coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.3%

64,241 $

4,188,513,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,138 $

204,598,904 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

65,180 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

608 $

39,639,644 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.6%

147.66 $

9,627,432 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

3,136 $

204,452,204 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.3%

0.5271 $

34,367 تومان

XRP

XRP

xrp

5.5%

0.1513 $

9,865 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.7%

5.55 $

361,860 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

هشدار: مراقب طرح های پانزی ماینینگ اتریوم ۲ باشید!

18/فروردین/1399
افزودن به نشان شده ها
هشدار: مراقب طرح های پانزی ماینینگ اتریوم ۲ باشید!
Ethereum
Ponzi
اخبار
Mining
5591
دقیقه

یکی از وبسایت های کلاهبرداری شناخته شده که “خدمات ماینینگ گواه اثبات سهام اتریوم ۲.۰” ارائه می‌دهد، پذیرش سپرده گذاری ها از جانب سرمایه گذاران را شروع کرده است. این کلاهبرداران حداقل پاداش سالانه ۱۰۰ درصدی را برای استیکینگ ۰.۲ اتریوم تضمین کرده اند. سرمایه گذاران هم چنین می‌توانند تنها با پرداخت ۱۵۰,۰۰۰ دلار به اپراتور نود تبدیل شوند.

اجماع گواه اثبات سهام پانزی

این کلاهبرداری فارغ از مسائل مرتبط با فناوری، چیزی بیشتر از طرح پانزی ابتدایی ارائه نمی‌دهد. از دارندگان اتریوم درخواست شده است تا سرمایه خود را به این کلاهبرداران ارسال کرده تا پاداش های دوره ای باورنکردنی دریافت کنند.

این نکته نیز قابل ذکر است که کلاهبرداران به استفاده تمام مفاهیم گواه اثبات سهام تظاهر کرده اند. طبق اعلان این کلاهبرداران، “ماینینگ گواه اثبات سهام” یک فرصت سرمایه گذاری مادام العمر است. در این اعلان آمده است:

اکثر شبکه های بلاک چین که با الگوریتم گواه اثبات سهام کار می‌کنند به شما امکان می‌دهند تا تعداد کوین استیکینگ را خودتان تعیین کنید. اما معمولا این موضوع به شما امکان نخواهد داد تا نهایت استفاده از سرمایه خود را داشته باشید. پیشنهاد شما باید دائما به شبکه متصل باشد. حتی یک اتصال نادرست کوتاه مدت نیز می‌تواند در کسب درآمد اختلال ایجاد کند.

با سرویس های ارائه شده، فقط کافی است کوین های خود را استیک کنید و منتظر پاداش های دوره ای باشید. اگر این طرح واقعیت داشت، بیشتر مشابه با اجماع گواه اثبات سهام وکالتی بود، زیرا کلاهبرداران چیزی درباره شاردینگ، دوره و استیک های اولیه ۳۲ اتریوم نگفته بودند.

چرا این پروژه یک کلاهبرداری است؟

فارغ از بی معنی بودن جنبه اقتصادی چنین طرح هایی، نکات مشکوک بسیار زیادی درباره این پروژه وجود دارد که فقط به بیان ۵ مورد می‌پردازیم:

۱- اتریوم ۲.۰ هنوز عرضه نشده است. تمام پیش بینی های در خصوص تاریخ عرضه آن قبل از شیوع ویروس کرونا بیان شده است، بنابراین ممکن است بیشتر از یک سال دیگر طول بکشد.

۲- هنوز هیچ استیکینگی در اتریوم ۲.۰ امکان پذیر نیست. شبکه کنونی اتریوم از اجماع گواه اثبات کار بهره می‌برد و تراکنش های آن نیز توسط ماینرها پردازش می‌شود، نه استیک کننده ها.

۳- هیچکدام از دارایی های معتبر در عرصه ارز دیجیتال نمی‌تواند سود سالانه ۱۰۰ درصدی را به صورت پاداش استیکینگ برای سرمایه گذاران تضمین کند. طبق ابزار تحلیلی Staking Rewards، میانگین سود سالانه در این عرصه ۱۴.۵ درصد است.

