coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

66,975 $

3,851,062,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,120 $

179,398,850 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

578.5 $

33,261,450 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

172.3 $

9,907,250 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,116 $

179,172,875 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5205 $

29,929 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

تحلیل‌گری که کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ را پیش‌بینی کرده بود:پس از هاوینگ به ۶,۴۰۰ دلار می‌رسد

24/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
تحلیل‌گری که کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ را پیش‌بینی کرده بود:پس از هاوینگ به ۶,۴۰۰ دلار می‌رسد
Bitcoin
Halving
اخبار
تحلیل
4841
3 دقیقه

بیت کوین طی هفت روز گذشته نوسانات شدیدی را تجربه کرده است که در میان آنها جهش‌های صعودی نیز دیده می‌شود. این در حالی است که یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار از سقوط گسترده خبر می‌دهد.

به گزارش بیت کوینیست، پس از اینکه حدود سه روز پیش قیمت بیت کوین به ۱۰,۱۰۰ دلار رسید، صبح شنبه و یک‌شنبه، قیمت این ارز دیجیتال ۲,۰۰۰ دلار از بهای خود را تنها در عرض ۲۰ ساعت از دست داد. در فروشی گسترده و چشمگیر، بیت کوین به ۸,۱۰۰ دلار سقوط کرد و موجب لیکوئیدشدن ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه در پلتفرم قراردادهای آتی صرافی بی ‌مکس (BitMEX) شد.

سقوط قیمت بیت کوین

با اینکه قیمت‌ تا حدودی بازیابی شده است و سطوح مهم تکنیکال حفظ شده‌اند، یکی از معامله‌گران برجسته، با انتشار نموداری، مدعی شده است که قیمت بیت کوین به زودی دچار کاهش قیمت می‌شود. این معامله‌گر همان فردی است که در اواسط سال ۲۰۱۹، درست زمانی که بقیه انتظار داشتند قیمت بیت کوین به «ماه» برسد، پیش‌بینی کرده بود که قیمت این ارز دیجیتال طی روندی اصلاحی به ۶,۴۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

روند بیت کوین چندین سیگنال‌ تکنیکال مثبت و صعودی از خود بروز داده است، با این حال به عقیده یک تحلیل‌گر برجسته، روند اصلاحی قدرتمندی پیش روی این ارز دیجیتال قرار دارد.

این تحلیل‌گر که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های صحیحی در مورد بیت کوین داشته است، به یک نمودار فراکتال از صعود قبلی قیمت بیت کوین اشاره کرد که از نظر ساختاری مشابه وضعیت کنونی بیت کوین است.

این نمودار فراکتال پیش‌بینی می‌کند که طی هفته‌های آینده قیمت بیت کوین تا ۶,۴۰۰ دلار افت خواهد کرد. ۶,۴۰۰ دلار، سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی برای صعود قیمت از کف ۳,۷۰۰ دلاری است. اگر قیمت بیت کوین به سمت ۶,۴۰۰ دلار حرکت کند، باید منتظر یک کاهش ۲۵ درصدی دیگر باشیم.

نمودار زیر، نمودار فراکتالی از روند صعودی قبلی بیت کوین است که بسیار شبیه به روند فعلی است. همانطور که گفته شد، این نمودار افت قیمتی تا محدوده ۶,۰۰۰ دلار را پیش‌بینی می‌کند.

نمودار منتشرشده توسط «دیو د ویو» (davthewave) در توییتر

با اینکه این معامله‌گر انتظار دارد قیمت دوباره به سطح کلیدی ۶,۴۰۰ دلار بازگردد، اما باز هم مانند سایر معامله‌گران، کاملا طرفدار روند صعودی در بلندمدت است.

یک تحلیل‌گر دیگر اظهار داشت که در حال حاضر ترکیبی از چهار عامل فاندامنتال برای بازار بیت کوین وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش قیمت شدید پادشاه ارزهای دیجیتال شود. این تحلیل‌گر حتی به این نکته اشاره کرد که چنان به این چهار عامل اطمینان دارد که در شرایط حال حاضرِ بیت کوین، حتی ایجاد روند نزولی ضعیف نیست قابل تصور نیست.

