coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

66,624 $

3,844,204,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,086 $

178,058,738 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

575.4 $

33,201,734 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

176.72 $

10,196,744 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

57,677 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,085 $

177,987,767 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.5%

0.5132 $

29,612 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

6.35 $

366,395 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.4%

0.1504 $

8,678 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بازارهای سهام در خون؛ معاملات بورس آمریکا متوقف شد!

22/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
بازارهای سهام در خون؛ معاملات بورس آمریکا متوقف شد!
بورس
USA
اخبار.تحلیل
4959
دقیقه

همزمان با سقوط وحشتناک قیمت بیت کوین، بازارهای سهام دنیا در ادامه روند نزولی خود، همچنان در حال ریزش هستند. با آغاز روز کاری نیویورک، در همان ساعات ابتدایی، سقوط شاخص S&P 500 به رقم ۷ درصد رسید و طبق قوانین بورس آمریکا، معاملات برای ۱۵ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ارزدیجیتال، امروز بازارهای بورس جهان قرمز رنگ بود. بورس لندن ۸ درصد، فرانکفورت آلمان ۸.۸ درصد، CAC ۴۰ پاریس ۸.۸ درصد، مادرید ۰.۴ درصد و سوئیس هم ۷.۷ درصد سقوط کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته ورود تمام مسافران از اروپا به آمریکا به استثنای انگلیس را برای یک ماه ممنوع کرد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در بازارهای مالی دنیا اطلاعیه سازمان جهانی بهداشت بود که کرونا را «همه‌گیر» اعلام کرد.

این عوامل بر بازارهای بورس آسیا و اقیانوسیه نیز تاثیر گذاشت و باعث ریزش ارزش سهام آنها شد.

بازار بورس توکیو در پایان معاملات ۴.۴ درصد، سیدنی استرالیا ۷.۴ درصد و هنگ کنگ ۳.۵ درصد سقوط کردند.

وضعیت بورس‌های دنیا

بازار سهام آمریکا هم در ساعت آغازین امروز، در ادامه سقوط چند روز گذشته خود امروز هم وضعیت بسیار بدی داشت. شاخص صنعتی «داو جونز» امروز را با ۱,۷۰۰ واحد سقوط آغاز کرد. شاخص S&P 500 هم که نشان‌دهنده ارزش ۵۰۰ شرکت بزرگ در بازار سهام آمریکا است، کاهشی ۷ درصدی را تجربه کرد و معاملات آن برای ۱۵ دقیقه متوقف شد.

طبق قوانین بورس آمریکا زمانی که شاخص SP500 سقوط شدیدی را تجربه می‌کند، در سه سری معاملات متوقف می‌شوند. سری اول زمانی است که شاخص ۷ درصد سقوط کند که باعث توقف ۱۵ دقیقه‌ای معاملات می‌شود. سری دوم زمانی است که شاخص ۱۴ درصد سقوط کند که باعث توقف ۱۵ دقیقه‌ای معاملات می‌شود. سری سوم زمانی است شاخص ۲۱ درصد سقوط می‌کند که در این صورت معاملات به روز بعد موکول می‌شود.

چنین روند نزولی در بازارهای سهام طی یک دهه گذشته بی‌سابقه است.

سقوط بازار سهام آمریکا در حالی رقم خورد که ساعاتی بیش بیت کوین با سقوط بیش از ۲۴ درصدی به زیر ۶,۰۰۰ دلار سقوط کرد. تحلیل‌گران در توییتر عنوان کردند که سقوط قیمت بیت کوین قبل از بازگشایی بازارهای بورس نشان از این دارد که می‌توان در این دوره بحران روند سهام را با روند بیت کوین حدس زد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیش از 50 درصد بیتکوین‌های موجود در صرافی‌های آمریکایی از این کشور خارج شده

بیش از 50 درصد بیتکوین‌های موجود در صرافی‌های آمریکایی از این کشور خارج شده

دلیل ریزش بازار چه بود؟

دلیل ریزش بازار چه بود؟

کمک بایننس به مقامات امنیتی آمریکایی

کمک بایننس به مقامات امنیتی آمریکایی

 توقف افزایش نرخ بهره آمریکا و جرقه شروع سیکل صعودی بیتکوین

توقف افزایش نرخ بهره آمریکا و جرقه شروع سیکل صعودی بیتکوین

مقام ارشد سابق کمیسیون بورس آمریکا: از بایننس خارج شوید!