۴- این پروژه با انتشار لینک های توسعه دهندگان اصلی بنیاد اتریوم، کاربران را گمراه کرده و فریب می‌دهد. برای مثال، کد منبع گیت هاب این پروژه در واقع متعلق به Ethereum.org است.

۵- کلاهبرداران از آدرس کمک مالی مای اتر والت (MyEtherWallet) استفاده می‌کنند و مدعی هستند که این آدرس، آدرس خودشان با موجودی ۴۰۰ اتر است.

متاسفانه این کلاهبرداران از کاربران می‌خواهند تا از طریق ایمیل، URL های خود را تایید کنند و احراز هویت ۲ مرحله را فعال کنند تا بتوانند اطلاعات شخصی کاربران را سرقت کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

پافشاری گری‌اسکیل: آیا دروازه‌های تایید ETF اسپات اتریوم به روی سرمایه‌گذاران گشوده خواهد شد؟

پافشاری گری‌اسکیل: آیا دروازه‌های تایید ETF اسپات اتریوم به روی سرمایه‌گذاران گشوده خواهد شد؟


تحلیل کاربران

btc

Hasan_invicible

03/اردیبهشت/1399

درسته روزانه قیمت ها بالا و پایین میرن و انسان نمیتونه خوب تحلیل بکنه ولی کسی که سرمایه گذاری میکنه باید بدونه که روم یه روزه ساخته نشده و کسی که توی تجارت هستش هم باید بدونه که هیروشیما یک شبه از بین نرفت پس صبور باشیم و نگاهِ بلند مدت داشته باشیم موفق باشید❤

0

جامعه هدف امریکا و اروپا

naser175

18/فروردین/1399

با اینکه به باور بعضی هدف راحت بسیاری از این سایتهای اسکم کشورهای در حال توسعه و جهان سوم هستند ولی در واقعیت عکس این جریان اتفاق می افته چون هیچوقت مردم خاورمیانه و آسیا نمیارن پول بالای پیش خرید سکه مجازی بدن که قابل دیدن هم نیست جایی نمیخوابن که آب زیرشون بره اتریوم هم مالی نبود تا 1470 دلارم قیمت خورد ولی الان گاها تا زیر 100 دلارم میاد که حالا بخواد نسخه دومش پخی باشه ههههه

26

کلاهبرداری

nadergh85

18/فروردین/1399

یه مثالی هست که میگن به یه موش گفتند یه جارو به دم خود ببند صد تومنی بگیر از این سوراخ برو تو اون سوراخ موش پیش خودش فکر کرد کرایه به این زیادی ولی مسیر به این کمی ..حتما یه حکمتی داره ..قبول نکرد ..مثال این سایت هستش که می گن .درست .گزارش آن را به مسول مربوطه اگر گوگل یا هر کسی بده باتشکر

19

در باغ سبز برای کلاهیرداری

zahra110

18/فروردین/1399

پیشنهاد های جذاب و غیر معمول همیشه اهداف فریب را پشت صحنه دارند مراقب پیشنهادات جذاب با سود های کلان باشید.

33

هشدار:اتریوم 2-0بازهم کلاهبرداری

زارع

18/فروردین/1399

بادادن وعده سود صددرصدی کاربران راخام وایمیل وهویت انها را درخواست وثبت نام میکنند وبا شگرد غیر قابل باوری دست به چنین اقدامی میزنند ودرقالب طرح پذیرفته شده ای سرمایه گذاری کاربر در این طرح کلاهبرداری میکنند باید با چنین طرح هایی از قبل اشنایی داشته باشیم وفریب نخوریم واطلاعات خودرادراختیار اینگونه سایت هانگذاریم

26

بیت

masomeh goli

18/فروردین/1399

خیلی خوشحالم که با این برنامه اشنا شدم چون هم اطلاعات بورسی مان بالا مبره و هم از خبر های روز و نرخ بعضی از چیز ها مثل ارزوطلا باخبر میشم و راههایی که ممکنه از سادگی مون استفاده کنند و دزدی ازمون بشه مطلع میشیم ممنون از کمپانی خوب بیتکویین.

