coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.3%

58,968 $

3,673,706,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

2,978 $

185,554,943 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.1%

562.1 $

35,018,207 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

11.9%

138.2 $

8,609,860 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

0.9992 $

62,250 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.7%

0.5186 $

32,309 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

2,978 $

185,506,349 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

9.5%

0.1326 $

8,261 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.7%

4.99 $

310,877 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کیف پول ددالوس (Daedalus) کاردانو عرضه شد

07/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
کیف پول ددالوس (Daedalus) کاردانو عرضه شد
Wallet
AdaCardano
اخبار
11426
2 دقیقه

شرکت IOHK اعلام کرده است که کیف پول شبکه اصلی ددالوس ۱.۰.۰ (Daedalus) سرانجام عرضه شده است و اکنون برای تمام کاربران کاردانو (ADA) در دسترس می‌باشد. عرضه ددالوس پس از ۱۸ ماه کار بر روی آن انجام شده است و آغاز مجموعه ای مهم از عرضه های IOHK می‌باشد که به شلی (Shelly) منتهی خواهد شد. این شرکت هم چنین حسابرسی کد مستقل که توسط شرکت متخصص امنیتی R9B انجام شده است را منتشر کرد.

عرضه نسخه ۱.۰.۰ کیف پول شبکه اصلی ددالوس

شرکت IOHK که مسئول بلاک چین کاردانو است، عرضه کیف پول ددالوس را اعلام کرد. چارلز هاسکینسون مدیرعامل این شرکت در یوتیوب، جزییاتی در خصوص عرضه یکی از مهم ترین محصولات IOHK را به اشتراک گذاشت.

ددالوس، کیف پول مختص شبکه کاردانو، نتیجه ۱۸ ماه سخت کوشی در خصوص ایجاد مجدد کدبیس این کیف پول است. کیف پول ددالوس کن به لطف ریبوت بایرون (Byron) به طور کامل از کد سروکل (Serokell) انتقال یافته است در دسترس تمام کاربران کاردانو می‌باشد.

نسخه ۱.۰.۰ کیف پول ددالوس ثبات و امنیت مورد نیاز را به همراه دارد، به طوری که تیم ددالوس گفته است که زمان همگام سازی و سینک شدن بین ۵۰ دقیقه الی یک ساعت و نیم متغیر است. از طرف دیگر، ریستور کردن این کیف پول فقط ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

چارلز هاسکینسون گفته است که عرضه ددالوس به تیم توسعه دهنده امکان خواهد داد تا کار بر روی پشتیبانی از دفترکل و هم چنین توسعه سریع سایر ویژگی های آزمایشی را شروع کنند.

آدا کاردانو چیست؟

نقطه عطفی مهم در جهت نزدیک تر شدن به شلی

اکنون که ددالوس عرضه شده است، شرکت IOHK بیان کرده است که می‌تواند زیرساخت و شبکه های آزمایشی شلی را اجرا کند. این محصولات و عرضه ها از فرایند مشابه با ریبوت بایرون پیروی خواهد کرد. این موضوع بدان معنا است که تمام این عرضه ها با یک گروه آزمایشی کوچک شروع خواهند شد و به تدریج رشد می‌یابند.

برنامه های IOHK برای عرضه شبکه اصلی شلی تا ماه می ۲۰۲۰

شرکت IOHK در خصوص بررسی موجودی گفته است که این اقدام به سرعت رخ خواهد داد. تیم بنیاد کاردانو در پست بلاگ خود گفته است:

پس از آن، دوران شلی شروع خواهد شد و به سمت غیرمتمرکزسازی مطلق حرکت خواهیم کرد.

بنابراین عرضه کیف پول ددالوس، نقطه عطف مهمی برای IOHK به عنوان یک شرکت و کاردانو به عنوان یک بلاک چین می‌باشد. این عرضه، آغازگر عرضه های سریعی است که دوران استیکینگ کاردانو به اسم شلی را نزدیک تر از همیشه خواهد کرد.

هرچند فقط به دوران شلی نزدیک تر نمی‌شویم. دوران پس از شلی کاردانو که نظارت غیرمتمرکز را به همراه خواهد داشت به واقعیت تبدیل می‌شود. طبق پست بلاگ این شرکت، با شروع فعالیت شلی، اقدامات بیشتری بر روی گوگن (Goguen) انجام خواهد شد. بعضی از پروژه های کمکی و فرعی دیگر نیز به زودی اعلام خواهند شد.

