coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3%

69,929 $

4,034,903,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

21.2%

3,797 $

219,082,861 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

57,660 تومان

Tether

Tether

usdt

6.4%

615.3 $

35,505,118 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

177.85 $

10,261,945 تومان

Solana

Solana

sol

21.3%

3,798 $

219,144,600 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.9998 $

57,688 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.8%

0.5435 $

31,360 تومان

XRP

XRP

xrp

9.7%

0.1675 $

9,665 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.2%

6.39 $

368,703 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آتاری یک گام دیگر برای عرضه ارز دیجیتال خود برداشت

27/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
آتاری یک گام دیگر برای عرضه ارز دیجیتال خود برداشت
Atari
ارز دیجیتال
اخبار
4313
3 دقیقه

به گزارش کوینگرام به نقل از سایت ارزدیجیتال ،

همکاری جدید شرکت آتاری، بستری را برای به‌کارگیری گسترده توکن‌های مخصوص بازی توسط این غول بزرگ بازی سازی مهیا خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، آتاری توافق همکاری خود را با شرکت آرکین نتورک (Arkane Network) امضا کرده است. آرکین نتوورک شرکتی فعال در حوزه خدمات بلاک چینی است و قرار است تا به آتاری کمک کند تا از دارایی‌های دیجیتال در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کند.

در بیانیه‌‌ای که در ۱۴ ماه می (۲۵ اردیبهشت ۹۸) منتشر شد، آمده است که توسعه‌دهندگان به دنبال بهره‌گیری از توکن‌های آتاری در قسمت‌های مختلف بازی‌ها هستند.

آتاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت بازی سازی، تا به اینجای سال ۲۰۲۰ چندین مقاله با همین محوریت ارائه کرده. آتاری ماه مارس (اسفند) نیز خبرِ عرضه توکن‌هایش را اعلام کرد. علاوه بر این توکن‌ها، آتاری قصد دارد تا یک پلتفرم سرگرمیِ غیرمتمرکز و چند منظوره نیز راه‌اندازی کند. این پلتفرم قرار است تا به یک پلتفرم سرگرمی در حوزه فیلم، بازی‌های رایانه‌ای و موسیقی بدل شود.

آرکین نتوورک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ارائه خدمات به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، رابط‌های برنامه‌نویسی (API) و دیگر کاربردهای بلاک چینی است و حالا ورود آن به بخش بازی‌های رایانه‌ای و همکاری‌اش با آتاری را می‌توان به فال نیک گرفت. در بیانیه آغاز همکاری آتاری و آرکین نتوورک آمده است که آرکین به برنامه‌نویسان آتاری کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال را در بازی‌های خود بگنجانند. به علاوه، آرکین نتوورک قرار است تا توکن‌های آتاری (آتاری توکن) را با بازی‌های این شرکت سازگار کند تا بتوان به راحتی از آنها در این بازی‌ها استفاده کرد.

فرد چسنیز (Fred Chesnais) مدیرعامل آتاری، در این بیانیه اظهار داشت که شرکت آتاری این همکاری را حرکتی صحیح در استفاده از بلاک چین در بخش سرگرمی‌های تعاملی می‌داند. در این بیانیه همچنین آمده است که استفاده از بلاک چین باعث پیش برد برنامه‌های آتاری در جهت استفاده از دارایی‌هایش در حوزه تبادل ارزش خواهد شد.

در این توافق ذکر شده است که آرکین در زمینه عرضه آتاری توکن نیز با این شرکت همکاری خواهد داشت، این در حالی است که صحبتی از جزئیات این «عرضه» اعلام نشده است و نمی‌توان فهمید که منظور آتاری از «عرضه» آتاری توکن چیست.

تیم دیرکسنس (Tim Dierckxsens)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت آرکین، در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با اینکه منظور آنها از «عرضه» آتاری توکن چیست، ضمن اشاره به جنبش بازی‌های رایگان، افزود که بازی‌های رایگان معمولا بر روی روش‌های درآمدزایی در داخل بازی تکیه می‌کنند. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که تغییر رویه به سمت این قبیل بازی‌ها (رایگان) سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه با مشکلات مالی روبه‌رو شوند. به عقیده او، بلاک چین می‌تواند در حوزه‌های زیادی به بهبود شرایط کمک کند.

