coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,941 $

3,849,107,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,120 $

179,372,400 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

580.5 $

33,378,175 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.6%

173.15 $

9,956,125 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,115 $

179,136,075 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5218 $

30,004 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.2%

0.1542 $

8,867 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بررسی یک معیار: قیمت بیت کوین پایین‌تر از ارزش واقعی آن است

31/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
بررسی یک معیار: قیمت بیت کوین پایین‌تر از ارزش واقعی آن است
Bitcoin
Halving
تحلیل
اخبار
7467
3 دقیقه

قیمت بیت کوین در عرض دو ماه گذشته با افزایشی بیش از صد در صد مواجه شده است. با این حال، یکی از معیارهای بازار حاکی از آن است که این ارز دیجیتال همچنان جا برای رشد دارد و ارزش فعلی آن کمتر از میزان واقعی است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین پس از سقوط ماه مارس (اسفند) که باعث رسیدن به محدوده ۳,۸۶۷ دلاری شد، با افزایشی ۱۵۰ درصدی روبه‌رو شده است و در حال حاضر در کانال ۹,۷۰۰ دلار در نوسان است.

رشد قیمت اخیر بیت کوین سبب شده است تا برخی از سرمایه‌گذاران به این نتیجه‌گیری برسند که پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده اشباع خرید قرار دارد یا ارزش فعلی آن بیشتر از ارزش حقیقی‌اش است. اما یکی از معیارهای شبکه بیت کوین با عنوان مضرب پیول (Puell Multiple) نشان می‌دهد قیمت بیت کوین قابلیت رشدِ بیشتر را دارد.

مضرب پیول از طریق تقسیم ارزش دلاریِ بیت کوین‌های تولیدشده در یک روز بر میانگین متحرک سالیانه‌ ارزش بیت کوین‌های تولیدشده در یک روز به‌دست می‌آید. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط گلاسنود (Glassnode)، این رقم در حال حاضر پایین‌تر از ۰.۵ قرار دارد.

مضرب پیول پس هاوینگ

وقتی که مضرب پیول در رقمی کمتر از ۰.۵ قرار داشته باشد، به این معناست که ارزش بیت کوین‌هایی که تازه تولید شده‌اند (بر مبنای روزانه)، در مقایسه با استانداردهای تاریخی، کمتر است. داده‌های تاریخی حاکی از آن است که با کمتر شدن مضرب پیول و رسیدن آن به رقمی کمتر از ۰.۵، بازارهای نزولی تمایل به اتمام چرخه خود دارند.

معمولا مضرب پیول تحت تاثیر چرخش‌های قیمتی قرار می‌گیرد. مثلا اگر قیمت باعث کاهش ارزش دلاری میزان بیت کوین‌های تولیدشده در بازه یک روزه شود، مضرب پیول نیز کاهش خواهد یافت.

تولید روزانه بیت کوین نیز به تعداد ارزهایی اشاره دارد که توسط ماینرها به اکوسیستم بیت کوین وارد می‌شوند. این ارزها به عنوان پاداش بلاک، به ماینرها تعلیق می‌گیرد. ماینرها نیز برای تامین هزینه‌های جاری خود، نظیر هزینه‌های برق و دستگاه‌هایشان مجبور به فروش بیت کوین‌هایی می‌شوند که استخراج کرده‌اند.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که کاهش عرضه از جانب ماینرها می‌تواند بر روی مضرب پیول تاثیرگذار باشد؛ از همین رو می‌توان کاهش اخیر در مضرب پیول را توجیه کرد.

هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج را می‌توان دلیل کاهش مضرب پیول و رسیدن آن به رقمی پایین‌تر از ۰.۵ دانست.

۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) شاهد رخداد هاوینگ در شبکه بیت کوین بودیم. پس رویداد هاوینگ، پاداش استخراج بیت کوین از ۱۲.۵ واحد بیت کوین به ۶.۲۵ واحد کاهش یافت. از سوی دیگر، مضرب پیول نیز بلافاصله از ۱.۱۳ به ۰.۴۱ کاهش یافت. این معیار ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) به کمترین میزان خود و رقم ۰.۳۷ رسیده بود.

