584,876 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

148.1 $

9,656,120 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

3,160 $

206,063,296 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.7%

0.5264 $

34,321 تومان

XRP

XRP

xrp

6%

0.1513 $

9,865 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.6%

5.48 $

357,296 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

راهنمای ساخت کیف پول‌های اتریوم

02/خرداد/1398
افزودن به نشان شده ها
راهنمای ساخت کیف پول‌های اتریوم
ETH
اتریوم
کیف پول
6142
دقیقه

برای ذخیره اتریوم نیاز به نرم افزارهایی به اسم کیف پول یا Wallet دارید. شما می توانید این کیف پول ها را روی کامپیوتر یا موبایل خود داشته باشید. هر کیف پول اتریوم شامل یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی است.

آدرس کیف پول مانند شماره حساب شماست و می‌توانید مثلا برای دریافت اتریوم آن را در اختیار دوستتان قراردهید. کلید خصوصی یا همان Private Key به معنای تمام کیف پول شماست و نباید به هیچ وجه آن را در اختیار کسی قراردهید. با استفاده از کلید خصوصی کیف پول می توانید به مبالغ داخل کیف پول دسترسی کامل داشته باشید.

مشهورترین و امن‌ترین کیف پول‌های اتریوم

کیف پول رسمی اتریوم یا همان میست (Mist)

این کیف پول رسمی اتریوم است. وقتی Mist را نصب می‌کنید، باید تمام بلاک چین اتریوم را دانلود کنید و با نودها همگام شوید. استفاده از میست برای تازه‌کاران پیشنهاد نمی‌شود زیرا اجرای آن نیاز به دانلود کل داده‌های بلاک چین و مشخصات سخت‌افزاری مناسب دارد. برای دریافت میست می‌توانید به سایت رسمی اتریوم مراجعه کنید.

سایت رسمی کیف پول اتریوم

کیف پول MyEtherWallet

مای‌اترولت (MyEtherWallet) پرکاربردترین کیف پول اتریوم است. این پلتفرم تحت وب‌ بوده اما امنیت آن تضمین شده است زیر شما روی کلید خصوصی اتریوم از طریق سیستم خود، کنترل خواهید داشت. این برنامه با کد متن باز بوده و سرور آن توسط هیچ شخص سومی کنترل نمی شود و به شما اجازه نوشتن و دسترسی به قراردادهای هوشمند را می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق این مرورگر با دسترسی به Trezor یا Ledger Nano S به موجودی خود دسترسی پیدا کنید یا کیف پول کاغذی بسازید.

<https://www.myetherwallet.com/>

کیف پول Metamask

MetaMask یک کیف پول رمز ارز است که می‌تواند بر روی مرورگرهای کروم (Chrome)، فایرفاکس (Firefox) و Brave استفاده شود. متاماسک یک افزونه‌ی (extension) مرورگر نیز هست. به این معنی که متاماسک همچون پلی میان مرورگرهای معمولی و بلاکچین اتریوم عمل می‌کند.

راه‌اندازی MetaMask شما به یکی از سه مرورگری نیاز دارید که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد. اگر هیچ یک از آن‌ها را ندارید می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. به صفحه‌ی نخست متاماسک بروید و افزونه‌ی مرورگری که در حال استفاده از آن هستید را اضافه کنید.

یک آیکون متاماسک در مرورگر شما ظاهر می‌شود. بر روی روباه عجیب و غریب کلیک کنید تا اپلیکیشن را باز کند. سپس بر روی Create New Vault کلیک کنید و یک پسورد خوب انتخاب کنید. حال دوازده کاراکتر به عنوان عبارت سید شما نمایش داده خواهند شد. آن‌ها را بنویسید و در جایی امن نگه دارید. این کار بسیار مهم است!

همین، پس از تایید والت شما ساخته شده است.

https://metamask.io/

کیف پول سخت افزاری LEDGER NANO S

این کیف پول یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای ذخیره اتریوم است. کلید خصوصی اتریوم بصورت آفلاین روی این دستگاه ذخیره می‌شود. بهترین چیز در مورد Ledger Nano S این است که همراه یک نمایشگر OLED عرضه می‌شود که به شما امکان کنترل تراکنش ها را می‌دهد. امنیت دستگاه به قدری بالا است که حتی شما می‌توانید آن را روی یک کامپیوتر هک شده نیز استفاده نمایید.

https://www.ledger.com/

کیف پول سخت افزاری TREZOR

ترزور (TREZOR) کیف پولی سخت افزاری است که در آگوست سال ۲۰۱۴ برای بیت کوین عرضه شد. ترزور را می‌توان اولین کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین دانست. این کیف پول در عین قابلیت‌های امنیتی یک کیف پول سرد ، راحتی استفاده را نیز، درست به‌مانند کیف پول‌های داغ، به ارمغان می‌آورد. با تهیه این کیف پول می‌توانید علاوه بر بیت کوین و اتریوم چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به صورت امن ذخیره کنید.

https://trezor.io/

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟

راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بروزرسانی دنکون در تست‌نت هولسکی: گامی بزرگ برای اتریوم

راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بروزرسانی دنکون در تست‌نت هولسکی: گامی بزرگ برای اتریوم