در جهت تلاش های شرکت IOHK در خصوص برقراری ارتباطات بهتر و شفاف تر با کاربران خود، نتایج حسابرسی کد مستقل اخیر نیز منتشر شده است. نتیجه این حسابرسی که توسط شرکت امنیتی R9B انجام شده است بسیار مثبت بوده و به شرکت IOHK اعتماد به نفس کامل در خصوص سلامت کد خود داده است. گزارش حسابرسی در گیت هاب مختص IOHK برای مطالعه کاربران در دسترس می‌باشد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کیف

nusrat Fatima

07/اردیبهشت/1399

مزیت مای‌اترولت در این است که کاربران نیازی به سر و کله زدن با رابط‌های کاربری ناشناس، سیستم‌های ثبتی و نرم‌افزارهای غیرمتمرکز نخواهند داشت. اگر آن‌ها به کیف پولی مانند مای‌اترولت دسترسی داشته باشند، تمام این ویژگی‌ها و اطلاعات را به صورت یکجا در اختیار خواهند داشت.

41

اردر ترس چیست؟

rozhinsohrabi

07/اردیبهشت/1399

اردر ترس به اردرهایی گفته می شود که بیشتر برای جمع کردن سهم از افراد به خصوص افراد حقیقی استفاده میشه به این صورت وقتی فرد یا افرادی تصمیم به جمع کردن سهمی دارند سعی میکنند که با ترساندن سهامداران آنها را وادار به فروش در قیمتهای پایین کنند. مثلا وقتی می خواهند در نماد #کالا اردر ترس بذارند، در قسمت فروش و اصولا در ردیف سوم تعداد بالا اردر فروش میگذارند مثلا سیصد هزار تا وقتی برخی از حقیقی های به خصوص تازه واردها، این اردرها را در قسمت فروش مشاهده می کنند ترس وجودشان را برمی دارد که چه فروشنده های قوی پیدا شده و از ترس ریزش سهم، سهم خود را در پایین تر از قیمت اونها برای فروش میذاره غافل از اینکه همانها در قسمت خرید، اردر خرید گذاشته اند و هر چه مردم بیچاره و ترسو بفروشند اونها با کمال میل سهمشان را می بلعند و در نهایت هم اردر فروششان را لغو می کنند. به این اردرها که جهت ترساندن سهامداران و به منظور جمع کردن سهم در قیمت های مناسب گذاشته می شوند، اردر ترس می گویند.

57

کیف پول

haghverdi

07/اردیبهشت/1399

قبلا کیف پولی به نام coinpayments بود که خیلی عالی از هر نظر بود ولی متاسفانه برای کشور ایران بسته شد،یک زمان هر کسی در این کیف ثبت نام می کرد ارزی که الان اسمش یادم نیست به مبلغ 10دلار جایزه می داد.اون ارز در اون زمان هنوز قیمت گذاری نشده بود.

41

کیف پول

mahdi7731

08/اردیبهشت/1399

با سلام خدمت همه بهترین کیف پول به نظر من بلاکچاین و کویینومی هست کیف پول های زیادی وجود داره اما نمیشه به راحتی بهشون اعتماد کرد

28

کیف پول

[email protected]

25/مرداد/1399

اگه روزی یک میلیون کیف پول جدید توی بازار عرضه کنن هم تا زمانیکه یه فکر استسی به فکر امنیتش نکنن بازم بایده نداره

1

کیف

HUSAIN YOSUF NAQVI

07/اردیبهشت/1399

کیف پول ددالوس کاردانو عرضہ شد عرضہ ددالوس پس از 18 ماہ کار بر روی آن انجام شدہ است و آغاز مجموعہ ای مھم از عرضہ ھائ می باشد

40

کیف پول

ali.ap67

21/خرداد/1399

بنظر من فقط trust wallet. پیچیدگی کمتری داره و محیط کاربری هم ساده هست کار کردن هم باهاش راحته. ولی در هر صورت این کیف پولازمانی خوبه که توش پول باشه

13

نظر من خوب هست

ehsan.thb

07/اردیبهشت/1399

واقعا این مطلب ان چنانی نداره ک ما بخونیم و ... چون این برنامه ب دنبال در امد هستن و انها باید راجب بورس و غیره ک درامد دارن حرف بزنن

