coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

67,131 $

3,860,032,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,117 $

179,240,725 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

579.6 $

33,325,850 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

174.15 $

10,013,625 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,114 $

179,076,275 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5218 $

30,004 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

6.47 $

372,025 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.1%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

وضعیت اقتصاد جهان تا چه حد وخیم است؟ / مشابه با بحران ۲۰۰۸؟

23/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
وضعیت اقتصاد جهان تا چه حد وخیم است؟ / مشابه با بحران ۲۰۰۸؟
بورس
اقتصاد
اخبار
4183
دقیقه

قیمت بیت کوین روز گذشته ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد اما از دیدگاه کلان، بازار ارزهای دیجیتال در مقابل وضعیت وخیم اقتصاد و بازارهای مالی دنیا، کمترین چیزی است که اهمیت دارد. هشدارهای جدی نهادهای پزشکی جان در مورد خطرات فزاینده ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث افت سنگین بازار سهام شده است. این بحران باعث شده بانک فدرال نیویورک به فعالان بازار، وعده‌ تزریق پول بدهد؛ چیزی که تنها در بحران سال ۲۰۰۸ شاهدش بودیم.

به گزارش کوین دسک، همزمان با سقوط آزاد بیت کوین، همه دارایی‌ها افت کردند. سقوط شاخص سهام S&P500 لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و امروز هم ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. فشار فروش در بازار سهام به قدری سنگین بود که حتی قیمت انس طلا نیز با افت ۱ درصدی به ۱,۶۴۴ دلار رسید. این در حالیست که طلا در بین سرمایه‌گذاران به عنوان یک پناهگاه قابل اعتماد در بحران‌های اقتصادی شناخته می‌شود.

دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در سراسر جهان سعی می‌کنند با ارائه شرایط حمایتی و محرک‌های مالی، تاثیرات اقتصادی این بیماری را کاهش دهند. شیوع ویروس و تلاش‌ها برای مهار آن باعث اختلال گسترده در تجارت جهانی و لغو سفرهای کاری شده است. زنجیره‌های تامین کارخانجات با مشکل اساسی مواجه شده و به اعتماد مصرف‌کنندگان خدشه وارد شده است.

بانک فدرال نیویورک، که بزرگ‌ترین بانک در میان ۱۲ بانک فدرال رزرو است، در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد قصد دارد برای دومین بار در این هفته برنامه تامین وام ۲۴ ساعته برای فروشندگان اوراق قرضه در وال استریت را اجرا کند.

قرار است وام‌های کوتاه‌مدت، که برای جبران کمبود نقدینگی به بازار تزریق می‌شوند، از ۱۵۰ میلیارد دلار تعیین شده در روز دوشنبه، به ۱۷۵ میلیارد دلار افزایش یابد. قبل از این، سقف این وام‌ها که اصطلاحا «رپو» (repo) نامیده می‌شوند، ۱۰۰ میلیارد دلار بود.

طی یک اقدام عجیب، که پیش از اتفاقات اخیر محال به نظر می‌رسید، بانک مرکزی اروپا قصد دارد نرخ بهره اصلی خود را کاهش دهد. پیش‌بینی می‌شود که بانک مرکزی اروپا (ECB)، که ریاست آن بر عهده کریستین لاگارد (Christine Lagarde) است، تسهیلات کمی را به ۴۰ میلیون یورو برساند، در حال حاضر این رقم ۲۰ میلیون یورو است.

مایک آلفرد (Mike Alfred)، مدیرعامل و بنیان‌گذار «Digital Assets Data»، که یک شرکت در حوزه داده‌های ارز دیجیتال است، گفت:

آنچه که واقعاً در سطح جهانی مشاهده می‌کنید، نوسان دیدگاه‌ها بین پرریسک بودن و نبودن اوضاع است. با افشای اطلاعات جدید مشخص می‌شود که ویروس چقدر خطرناک است و پاسخ بازار به این ویروس چقدر بد خواهد بود. در ماه‌های آینده، روزهای بد بسیاری را مانند آنچه که در چند روز اخیر اتفاق افتاد، شاهد خواهیم بود.

