coingram
کوینگرام

بیشتر تراکنش‌های ریپل، ایاس و تزوس هیچ ارزشی منتقل نمی‌کنند!

24/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
بیشتر تراکنش‌های ریپل، ایاس و تزوس هیچ ارزشی منتقل نمی‌کنند!
Ripple
EOS
Tezos
XRP
5635
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پژوهش‌های جدید حاکی از آن است که بیشتر تراکنش‌های ریپل، ایاس و تزوس، هیچ ارزشی منتقل نمی‌کنند.

به گزارش کوین تلگراف، پژوهشی جدید نشان می‌دهد که تنها ۲ درصد تراکنش‌ها در دفتر کل ریپل و ۱۸ درصد تراکنش‌ها در دفتر کل تزوس ارزش منتقل می‌کنند. در بخش دیگری از این پژوهش آمده است که در بازه اول اکتبر ۲۰۱۹ تا ۳۱ دسامبر آن سال (۹ مهر تا ۱۰ دی ۹۸)، چیزی در حدود ۹۵ درصد تراکنش‌ها در ایاس به ایردراپ‌ توکن‌هایی تعلق داشته است که در حال حاضر بی ارزش‌اند.

دنیل پرز (Daniel Perez)، از کالج سلطنتی لندن و جیاهوا ژو (Jiahua Xu) و بنجامین لیوشیتز (Benjamin Livshits) از یوسی‌ال بلاک چین (UCL Blockchain) در مقاله خود به بررسی سه بلاک چینی پرداخته‌اند که ادعا می‌شود دارای بیشترین بازدهی در میان بلاک چین‌های پرکاربرد هستند. این مقاله با عنوان «می‌دانیم که چه چیزهایی را پشت سر گذاشته‌اند: بررسی تراکنش‌هایِ بلاک چین‌هایی با مقیاس‌پذیری بالا» به بررسی بلاک چین‌هایی می‌پردازد که ادعا می‌کنند مقیاس‌پذیری بالایی دارند.

در این تحقیق، تراکنش‌های هر شبکه دسته‌بندی شده و سپس در مقایسه با آماری کلی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. طبق یافته‌های این پژوهش، این سه بلاک چین (تزوس، ریپل و ایاس)، تراکنش‌های قابل توجهی را انجام داده‌اند، اما این تراکنش‌های دارای کاربردهای مناسبی نبوده‌ است. در بخشی از نتایج تحقیق می‌خوانیم:

تحلیل‌های ما نشان می‌دهد که تنها بخشی از این تراکنش‌ها با هدف انتقال ارزش انجام شده است. تنها ۲ درصد تراکنش‌ها در دفتر کل ریپل با انتقال ارزش همراه بوده است.

دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل، پیش‌تر عنوان کرده بود که وجود تراکنش‌های اسپم (بی ارزش)، نشانه سرعت بالا، مقیاس‌پذیری و ظرفیت بالای دفتر کل ریپل است. او این باره گفت:

تراکنش‌ها بسیار سریع و ارزان هستند و دفتر کل دارای ظرفیت بالایی است. مشوق کمی برای این مسئله وجود دارد که افراد تراکنش‌هایی با ارزش نزدیک به صفر را در شبکه قرار ندهند.

به گفته او، بخش عمده‌ای از این تراکنش‌ها توسط ربات‌هایی صورت می‌گیرد که به دنبال موقعیت در دفاتر سفارش می‌گردند و ضرر خاصی برای شبکه ندارند.

افزایش کارمزد تراکنش‌ها، باعث رفع این مشکل می‌شود، اما به فدا کردن تراکنش‌های دارای ارزش ختم می‌شود.

تیم تحقیقاتی این پژوهش، ۹۰,۰۰۰ حساب کاربری را مورد بررسی قرار داده است که در سال ۲۰۱۹، چیزی در حدود ۱۵۰ میلیون تراکنش ریپل انجام داده‌اند. این در حالی است که یک سوم این حساب‌ها، تنها یک تراکنش انجام داده‌اند و ۱۸ حساب متصل به صرافی هیوبی (Hubi)، مسئول نیمی از تراکنش‌ها هستند. این حساب‌ها یا متعلق به صرافی هیوبی بوده‌اند یا به صورت مرتب با حساب‌های متعلق به هیوبی ارتباط داشته‌اند. تمام ۱۸ حساب کاربری از یوآن چین استفاده می‌کردند و دارای تگ‌های یکسان‌اند.