دیرکسنس گفت که آرکین منابعی را که شرکت‌های بازی سازی برای به‌کارگیری فناوری بلاک چین به آن‌ها نیاز دارند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. او مدعی است که این کار باعث ایجاد مزیت‌هایی برای گیمرها می‌شود و درآمدزایی شرکت‌ها را بهبود می‌بخشد. او در ادامه افزود:

ارزهای دیجیتال (مانند آتاری توکن) می‌توانند به عنوان پول درون بازی عمل کنند یا می‌توان دارایی‌های درون بازی را به شکل دارایی‌های توکنی درآورد و از آنها به شکل توکن‌های منحصر به فرد (یا توکن‌های کمیاب) در آورد.

در ماه مارس آتاری همچنین از مشارکت با شرکت بلاک چینی سندباکس (Sandbox) خبر داد. این شرکت پلتفرمی است که در حوزه درآمدزایی در ازای انجام بازی‌های رایانه‌ای و تولید محتوا فعالیت می‌کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

آتاری‌ چیست

tarahom

27/اردیبهشت/1399

آتاری (به انگلیسی: Atari) یک شرکت و نام تجاری با مالکان چندملیتی است که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هم‌اکنون زیرنظر شرکت آتاری اینتراکتیو فعالیت می‌کند؛ شرکت‌هایی که همگی از شرکت مادر آتاری اس‌ای پیروی می‌کنند.[۱]شرکت اصلی آتاری در سال ۱۹۷۲، توسط نولان باشنل و تد دابنی پایه‌گذاری شد. شرکتی که از همان آغاز، پیشرو در زمینه بازی‌های ویدئویی، کنسول‌های بازی و رایانه‌های خانگی بود. محصولاتی چونپونگ و آتاری ۲۶۰۰ از تولیدات محبوب و پرفروش این شرکت به حساب می‌آمد. این محصولات و فعالیت‌های شرکت آتاری، کمک شایانی را برای معرفی سیستم‌های رایانه‌ای در پیشبرد صنعت سرگرمی از ۱۹۷۰ تا میانه ۱۹۸۰ انجام داد.

21

اتاری گامی دیگر دراستفاده ازارزدیجیتال

زارع

27/اردیبهشت/1399

شرکت بزرگ اتاری برای تولید بازیهای خود مبنارااستفاده بر بلاک چین وارزهای دیجیتال قراردادوتولیدکنندگان رابرای تولید بازی های رایانه ای رابرپایه بلاک چین برنامه ریزی کردند

12

آتاری

fazi.a

28/اردیبهشت/1399

با تشکر از مقاله خوب شما جالب بود فکر نمیکردم شرکت آتاری کلا هنوز وجود داشته باشه و فعال باشه آتاری بازی شیرین دوران کودکی

2

اینده

s.fa.h

28/اردیبهشت/1399

بی شک اینده در تصرف ارزهای دیجیتال است و تمام تلاش شرکت ها برای ورود به ان هر چه زودتر است تا بتوانند بیشتر و بیشتر از مزایای ان بهرمند شوند

0

بهترین تصمیم

nazsad

28/اردیبهشت/1399

آتاری یک شرکت قدیمی و قدرتمند تو بازی سازی که تغییرات زیادی تا به امروز انجام داده و باعث پیشرفت های زیادی در صنعت گیم شده با امضاء این قرارداد خیلی عالی میشه به جای گرفتن جان یا کشتن و امتیاز گرفتن بشه توگن گرفت که قابل خرید و فروشه و با این کارافراد بیشتری جذب میکنه

2

خرید و فروش

Amirabbas_gh

27/اردیبهشت/1399

بهترین کار برای شرکت ها همینه که از ارز دیجیتال استفاده کنند مثلا من یا خیلی افراد دیگه که علاقه به بازی های کامپیوتری داریم ولی دسترسی به مستر کارت و ... نداریم برای ما اگ همه شرکت ها این امکان و بزارن خیلی راحت میشه خرید و فروش کرد

7

بلاک چین

lida.sb

27/اردیبهشت/1399

به بلاک چین (blockchain) می‌توان به عنوان یک دفتر حسابداری نگاه کرد که تمام فعالیت‌ها، نقل و انتقالات، مالکیت ها و ارزش‌گذاری‌های واحدهای پولی دیجیتال را درون خود ثبت و ضبط می‌کند. بلاکچین تعداد محدودی از انتقالات را درون خود دارد که با گذر زمان این مقدار افزایش پیدا می‌کند.

10

گام بزرگ

mehrshad20

28/اردیبهشت/1399

این یه گام بزرگ برای شرکت اتاری خواهد بود اگر برای بازی ها هم جایزه ای ناچیز بگذارن قطعا طرفدار های زیادی پیدا میکنن و هزاران برابر چیزی گ جایزه بدهند گیرشون میاد

0

یاد ایام

soheilstar

27/اردیبهشت/1399

یادش بخیر روزگاری که دلخوشی ما آتاری بازی کردن بود و حالا این غول قدیمی بازیها قدم به تکنولوژی و صنعت رمز ارزها خواهد گذاشت. به نظر میرسد طرفداران بسیاری از این ارز دیجیتال استقبال کنند.