سازمان بهداشت جهانی (WHO)، در یک اعلامیه رسمی، کرونا را یک بیماری همه‌گیر جهانی معرفی کرده است. همزمان، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در یک کنفرانس خبری در برلین گفت که ممکن است ۶۰ الی ۷۰ درصد جمعیت ۸۲ میلیونی آلمان به این ویروس مبتلا شوند.

آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده، در جلسه کنگره در واشنگتن گفت ویروس کرونا حداقل ۱۰ برابر از آنفولانزای فصلی کشنده‌تر است، حتی اگر نرخ مرگ و میر از ۳.۴ درصد که توسط سازمان جهانی بهداشت تخمین زده شده است، پایین‌تر باشد.

بانک مرکزی انگلیس نیز همزمان با اقدامات دولت آمریکا، با تزریق بسته حمایت مالی جدید به ارزش ۳۰ میلیارد پوند و اقدام اضطراری برای کاهش نرخ بهره، به کمک اقتصاد این کشور آمده است.

بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که فدرال رزرو به ریاست جروم پاول (Jerome Powell)، ممکن است در اوایل هفته آینده اقدامات محرک مالی مشابه آنچه که در بحران مالی ۲۰۰۸ اتخاذ شده بود، دوباره اعمال کند. در سال ۲۰۰۸ و در طی چند ماه، از آگوست تا دسامبر (مرداد تا آذر) ترازنامه فدرال رزرو دو برابر شد و به بیش از ۲ تریلیون دلار رسید. این رقم در حال حاضر ۴ تریلیون دلار است.

در مورد بیت کوین، مایک آلفرد معتقدد است که بین واکنش‌های بازارهای مالی سنتی به بحران مالی و عدم امکان هرگونه تغییر در پروتکل‌های کامپیتور-محور و شبکه غیرمتمرکز بلاک چین که بیت کوین روی آن اجرا می‌شود، تضاد وجود دارد. شبکه بیت کوین ۱۱ سال قبل و با قوانین ویژه و سخت‌گیرانه‌ای طراحی شده است تا سرعت ایجاد واحدهای جدید را کنترل کند.

در واقع بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت کوین می‌گویند همزمان با هاوینگ پیش‌رو، که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد، و طی آن بیت کوین‌های تولید شده توسط فرآیند استخراج به نصف کاهش پیدا می‌کند، قیمت افزایش خواهد یافت. این اتفاق به قدری برای جامعه ارزهای دیجیتال مهم است که در چندین سایت مختلف برای این اتفاق شمارش معکوس گذاشته شده است. در هاوینگ پیش‌رو که حدودا در ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) اتفاق خواهد افتاد، پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین در هر ۱۰ دقیقه، از ۱۲.۵ به ۶.۲۵ واحد کاهش خواهد یافت.

مارک وارنر (Mark Warner)، مدیر بخش ترید گروه BCB که یک شرکت فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال است در این مورد می‌گوید:

انتظار می‌رود این اتفاق تاثیر مثبت بزرگی بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

اما در شرایط فعلی، سرمایه‌گذاران برای جلوگیری از ضرر بیشتر فشار فروش سنگینی را به بازار تحمیل کرده‌اند. وارنر معتقد است که بیت کوین نشان داد برای ذخیره ارزش، به اندازه کافی امن نیست. او انتظار داشت بازار در ۸,۰۰۰ دلار حمایت شود که این اتفاق رخ نداد.

وارنر در ادامه گفت:

با نگاهی به تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد، و همچنین تاثیر آن بر قیمت نفت، می‌توان دید که بسیاری از سرمایه‌ها در حال نابودی هستند.

گرگ سیپولارو (Greg Cipolaro)، بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی «Digital Asset Research»، شروع به تحقیق درباره موارد ابتلا به کرونا کرده است. او منتظر روزی است که تعداد مبتلایان هفتگی گزارش شده، نسبت به هفته قبل کاهش داشته باشد. او معتقد است:

من فکر می‌کنم این وضعیت موضعی است. نظر شخصی من این است که تا زمانی که نرخ رشد کرونا کاهش نیابد، بازارها به ثبات نخواهند رسید، مانند همان چیزی که در کره و چین اتفاق افتاده است. ترس در حال گسترش است و مدل‌های رشد، نمایی هستند.