به بیان ساده‌تر، پس از هاوینگ شاهد کاهش شدید عرضه در شبکه بیت کوین بودیم و ماینرها از فروش ارزهای خود امتناع می‌کردند. به علاوه، برخی ماینرها که کسب‌وکارشان کارایی لازم را نداشت، در پی هاوینگ از شبکه بیت کوین خارج شدند و برخی دیگر نیز در حال وفق دادن خود با شرایط فعلی هستند.

میانگین هفت روزه هش ریت شبکه بیت کوین نیز از ۱۲۰ اگزا هش بر ثانیه به ۱۰۰ اگزا هش بر ثانیه رسیده است. هش ریت شبکه، میزان قدرت پردازشی ماینرهای فعال در آن را نشان می‌دهد.

در دو هاوینگ قبلی که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸ رخ داده بود نیز با رسیدن مضرب پیول به کمترین میزان خود، شاهد آغاز جهش صعودی قیمت بیت کوین بودیم.

مضرب پیول و رابطه آن با قیمت

در دومین هاوینگ بیت کوین که ماه جولای ۲۰۱۶ (مرداد ۹۵) اتفاق افتاد، مضرب پیول در عرض ۴ روز از رقم ۱.۵۹ به ۰.۷۲ رسید. اواسط ماه آگوست (مرداد) همان سال نیز شاهد رسیدن این رقم به پایین‌ترین سطح خود (۰.۵۹) بودیم. کف قیمت ۴۵۰ دلاری بیت کوین از آن زمان تا به اینجا دیده نشده است.

در هاوینگ اول هم که ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۲ (۸ آذر ۹۱) اتفاق افتاد، مضرب پیول تنها در عرض دو روز از ۱.۵۷ به ۰.۷۰ سقوط کرد. سه هفته بعد شاهد رسیدن این رقم به ۰.۶۲ بودیم. کف قیمت ۱۲.۳ دلاری بیت کوین در آن زمان هم دیگر در نمودارها ظاهر نشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

بالا رفتن ارزش

vahid.pa

01/خرداد/1399

این قیمت پایین که الان میگن از ارزش واقعی بیت کویبن کمتر هستش فقط تو همین بازه زمانیه به زودی زود ارزشش خیلی بالاتر خواهد رفت

35

بیت بارارزش

most@f@

01/خرداد/1399

پیشنهاد میکنم هر نفر هر چقدر هم کم ولی مقداری بیت کوین داشته باشه چون قطعا رشد خوبی خواهد داشت به دلایل زیر 1-منحصر بفرد هست 2- محدودیت عرضه به لحاظ تعداد بلوک تولیدی 3-محوریت و رهبری بر سایر ارزها 4-ادامه دار بودن حیات بالای بیت کوین

18

بیت کویین

RezaHadipour

01/خرداد/1399

 قیمت واقعی بیت‌کوین به ریال و دلار در بازار نمودار قیمت بیت‌کوین   از ابزار زیر می‌توانید برای تحلیل تکنیکال بیت کوین استفاده کنید:     BTCUSD chart by TradingView   قیمت دقیق بیت‌کوین به ریال قیمت بیت‌کوین در حال حاضر چقدر است؟ بیت کوین در بازارها به ریال و دلار با چه مبلغی معامله می‌شود؟ به دلیل اینکه بیت کوین یک ارز با نوسان بالاست، معمولا برای تعیین قیمت بیت‌کوین،  متوسط قیمت در چندین صرافی محاسبه می‌شود. سایت‌های زیادی هستند که قیمت بیت‌کوین را به ریال و دلار می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. اما موضوع مهم، قیمت واقعی بیت‌کوین در بازار است که باید کاملا از آن اطلاع داشته باشید وگرنه نمایش قیمت‌هایی که صرفا با محاسبه معادل دلاری بیت‌کوین بدست می‌آید چندان دقیق نیست. به عبارت دیگر، قیمت واقعی بیت‌کوین را باید از بازارهایی که بیت‌کوین در آن خرید و فروش می‌شود مشاهده کرد و نه قیمت‌های نمایشی آن.

