coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,311 $

3,932,242,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

3,034 $

179,902,561 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.4 $

34,239,820 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

167.18 $

9,913,774 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.522 $

30,955 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

3,030 $

179,676,628 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.5%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.3%

0.1521 $

9,020 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

معرفی امکانات و قسمت های مختلف اپلیکیشن کوینگرام- قسمت دوم

10/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
معرفی امکانات و قسمت های مختلف اپلیکیشن کوینگرام- قسمت دوم
Coingram
کوینگرام
آموزش
9149
دقیقه

استارتاپ کوینگرام به عنوان مرجعی در حوزه بازار های مالی از اوایل تابستان 98 به مرحله انتشار رسید و در طی این مدت با هر آپدیت ، سعی شده است که امکانات بیشتری به اپلیکیشن اضافه بشود.

در قسمت اول ، به معرفی بخش محتوای آموزشی پرداختیم که قسمت اصلی نرم افزار می باشد.

در قسمت دوم ، به معرفی قیمت لحظه ای و امکانات و بخش های مختلف آن پرداختیم.

در این بخش به معرفی قسمت درآمد می پردازیم

در اپلیکیشن کوینگرام شما با فعالیت روزانه می توانید درآمد دلاری داشته باشید. در این پست نحوه انجام این کار را با هم بررسی می کنیم:

قبل از هر چیزی برای فعالیت های روزانه شما باید در کوینگرام حساب کاربری داشته باشید. برای اینکار ابتدا از منوی پایین به صفحه پروفایل رفته بعد دکمه "ثبت نام کاربر جدید" را لمس کنید. در اینجا به صفحه ای می روید که برای ثبت نام ابتدا باید شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره موبایل یک کد تایید برای شما ارسال خواهد شد. با وارد کردن آن کد به مرحله پایانی ثبت نام که وارد کردن اطلاعات تکمیلی است وارد می شوید.

همچنین می توانید با اکانت جیمیل خود در اپلیکیشین ثبت نام کنید.

در این مرحله نام کاربری و رمز عبور انتخابی خود را وارد میکنید و هم چنین در صورت دلخواه می توانید ایمیل خود را هم وارد کنید که از آخرین اخبار مهم به صورت ایمیل نیز دسترسی داشته باشید. فیلد کد معرف نیز به صورت اختیاری می باشد که اگر با کد معرف دوست خود در برنامه ثبت نام کنید با رسیدن به 1000 کوین هر دوی شما ، مقداری کوین اضافه تر دریافت خواهید کرد.

حالا پس از تکمیل ثبت نام وقتی به صفحه درآمد از منوی پایین می روید، لیست کار هایی که می توانید انجام بدید تا کوین بیشتری به دست بیارید برای شما نشان داده میشود که به صورت تک به تک بررسی خواهیم کرد.

اولین گزینه دریافت جایزه روزانه س که خیلی ساده شما هر روز که وارد برنامه می شوید ،می می توانید با لمس "جایزه امروزو بگیر "جایزه حضور روزانه را بگیرید.جایزه روزانه تا روز پنجم وجود دارد و پس از آن دوباره به روز اول برمی گردد.

در صورتیکه یک روز را حضور نزنید ، جایزه روزانه به روز 1 برمی گردد.

همچنین با استفاده از جم میتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد جم(Gem) را در این مطلب بخوانید.

راه بعدی برای کسب کوین پیش بینی روزانه یا همان شبیه ساز بازار می باشد.

با شرکت در پیش بینی های ارز های دیجیتال که تا زمان نگارش مطلب برای 5 ارز برتر با بیشترین حجم معامله فعال است ، می توانید علاوه بر محک زدن خود و یادگیری ، کوین کسب کنید ، جالب است بدانید که کاربران، بیشترین کوین را از این قسمت کسب می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد پیش بینی روزانه را در این مطلب بخوانید.

روش بعدی برای کسب کوین پیش بینی ساعتی یا همان شبیه ساز ساعتی بازار می باشد.

با استفاده از این بخش ، می توانید علاوه بر کسب مهارت در حوزه ترید ارز های دیجیتال ، کوین نیز کسب کنید

پیش بینی ساعتی تا زمان نگارش این مطلب ، برای دو ارز بیت کوین و اتریوم فعال است.

