coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

67,103 $

3,858,422,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,133 $

180,162,450 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

581.5 $

33,437,975 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

173.95 $

10,002,125 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,557 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,127 $

179,794,450 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.523 $

30,073 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

6.45 $

370,875 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.1%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

۵ عامل مهم که نشان دهنده چشم‌اندازی مثبت برای بیت کوین هستند!

26/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
۵ عامل مهم که نشان دهنده چشم‌اندازی مثبت برای بیت کوین هستند!
Bitcoin
Halving
تحلیل
اخبار
5840
3 دقیقه

به گزارش کوینگرام به نقل از میهن بلاک چین ،

در حال حاضر چشم انداز کلان اقتصادی به شدت نامشخص و نامطمئن است. اما حتی با افزایش نرخ بیکاری و کاهش ارزش ارزهای سنتی، باز هم دلایل بسیار زیادی برای خوش بین بودن به بیت کوین وجود دارد. در این مقاله به ۵ مورد درباره اینکه هم چنان می‌توان به این ارز دیجیتال خوش بین بود پرداخته ایم.

۱- افزایش ۱۰ برابری قیمت بیت کوین طی یک الی دو سال پس از هاوینگ

علیرغم عدم قطعیت پیرامون هاوینگ بیت کوین و این موضوع که قیمت کمتر از انتظار بیت کوین ممکن است منجر به خروج ماینرها و آسیب پذیر شدن این شبکه شود، باز هم PlanB یکی از سرمایه گذاران و تحلیلگران ارز دیجیتال در خصوص هاوینگ بیت کوین مطمئن است.

وی معتقد است که هاوینگ پیش رو همانند دو هاوینگ گذشته عمل خواهد کرد. این هاوینگ نه تنها به ما اندیکاتورهای فاندامنتال را خواهد آموخت، بلکه باعث افزایش ۱۰ برابری قیمت طی دو سال آتی خواهد شد.

طبق مدل انباشت به جریان، PlanB افزایش قیمت ۱۰ برابری را طی دو سال پس از هاوینگ پیش بینی می‌کند.

۲- هیچکس نمی‌تواند بیت کوین شما را مسدود کند

این مفهومی است که احتمالا تاکنون کاملا مشخص شده است. اما در دوران عدم قطعیت و نامطمئنی اقتصاد جهانی که بانک ها، محدودیت برداشت را اعمال می‌کنند و حتی می‌توانند حساب شما را مسدود کنند، باید به یاد داشته باشید که هیچکس نمی‌تواند بیت کوین شما را مسدود کند و همواره در کیف پول شما ذخیره خواهد ماند.

در واقع هیچ عامل متمرکز و مرکزی نمی‌تواند در تراکنش های شما اختلال ایجاد کند. JP که یکی از طرفداران بیت کو‌ین می‌باشد توییت کرده است که حساب بانکی او به دلیل اقدامی که از نظر بانک مناسب نبوده است مسدود شده است. این اقدام چیزی نبود به جز خرید بیت کو‌ین. وی با طعنه بیان کرده است:

این اقدام به من یادآوری می‌کند که اصلا چرا به خرید بیت کوین پرداخته ام.

۳- بیت کوین یک انتخاب است، نه یک اقدام اجباری نظیر ارزهای سنتی

استیفن کول (Stephen Cole) یکی از سرمایه گذاران بیت کوین بیان کرده است که بیت کوین فراتر از انتقال ارزش بدون واسطه یا روشی کارآمد برای پس انداز است. بیت کو‌ین در واقع یک انتخاب آگاهانه برای خروج از سیستم کنونی است. وی در این خصوص گفت:

بیت کوین حق رای، اعتراض و تنها روشی است که می‌توانم در مقابل سیستم از کار افتاده، فاسد و زیان بار کنونی مبارزه کنم.