مقام ارشد سابق کمیسیون بورس آمریکا: از بایننس خارج شوید!


تحلیل کاربران

استپ شدن تمام مارکت ها

mehraboon

23/اسفند/1398

تمام مارکت ها دچار افت و نزول شدید شدن و از همه اون ها بیشتر مارکت کرپتوکارنسی ها درگیر این افت شده اگر بازار به همین روند ادامه پیدا کنه قطعا تا هاوینگ بیتکوین نیمتونیم به رشد بازار امیدوار باشیم

5

سدمات کرونا

arsam_soren

23/اسفند/1398

با همه گیر شدن ویروس کرونا در کل جهان متاسفانه بیشتر از ۱۲۰کشور جهار درگیر این ویروس شدند واقتصاد بسیاری از کشور هارو به زمین زد و اعلام ورشکستگی کردند این ویروس بجز اقتصاد کشور ها به اقتصاد جهانی هم آسیب زده وصل جهان با سقوط شدید بورس و سهام مواجه شدند و ضرر های زیادی کردند ولی بابهبود شرایط و کمتر شدن شرایط کنونی که کرونا منجر آون هست باز اوضاع بورس و سهام و همچنین بیت کویت به شرایط قبل برمیگرده مطمئن باشید.

4

خرید بیت کوین

Samin.hajizade

23/اسفند/1398

شاید زمان مناسبی برا خرید بیت کوین باشه اما بیت کوین هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده پس همیشه ریسک پذیره بنابراین فقط در صورتی میشه بیت کوین خرید که از دست دادن مقدار پول سرمایه گذاری شده تغییری در روند زندگی شما نداشته باشه .

4

بحران در بورس

*A.P.h*

24/اسفند/1398

سقوط و مشکلات در بورس های جهان از جمله بورس آمریکا به علت و ضعیت بحرانی جهان به علت بیماری کرنا است که مسئولان اقتصادی آمریکا و دیگر کشورها نتوانسته اند تصمیم خوبی برای نظم دادن به اقتصاد بگیرند .و از طرفی دیگر اعلام همه گیر شدن سازمان بهداشت جهانی باعث التهاب در بازارهای اقتصادی جهان شده است

2

چرخه تکرار میشه

aminhaji

22/اسفند/1398

دوستان همه میدونیم که بیت کوین از بعد پیدایش صعود و سقوط های فراوونی داشته و همیشه هم مقدار این بالا یا پایین امدن ها زیاد بوده،چیزی که مشخص اینه که دوباره شاهد بالا رفتن قیمت هستیم ولی زمانش مشخص نیست.

3

کار از دست خودشان هم در رفته

soheilstar

23/اسفند/1398

خیلی ساده نوشتم ، درسته واقعا کار از دست خود همان کسانی که این بحران را درست کردند و قصد مدیریت آنرا داشتند که اقتصاد چین و آسیا را نابود کنند خارج شده است.

10

بیت کوین سراب یا ؟

minister

23/اسفند/1398

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک است و در صورتی وارد این بازار شوید که سرمایه راکد دارید.من اوایل سال دوهزارو نوزده بر اثر تبلیغات زیاد شروع به تحقیق در مورد خرید بیت کوین کردم.تمام مثلا کارشناسان اعتقاد داشتند بیت کوین در سال دوهزاروبیست رشد بسیار بالایی دارند حتی چند مثلا کارشناس قیمت صدهزاردلار!را برای بیت کوین پیش بینی کرده بودند.پس از اطمینان از رشد بیت کوین ,چهار بیت کوین را به قیمت سیصدوهفتادمیلیون تومان خریدم.اولیل سال میلادی خوب بود ولی امروز صرافیها که عموما خیلی ارزان میخرند,دویست وهفتاد میلیون درخواست خرید دادند.پس مجبورم نفروشم به امید آینده .یعنی در عرض حدودا ششماه سود که نکردم هیچ,صدمیلیون هم ضرر کردم.پس خواهشا اگر سرمایه راکد دارید وارد این بازار شوید.