این چهار عامل فانتدامنتال به شرح زیر هستند:

  • هاوینگ پاداش بلاک بیت کوین طی چند ساعت آینده اتفاق خواهد افتاد. تحلیل‌گران انتظار دارند این رویداد به شکلی گسترده باعث ایجاد روند صعودی در بازار شود. علت این پیش‌بینی صعودی، ثابت‌ماندن تقاضا پس از هاوینگ و در عین حال کاهش عرضه کوین‌های استخراج‌شده است که می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود.
  • در میانه سقوط اقتصادیِ حال حاضر، بیت کوین پتانسیل خود را به عنوان یک ذخیره ارزش و پوشش ریسک کارآمد نشان داده است.
  • پس از سقوط ماه مارس، این ارز دیجیتال توانست روند بهبود قدرتمندی را پیش بگیرد و بیش از ۱۰۰ درصد از افت قیمت خود را جبران کند.
  • تغییر روند معاملات بیت کوین در صرافی‌ها که احتمالا به کاهش عرضه در دفتر سفارش صرافی‌ها با افزایش ذخیره‌کنندگان طولانی‌مدت بیت کوین و همچنین افزایش فعالیت خرید در صرافی‌ها برمی‌گردد.

شرکت تحقیقاتی فانداسترت گلوبال ادوایزرز (Fundstrat Global Advisors) نیز احساسات کاملا صعودی در بازار بیت کوین را تائید می‌کند. هم‌بنیان‌گذار این شرکت اخیرا چهار عامل مهم برای رشد قیمت بیت کوین مشخص کرده است. یک تحلیل‌گر در این شرکت نیز پیش‌بینی کرده است که این ارز دیجیتال ظرف ۱۲ ماه آینده می‌تواند به ۱۴,۳۵۰ دلار برسد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

کف قیمت بیت کوین

samzaidi

24/اردیبهشت/1399

نگران‌کننده‌ترین مسئله این است که با وجود تمام این تلاش‌ها، بازارهای مالی هنوز نتوانسته‌اند حتی اندکی به وضعیت پیش از بحران خود بازگردند. پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد تا جایی که لازم است دلار ایالات متحده چاپ خواهد کرد، شاخص‌های داو جونز و S&P500 تا حدی بهبود یافته‌اند. با این حال، این بهبود کاذب و ساختگی است.

13

تحلیل در زمان کرونا

armin rezaie

24/اردیبهشت/1399

امروزه با توجه به تورم ها و زمان کرونا واقعا تحلیل و پیش بینی کردن بسیار سخت است و باید بسیار ماهر باشید

5

خوب بود

hamid1387

24/اردیبهشت/1399

توضيحات در این زمینه خیلی به کسانی مثل من کمک عالی بود نظر من این است که ارز های دیجیتال خیلی سود خوبی دارند

12

تحلیل

s.j.m.r

26/اردیبهشت/1399

تحلیل بخشی از بازار سرمایه هست و در این بازار در کوتاه مدت و بلند مدت برنده کسی هست که طبق تحلیل اقدام به خرید میکند.

1

تحایل گری پیش بینی کرده بود در سال ۲۰۱۹ فی ما بیت کوین بعد از هاوینگ به ۶.۴۰۰ دلار میرسد

hajali110

24/اردیبهشت/1399

شاید مرضیه تحلیل گر به شیوع ویروس کرونا عملی شود ولی در دراز مدت قیمت بیت کوین حالت سعدی به خود خواهد گرفت چون تا حدی شناخته شده و جا افتاده و مورد اعتماد نقل وانتقال سهل واسان

10

تحلیل قیمت بیتکوین

naser175

24/اردیبهشت/1399

قیمت در دراز مدت شاید شش ماه تا یکسال بعد به احتمال 80 درصد صعودی خواهد بود ولی در بازه کوتاه مدت احتمال اصلاح قیمتی تا محدوده کانال 5 و شش هزار دلاری وجود دارد و در کل دو سناریو ساده در پیش هست اولی ریزش بیشتر بیتکوین از روزهای اول خردادماه به بعد و دومی رشد قیمت از اوایل خرداد ماه وقت زیادی تا دیدن نتیجه این پیشبینی نمانده به هر حال چه پایین بره چه بالا برای اهل فن سوده و سود