۴- بیت کوین فارغ از عوامل مرکزی و متمرکز است

از آنجایی که ادامه چاپ پول فدرال رزرو برای خروج شرکت های بزرگ و بانک های مرکزی سراسر جهان از بحران نشان داده است، ارزهای سنتی سرانجام با کاهش ارزش و در نتیجه تورم تدریجی مواجه می‌شوند.

بسیاری از مردم هم چنان متوجه این موضوع نیستند کن افزایش ۲۰ درصدی موجودی پول در واقع به معنای افزایش ۲۰ درصدی مالیات به دلیل افزایش قیمت ها می‌باشد.

در این دوران باید به خاطر داشت که هیچکس نمی‌تواند در امور بیت کو‌ین مداخله کند و باعث کاهش ارزش دارایی های مردم شود. چه مقدار بیت کو‌ین برای ضمانت و خروج شرکت ها صادر شده است؟ دقیقا صفر بیت کو‌ین.

۵- عدم ارتباط بیت کوین به بازارهای بورس

علیرغم روندهای مشابه اخیر بین بازارهای ارز دیجیتال و بازارهای بورس، اسکات ملکر (Scott melker) مشاور معاملات ارز دیجیتال هم چنان اذعان می‌کند که این دو بازار ارتباطی با یکدیگر ندارند.

آشوب اقتصادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است بالاخره از بین خواهد رفت و مشاهده خواهیم کرد که در بلندمدت، بیت کو‌ین و بازارهای بورس هر کدام مسیر خود را ادامه خواهند داد.

بنابراین به خاطر داشته باشید با اینکه شرایط جهان به نظر خوب نمی‌رسد اما دلایل بسیار زیادی برای خوش بین بودن به بیت کو‌ین وجود دارد که فقط به ذکر ۵ مورد از آن پرداختیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

ارز مجازی

Bagro

26/اردیبهشت/1399

با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده و دیگر عواملی ک بیان نشدن میتوان نتیجه گرفت ک بیت کوین سرمایه و پولی امن برای آینده اقتصاد ماست

25

بیت کویین

omid.hoshyar1361

27/اردیبهشت/1399

اینکه بیت کویین تحت هیچ شرایطی حتی باتوجه به روند بازارها قابل مسدودیت نباشه یکی از ویژگی‌های منحصر به فردیه که اون رو محبوبتر جلوه میده

4

عوامل ریزش بازار

rozhinsohrabi

26/اردیبهشت/1399

عوامل مختلفی باعث ریزش بازار در چند روز گذشته شد که به قرار زیر هستند. 1- عزل وزیر صمت و عدم شناخت بازار نسبت به سرپرست وزارت صمت 2- پولبک شاخص به یک میلیون واحد 3- رفتار سلیقه‌ایی مدیریت بازار در تائید و ابطال معاملات برخی نمادها بعد از بازگشایی 4- رشد مقطعی بازارهای موازی مانند بازار ارز و طلا و سکه و خودرو 5- تبلیغات گسترده‌ی بعضی از رساناها و کارشناسان مبنی بر ایجاد حباب در بازار سرمایه همه این عوامل مقطعی و زود گذر هستند و ان شاء الله بازار به‌زودی به‌مدار مثبت برمی‌گردد زیرا 1- نیاز دولت به بازار سرمایه برای فروش شرکت‌ها و دارایی‌ها 2- گذر آرام و آهسته از اقتصاد بانک محور به اقتصاد بر پایه بازار سرمایه 3- از بین رفتن تورم لجام گسیخته با جایگزینی بازارهای کاغذی نسبت به بازارهای فیزیکی 4- رشد سوددهی شرکت‌های بنیادی به‌علت افزایش تولید و افزایش قیمت‌ها (شاخص بهای تولید و شاخص بهای فروش) 5- افزایش چشمگیر تعداد سهام‌داران به‌ویژه با قابل معامله شدن سهام عدالت در آینده نزدیک همه این عوامل نشان از رشد بازار چه به‌صورت افزایش تعداد شرکت‌ها و چه به‌صورت افزایش حجم معاملات و همین‌طور افزایش قیمت‌ها قابل پیش بینی است.