11

پانزی

یاسین محمدی

18/فروردین/1399

به قوله خودتون گفتید اونهای که اول وارد این عرضه میشن از سهم خودشون مقداری بهشون به عنوان پاداش میدن و جدیدهای که میان از سهم جدیدها به قدیمی ها داده میشه و اگه جدیدی وارد نشه طرف جمع میکنه و سایت رو قفل میکنه مواظب باشید تا مطمئن نشودیت سرمایه گذاری نکنید سرمایه گذاری یعنی ریسک اگه شک خوردی نباید بگی کلاهبرداری بود تو باید فکر اینو بکنی یا پاداش میگیری یا سهمت میره

25

کلاهبرداری به سبک رویاپردازی

ehsan4444

18/فروردین/1399

همیشه اونهایی که رویا و ارزوی شمارو نشونه می گیرند و وعده های ملیاردی می دهند واقعی نیستند و می خواهند از رویای شما کلاهبرداری درست کنن بر علیه خود شما و همیشه هم حرفی برای دفاع از خود دارن می گویند تو دنبال هدفت بودی شکست خوردی ... کلاهبرداری به سبک نوین

6

طرح15

hojat2068

19/فروردین/1399

ترفند پانزی یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است. در این ترفند به سرمایه‌گذاران سودهایی برگردانده می‌شود که از بهره‌های متعارف به شیوه‌ای غیرعادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کنندهٔ سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد.

3

مایننگ

samzaidi

19/فروردین/1399

این هشدار خیلی جدی بگیرید زیرا کلاه برداری فارغ از مسائل مرتبط با فناوری به چیز بیشتر از طرح پانزی ابتدائی نمی دهد

3

کاسپین مجازی

arashpayman

18/فروردین/1399

همیشه طمع زیادی و درآمد بدون زحمت و صبر باعث میشه که ماها راحت فریب بخوریم پس چرا از فکر یه شبه راه صدساله رفتن نیایم بیرون که دوباره گرفتار کاسپین مجازی نشیم

8

مثل آب خوردن

mrezanajafi

18/فروردین/1399

آقا مخلص کلام این که هرجا دیدی دارن خبر یه شبه پولدار شدن بهت میدن بفهم مثل آب خوردن دارن سرمایه که با بدبختی در آورد بالا میکشن

14

همانند طرح پانزی فاینانس

sorenati

19/فروردین/1399

شرکت فاینانس که سهام شرکت نزدک که به همه وعده صد درصدی داده بود مدتی است که کاربران عضو شده را با عدم دریافت پاداش روبرو کرده.. شرط ورود ۱۰۰۰ دار. بوده هرچند تا مدتی سود مناسبی دریافت می‌کردند اما سرانجام با خروج حتمی روبرو خواهند شد.

1

سود ۱۰۰ درصدی

mohammad0001

18/فروردین/1399

هیچکس نمی تواند در ارضا مالی سودی سالانه ۱۰۰ درصدی داشته باشد ولی اگر اینطور است قطعا او یک کلاهبردار است.

9

طمع باعث از دست دادن کل ثروت

aliasprin

18/فروردین/1399

طمع باعث میشه تمام ثروتتون رو از دست بدید اول با سود بیشتر از بقیه شمارو به سوی خودش میکشونه بعد باخودتون میگید اووف چه سودی بزار هرچی دارمو بفروشم وقتی فروختی تا به خودت بیای ببینی چه خبره تمام ثروتت از دست رفته .