14

یاد بچگی

yaser.n

27/اردیبهشت/1399

دوراز فضای مجازی و ارزهای دیجیتال و بلاکچین یاد بازی های دوران کودکی افتادم دم سازنده شرکت آتاری گرم که لطف بزرگی به مردم در حوزه سرگرمی کرد.

14

اتاری

masouoti

29/اردیبهشت/1399

اتاری که اسمش میاد همه یاد سوپر ماریو میفتیم...دستگاه اتاری کجا و ایکس باکس و پلی ۴ کجا؟پیرشدیم اقا. واقعا حرکت علم و پیشرفت بسرعت نوره.همه دوستان باید دراین علم و پیشرفت سهیم باشند.

0

ورود گیم ساز ها به ارز دیجیتال

shahkar71

27/اردیبهشت/1399

کم کم دیگه کمتر شرکتی پیدا میشه که نخواد وارد عرصه ارزهای دیجیتال بشه البته با ورود زودتر میتوان بر سرمایه آن شرکت افزود چون آینده در تسخیر ارزهای دیجیتال خواهد بود.

14

آتاری

Saeidmallaki

27/اردیبهشت/1399

شرکت آتاری یکی از قدیمیترین شرکتها در امر ساخت بازی های کامپیوتریست . و ورود این شرکت رو به رمز ارز ها میتوان خیر مقدم گفت و میتوان گفت باعث زیباتر و جذابتر شدن این بازار میشه

6

عرضه بی حد رمز ارزها

gh.kh

27/اردیبهشت/1399

دیگر طوری خواهد شد که هر شرکتی در هر سطحی صاحب رمز ارز مربوط به شود و تا بی نهایت رمز ارز داشته باشیم که البته با این کار دنیای رمز ارزها بی ارزش خواهد شد و هیچ کس به آنها اعتنایی نخواهد کرد مگر ان که قوانین حمایت گرانه از رمز ارزها از طرف دولتها تصویب شود و سایر رمز ارزها که تحت حمایت دولتی نباشند عملا بی ارزش و حذف شوند.

9

ارز

maryam22

27/اردیبهشت/1399

الان دیگه اکثرا مردم وارد عرصه ارز دیجیتال میشن چون الان وضعیت اقتصادی کشور بده وبااین کار میشه راحت کسب درامد کرد

6

آتاری

adeel mehdi

27/اردیبهشت/1399

علاوه بر این توکن‌ها، آتاری قصد دارد تا یک پلتفرم سرگرمیِ غیرمتمرکز و چند منظوره نیز راه‌اندازی کند. این پلتفرم قرار است تا به یک پلتفرم سرگرمی در حوزه فیلم، بازی‌های رایانه‌ای و موسیقی بدل شود. آرکین نتوورک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ارائه خدمات به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، رابط‌های برنامه‌نویسی (API) و دیگر کاربردهای بلاک چینی است و حالا ورود آن به بخش بازی‌های رایانه‌ای و همکاری‌اش با آتاری را می‌توان به فال نیک گرفت

17

اردر ترس چیه؟

rozhinsohrabi

27/اردیبهشت/1399

✅اردر ترس به اردرهایی گفته می شود که بیشتر برای جمع کردن سهم از افراد به خصوص افراد حقیقی استفاده میشه به این صورت وقتی فرد یا افرادی تصمیم به جمع کردن سهمی دارند سعی میکنند که با ترساندن سهامداران آنها را وادار به فروش در قیمتهای پایین کنند. مثلا وقتی می خواهند در نماد #کالا اردر ترس بذارند، در قسمت فروش و اصولا در ردیف سوم تعداد بالا اردر فروش میگذارند مثلا سیصد هزار تا وقتی برخی از حقیقی های به خصوص تازه واردها، این اردرها را در قسمت فروش مشاهده می کنند ترس وجودشان را برمی دارد که چه فروشنده های قوی پیدا شده و از ترس ریزش سهم، سهم خود را در پایین تر از قیمت اونها برای فروش میذاره غافل از اینکه همانها در قسمت خرید، اردر خرید گذاشته اند و هر چه مردم بیچاره و ترسو بفروشند اونها با کمال میل سهمشان را می بلعند و در نهایت هم اردر فروششان را لغو می کنند. به این اردرها که جهت ترساندن سهامداران و به منظور جمع کردن سهم در قیمت های مناسب گذاشته می شوند، اردر ترس می گویند.