29

hadi

hadi110

11/تیر/1399

اگه این شرکت بتونه این کار را انجام بده خیلی خوبه و طرفدار ها و مشتری های زیادی پیدا میشه و امنیت سرمایه های در گردش هم به مراتب زیادتر

7

کیف پول ددالوس

mohammad reza 123

07/اردیبهشت/1399

این کیف پول مزایای زیادی دارد و از جمله می توان به کم بودن زمان ریستور کردن آن اشاره کرد و امنیت آن توسط شرکت امنیتی R9B تایید شده است و این کیف پول در نتیجه ۱۸ ماه تلاش بسیار به دست آمده است و به نظر کیف پول قابل اعتمادی می باشد .

32

اشنایی با کیف پول

amirhossin1447

01/مرداد/1399

من تابحال از این کیف پول استفاده نکردم جدیدا کیف پول های دیجیتالی خیلی زیاد شده و ما هم نباید ب همه اونها اعتماد کنیم من فقط از کیف پول بلاکچاین و کویینومی استفاده میکنم بهترین کیف پولهای ارز دیجیتال هستند

6

بهترین کیف پول

mhatami20

04/خرداد/1399

دوستان من بهترین کیف پولها رو trust wallet و ecoienomi wallet میدونم و تمام .و تا این دو هست بقیه استفاده نکنید

12

شرکت IOHK و کیف پول ددالوس

Ahmadccccv

07/اردیبهشت/1399

شرکت IOHK اعلام کرد که کیف پول ددالوس در دسترس همگان قرار گرفته است کد آن توسط یکی از شرکت های امنیتی تایید شده است و پس از این مرحله قرار است به سمت غیر متمرکز سازی کامل بروند .

44

کیف پول

majidfeyzi

13/خرداد/1399

من خودم‌ کیف پول تراست والت رو نصب کردم . هم نصب راحتی داره وهم امن هست . ولی هنوز هم نتوانسته اند کیف پول کاملا امنی رو برنامه نویسی کنند

12

واااای

RezaHadipour

03/خرداد/1399

شرکت IOHK اعلام کرده است که کیف پول شبکه اصلی ددالوس ۱.۰.۰ (Daedalus) سرانجام عرضه شده است و اکنون برای تمام کاربران کاردانو (ADA) در دسترس می‌باشد. عرضه ددالوس پس از ۱۸ ماه کار بر روی آن انجام شده است و آغاز مجموعه ای مهم از عرضه های IOHK می‌باشد که به شلی (Shelly) منتهی خواهد شد. این شرکت هم چنین حسابرسی کد مستقل که توسط شرکت متخصص امنیتی R9B انجام شده است را منتشر کرد. عرضه نسخه ۱.۰.۰ کیف پول شبکه اصلی ددالوس مطالب مرتبط: عرضه میکروچیپ جدید توسط کاردانو؛ امکان پرداخت آفلاین ارزهای دیجیتال همانند پول… رد شایعات تاخیر در عرضه بلاک چین شلی توسط مدیرعامل کاردانو آغاز فاز دوم برنامه سفیر کاردانو؛ شرکت کنندگان در «برنامه سفیر» توکن ADA پاداش… شرکت IOHK که مسئول بلاک چین کاردانو است، عرضه کیف پول ددالوس را اعلام کرد. چارلز هاسکینسون مدیرعامل این شرکت در یوتیوب، جزییاتی در خصوص عرضه یکی از مهم ترین محصولات IOHK را به اشتراک گذاشت. ددالوس، کیف پول مختص شبکه کاردانو، نتیجه ۱۸ ماه سخت کوشی در خصوص ایجاد مجدد کدبیس این کیف پول است. کیف پول ددالوس کن به لطف ریبوت بایرون (Byron) به طور کامل از کد سروکل (Serokell) انتقال یافته است در دسترس تمام کاربران کاردانو می‌باشد. نسخه ۱.۰.۰ کیف پول ددالوس ثبات و امنیت مورد نیاز را به همراه دارد، به طوری که تیم ددالوس گفته است که زمان همگام سازی و سینک شدن بین ۵۰ دقیقه الی یک ساعت و نیم متغیر است. از طرف دیگر، ریستور کردن این کیف پول فقط ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. چارلز هاسکینسون گفته است که عرضه ددالوس به تیم توسعه دهنده امکان خواهد داد تا کار بر روی پشتیبانی از دفترکل و هم چنین توسعه سریع سایر ویژگی های آزمایشی را شروع کنند.

