coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

59,023 $

3,677,132,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

2,986 $

186,003,503 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

560.1 $

34,892,361 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

137.42 $

8,561,266 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5177 $

32,253 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

2,982 $

185,765,517 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

0.1317 $

8,205 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.1%

5.14 $

320,222 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

عرضه آپدیت جدید در شبکه کاردانو؛ آماده سازی هر چه بیشتر برای شلی (Shelly)

16/فروردین/1399
افزودن به نشان شده ها
عرضه آپدیت جدید در شبکه کاردانو؛ آماده سازی هر چه بیشتر برای شلی (Shelly)
AdaCardano
Shelly
اخبار
4169
دقیقه

چارلز هاسکینسون مدیرعامل IOHK، شرکت مادر کاردانو اعلام کرد که ریبوت بایرون (Byron) اجرا شده است. این ریبوت شامل چندین به روزرسانی برای بلاک چین کاردانو به منظور آماده سازی برای شلی (Shelly) است.

تیم کاردانو هم چنین نسخه پیش از عرضه اصلی (آزمایشی) جدیدی از کیف پول ددالوس (Daedalus) به اسم ددالوس فلایت (Daedalus Flight) را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا از ویژگی های جدید این کیف پول استفاده کنند.

عرضه ریبوت بایرون به منظور آماده سازی برای شلی

پس از گذشت بیش از ۱۸ ماه کار بر روی ریبوت بایرون، سرانجام این ریبوت به طور رسمی در شبکه کاردانو عرضه شد. طبق پست بلاگ IOHK، این ریبوت شامل تعدادی به روزرسانی برای شبکه کاردانو شامل به روزرسانی هایی برای نود کاردانو، مرورگر کاردانو، بک‌اند کیف پول و کیف پول ددالوس است.

شرکت IOHK خاطرنشان کرد که کد جدید برای ریبوت بایرون از ابتدا ایجاد شده است. طراحی اصلاح شدن آن نیز به صورت ماژولار است. این موضوع بدان معنا است که این ریبوت بر روی دفترکل، اجماع و مولفه های شبکه تغییر ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که به روزرسانی هرکدام از آنها بدون تأثیرگذاری بر مولفه دیگر، آسان شود.

تمام این به روزرسانی ها در جهت آماده سازی شبکه این ارز برای اجرای شبکه اصلی شلی و به روزرسانی های آینده این شبکه است.

ریبوت بایرون بازده تراکنش های کاردانو را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که این شبکه تعداد تراکنش های بیشتری در یک ثانیه پردازش کند. این ریبوت هم چنین مشارکت در شبکه را افزایش خواهد داد، زیرا نودهای کاردانو در خصوص استفاده از حافظه کارآمدتر می‌شوند و اجرای نود حتی در شبکه های ضعیف نیز برای کاربران آسانتر می‌شود.

توسعه دهندگان کاردانو انتظار دارند که این ریبوت یک انتقال تدریجی و پایدار بدون هیچ مشکل و خللی باشد. پس از عرضه بایرون، شرکت IOHK شبکه آزمایشی هاسکل (Haskell) را معرفی خواهد کرد که اپراتورهای استخر استیکینگ شبکه آزمایشی تشویقی را با خود همراه می‌کند تا به آنها در زمینه اجرای استخرهای خود در شبکه اصلی شلی کمک کند.

هاسکینسون از طریق توییتر خبر دیگری را به اشتراک گذاشت. وی در توییت خود لینک کیف پول ددالوس فلایت را منتشر کرد که طی آن، دارندگان توکن ADA می‌توانند ویژگی های جدید این کیف پول را آزمایش کنند و بازخوردهای خود را به تیم توسعه دهنده ارائه دهند.

سال ۲۰۲۰ بهترین سال کاردانو خواهد بود

پروژه هاسکینسون اخیرا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. این پروژه اخیرا راهکار مقیاس پذیری منحصربه‌فردی به اسم هایدرا (Hydra) عرضه کرده است.