13

در هر حال میتوان سود کرد

S.MaTiin

22/اسفند/1398

سلام. دوستان به نکته ای مهم برخوردم و توجه من رو جلب کرد ! ؟ و اون اینه که میبینم بعضی از دوستان که در بورس وارد شدند دجار تله ی احساسی میشوند . حال انکه شما باید بتوانید [[ ☆البته مطمئن هستم که میدانی و میتوانید☆ ]] در زمان هایی که ارزش اسمی سهامی پایین می آید همانند زمانی که اون ارزش بالا می رود ترید کنید و سود خودتون رو ببرید لطفا دقت کنید که خارج از هر گونه مسئله احساسی بر خودتون مسلط باشید و با استفاده از سیگنال ها و تحلیل های موجود بهترین ترید ممکن رو انجام بدید. به امید موفقیت هر چه بیشتر همه مون.

25

انگیزش

sheytan

24/اسفند/1398

مامیتوانیم ماموفق میشویم باید تلاش کنیم هرچه بیشترتلاش کنیم موفقیت ما بیشتره پس بهتره سقوط نکنیم بجای سقوط بایدپیشرفت کنیم

3

گرفتاری در کرونا

امیرحسین7273

22/اسفند/1398

با توجه به نوع کروناویروس، علائم می‌تواند از نشانه‌های سرماخوردگی عادی تا تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی باشد. همچنین بیمار ممکن است سرفه‌های چند روزه ظاهراً بدون دلیل نیز داشته باشد. کروناویروس مرس، برخلاف سارس، نه تنها دستگاه تنفس بلکه ارگان‌های حیاتی دیگر بدن مثل کلیه و کبد را نیز درگیر می‌کند. در موارد حاد مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزارش شده‌است که این مورد می‌تواند بیمار را به همودیالیز نیازمند کند.

3

بحران جهانی مرموز

adelia66

22/اسفند/1398

ب نظر میاد ارزهای دیجیتال اونجوری ک ما روشون حساب باز کردیم اصلا خودشون رو نشون ندادن و مشخص شد ک ارز دیجیتال فارغ دنیای فیزیکی بازارهای مالی دیگه دنیا نیست این روزها تمامی توسعه گران ارزهای دیجیتال همه از اینکه ارزهای دیجیتال از این بحران نتونستن فرار کنن و بدترین واکنشها رو در پی داشته باشن ناراحت هستن بخاط اینکه این ارزها با توجه ماهیتشون بهترین موقعیت ابراز برتریشون همین روزهای بحران هست ک متاسفانه چنین چیزی نشد.. بهرحال بحران در تمامی بازارهای مالی رخ داده و اینکه این ویروس ساخته دست بشر بوده یا خیر هنو ی معما هست چون واقعا در این جنگ چین پیروز بلامنازع این میدان بوده ک بسیار خطرناک هست... باید ببنیم ورق کی برمیگیرده هر چند همگی میدونیم روزی بازگشت پر سرعتی در پیش داره ولی ب نظر میاد چین با پیش دستی جلوتر از همه ازین ویروس خلاص شده و قطعا تازه بحران ب کشورهای دیگه سرایت کرده و مشخصه باید هنو در مرحله گذار ازین بحران هستیم و تراکنشهای منفی چیزی بدیهی در همه بازارهای مالی هست..

32

موقعیت

rezarahim

24/اسفند/1398

به نظر من الان وقت خوبیه واسه خرید بیت کوین البته با یه تجزیه و تحلیل و خرید به موقع چون همچنان پایینترم میاد ...

3

بازار بورس

reza_haddadi

23/اسفند/1398

نزولی بودن بورس مقطعی هست و در روزهای آینده به روال قبلی برمیگرده.مشکلات چند وقت اخیر باعث ریزش بوده و بعد حل شدن این مشکلات همه چیز به روال قبل برمیگرده

2

بورس‌نیویورک‌آمریکا

tarahom

23/اسفند/1398

بازار بورس نیویورک، (به انگلیسی: New York Stock Exchange) (اختصاری NYSE) بزرگ‌ترین بازار بورس، از نظر میزان معاملات و ارزش بازار سرمایه در ایالات متحده آمریکاو جهان می‌باشد که ارزش بازار شرکت‌های لیست‌شده ۳۱.۱ تریلیون دلار تا فوریه ۲۰۱۸ می‌باشد.میانگین معاملات انجام شده در یک روز تقریباً ۱۶۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ می‌باشد.