در طولِ زمان تحقیق، ۹۵ درصد تراکنش‌های ایاس به ایر دراپ توکن‌های EDIOS مرتبط بوده است. این در حالی است که این توکن‌ها عملا ارزش چندانی ندارند:

قبل از عرضه توکن‌های EDIOS، چیزی در حدود ۵۰ درصد تراکنش‌های ایاس مربوط به بازی‌های شرط‌بندی بوده است. بخش دیگر نیز متعلق به انتقال توکن‌ها در اشکال دیگر سرگرمی مانند بازی‌هایی که شرط‌بندی نیستند یا پرداخت‌های سایت‌های غیر اخلاقی بوده است.

۸۲ درصد تراکنش‌ها در شبکه تزوس نیز به منظور امضای بلاک‌ها صورت گرفته است. در بخشی از تحقیق می‌خوانیم:

این [رقم] به این دلیل است که هر بلاک برای تایید در شبکه تزوس باید ۳۲ امضا داشته باشد و تعداد تراکنش‌های شبکه همچنان پایین است. دیگر تراکنش‌های تزوس نیز عمدتا برای انتقال دارایی‌ها میان حساب‌ها صورت گرفته است.

در بخش پایانی این تحقیق آمده است که این مسئله نشان از بازدهی بالای شبکه‌های بلاک چینی این ارزهای دیجیتال دارد، اما پتانسیل‌های آنها برای اهداف مد نظرشان، فاصله زیادی تا تحقق دارد.

منتقدین بیت کوین اس‌وی، این مسئله را به شبکه این ارز دیجیتال نیز تعمیم می‌دهند و عنوان می‌کنند که بیشتر تراکنش‌های این شبکه دارای ارزش نیستند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟


تحلیل کاربران

بازار اولیه

morteza20

25/اردیبهشت/1399

هنوز دوره اول ارز عای دیجیتال هستش و آینده خوبی داره. اللن یکم اوضاع خراب شده ولی درست میشه و رو به پیشرفته

16

تراکنش

mir bahman39

25/اردیبهشت/1399

تراکنش مالی به سایت زیر ربط دارد و سرمایه گذاران خارجی در ایران از جمله این مورد کمک به رسمیت شناختن آن دسته کسانی را هم برای پول

27

هدف وسیله را توجیح میکند ؟!

naser175

24/اردیبهشت/1399

باید دید هدف از راه اندازی و ایجاد ریپل ایاس و تزوس چی بوده و هست درسته خلق پول و ثروت از در واقع از هیچ برای سازندگان این ارزها که خب کاملا هم در این امر موفق عمل کردن پس دیگه جای حرفی باقی نمیمونه و از این نظر که همانا میلیاردر کردن سازنده بوده موفقیت آمیز بوده نمونش میلیونها دلار فروش ریپل توسط یکی ا سازنده هاش همین اواخر مخلص کلام ریپل و ایاس اگه برا شما آب نداره برا طراحش نون داشته

42

تنوع عرض ها

ninja123

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین که از لحاظ ارزش در رده توله بقیه مثه بیت کوین کش واتریوم و دوج هم شاید قیمتشون زیاد بالا نباشه اما طرفداری خاصی دارن اون وقت هم ارز هاتنوع پیدا کردن ک با ارزش یا فاقد ارزش بودن آنها چندان معلوم نیست

11

بازار بورس

M.nori

24/اردیبهشت/1399

عزیزان درآینده بازار بورس افزایشی خواهدشدنگران نباشید و همچنان سهامداری کنیدتازه واردهاخیلی مراقب باشند در خریدوفروش دربورس

32

بی ارزشی ریپل ، ایاس و تزوس

neda72

24/اردیبهشت/1399

پژوهشها حاکی از آن است که بیشتر تراکنشهای ریپل، ایاس و تزوس هیچ ارزشی منتقل نمیکنند.ریپر ۲ درصد تراکنش،تزوس ۱۸ درصد و ایاس ۹۵ درصد ارزش منتقل میکنند ک درحال حاضر بی ارزش هستند.