متی گرینسپن (Mati Greenspan) بنیان‌گذار موسسه تحقیقاتی «Quantum Economics»، که در حوزه تحلیل بازار ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌کند، گفت دور از انتظار نیست که در آینده معاملات بیت کوین و بازار سهام همگام با هم انجام شود.

این ممکن است بعداً رخ دهد، زمانی که تاثیر اقتصادی و مدت زمان لازم برای بهبود بازار را درک کنیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

mahdi_mahdi

23/اسفند/1398

امیدوارم خیلی سریع تر ابر های ناامیدی ازهم جدا بشن و جلوی خورشید امید رو خالی کنن که بحران اقتصادی بزرگی در راه نباشه.

27

کرونا

hossein9877

24/اسفند/1398

این‌‌ ویروس ویرانی رو از انسان شروع کرد رسیده به دارایی های انسان ولی اینطوری‌ نمیمونه به قول معروف از اومدنی یه رفتنی داره

2

ریسک یا حماقت

[email protected]

23/اسفند/1398

شاید مضحک باشد ولی در شرایط کنونی که ارز جهانی رو به سقوط هست اغلب دلالان یا شاید تاجران فرصت را غنیمت شمرده و شروع به خرید ارزهای افراد سردر گم و ضرر دیده می کنند چون میدانند شرایط همیشه اینجور نخواهد ماند

2

سقوط اقتصادهای بزرگ

gh.kh

24/اسفند/1398

با گسترش بیماری کرونا وبه طبع ان درگیر شدن ملتها و دولت ها برای کنترل این بیماری و ابلاغیه های پی در پی بهداشت جهانی ترس و اضطراب از این بیماری را در بین مردم بیشتر کرد و کم کم ایجاد عدم اعتماد سرمایه گذاران اقتصادی در بخش های مختلف رعب و وحشت را بیش از پیش نمایان نمود و در پی آن بازارهای بورس جهانی را تحت فشار قراردادو با ریزش های سنگین بازار چه در بخش های سنتی و چه در بخش های دیجیتال شوک سنگینی را وارد کرد که در چنین شرایطی وحتی زودتر از این اقتصاد های بزرگ و تراز اول جهان خطر های بزرگ و بزرگتری را دچار شد که این آسیب‌ها در اقتصاد های بزرگ جبران‌ناپذیر خواهد بود و چه بسا که به نابودی زودهنگام دچار خواهند شد در چنین شرایطی اقتصاد های ضعیف مقاومت بیشتری را در برابر این آسیب‌ها دارند چرا که چیز زیادی را برای از دست دادن ندارد ولی اقتصاد های بزرگب جهانی وقتی وارد چالش های این چنین می شوند جمع و جور کردن ان هم به این راحتی ها نیست امید است که دولت ما هم باتدبیر های مسولین بتوانند با ریزش اقتصاد های بزرگی چون امریکا و چین و... اقتصاد داخلی را محیا و رشد دار کنند.

4

خبر خوش

atena7575

05/فروردین/1399

امروز پنجمین روز سال۹۹ بانک جهانی به جنگ کرونا می رود!! رییس بانک جهانی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد دلار بودجه برای مقابله با کرونا خبر داد. این حجم از تزریق پول به اقتصاد جهانی انفجار قیمت ها را درپی خواهد داشت پس حواستون به بورس و سهامتون بیش از پیش باشد.

0

اقتصاد جهان

mahdiasgharian

23/اسفند/1398

چیزی است که رفته رفته سیاهی اش از سیاهی شب تیره تر می شود واین یعنی آغاز ظهور یک شخصیت بزرگ شخصیتی که همگان را میخکوب خواهد کرد واین یعنی مرگ ابر قدرتی چوا امریکا...