18

افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین

زارع

24/اردیبهشت/1399

عقیده براین است که قیمت بیت کوین بعد هاوینگ با نوسات ضعیف صعودی ونزولی همراه بود بعضی ازانها روند کاهش بیت کوین راتامرز6400 دلار پیش بینی کرده اند ولی به نظرمن این ارزدیجیتال باروند افزایش کندی همراه است ودرطی زمان این صعود ادامه پیدا خواهد

24

سرمایه‌گذاری

mtpoacher10

25/اردیبهشت/1399

همه ما خواهان ثروت هستیم، اما چگونه باید به آن برسیم؟ اینکار با یک حرفه آغاز می‌شود که روی توانایی‌ها و استعدادهای شما تکیه دارد. با رفتن به دانشگاه، خواندن کتاب و بدست آوردن یک شغل عالی که بتواند مهارت شما را افزایش دهد، روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

3

صورت سود و زیان چیست؟

rozhinsohrabi

24/اردیبهشت/1399

✅صورت سود و زيان، به خوبی بيانگر ميزان سود يک شرکت در پايان سال مالی است. شرکت ها موظفند در پايان سال مالی، صورت سود و زيان خود را منتشر و از اين طريق، ميزان سودآوری خود را به سهامداران اطلاع دهند. در صورت سود و زيان، مواردی مانند ميزان فروش شرکت ها، ميزان هزينه های آنها و ساير اطلاعات با اهميت مربوط به عملکرد شرکت قابل مشاهده است. سهامداران برای مشاهده صورت سود و زيان شرکت ها، می توانند به پايگاه اينترنتی www.codal.ir مراجعه کنند.

20

کاهش

mehzad

24/اردیبهشت/1399

بهتره بیت کم کم جاشو بده به اتر که داره اینده نگری بیشتری انجام میده...به محض اجراشدن فاز دو قیمت اتر بالا میره

7

سقوط قیمت بیت کوین

neda72

24/اردیبهشت/1399

یکی از معامله گران برجسته با انتشار نموداری مدعی شده است که قیمت بیت کوین ب زودی دچار کاهش قیمت میشود.

24

سقوط بیت کویین به6400

Bist1234

25/اردیبهشت/1399

یکی ازتحلیلکران معروف ارزهای دیجیتال که قبلاً نیز چندین بارپیشبینی های درستی انجام داده بود باارایه نمودارهاییخبراز سقوط بیت کویین درحد6400راداده است

2

افزایش قیمت

soofi

24/اردیبهشت/1399

شاید در کوتاه مدت بعد اط هاوینگ آن هم بعلت هیجانات در بازار قیمت بست کوین کاهش پیدا کند ولی قطعا در طولانی مدت قیمت افزایشی خواهد بود

7

بیت کوین

Bagro

24/اردیبهشت/1399

روند رو ب رشد قیمت بیت کوین قبل هاوینگ تا مرز 10 هزار دلار و سپس کاهش قیمتش تا نزدیکی 6300 گاهی حتی پیش بینی تحلیل گران و سرمایه گذاران بزرگ رو ب چالش میکشه.

15

تحلیل بیت کوین

hosein56

24/اردیبهشت/1399

تحلیل گری که بیت کوین را تحلیل میکند پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین بعداز هاوینگ به ۶۴۰۰ دلار کاهش میابد ولی تا الان که عملی نشده

3

کاهش قیمت برای صعودی دوباره

shahrzadfalahati

25/اردیبهشت/1399

باد از هاوینگ و مجدد بالا رفتن به سمت 9700 دلار بیت کوین خودش رو مجدد برای به کاهش قیمت تا هفتصد دلار اماده میکنه و بعد از اون احتمال ماندن قیمت بین هفتصد تا نهصد تومن هستش و بعدش صعودی به سمت 15000دلار و شاید بیشتر

2

پیش بینی

[email protected]

24/اردیبهشت/1399

پیش بینی کردن ارزها خیلی سخته به نظر من شانسیه چون نوسانات ارز معلوم نیست کی و کجا بالا پایین بره وارد بازار بورس و ارز شدن ریسک داره

