coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

67,116 $

3,859,170,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,131 $

180,010,650 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

57,471 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

580.9 $

33,403,475 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1%

174.21 $

10,017,075 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

57,477 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

3,127 $

179,786,975 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5222 $

30,027 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

0.1555 $

8,941 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره

20/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
چه چیزی قیمت بیت کوین را به ۱۰,۰۰۰ دلار رساند؟ پائول تودور جونز، هاوینگ و غیره
Bitcoin
Halving
تحلیل
اخبار
4454
5 دقیقه

بعد از چند هفته جهش، بیت کوین امروز بالاخره توانست به رقم پر اهمیت ۱۰,۰۰۰ دلار برسد. سوال اصلی اینجاست که چه دلایلی سبب شد تا پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند به این سطح قیمتی برسد.

به گزارش بیت کوینیست، هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج که تنها ۴ روز دیگر رخ می‌دهد، اصلی‌ترین عامل در تسریع جهش صعودی بیت کوین بوده است. بلافاصله پس از هاوینگ، پاداش استخراج هر بلاک در شبکه از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد بیت کوین کاهش خواهد یافت. در نتیجه هاوینگ، عرضه بیت کوین‌ و نرخ تورم آن با کاهش رو به رو خواهد شد.

داده‌ها در ارتباط با ترافیک اینترنتی نیز نشان می‌دهد که توجه سرمایه‌گذاران در حال جلب شدن به سمت بیت کوین است. داده‌های گوگل ترندز حاکی از آن است که هفته گذشته، جستجوی عبارت «هاوینگ بیت کوین» (Bitcoin Halving) به صورت سهمی‌وار رشد کرده است. از سوی دیگر شاهد افزایش علاقه مردم به عبارت «خرید بیت کوین» (Buy Bitcoin) در گوگل بودیم.

داده‌های گوگل ترندز از جستجوی عبارت‌های خرید بیت کوین (آبی) و هاوینگ بیت کوین (قرمز)

پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار کلان افسانه‌ای با ثروت ۵ میلیارد دلاری نیز اخیرا به تمجید از بیت کوین پرداخته است.

او در یادداشتِ روز پنجشنبه خود اعلام کرد که با توجه به فعل و انفعالات جغرافیایی-سیاسی و شیوع گسترده ویروس کرونا، وقتی صحبت از ذخیره ارزش در میان باشد، بیت کوین «سریع‌ترین اسب» بازار خواهد بود. او در بخشی از این یادداشت می‌نویسد:

بیت کوین من را به یاد طلا در سال ۱۹۷۶ می‌اندازد، وقتی که وارد این کار شدم. طلا تازه به عنوان یک ابزار معاملات آتی وارد بازار شده بود (درست مانند بیت کوین) و چندین بازار صعودی را پشت سر گذاشت. ارزش آن تقریبا سه برابر شد.

مشخص نیست که اظهارات پائول تودور جونز تا چه اندازه بر بیت کوین و جهش قیمتی اخیر آن تاثیرگذار بوده است. این در حالی است که خط قرمز رنگ در نمودار زیر، زمانی است که یادداشت این سرمایه‌گذار توسط بلومبرگ منتشر شد. همانطور که می‌توان دید، پس از انتشار مطلب بلومبرگ، بیت کوین جهشی صعودی را آغاز و در عرض ۲ ساعت، صعودی ۳ درصدی را تجربه کرد.

زمان انتشار مطلب بلومبرگ و نوسانات قیمت بیت کوین پس از آن

تحلیل‌گران معتقدند که ورود جونز به بازار بیت کوین باعث می‌شود تا سیلی از سرمایه‌گذاران دانه درشت به سمت این بازار هجوم ببرند.

فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا، نیز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا پول بیشتری را چاپ و روانه چرخه اقتصادی کند. مسئله‌ای که می‌توان آن را مهر تاییدی بر اظهارنظر جونز دانست.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، اعلام کرد که این بانک به منظور پاسخ به شرایط فعلی، اقدامات خود نظیر پایین نگه داشتن نرخ سود، تسهیلات مالی برای شرکت‌ها و تزریق پول به نظام اقتصادی را ادامه خواهد داد.

بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که این کار باعث رشد بیشتر بیت کوین می‌شود. آنها با مقایسه ارزهای فیات و بیت کوین عنوان می‌کنند که همزمان با کاهش نرخ تورم این ارز دیجیتال، ارزهای فیات با سرعت بیشتری به اقتصاد عرضه می‌شوند.

کارشناسان بازار بیت کوین اذعان دارند که نمودار بیت کوین به صد در صد صعودی است.

یکی از تحلیل‌گران مطرح به تقاطع صعودی مکدی (MACD) اشاره می‌کند. به عقیده او شاخص توقف و رشد سهموی (Parabolic Stop-And-Run) نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد و بیت کوین نیز از میانگین متحرک ساده پنجاه روزه (MA50)، صد روزه (MA100) و دویست روزه (MA200) عبور کرده است. این تحلیل‌گر، همزمان شدن این شاخص‌ها را یکی از عوامل اصلی در روند صعودی بیت کوین می‌داند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

هاوینگ

amiralihomayerazavi

20/اردیبهشت/1399

بنظر من صد در صد هاوینگ قیمت تا به اینجا رسانده چیز دیگری نمیتواند اینچنان باعث رشد قیمت بشود هاوینگ مثل همیشه بیشترین تاثیر را بر روی افزایش قیمت گذاشته و تمام

17

غیرقابل پیشبینی

mosen.yo

20/اردیبهشت/1399

این بازه زمانی که گذشت تلنگری بود که بفهمیم قیمت ارز دیجیتال با افت و یا افزایش قیمت نفت نسبت دقیقی ندارن. البته این قضیه برداشت شخصی از بازه زمانی کوتاه و نمیشه زیاد بهش استناد کرد

3

کوین

roji_78

20/اردیبهشت/1399

همه چیزها بر بیت کوین تاثیر داشته که به این قیمت رسیده ن اینکه فقط یک چیز باشه حالا نظر من اینه دیگه

6

بیت کوین ۱۰۰۰۰ دلاری

hosein56

20/اردیبهشت/1399

هاوینگ و و سختی استخراج و افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین باعث بالا رفتن قیمت این ارز دیجیتال شده ولی احتمال افت قیمت بعد از هاوینگ دور از ذهن نیست

7

کرونا

hamed0010

20/اردیبهشت/1399

کرونا باعث افزایش قیمت طلا و این دلیل افزایش بیت کوین هست چون در حال جنگ هستن که هر کدام دارایی قدرتمندی بدای هم باشند

19

هم زمانی

Amethyst

20/اردیبهشت/1399

نکته ای که قابل توجه و خیلی جالبه اینه که کاهش تورم بیتکوین (هاوینگ) داره دقیقا هم زمان میشه با افزایش تورم ارز های فیات اصلی مثل دلار (بحران اقتصادی و کرونا) و این می تونه دید خیلی خوبی به افراد هشیار برای حفظ سرمایه یا پس‌اندازشون بده. مثلا اون زمان که دلار داشت گاوی گاوی می‌رفت بالا یه عده زود دلار خریدن و بعد از افزایش قیمت، قبل از اینکه دیر بشه فروختن... این افراد سودی نکردن!!! در اصل فقط قدرت خریدشونو حفظ کردن!

16

آخرین باری که افزایش قیمت بیتکوین رغم خورد .

nariman

20/اردیبهشت/1399

دیروز تعداد آدرس های فعال بیت کوین به بالاترین سطح رسید که با برخی از بزرگ ترین روندهای صعودی در تاریخ این ارز مرتبط است.با دنبال کردن تاریخ، می توان دریافت که این معیار نشان دهنده قرار داشتن در یک حرکت صعودی پارابولیک است. در تاریخ 7 مه سال جاری، تعداد آدرس های فعال بیت کوین برای اولین بار از ژوئن سال 2019 ( زمان رسیدن قیمت به سطح 13000 دلار) از یک میلیون فراتر رفت. پیش از آن، طی روند صعودی تاریخی در اواخر سال 2017 تعداد زیادی آدرس فعال در شبکه وجود داشته است.

18

اوج گیری پادشاه

nimahz_pz

20/اردیبهشت/1399

با توجه به کاهش شدید قیمت جهانی نفت،رکود معاملات طلا،ضرر کرونا به شرکت های اقتصادی ارزهای دیجیتال میتوانند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری باشند که سبب افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت ارز های دیجیتال خواهد شد.