چارلز هاسکینسون طی پخش زنده در تاریخ ۳۰ مارس اذعان داشت که کاردانو در سال جاری به بهترین ارز دیجیتال تبدیل خواهد شد و عملکردی به مراتب بهتر از سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم خواهد داشت.

وی بیان کرد:

امسال سالی است که مشاهده خواهید تمام مولفه ها و ویژگی های معرفی و عرضه شده کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. امسال شاهد این موضوع خواهید بود که کاردانو به بهترین ارز دیجیتال جهان تبدیل خواهد شد. در واقع امسال چیزی ارائه خواهیم کرد که در بازار بی همتا باشد.

هاسکینسون در ادامه توضیح داد که شبکه کاردانو دارای سیستم قرارداد هوشمند، استاندارد هویت، مقیاس پذیری و راهکار مشارکت و همکاری شفاف و مشخص است. تمام این ویژگی ها باعث خواهد شد که کاردانو به بهترین ارز دیجیتال جهان تبدیل شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کاردانو و اینده

az1248

16/فروردین/1399

یکی از شگفتانه های چند سال اینده ارز کاردانو ست کاردانو یکی دو سال اینده یکی از صعود های کم نظیر در ارز های دیجیتال رو نشونم میده

4

.

amirm2413

17/فروردین/1399

اکثر پولدار ها با این برنامه های خوب کسب درآمد میکردند اگر میخواهید موفق شوید این برنامه رو امتحان کنید

1

کاردانو

nima.aghaei

16/فروردین/1399

متاسفانه اغلب سرمایه گذاران در ایران با مطالعه و تحقیق در مارکت کاری ندارن و یا براساس رتبه ارزها در مارکت تصمیم میگیرن یا با توصیه دیگران ، که واقعا معلوم نیست توصیه دیگران بر چه اساسی بوده ارز کاردانو جزو پلتفرمهایی هست که از بیت کوین کپی نشده و قابلیتهایی داره که تا آخر ۲۰۲۰ تکمیل خواهد شد

17

کاردانو چیست؟؟

mohammad.0989

16/فروردین/1399

شبکه کاردانو،‌ با ارز دیجیتالش به نام Ada می تواند برای ارسال و دریافت وجوه دیجیتالی استفاده شود. این پول دیجیتال با امکان انتقال سریع و امنیت توسط رمزنگاری،‌ این روزها به شدت محبوب شده است

2

کاردانو

omid1991

17/فروردین/1399

با این گزارش و خبر به نظر میرسه امسال کاردانو خیلی حرفا برای گفتن داشته باشه و یه رقابت شدیدی بین رقبایی مثل بیت کوین و... شاهد باشیم

3

کاردانو

zohre69

16/فروردین/1399

کاردانو یک پروژه بلاک چین است که توسط چارلز هاسکینسن، شریک مؤسس اتریوم، تأسیس شد تا برای ارزهای مجازی یک اکوسیستم متعادل تر و با ثبات تر به وجود آورد. با توجه به وب سایت آن، ADA تنها کوینی است که فلسفه ای علمی و راهکاری پژوهشی دارد. به زبان علمی، این به این معنی است که بلاک چین منبع آزاد آن توسط دانشمندان و برنامه گذران دانشگاهی یک فرآیند پژوهشی را می گذراند.

4

ارز کاردانو

hosein56

16/فروردین/1399

با سلام اگه اینجور که این خبر میگه و قرار که امسال بهترین سال برای کاردانو باشه الان بهترین فرشته برای خریدش چون الان قیمتی نداره و ما میتونیم خرید کنیم

9

رو به رشد

Arashyari72

17/فروردین/1399

امسال سالی هست که در واقع مشاهده خواهیم کرد تمام مولفه ها و ویژگی های معرفی و عرضه شده در کنار یکدیگر قرار میگیرند. امسال شاهد این موضوع خواهیم بود که کاردانو به بهترین ارز دیجیتال جهان تبدیل خواهد شد که بی سابقه و بی همتا می باشد.. لایک فراموش نشه... با تشکر از برنامه خوب کوین گرام..