21

چی ب نفعه

aamir

23/اسفند/1398

انگار هر چیزی ک برای ملت ما میاد اخرش خراب میشه و ب ضرر سرمایه گذارهاس وگرنه سقوط ب این شدت در حالی ک هیچ گونه سعودی هم نداره

4

ریسک ارز دیجیتال

Shekal

23/اسفند/1398

جا داره به یه عده بگم که درسته ریزش شدیدی بیت کوین داشته اما نادیده نگیرید سود هایی ک به دست آوردن ارز های دیجیتال هنوز هم خوب هست و فقط باید منتظر موند که ساید بشه بازار

4

بازارهای جهانی

[email protected]

22/اسفند/1398

بازارهای جهانی و مالی طبق گفته های پیشین که سیر نزولی پیدا کرده وهم چنان رو به پایین می ره این جنگ اقتصادی هست وفقط الان طلا خوب ارزش داره که فعلا سمت اون هم نمیشه رفت چون سیر سعودی داره و پشت وانه خوبیه اگر می تونید رو طلا فعلا سرمایه گذاری کنید

25

اشتباه بزرگ ۲۰۲۰

hassan_555

22/اسفند/1398

این تحلیل کاملا است این سقوط برای کسب بیشتر ارز ها مخصوصا بیتکوین هست و حتما بعد ۱۰ روز قیمت بیتکوین به ۲۰۰۰ دلار خواهد رسید

5

بهترین موقعیت برای بیت کوین

یاسین محمدی

22/اسفند/1398

بنظر من الان بهترین موقع برای خرید بیت کوینه دیگه هیچ وقت این فرصت گیر نمیاد هیچ کس انتظار 6هزار دلار رو نداشت هر کی داره بخره 20روز دیگه به 10هزارم میرسه

5

سقوط؛ روند طبیعی بازار یا فاجعه

moji28

23/اسفند/1398

ما هر بازاری رو در نظر بگیریم محاله همیشه صعودی باشه و بدون شک بطور طبیعی هر بالا رفتنی ی پایین آمدنی خواهد داشت. امیدوارم این سقوط طبیعی باشه و همه بتونن از کف ایجاد شده سود خوبی رو بدست بیارن. ولی اگه این سقوط آغاز یک فاجعه باشه چی؟!!!

6

بیت کوین و بوس

zetarf

23/اسفند/1398

بیت کوین بالا خواهد رفت قبل سال ٩٨ , بهتر است احساسی یا sentimentally تصمیم نگیریم مطمئنا بیت کوین خودشو در مقابل بورس نشون میده کاهش زیاد بیت کوین پشتش صعودی رفتن هایی رو هم در پی داره امیدوار باشید لایک یادتون نره.

6

بورس همیشه بازارش خوبه

Hatef

22/اسفند/1398

به نظرم این وضعیت موقته و بورس بزدوی دوباره به حالت اولیه خود برمیگیرده و به نظر من بورس بهتر از ارز های دیجیتال هست

3

یه روز خوبم میاد

saeed_1995

23/اسفند/1398

هرروز و هر ماه و هرسال قرار نیست که همه چی گل وبلبل باشه، یه موقعه هایی روزای سیاهی میاد که از دل این سیاهی روزای پر از نور نهفته است وراز به دست آوردنش چیزی جز صبر نیست.

3

کرونا قاتل جان و مال

Rooli20

22/اسفند/1398

کرونا داره کار خودشو میکنه اول جون ادمارو دونه به دونه گرفت.بعدم داره کارو شغل و سرمایه همه رو میگیره اقتصاد جهانم نابود کرده این نظریه ازپیش تعیین شده بود که اقتصاد دنیا رو هدف بگیره..