25

بیت کوین آزاد

alirezabahosh

27/اردیبهشت/1399

این ارز وابسته به هیچ بازاری نبوده وهرکسی هم بخواد باعقل خودش سرمایه گزاری میکنه نه اجبارپس پیشرفت یعنی بیت کویین

4

بیت کویین

gh&gh

26/اردیبهشت/1399

سیاست خالق بیت کوئین خیلی حکیمانه بوده که از تمام ارزهای دیجیتالی قیمتش بالاتره این سیاست باید سرلوحه بقیه ارزهای مشابه باشه

7

وجه مشترک اقتصاد، سیاسی کردن آن است.

siavash1800

30/اردیبهشت/1399

اقتصاد چه سنتی چه دیجیتال، وقتی با سیاست و سیاسیون دنیا بخواهد تعریف شود یک حالت انحصار برای منافع ملی به خود میگیرد. درست است که ارز دیجیتال قابل تحریم نیست ولی باید پذیرفت که این قضیه هم به طور مطلق وجود ندارد. وجود خود تحریم همه موضوعات از جمله ارز دیجیتال را تحت شعاع قرار می‌دهد. پس باید پذیرفت که همه چیز نسبی است.

3

بله

hamedjangbogo

27/اردیبهشت/1399

مشخصا بیت کوین پیشرفت خواهد کرد و همین امر باعث خواهد شد که قیمت بیت کوین افزایش یابد طی یه مدت زمان مشخصی بعد از هاوینگ

13

بیت کویین

AmiramMnf

27/اردیبهشت/1399

خیلیا بودن که قبل از رشد چشم گیر بیت کویین، بیت کویین های خودشونو ب قیمت ناچیزی فروختن از دوستان من چندسال پیش دوتا بیت کویین هاشو به قیمت 85هزار تومان فروخت و الان پشیمانه این ارز هارو به عنوان سرمایه ببینین

6

آینده بیت کویین

Bist1234

27/اردیبهشت/1399

اکثر کارشناسان فعال در حوزه ارزدیجیتال براین باوراندکه آینده درخشانی برای بیت کویین پیشروست،کارشناسان براین باورند که روالی که بیت کویین درهاوینگ خودطی میکندروندیست که دردو هاوینگ قبلی نیز اتفاق افتاده است،یعنی تثبیت قیمت وبعدازمدت سعود

17

ارزش بیت کویین

zahra9451

29/اردیبهشت/1399

روز به روز شاهد بالا رفتن ارزش بیت کویین در بازار فعلی خواهیم بود زیرا پیشرفت بیت کویین در بازار باشناخت بیشتر مردم باعث بالا رفتن ارزش بیت کویین میشود

1

بیت کوین

pooyaa81

29/اردیبهشت/1399

بیت کوین یکی از بارزش ترین ارز دیجیتالی تا چند وقت اخیر خواهد این اطمینان من بابت اینکه خیلی از اقتصادانان به این ارز نظر خوبی دارند

2

رشد بیت کوین

._.narges

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین ب عنوان یک پناهگاه امن برای برای حفظ داراییها در طول بحران ها ب وجود اومده.و این مسئله تقویت شده ..با قیمت ها و روند فعلی خیلی از کارشناسان ب این باور رسیدن ک بین کوین در پایان سال ۲۰۲۰ ۱۷۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۲۱ تا ۱۰۰ هزار دلار برسه . تحول قیمت بیت کوین در اغاز سال هیچ تاثیر واقعی بر قیمت ان در طول سال ندارد و در کل روند افزایشی است. ارز دیجیتال ب علت قابل کنترل و محدود نبودن محدودیت ها افراد خیلی زبادی ب ان رو می اورند در کوتاه مدت ریزش داریم اما در بلند مدت حتما رشد خوبی خواهد داشت .