2

هاوینگ

Hamza

20/اردیبهشت/1399

دلیل این افزایش سروصداهای قبل از هاوینگی است که معلوم نیست بعد آن چه می شود صعود یا سقوط را زمان و شرایط جهانی تعیین خواهد کرد

10

تحلیل مساله 10000 تایی شدن بیت کوین

masoud.moshki

20/اردیبهشت/1399

با سلام. روند صعودی این ارز با ارزش بیشتر از سایر مسائل مانند تبلیغات و تعریف و تمجید اشخاص مطرح این مساله مییاشد که هاوینگ در حال رخ دادن است و نیز این عرض در دنیا جایگاه خود را پیدا کرده و طرفداران مطرح و با دانشی دارد. مطمئنا در 2 سال اینده به مراتب این ارز با اتمام استخراج قیمتی بالا تر این 15000 الی 20000 هزار دلار پیدا خواهد کرد.

8

چه چیزی باعث صعود بیت کوین به ۱۰۰۰۰ هزار دلار رسامده

hajali110

20/اردیبهشت/1399

عرضه وتقا ضاتاثیر درقیمت دارد وبعلت سهل بودن بیت کوین درمها ملات و نقل وانتقال ومعتبر بودن در جای خود امکان صعود بیشتری دارد وخواهد شد

4

عوامل تاثیر گذار

soheilstar

20/اردیبهشت/1399

اولا که طبیعی است که هر ارز با نزدیک شدن به هاوینگ قیمتش نوسان پیدا میکند. اما این نوسانات فرق میکند ، بطور مثال هاوینگ بیت کش آنطور که باید بر قیمتش تاثی نگذاشت. اما بیت کوی با فراگیری که دارد مانند یک اتفاق خاص میماند

21

دلیل رشد بیت کوین

sarfrazali

20/اردیبهشت/1399

در حال حاضر شانس بیت کوین، برای رسیدن به جریان اصلی از بقیه ارزهای دیجیتال موجود بیشتر است. پادشاه ارزهای دیجیتال که بازار آن در زمان نگارش این نوشته بیش از ۶۲ درصد تمام بازار ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود، بیش از ۱۱ سال است که هیچ‌گونه رخنه امنیتی را تجربه نکرده و حتی با ورود ماینرهای بیشتر و افزایش هش ریت شبکه، امنیت آن به شدت افزایش یافته است. رقبای فعلی بیت کوین در حال حاضر هیچ چیز در چنته ندارند و این می‌تواند منجر به محبوبیت بیشتر بیت کوین و در نهایت افزایش قیمت آن شود. اما شاید رقبای قدرتمند در حال آمدن باشند.

18

پادشاه بنام بیت کوین

yaser.n

20/اردیبهشت/1399

بیت کوین در چند روز اخیر به شدت رشد داشته است و میتوان بزرگترین دلیل را نزدیک شدن به رویداد هاوینگ دانست و دومین دلیل تقاضا بالا برای خرید

7

قابل پیش بینی نیست

Devil10

20/اردیبهشت/1399

خیلیها انتظار بهترین چیزها رو دارند با این حال واسه بدترین چیزها هم باید آماده بود خیلی از ماینرها از رده خارج میشن احتمال افتش هم میره

7

عوامل افزایش بیت کوین

marwan

06/مهر/1402

میلیاردر و مدیر صندوق پوشش ریسک، پاول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، اخیرا نسبت به بیت کوین دیدگاه مثبت‌تری پیدا کرده و گفته این ارز دیجیتال بهترین پوشش در برابر تورم است و سرمایه‌گذاری در این رمز ارز را با خرید سهام شرکت‌هایی همچون گوگل و اپل در اوایل آغاز به کار آن‌ها مقایسه کرده است. وی گفته: «فکر کنم در اوایل راه بیت کوین هستیم و مسیر درازی در پیش است.»