31

سقوط ادامه دارد !!!!!!!!!با توجه به رکود عجیب و ادامه این رکود ها بعید به نظر میرسد رشدی در این زمینه وجود داشته باشد

emademad12

23/اسفند/1398

سقوط ادامه دارد !!!!!!!!!با توجه به رکود عجیب و ادامه این رکود ها بعید به نظر میرسد رشدی در این زمینه وجود داشته باشد این تازه اولین روز های سقوط در بازار سهام است ...

2

بیچاره ها

hasanfh

23/اسفند/1398

انشاالله خدا کمکشون کنه از این اوضاع بد مالی نجات پیدا کنند و وضعیت اقتصادی شون دوباره خوب شه رشد سهامشون افزایش پیدا کنه و پولشون ارزش واقعی خودش رو پیدا کنه تا بشن مثل ما:-( همش تقصیر مسئولین بی لیاقتشونه، دارن چوب اونا رو میخورن خدا مگه کمکشون کنه:/

12

mahdi Eishi

mahdieishi

22/اسفند/1398

این سقوط در کنار تمام خسارات خودش، میتونه بهترین فرصت برای سرمایه گذاری باشه. کرونا و عوامل فعلی چیزی جهان شمول و موقت هست و بزودی برطرف و از بین خواهد رفت و بازار های ارز و سهام و سرمایه به شکل اولیه باز خواهند گشت. این بهترین فرصت برای خرید های به قیمت بسیار پایین هست تا با گذشت چند ماه قیمت ها به حالت عادی برگردد

4

mahdi_mahdi

23/اسفند/1398

این سقوط ها به صورت تک به تک بی سابقه نبوده اند اما سقوط دست جمعی جهانی اونم در پی اخطار سازمان بهداشت جهانی کم سابقه بوده و اتفاق نادری بوده است.

8

شرایط فعلی موقتی است(کاهش دربورس)

زارع

23/اسفند/1398

سلام :امروزه باشیوع کرونا ونگرانی سران کل جهان وحتی سازمان بین الملل چنان این ویروس را غول بسیار بزرگی توصیف کرده اند واخبار ضدونقیض گفته میشود که اینها همه دست به دست هم داده تا ارزش اقتصاد جهانی نفت وبورس های بزرگ جهان وغیره با کاهش بیش ازحد ومتضررشدن سرمایه گذاران واقعی همه و همه را نگران کرده به نظر من این کاهش قیمتها موقتی است وبزودی دوباره سیر صعودی را پیش میگیرند پس نگران نباشید وفقط به سلا متی فکر کنید

15

سقوط

simin1367

23/اسفند/1398

با جهانی شدن کرونا این روزها بازار بورس ارزهای دیجیتال و نفت و.... بسیار افت شدیدی کرده و خیلیاها ضرر خوردن اما شاید این فرصت خوبی برای خرید بیت کویین باشه چون کاهش بیش از حدی داشته اما اون هم ریسک بالایی داره

9

هیجان

reza2c

23/اسفند/1398

این نشون میده همه جای جهان هیجانی عمل میکنن .فقط ایران نیست.این شرایط گذری هست .میگذره تموم میشه .ایشالله به زودی سلامتی به زندی مردم برگرده

4

روند آینده بورس

mostafa saemi

24/اسفند/1398

در این روند تنها کشوری که برای خود برنامه ریزی کرد ودر آینده برای خود کلی سود و خودشو تبدیل به غول بورس کرده چین هست حتی میشه گفت ویروس کرونارو هم خودش ایجاد و پخش کرده

3

تبعیت از بازار

kabiri128

22/اسفند/1398

بازار ارزهای دیجیتال هم به تبعیت از دیگر بازارهای جهان داره می‌ریزه. احتمالا این ریزش تا کانال ۳۰۰۰ ادامه خواهد داشت.