5

روش نوین

sicily

26/اردیبهشت/1399

طبق این گزارش میتوان برداشت کرد که بیت کوین جایگزین بهتری نسبت به روشهای پیشین معاملات و حتی سپرده کردن سرمایه اشخاص بشمار آورد. یکی از بارزترین ویژگی های این موضوع را میتوان بی تاثیر بودن سیستم مالیاتی نسبت به دارایی‌های اشخاص در سراسر دنیا بیان کرد. این موضوع یکی از مزیت‌های این برنامه است.نگرانی بلوکه شدن حساب افراد در زمان بحران و موضوعات دیگر بیانگر کارآمد بودن بیت کوین است.

9

برداشت آسان

alirezakiani1973

27/اردیبهشت/1399

با تشکر از همه مدیران کوئین گرام شرایط برداشت رو از خیلی وقت به این منوال هست و تغییراساسی نداشته یک مقدار آسان تر شود بیشتر تشویق میشوند و نفرات بیشتری جذب میشوند

8

بیت کوین

yaserfarokhzad

27/اردیبهشت/1399

بی شک آینده ی اقتصاد جهان در دست ارزهای دیجیتال می باشد و به طور ویژه نقش بیت کوین بسیار موثر هست...

7

بیت کوین

kavous_35

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین باتوجه به مزایایی که برای بازار سرمایه گذاری دارد و همچنین رشد چشمگیر آن در این سالها بهترین راه سرمایه گذاری است تا جایی که خیلی ها الان حسرت آن روزهایی را می خورند که قیمت این ارز محبوب پایین بود و نخریدند.

5

آینده ارز دیجیتال

ahmad1351

26/اردیبهشت/1399

امروز بیشتر کشورها به دنبال ارزهای دیجیتال و استخراج آن هستند که برخی کشورها بایسته هایی در مورد ارز دیجیتال دارندو حتا آنرا قانونمند کرده اند و برخی دیگر کشور ها در حال شناسایی آن میباشند که با قوانین خود تطابق بدهند پس می اوان گفت که ارزدیجیتال آینده خوبی دارد.در این خصوص آموزش همگانی لازم میباشد گه همگان از آن بهره ببرند.

7

بیت کویین

armin.2f

26/اردیبهشت/1399

آینده بازار بیت کوین نه تنها در ایران بلکه کشورهای دیگر در جهان به سمت نظم دهی و قانون گذاری حرکت خواهد کرد.

28

بیت کوین

vojdaniy

29/اردیبهشت/1399

بیتوکوین رشت خوب و چشمگیری داش ولی از ۱۰۰۰۰به ۸۰۰۰رسید تقریبا البته بخاطر هاوکینگ بود ولی بااین حال بازم به نزدیکیه ارزش قبلیه خودش رسید با این حال روز به روز به ارزشش داره افزوده میشه

2

بیتکویین

afshin10

28/اردیبهشت/1399

باتوجه به مبادلات ارزی قطعا بیتکویین و ارز های دیجیتالی در سال های اینده بازار سرمایه بهتری خواهند داشت

3

افزایش حجم خرید وفروش

۰۹۱۹۸۰۰۴۲۴۶

27/اردیبهشت/1399

در کوتاه‌مدت، معامله‌گران باید حجم معاملات را زیر نظر بگیرند. افزایش در حجم فروش می‌تواند نشان‌دهنده‌ی رسیدن قیمت به ۹٬۲۰۰ و ۹٬۱۵۰ دلار باشد. از سوی دیگر، افزایش حجم خرید می‌تواند به شکست الگوی پرچم سه‌گوش بالا‌تر از مقاومت ۹٬۴۰۰ دلار کمک کند.