8

بیتکوین ارز الزامی برای همه

meysammomeni

31/اردیبهشت/1399

خرید بیت‌کوین حتی به مقدار کم به ۴ دلیل بر همگان واجب است. منحصر به فرد است.تعداد آن محدود است.نقش راهبردی بیتکوین.ادامه حیات بیتکوین قطعا هرروز که بگذره بعلت کاهش عرضه و افزایش تقاضا ارزش بیتکوین افزایش پیدا خواهد کرد

45

الزامی بودن بیت کوین

mohamad106390

31/اردیبهشت/1399

افزایش بیت کوین پادشاه و سلطان ارز دیجیتال پس از هاوینگ دور از ذهن نبود چون پیش از اینها دو مرحله هاوینگ به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده بود خرید بیت کوین به دلایلی همچون ۱منحصر به فرد بودن این ارز باارزش ۲محدود بودن ان۳نقش حیاتی و راهبردی آن ۴ادامه داشتن آن بصورت مداوم و دلایلی دیگر چون امنیت و ثبات و رو به افزایش بودن و .....روز به روز به بالارفتن قیمت این ارز کمک میکند

8

ارزش واقعی

nimahz_pz

31/اردیبهشت/1399

قیمت بیت کوین در حال حاضر به دلیل هیجانات بازار کمتر از ارزش واقعی ان است و بنابر گفته های تحلیل گران در تابستان ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین روند صعودی با ضریب بالا خواهند داشت.

17

ارزش بیت کوین

[email protected]

01/خرداد/1399

به نظرم هنوز بیت کوین در بین مردم جا نیفتاده.باید مردم درباره ی بیت کوین بدونن تا این ارسه پیشرفت بکنه

8

بررسی یک معیار

mohd askari

31/اردیبهشت/1399

۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) شاهد رخداد هاوینگ در شبکه بیت کوین بودیم. پس از رویداد هاوینگ، پاداش استخراج بیت کوین از ۱۲.۵ واحد بیت کوین به ۶.۲۵ واحد کاهش یافت. از سوی دیگر، مضرب پیول نیز بلافاصله از ۱.۱۳ به ۰.۴۱ کاهش یافت. این معیار در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) به کمترین میزان خود و رقم ۰.۳۷ رسیده بود. به بیان ساده‌تر، پس از هاوینگ شاهد کاهش شدید عرضه در شبکه بیت کوین بودیم و ماینرها از فروش ارزهای خود امتناع می‌کردند. به علاوه، برخی ماینرها که کسب‌وکارشان کارایی لازم را نداشت، در پی هاوینگ از شبکه بیت کوین خارج شدند و برخی دیگر نیز در حال وفق دادن خود با شرایط فعلی هستند

12

قیمت بیت کوین و ارزش واقعی

asen

03/خرداد/1399

تولید بیت کوین توسط ماینر ها و فروش قیمت را پایین میآره از طرفی هم ماین کردن سخت تر میشه که این دوتا همدیگه را متعادل میکنند پس نتیجه اینکه بازار تحت کنترل تبلیغ و نهنگها باید باشه حلا اگه کامپیوتر های کوانتومی هم وارد قضیه بشند دیگه باید با بیت کوین میلیون دلاری فاصله زیادی گرفت

5

تحلیل ها

farshad1298

01/خرداد/1399

میخوام یه چیزی درمورد تحلیل ها بگم، خیلی از دوستان متن پست ها رو کپی میکنند و در بخش تحلیل همونو پیست میکنند و ناظرین کوینگرام هم تایید می‌کنند!!! اگر قراره تحلیل باشه پس چرا همون متن گذاشته میشه؟ اگر همون متن گذاشته میشه چرا و چجوری ناظر تایید میکنه؟ تو بعضی از تحلیل ها هم تحلیلی که گذاشته شده اصلا به هیج وجه ربطی به اون پست نداره ولی تایید شده!!! ؟ پست درمورد ارز دیجیتال بوده، تحلیلی دوخطی درمورد بورس نوشته شده و تایید هم شده! مدیران عزیز کوینگرام لطفا خواهشا اینو پیگیری کنید. ممنون

7

بیت کوین

tgn271

31/اردیبهشت/1399

این روند صعودی ادامه دار خواهد بود فقط وقتی هاوینگ صورت می گیرد فراز نشیبی صورت می‌گیرد خودمان مدیریت منابع کنیم تا از ضرر جلوگیری کنیم لایک یادتون نره ها

33

بیت کوین

amor

31/اردیبهشت/1399

خیلی برنامه جالبی است و بدون هیچ سرمایه ای وارد برنامه میشی و با تفکر زیاد و پیش بینی های درست سودی مبهم دارد