1

وضعیت اقتصاد

mahyarmohamadi

23/اسفند/1398

خدا کریمه و اینطور که میگن نیست. وضع اقتصاد از فرد به فرد متفاوته و در کل مقدار بیت کوینی که داریم کل دارایی ما نیست و در طول تاریخ انسانهای زیادی بودند که کل دارایی شون رو از دست دادن و دوباره از صفر شروع کردن. در حال حاظر باید به فکر سلامتیمون باشیم که کرونا نگیریم نه به فکر جیبمون

9

روزهای تاریخی بورس جهان

erfanjahangiri

23/اسفند/1398

بورس در همه جا رنگ قرمز به خود گرفته این رنگ مطمعنا مرگ بسیاری از سهام و نیز سهامداران رو بهمراه داره روز های خیلی وحشتناکی رو داریم سپری میکنیم

1

سر گیجه محض

soheilstar

24/اسفند/1398

ببینید دوستان با دانش کم و تجربه پایینی که دارم این مطلب رو از روز اول آشنایی با ارزهای دیجیتال همه ما میدونیم و اون اینه که مگر ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین غیر متمرکز و غیر وابسته نیستند و ما بیت کوین را بعنوان یک دارایی امن شناختیم. اما با سقوط بازارهای مالی میبینیم که بیت کوین هم سقوط شدیدی کرد و این سر در گمی عجیبی برای همه بهمراه دارد.

2

وضعیت‌اقتصاد‌جهان

tarahom

23/اسفند/1398

بزرگ‌ترین اقتصاد را در میان کشورهای جهان ایالات متحده آمریکا در اختیار دارد. تولید ناخالص داخلی این کشور نزدیک به 22٬390٬000٬000٬000 دلار است. اتحادیه اروپا دارای دومین اقتصاد بزرگ جهان است. حجم اقتصاد اتحادیه اروپا ($ 17٬277٬000٬000٬000) در سال 2017 است پس از ایالات متحده آمریکا یعنی در مقام دوم در جهان قرار می‌گیرد. چین دارای سومین اقتصاد بزرگ جهان است. حجم اقتصاد چین($ 12٬014٬000٬000٬000) در سال 2017 بوده‌است پس از اتحادیه اروپا یعنی در مقام سوم در جهان قرار می‌گیرد. در اثر بحران اقتصادی آمریکا، صندوق بین‌المللی پول وبانک جهانی، اعلام کرده‌اند که بحران مالی ۳٫۹ تریلیون دلار خسارت به بار آورده‌است. و پیش‌بینی کرده‌اند که رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۰۸ با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال ۲۰۰۷، به ۳ درصد برسد. برپایه این پیش‌بینی، در سال ۲۰۰۹ رشد اقتصاد جهانی به حدود ۲٫۲ درصد محدود خواهد بود، که کمتر از پیش‌بینی اولیه ۳٫۰ درصد است، در حالیکه این نرخ در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۷ به ترتیب ۳٫۷ درصد و ۵٫۰ درصد بود. مرکزیت دلار به عنوان ارز ذخیره ی جهانی این امتیازات چشم‌گیر را به اقتصاد آمریکا داده‌است. آمریکا ضمن داشتن کسری تراز پرداختهای عظیم، می‌تواند هزینه وسرمایهی مصرفی را فراتر از تولید داخلی تأمین کند و بهسرمایه‌گذاریهایی دست زند که بسیار بیشتر از اندوخته‌های داخلی آن است، زیرا خارجی‌ها علاقه‌مندند داراییهای خود را به دلار افزایش دهند. اقتصاد ایالات متحده آمریکا همچنان بزرگترین اقتصاد دنیا بر اساس اعلام صندوق بین‌الملل پول است . چین، ژاپن، آلمان، فرانسه و بریتانیا در رتبه‌های بعدی قرار دارند . از هند می‌توان به عنوان جدیدترین کشور وارد شده به 10 اقتصاد بزرگ جهان نام برد، هند اکنون در رتبه 7 بزرگترین اقتصادهای جهان جای دارد . پیش‌بینی شده‌است در سال 2040 میلادی اقتصادهای، ایالات متحده آمریکا، چین و هند، سه اقتصاد برتر جهان باشند .