2

علت 10000هزاری شدن

Bist1234

20/اردیبهشت/1399

این قیمت میتوان دلایل زیادی داشته باشد اما به جرات میتوان گفت اصلی آرین علت آن هاوکینگ است و اینکه بعد ازهاوینگ عرضه آن سخت خاهدشد

15

ریزش مورد انتظار اتفاق افتاد

amintony

21/اردیبهشت/1399

ریزش مورد انتظار من اتفاق افتاد یادتان باشد که هر رشد غیر عادی ریزش شدید به همراه دارد پس لطفا در بازارهای مالی هیجانی عمل نکنید هر قله بلندی یک دره بزرگ به همراه دارد و این فقط یک حقه نهنگی بود یک سود خوبی هم به جیب انها برد بعضی ها هیجانی میگفتن که این یک جهش ۱۵ هزار دلاری میشود ولی من مطمعن بودم این یک جهش کاذب است و به گفته خود هم رسیدم همیشه در بازارهای مالی جمله معروفی از وارن باف وجود دارد وقتی همه هیجان زده هستن بفروش و وقتی همه ترسیدن بخر تمام ماجرا همین است این جمله را به خاطر بسپارید

5

اظهارات پائول

mahtabkhanum

20/اردیبهشت/1399

معلوم نیس این اظهارات اقای پائول چقدر و تا چه حد روی بیت کوین و جهش قیمتیه این چندوقذش تاثیرگذار بوده

2

قیمت بیت کوین

mohd askari

21/اردیبهشت/1399

مشخص نیست که اظهارات پائول تودور جونز تا چه اندازه بر بیت کوین و جهش قیمتی اخیر آن تاثیرگذار بوده است. این در حالی است که خط قرمز رنگ در نمودار زیر، زمانی است که یادداشت این سرمایه‌گذار توسط بلومبرگ منتشر شد. همانطور که می‌توان دید، پس از انتشار مطلب بلومبرگ، بیت کوین جهشی صعودی را آغاز و در عرض ۲ ساعت، صعودی ۳ درصدی را تجربه کرد

6

جه جیزی قیمت لیت کوین را

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

21/اردیبهشت/1399

عوامل جندگانه درافزایش قیمت موثربود کاهش مججد اقتصاد اروپا کاهش سودسپرده به سرمایه دربنکها تطیلی ناشی ازکرونا بیشتر وبدترشد افزایش سرمایه گذاری واعتماد بیشتر جامعه به ارزهای دیجیتالی وبیت کوین بیشترازعوامل دیگرموثردربیشترشدن قیمت شدن

2

ورود جونز

amir.1234

20/اردیبهشت/1399

با ورود جونز به بازار بیت کوین این سهام افزایش خواهد یافت وبازار دچار دگرگونی خواهد شد وحالا معلوم نیس که اثر هاوینگ هم تاثیر گذار خواهد بود یا نه

8

بیت کوین

zahed99

20/اردیبهشت/1399

درحالیکه دیدیم این روزها بیت کوین ازمرز ۱۰۰۰۰دلارهم گذشت،،ومردمان زیادی منتظر قیمت گذاری یاتاثیرهاوینگ روی بیت کوین هستند

7

بیت کوئین

[email protected]

21/اردیبهشت/1399

با توجه به گسترش دنیای الکترونیک و پیشروی به سوی این روش مدیریت اقتصادی در دنیا و همچنین افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر و تبلیغات و آشنایی مردم با این فرایند و همچنین کاهش قدرت تولید ارز بیت کوئین در یک بازه زمانی .این افزایش قیمت قابل پیش بینی هست

2

رکورد ارز

alipouzesh

21/اردیبهشت/1399

با این که این روز ها ارز افزایش می یابد اینطور که است در روز های آینده این ارز رکورد میزند و این روز دور نیست

3

تقاضا

hamedjangbogo

20/اردیبهشت/1399

به علت تقاضای زیاد برای خرید بیت کوین قیمت بیت کوین هم باعث افزایش شده که اگر تقاضا کم بشه قیمت بیت کوین هم کم خواهد شد

10

مکدی

s.j.m.r

20/اردیبهشت/1399

شاخص مکدی عامل مهمی در روند رو به رشد و افزایش قیمت بیت کوین به 10000دلار بوده و میتواند سبب رشد بیشتر آن شود

10

رشد قیمت

awli_dxx

20/اردیبهشت/1399

بیشترین تاثیر بر رشد قیمت بدون شک توسط هاوینگ صورت گرفته و هیچ چیز دیگری به جز هاوینگ توانایی این حجم از افزایش قیمت را ندارد

