coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

66,883 $

3,966,161,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.3%

3,100 $

183,844,232 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

580.7 $

34,434,324 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.4%

172.87 $

10,251,191 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

3,097 $

183,643,798 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5239 $

31,067 تومان

XRP

XRP

xrp

3.8%

0.1556 $

9,227 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.3%

6.44 $

381,892 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

انتقال ۱۲,۰۰۰ بیت کوین توسط کلاهبرداران پروژه پلاس توکن (PlusToken)

23/بهمن/1398
افزودن به نشان شده ها
انتقال ۱۲,۰۰۰ بیت کوین توسط کلاهبرداران پروژه پلاس توکن (PlusToken)
PlusToken
اخبار
Bitcoin
2893
دقیقه

با افزایش قیمت بیت کوین و اتر به بالاترین میزان خود در سال ۲۰۲۰، یک تراکنش بزرگ با حجم تقریبی ۱۲,۰۰۰ بیت کوین از کیف پول منتسب به طرح پانزی پلاس توکن (PlusToken) انتقال یافت.

ربات تراکنش های ارز دیجیتال WhaleAlert خاطرنشان کرد که ۱۲,۰۰۰ بیت کوین (به ارزش ۱۲۴,۱۰۴,۰۰۰ دلار) از کیف پول ناشناس به کیف پول ناشناس دیگری انتقال یافت. تراکنش پیگیری پس از این تراکنش انجام شد که ۱۲,۰۰۰ بیت کوین را به مقادیر کمتر تقسیم کرد.

طبق گفته های چیاچی وو (Chiachih Wu) موسس شرکت PeckShield، مجموعا ۱۲,۴۲۳ بیت کوین به ارزش ۱۲۸ میلیون دلار به آدرسی انتقال یافته است که وی گفته است به نظر می‌رسد این آدرس متعلق به کیف پول آفلاین می‌باشد.

در این بین، سو ژو (Su Zhu) و ErgoBTC که از کاربران توییتر هستند بیان کردند که گروه کلاهبرداری پلاس توکن به طور مخفیانه در حال انتقال مقدار چشمگیری بیت کوین از آدرس های کیف پول منتسب به این گروه هستند. ژو خاطرنشان کرد:

کوین های پلاس توکن مجددا در حال انتقال هستند اما نکته مهم تر این است که این کوین ها اکنون در حال تقسیم شدن به مقادیر کوچک تر می‌باشند.

طبق گزارش پیشین کوین تلگراف، طرح پانزی پلاس توکن یکی از بزرگترین کلاهبرداری های عرصه ارزهای دیجیتال بود. این پروژه در ابتدا به عنوان صرافی مستقر در کره جنوبی معرفی شد که سود بسیار زیادی به سرمایه گذاری ها اختصاص می‌داد اما سرانجام پس از آنکه چندین میلیون کاربر این پروژه متوجه شدند نمی‌توانند سرمایه های خود را برداشت کنند، مشخص شد که کل پروژه صرفا یک کلاهبرداری است.

در گذشته، پس از چنین اتفاقاتی شاهد فروش چشمگیر در صرافی های ارز دیجیتال بودیم که منجر به کاهش قیمت بین کوین، اتر و سایر آلتکوین ها می شد.

در سال ۲۰۱۹، Ergo که یکی از محققان توییتری است پیش بینی کرد که احتمال دارد یک فروش عمده توسط کلاهبرداران پلاس توکن انجام شود و ۲۰۰,۰۰۰ بیت کوین کلاهبرداری شده در بازار فروخته و نقد شود. وی در ماه نوامبر گفت:

اگر اعداد من درست باشند، تعداد ۲۰۰,۰۰۰ بیت کوین که اوایل سال گزارش شد نیز صحیح بودند و تاثیر این موضوع تا مدتی ادامه خواهد داشت.

بسیاری از تحلیلگران دیگر نیز معتقدند که فروش های انجام شده توسط گروه پلاس توکن، یکی از عوامل اصلی روند نزولی ۷ ماهه بازار پس از رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۳,۸۰۰ دلار در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ بوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع که بیت کوین مدت زیادی نیست که از این روند نزولی ۷ ماه و کنترل بازار توسط خرس ها بیرون آمده است، نگرانی سرمایه گذاران در خصوص انتقال های امروز، واکنش بیش از حد نیست زیرا این انتقال ها می‌تواند با تکرار فروش های قبلی به اوج خود برسد.

چیاچی وو در خصوص انتقال های امروز افزود:

به نظر می‌رسد که تراکنش از قبل برنامه ریزی شده ای بود، زیرا تمام ۷ تراکنش خروجی خرج نشده جدید که به بخش های کوچکتر (۱۰۰ الی ۴۰۰ بیت کوین) تقسیم شده اند به زودی انتقال خواهند یافت.

با در نظر گرفتن این موضوع که در سال ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین تا ۴۲.۹ درصد و قیمت اتر تا ۸۲.۸۹ درصد افزایش یافته است، اکنون به نظر می‌رسد که فرصت خوبی برای کلاهبرداران پلاس توکن فراهم شده است تا بیت کوین های خود را نقد کنند.