6

کلاهبرداری دیگر

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

18/فروردین/1399

اینبارکلاهبرداران بنام طرح پانزی با اعلام سود بیستر ازمعمول درسایت ها ومنابع دبگر باتبلیغات گسترده برای دارندگان اتریم تله گذاشته اند وازافت وخیز بازار استفاده میکنند اکنون این کلاهبرداران میدانند اکرمردم درخانه هستند وبیشتراز مامپیوتر واینترنت استفاده میکنند تا درامد یا ضرربازار راجبران کنند به همین خاطر اهلام کردند باسپرده گذاری مبلغ نعین سود قابل توجهی را دریاغت کنید اما دراصل این برنانه نه بنیاد ونه مرکزخاصی دارد فقط دنبال دزدیدن سرمایه ها هستند که دارندگان خود اقدام به فرستادن ان اقدام میکنند گاهی این کلاهبرداران تا مدتی کوتاه سود هم میدهند برای جذب مشتری وجلب اطمینان

19

کلاهبرداری

arz_1367

19/فروردین/1399

استخراج یا ماینینگ ابری (Cloud mining) بخش بزرگی از کلاهبرداری‌های پانزی در حوزه ارزهای دیجیتال به وب‌سایت‌های ماینینگ ابری اختصاص دارند که ادعا می‌کنند با پول سرمایه‌گذاران اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کنند. اغلب این سایت‌ها از روش پانزی استفاده می‌کنند و از سود سرمایه‌گذاران جدید به سرمایه‌گذاران قدیمی سود پرداخت می‌کنند. سودهای نجومی و تضمینی بدون در نظر گرفتن ریسک‌های استخراج، عدم شفافیت در نحوه کار، عدم وجود آدرس یا شماره تلفن معتبر و … از نشانه‌های طرح‌های پانزی ماینینگ هستند.

0

طرح پانزی

shahkhann

18/فروردین/1399

طرح پانزی، ممکن است که کلاه‌بردار تا مدتی سود قول داده شده را از طریق پول وارد شده توسط قربانیان جدید را بدهد. اما پس از مدتی که ورود پول به مجموعه کاهش یافت، کلاه‌بردار به هدف خود رسیده است و با حجم عظیمی از پول فرار می‌کند.

9

انگل های پانزی

mahmodmtnfrd@gmail

18/فروردین/1399

کلاه برداری و ساده لوحی تاریخچه ای به قدمت انسان دارد هیچ سرمایه ای افزایش نخواهد یافت مگر با تلاش و افزایش هوش مالی که البته این کلاه برداران هم ازین دسته آدم ها هستند و افراد طماع و ساده لوح را طعمه ی خام و.پخته ی خود میکنند.

8

خیلی خوشحالم این مقاله گذاشته شد تا بتونم حرفمو پیرامون طرح های پانزی اخیر بزنم

atena7575

18/فروردین/1399

سلام دوستان متاسفانه طرح های پانزی خیلی زیاد شده و به وفور همه جا دیده میشن برای مثال اپلیکیشن دیوار برید ببینید.من مشهدی هستم متاسفانه آگهی های زیادی از این قبیل میبینم که افراد زیادی هم به دام میفته به جای این که همش فیلم ها رو سانسور میکنن، یکی بیاد نظارت کنه رو آگهی های دیوار افتضاح داغون شدن.در کل که میخام بهتون بگم پول، با هوش و تلاش به دست میاد و به امیده ی شبه پولدار شدن، سرمایتونو به باد ندین.

19

طرح

sarfrazali

18/فروردین/1399

کلاه‌برداران به قربانیان پیشنهاد سرمایه‌گذاری در طرحی را می‌دهد که سودهای آن بسیار بالاتر از سودهای عُرف است. همچنین به قربانیان پیشنهاد می‌شود که در صورت جذب زیرمجموعه، نرخ سود آن‌ها افزایش خواهد یافت. طرح‌هایی مانند گلد کوئست در دهه 80 در ایران، طرح یونیک فایننس در سال‌های اخیر و ارز دیجیتال بیت کانکت از نمونه‌های کلاه‌برداری پانزی بوده‌اند.

34

آگاهی ودقت

مرتضی بهادری

20/فروردین/1399

داشت دقت در کار و در نظر داشتن احتمالات وداشت آگاهی که داشت آگاهی باعث میشود تا ما را فریب سرمایه ما وقتی که گذاشتیم بر باد فنا نرود

1

طرح های پانزی

AMIR_BTC_H

09/تیر/1402

طرح‌های پانزی در سال ۲۰۲۲ حداقل ۷.۸میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال زیان به‌همراه داشته‌.