23

فیلم

samzaidi

27/اردیبهشت/1399

اگر فکر داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که این توکن ها آتاری قصد دارد تا یک پلتفرم قرار است تا به یک پلتفرم سرگرمی در حوزه فیلم وغیره بشود

14

آرکین

Bist1234

27/اردیبهشت/1399

آتاری  یک شرکت و نام تجاری با مالکان چندملیتی است که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هم‌اکنون زیرنظر شرکت  آتاری اینتراکت فعالیت می‌کند؛که جدیداباشرکت آرکین که در حوزه بلاک چین فعالیت داردتفاهم نامهای امضا کرده درجهت سیستم بلاک چین رادربازی های خودگسترش دهد

20

آتاری

muli8523

28/اردیبهشت/1399

سلام و ارز ادب نمیدونم چرا تا اسم آتاری میاد اولین چیزی که تو ذهنم میاد اون بازی هواپیما بود که مختص آتاری های نواری قدیم بود میاد.خیلی جالب بودن

3

بایک تیر دو نشان زدن.اتحاد

bigcoin

27/اردیبهشت/1399

بسیار ایده خ ببست به جهت اینکه با این اقدام هر ۴طرف سود خواهند برد.گبمر ها با استفاده از بازبهای رایگان اتاری هم سرگم میسوند و هم تبدیل به ماینر میشوندو درامد کسب خواهند کرد.شرکت اتاری هم هموارد دنیای ارزهای دیجیتتل میشود و هم با تکیه بر منبع درامدی از داخل بازی های رایگان مثل تبلیغات افزایش درامد خواهد داشت.شرکت ارز دیجیتتل هم با کمک اتاری و گیمر هایش درحال تولید یک ارز دیجیتال جدید هستند.کلا میشه گفت که گیمیر ها با پلی کردن گیم هم سرگرم میشوند هم ماین خواهند کرد که خیلی جالب و نوارانه بود.افرین

7

انقلابی در صنعت آتاری

kavous_35

27/اردیبهشت/1399

نظر جالب مدیرعامل آتاری درباره پیشرفت و سرمایه گذاری در بلاک چین و ارز دیجیتال: بلاک چین نقش مهمی در زندگی ما خواهد داشت. این فناوری تحول بزرگی در دنیا به وجود خواهد آورد. بلاک چین آمادگی این را دارد که فضای اقتصادی، تراکنش های آنلاین و صنعت بازی های ویدیویی را به کل عوض کند! تکنولوژی بلاکچین آماده ایفای نقش مهمی در محیط زندگی ما است و اگر انقلابی ایجاد نکند مطمئنا تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد… امیدوارم که روسای شرکت های بزرگ کشور ما هم همچین فکرایی توی سرشون باشه اما افسوس نیست!

4

آتاری

Hamza

27/اردیبهشت/1399

استفاده از ارزهای دیجیتال در بازی های آتاری گامی خلاقانه و لازم خواهد بود چون نیازهایی مانند پاداش دهی و...با ارز دیجیتال به بهترین نحو ممکن برطرف می شوند

3

اتاری

AmiramMnf

27/اردیبهشت/1399

شکرت های زیاد هستن که قسط وارد شدن به بلاکچین و دارن تا بتونن موفق باشن تا با سرمایه ای که دارن از ارز های بنامی باشن

8

عالی

morteza1992

27/اردیبهشت/1399

این واقعا عالی میشه و بازی ها هم هیجان بیشتری پیدا می‌کنند. هم بازی میکنی و هم توکن جمع میکنی. استخراج با بازی کردن خیلی خوب میشه البته الانم بعضی سایت ها هستند که همچین بازی های آنلاینی دارند ولی بازی های واقعا مبتدی هستند و اونقدرها توکنی نمیدن که ارزش بازی کردن با اون بازی های در پیتی رو داشته باشه

1

آتاری توکن

haghverdi

27/اردیبهشت/1399

به زودی شاهد ورود «آتاری توکن» به قطار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. همچنین، به نقل از fortune، آتاری اعلام کرده که توکن دیگری تحت عنوان «پانگ» نیز به بازار عرضه خواهد شد. گفته شده که آتاری توکن در پلتفرم بازی های دیجیتالی و پانگ توکن در کازینو های آنلاین قابل استفاده خواهد بود.