16

پنج عامل چشم انداز مثبت بیت کویین

ahyacom

27/اردیبهشت/1399

در روزگاری که تمام اگاهان صاحب نظران وکلا کسانی که در زمینه ارز دیجیتال کار میکنند همه را تشویق به وارد شدن به بازار بیت کویین میکنند وبا ارزشی که بیت کویین دارد وبالاتر هم میرود چرا نباید بیت کویین چشم انداز مثبت داشته باشد##$

6

بیت کوین

mjda

28/اردیبهشت/1399

اگر پول زیاد دارید و خواهان سود زیاد هستید در کاهش های لحظه ای بیت کوین بیت کوین بخرید که با نگهداری آن سود زیاد میکنید و اگر هم در افزایش چند روزه نیز بفروشید باز هم سود خوب میکنید "لطفا لایک فراموش نشود"

2

بیت کوین

meghdadkordjazi

27/اردیبهشت/1399

در حال حاضر عرصه مبادلات سودآورد دست پول های اینترنتی است خوب شما در نظر بگیرید وقتی کشورهای اروپایی و آسیایی و آفریقایی و آمریکایی تلاش میکنن برای ارتقاء دادن مبالق ارزیشون چطور میشه روی قیمت بیت کوین حساب باز نکرد مخصوصا با این رکود اقتصادی افتضاع توی این چند سال گذشته

9

افزایش ۱۰درصدی بیت کویین در اینده ایی نزدیک

bigcoin

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین در اینده با رشد ۱۰درصدی طی یک سال اینده خواهد داشت و باتوجه به وجود نقدینگی بین مردم پس از کاهش سود بانکی به علت درخواست بیش از اندازه قیمت بیت کویین افزایش خواهدیافت.

4

بیت کوئین یک انتخاب است

hiseinasadi777

29/اردیبهشت/1399

جلوگیری از پول شویی و دلالی یکی از مهم ترین مواردی است که می‌تواند انگیزه لازم برای جایگزینی به جای پول رو در هر جامعه ای قوت ببخشد

1

بیت کوین جهت معاملات

alfereddo

27/اردیبهشت/1399

صاحبان کسب‌کارهایی که بیت کوین را به عنوان روش پرداخت انتخاب می کنند روز به‌ روز در حال افزایش است؛ اما به‌ هر حال به از میان رفتن پاداش‌هایی که به شکل بیت کوین به ماینرها برای تائید اعتبار تراکنش‌ها تعلق می‌گیرد، کارمزد تراکنش‌ها کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به‌جای فروش بیت کوین‌هایشان برای کسب سود، آن‌ها را ذخیره کنند.

15

بیت کوین

marzi

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین یک غول ارزی هست که دارد به سمت خوبی پیش میرود جایی که مردم در آینده نزدیک همه به خرید آن میپردازند

6

بیت کویین محبوب ثروتمندان

ro_Hosin

27/اردیبهشت/1399

ثروت مند واقعی کسی است که از فکر و نبوغش استفاده کنه و به سود و ثروت برسد بیت کویین بارز یک هوش هوشمند هست که هیچ ارزی تاکنون به ارزش آن پیدا نشده ....

15

سرمایه گذاری ...

milad12

28/اردیبهشت/1399

اونایی که بیت کوین استخراج میکنن .ما هم چجوری غیر مستقیم تو سهم اونا شریک باشیم ؟ مثلا بدون دستگاه ماهم از در امد حاصل اون بهرمند شیم . چون من ادم های دیدم ک بدون دستگاه دارم با افرادی دارن کارمیکنن . حالا همچین سایت های هست ؟ که هرمی نباشه ؟ ی سایت معتبر ؟ خوشحال میشم یکم در مورد این موضوع گپ بزنیم و نظر دوستان رو هم بدونم .