در حال حاضر، هر دو تراکنش تایید شده اند و باید منتظر بمانیم و واکنش سرمایه گذاران و قیمت بیت کوین را به فروش بخشی از ۱۲۳ میلیون دلار مورد نظر یا کل آن را مشاهده کنیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین


تحلیل کاربران

تراکنش سارقان ارزهای دیجیتالی

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

23/بهمن/1398

چنانچه گزارشوتحلیل من را درهنگام سرقت اخی مطالعه کرده باشید قید کردم سارقان بخاطر رشد قیمت انجام این سرقت رااز مدتها قبل طراحی وحال اجرا ومنتظر بتزار بهتر وشلوغ ترهستند اکنون رد انها دربک تراکنش (۱۲) هزار دلاری با مقصد کیف پولی که افلاین بود انجام کرفته وحال بخاطر ردگم کردن بیشتر این مبالغ را به مبالغ کوچکتر تراکنش که رد گم کنندقبل ازاین سرقت یک صراف قلابی با سود بیشتر به سرمایه گذاران وخرید اکثرارزها مبالغ هنگفتی جمع ومفقود شد سرمایه گذاران بعدازاجرانشدن تراکنش ها متوجه کلاه برداربودن این شخص در. قالب صراف شدن این گونه سرقت ها چند بار بازارارزهای دیجیتالی را با افت قیمت مواجه کرد اکنون هم بسیاری ارسرمایه گذاران منتظر اثراین تراکنش های اخیرسارقا هستند،از خطای ،چ،م

14

فرصت طلبی

rezasofi

23/بهمن/1398

همیشه کلاهبرداران منتظر فرصت هستند وبالا رفتن قیمت بیت کوین واتریم این فرصت را دراختیار گروه پلاس توکن قرارداد ه

18

کلاهبرداران

mehran99

23/بهمن/1398

ربات تراکنش های ارز دیجیتال WhaleAlert خاطرنشان کرد که ۱۲,۰۰۰ بیت کوین (به ارزش ۱۲۴,۱۰۴,۰۰۰ دلار) از کیف پول ناشناس به کیف پول ناشناس دیگری انتقال یافت. تراکنش پیگیری پس از این تراکنش انجام شد که ۱۲,۰۰۰ بیت کوین را به مقادیر کمتر تقسیم کرد. طبق گفته های چیاچی وو (Chiachih Wu) موسس شرکت PeckShield، مجموعا ۱۲,۴۲۳ بیت کوین به ارزش ۱۲۸ میلیون دلار به آدرسی انتقال یافته است که وی گفته است به نظر می‌رسد این آدرس متعلق به کیف پول آفلاین می‌باشد. در این بین، سو ژو (Su Zhu) و ErgoBTC که از کاربران توییتر هستند بیان کردند که گروه کلاهبرداری پلاس توکن به طور مخفیانه در حال انتقال مقدار چشمگیری بیت کوین از آدرس های کیف پول منتسب به این گروه هستند.

12

پلاس توکن

naser175

23/بهمن/1398

با اینکه امید زیادی به ادامه روند صعودی بیتکوین هست ولی طبق تجربه چهار ساله در ترید بیتکوین حس میکنم بازم به یک بهانه ای افت قیمت و ریزش اتفاق خواهد افتاد گاهی فشار فروش توسط والها گاهی هک صرافی ها یا وضع قوانین ممنوعیت توسط دولتها

17

پلاس توکن

abbastour

24/بهمن/1398

درودبرشما پلاس توکن و موارد مشابه امنیت ارزهای دیجیتال را از هرجهت به خطر می اندازند و امیدواریم با پیگیری های قانونی بین المللی این موارد دیگر پیش نیاید

5

تقسیم کوین ها بین کلاهبردار ها

behi87

24/بهمن/1398

به نظر می‌رسد که تراکنش از قبل برنامه ریزی شده ای بود، زیرا تمام ۷ تراکنش خروجی خرج نشده جدید که به بخش های کوچکتر (۱۰۰ الی ۴۰۰ بیت کوین) تقسیم شده اند به زودی انتقال خواهند یافت. بیشتر فعالیت ها تحت عنوان ایردراپ و ... که معمولا تو تلگرام درخواست مبلغ کوچکی از ارز دیجیتال میکنند طرح های کلاهبرداری هستند در آخر مبلغ هنگفتی از ارزهای دیجیتال به جیب می زنند و خدافظ.

