coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,942 $

3,849,165,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,117 $

179,214,850 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

580.4 $

33,374,725 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

173.23 $

9,960,725 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,114 $

179,037,175 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5217 $

29,998 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.9%

0.1534 $

8,821 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

پس از هاوینگ: استخراج با دستگاه‌های قدیمی فقط با برق ارزان به‌صرفه است

22/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
پس از هاوینگ: استخراج با دستگاه‌های قدیمی فقط با برق ارزان به‌صرفه است
اخبار
Halving
Mining
تحلیل
5918
3 دقیقه

جانسون ژو (Johnson Xu)، مدیر ارشد بخش تحلیل شرکت توکن اینسایت (TokenInsight)، در اظهار تازه خود اعلام کرده است که ماینر‌ها می‌توانند با کاهش مصرف برق، بهره‌وری دستگاه‌های خود را افزایش داده و همچنان سود کسب کنند.

به گزارش دیکریپت، ژو اظهار داشت که هاوینگ، تمام ماینر‌های نا‌کار‌آمد را از دور خارج خواهد کرد. اما او مدعی شد که راهی برای سود‌آوری این ماشین‌های پر‌مصرف، حتی پس از هاوینگ، وجود دارد و آن یافتن برق ارزان‌تر است.

کمتر از 5 ساعت دیگر، تعداد بیت کوین‌هایی که ماینر‌ها در ازای تولید بلاک‌های شبکه بیت کوین دریافت می‌کنند، نصف خواهد شد. به همین علت این رویداد، هاوینگ یا «نصف شدن» نام‌گذاری شده است. این امر، درآمد ماینینگ را به نصف کاهش خواهد داد و ماینر‌ها مجبور خواهند بود برای کسب همان مقدار بیت کوین، ظرفیت خود را دو برابر یا هزینه‌هایشان را نصف کنند. برای جبران این کمبود، فارم‌های ماینینگ، ماینر‌هایی با قدرت بیشتر را به چرخه عملیاتی‌شان اضافه می‌کنند و این مسئله فشار بیشتری را برای ماینرهای نارکارآمد به همراه خواهد داشت.

ژو معتقد است که صاحبان ماینر‌های قدیمی‌تر می‌توانند با کاهش چشمگیر هزینه‌های برق و هزینه‌های جاری خود، همچنان پس از هاوینگ درآمد خود را حفظ کنند.

ژو گفت:

اگر ماینر‌ها به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های استخراج دسترسی ندارند، باید برای رقابت با سایر ماینر‌ها و جبران معایب کار با سخت‌افزار قدیمی، توجه ویژه‌ای به برق ارزان و کاهش هزینه‌ها داشته باشند.

روش‌های محدودی برای کاهش هزینه‌ی برق برای ماینر‌ها وجود دارد. بسیاری از فارم‌های استخراج در مناطقی مستقر شده‌اند که برق در آنها به شدت ارزان است. برخی نقاط چین نمونه‌ای از این نواحی با برق ارزان هستند. ژو گفت که در چین، برخی ماینر‌ها به برق ۰.۰۲ دلاری به ازای هر کیلو وات ساعت دسترسی دارند. البته نمونه‌های این چنینی زیادی وجود ندارد.

اقدامی دیگر که منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد، انتقال ماینر‌های بیت کوین به نقاط سرد‌سیر است. در مناطق سرد‌تر، ماینر‌ها به انرژی زیادی برای خنک کردن ماینر‌ها نیاز نخواهند داشت و می‌توانند هزینه‌ی اضافی را پس‌انداز کنند.

به گفته‌ی ژو، ماینر‌هایی که به برق ارزان‌قیمت دسترسی دارند، نسبت به سایرین مزیت قابل توجهی دارند. چرا‌که می‌توانند برای استخراج بیت کوین به استفاده از سخت‌افزار قدیمی ادامه دهند.

اما آن‌ها تنها تا زمانی که نرخ هش کل شبکه تحت تأثیر هجوم دستگاه‌های قدرتمند‌تر، رشد چشمگیری نداشته، می‌توانند به فعالیت ادامه دهند.

ژو ضمن ارائه پیش‌بینی بلند مدت خود از بازار استخراج گفت:

وقتی که به‌روز‌ترین دستگاه‌های استخراج، به تدریج جای دستگاه‌های فعلی را در تولید توان محاسباتی شبکه بگیرند، سخت‌افزار‌های قدیمی از رده خارج خواهند شد.

