coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.6%

68,469 $

3,950,661,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.3%

3,142 $

181,291,669 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,815 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

579.4 $

33,433,688 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

181.07 $

10,447,739 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,758 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

3,141 $

181,253,010 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.5201 $

30,010 تومان

XRP

XRP

xrp

3.5%

6.58 $

379,666 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.3%

0.1534 $

8,851 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کارمند بایدو به جرم استخراج مونرو با سرورهای شرکت زندانی شد

27/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
کارمند بایدو به جرم استخراج مونرو با سرورهای شرکت زندانی شد
Monero
Mining
اخبار
2881
دقیقه

یک مهندس در شرکت بایدو (Baidu)، موتور جستجوی شماره یک چین و جایگزین گوگل در این کشور، به اتهام استخراج مونرو با سرورهای شرکت به زندان محکوم شده است. طبق گزارش‌ها او این مونروها را به قیمت ۱۴,۰۰۰ دلار فروخته است.

به گزارش کوین تلگراف، ان بانگ (An Bang) که به عنوان مهندس ارشد در شرکت بایدو (Baidu) استخدام شده بود، به اتهام نصب اسکریپت روی سرورهای این شرکت و استفاده از آنها برای استخراج مونرو دستگیر و روانه زندان شده است. او از آوریل (فروردین ۱۳۹۷) تا جولای سال ۲۰۱۸ (تیر ۱۳۹۷) از طریق این سرورها اقدام به استخراج مونرو کرده است. وظیفه بانگ رسیدگی به امور موتور جستجوی بایدو بوده است.

کارشناسان بایدو وقتی به فعالیت‌های غیر عادی در این بسیاری از سرورهای این شرکت پی بردند، پلیس را مطلع کردند. در زمان دستگیری ان، او ۱۴,۳۰۰ دلار مونرو استخراج کرده و فروخته بود.

ماه گذشته ان در دادگاه به اتهام دسترسی و کنترل غیر قانونی به سیستم‌های رایانه‌ای به ۳ سال زندان و پرداخت ۱۱,۰۰۰ یوآن چین متهم شد.

طبق گزارش‌ها، ماه نوامبر سال گذشته میلادی (آبان امسال)، مقامات چین استخراج بیت کوین را از لیست صنایع نامناسب خود بیرون آورند. این در حالی بود که پیش‌تر، این کشور به دنبال ممنوعیت چنین فعالیت‌هایی در مرزهای خود بوده است و این اقدام را می‌توان چراغ سبز چین به ماینرها دانست.

با این حال، ممنوعیت معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در چین همچنان ادامه دارد و مقامات این کشور همچنان به دنبال پیدا کردن افرادی هستند که اقدام به تبادل چنین ارزهایی می‌کنند.

از طرف دیگر گفته می‌شود که چین نزدیک‌ترین کشور به ساخت ارز دیجیتال ملی است. مسئله‌ای که با شیوع ویروس کرونا باید منتظر به تعویق افتادنش باشیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

چین قبله ایران

minister

27/اسفند/1398

دولت ایران هرچند گاهی به خودکفایی در بعضی از صنایع دست پیدا میکند ولی متاسفانه در بسیاری از موارد کور کورانه سیاستهای چین را تقلید میکند.در حوزه ارزهای دیجتال هم دقیقا سیاست ایران کپی سیاست چین لست یعنی استخراج در کشور آزاد ولی معامله در کشور ممنوع.کاش دولتمردان ایران از صنعت ارزهای دیجیتال بهره وری بهتری میکردند و سیاست چین را الگو قرار نمیدادند.

14

سطح پایین امنیت بعضی سایت ها

homayun

28/اسفند/1398

خوب همونجور که میدونیم یک نرم افزار که ساختش تموم میشه. تنها کسی که میتونه اون نرم افزار راه اندازی عیب یابی چ تعمیر کنه. حتی سازنده ب تمامی حساب ها دسترسی دارد. بخاطر همین بعضی از سازندها که استخدام شرکتن سهام دار جز میشوند تا کار. اشتباه نکنند.

7

ارز ديجيتال

arm

28/اسفند/1398

این ارز ها آینده رو به پیشرفت و فراگير شدن است و موفقیت آن چشمگیر است گرچه عواملی روی تاثیر گذار است از ویژگی های خوب این است بوسیله آن تحریم های دور زد.