2

در باغ سبز برای کلاهبرداری

noor naqvi

18/فروردین/1399

با عرص سلام پیشنهاد های جذاب و غیر معمول همیشه اهداف فریب را پشت صحنه دارند مراقب پیشنهادات جذاب با سود های کلان باشید.........

12

کلاهبرداری در مورد ارز اتریم 2

asghar2450

18/فروردین/1399

باید کلاهبرداران را افشا نمود و قطعاً خبر افشای قرن ها در سایت های مختلف کاربران را آگاه خواهد نمود و کاربران نیز با دست به دست نمودن اخبار کلاهبرداری مانع از آن خواهد شد تا افراد دردام کلاهبرداران بیفتند باید کاری کرد که کلاهبرداران ریشه کن شوند

12

دوستان حتما بخوانید:طرح پانزی دابل وی DoubleWay

soheilstar

18/فروردین/1399

جدیدا کانالهای تلگرامی یک طرح اتریومی معرفی میکنند که آن هم طرح پانزی دارد.ساختار طرح قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت (Smart Contract) اتریوم سایت دابل وی (DoubleWay) نیز کاملا یک طرح پانزی است. در این طرح هیچ سودی تولید نمی‌شود. ساختار به صورت هرمی است و سود افراد از طریق جذب زیرمجموعه جدید با استفاده از کد معرف (Referral) هر فرد تامین می‌شود.خواهشا با تحقیق و اطلاعات کامل وارد اینگونه طرح های تلگرامی شوید.

26

به طرح های پانزی اعتمادی نیست،مواظب باشید، طمع کار دستتون نده

9027633556fa

18/فروردین/1399

اکثر سایتها و برنامه های ارز دیجیتال که بصورت پانزی فعالیت میکنند، به دلیل سوابق سو و عملکرد نادرست و دادن وعده و وعیدهای پوچ به اعضا و کاربران و علاقمندان ارزهای دیجیتال،و تبلیغات پر رنگ و لعاب و اقدام به جمع اوری سرمایه کاربران ،نموده و سپس به هیچکدام از تعهدات و وعدهای خود در قبال کاربران عمل ننموده اند ، لذا ،فعالیت و سرمایه گذاری در طرح های پانزی ،اصلا به صلح نیست و اقدام در اینگونه طرح ها ریسکی خطرناک بوده که بیشتر کسانی در اینگونه جاها سرمایه گذاری میکنندکه طمع کرده و بدون مطالعه و تحقیق و اموزش، بدام کلاهبرداران می افتند و سرمایه خود را ازدست میدهند،بقول معروف که میگن ، کم بخور، همیشه بخور ،هیچوقت با طمع گول سود فراوان و یکشبه ثروتمند شدن را نخورند، طرح پانری 2 هم یکی از هموناست که باید مواظب بود و باچشم باز و دید و اگاهی اقدام کنند.

9

در باغ سبز برای کلاهبرداری

faizy parveen

18/فروردین/1399

پیشنهاد های جذاب و غیر معمول همیشه اهداف فریب را پشت صحنه دارند مراقب پیشنهادات جذاب با سود های کلان باشید.........

14

هشدار مهم

noor1

18/فروردین/1399

در همه کارها دقت ، و توجه به دانش آن به ما کمک می کند که راه را از چاه باز شناسیم . آفت ها و خطرات در مسیر راه ،وقتی مشکلی ایجاد نخواهد کرد که قبلا شناخته شده و برای دفع آن بر نامه ریزی شده باشد. همچون واکسن یک بیماری که سیستم دفاعی ما را برای مبارزه با میکروب ها و ویروس ها آماده و مهیا می سازد. در این کار ما هم خطرات و کلاهبرداری هایی هست که باید مراقب خطرات آن باشیم. از تیم توانای کوین گرام سپاسگزارم که این اطلاعات بسیار خوب را در اختیار ما می گذارد.