برای هر فردی که توانایی کاستن هزینه‌های جاری را نداشته باشد، تنها راه سود‌آوری، تخصیص سرمایه برای خرید دستگاه‌های جدید است. ژو گفت:

بهترین راه آماده‌سازی برای هاوینگ، به‌کار‌گیری کار‌آمد‌ترین دستگاه‌های ماینر است.

پس از هاوینگ پیش رو که چیزی در حدود ۱۰ ساعت دیگر رخ می‌دهد، پاداش استخراج بیت کوین از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد کاهش خواهد یافت.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

پس ازهاوینگ استخراج بادستگاه های قدیمی فقط بابرق قدیمی

malek59

31/اردیبهشت/1399

برای بدست آوردن ارز دیجیتال شرکتها به دنبال سود ودرآمد بیشتر هستند وبرای همین سود زیاد وکمتر کردن هزینه ها هستند ولی من به دنبال سود زیاد هستند

3

افزایش قیمت بیت کوین

soofi

22/اردیبهشت/1399

درست هست که به از هاوینگ هش ریت کاهش پیدا کرده وی اینگونه که از شواهد ب می آید بعد از تمامی هاوینگ افزایش بیت کوین افزایش قیمت بسیاری داشته که این افزایش قیمت میتواند کاهش هش ریت را جبران نموده و استخراج با ماینرهای قدیمی بازم بصرقه باشد

4

بیت کوین

z_a9343

22/اردیبهشت/1399

بیت کوین همینجوریشم سخت بود الان با وجود هاوینگ و نصف شدن پاداش بیت کوین درسه ارزشش میره بالا ولی برا اونایی ک بیت کوین ذخیره کردن ن اوناییکه میخان تازه جمع کنن بنظرم بیت کوین ک قبلا عین خیلی ارزها ارزشش کمتر بوده الان پادشاه ارزهای دیجیتال شده ولی دستیابی بش خیلی سخته بنظرم ارزهای دیجیتال ک الان قیمت کمی دارن ولی جمع اوریشون راحتره جمع کنیم بهتره حتمن اینده درخشانی دارن

9

کاهش هزینه های ماینرها برای استخراج ارزهای دیجیتال

Rira

22/اردیبهشت/1399

در هر امر تجاری، کاهش هزینه ها منجر به افزایش سود می شود، کاهش مصرف برق در ماینرها آسان ترین روش ب ای کاهش هزینه و افزایش سطح درآمد و سود است.

5

ماینر

ali2255

22/اردیبهشت/1399

بعد از هاوینگ دستگاه هایی بین 0-10 تراهش اصلا بصرفه نیستن و بی تردید خاموش میشم دستگاه های بین 10-25 تراهش با برقه ارزان قیمت درامد متوسطی خواهند داشت دستگاه های بین 25-50تراهش بیشترین استفاده در بین ماینرها خواهد بود

27

استفاده ماینرهای کارامدبعدازهاوینگ

زارع

22/اردیبهشت/1399

کمتراز پنج ساعت به هاوینگ. بیت کوین مانده است که بانصف شدن پاداش هاباید فعالان حوزه استخراج برای تولید خود از ماینرهای به روز وپیشرفته استفاده کنند تااستخراج بیشتری داشته باشند وهمچنین فعالانی که با ماینرهای قدیمی کار میکردندمیتوانند با همان ماینرها وپیداکردن برق ارزان ومقرون به صرفه کارکنند

13

دستگاههای قدیمی استخراج

[email protected]

27/اردیبهشت/1399

اینگونه دستگاهها برای استخراج قدیمی شدند به زودی از چرخه خارج میشوند.چون برق زیادی مصرف میکنندواستحراج آنها نیز نصف شده پس به صرفه نیستند

3

ماینر های قدیمی

mohsen.azimi0123

22/اردیبهشت/1399

مثل همیشه مسیر بازار رو به رشد به این صورت هست که خرده پاها همیشه برکنار میشن یا اینکه خودشون رو به سرعت رشد بازار می‌رسونم در اینجا هم با هاوینگ ماینر های قدیمی از کار برکنار شده و ماینر های جدید با پردازش بالاتر نیازه که به درآمد دلخواه رسید.