4

اقتدار شخصی ،ریسک کمتر<>اتحاد و بهره مندی برای همه

far30sad

16/فروردین/1399

یک ضرب المثل قدیمی اینطور عنوان مینماید خانهء همسایه گل در بیاد ،خانهء ما هم بوش میاد . هر مقدار که پایه هر کدام از ارزهای دیجیتال قوی تر بشه نه تنها برای خودشان بلکه ما وحتی کسانی که حتی از وجود این ارزها خبر ندارند توسعه وععدم رکود اقتصادی به همراه دارد .درآینده شاهد خواهیم بود که روش های سنتی به کل منسوخ خواهد شد به عبارتی تمامی این راه ها پیموده میشوند تا خبری از پول وپول شویی نباشد.

4

آپدیت کاردانو

Bist1234

16/فروردین/1399

اکثر توسعه دهندگان ارزها به این قضیه پی بردن که هرچه کاربربیشتری جذب کند،سودنیزبالا خواهدرفت ،به این منظور اکثرادراین فکرندکه مزیت ها از جمله راحتی وامنیت خودرابالا ببرند و کاربران جدیدی را جذب کنند دراین راستا کاردانو نیز آپدیت خودراعرضه کرده است

18

ارز

sajjadsafari2000

17/فروردین/1399

دوران سختی پیش روی بیت کوین کش وجود دارد،زیرا bitcoin.comدرحالی بازبینی و اصلاح تیم خود است. دقیقا 5 روز قبل از هاوینگ بیت کوین کش، پلتفرم bitcoin.com نیمی از کارکنان خود را اخراج کرده است شاید این روز ها بیت کوین یا در ارز برنده میشه یا بازند

11

پیشرفت کاردانو

soheilstar

17/فروردین/1399

بعد از اینکه کاردانو در دسامبر (آذر) از شبکه آزمایشی «شلی» (Shelley) رونمایی کرد، قیمت ارز دیجیتال ADA شروع بسیار خوبی در سال ۲۰۲۰ داشته است. این ارز دیجیتال تاکنون و از ابتدای سال میلادی رشد ۹۵ درصدی را تجربه کرده و عملکرد آن به صورت چشمگیری از بیت کوین و اتریوم بهتر بوده است. بعید است روند صعودی کاردانو متوقف شود.

4

شایدم نه

emperor

17/فروردین/1399

اینطوری پیش بره شاید ضربه بدی بخوره و این باعث بر شکستگی اش میشود لطفاً لایک کنید.

2

الله

dalkhorb

17/فروردین/1399

ای نام تو بهترین سراغز بی نامه تو نامه کی کنم باز ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیس بر زبانم هم نامه نا ننوشته خوانی

5

سال ۲۰۲۰ و کادانو

milad98098

17/فروردین/1399

بسیاری از کارشناسان حوزه رمزارزها معتقدند که فصل آلت‌کوین‌ها دیگر فرا رسیده است و بسیاری از کوین‌های با برنامه، میتوانند در این دوره رشد خوبی رو از خود نشان دهند

4

davood

davoodshokri_tat

16/فروردین/1399

ارز آینده داری هستش و ب نظر من دوستتنی که روش سرمایه گذاری کردن ضرر نمیکنن بیت کوین و اتریوم هم از همیجا ها شروع کردن

3

کاردانو

elias65

16/فروردین/1399

کاردانو توانست از نظر توسعه فنی رتبه فعال‌ترین پلتفرم بلاک چین را به خود اختصاص دهد. در این گزارش ضمن اشاره به عرضه شبکه آزمایشی (تست نت) شلی (Shelly) در ماه دسامبر (آذر)، از توسعه مداوم کاردانو به عنوان یکی از عوامل رشد این ارز دیجیتال یاد شده است

35

کاردانونسل سوم ارزهای دیجیتال

rezasofi

16/فروردین/1399

شبکه کاردانو که آن را نسل سوم ارزهای دیجیتال می‌نامند، با خط مشی مشخص،‌امکان استفاده بهتر از قراردادهای هوشمند را فراهم می کند. در شبکه کاردانو به دلیل ماهیت فنی شبکه و برنامه نویسی، بیشتر ICO ها و پروژه های بی ارزش و غیر هدفمند،‌ قابل اجرا نیستند.