اطلاعات بیشتر در مورد پیش بینی ساعتی را در این مطلب بخوانید.

قسمت دیگر کسب کوین امتیاز دادن به اخبار است.

در زیر هر مطلب می توانید با لایک آن خبر ، مقداری کوین کسب کنید.

راه دیگر افزایش کوین هایتان دعوت کردن دوستانتان به کوینگرام است که در صورتی که در زمان ثبت نام کد معرف شما را وارد کنند و بعد از ثبت نام با فعالیت روزانه به 1000 کوین برسند، هر دوی شما مقدار مشخصی کوین بیشتری از ما جایزه خواهید گرفت.

تحلیل اخبار

راه دیگر کسب کوین ، تحلیل اخبار و مطالب است .

در پایین هر مطلب شما می توانید تحلیل خودتان را در مورد آن مطلب بنویسید و به ازای هر لایکی که از کاربران دریافت می کنید ، یک کوین دریافت می کنید، همچنین با استفاده از این بخش می توانید با دیدگاه سایر کاربران نیز آشنا شوید.

همچنین به نفرات اول تا سوم جدول هفتگی نیز کوین تعلق می گیرد. ملاک لیست ، آخر هر هفته می باشد.

روش های دیگه ای نیز وجود دارد که آن ها را در لیست خواهید دید از جمله حمایت کردن ما در گوگل پلی و امتیاز دادن به ما است.

عضو شدن در تلگرام و اینستاگرام کوینگرام ، که علاوه بر اطلاع از جدید ترین اخبار و تحلیل ها، می توانید بعد از عضو شدن در شبکه های اجتماعی ما در فرم مربوطه آی دی شبکه اجتماعی خود را وارد می کنید و پس از تایید توسط تیم ما کوین های شما واریز خواهد شد، معمولا بررسی و واریز عضویت در تلگرام و اینستاگرام دو یا سه روز زمان می برد.

بعد از انجام فعالیت ها به صورت روزانه و رسیدن به شرایط برداشت به بخش جذاب برداشت اتریوم میرسیم.

در این مرحله با کلیک بر روی دکمه برداشت وجه به صفحه برداشت می رویم. بعد از آن اگر ما شرایط برداشت کوین را داشته باشیم دکمه "دریافت با اتریوم" برای ما فعال خواهد شد و با کلیک روی آن فرمی باز خواهد شد که از ما آدرس کیف پول اتریومی می خواهد. هم چنین یک لینک آموزش برای ساختن کیف پول اتریوم به شما نشان داده خواهد شد که اگر کیف پول ندارید با استفاده از آن بتوانید بسازید.

همچنین بزودی پرداخت ، با ارز های دیجیتال دیگر نیز اضافه می شود.

بعد از وارد کردن آدرس کیف پول و تایید آن درخواست برداشت اتریوم شما به ما می رسد و تیم کوینگرام پس از بررسی معادل دلاری کوین های شما برای شما اتریوم به کیف پول ارسالیتون واریز خواهد کرد و بعد از آن شما می توانید اتریوم خود را در کیف پول خود مشاهده کنید و به آسانی آن را می توانید در صرافی های مجازی تبدیل به دلار یا ریال بکنید.

در پایان این نکته را هم اضافه کنیم که تقریبا 80 درصد بودجه و درآمد برنامه صرف پرداختی های برنامه به کاربران عزیز می شود و ما در حال تلاشیم که به زودی جایزه ها و درآمدهای بزرگتری به برنامه اضافه کنیم.

ممنون از درک و همراهی شما عزیزان

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

لیگ ترید مرداد ماه به پایان رسید!

لیگ ترید مرداد ماه به پایان رسید!


تحلیل کاربران

خوب

Rooli20

10/اسفند/1398

بسیارخوبه که.این برنامه رو با تمام جزییات آماده کردید ولی بهترمیشد اگ کاربرهامیتونستند بیت کویین بخرند یا بفروشند توآپدیت جدید سعی بشه این قسمت رو هم اضافه کنید

13

نرم افزار خوبیه

habiblz

10/اسفند/1398

دست تک تک کسانیکه تو تولید این اپ زحمت کشیدن درد نکنه. از بیشتر جنبه ها نرم افزار خوب و کاملی هست. فقط تو قسمت برداشت کردن کوین ها یکم زیادی شرایط رو سخت کردن

20

کوین گرام

hosaen.kh.kh

10/اسفند/1398

کوین گرام آموزش و کارکرد راحت و قابل دسترسی تقریبا برای عموم مخاطبین خود دارد . کار با آن آسان و راحت است . مسابقه روزانه آن کاملا مبحث تخصصی و از متون عالی است .