8

نوسانات

mahdiafshari

18/فروردین/1399

دوستان از هیجانات و نوسانات بازار پرهیز داشته باشید امیدوارم که تحلیل خوبی داشته باشید انشاالله سالی پرسود و پربرکت داشته باشید

6

کلاهبرداری

mostafavaran

18/فروردین/1399

متاسفانه سایت های کلاهبرداری خیلی زیاد شدن و متاسفانه هنوز کسانی هستند که حتی با وجود اینکه میدونن خطرناکه بازم این کار رو تکرار میکنن. لایک کنید دوستان

19

سلام دنبال

dalkhorb

18/فروردین/1399

تاریخ انتشار خبر داد که در آن را به من پیم بدین یکبار دیگر در این مورد به من پیم سلام وقت بخیر اگه یه روزی که دنبالشی سلام دنبال کسب و کارهای خود به خود را

7

طرح پانزی چیست؟

alireza1214

18/فروردین/1399

طرح پانزی یک طرفندی برای کلاه برداران است که در آن یک کلاهبردار یا همان طراح پانزی، به افراد ناآگاه وعده می‌دهد که اگر پول‌هایشان را در اختیار او قرار دهند، با آن پول‌ها کار خواهد کرد و سودهای نجومی و تضمینی به سرمایه‌گذاران خواهد داد. مراقب پول های خودتان باشید

7

ھشدار

adeel mehdi

19/فروردین/1399

سرویس های ارائه شده، فقط کافی است کوین های خود را استیک کنید و منتظر پاداش های دوره ای باشید. اگر این طرح واقعیت داشت، بیشتر مشابه با اجماع گواه اثبات سهام وکالتی بود، زیرا کلاهبرداران چیزی درباره شاردینگ، دوره و استیک های اولیه ۳۲ اتریوم نگفته بودند.

10

هشیار و بیدار باشیم

ramsari

18/فروردین/1399

افزایش سایتهای کلاه برداری رو به افزونی است که با دادن وعده های سود بالا باعث دریافت اطلاعات ایلمیلی و هویتی افراد فریب خورده میشوند.. اتریوم 2 اصلا وجود واقعی نداره بیدار و هوشیاری باشیم گول وعده های پوچ رو نخوریم

12

ارزیابی

shahkhannn

18/فروردین/1399

ترفند یا کلاهبرداری پانزی یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاهبردارانه‌است که عایدی‌هایی را از همان پول سرمایه‌گذاری شده یا پولی که بوسیلهٔ سرمایه‌گذاران بعدی پرداخت شده‌است، به سرمایه‌گذاران خودش پرداخت می‌کند بجای اینکه عایدی را از هر سود واقعی حاصل شده توسط شخص یا سازمانی که عملیات را اجرا می‌کند، پرداخت نماید.

8

کلاه برداری رایج در بازار رمز ارزها

Roozbeh9277

18/فروردین/1399

با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه ارز اتریوم ۲ به تعویق افتاده و هر گونه طرح یا سهام ارائه شده به اسم اتریوم ۲ کاملا جعلیه ولی اینکه چرا مسوولین اتریوم هنوز واکنشی نشون ندادن جای سواله ؟ متاسفانه بر خلاف آگاه سازیهای زیادی که در این زمینه میشه تا کسی گول کلاه برداران رو نخوره ، همیشه عده ای قربانی این شیوه کلاه برداری میشن ، شیوه ای که به مرور زمان به نام سازندش یعنی شیوه پانزی معروف شده .

8

در باغ سبز برای کلاهبرداری

munawwar ali

18/فروردین/1399

با عرص و سلام پیشنهاد های جذاب و غیر معمول همیشه اهداف فریب را پشت صحنه دارند مراقب پیشنهادات جذاب با سود های کلان باشید.........