14

اقتصاد

maziyar.bahramiyan_

25/اسفند/1398

انگار بعضی از مردم وجدان خود را جلوی خانه خوب در شمال شهر و ماشین آخرین مدل قربانی کرده اند. این سبک زندگی کم کم باعث می شود تعداد آدم های خوب و با وجدان در کشور کم شود. چون آنها مجبور هستند برای ساختن زندگی خود، چشم خود را برروی وجدان ببندند و آجر روی آجر بگذارند. هر کس برای هدف خود زندگی می کند و کاری به دیگران ندارد. باید دست به دست هم دهیم و وجدان جامعه را بیدار کنیم. به مردم یادآوری کنیم که کم فروشی، گران فروشی، پارتی بازی و …. در زمان های نه چندان دور در همین جامعه زشت و پلید بود. خانواده ها سعی می کردند پول کم فروشی به سر سفره شان نیاید. باید فرد فردمان کلاهمان را قاضی کنیم و از خود بپرسیم چه بلایی سر وجدانمان آورده ایم؟ چرا وجدان ما که روی کوچکترین کارهای بد هم حساس بود، حالا خود را به کوچه علی چپ زده است و انگار نه انگار؟؟؟؟!!!!! ایران ای سرای امید

1

اوضاع خرابه

rezarahim

23/اسفند/1398

وقتی اقتصاد جهان دست چین افتاده از این بهتر نمیشه چینم قدرت گرفته و باج به آمریکا نمیده این بیماری تاثیر گذار بود ولی در کل اقتصاد جهانی به فنا رفته

1

روند نرولی ادامه دار هست

homayoon01

23/اسفند/1398

در پی این اخبار که بیشتر شخصیت های مهم دنیا رو تهدید به الودگی ویروس کرده من کاملا ایمان دارم که تاثیرش رو روی بازار ارز دیجیتال میزاره و ۱۰۰ درصد شاهد ریزش بیشتر بیت کوین هستیم

11

کاهش بی سابقه

tavakolol

24/اسفند/1398

یکی ار دلایل کاهش بی سابقه ارزش بیت کوین در خصوص ویروس کورونا هستش . که دوقطب مختلف آمریکا و روسیه از سرمایه گذاری در این ارز به صکرت موقت کناره گیری کردند . و امیدوارم که به زودی جهش خوبی داشته باشه.

2

بازار مالی

aref18

24/اسفند/1398

که با شیوع کرونا. افت شدید بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال مردم دیگ به دنبال سود نیستند فقط می‌خواهند از ضرر و ورشکستگی جلوگیری کنند

2

نیاز برداشت

mehdi6764

24/اسفند/1398

با شرایط فعلی و بی پولی شدید نیاز برداشت دارم پس بیایید یاری کنید. بیت کوین در اینده نه چندان دور باز هم رشد میکنه شک نکنید این یک رکود کرونایی هست وهر کرونایی تو زمانه خود جان باختن و صدمات خود را دارد ولی باز به شرایط قبلی و مشملات قبلی باز میگردیم اگر عمری باقی باشد.

1

سکته جهانی اقتصاد

behzadamiri1515

23/اسفند/1398

ویروس کرونا مرکز اقتصاد تمام کشورها را مورد هدف قرار داد و تبعات شیوع این ویروس از الان خودشو نشان داده همچنان که داریم میبینیم کرونا ویروس سرمایه های زیادی رو بر باد داد..و تاثیرات منفی خودش رو بر اقتصاد خیلی زود نشان داد و اکثر معاملات را به حالت تعلیق کامل دراورد

9

آمریکا

ak74

24/اسفند/1398

در آمریکا وقتی ترامپ وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد و مجوز چاپ ۲ تریلیون دلار و ۱ تریلیون دلار هم تسهیلات بانکی دلار چاپ شود و برای همین ارزش سهام ها در بورس ها بالا رفت و تا حدودی در جاهای دیگر هم همینطور شد پیش بینی شده با یک شیب ملایم شرایط بهتر می شود

2

اقتصاد وحشتناک

zahra110

24/اسفند/1398

رکود اقتصاد جهان تا این اندازه وخیم نبوده است.مردم بین مرگ و زندگی زندگی را ترجیه می دهند و کرونا همه را خانه نشین کرده است.تحارت را تعطیل حمل و نقل را مختل.ارتیاط تجاری را تحت تاثیر و کسب و کارها را تعطیل کرده است.اجتماعات را حذف و قیمت نفت را به نصف رسانده است و سهام بورس را تعطیل کرده است.باید مدل جدیدی از زندگی را شروع کرد و به زندگی سنتی برگشت کنیم.هر خانواده به اقتصاد خود کفا و خود تامین باید بسنده کند،مگر دارویی برای کرونا کشف شود.