22

گزینه ساده و فوق العاده

Syed Mohammad Hasan

10/اسفند/1398

یک اپلیکیشن خیلی ساده و جامع هست،که هر طبقه به راحتی می تواند دسترسی پیدا کنه،ای کاش با افراد می توانستم از طریق چت مشوره هم می گرفتیم،تا از مشوره مفیدشان بهرهمند می شدیم.

10

خوبه ولی ضعف داره

hasanfh

11/اسفند/1398

خیلی خوبه نرم افزارش ولی یه ضعفایی داره، یکیش این که پرداخت خیلی سخته و باید همه ی شرایطش رو داشته باشی حداقل باید یه جوری باشه که اگه نتونستی همه شرایط رو کسب کنی چند درصد از کوین ها پرداخت نشه بنظرم اینجوری خیلی کامل میشه

8

برنامه برتر

hjalali33

09/مهر/1399

باسلام بعنوان عضوی از کابران برنامه ای جامع که همواره درتلاش برای برتر بودن است امیدوارم همه بتوانیم از اوقاتمان بهترین استفاده ره ببریم

4

عالی ترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران

behzadamiri1515

10/اسفند/1398

اپلیکیشن کوینگرام دروازه ورود به ارز دیجیتال در ایران هست ..با امکانات فراوان و راهنمایی‌های موثر و به موقعه که به آسانی افراد مبتدی و کسانی که میخواهند برای اولین بار وارد دنیای ارز دیجیتال شوند ؛کوینگرام بهترین اپلیکیشن پیشنهادی هست ..من که خودم واقعا استفاده مثبتی ازش داشتم

16

برنامه کوین گرام

amir7752

10/اسفند/1398

برنامه کوین گرام جزوه بهترین برنامه های گوشی در زمینه ارز های دیجیتال و بلاک چین در ایران هست. امیدوارم در آینده نه چندان دور به صورت انگلیسی و حتی چند زبانه شود تا در دنیا شناخته شود.

33

ادرس

a.t0091

11/اسفند/1398

اگر هر چند وقت اعلام بفرمایند و چند ادرس را تبدیل به ادرس در کیف پولها نمایند خیلی عالی می شود ودیگر اینکه اگر بتوانند کیف پولی را ارائه دهند بسیار مطلوب خواهد شد برای ایرانیان عزیز امیدواریم که این تیم گسترش یابد و اینده بهتر بهتری را ارزو مندیم.

4

قدر دانی از بین کوین

martinlupe

02/آذر/1399

میتونم ب جرعت بگم ک من اینقدر دنبال اطلاعات درباره ارزه دیجیتال بودم ک وقتی با این برنامه عااااالی آشنا. شدم فکر نمی کردم ک اینقدر شمرده شمرده تمام مطالبی ک واقعا ب دانستن ارزه دیجیتال کمک میکرد بتونه داخل خودش جمع کنه . عااااالی هستی انشالله ک همیشه پابرجا باقی بمانی و هر روز از روز قبلی بهتر بهتر بشی ک هرچند نیاز ب گفتن نیست با این تلاشی ک دارید انجام میدهید میشه گفت بیت کوین همیشه اولیه .♥️

4

عالی

narimankh

10/اسفند/1398

عالیه این که تمام در تلاشند برای بهتر کردن اپلیکیشن و بسیار عالی که کوینگرام میتونه یه مرجع خوب برای افراد مشتاق به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باشه

15

کوین گرام

zahra110

11/اسفند/1398

این اپلیکیشن توانسته است در ایران جایگاه ویژه ای پیدا کند و روز بروز توسعه بیشتری پیدا کند اگر تیم پشتیبان بتوانند آن را چند زبانه کنند و پرداخت ها را روان تر و ساده تر نمایند به یک اپلیکیشن بین المللی با جایگاه ویژه و بعدها به صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد.