11

ریزش شدید در بیت کوین

hamidf

24/اردیبهشت/1399

دقیقا همینطوراست وقتی به آخر ماجرا نگاه کنید که نزدیک به ۱۹ملیون فروخته شده اول اینکه تعدادزیادی به پایان نیست ودوم بعدهاوینگ وقتی قراربر نصف شدن ماینرهاشود دیگر معمولا هرکسی بفکر یک ارز دیگر می افتد هرچند این داستان همه دریک جعبه اند وهدف همهآنها خالی شدن جیب مردم عادی ازپول کاغذی وروی آوردن به ودراصل . .. بسیار نیک ودرست ازاین لحاظ اما بیشتربه نفع سردمداران وکارخانه داران مطرح وبانکهای چرخاننده دنیاست ...مطمعنا تا یکماه آیندده به ۷هزار دلار خواهیم رسید

10

تکرار روند صعود

morygold

24/اردیبهشت/1399

شاید در کوتاه مدت به دلیل هاوینگ قیمت بیت کوین پایین بیاد و در دراز مدت دارای ارزش بیشتری می شه که همه منتظرن

19

.

fatemeh62022

24/اردیبهشت/1399

با گران کردن دلار ها باعث میشین من نتونم نه طلا بخرم نه گوشی منی که چندسال میخوام طلا بخرم ولی به دلیل این قیمتا نمیشه بخرم

13

تحلیل ها

yaser.n

24/اردیبهشت/1399

این روزها تحلیل ها در زمینه ارزهای دیجیتال به دلیل بیماری کرونا و رکود اقتصادی شدید جهان با ضریب خطای بالای روبرو شده است

27

سقوط ارزش بیت کوین

m.h.khatir

24/اردیبهشت/1399

بله دقیقا مشخص بود که کاهش افت داریم ، بیماری کرونا به شدت به سمت فلج شدن اقتصادی خیلی از ارزها و اقتصادی و همچنین بیکاری کشورهاست متاسفانه .. و تا بحال قول های بزرگ دنیا نتونستند کاری کنند ..

5

سال مالی چیست؟

rozhinsohrabi

24/اردیبهشت/1399

✅منظور از سال مالی، دوره يک ساله ای است که مبنای محاسبه سود و زيان و ساير گزارش های مالی شرکت می باشد. سال مالی در بسياری از شرکت ها، از ابتدای فروردين تا پايان اسفند است، اما برخی از شرکت ها، براساس نوع فعاليت خود، سال مالی خود را زمان ديگری، مثلا از ابتدای مهر تا پايان شهريور سال بعد، تعيين می کنند. در پايان سال مالی، مجمع ساليانه شرکت برگزار و عملکرد هيئت مديره در طول سال مالـی، مورد ارزيابی سهامداران قرار می گيرد. هيئت مديره شرکت موظف است حداکثر ظرف مدت 4 ماه پس از پايان سال مالی شرکت، مجمع عادی ساليانـه را برگزار کند.

26

کویینگرام

ب

24/اردیبهشت/1399

این برنامه به خاطر اطلاعاتی که میده واقعا عالیه از همه ی کسانی که برنامه رو ساختند و روش کار می کنند ممنونم

11

بالا رفتن نوسانات

محمدرضا کامران

24/اردیبهشت/1399

با این شرایط که پیش اومد برای بیت کویین این بالا پایین شدن زیاد و نصف شدن دریافتی احتمال داره قیمتش افزایش چشمگیری پیدا کنه

10

روند قسمت

alfereddo

24/اردیبهشت/1399

اگر روند قیمت بیت کوین از عملکردی که در دو هاوینگ گذشته در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ داشت، پیروی کند، در اواسط سال ۲۰۲۱ یعنی حدود ۱۰ تا ۱۱ ماه پس از هاوینگ امسال، باید به شکل قابل‌توجهی افزایش یابد. به این ترتیب، احتمال زیادی وجود دارد که آن قیمت تا چند ماه بعد، کمتر از هزینه سر به سر استخراج باقی بماند. هزینه سر به سر جایی است که میزان هزینه‌های ماینرها با درآمدها مساوی می‌شود

10

۶۴۰۰

Hamza

25/اردیبهشت/1399

باتوجه به صعود و نزول های قبل از هاوینگ و مقاومت هاوینگ و شرایط جهانی همچون کرونا،سقوط نفت و...در مقابل هم، انتظار این صعود و نزول ها حتی تا سطح بالاتر از ۱۰۰۰۰ و پایین تر از ۶۴۰۰ بعد هاوینگ هم می رود

2

رشد

asadyan

25/اردیبهشت/1399

قیما ممکن است در ۶ ماه تا یکسال اینده حدود ۸۰ درصد رشد داشته باشه ................