7

اتفاقات طبیعی قرن به قرن

[email protected]

20/اردیبهشت/1399

اگر دقت کنید از هر چند قرن به چند قرن بیماری هایی بوجود می آید که برای مردم خطرات زیادی دارد و برای کشور عوارض زیادی دارد مثلا طاعون که در زمان خود میزان زیادی کشته داد مثلا وبا که درمانی نداشت و هر کس به آن بیماری مبتلا می شد می مرد امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای ویروس وبا واکسن ساخته شد ممنون که لایک می کنید

6

عوامل صعود

noor3

21/اردیبهشت/1399

عوامل مختلفی در افزایش بیتکوین تأثیر گذار است ؛ از جمله نفت ، طلا ، بحران کرونا و نیز هاوینگ که عرضه را کاهش میدهد و تقاضا را بالا میبرد. خود بیتکوین ذاتا بخاطر غیر متمرکز بودن و آسانی مبادله و انتقال مورد توجه است و حتی خاصیت ضد تورمی دارد.

8

افزایش قیمت

milad1368

20/اردیبهشت/1399

سخت شدن استخراج و تبلیغات زیاد و تغییرات قیمتی همگی باعث جلب توجه بیشتر و درنتیجه هجوم آحاد مردم برای سرمایه گذاری و استخراج شده و افزایش ارزش رو در پیش داره که احتمال فروکش کردنش بالاس

3

افت

09944752142

20/اردیبهشت/1399

با این که این ارز در حال رشد است. اما این را باید بدانین که اخر این ارز رکود میکند. ان روز دور نیست

10

سیاست

amir1365928

20/اردیبهشت/1399

به نظر من این افزایش مبلغ و رشد زیاد یکی از دلایلش سیاست های پشت پرده سازمان هستس که قطعا معلوم میشه و باید همچنان منتظر افزایش های دیگر باشیم...

5

اتریوم

lida.sb

20/اردیبهشت/1399

اکوسیستم اتریوم در چند سال اخیر پیوسته رشد کرده است، هر چند هنوز هم با مشکلات زیادی مواجه است. ارز این پلتفرم که اتر نام دارد، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود. زبانی که استفاده می‌کند (سالیدیتی)، محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی بلاک چین است. جامعه توسعه‌دهندگان آن از برجسته‌ترین افراد تشکیل شده‌اند (که ارزش این پروژه را نشان می‌دهد

13

پول تئودور

zetarf

21/اردیبهشت/1399

پائول تئودور جونز بنیانگذار صندوق پوشش ریسک تئودور، بیت‌کوین را به سبد دارایی خود اضافه کرده است. وی در پیامی خطاب به مشتریان خود، بیت‌کوین را با نقش طلا در دهه 1970 مقایسه کرد. به گفته وی، بیت‌کوین سریعترین اسب مسابقه است و این موضوع او را بر آن داشته است تا این ارز دیجیتال را به سبد خود اضافه کند.

3

دلیل رسیدن بیت کوین به ۱۰۰۰۰

rezasofi

20/اردیبهشت/1399

مهمترین دلیل رسیدن بیت کوین به ده هزار دلار هاوینگ هست و دلیل دیگران بیت کوین نشان داد که در اوضاع بد بازارهای مالی میتونه یه جای خوبی برای سرمایه گذاری باشه

11

عوامل تاثیر گذار درقیمت پادشاه ارزهای دیجیتال

hadiclever

20/اردیبهشت/1399

عوامل های زیادی در افزایش و کاهش قیمت بیتکوین وجود دارد که قیمت نفت هم تاثیر زادی دارد و انس جهانی طلا تاثیر قیمت را روی بیت دارد و مهمترین ویژگی و تاثیر گذاری هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج است که قیمت را تازگی میبخشد.

8

صعود

manijeh

20/اردیبهشت/1399

از مهمترین علتهای موجود نزدیک شدن به رویداد هاوینگ هست که باعث افزایش قیمت بیت کوین شده و تا ۱۰۰۰۰ هم رسانده.