3

ارزهای دیجیتال و آینده

yaser.n

26/اردیبهشت/1399

در آینده نچندان دور کل مردم مجبور به استفاده از ارزهای دیجیتال و بیت کوین میشوند ، مطمئنا اکثر دولتها برنامه ریزی برای آینده انجام داده اند

19

۵ مورد آموزنده

ro_Hosin

27/اردیبهشت/1399

با توجه به ۵ مورد آموزنده در رابطه با بیت کویین نشان میدهد که بیت کویین با بلاگچین قوی و دست سازنده اش دست مریزاد ....هیچ چیزی نمیتواند جای ارز بیت کویین را بگیرد و از دور خارج کند

13

بیت کویین محبوب ثروتمندان

ro_Hosin

27/اردیبهشت/1399

ثروت مند واقعی کسی است که از فکر و نبوغش استفاده کنه و به سود و ثروت برسد بیت کویین بارز یک هوش هوشمند هست که هیچ ارزی تاکنون به ارزش آن پیدا نشده ....

13

بیت کوین

slcreza

26/اردیبهشت/1399

به عنوان پادشاه رمزارزها که اولین نوع خودش هست خیلی هم داره خوب پیش میره! دولتمردان و اقتصاد دان های جهان داره به سوی استفاده از این تکنولوژی روی خوش نشون میده

20

ارزدیجیتال

yaser1376

27/اردیبهشت/1399

علیرغم وجوداین ویروس درجهان وبازارآشفته بورس درجهان درآینده نزدیک شاهدپیشرفت چشم گیر ارزدیجیتال خواهیم بود.

4

ارزهای دیجیتال

حصین

26/اردیبهشت/1399

هر روز شاهد پیشرفت های جدیدی در زمینه های مختلف هسیم و ارز دیجیتال هم یک پیشرفت بزرگ است ک نسبت به پول کاغذی خیلی بهتر است.

21

.

alirabiei82

29/اردیبهشت/1399

و تعداد کمی از افراد جهان ان را استخراج میکنند اما با گذر زمان اشنایی با بیتکوین بیشتر و به یکی از ارزشمند ترین پول ارزی جهان تبدیل میشود

2

بیت کویین

@Hosen1380

29/اردیبهشت/1399

بیت کویین قطعا و ۱۰۰٪ جایگزین پول و ارز های دیگ خواهد شد چون همه مردم فکرشون اینه که راحت پول در بیارن

3

بیت کوین

alireza1214

26/اردیبهشت/1399

بیت کوین مفهومی است که احتمالا تاکنون کاملا مشخص شده است. اما در دوران عدم قطعیت و نامطمئنی اقتصاد جهانی که بانک ها، محدودیت برداشت را اعمال می‌کنند و حتی می‌توانند حساب شما را مسدود کنند، باید به یاد داشته باشید که هیچکس نمی‌تواند بیت کوین شما را مسدود کند و همواره در کیف پول شما ذخیره خواهد ماند. در واقع هیچ عامل متمرکز و مرکزی نمی‌تواند در تراکنش های شما اختلال ایجاد کند. JP که یکی از طرفداران بیت کو‌ین می‌باشد توییت کرده است که حساب بانکی او به دلیل اقدامی که از نظر بانک مناسب نبوده است مسدود شده است. این اقدام چیزی نبود به جز خرید بیت کو‌ین. وی با طعنه بیان کرده است:

26

عالی

erfan.dokoohaki

27/اردیبهشت/1399

۵ دلیل ذکر شده نشان بر اهمیت ازرهای دیجیتال نظیر بیت کوین میباشد.دولت ایران سال هاست که طلا دیجیتال را به رسمیت شناخته پس با اندکی تفکر خواهیم فهمید که جهان اینده مطعلق به ارزهای دیجیتال میباشد و سنت های دیرینه پول در حال محو شدن میباشند.

4

بیت کوین به عنوان دستمزد

morygold

27/اردیبهشت/1399

جدا از نکاتی که بالا گفته شد می توان به این اشاره کرد که بیت کوین می تواند دستمزد کاری باشد که انجام می دهید .