3

قیمت بیت کوین در محدوده نسبتا ثابتی میمونه

sinakth

24/اردیبهشت/1399

هاوینگ در صورتی یاعث افزایش قیمت میشه که تقاضا ثابت بمونه اما خیلی ها همین الان ماینر های نسبتا قدیمی تری دارند بیت کوین استخراج نمیکنن و به اتریوم هجوم اوردن و باعث تعادل بازار شده و احتمالا منجر به رشد اتریوم میشه.

4

قیمت بیت کوین

pasha1368

24/اردیبهشت/1399

باتوجه به مشکل پیش آمده که کل جهان درگیر آن هستن قیمت بیت کوین رشد چشم گیری داشته است. امید است و پیش بینی میشود باتوجه به درخواست های چشم گیر مردم جهت حفظ ارزش پول خود با خرید بیت کوین قیمت بیت کوین نیز افزایش داشته باشد.

15

فعلا بوی خوبی به مشام نمیرسد

soheilstar

24/اردیبهشت/1399

کاربران ارزهای دیجیتال هاوینگ سوم بیت کوین را دیدند و انتظار برای صعود قیمت فعلا خیالی بیش نبوده است.در ادامه امسال باید دید آیا پادشاه عزم صعود میکند یا خیر؟

17

هاوینگ

lida.sb

24/اردیبهشت/1399

یکی از مهم‌ترین وقایع مربوط به ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد و بیت کوین سومین نصف شدن پاداش استخراج (Halving) خود را تجربه کرد. هاوینگ بیت کوین که هر ۴ سال یکبار رخ می‌دهد، پاداش استخراج این رمزارز را از ۱۲.۵ بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش داد.

18

بالا پاینی ارز

alireza.star

24/اردیبهشت/1399

بازار ارز چندی پیش خوب گرفته بود سرصدایه خوبی هم به پا کرد همه اینا واسه این بود که مردم بیان سرمایه گذاری همین که پول مردم امد وسط با ترفند ساده نصف شد

2

کف قیمت بیت کوین

کوین آزاد

24/اردیبهشت/1399

در حالیکه تمام تحلیگران صحبت از رشد قیمت بیت کوین می کنند به نظر نمی رسد بیت کوین چنین سقوطی را داشته باشد البته افت و خیز خیلی غیر طبیعی به نظر نمی رسد و با توجه به رکود اقتصادی در جهان

11

کاهشی اما موقت

mehran1234

24/اردیبهشت/1399

آنطور که مشخص است اکثر پیش بینی ها از افزایش قیمت حکایت دارد، لذا کاهش هم اگر مشاهده شود قطعا مقطعی و کوتاه مدت است

13

معلوم نیس

mehzad

24/اردیبهشت/1399

کلا اینا هر دفه یه چیزی میگن اصن معلوم نیس چه اتفاقی میفته ولی درکل ظاهرا روند صعودی باشه توکل بر خدا

7

بیت کوین

bamdadrastegariyan

31/خرداد/1399

قیمت تا ده روز دیگه با نوسان کم روبروست و از ده روز دیگه صعودی میشود تا ده هزار دلار میرود و به از سه روز تا نه هزار دلار ریزش میکند

0

بیت کوین

Arefi

24/اردیبهشت/1399

تا قبل از هاوینگ قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید و مدتی بعد از هاوینگ دچار کاهش و افت قیمت می شویم،(البته این کاهش قیمت طولانی نخواهد بود)، اما پیش بینی نشان می دهد که بعد از افت قیمت، بیت کوین روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