4

تحول اقتصادی

anubis63

27/اسفند/1398

تمامی کشورها دارن به سمت معاملات ارزهای دیجیتال و صنعت مایینینگ روی میارن مخصوصا ایران برای فرار از تحریم های اقتصادی به دلیل داشتن منابع زیاد مخصوصا قیمت پایین برق نسبت به کشورهای اروپایی به راحتی میتونه از مردمش حمایت کنه و تو این صنعت موفق بشه .البته اگه مسئولینمون بخوان میتونن کلی اشتغال زایی کنن

8

طلای دیجیتال

rezvanii1370

06/فروردین/1399

کسانی که از قافله ارزای دیجیتال جا میمونن بعد از ۱۰سال متوجه این موضوع میشن کاش من سال ۲۰۱۳میدونستم بیت کوین چی هست تا الان حسرت اون روزارو نمیخوردم

5

دمش گرم

hamed.hack

27/اسفند/1398

ناز شصتش دمشم گرم آدم باید با مغزش پول دربیاره نه با بازو این آدما رو باید به عنوان الگو در زندگانی انتخاب کرد

13

تولید ارز درمحل کار تخلف است(اختلاس)

زارع

27/اسفند/1398

مهندسی که درشکت بایدو کارمیکرد با سواستفاده درمحل کار ارز مونرو استخراج میکرد چاز فروش انها سود کلانی میبرد بعداز پی بردن به این خلاف دستگیر ومجرم شناخته ومتحمل زندان وجریمه شدپس درهمه ارگان هاوشرکتها وحتی موسسات وغیره که جنبه همگانی دارند با ید باچنین خلاف هایی برخورد قانونی شود تا دیگر شاهد چنین خلاف هایی نباشیم

18

دولت

taha1388t

29/شهریور/1399

دولت بخواتر خودش مردمشو اینطوری میکنه تو بورس زمانی که عوج هست به ادمای قدرت مند میگن تا اونا ضرر نکن ولی به ما میگن ایا؟

3

برخورد با متخلفان

zahra110

27/اسفند/1398

در شرکت بایدو وقتی کارمند با سیستم شرکت ارز دیگری تولید کرد به زندان سپرده شد.گرچه سوء استفاده کرده است اما خیانت در امانت هم محسوب می شود.در کشور چین معاملات با ارزهای دیجیتال ممنوع و برخورد قانونی صورت می گیرد.

14

جهانی شدن بیت کویین و پذیرفتن ایران

رضا چراغی

07/فروردین/1399

درود دوستان گرامی با عرض تبریک خدمت شما سروران گرامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی... مدتی هست که وطن عزیزمان و با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکند و این ویروس کل دنیا را فرا گرفته. به امید یزدان پاک دوستان با تلاش و همت شما عزیزان و با تحمل چند روز ماندن در کنار آغوش گرم خانواده و به خاطر سلامتی خود و عزیزانتان لطفا از منزل خود بیرون نیایید تا با کمک همدیگر یا بهتر است بگوییم با کمک به یکدیگر کرونا را شکست بدهیم. حالا بحث جهانی شدن بیت کویین که این هم یک موضوع بسیار مهم است. بیت کویین همانطور که همه ی عزیزان میدانند یک ارز دیجیتال جهانی میباشد و تعداد کثیری از کشور ها از جمله ایران پذیرای این ارز نشده و به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد

4

استخراج بیت کویین ب

jalal024

27/اسفند/1398

متاسفانه چون شرایط به صورت یک قانون در نیومده باعث سو استفاده میشه .تو کشور ما هم استخراج بیت کوین به صورت غیر قانونی و استفاده از برق شبکه ملی وجود داره .به نظر من همه کشورها یه روزی مجبور خواهند شد این ارز دیجیتالی رو به صورت کامل بپذیرن واونموقع ارزش بیت کوین قیمت های فعلی نخواهد بود

11

امانت درخیانت

الماس

11/فروردین/1399

هستندکسانی که وقتی درموقعیتی قرارمیگیرندکه تمامی اطلاعات لازم راکسب کرده انددرجهت مثبت به کارنمیزنند وواردبی راهها میشودکه بایددرهمان ابتدا افرادی که لیاقت دارابودن کسب یاکاری راندارنددرجایگاه بالاترارتقاندهند

4

امانتداری یا خیانت

hashemkhan1361

27/اسفند/1398

در ازای 4 ماه 14000 هزار دلار شاید مبلغ قابل توجهی باشد البته شاید،!!! اما، در واقع اصل کار ایراد دارد چون منجر به دزدی شده و در واقع سو استفاده از موقعیت کاری خود کرده، متاسفانه این موضوعی است که اغلب در برخی از شرکتها رخ میدهد، چون افراد در مقابل وسوسه این سودها تسلیم میشوند...

14

چین بزرگ

rezadibazar

28/اسفند/1398

امیدوارم کشور ما هم بتونه از چین یاد بگیره و با گذشتن از یکسری موانع پیش روی ارتباط با کشورهای دنیا وضعیت اقتصادی ایران رو از این وضعیت بیرون بیاره مطمئنا هر شخصی که از امکانات عمومی برای منفعت شخصی استفاده کنه باید تنبیه و زندانی بشه چیزی که تو این مملکت خیلی بهش نیاز هست که مورد توجه قرار بگیره ولی افسوس

8

سوءاستفاده از پست

rezasofi

27/اسفند/1398

در تمام جهان سواستفاده از پست ومقامی که داری جرم به حساب میاد به جز ایران که ماشاالله هر از موقعیت که داره سوءاستفاده میکنه کسی هم نیست جلوش بگیره

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.