5

انقلابی در صنعت بازی‌های ویدیویی

behrouzdesign

27/اردیبهشت/1399

نظر جالب مدیرعامل آتاری درباره پیشرفت و سرمایه گذاری توی دبلاک چین و ارز دیجیتال: بلاک چین نقش مهمی در زندگی ما خواهد داشت. این فناوری تحول بزرگی در دنیا به وجود خواهد آورد. بلاک چین آمادگی این را دارد که فضای اقتصادی، تراکنش های آنلاین و صنعت بازی های ویدیویی را به کل عوض کند! تکنولوژی بلاکچین آماده ایفای نقش مهمی در محیط زندگی ما است و اگر انقلابی ایجاد نکند مطمئنا تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد… امیدوارم که روسای شرکت های بزرگ کشور ما هم همچین فکرایی توی سرشون باشه اما افسوس نیست افسوووووس...

16

اتاری

miladostadi

27/اردیبهشت/1399

فناوری بلاک چین نقش مهمی در زندگی ما خواهد داشت. این فناوری تحول بزرگی در دنیا به وجود خواهد آورد. بلاک چین آمادگی این را دارد که فضای اقتصادی، تراکنش های آنلاین و صنعت بازی های ویدیویی را به کل عوض کند! تکنولوژی بلاکچین آماده ایفای نقش مهمی در محیط زندگی ما است و اگر انقلابی ایجاد نکند مطمئنا تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد

10

شرکت اتاری

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

27/اردیبهشت/1399

شرکت اتاری قدیمی ترین عرضه. کننده بازی های دیجیتالی از سی سال پیش است ودرامد خوبی هم داشته ودارد حال برای تبلیغ توگن وسرمایه گذاری چند قرارداد درساخت بازیهای جدید باجایزه توگن امضا کرده که بجای امتیازات متداول دادن جان درکشته شدن ورفتن به مرحله بعد ازتوگن جایزه که قابلیت دادوستد دارد استفاده کند تاتوگن جدید معرفی شود

8

ارزهای دیجیتالی

fatikolaei

28/اردیبهشت/1399

ارزهای دیجیتالی راهی مطمعن و عالی برای کسب درآمد و راحت تو خونه بشین و فعالیت کن ارز دیجیتالی بخر با یه احراز هویت

0

شرکت های چند ملیتی

Bagro

27/اردیبهشت/1399

شرکت های بزرگ با سرمایه های کلان محدوده فعالیت خود رو ب سمت استفاده هر چ بیشتر از بلاک چین و عرضه ارزهای دیجیتال گسترش داده اند.

16

پیشینه آتاری

naranj61

27/اردیبهشت/1399

آتاری یک شرکت و نام تجاری با مالکان چندملیتی است که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هم‌اکنون زیرنظر شرکت آتاری اینتراکتیو فعالیت می‌کند؛ شرکت‌هایی که همگی از شرکت مادر آتاری اس‌ای پیروی می‌کنند. شرکت اصلی آتاری در سال *۱۹۷۲*، توسط نولان باشنل و تد دابنی پایه‌گذاری شد

6

خیلی باحاله

ماهان...

27/اردیبهشت/1399

فکر کن ارز آتاری بیاد بعد می‌تونیم بگیم می‌خوام برم آتاری بخرم هرکی بهت گفت آتاری چیه برای بچه های قدیمه میگی کجایی عمو ازش میشه پول در آورد هههه

7

آتاری

aiy man.s 95

27/اردیبهشت/1399

این شرکت یکی ازقدیمی ترین شرکت درعرصه بازیها وسخت ونرم افزاری های دنیا شناخته ایماگه ازهمان زمان که شرکت آتاری آشنا شدیم دردوران بچگی وباارزها هم آشنایی داشتیم بی شک الان دوستان ویاخودم ازافراد سرشناس وثروتمدان ارز بحساب میامدیم.افسوس که دانش راازان مردم نبودازقدیم.

4

ارز اتاری

nasim_mmm

27/اردیبهشت/1399

ارزهای دیجیتال اتاری می تونن ارز درون بازی داشته باشن یعنی با بازی کردن پاداش بگیری ارز دیجیتال بدن به کسی که بازی میکنه به عنوان پاداش

9

ذهنیت مثبت

mehran1234

27/اردیبهشت/1399

با توجه به ذهنیت مثبت اکثر بچه های دهه 50 و 60 که خاطرات زیادی از آتاری داریم حتما تو ایران بطور ویژه ازش استقبال میشه.

15

بازگشت آتاری اینبار با پولهای دیجیتال

naser175

27/اردیبهشت/1399

میشه گفت کمپانی آتاری بزرگترین شرکت چند ملیتی در زمینه ساخت و توزیع کنسولهای بازی و بازیهای ویدیویی کامپیوتری هست که در ایران و کشورهای جهان سوم و الالخصوص برای بچه های دهه 50 و 60 شمسی یادآور نوستالژی های شیرین کودکی هست روزگاری که رفت و خاطره شد

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.