12

هر طرحی که از شما درخواست وجه کند کلاهبرداری است

[email protected]

18/فروردین/1399

در مراحل اول این طرح ها سودخوبی به نفرات اول میدهند و دیگران را ترغیب و وسوسه میکنند اما به یاد داشته باشید حتی اگر این طرح ها واقعی هم باشند در کشور ما به سو استفاده میرسد و در نهایت هر طرحی ازشما درخواست وجه کرد و سپس توضیح جذب نفرات و قرارداد هوشمند و.... نتیجه مشخص است.سرنوشت گلدکوئست در ایران. لطفا لایک یادتون نره سپاسگزارم

22

Wasp&Wolf

Wasp&Wolf

18/فروردین/1399

تو قسمت ماینینگ باید از کلاهبرداری ها در بسته های سرمایه گذاری و یا سیستم های استخراج ابری که از همه نوع کلاهبرداری رایج ترن غافل نشیم که ضرر های جبران ناپذیری را به همراه دارن

10

سود 100 درصدی

morteza243

18/فروردین/1399

هیچکس نمیتواند در عرصه ارز دیجیتال سود سالانه 100 درصدی را تضمین کند و کسانی این سود را تضمین کنن مطم کلاهبردار هستند.

23

گول نخورید

amirmohammad44

19/فروردین/1399

من هم در چهار سال پیش بر سر خرید بیت کوین دو دل بودم اخبار بسیاری یه همین شکل پخش میشد تا همه را دو دل کند اما در عین دقت بهتر است با فکر به سمت مشکلات بگیریم تا مثل من از روی ترس های بی مورد گرفتار نشوید

4

هشدار

HUSAIN YOSUF NAQVI

18/فروردین/1399

هشدار: مراقب طرح های پانزی ماینینگ اتریوم ۲ باشید متاسفانه سایت کلاهبرداری خیلی زیاد شدند اگر جایی به شما وعده سودهای نجومی و تضمینی در قبال پول های تان داده شد . احتمالا یک آدم کلاه بردار باشد که می خواهد کلاه بزرگی بر سر شما بگذارد

12

دزدی پانزی

faryar

18/فروردین/1399

پانزی توی ایران همون هرمی خودمونه که خیلی مثلا شرکت ها انجامش دادن پولا رو جمع کردن رفتن ملت بنده خدا هم ندونسته میوفتن گیرشون

8

مجاز و امنیت

az1248

18/فروردین/1399

میه گفت هر جا که صحبت از شبکه مجازی امد صحبت امنیت حرف اول ان مطلب را تشکیل میدهد مخصوصا برای برنامه هایی که مستقیما با مسئله مالی ارتباط دارند

10

mh9063

mohamad hosin

18/فروردین/1399

دوستان مراقب طرح پانزی اتریوم۲باشیددرهرطرحی میخاین مشارکت داشته باشین قبلش درموردش تحقیق کرده وازباتجربه های اون طرح مشورت داشته باشید

5

پانزی

mhmdrzm

18/فروردین/1399

طرح های پانزی با وعده ی سود بیشتراز ۱۰ درصد به مردم را فریب می دهند باید وقتی کسی از حرف از سود بیشتر از ۱۰ در صد می زند به پانزی بودن ان شک کنیم

28

طمع کار نباشید

nima51

18/فروردین/1399

اگر جایی به شما وعده سودهای نجومی و تضمینی (مثلا ماهی بیش از 10 درصد) در قبال پول‌هایتان داده شد، احتمالا با یک ترفند پانزی طرف هستید که می‌خواهد کلاه بزرگی بر سر شما بگذارد و سرمایه‌ای که سال‌ها برایش تلاش کردید را به چنگ آوردپس هوشیار باشید ودردام این افراد که باتحربک حس طمعکاری افراد کارمیکنند نیافتید

21

طرح پانزی ماینینگ اتریون۲

Mr.m,omid sa'ad

18/فروردین/1399

اطلاع رسانی به موقعی بود و بسیار جالب بخصوص برای افرادی که تازه وارد هستن توو موضوع بیت کوین مطلب خیلی خوبی بود درباره طرح پانزی ماینینگ اتریون،

8

کلاهبرداران اتر

danesh20

18/فروردین/1399

با سلام کلاهبرداران از ادرس کمک مالی مای اتر والت(MyEtherWallet)استفاده میکنند و مدعی هستند که این آدرس،آدرس خودشان با موجودی ۴۰۰اتر است

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.