1

اقتصاد جهان

mahdiasgharian

23/اسفند/1398

چیزی است که رفته رفته سیاهی اش از سیاهی شب تیره تر می شود واین یعنی آغاز ظهور یک شخصیت بزرگ شخصیتی که همگان را میخکوب خواهد کرد واین یعنی مرگ ابر قدرتی چوا امریکا...

3

کرونا کابوسی برای اقتصاد جهان

fatemeh13771998

23/اسفند/1398

پس اپیدمی کرونا در جهان، اقتصاد جهان به سقوط پیش رفت و عده ی زیادی را به خاک سیاه نشاند و معلوم نیست این سقوط تا کی ادامه خواهد داشت.

9

سقوط ازاد

امیرحسین مسرت

24/اسفند/1398

همزمان باسقوط ازادقیمت بیت کوین همه دارایی هاافت کردند.فشارفروش دربازارسهام به قدری سنگین بود که حتی قیمت انس طلانیزباافت 1درصدی رقم خورد.این درحالی است که طلادربین سرمایه گذاران به عنوان یک پناهگاه قابل اعتماددربحران های اقتصادی شناخته میشود

1

شماره 558 !

minister

23/اسفند/1398

محض سرگرمی و تنوع, به تصویر این مطلب دقت کنید.یه پیرمرد که موهاش رو برعکس شانه زده و با جمع کردن تمام نیروی بینایی تحلیل رفته خود شاهد سقوط لحظه به لحظه سهام خود است و دهان باز او نیزشاهد به قهقرا رفتن و نابودی اوست.دستی که به کمر زده هم گویای خوردشدن و شکستن کمرش زیر بار این سقوط سهام است.این گویاترین تصویر از یک ورشکسته است .اگر اعصاب فولادین,صبر زیاد ,دانش کافی و سرمایه راکد ندارید وارد بازار سهام وبازار ارزهای دیجیتال نشوید.

10

بازار

mohammad6556

23/اسفند/1398

تا وقتی که بیماری کرونا متوقف نشده همچنان رشد سهام ها در اکثر نقاط جهان منفی خواهد بود داخل همین مدت بعضی ها ورشکست میشن و قطعا کسایی هم هستن که سود کنن از این آشفتگی

13

بیماری کرونا وارزهای دیجیتال

parsa9661

23/اسفند/1398

به نظرمن تازمانی که این بیماری کم نشده وهمچنان ترس بین کشورها هست ورفت وامدها وتجارت کم باشد رشدی نخواهد داشت وهمچنان بازارروبه افت است

2

ریسک یا حماقت

[email protected]

23/اسفند/1398

شاید احمقانه به نظر بیاید ولی هستند تاجران و یا دلالانی که فرصت را غنیمت شمرده و شروع به خرید ارزهای افراد سردر گم و ضرر دیده می کنند چون میدانند شرایط همیشه اینجور نخواهد ماند و روزی دوباره ارزهای دیجیتال به جایگاه واقعیشان خواهند رسید

1

زمان خرید

aminhaji

24/اسفند/1398

قطعا همه ما میدونیم که با برگشت اوضاع دنیا بعد از کمتر شدن کرونا به حالت طبیعی قیمت ها دوباره صعود خواهند داشت پس زمان خوبی برای سرمایه گذاری وخرید بیت کوین هست.

3

کرونا اقتصاد جهان و دگرگون کرد

mehraboon

23/اسفند/1398

تو کل تاریخ چند دهه ی گزشته همچین ریزش و نزولی تو کلیه بازارهای مالی بی ثابقه بوده دیروز امریکا و اروپا مرزهای خودشونو بستن و این فقط در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده بود

11

ظهور یک ابر قدرت اقتصادی جدید

[email protected]

23/اسفند/1398

اوضاع بسیار وخیم است. مطمئنا افت قیمت بیشتری رو شاهد خواهیم بود. هنگامی ک قیمت به حداقل برسد عده ای به صورت سازماندهی شده ارز بازار را خریداری کرده و بعد از گذشت مدتی و عبور از بحران کرونا ویروس زمانی که اوضاع به حالت عادی برگشت دوباره قیمت ارز قوت میگیرد. واحتمالا شاهد ظهور یک ابر قدرت اقتصادی جدید در دنیا باشیم. البته در حد یک فرض و احتمال..