8

ارزش بیت کوین و ریال

bmi1039062

01/خرداد/1399

پیشنهاد میکنم هر ایرانی هر چقدر میتونه بیت کوین داشته باشه چون ریال واقعا دیگه داره بی ارزشترین واحد پولی میش

8

جای برای تردید نیست

hafez4008

31/اردیبهشت/1399

من اگر سی و هشت تومان پول داشته باشه و برنامه ریخته باشه برای پراید همه اش را میدهم برای ارز چون بدورن ریسک و و سودش هم عالیه

18

بیت کوین

kavous_35

31/اردیبهشت/1399

این روند صعودی ادامه دار خواهد بود فقط وقتی هاوینگ صورت می گیرد فراز نشیبی صورت می‌گیرد خودمان مدیریت منابع کنیم تا از ضرر جلوگیری کنیم.

16

ارزش واقعی بیت کوین

Hamza

31/اردیبهشت/1399

ارزش بیت کوین شاید به دلیل استفاده های آن در بسیاری از جهات و امتیازاتی است که برای سرمایه گذاران فراهم می کند و این یعنی حال بالقوه و رشدی پنهانی که درآینده انتظار بالفعل شدن آن تا رسیدن به ارزش ذاتی و واقعی می رود

15

بیت کویین و چالش هایی که پیش رویش قرار دارد.....(...*_^)

ali 7520

31/اردیبهشت/1399

به نظره من بیت کویین در یک سال اخیر دچاره چالش هایه فراوان بود و نمی توانست خودش را به بالاتر از ۱۰۰۰۰دلار برساند و به گفته برخی از کاربران و خبرنگران بعد از سال ۲۰۱۸ او میتواند ارزش خودش را به بالاتر از ۲۵۰۰۰دلار برساند اما این روز خبر ها میگویند که او در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش هاست و نمی تواند با افزایش قمیت روبه رو شود و هر روز صعود و نزول اتفاق می افتد و نمی توان گفت که امسال آیا او میتواند چالش ها را شکست دهد و خودش را به مردم کشور های دیگر ثابت کند

19

صد در صد دیگه هیچ کالایی بدون دخالت بیت کویین مبادله نمیشه تو ۲۴ماه اینده

hoseinzarei

02/خرداد/1399

بیت کویین یکی از قطب های اصلی اقتصاد میشه حداکثر تا ۲۴ ماه حالا بستگی ب بازار چین هم داره ولی در هر صورت دور از دسترس نیس

4

قیمت واقعی بیت کوین

richturk

31/اردیبهشت/1399

همیشه سایت بلاکچین دات کام ، قیمتش بالاتر از بقیه ست. احتمالا قیمتای اون سایت به قیمت واقعی نزدیکتره

16

قیمت بیت کوین

mch

01/خرداد/1399

بیت کوین در عرض 2ماه با افزایش پیش از صددرصد مواجه شد دراسفند 98 با سقوط روبه رو شد درحال حاظر روبه رو شدن درحال حاظر دلار 9700رسیده است ومردم سرمایه گذاری درارز میکنند

8

شفافیت بیت کوین خود یک ارزش است

soheilstar

31/اردیبهشت/1399

به نظر میرسد ارزش واقعی بیت کوین در محرمانه بودن و هویت آن است .درست است که ارزش هر کوین به عوامل مختلف مانند مقدار آن و غیره بستگی دارد اما یکی از ویژگی‌های اصلی بیت کوین شفافیت آن است. با وجود اینکه تنها دارنده آن، آدرس یا رمز شخصی می‌تواند به بیت کوین‌هایش دسترسی داشته باشد؛ ولی هر کسی در شبکه می‌تواند میزان بیت کوین‌های هر آدرس را مشاهده کند و اینکه بیت کوین‌ها از کجا و به چه آدرسی منتقل شده‌اند هم کاملا قابل مشاهده است. اما چون آدرس‌ها کاملا ناشناس است، بیت کوین در واقع شفافیت و محرمانگی را با هم دارد. برخلاف حسابهای بانکی که به نام شما متصل است، آدرس‌ بیت کوین هرگز با نام واقعی شما کاری نخواهند داشت

42

ارزش بیت کوین و دلایل خرید آن

mohamad106390

01/خرداد/1399

بیت کوین به دلایلی همچون محدود بودن و نقش راهبردی داشتن در جامعه و ادامه حیات و ثبات و دوام و پایداری و مهمتر از همه افزایش ارزش آن روز به روز و لحظه به لحظه ارزی است که خرید آن حتی به تعداد کم نیز امری حیاتی است