4

علت صعود

honey.v

20/اردیبهشت/1399

این روند صعودی بعلت نزدیک شدن به رویداد تاریخی هاوینگ هستش و هم اینکه بنظر پائول تودور جونز، فرد پیشگام در صنعت مدرن، صندوق های پوشش ریسک اماده شرط بندی بر روی بیت کوین به عنوان مانعی در برابر تورمه

9

کرونا

zohrabano94

22/اردیبهشت/1399

کرونا باعث افزایش قیمت طلا و این دلیل افزایش بیت کوین ھست چون در حال جنگ ھستن کہ ھر کدام دارایی قدرتمندی بدای ھم باشند

0

هاوینگ

queensm

20/اردیبهشت/1399

بخاطر هاوینگ ونصف شدن پاداش ها باعث شد که ارزش بیت کویین بالا بره وهمه برای سودکردن بیشتر خرید میکنند بخاطر افزایش

2

سرچ گوگل

mohsen.azimi0123

20/اردیبهشت/1399

اگر گوگل زبان فارسی رو هم چک میکرد آمار خیلی بیشتر از این حرف ها میشد حداقل بچه های کوین گرام که صدها بار تو گوگل سرچ زدن ببینن اوضاع از چه قراره.پرسود و موفق باشید

3

رشد قیمت بیت کوین

kavous_35

20/اردیبهشت/1399

بیشترین تاثیر بر رشد قیمت بدون شک توسط هاوینگ صورت گرفته و هیچ چیز دیگری به جز هاوینگ توانایی این حجم از افزایش قیمت را ندارد.

10

افزایش طلا

mir bahman39

20/اردیبهشت/1399

همان ارز است که اگه پول نباشد طلا را چجوری خریداری کنیم این توجه داشته باشیم هیچ چیز عوض نمی‌شود با این سیاست ریال به تومان

9

سعود بعد از سقوط

ahyacom

21/اردیبهشت/1399

این امری عادی به نظر میرسید که بعد از سقوط زیاد قیمت بیت کویین وعادی تر شدن اوظاع کرونا قیمت کمی بالا برود ولی دایم نبود وبعد ازمدتی شروع به نوسان کرد ولی بازهم اوج میگیرد

1

چه قیمت بیت کوین

mohd ibrahim

21/اردیبهشت/1399

شبکه بیت کوین ماینرها، بلاک‌ها را به منظور ثبت تراکنش‌های بیت کوین ایجاد می‌کنند تا با استفاده از توان محاسباتی که دارند، اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها را اعتبارسنجی و تأیید کنند.

2

پیش بینی قیمت بیت کوین

mohammadjoker

20/اردیبهشت/1399

بیت کوین تا چند سال دیگه بالای ۲۰۰۰۰ هزار دلار هم میرسه اگه اولین بانک ارزهای دیجیتال تاسیس بشه مطمئنم تمامی ارزهای دیجیتال رشدی بی سابقه خواهند داشت ...

3

کرونا

amir_esmaeily

20/اردیبهشت/1399

اوضاع بعد از کرونا به شدت بی ثبات و افت خیز بود همون طور که تمام دنیا طی یک هفته بیشترین افت رو با چشمانشون دیدن این پیشرفت اون هم با این همه محدودیت از کرونا باعث ثبات و استقامت کوین ها بشه و قطعا بعد از دوره ی ویروس کرونا سوده همگانی برای تمام دنیا و جوامع از هنین طریق خواهیم داشت

5

بیتکوین

farzad

20/اردیبهشت/1399

بیت‌کوین زمانی به دست می‌آید که یک ماینر یا گروهی از ماینرها می‌توانند یک بلوک تراکنشی را تکمیل کنند. ماینرها عملکردی شبیه حسابدارها دارند. آن‌ها این الگوریتم‌ها را حل می‌کنند و با تکمیل یک بلوک می‌توانند ۱۰٫۴ بیت‌کوین می‌گیرند. اما این ۱۰٫۴ بیت‌کوین هنوز وجود خارجی ندارد و تا زمانی که یک بلوک جدید ماین نشود در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد.این کار باعث می‌شود که منابع بیت‌کوین بتوانند ارتقا پیدا کنند

7

علت ۱۰۰۰۰ ھزار شدن

zohrabano94

20/اردیبهشت/1399

این قیمت میتوان دلایل زیادی داشتم باشید اما بہ جرات میتوان گفت اصلی ارین علت ان ھاوینگ است و اینکہ بعد از ھاوینگ عارضہ ان سخت خواھد شد.

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.