تحلیل کاربران

کدوم کیف پول

gh.kh

05/بهمن/1398

با این حجم از کیف پولهاهر کسی سر در گم خواهد شد که کدوم را انتخاب کند و یا کدام کیف پول امنیت مناسبی دارد، به نظر من همه کیف پولها دارای مزابا و معایبی می باشند و هیچ کیف پولی صددرصد مزایا را ندارد ودر راستای پیشرفت فناوری ها روز به روز کیف پول های ایمن تر و کاربردی تری ساخته و معرفی می شوند پس به طور کلی کیف پولی مناسب است که بتوانی از ان راحت تر استفاده کنی و چندین رمز ارزرا یعنی هر چه بیشتر بهتر را حمایت کند و این که کیف پولی مناسب است که کلید خصوصی داشته باشد و فقط وفقط در اختیار خودت باشد و قابل بک ا پ گیری باشد و با پشتیبان گیری از کیف پول در مواقع ضروری بتوانی سرمایه خود را بدست اورید.

14

کوینومی و اتومیک

behi87

20/بهمن/1398

سلام به همه من کوینومی و اتومیک استفاده میکنم خیلی خوبه حتی ترنزاکشن فی هم میتونید تنظیم کنید موقع ارسال ارز. و اینکه من حدود یکساله دارم.هیچ مشکلی نداشتم. بیت کوین و اتریوم داشتم.

17

ساخت کیف پول اتریوم

marwan

03/اردیبهشت/1402

تراست والت هست. البته ما علاوه بر نصب و ساخت تراست والت بهتون انتقال اتریوم به کیف پول تراست والت، همچنین ارسال ارز دیجیتال اتریوم رو آموزش میدیم. الان کیف پول شما ساخته شده و آماده ی استفاده است، الان میتونین ارز اتریومتون رو به این کیف پول واریز کنین تا امنیت لازم رو برای نگهداری ازش رو تامین کرده باشین:

3

کیف پول متامسک

sasan0098

14/خرداد/1399

من از متامسک استفاده میکنم و در نوع خودش عالیه بی دردسر و کارکردن باهاش راحته حتما پیشنهاد میکنم ک شمام ازش استفاده کنیین

12

کیف پول jaxx

mkh66

19/دی/1398

به عنوان یکی از بهترین کیف پول های چند منظوره یا مولتی والت ها، میشه از کیف پول ارزهای دیجیتال jaxx نام برد که از محبوبیت خوبی هم برخورداره .

15

mewconnect

ialirezaak

24/شهریور/1398

از همه بهتر در این کیف پول ها کیف پولی mewconnect عه که خود سایت اتریوم معرفیش‌میکنه و امنیتش خیلی بالاس

19

ت

rezasyamy

22/آبان/1400

تیتیقتتقتقتقتقتقتتقنقتقنتقتبتبتبتبنینینقجثحقااثحثجثججثجثحقتیایایاایتیتیتتستستستستستتساستساساساساسوسووسوساسوسوسوسووسوساسوسسا

6

کیف پول اتریوم

09192110430

03/تیر/1400

اتریوم دومین ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار (Market cap) است. سرمایه‌گذاران تازه‌وارد و کاربران مبتدی ارزهای دیجیتال معمولا پس از بیت‌کوین، نام اتریوم را می‌شنوند. اولین قدم برای کار کردن با اتریوم، انتخاب یک کیف پول مناسب است؛ کیف پولی که بتواند ویژگی‌های و شرایط لازم که در راهنمای انتخاب کیف پول نوشتیم را داشته باشد.

11

کیف پول

rezq

30/شهریور/1398

سلام اینکه میگه کیف پول مخصوص اتریوم فقط یک تبلیغه کیف پول انواع مختلفی دارد مانند بلاکچین و تراست والت و... دوستانی ک میخان کیف پول درست کنند درون همین برنامه تراست والت هست که اموزش هم داده شده کیف پول بلاکچینم خیلی خوبه ک شما میتونید ارز اتریوم به بیت کوین و ارزهای دیگر تبدیل کنید موفق باشید

24

والت ارز دیجیتال

eminiwz

30/آذر/1398

بهترین کیف پول برای دور از دسترس هکر ها و با کارمزد کم فقط کیف پول سخت‌افزاری نانواس می‌باشد که بیشتر ارزهای دیجیتال رو پشتیبانی میکنه.

15

کیف پول

reza136489

22/شهریور/1398

تعداد کیف پول ها در اینده ی نزدیک بیشمار زیاد خواهند شد و مردم باید مورد اعتماد ترین رو انتخاب کنن به نظر من اگه تو ایران چنین کیفی ساخته میشد به سال نکشیده همه کلاهبردار میشدن

22

کیف پول

9139863733

12/اردیبهشت/1400

کیف پولهای زیادی توبازار هست ولی ما ایرانیهای باید اول کیف پولی انتخاب کنیم که با کشور ایران مشکلی نداشته باشه یا بعد مشکلی ایجاد نشه این محمترین کار که پول وسرمایه شما بلوکه یا به باد نره دوم کیف پول که امنیت ان بالت باشه که هکرها زود به ان دسترسی نداشته باشن سوم این که کیف پولی که اگه گوشی گم شد یا سوخت بشه درگوشی دیگه اون رابا رمزهای که داری استفاده کنی اینها نکاتی هستن که باید درنطر گرف من خودم کوینومی وتراست والت دارم

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.