12

واریز ها و برداشت ها

peynanansari

07/اردیبهشت/1399

هزاران راه برای واریزها و برداشت ها بوجود آمد ولی باز هم به همان اسم و سبک برگشتیم و پولها را حتی در دیجیتال در کیف دیجیتال مینهیم

34

اقا احسان چیزایی رو که فک میکنی به دردت نمیخوره نخون

Amirrezap

08/اردیبهشت/1399

نخون اقا شما اگه میفهمیدی چکار داره جناب سردبیر میکنه این حرفو نمیزدی اخوی نخون برو بورس بازیتو بکن یه عده ام که فقط کپی پیست میکنن تو برا پول اومدی اینجا ما برای مطالب اومدیم

27

کویین گرام

bihamta

07/اردیبهشت/1399

کویین گرام واقعا بهترین برنامه ی ک ‌تا حالا تو عمرم دیدم هست با درامد عالی کار اسونتر قشنگ ‌میشه ماهی بهترین درامد کسب کرد فقط کافیه پیش بینی درست بزنید

37

کیف پول کاردانو

hosein56

07/اردیبهشت/1399

امیدواریم که این نسخه ارائه شده از این کیف پول درست وارونه چون نسخه تستر این کیف پول اصلا کار نکرد و فقط به عنوان فیلتر شکن بالا میومد که اونم کار نمیکرد

34

کیف پول

[email protected]

18/اردیبهشت/1399

کیف پول های مجازی یکی از پایه 6ای درآمد اینترنتی است ولی نمیشه به همشون اعتماد کرد در آینده ای نه چندان دور هر شخصی نیاز کیف پول اینترنتی دارد من از بلاکچاین استفاده میکنم و به شما پیشنهاد میکنم

16

کیف پول

bihamta

07/اردیبهشت/1399

بهترین کیف پول:تراست.کینومی ک میشه تا یه بیت دو بیت نگهداری کرد غیر ازینا با هیچکدوم کار نکنید لطفا چون معلوم نیس پولتون سرجاش بمونه یا ن

39

عالیه

shahab2020sss

04/خرداد/1399

بلک چین برنامه خوبیه شرکت کنین پشیمون نمیشین عالیه من که دوس داشتم هم از اخبار میگه هم از بیکاری درت میاره

9

کیف پول دادلوس

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

08/اردیبهشت/1399

نسخه صداین کیف پول باید ازازمایشات خاص ومتعددی بگذر بعد ارایه عمومی شود خصوصا ازنظر بزرگواران هکر اگرخودعرضه کنندها معایب کیف ودورزدنش را بیان نکنند

24

کیف پول

mohsenh

31/اردیبهشت/1399

از لحاظ امنیت کیف پول دیجیتالی به مراتب از سنتی بهتر است چرا که سواستفاده از آن کمتر و امنیت آن بیشتر خواهد بود و ما متاسفانه همیشه سعی در توجیه مسائل و پاک کردن صورت مساله هستیم چرا باید وقتی که دنیا به سمت ارزهای دیجیتالی می رود ما باید در مهندسی معکوس گام برداریم و چرا خود ما تولید کننده ارز دیجیتال نباشیم ؟اینگونه بازارها به سود جامعه ست و مخالف پیشرفت ما نیست .لازمه وارد شدن به این بازار پیشرفت است و کیف پول عالی اگر نباشد وارد شدن به اینگونه بازارها فایده ای ندارد .بیت کوین پر از پیشرفت و هیجان است و بیت کوین بر ارز سنتی غلبه دارد

10

kardano

mehrshadsolhkhah

02/تیر/1399

کاردانو یک کریپتوکارنسی نسل ۳وپلتفرم قراردادای هوشمنده که ادعا به رفع بعضی بزرگترین مشکلات صنعت کریپتوکارنسی داره مشکلات میزان محدودیت تراکنش های بیت کوین و کریپتوکارنسی نسل اول واتریوم و کریپتوکارنسی نسل دوم رو هم اصلاح میکنه

8

ارز دیجیتال

09151047642

24/اردیبهشت/1399

با سلام ارز کاردانو جز ارزهای دیجیتال آینده دار هست. امیدوارم بتونیم توی ایران هم از این ارز استفاده کنیم.