5

بیت کوین

f.m51

23/بهمن/1398

بیت کوین یک ارز دیجیتال که هر روز بر قیمت آن افزوده می شود برای سرمایه گذاری عالی می باشد از طرفی دیگر هر روز بر تعداد افراد که علاقمند به این عرض هستند افزوده می شود و بر قیمت آن تاثیر می گذارد لذا برای سرمایه گذاری یک عرض عالی است

2

قبل از اینکه دارایی خود را ازدست بدهید لطفا بخوانید

[email protected]

24/بهمن/1398

اگر تمام موارد امنیتی را هم رعایت کنید در نهایت روی بستر شبکه ای فعالیت میکنید که تمام دنیا به آن دسترسی دارند ،ازهمه اینها که بگذریم شما کیف پول دیجیتال دارید که امنیت آن تضمین شده نیست،ضمن اینکه مشخص نیست چه زمانی سازندگان آن برای انتقال ارز ازشما مبلغی درخواست کنند ویا به کل کیف پول غیب شود، تا دیر نشده موجودی خود را به کیف پول سخت افزاری منتقل کنید. لطفا لایک یادتون نره سپاسگزارم

8

انتقاد

sajjadhaghgo

28/بهمن/1398

این خبر برای منی که تازه میخوان وارد بازار بیت کویین بشم خبر خوبی نیست...باید یک تضمین .دلگرمی چیزی باشه برای کسانی که میخوان وارد این عرثه بشن واقعا ریسک بزرگیه

2

امنیت در بیت کوین

zetarf

22/اسفند/1398

از هارت ولت هایی استفاده شده است که راحت مورد نفوذ قرار گرفته و همچنین ادعا می شود که این حملات به طور گسترده بر صرافی ها انجام شده به صورت آفلاین و مفق بوده متاسفانه باید فکری به حال امنیت بلاک چین شود که تراکنش ها و ارزهای کثیف با فیلتر بیشتری از هاردها گذر کنند...

1

btc

amirho3ein5551

24/بهمن/1398

ارز های دیجیتال به سرعت در حال افزایش قیمت نیستن اما این افزایش قیمت انجام میشه. با همین افزایش کاهش های اخر هم اگر ببینیم حدود ۲۵٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

1

کلاهبرداری

sarhangi

23/بهمن/1398

هر از گاهی خبر هایی مبنی بر کلاهبرداری از کاربران یا سایت ها یا صرافی ها بگوش می‌رسد که سرمایه‌گذاران را با چالش های از جمله هک حسابها رو برو کرده هست به امید روزی که دیگر شاهد اینگونه خبرها نباشیم

16

کلاهبرداری

simin1367

24/بهمن/1398

این روزها با بالا رفتن قیمت دلار ،طلا و ارزهای دیجیتال خیلی ها به دنبال فرصتی مناسب برای کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال هستند ما از ارزهای دیجیتال به عنوان کمکی برای کسب درآمد کوچکی در زندگی روزمزه خود استفاده میکنیم ولی بعضی ها به عنوان کلاهبرداری از آن استفاده میکنند

3

مایه دار

rastgoo3040

23/بهمن/1398

خدایش ما با 100تا ساتوشی در روز داریم کار میکنیم اونوقت یکی 128میلیون دلار بقیه میره عشق و حال اونوقت ما باید بریم استخر اجاره کنیم که بالای 50درصد کارمزد میگیره

19

رقابت یا ضربه

jmi.ebr

23/بهمن/1398

با صعود رمز ارز اول مارکت وورود به کانال ۱۰هزار دلاری بیت کویین رقبای این رمز ارز بیکار ننشسته اند و هر لحظه در پی ضربه زدن به این رمزارز موفق می باشند که این سری با ورود توکن های افلاین و تبدیل ان در بازار به توکن های کوچکتر خیلی ها را از سرمایه گذاری در این رمز ارز ترسانده و یا منصرف می نمایند که این ضربه های هر از چند گاهی و دقیقا در زمانی که رمز ارز سیر صعودی بخود می گیرد شایعه پراکنی رقبا شروع می شود که باید قدری توجه به زمان این شایعات خواییم فهمید که این رمز ارز بیدی نیست که با این بادها بخود بلرزد .

9

آیا سقوطی دیگر در راه است

soheilstar

24/بهمن/1398

با این تفاصیل و با تکرار این موضوع در سال قبل آیا احتمال این میرود که بیت کوین پس از اوجی که گرفته دوباره به حالت قرمز برگردد؟ به هر صورت تاثیر اینگونه اتفاقات نگرش افراد را نسبت به ارزهای دیجیتال عوض خواهد کرد که این بسیار بد است.

3

خوش به سعادتشون

Faryaderoyayi

23/بهمن/1398

والا ما که با هزار و یک بدبختی استخراج میکنیم اونم با این اوضاع مملکتمون بعد یکی چه راحت صاحب این همه درآمد باده آورده میشه

13

کلاهبرداری

sharvan

24/بهمن/1398

مبلغ خیلی زیادی بوده ، کاملا هم با برنامە ریزی و پیش؟بینی وضعیت ارزهای دیجیتال این کارو انجام دادن ، این کارها باعث نزول ارزش ارزهای دیجیتال میشە.

1

کلاه برداری توکن پلاس

hojjat.fen

23/بهمن/1398

در ارز های مجازی همیشه یک چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست همیشه با بالا رفتن قیمت ارز های دیجیتال باید منتظر کلاه برداران سود حو باشیم

13

قیمت

Siamnd

24/بهمن/1398

در حال حاضر بیت کویین رو به رشد است خدا رو شکر در این هفته فقط یک بار پایین آمد ان هم از 9500دلار به بالا بو خدا رو شکر دوباره به10000دلار رفت که این خیلی به نفع ما هست ولی میتوان کلی استخراج کنیم .

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.