3

ریزش بازار

ahora52

24/اسفند/1398

در حال حاضر بازار نیاز به یک کف سازی جدید و مورد اقبال همه را دارد تا دوباره مثل سال ۲۰۰۸ بعد از کف سازی و اعتماد سازی و ایجاد شرایط مناسب دوباره به روند روزهای گذشته نزدیک شود

5

بہ سبب کرونا کاھش می یابد

adeel mehdi

24/اسفند/1398

بعد از شیوع و سراگیر شدن بیماری کرونا دولت ھا در کل جہان سعی کردند کہ با روش و شرایط خاص حمایتی م تشویق کنندہ تاثیرات این بیماری را از اقتصاد بکاھند

3

کرونای مرگبار و اقتصاد فلج

Bagro

23/اسفند/1398

تو شرایطی ک دنیا گرفتار ویروس کرونا شده و همه دولت ها و سازمان جهانی بهداشت در پی مقابله و خسارات ناشی از این ویروس مرگبار هستند شاید افت شدید قیمت بیت کوین و سایر شاخص ها در بازارهای جهانی دور از انتظار نباشد

8

تاثیر کرونا بر بیت کوین

m.rez@

23/اسفند/1398

متاسفانه بیماری کرونا بدجور فراگیر شده در تمام دنیا و تاثیر خودشو بر بازارهای مالی دنیا بالاخص ارزهای دیجیتال و بورس های خارجی گذاشته به امید تموم شدن هر چه زودتر این شرایط

2

وضعیت اقتصاد جهان بحرانی است

زارع

23/اسفند/1398

باشیوع کرونا درجهان وهدف گرفتن جان انسانها ونگرانی روزافزون مردم وحلا نشانه کرفتن اقتصاد جهان نیز وجود دارد وضع

16

کرونا

alireza1234

23/اسفند/1398

کرونا جهانی شد واین باعث می شود تا وضعت اقتصادی کشور ها به خطر می افتد.این ویروس را جدی بگیرید شوخی بردار نیست.

10

دوراهی بزرگ

erfanjahangiri

23/اسفند/1398

جهان سرمایه گزاران بیتکوین در یک دوراهی بسیار بزرگی قرار گرفته به طوری که ریسک50به 50 است و سرمایه گزارارو سخت تو دوراهی قرار داده به طوریکه هرکسی جواب درست رو تو این امتحان دو گزینه ای بده مطمعنا پاداش خیلی بزرگی رو نصیب میشن

1

اقتصاد

ahmad8930

24/اسفند/1398

متاسفانه تا الان تقاضاها کمتر ازحال حاضر بوده و باید همه ی ملتها به هم کمک کنند تا همه ازاین شرایط خارج بشن وتا تولیدات بیشتر باشه ورونق بازار تنها چیزیه ک میتونه به همه کمک کن

1

کاهش قیمت بیتکویین

mohammd82

24/اسفند/1398

ویروس کرونا باعث شده تا بازار مالی جهان فلج شود از جمله بیت کوین که از چند هفته پیش 50%کاهش قیمت داشته وبعد از فروکش کردن این ویروس انفجار عظیمی در قیمت این ارز خواهد به وجود امد وبه قیمت اصلی خود خواهد رسید

2

ارز دیجیتال وویروس کرونا

amirhafez

23/اسفند/1398

این روزها به دلیل ویروس کرونا افت خیلی شدیدی دربازار ارزهای دیجیتال ب ضرر همه سهام داران این بازار هست ب امید خدا ک این بیماری کاهش وسپس ریشه کن بشه

2

ادامه بحران جهانی اقتصاد

mrm1

24/اسفند/1398

درگیری نابخردانه عربستان با روسیه و سقوط بهای بورس نفت، جولان ویروس کرونا در دنیا، اختلال در نظام تولید، درگیریها و ناآرامی های خاورمیانه و در نهایت تصمیم ترامپ مبنی بر عدم پذیرش مسافران از اروپا همگی مبین ادامه بحران جهانی اقتصاده. هرچند امیدواریم که اینگونه نباشه.