14

کیف پول ددالوس و شبکه های آزمایشی شلی

amir hossein 1234

07/اردیبهشت/1399

کیف پول اددلوس ویژگی های یک کیف پول خوب را دارا می باشد و امنیت آن توسط R9B تایید شده است و با کامل شدن این پروژه حالا شرکت IOHK اعلام کرده است که میخواهد روی شبکه آز شلی کار کند.

43

کاردانو

hadi1156

07/اردیبهشت/1399

ارز کاردانو از ارزهایی میباشد که به گفته کارشناسان به زودی بازار ارز رو در دستش میگیره و رقیب خوبی برای بیت کوین میشه

28

کیف پول

moji7777

07/اردیبهشت/1399

به نظر من trust wallet و coinomi ار بهترین های کیف پول مجازی هستند چون خیلی معتبرند.هر کیف پولی رو بهش اعتماد نکنید

42

kardano

mehrshadsolhkhah

02/تیر/1399

کاردانو یه کریپتوکارنسی نسل سه و پلتفرم قراردادای هوشمنده که ادعا به رفع بزرگترین مشکلات صنعت کریپتوکارنسی داره مشکلات محدودیت میزان تراکنش های بیت کوین و کریپتو کارنسی نسل اول و اتریوم و کریپتو کارنسی نسل دوم رو هم اصلاح میکنه

7

امنیت در کیف پول

soheilstar

07/اردیبهشت/1399

تاکنون کیف پولهای زیادی عرضه شده است و کاربران ارزهای دیجیتال با کمی سردر گمی بدنبال کیف پولهای خوب میگردند. جدا از نامهای مشهور مانند کوینومی و اتمیک ولت و تراست ولت و .... هر چند وقت کیف پول جدیدی وارد بازار میشود و مهمترین رکن آن امنیتش میباشد که واقعا مهم است.

56

کیفپ پول

moji.ghale

18/اردیبهشت/1399

با توجه به ارزه کیف پول جدید دلاس این رویکردو میشه پیش بینی کرد که ارز دیجیتال ان دارای امنیت و کاربرانش برای استخراج ان به مشکل بر نخورند

16

کاردانو چیه

honey.v

07/اردیبهشت/1399

کاردانو یه کریپتوکارنسی نسل ۳ و پلتفرم قراردادای هوشمنده که ادعا بر رفع بعضی بزرگترین مشکلات صنعت کریپتوکارنسی داره مشکلات محدودیت میزان تراکنش های بیت کوین و کریپتوکارنسی نسل اول و اتریوم و کریپتوکارنسی نسل دوم رو هم اصلاح می کنه  

49

بلک چین

abolfazlrad

01/تیر/1399

روزی میرسه کیف پول دیجیتال هم به تمامی ایران به آشنایت شناخته میشه اونوقت قدر بیت کوین رو میفهمید کاش برسه اون روز

8

انقلاب

Amirrezap

07/اردیبهشت/1399

دوستان انقلاب کاردانو داره حس میشه اینم از نمونه هاشه من خودوم از ددآلوس ورژن قبلیش استفاده کردم و دارم روی لپتاپم سرعت فوقالعاده در انتقال و امنیت بالاش از مزیت هاش بودن ولی نقطه ضعف بزرگش سینک شدن کل بلاک چین بر روی سیستم بود که خیلی زمان برد تقریبا 8 ساعت البته از طریق کیف پول yoroi هم قابل انتقال بود ولی این ورژن جدید که متاسفانه هنوز نصبش نکردم نقطه ضعف هارو گرفته و بلاک چین خیلی سریع تر سینک میشه رو سیستم نصب که کردم مزیتای دیگشم میگم خدمتتون

35

امنیت وخدمات ملاک اصلیه کیفها

ali60

09/مرداد/1399

کیف پول اختصاصی شایدجالب نباشه،یعنی فقط ازیک از پشتیبانی کنه،ولی خب اگرخدمات سودآوروجایزه وتوکنهای رایگان به حسابدارهابدهندمیشه جذبشون شد

3

کیف پول

Z.Mohammadi

11/تیر/1399

بهترین کیف پول که تاحالا مطمئن و ایمنه کیف پول بلاکچین هستش که واقعا کیف پول پر طرفداریه چون تا الان هک نشده و ثبت نام کردن توش هم آسونه فقط بادقت باید عمل کرد بقیه کیف پول هام که جدید اومدن راحتی دارن اما زیادی مطمئن نیستن

7

کیف پول

amirsadat

10/اردیبهشت/1399

سلام در جوامهه امروزی خیلی کیف پول ها هست و خیلی از ادما برنامه شان را نوشتع اند فقط لازم به زکر است که کمی اندیشه کنید تا شما هم برتامه نویس باید

24

ارز اینده دار

heydari.m

07/اردیبهشت/1399

ارز کاردانو به گفته خیلی ها از ارز های اینده دار صعنت دیجیتال هست. امیدوارم صرافی های ایرانی هرچه زودتر بتونن این ارزهارو پوشش بدن.