6

کرونا

meam78

22/اسفند/1398

با اتفاقاتی که در حال افتادنه همه ی مردم دچار افسردگی میشن از بس داخل خونه می‌مونن، آخرش هم چون نمیتونن کار کنن از گشنگی میمیرن

2

سقوط

maziyar.bahramiyan_

22/اسفند/1398

این ویروس باعث میشه ارز دلار هم بیاد پایین خیلی از سهامدارهاخوابید ملت ریدن خدا کنه دورس بشه مردم واقعا داغون شدن

5

تحلیل درست و به موقع

meysamhz

23/اسفند/1398

دوستان دقیقا 48 ساعت پیش من زیر دوتا از خبرهای کوینگرام که یکیش مربوط به دستور ترامپ برای عدم ورود مسافر از اروپا به امریکا بود به عنوان تحلیل اعلام کردم باید منتظر سقوط بیت کوین به کانال 6000 دلار باشیم و اگر سطح 6300 دلار رو بشکنه باید ءماده سقوط تا 5200 دلار هم باشیم . امروز جمعه 23 اسفند ساعت 8 صبح و بیت کوین به قیمت 5300 دلار رسیده. میدونم تحلیلگری نیستم که کسی به حرفم گوش بده اما خودم قبلش تمام ارزهای دیجیتالم رو به tether تبدیل کردم و دارم اخبار رو دنبال میکنم تا اماده خرید مجدد بیت کوین و الت کوین ها در کف قیمت بشم

3

بازار جهانی

mhm4d2020

22/اسفند/1398

ویروس کرونا داره کار خودشو می کنه ، بعد از این که آدم هارو کشت حالا هم به سمت کار و شغل آن ها رفته. و در بین این قربانی ها هم بازار بورس آمریکا بوده است

4

بحران کرونایی

fatemeh13771998

22/اسفند/1398

کرونا که در ابتدا به آدم ها آسیب می رساند حوزه ی آسیب خود را گسترش داده و اقتصاد جهان را هدف قرار داده و خیلی از میلیاردر ها ضرر کردند‌

26

خرید

amin_aqazadeh

22/اسفند/1398

با این اوضاع و ریزش سنگین ارزش بیت کوین الان بهترین موقع خریده.قطعا قیمتش میکشه بالا و سود خیلی خوبی میده

4

بورس و کرونا

alicapitan

22/اسفند/1398

کاهش شدید قیمت ها در تمام جهان خیلی ها علت این روند نزولی ارزها و سهام و ارزهای دیجیتال را کرونا ویروس میدادن زیرا این ویروس باعث تعطیلی و قرنطینه ی خیلی اشخاص مهم و همچنین از کار انداختن و تعطیل کردن بازارهای مهم دنیا شده تمامی سهام کشور ها و ارزهای دیجیتال ریزش شدید و بی سابقه ای داشته رئیس جمهوری امریکا جناب دونالد ترامپ ورود افراد از سایر کشور ها به امریکا را علل خصوص انگلیسی ها را به مدت یک ماه ممنوع کرده که اعتقاد بر این است که این تصمیم که برای سلامت مردم کشورش گرفته شده باعث سقوط سهام و ارزهای دنیا شده.

4

بحران در جهان

gh.kh

22/اسفند/1398

با سقوط بازاهای بورس در جهان بخصوص کشورهای پیشرفته اگر این سقوط ادامه دار باشه باید منتظر سقوط اقتصاددر جهان باشیم که این خود باعث نابودی خیلی ا نسان هاخواهد شد و چیزی از پیشرفت و توسعه باقی نخواهدمانددر چنین شرایطی که چنین بحرانی در کل بازارهای جهانی اتفاق افتاده بحران در ارزهای دیجیتال هم نباید دور از ذهن باشد در غیر این صورت اگر برای ارزهای دیجیتال بحرانی رخ نمی داد بایستی نگران ان نوع از ارزها می شدیم که با ایجاد بحران در ارزهای دیجیتال، همان طور که خیلی از کاربران در توییتر هم بیان داشتند باایجاد بحران در ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد منتظر بحران در بازارهای بورس جهانی هم باشیم این یعنی طوری شده که بازارهای بورس دنباله رو بازارهای ارزهای دیجیتال هستند این خود گویای این است که ارزهای دیجیتال از جایگاه بالاتری از بازارهای جهانی داشته که چنین اتفاقی افتاده است.

30

بحران جهانی

ebrahim 4257

22/اسفند/1398

بنظر من حداقل تا دو سه هفته آینده نباید انتظار رشد سهام رو داشته باشیم .سقوط سهام با شیب کمی ادامه دار خواهد بود

6

بازی بزرگ

محرم

23/اسفند/1398

به نظر می رسد پشت صحنه این تغییرات ناگهانی یک بازی بزرگ است و این بازی تامین کننده منافع آمریکایی‌ها باید باشد و برای جبران کسری وحشتناک و بدهی بزرگ آمریکایی ها طراحی شده است چه بسا که کرونا و بحران همه گیر شدن آن هم مهره ای از این پازل باشد.