6

فازمه

fateme.moeini78

01/خرداد/1399

قیمت بیت کویین الان بخاطر هیجان هایی که در بورس ایجاد شده کمتر از حد اصلی است در آینده با سقوط بورس پیشرفت آن را متوجه میشوند

10

بیت کویین و ارزش

ro_Hosin

01/خرداد/1399

بیت کویین با توجه به ارزش ذاتی و غیر متمرکز بودنش همیشه ارزشش را حفظ خواهد کرد البته اگر این نهنگ های بیت کویینی و چابجایی های آنان اجازه دهد همیشه رو به صعود هست

10

روند صعودی

zahraamani

31/اردیبهشت/1399

به نظر من هم در سال آینده بیت کوین روند فوق العاده صعودی رو خواهد داشت نظر اکثر کاربران هم همینه فیلمهای آموزشی میتونه کمکمون کنه

7

طبیعی بود

mehran1234

31/اردیبهشت/1399

به نظرم افزایش بی رویه پس از هاوینگ قابل پیش بینی بود البته سابقه دو مرحله قبل هاوینگ بیانگر این است که پس از مدتی افزایش قابل توجهی خواهد داشت

24

بیت کوین وقیمت حقیقی ان

زارع

31/اردیبهشت/1399

درچندماه گذشته شاهد افت قیمت بیت کوین به پایین ترین حدیعنی 3700 دلاری بود ودرهفته قبل از هاوینگ دوباره رشد بیت کوین به9700 دلار رسید با هاوینگ.بیت کوین نیز شاهد نصف شدن پاداش ماینرها وعرضه کمتر نوساناتی درقیمت بیت کوین بوجود امد وقیمت 9500 دلاری درنوسان است ولی قیمت واقعی بیت کوین خیلی بالاتراز این میباشد

24

آیا شما موافق بیتکوین هستید؟

siavash1800

01/خرداد/1399

چرا باید به آن چیزی که ارزشش در بازار کاملا آزاد متناسب با رقابت تعیین می‌شود یک همچین تحلیلی رفت که ارزش ذاتی فلان چیز بالاتر از واقعیت آن است؟ من موافق این تحلیل نیستم. بازار خودش تعیین کننده قیمت و ارزش کالاست.

10

ارزش بیت کوین

arinajon

01/خرداد/1399

مطمئنا در آینده نزدیک ارز دیجیتال به عنوان مهمترین و ارزشمندترین ارز خواهد بود و جایگزین ارزهای دیگر خواهد شد حتما برای سرمایه گذاری مقداری ارز دیجیتال برا آینده داشته باشید

11

ارزش

ghazavi8383838383

01/خرداد/1399

دوستان فعلا خرید و فروش ارز بیت کوین را لغو کنید من از یکی از دوستانم شنیدم که حتی بیت کوین تا قیمت 200 میلیون هم میرسد باتشکر ل.ا.ی.ک.کنید

8

شفافیت درارز

aiy man.s 95

31/اردیبهشت/1399

بیتکوین چون درشناخته بودن آن ارزش بالا روداره وگنام بودن هویت خود رادارا هستش ودرکل دنیا بنیان گذاری هست که تمام ارزهای دیجیتال وشرکت ها سهیم بوده وبرحسب پایه دیگرارز ها تاثیرگذاربود پس ارزبالاترنسبت به دیگر بازار دیجتیال به خودجلب کرده.

16

ارزش

yaser1376

02/خرداد/1399

باسلام به دوستان وخسته نباشیدخاطرفعالیتتون تواین عرصه بنده به شخصه پیشرفت وتکامل روتوارزدیجیتال میبینم به امیدرشدروزافزون

2

ارزش بیت کوین

MOVA320

31/اردیبهشت/1399

تعریف یک ارزش ذاتی برای هر رمزارز به وضوح چالش برانگیز است. بعلاوه، برخی از محققان معتقدند که بیت‌کوین دارای ارزش بنیادی نیست و برخی دیگر برآورد می‌کنند که ارزش منصفانه برای این رمزارز از سطوح کنونی بالاتر است.