42

کیف پول

alirezsalmani

30/اردیبهشت/1399

هزاران راه برای واریز و برداشت به وجود آمد و عرضه شد در نهایت به کیف پول روی آوردیم و از کیف دیجیتال استفاده کردیم

16

کیف پول

sarfrazali

07/اردیبهشت/1399

مزیت مای‌اترولت در این است که کاربران نیازی به سر و کله زدن با رابط‌های کاربری ناشناس، سیستم‌های ثبتی و نرم‌افزارهای غیرمتمرکز نخواهند داشت. اگر آن‌ها به کیف پولی مانند مای‌اترولت دسترسی داشته باشند، تمام این ویژگی‌ها و اطلاعات را به صورت یکجا در اختیار خواهند داشت.

43

بیتکوین

lida.sb

07/اردیبهشت/1399

بیت‌کوین یک رمزارز و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند

41

کیف پول

DEADPOOL

07/اردیبهشت/1399

من تا بحال از این کیف پول استفاده نکردم جدیدا کیف پول های دیجیتالی خیلی زیاد شده و ما هم نباید به همه اونها اعتماد کنیم من فقط از کیف پول بلاکچاین و کویینومی استفاده میکنم بهترین کیف پول های ارز دیجیتال هستن

45

Daedalus

zetarf

07/اردیبهشت/1399

کیف پول Daedalus مخصوص ارز دیجیتال ADA است و تضمین می‌دهد که کنترل کلیدهای خصوصی در اختیار کاربر باشد و هرگز به خارج از دستگاه کاربر ارسال یا ذخیره نشود. این کیف پول همچنین دارای ویژگی ایجاد نسخه پشتیبان و بازیابی است که در زمان لزوم، وجوه شما را بازیابی می‌کند.

40

کیف پول

f_mo13

30/اردیبهشت/1399

تاکنون کیف پولهای زیادی چون کوینومی و اتمیکت ولت و تراست ولت آمده و کاربران همیشه دنبال یک کیف پول با امنیت بالا بوده اند

16

ددالوس

marwan

26/فروردین/1402

ددالوس والت کیف پول رسمی پلتفرم کاردانو است. ددالوس یک والت متن باز است که برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک در دسترس است. نحوه دانلود و نصب این والت بسیار آسان است که باعث شده به یکی از بهترین کیف پول های رمز ارز AD تبدیل شود. اینترفیس Daedalus بسیار کاربر پسند است و با استفاده از آن، کنترل کامل کلیدهای خصوصی بر عهده خودتان است.

2

کیف پول

Dreamh

27/خرداد/1399

از اسم کیف پول آدم حواسش پرت نمیشه چون همه پول واسشون مهمه کیف پول الکترونیکی یکی از مواردی است که باید به خوبی ازش مراقبت بشه که کسی ضرر نبینه کیف پول مهمترین بخشه برنامه هاست

13

کیف پول جدید

javidx

15/اردیبهشت/1399

حتما که باید کیف پول های جدید نسبت به قبلی ها امنیت بیشتر داشته باشه.ما به دنبال جایی برای کسب درامد زیاد هستیم.بنده که به شخصه این کیف مول های چیپی‌رو ترجیه میدم

20

کیف پول

muli8523

07/اردیبهشت/1399

سلام و خسته نباشید از وقتی من دنیای دیجیتال را شناختم کیف پول های الکترونیکی زیادی رو دیدم.ولی تنها کیف پول مطمئنی که دیدم بلاکچین بود

37

کیف پول ددالوس

mortaza_sagha

08/اردیبهشت/1399

این کیف پول یکی از بهترین کیف پول های رایج برای سرمایه گذاران است که میتوان به یکی از مزایای آن کم بودن زمان ریستر شدنش اشاره کرد

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.