12

برق ارزان وهوای سرد

Alidehghanniri

25/اردیبهشت/1399

باشروع هاوینگ فقط این دوگزینه مثمرثمرخاهدبود یکی پیداکردن برق ارزان ودیگری فارمهای مناطق سردسیر این دو روش باعث می شود ماینرهای قدیمی به کارشان ادامه بدن واز رده خارج نشوند

1

هاوینگ

اکیا

22/اردیبهشت/1399

سلام قبل از هاوینگ بیت کوین میتواند حتی به۱۱هزار دلار هم برسد ولی باید دید بعد از هاوینگ چه اتفاقی می افتد

9

ماینرهای کارآمد

[email protected]

22/اردیبهشت/1399

استفاده از ماینرهای کارآمد وپیشرفته ی به روز در کاهش برق تاثیر گذار خواهد بود ودرنقاط سردسیر استفاده از ماینرها به صرفه خواهد بود چون دستگاه برای خنک کردن کمتر برق استفاده میکند.

17

ماینر

Ahmad Salar Ahmadi

23/اردیبهشت/1399

بعد از هاوینگ دستگاه هایی بین 0تا10 تراهش اصلا بصرفه نیستن و بی تردید خاموش میشن . دستگاه های بیت ۱۰تا۲۵ تراهش با برقه ارزان قیمت درآمد متوسطی خواهند داشت . دستگاه های بین ۲۵ تا ۵۰ تراهش بیشترین استفاده را در بین ماینر ها خواهند داشت .

5

بیت کوین باانرژی خورشیدی

m21860

22/اردیبهشت/1399

فقط مشکل این کار اینه که درمناطق گرمسیر بازدهی انرژی بیشتره که ماینرهای قدیمی باحرارت بالابااون سازگار نیستند

6

استخراج درایران

vitrin

23/اردیبهشت/1399

باوجود سختی استخراج بیتکوین بسیاری از دستگاههای قدیمی قادر به استخراج نیستن وکلا به علت مصرف بالای برق توسط اونها مقرون به صرفه نیست گذشته از آن دستگاههای قدیمی تر به خاطر مستعلک شدن دستگاه ها به خاطر استخراج دیگر قابل استفاده نیستن وبخش اعظم ماینر ها احتمالا به سراغ ارزهای ارزانتر وقابل استخراجتر مثل لیتکوین داش وبیت کش ویا ایتریوم خواهند رفت.

3

هاوینگ

somaiyeh

22/اردیبهشت/1399

دستگاه قدیمی برق زیاد مصرف میکنه هر چی ماینر استخراج کنه نصفش یا حتی کمتر سود میشه برق ارزان هم که نداریم باید از دستگاههای جدید استفاده بشه تا اگه قیمت نصف شد چیزی برای سود بمونه که برای اون دستگاه هم سرمایه میخواد که خیلی ها ندارن

5

بیتکوین

اکیا

22/اردیبهشت/1399

بیت کوین نسبت به گذشته خود در حال قدرت مند شدن و وم ندسان شدت است بخاطر اینکه بر سرماطه گذارات و استفاده ونندگان آن روز به روز در حال افزودن است

8

دستگاه ختی استخراچ

Bist1234

22/اردیبهشت/1399

بعداز اتفاقذافتادن هاوینگ ،که البته میتوان ایوه انراسیستم ضدتورم نامید،اولین واشای ترین شاخصه ام نصف شدن پاداش استخراچ است،باتوچه به هزینه های ا استخراچ دیگردستگاههای پرمصرف ،ازنظربرق مصرفی،دیگر سودی نخواهد داشت

3

ماینرها

aiy man.s 95

22/اردیبهشت/1399

باسلام خدمت همگی عزیزان میگم هردستگاه روزانه چقدراستخراج داره ،آیا استخراج به بیتکوین یا واحدکوچکتر،خیلی برام سوال پیش اومدهدرمورد لطفا کسی هست دقیق واردباشه که نوع استخراج در روزچقدهست.

5

هاوینگ

mahdi91

22/اردیبهشت/1399

فقط تنه با برق بقول معروف امام می صرفه والا با برقی که امسال هفت درصد اضافه شده دیگه نمیشه وبصرفه نیست دستگاهای قدیمی هم که جوابگو نیست

3

اقتصاد

danesh20

22/اردیبهشت/1399

خیلی خوب که اقتصاد رو دارن مردمی میکنن ولی باید توجه داشت که کنترول هرچیزی زمان و صبر مدیریت میخواهد

13

قیمت بیت کویین

alipouzesh

23/اردیبهشت/1399

بعد از هاوینگ میتوان گفت قیمت بیت کویین میتواند به ۱۱۰۰۰ هم برسد ولی باید دید بعد از هاوینگ چه اتفاقی می افتد