2

بازار جهانی بورس

morygold

23/اسفند/1398

بازارها در حالت بحران کامل قرار دارند، داده های اقتصادی گذشته تأثیری بر تصمیم سرمایه گذاران ندارد، تسهیل اضطراری سیاست بانک های مرکزی مؤثر نیستند و اقدامات سیاستمداران فقط باعث سردرگمی بیشتر می شوند. تنها نکته ای که سرمایه گذاران به آن توجه دارند این است که کروناویروس با چه سرعتی گسترش می یابد و جان چند نفر را می گیرد و چه تعداد از کشورها و شهرها به طور کامل قرنطینه می شود. واقعا که گویی در یک فیلم علمی تخیلی زندگی می کنیم.

5

mahdi_mahdi

22/اسفند/1398

این نواسانات غیر طبیعی به نظر میرسن و با این وجود یا باید منتظر صعود قیمت باشیم و بیت کوین بخریم یا شاهد این باشیم که دنیای ارز های دیجیتال آهسته آهسته به سمت نابود شدن قدم برداره... ممنون از نگاه گرمتون♡

28

بهترین زمان خرید بیت کوين

flower

22/اسفند/1398

با توجه به افت سهام در آمریکا و اروپا بخاطر ویروس کرونا و این روند شاید تا چند وقت باشد بهترین زمان براي خرید بیت کوین هست به آینده کوين میتوان امیدوار باشد که کوين دوباره بالا ميرود

5

روند رو ب رشد ارزهای دیجیتال

m.k7373

23/اسفند/1398

سقوط بازار باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و رد و بدل نشدن بیشتر معمول موجودی و پول ها و روی آوردن مردم به ارزهای مجازی و دیجیتال در آینده ای نه چندان دور باعث روند رو به رشد زیادی در بازار ب خصوص بیت کوین میشود فرصت خوبیه واسه بیت کوین..

2

بازار بورس ایران

milanaz

23/اسفند/1398

وضع بازارای ایران هم زیاد خوب نیس بیشترشون منفیه و بهترین زمان برای خرید پله ای پس تا میتونین از این شرایط هم استفاده کنین یه تریدر خوب کسیه که هم از رشد هم از نزول بازار سود کنه

3

جایگاه اصلی بیت کوین

hos

22/اسفند/1398

سلام به نظرمن این شرایط شرایطیه که به طور معمول باید درکش کرد چون واقعا این مشکل فقط برای ارزهای دیجیتال که نیست برای تمام بازارهای سرمایه این مشکل به واسطه کرونا به جود اومده. کرونا علاوه بر اینکه باعث پایین امدن ارزش سرمایه ها مالی مردم تمام دنیا شده، متأسفانه باعث پایین امدن ارزش جان انسانها هم شده دست کم این موضوع در ایران به وضوح قابل روئیت می باشد. اما این ‌شرایط به مرور زمان میگزرد و ارزش بیت کوین به جایگاا اصلی خود باز میگردد،،اما امیدواریم که به مرور زمان ارزش جان ومال ما مردم ایران هم به جایگاه اصلی خودش برگردد

4

فاجعه جهانی

Behrad.Parsa

22/اسفند/1398

دنیا رو به سمت یک فاجعه جهانی داره میره و متاسفانه روز به روز هم بیشتر به این اتفاق نزدیک میشه. در این میان دولت هایی که آمادگی بیشتری برای مقابله با چنین حوادث غیر مترقبه ای داشتند کم تر آسیب می بینند و اما سایر دولت ها اگر از کمی تدبیر و تفکر استفاده کنند و به فکر کسب سود از شرایط ایجاد شده نباشند می توانند خود را به آنها برسانند و آسیب کمتری ببینند. چند سالیست از همه جهات به دنیای امروزی داره آسیب میرسه و با شیوع کرونا این آسیب ها داره تکمیل میشه...

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.