16

چرا بیت کوین حرف اول را میزند

siyavash12

31/اردیبهشت/1399

برای خرید بیت کوین تو این شرایط حرف اول را میزند زیرا 1.الان در اوج مفتی بودنش است 2. ارزش بالایی دارد 3. منحصر به فرد است 4.به همین راحتی قیمت پایین نمیاید

6

معیار ارزش بیت کوین

mostafa bhbahani

31/اردیبهشت/1399

بیت کوین ارزش فعلی خودرا حفظ میکند وحتی بالاتر خواهد رفت ولی کم کم چون در دو هاوینگ قبلی نمودارها این را نشان داده اند

9

ارزش بیت کوین

mohamadh

04/خرداد/1399

هیچ کدام از این نظرات و حرفها صحیح نیست اقتصاد علمی پیچیده است که نباید بدون مطالعه و اگاهی راجب هر چیزی نظر داد عوامل زیادی که مهمترین ان وضعیت بازار است تعیین کننده قیمت هر ارز و کالایی است

2

بیت کوین یک ارز واقعی برای حال و آینده

[email protected]

31/اردیبهشت/1399

اگر ما میتوانستیم خود یک ارز دیجیتال در زمان به بوجود آمدن بیت کوین تولید کنیم حال یک ثروتمند در عرصه ارز دیجیتال بودیم ولی دیگر اینکار را میتوانید انجام دهید ولی باز امید به ارز های که با قیمت کم و تازه وارد بازار شده اند امید هست پس بیایید با سرمایه گزاری روی آن ها این ارز را نیز بزرگ و بلند بکنیم تا در آینده نه چندان دور خودرا درکنار بزرگان و پولداران مشاهده بکنیم پس به خود اعتماد کنید و تا میتوانید با سرمایه گزاری روی این نوع ارز ها خودرا به عنوان یک سرمایه گذار و یک جهش به سوی موفقیت نزدیک کنید ما افرادی هستیم که بر روی این نوع ارز ها قیمت میگزاریم پس ما نیز میتوانیم هم بیت کوین را به عرش وهم به فرش برسانیم پس میتوانیم ارز های دیجیتال را بلند کنیم وبه تمام مردم ثابت کنیم که ما میتوانیم پس بیایید روی یک ارز ساده یعنی داچکوین سرمایه گزاری کنیم که هم ثبت شده وهم کم قیمت است

18

توقف روزی حواهد رسید

ro_Hosin

01/خرداد/1399

با توجه به محبوبیت ارز دیجیتال و هجوم هجمه مردم به این ارزها روزی خواهد رسید که ارزها به یک ثبات قیمتی برسند و ارزش پول های سنتی روز به روز افت و کاهش و تورم اضافه میگرددد

11

بیت کوین

adell

01/خرداد/1399

بیت کوین واقعا برنانه ایی بسیار جالب و پر مصرفی هس ک واقعا میشه ادم دلشو ب این برنانه خوش کرد و چون برنانه کاملا ایرانیه دل ادم خوشه

8

ارزش بیت کوین

moazam

31/اردیبهشت/1399

ارزش بیت کوین در واقع به قیمت ظاهری آن نیست بلکه به سایر معیار ها و ملاکهایی است که نسبت به بقیه ارزها دارد

9

بیت کوین

mo.hoseinsafari

01/خرداد/1399

قیمت بیت کوین مسلما بیشتر از اینی که هست میشه و تام لی هم پیش بینی کرده قیمت بیت کوین به بیش از 50 هزار دلار برسه

6

قیمت افزایشی

Saoilorozil

31/اردیبهشت/1399

قیمت افزایشی بیت کویین هروز مردم رم متعجب می کند بله روند صعودی داره تا ساله 2022بیت کویین به بالاتراز 15000هزار دولار میرسه اونایی که از فرست استفاده میکنند قطعا برنده خاهم بود

23

ارزش بیت کوین

saberi

31/اردیبهشت/1399

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال غیر متمرکز در سراسر جهان و به عنوان ابزاری قدرتمند است و پشتوانه آن تقاضاست و از این جهت با طلا فرق دارد

16

چالش بیت کوین

asenat93

31/اردیبهشت/1399

با بیت کوین می توانیم به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کنیم و در کنارش هر چیز خوبی دارای چالش هایی هم می باشد که چالش بیت کوین این است که به راحتی نمی‌توان به سرمایه خود دسترسی داشت که با برطرف شدن آن در دنیا تک خواهد بود و سراسری می شود.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.