10

کوینگرام

nariman

10/اسفند/1398

بهترین و حرفه ایی ترین اپلیکشن ایرانی است که به صورت تخصصی روی ارزهای مجازی کار می‌کنه و در آمد دلاری دارد

12

کویین گرام

jmi.ebr

10/اسفند/1398

کویین گرام اولین اپلیکیشن جامع به زبان فارسی است که اطلاعات خوبی را از مبتدی تا حرفهای را یکجا به کاربرنش خدمات رسانی می کند و بسیاری از کاربران به خصوص ایرانیان از طریق این اپ با ارزهای دیجیتال آشنا شده اند ازابن بابت جای تشکر و قدر دانی می باشد. یه پیشنهاد هم دارم که اگر بتونند به این پیشنهاد جامع عمل بپوشانند خیلی عالی خواهد شد وان این است که با توجه به درتمد حاصله از این اپ درامد ها خیلی ریز می باشد که اگر هر چند وقت اعلام بفرمایند و چند ادرس را تبدیل به ادرس در کیف پولها نمایند خیلی عالی می شود ودیگر اینکه اگر بتوانند کیف پولی را ارائه دهند بسیار مطلوب خواهد شد برای ایرانیان عزیز امیدواریم که این تیم گسترش یابد و اینده بهتر بهتری را ارزو مندیم.

28

اطلاعات

mrezanajafi

10/اسفند/1398

این برنامه سهم زیادی در افرایش اطلاعات مردم معمولی از این بازار جدید داره ممنون واقعا روز های بهتری برای این صنعت پیش رو هست

24

اپلیکیشن کوین گرام

neda72

11/اسفند/1398

کوین گرام یک اپلیکیشن در آمدزا و نسبتا تخصصی ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال است و در ایران محبوبیت بیشتری پبدا کرده است و یکی از بهترین نرم افزارهای اندرویدی است که در مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال ایجاد شده و اطلاعات مفیدی برای کاربران ارائه میدهد.

9

کوینگرام

asghar

10/اسفند/1398

یک اپلیکیشنی ک اطلاعات خوبی رو راجع ب رمز ارزها ی جای جمع کرده و هم‌میشه ازش اطلاعات و اخبار روز رو دنبال کرد و هم میشه با صرف زمان کم درامد هم داشت.

34

کوین گرام

abolfazl4700

10/اسفند/1398

واقعا برنامه خوبیه چون تمام قیمت های انلاین، ارز وجود دارد و می توان با این اپلیکیشن کسب درامد کنی عالی

16

کوینگرام

morteza243

10/اسفند/1398

از بین تمام برنامه هایی که تا حالا برای کسب درآمد امتحان کردم برنامه کوینگرام بهترین هست.اطلاعاتش در مورد ارز های دیجیتال کامله و کاربران آموزش های خوبی از کوینگرام می گیرند.

15

کوین گرام

sasanbozorg

10/اسفند/1398

یه برنامه خوب و مدون و سازگار با جهان امروزی،که برای کسب درامد دیگه نیاز به کارای سخت و فیزیکی وسابقه کار و پارتی نیاز نداره.مرسی از همه بچه های تولید کوین گرام،دمتون گرم...

7

دیده بان

majida

10/اسفند/1398

یکی از بخش های خوب و قابل استفاده بخش دیده بان هستش که کارایی زیادی داره امیدوارم همیشه این امکانات بهتر از دیروز باشه

12

دمتون گرم

mohamad2020

10/اسفند/1398

یه محفل و دورهمی سالم برپا کردین و با لطفی که دارین برای وقت خالی ما کسب درآمد هم محیا کردین و همچنین اطلاعات کاربران رو در رابطه با ارز دیجیتال بالا میبرید. خدا قوت.

20

عالی

amir2282

29/تیر/1399

واقعا نرم افزار فوق العاده ایه و باعث نزدیک شدن مردم به اینحور سرمایه گذاری هایی شده من واقعا عاشق نرم افزارتون شدم بسیار متشکرم

6

کوینگرام

yusof96

11/اسفند/1398

عالیه این که تمام در تلاشند برای بهتر کردن اپلیکیشن و بسیار عالی که کوینگرام میتونه یه مرجع خوب برای افراد مشتاق به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باشه واقعا برنامه عالیی هست

7

قیمت لحظه ای در کوینگرام

mkh66

10/اسفند/1398

یکی از بخش های مهم و مورد استفاده کاربران در برنامه کوینگرام، قسمت قیمت های لحظه ای است که مانیتورینگ قیمت ارزهای دیجیتال مختلف بصورت لحظه ای برای کاربران انجام می شود.