22

r

fatemeh hoseeinzadeh

16/فروردین/1399

کاردانو توانست از نظر توسعه فنی روز به فعال‌ترین پلی پروپیلن بلاک چین را در به خود اختصاص داد در این گزارش ضمن اشاره به ارزش شبکه آزمایشی تست نت شلی در ماه دسامبر آذر از توسط توسعه مداوم کار

2

بازار باید یک سمت حرکت کند

09144000648

17/فروردین/1399

فرض کنید که کمپانی الف کار تولید شیر و لبنیات انجام می‌دهد و شرکت ب وظیفه حمل و نقل این محصولات را بر عهده دارد. حال اگر شرکت الف فعالیتش زیاد شود و تولیدش بالاتر برود، به دنبال این موضوع شرکت ب نیز پیشرفت کرده و فعالیت و سودش بیشتر می‌شود. چون الف برای نقل و انتقال محصولاتش به ب نیاز دارد بعد از افزایش تولیدش، ب نیز کار بیشتری دارد.

7

کاردانو

alirezamlzd

16/فروردین/1399

بنیانگذار کاردانو،‌ چارز هاسکینسون است که خودش یکی از اعضای تیم توسعه دهنده اتریوم بوده است. به دلیل اینکه بیشتر توسعه دهندگان و سرمایه گذاران اولیه این ارز ژاپنی هستند و شباهت های زیادی با اتریوم دارد، به کاردانو اتریوم ژاپنی هم می گویند.

2

آپدیت برتر

af1358

17/فروردین/1399

با سلام و درود. این آپدیت، مهمترین بروز رسانی اکوسیستم کاردانو تاکنون خواهد بود.این بروز رسانی شامل اصلاحات کد بیس و افزایش حجم ذخیره سازی در بلاک چین آن بوده وبرای پروژه شلی بسیار حیاتی خواهد بود.این پروژه کادانو را به شبکه کاملا غیرمتمرکز وخودکار تغییر خواهد داد.

6

سال۲۰۲۰وکاردانو

danesh20

16/فروردین/1399

با سلام پروژه هاسکینسون اخیرا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است این پروژه اخیرا راهکار مقیاس پذیری منحصر به فردی به اسم هایدرا(Hydra)عرضه کرده است.

2

زمان اجرایی شدن

atena7575

16/فروردین/1399

به گفته وبسایت رسمی Shelly، شبکه اصلی استیکینگ کاردانو در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد.باید صبر کنیم تا ببینیم چه میشود.

24

پیشرفت

ro_Hosin

16/فروردین/1399

خوبه روز بروز شاهد پیشرفت و بلاکچین های قوی با رمز گذاری های قویتر با توجه به اینکه بیت کویین قوی ترین بلاکچین و غیر قابل نفوذ داره با شاهد نسل دوم و سوم ارز های دیجیتال دیگری هستیم ....

14

نسل سوم بلاک‌چین قوی و روبه رشد

behrouzdesign

16/فروردین/1399

بلاکچین کاردانو نسل سوم محسوب میشه و بیت کوین و اتریوم به ترتیب نسل اول و نسل دوم تکنولوژی بلاک چین هستن. ارز خوب و آینده داری محسوب میشه و نواقص بلاک چین اتریوم رو ندارن و هک نشده چون دولایه هست.تیم قوی داره و از توسعه دهنده‌ های ارز اتریوم و بیت شیرر جداشدن و این ارز رو ساختن. خودم روی این ارز چند وقتی سرمایه گذاری کردم و امیدوارم که آینده روشنی داشته باشه.

19

عرضہ آپدیت

mohd askari

17/فروردین/1399

ویژگی حالت تاریک بعد از مدت‌ها به اندروید آمده است. حالا کاربران با نصب اندروید Q می‌توانند از این ویژگی علاوه بر رابط کاربری در بخش‌های مختلف گوشی به صورت سراسری بهره‌مند شوند.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.