4

ماینرها

Mahdi0311361

22/اردیبهشت/1399

باسلام.بلآخره هاوینگ سوم آغاز شد.در این اتفاق سود ماینرها نصف شد و آنها برای بقا باید از سیستمهای جدید استخراج یا اینکه باید در مناطق سرد و جاهاییکه برق ارزان دارند فعالیت کنند تا بتونند بسود برسند در غیر اینصورت از چرخه استخراج خارج میشونند

6

به روزرسانی یا محدودیت عرضه

sinausefi

22/اردیبهشت/1399

در سیستم جدید هاوینگ میتوان گفت که بیشتر از سیستم استخراج سود کمپانی‌های تولید سخت افزار و نرم افزار های مربوطه در نظر گرفته شده و این امر قطعا دسترسی و توان کاربران استخراج ارز دیجیتال که توان مالی بالایی را ندارند تحت تاثیر قرار می دهد. البته باید دید در آینده راهکارهای جدید برای حل این مشکل آیا تعیین می شود یا خیر

3

ماینرهای قدیمی

hosein56

22/اردیبهشت/1399

با توجه به هاوینگ و نصف شدن پاداش استخراج دیگر استفاده از دستگاههای قدیمی که هزینه بالایی دارند دیگر به صرفه نیست و به احتمال زیاد از چرخه استخراج خارج میشوند

9

هاوینگ = افزایش ارزش بیت کوین

yousuf110

23/اردیبهشت/1399

عامل مهم در تثبیت قیمت بیت کوین و پایین نیامدن یکباره آن در آینده. کمک به استحکام قدرت بازار چرخی بیت کوین. و همچنین افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین در آینده در سایه هاوینگ صورت خواهد گرفت.

5

استخراج با دستگاه های قدیمی و قیمت برق در ایران

.cArman

22/اردیبهشت/1399

کشورهایی مثل کشور ما که در شرایط تحریم به سر میبرند یکی از مهم ترین را های درآمدزایی استخراج ارزهای دیجیتال است.که در حال حاضر آنچنان که باید و شاید توسط دولت جدی گرفته نمی شود یکی از مهم ترین عوامل در استخراج ارزهای دیجیتال برق است. جالب است بدانید کشورمان ایران در مقایسه با ۲۰۰ کشور جان برق ارزان تری دارد هر کیلووات ساعت به طوز میانگین ۲۲۷ تومان حدود ۷ سنت است. جالب است بدانید در برخی از کشور ها قیمت برق به شرح ذیل می باشد: ایتالیا:۱۵.۷سنت،آلمان ۱۵.۲۲سنت،انگلیس ۱۴.۱۶،آمریکا ۹.۴۳سنت در نتیجه یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای درآمدزایی روی آوردن به ارزهای دیجیتال می باشد.

7

هاوینگ

fatemeh77

23/اردیبهشت/1399

هاوینگ به رشد خوبی رسیده بنابراین کسانی که ارزهای دیجیتال دارند مث بیت کوین باید خوشحال باشندوجشن بگیرن

3

هاوینگ

danesh20

22/اردیبهشت/1399

سلام اگه هاوینگ بیت کوین تو افزایش قیمت بیت کوین تاثیر داشته باشه خوبه چون بیت کوین اسمش جهانی تره تا هاوینگ همه ی دنیا بیت کوین و میشناسند

11

ارز

Jamal1390

22/اردیبهشت/1399

احتمال ریزش قیمت داریم احتمالا تو این هفته اما بعد روند سعودی رو داره باید کمی تو خرید و یا فروش با استراتژی محافظه کاری اقدام کنیم

9

خمیده

Alireza9300

22/خرداد/1399

برای ماینرهایی که کار اصلی شان استخراج میصرفد که یک دستگاه جدید و پیشرفته بگیرند و مشغول بکار شوند و استفاده از دستگاههای قدیمی را کنار بگذارند

1

استفاده از انرژی خورشید

reza2525

22/اردیبهشت/1399

با توجه به اینکه استخراج با دستگاه های قدیمی هزینه کمتری برای تامین مواد اولیه نیاز بود با افزایش قیمت برق در جاهای که انرژی خورشید بصورت فرتون یافت میشود استفاده از پنل های خورشیدی جبران هزینه های برق را جبران میکند.