20

پشت کار و مطالعه

mehrdad khademi

26/اسفند/1398

پشتکار و مطالعه ی به روز نیاز هر فردیه که در این زمینه فعاایت میکنه که کوین گرام این فرصت رو امروز برای همه مهیا کرده

5

.

moh.ram.sar

21/آبان/1400

همه چیز اماده همه چیز محیا واقعا یک گروه مهربان و صادق هستید.. امید انکه همه با تمام وجود حس خوب خوشیختی را در کنار شما با تمام وجود درک کنن

1

کسب درآمد

hossein_7gold

10/اسفند/1398

تو این روزا که بیماری کرونا همه گیر شده الان بهترین راه کسب درامد استفاده از برنامه کوین گرام هست که میتونه تو این شرایط سخت حلال مشکلات باشه

19

عالی

kakaze

25/اسفند/1398

واقعاعالی وجزبه جزتوضیح دادیدوخیلی ازنظرمن به مخاطباتون ارزش قائل میشین وبراشون صفرتاصدکاروتوضیح میدین

6

تشکر

aryakurd

11/اسفند/1398

خیلی توضیح هات مفید و اموزنده بود لطفا ازین مطالب بیشتر بزارید که یاد گیری برنامه رو راحت تر و سریع تر کرد

9

معرفی کوین گرام

hossein tahami

15/اسفند/1398

با توجه به برنامه های موجود در اینترنت کوین گرام یکی از بهترین و آسان ترین برنامه ها برای کسب درآمد می باشد !

3

ابزار تحلیل قوی

zakie.khtmi

11/اسفند/1398

با قطعیت میتونم بگم بهترین و کامل ترین نرم افزار فارسی در زمینه ارز دیجیتال هست و شرایط رو برای آشنایی و تحلیل بازار به خوبی فراهم آورده

12

کوینگرام و جم

fardinand

28/تیر/1399

قطعا دقیق ترین و کاربردی ترین نرم افزاری هست که تابحال دیدم ولی چند مشکل خیلی کوچیک داره اونم ابنه که هنگام دریافت جم های رایگان فقط مینویسه ویدیو موجود نیست واگر ابن مشکلش هم حل میشد خیلی خوب میشد با تشکر لایک بادتون نره لطفا

3

تحلیل

bahare

10/اسفند/1398

اپلیکیشن خوب طراحی شده مخصوصا اینکه امکان تقلب نیست و امتیاز ﻫر فردی واقعی است. از طرفی دارای امکانات مختلفی است فقط اگه امکان دریافت اتریوم رو ممکن‌کنن بهترم میشه

23

کوینگرام پیشتاز در آموزش سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

fatemeh13771998

10/اسفند/1398

این برنامه به آموزش و تحلیل و ارایه ی قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می پردازد و علاوه بر آن می توانیم از آن در آمد اتریومی داشته باشیم ولی شرایط برداشت آن خیلی سخت می باشد.

29

کیف پول.

bmahmd

12/اسفند/1399

سلام برنامه خوبی هست چرا کیف پول برا من دانلود نمیشه از این لینک که تو برنامه هس تراس مینویسه باگوشی شما ساز گاری ندارد متشکر راهنمای کنید

3

کوینگرام

Bagro

11/اسفند/1398

با سلام خدمت کاربران گرامی. مطالبی ک دوستان زحمت می کشن و در کوینگرام ب نمایش می گذارند بسیار مفید و جامع هستش. دم همتون گرم و دستتون درد نکنه.