39

ریپل انتقال نمی یابد!!

hamid1373t

25/اردیبهشت/1399

با سلام . باید بگویم که متاسفانه از ۴ تراکنش انجام شده فقط یک تراکنش منجر به دریافت وجه توسط گیرنده وجه می شود در حالیکه مبلغ انتقال یافته از حساب پرداخت کننده کسر می شود و توسط سایت انتقال دهنده شناسه پرداخت، وضعیت پرداخت شده ،تاریخ پرداخت و مبلغ پرداختی صادر می گردد و در صفحه ی بایگانی پرداخت ها نیز قابل مشاهده است . اما از پشتیبانی ضعیفی نیز برخوردار است و اصلا پاسخگو نیستند. که در آینده این امر موجب عدم توجه و پیشرفت ارزش ریپل خواهد شد و موجب بی اعتمادی بیشتر مردم به ریپل را فراهم خواهد ساخت

21

تنوع ارزها

Bagro

24/اردیبهشت/1399

بیت کوین ک از لحاظ ارزش در رده اوله بقیه مثه بیت کوین کش و اتریوم و دوج هم شاید قیمتشون زیاد بالا نباشه اما طرفدارای خاصی دارن، اونقد هم ارزها تنوع پیدا کردن ک باارزش یا فاقد ارزش بودن آنها چندان معلوم نیس.

39

بی ارزش

mehzad

25/اردیبهشت/1399

هنوز بازار ارز دیجیتال خوب را نیفتاده واس همین بیشتر توکن ها بی ارزشن و دارن هی اینور و اونور میشن ولی اونا هم ی زمانی را میفتن

26

یکه تازی بیت کوین

alfereddo

24/اردیبهشت/1399

همانطور که شاهد هستیم هر روزه ارزهای دیجیتال براساس بلاکچین جدید به بازار عرضه میشوند و توسط ایردراپ ها و تبلیغات معرفی و در برخی موارد کاربردی شده ولی هیچ کدام توانایی مقابله با بست کوین را نداشته و ندارند و همسن امر هست که ارزش بست را بالا و بالاتر میبرد

29

اخ به حال اونا ;( ( لایک لطفا )

RezaHadipour

27/اردیبهشت/1399

اونایی که اعتماد کردن زود خسارتشونه دیدن این نشون میده هیچ کاری نباید عجولانه انجام بشه پس توصیه می کنم اول از ر کاری مشورت بگیرین

13

ریپل ایاس وتزوس

mahdsafar99

24/اردیبهشت/1399

یکی ازشگفت انگیزترین خبرهای روزودنیا است وبسیارجذاب وبهترازاین نمیشه وبهترین خبرعمرمه که شنیدم تابه الان بوده

34

انواع ارز

milad1368

25/اردیبهشت/1399

متاسفانه یا خوشبختانه ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستن حالا دیگه براساس سلیقه افراد مختلف برای بعضی خوشبختانس و بعضی بدبختانه اما در کل بیت کوین دیگه جایگاه و ارزش و اقتدار خودش بدست اورده و مورد قبول عموم قرار گرفته و بعیده ارز دیگه ای بتونه جایگاهش تهدید کنه

31

عرض بی ارزش

akouhi

24/اردیبهشت/1399

اونقده تعداداین ارزخا زیاد شده که ادم میمونه چی به چیه وکدوم برا چه کاریه یا کدومودرنظربگیره به نظرم وقت گذاشتن رو ارزهایی که تازه و اردنوارزششون کمه اشتباس ونباید بهادادبه اینها همین چندصدارزی که جلوترازبقیه هستند و اللخصوص سلطان ارزها برا تمام تجارت ها و کارها کفایت کنه ....وارزشش هم که جای خودشو داره ...

41

جایگاه بیتکویین

sadeghabrahimi

25/اردیبهشت/1399

جایگاه بیتکویین در بین کاربران و دردنیا جایگاه فوقالعاده ای میباشد وبااینکه ارزهای دیجیتال درحال افزایش هستند ولی بیتکویین جایگاه اول ارز دیجیتال را داراست

15

ارزش کم

acdcmpn

17/خرداد/1399

ارز دیجیتال هنوز خوب جا نیفتاده و اکثر افراد میگن ارز دیجیتال و اینا حرام هست و این نظریه اشتباه است لطفا مردم رو با افکار غلط گمراه نکنید

11

تراکنش ۳ ارز

saeidyazan

24/اردیبهشت/1399

تزوس،ریپل،ایاس تراکنش های قابل دوجهی انجام داده اند .در واقع تنها بخشی از این تراکنش ها با هدف انتقال ارزش انجام شده است.تنها ۲ درصد تراکنش ها در دفتر کل ریپل با انتقال ارزش همراه بوده‌.

37

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.