1

اقتصاد جهانی در حال دگرگونی

imanmozaffari

24/اسفند/1398

همواره بعد از دگرگونی و فروپاشی اقتصادی کشورها با رویکردی نو و کارآمد وارد میشوند و به مدتی بعد اقتصاد دوباره احیا خواهد شد. اما موضوع در این میاد این است که چه کسانی دچار ویروس ورشکستگی می‌شود و کسب و کارشان نابود میشود !؟

6

بورس و بیتکوین با هم قراره بشن!

zetarf

23/اسفند/1398

آخر پاراگراف را توجه کنید "دور از انتظار نیست که در آینده معاملات بیت کوین و بازار سهام همگام ب هم انجام شود پس یعنی هیچ وقت بیت کوین شکست نمیخورد در راستای همدیگه نیستن ولی با همن!!!! "

2

بحران مالی

flower

23/اسفند/1398

بحران کنونی که پیش آمده بسیار بدی را برای همه پیش آمده بحرانی که اینبار ویروس کرونا عاملش شد وبه اقتصاد جهانی ضربه بدی زده هر روز شاهد سقوط سهام و ارز هستیم در همه جای دنیا بیت کوين هم جزو همین چرخه هست

2

من راضی هستم

mohammad.1367

23/اسفند/1398

واقعاً عالی هستش ولی اگه میشد خصوصی با کاربران چت کرد و از هم راهنمای گرفت بهتر میشد.چون اینجوری خیلی طول می‌کشه تا بتونیم راهنمایی بگیریم

3

اثر کرونا بر اقتصاد جھان

mohd askari

24/اسفند/1398

پدیدہ کرونادرجھان. اقتصاد جھان بہ سقوط پیش رفت وعدہ ی زیادی را بہ خاک سیاہ نشاند ومعلوم نیست این سقوط تاکی ادامہ خواھد داشت.

3

کرونا ما داریم میاییم

amirszpv

24/اسفند/1398

سلامتی مهم تر هست الان ب جا فکر پول و ارز برین دعا کنید نگیریم کل دنیا الان داره کم کم قرنطینه میشه تا وقتی کرونا بره بهترین فرصت برای نگه داشتن کوین های خود است چون بعد از کرونا افزایش قیمت ۱۰۰ درصد هست بکوب لایکو

2

ویروس ارز

goli3305

24/اسفند/1398

ویروس کرونا نتها مردم هم گرفته بلکه تمام ارز های جهان هم دچار این ویروس شده اند براینکه مردم خونه نشین شده اند و کسب وکاری رونق نداره .

2

اقتصاد جهانی وابسته به بلاکچین خواهد شد

[email protected]

24/اسفند/1398

بلاکچین بستر تمام دادوستد هاراتغییر خواهد داد و تمام دنیا در عین فروپاشی اقتصادشان تنها راه نجات را بلاکچین خواهند دید و اقتصاد سنتی به تاریخ خواهد پیوست . لطفا لایک یادتون نره سپاسگزارم

4

وضعیت اقتصاد

mahyarmohamadi

24/اسفند/1398

وضعیت اقتصاد جهان ارتباط مستقیمی با جمعیت فعال و کارامد جهان داره که اگه بتونیم کرونا رو شکست بدیم و جمعیت پایداری باقی بمونیم هیچ صدمه ای به اقتصاد دنیا وارد نمیشه که البته اینی که میگم گستاخی نیست یک واقعیته. تمام افرادی که مشغول به کار یا تحصیل هستند در حال چرخاندن چرخه اقتصاد و به کار انداختن چرخ زندگی در سطح جهانی هستند

3

روزهای خوب بر میگرده

solyjoone

24/اسفند/1398

این بحران اقتصادی که ناشی از بحران کوید ۱۹ و بحران قیمت نفت است هم رد میشه و اقتصاد جهان نه ایران به روزهای پر جنب و جوشش بر میگرده

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.