8

تراز نامه چیست؟

rozhinsohrabi

24/اردیبهشت/1399

✅سرمايه گذاران بايد علاوه بر سودآوری شرکت، به ميزان دارایی ها و بدهی های شرکت نيز توجه داشته باشند. طبيعتا برای يک سرمايه گذار مهم است که بداند شرکتی که قصد دارد در آن سرمايه‌گذاری کند، چه ميزان دارايی، اعم از پول نقد، ملک، ماشين‌آلات و... دارد. ميزان بدهی ها و تعهدات شرکت به بانک‌ها، تأمين‌کنندگان مواد اوليه و... چقدر است؟ و در مجموع‌، آنچه که به عنوان سرمايه سهامداران شرکت يا اصطلاحا، حقوق صاحبان سهام، پس از کسر بدهی های شرکت از دارايی های آن باقی می ماند، چقدر است؟ همه اين اطلاعات، از طريق مطالعه ترازنامه شرکت قابل مشاهده است. در واقع، ترازنامه که همانند صورت سود و زيان، در پايان دوره مالی شرکت برای اطلاع سهامداران منتشر می شود، همانند يک تصوير واضح و شفاف، وضعيت شرکت را ازنظر ميزان دارايی ها، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام نشان می دهد. سرمايه‌گذاران برای مشاهده ترازنامه شرکت‌ها نيز همانند صورت سود و زيان، می توانند به پايگاه اينترنتی www.codal.ir مراجعه کنند

19

بیت کونیست

elnazroohamiz

24/اردیبهشت/1399

قیمت بیت کویین کاهش یافت اما در بلند مدت شاهد سیر صعودی آن خواهیم بود ولی در کوتاه مدت و در شرایط فعلی لرزه های اقتصادی را تجربه خواهد کرو

3

تحلیل تکنیکال

saeedgolij

24/اردیبهشت/1399

با مشاهداتی که انجام شد پس از سقوط ارز فرصتی برای خرید این ارز ایجاد میشود که در کوتاه مدت میتواند رشد خوبی را به همراه داشته باشد

2

قیمت بیت کوین

fazi.a

24/اردیبهشت/1399

میدونید چارت خیلی باهالی داره هر روز 1000 نفر میان پیش بینی میکنن بلاخره از اینهمه یکیش درست میشه بعد اونی که درست بوده دوتا نهنگ بش پول میدن تا جو سازی کنه و هیاهو این وسط راه بندازه خیلی زشته که اینقد مردمو احمق فرض میکنن دیگه دوره دعوا ساختگی با هزار دلار تموم شده :)) فقط میدونم کسایی که اینهمه فراض و نشیب تحمل کردن دیگه از این هزار دلار ریزشو 4 هزار دلار ریزش ترسی ندارن:))

15

بازار

mir bahman39

25/اردیبهشت/1399

بازار بورس اوراق بهادار ایران از جمله به رسمیت شناخته شد دستت را به رسمیت شناخته شده ولی از نظر من را به رسمیت شناخت اما این بار به

3

تحلیل قیمت بیت کوین

zahra turabi

24/اردیبهشت/1399

بیت کوین پادشاه ارز های دیجیتال شرایط بسیار متفاوتی را پشت سر گذاشته است و در همه ناملایمات سربلند بیرون آمده است و به نظر من همچنان به صعود خود ادامه خواهد داد

4

روند کاهشی بیت کوین پس از هاوینگ

Ali7634

24/اردیبهشت/1399

بیت کوین دوباره به 10000دلار رسید ولی در عرض 20ساعت قیمت ان کاهش 15درصدی پیدا کرد و افراد سرمایه‌گذاران را به چالش خواهد کشید.....

13

تحلیل‌ قیمت‌ بیت‌ کوین

tarahom

24/اردیبهشت/1399

قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته پایین‌تر از سطح میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه معامله شده است. این نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که خریداران حتی در این سطوح نیز تمایل به خریداری ندارند. سر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نیز به سمت پایین در حال خم شدن است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز وارد ناحیه‌ی منفی شده است. با شکست سطح اصلاحی 61.8 درصد فیبوناچی رالی اخیر در دو روز گذشته در قیمت 8,467.54 دلار، احتمال ریزش قیمت تا سطح 7,952.84 دلار وجود دارد.

11

خبری از صعود نیست

kavous_35

24/اردیبهشت/1399

کاربران ارزهای دیجیتال هاوینگ سوم بیت کوین را دیدند و انتظار برای صعود قیمت فعلا خیالی بیش نبوده است.در ادامه امسال باید دید آیا پادشاه عزم صعود میکند یا خیر؟

6

هاوینگ

mjda

24/اردیبهشت/1399

صد در صد بعد از هاوینگ سوم که هر هاوینگ هر ۴ سال یکبار رخ میدهد ارزش بیت کوین بیشتر میشود چون استخراج و پاداش استخراج کمتر میشود و بیت کوین هم با ارزش تر و هم گران تر میشود

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.