10

اموزش

farzanh

12/فروردین/1400

خیلی عالی هستش اگه آموزش برای مبتدی ها زیاد باشه بهتره برای ما مبتدی ها سخت هستش که تازه وارد شدیم و میخوام یاد بگیریم ممنون

2

کوینگرام و ارزش سازی

Alfawolf

10/اسفند/1398

درود بر شما خدا قوت شب و روز بشادی... اول تشکر کنم از تمام مجموعه کوینگرام و دوم از اعضا محترم... با ساخت و حمایت این برنامه واقعا داریم یه ارزش و توی ایران راه میندازیم که آرزو دارم روزی برسه تمام ایرانیان بتونن ب به مقام اصلی و واقعی خودشون توی دنیا برسن که همیشه بهترین بودن و هستن بازم تشکر بخاطر این اپ عالی هم خیلی یاد گرفتم هم دارم درآمد کسب میکنم ممنونم

4

کویینگرام

Bist1234

10/اسفند/1398

ممنون بابت زحمتی که کشیدن،برامن که آموزنده بود،حتی دیدم توچندتا جااشتباه میکردم وامتیازنمیگرفتم ،الان بهترازقبل میتونم امتیازجمع کنم

23

کویینگرام

saeedeh0078

16/اسفند/1398

از بین تمام برنامه های اندرویدی که برای کسب درامد نصب کردم کویین گرام از همه بهتره اطلاعات ارز ها کامله اموزش داره و کلی امکانات دیگه فقط شرایط برداشتش یکم سخته

4

تحلیل بیت کوین

mostafashargi

22/شهریور/1400

دوستان بیت کوین وقتی زیره ۴۴۰۰۰ یکم بمونه و پلبک بزنه به ۴۴۰۰۰و بریزه هدفش به راحتی ۳۷۵۰۰ در این حالت خرید ار بازار نباشید

1

کوینگرام کامل

zak

11/اسفند/1398

ابزارهای تحلیل بازار کوین گرام واقعا کامل و به روزه بعلاوه هیچ باگی برای سواستفاده و هنگی نداره که واقعا سطح این نرم افزار ایرانی رو در سطح نرم افزارهای کامل جهانی بالا برده

11

بهترین برنامه

farshed.rahmani

10/اسفند/1398

در حال حاضز بنظرم بهترین برنامست برای درآمد ما کاربران و خیلی بنده خوشحالم که در این برنامه تازه مشغول به فعالیت شدم.و واقعا خوبه.من به کاربران محترم هم توصیه میکنم که این برنامه رو نصب کنند و ازش استفاده کنند.با آرزوی موفقیت همه.

18

ستایش قنواتی

setayeshgh

24/اسفند/1399

برنامه خوب و سرگرم کننده هستش و توضیحات کامل هست دوستان با این توضیحات مشکلات حل میشود چون همه رو توضیح داده ممنون از برنامه خوبتون

2

برنامه سود رسان

mr.me.gh

11/اسفند/1399

این برنامه با این همه امکاناتی که داره ی تحلیل گر برا بازار ارز دیجیتال هست و برای هر کاربری نحوه کارکرد باهاش آسونه و میتونیم بوسیله این برنامه یه درآمد رایگان و ثابتی داشته باشیم و تحلیل های مفیدی درباره ارزهای دیجیتیال و اتریوم میده . تشکر

3

coingram

sobhan nayeb

14/فروردین/1399

عالیه هم درآمد زاست و هم علم و سواد ما را افزایش میدهد در زمینه ی ارز های دیجیتال مخصوصا بیت کوین که از نظر من عالیه.

4

کاملا بدرد بخور

mahdipiri2030

11/اسفند/1398

ازنظر من کاملا بدرد بخور بود من این مراحل رو دونه به دونه طی کردم و بدردم خورد واستفاده کردم به شما هم پیشنهاد میکنم که این کارو بکنید و استفاده لازم رو از این کار ببرید

6

تحلیل ندم افزار

[email protected]

09/آبان/1400

خیلی خوبه اگه فردا حرفشون عوض نشه و ناامیدمون نکنن به امید روزی که نصف ایران خرجشونو از شما تامین کنن

1

کوین‌گرام

tarahom

10/اسفند/1398

کوینگرام یک اپلیکیشن درآمدزا و نسبتا تخصصی ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها است .  هدف اصلی آن آموزش، بررسی و افزایش اطلاعات کاربران در زمینه بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال می باشد. به گفته توسعه دهندگان این برنامه ، در اپ کوینگرام می توانید آخرین اطلاعات و اخبار در زمینه بیتکوین، اتریوم ، بلاکچین، ماینینگ و بقیه مطالب مربوط به ارزهای دیجیتال را بدست بیاورید.

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.