4

تضمین

milad1368

22/اردیبهشت/1399

هاوینگ باعث کمتر شدن درامد ماینره شده و باید بعد از این استخراج رو ۲برابر کنن که بتونن همون درامد قبل رو بدست بیارن که کم و بیش روی بی اگیزگی و کاهش قیمت تاثیر داره

5

دستگاه های قدیم استخراج

marwan

26/اردیبهشت/1402

السلام علیکم طبیعی است که دستگاههای جدید بهترند وبه صرفه ترند ومصرف برق کمتر است بعلت سرعت بالای دستگاه های جدبد

2

استخراج برق با دستگاه های قدیمی

Dreamh

20/خرداد/1399

در گذشته با دستگاه های قدیمی میشد که در مصرف برق صرفه جویی کرد اما الان چی هم دستگاه های گران هستند و هم اینکه مصرف برق بالا رفته در کل میتونم بگم که اگه اینجوری جلو بریم اقتصاد با مشکل مواجه می‌شود

4

ماینرهای گران قیمت

ahmad8930

22/اردیبهشت/1399

در کشور عزیزمان ایران ماینرهای قدیمی تازه وارد شده اند چون ما در زمینه بروز بودن تجهیزات این چنینی حداقل یک دهه از دیگر کشورها عقب تریم و این باعث میشود که این ماینر ها ک جدید ساخته میشوند حداقل دوسال ویابیشتر در کشورهای مدرن استفاده شده است و زمانی وارد کشورمان میشود ک دیگر کارایی وظرفیت استفاده اش آنقدری نیست ک باید باشد ولی خوشبختانه راه های مختلف استفاده از برق رایگان یا کم هزینه را همگی بلدیم و میدانیم ک چگونه انرا بدست آوریم

10

اقتصاد

mehdimardanzade

23/اردیبهشت/1399

این خیلی خوب است که دارن اقتصاد را مردمی میکنند ولی باید به این هم توجه داشت که کنترول هر چیزی زمان و صبر مدیریت می خواهد

4

ماینر

zeynab_vip

22/اردیبهشت/1399

این دستگاه های ماینر خیلی قوی اند و برق زیادی هم مصرف میکنن تازه اگه پولشو داشته باشین و بخرینشون باید ب فکر مصرف برقشون باشی

15

شاخص بورس

M.nori

22/اردیبهشت/1399

به امید خدا روزها خوش در بازار بورس درپیشروهست عزیزان برای فروش سهام خودعجله نکنندشاخص بورس درحال صعودمیباشدهمچنان سهام داری کنید

7

سهام

اکیا

22/اردیبهشت/1399

احساسات مربوط به سهام و دارایی هایی پر خطر به دلیل عدم اطمینان بیان شده توسط سرمایه گذاران بزرگ مانند بافت محتاط می مانند

9

حاشیه امنیت

honey.v

22/اردیبهشت/1399

هر چهار سال یک بار، پاداش استخراج بیت کوین نصف می‌شود و درآمد بیت کوینیِ ماینرها به اندازه ۵۰% کاهش می‌یابد. اغلب ماینرها از ۶ تا ۱۲ ماه زودتر از وقوع هاوینگ، مبلغی را به عنوان «حاشیه امنیت» یا بافرbuffer کنار می‌گذارند تا مطمئن باشند که حتی اگر قیمت بیت کوین پس از هاوینگ کاهش یابد، کسب‌وکارشان مختل نشود.

33

استخراج گران بیت کوین

Farzadnikbin

07/مرداد/1399

استخراج گران باید مسایل پیچیده ریاضی را حل کنند وهر کدام ازآنهاکه زودتراین کاررابکنندبلاکمربوط به تراکنش هارا تاییدکرده وبه دفترکل اضافه می کندمحاسبات براساس الگوریتم گواهی اثبات کار (Pow)عمل میکنداستخراج امرپیچیدها است متداولترین Asicکهدرواقع سخت افزاری قدرتمندمانندپردازشگرمرکزیCPUکامپیوترمی باشد.

0

ماینرهای کارآمد

kavous_35

22/اردیبهشت/1399

بعد از هاوینگ دستگاه هایی بین 0-10 تراهش اصلا بصرفه نیستند و بی تردید خاموش میشن دستگاه های بین 10-25 تراهش با برقه ارزان قیمت درامد متوسطی خواهند داشت دستگاه های بین 25-50تراهش بیشترین استفاده در بین ماینرها خواهد داشت.

14

اقتصاد

اکیا

22/اردیبهشت/1399

خیلی خوب که اقتصاد رو دارن مردمی میکنن ولی باید توجه داشت که کنترول هرچیزی زمان و صبر مدیریت میخواهد

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.