11

عوامل نشان دهنده ارزش بیت کوین

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین بعدازسه سال ازمعرفی شدن جایگاه خوبی بعنوان یک سرمایه گذاری جدید با خدمات بهترازارزهای رایج تراکنش سریع وتمرکزی نبودن ونداشتن مشکلات دیگر حال باافت اقتصاد وافت شدید وکم شدن سود سرمایه گذاری های دیگر درمقابل بیت کوین وداشتن مقدارثابت ومعین ونداشتن مرض سیاسی وبیشترشدن طرفداران سرمایه گذاری یادادوستد بااین ارز بیت کوین رابعنوان یک سرمایه گذاری مطمئن بیش ازپیش نشان میدهد

3

abol

AbolKhan

27/اردیبهشت/1399

واقعا برای خیلی از افراد ک تونسته شغل ایجاد کنه و خیلی ها هم با کمترین امکاناتی ک داشتن شروع کردن و الان هم وضع خوبی دارن اگ کسی بره دنبالش واقعا عالیه

6

چشم انداز

amin_33

29/اردیبهشت/1399

یکی از بهترین راه های سرماگذاری با وجه به شرایط کرونایی،قیمت نفت و رکود بازار طلا و مسکن ارزهای دیجیتال میباشد.چون فناوری اینده و رو به پیشرفت است و روزبه روز محبوبیت و شناخت بیشتری نسبت به ان ایجاد میشود.

4

بیت کویین

asadyan

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین میتونه یک سرمایه گذاری مطمعن برای بلند مدت باشه و صدرصد این ارز دیجیتالی رو به روش است پس بهترین روش برای سرمایه گذاریهای بلند مدت هست

5

بیت کوین

muli8523

28/اردیبهشت/1399

سلام و ارز ادب و خسته نباشید خدمت همه زحمت کشان این اپلیکیشن هیچ چیر نمیتونه بیت کوین رو تحت تاثیر قرار بده.نواسانات پایدار نیستند

3

پادشاه

Hamza

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین باتوجه به مزایایی که برای بازار سرمایه گذاری دارد و همچنین رشد چشمگیر آن در این سالها بهترین راه سرمایه گذاری است تا جایی که خیلی ها الان حسرت آن روزهایی را می خورند که قیمت این ارز محبوب پایین بود و نخریدند

20

عوامل موثر

neda72

26/اردیبهشت/1399

افزایش قیمت پس از هاوینگ،عدم مسدودی بیت کوین،بیت کوین یک انتخاب است و متمرکز،بیت کوین ب بازار بورس ارتباط ندارد

31

افزایش قیمت

alfereddo

27/اردیبهشت/1399

بلاک چین بیت کوین برای تعداد کوین‌های قابل‌استخراج یک محدودیت ۲۱ میلیونی تعیین کرده است. این کمیابی آنجا بیشتر به چشم خواهد آمد که بدانیم از این تعداد، حدود چهار میلیون کوین یا برای همیشه از دست خواهد رفت یا گم خواهد شد. تعداد بیت کوین‌های در چرخش در سال ۲۱۴۰ در بهترین حالت ۱۷ میلیون کوین خواهد بود. با مشاهده موفقیت‌های روزافزون بیت کوین، هرروز افراد بیشتری خواهان مالکیت آن خواهند بود. در این میان هاوینگ‌های موفق بیت کوین هم پاداش ماینرها برای تائید تراکنش‌ها را تا حدودی کاهش خواهد داد و قیمت بیت کوین نیز در پاسخ به تقاضای شدید مردم برای همیشه و به‌ طور مداوم افزایش می‌یابد

10

بیت کوین

ahmadmostafair

27/اردیبهشت/1399

بیت کوین برگرفته از کلماتیست که خود سازنده خانه خود میباشد و هیچ مشکلی نمیبینم که نشه این مجموعه را گمراه کرد پس بیت کوین ماندگار هست همچون اوز و دوستانش

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.