coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,245 $

3,870,594,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.5%

3,056 $

187,053,516 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,261 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

589.2 $

36,057,204 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

153.01 $

9,364,212 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5363 $

32,822 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

3,055 $

186,937,236 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.1554 $

9,510 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.3%

5.89 $

360,468 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نگهداری توکن صرافی FTX توسط کوین بیس

10/خرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
نگهداری توکن صرافی FTX توسط کوین بیس
ارز دیجیتال
FTX
اخبار
صرافی
4169
3 دقیقه

اختصاصی ترجمه کوینگرام

صرافی FTX که توسط بایننس پشتیبانی می‌شود، برای ذخیره و تضمین توکن‌های خود (FTT)، کوین بیس کاستدی (Coinbase Custody) را بر‌گزید.

کوین بیس در ۲۲ می (۲ خرداد) اعلام کرد که برای توکن صرافی FTT پلتفرم مشتقات ارز‌های دیجیتال که توسط بایننس پشتیبانی می‌شود (FTX)، خدمات نگهداری ارائه خواهد کرد.

کوین بیس کاستدی، مسئولیت اصلی حفظ نگهداری توکن بر بستر ERC-20، مدیریت نگهداری، انطباق و بیمه‌ی توکن‌های FTT را تضمین خواهد کرد.

کوین بیس اظهار داشت که FTX، تا به امروز بزرگ‌ترین مشتری او از میان صرافی‌ها بوده است.

این صرافی اشاره کرد که ناظران بازار ارز‌های دیجیتال احتمالاً متوجه شوند که طی روز‌های اخیر و همچنین روز‌های پیش رو، تراکنش‌های FTT بسیاری روی بلاک‌چین ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که این تراکنش‌ها، جا‌به‌جایی‌هایی هستند که به طور دقیقی دنبال می‌شوند و FTT ها را به پلتفرم ذخیره‌سازی امن و آفلاین کوین بیس کاستدی منتقل می‌کنند.

توسعه‌ی خدمات FTX در آمریکا

در اوایل ماه، FTX برای راه‌اندازی صرافی نقدی خود در آمریکا خبر‌ساز شد.

صرافی FTX به منظور تسهیل روند گسترش در آمریکا، به عنوان یک کسب‌و‌کار خدمات مالی هم‌سو با دستورالعمل‌های شبکه مبارزه با جرایم مالی (FinCEN) ثبت شد. این صرافی امیدوار است چندین مجوز تراکنش پولی دیگر در سطح ایالتی دریافت کند.

این صرافی همچنین تأیید کرد که برای ارائه‌ی خدمات به معامله‌گران نیویورکی، برای مجوز BitLicense اقدام خواهد کرد.

صرافی FTX از معاملات میان دلار آمریکا و بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، پکسوس گلد (PAXG) و تتر پشتیبانی می‌کند.

صرافی FTX در آمریکا قصد دارد که پول فیات و دیگر دارایی‌های دیجیتال را نیز در درگاه‌های ورودی خود پشتیبانی کند. این صرافی همچنین معاملات مارجین را نیز برای معامله‌گران واجد شرایط ارائه می‌کند. [معاملات مارجین به معاملاتی گفته می‌شود که در آن شما قادر هستید چند برابر سرمایه‌تان از صرافی پول قرض گرفته و با سرمایه بیشتری معامله کنید و پس از کسب سود، پول صرافی را برگردانید.]

‌FTX در راه رسیدن به برتری

از زمان راه‌اندازی FTX در ۱۲ ماه پیش، این صرافی به عنوان یکی از برترین بازیگران بخش مشتقات ارز‌های دیجیتال ظاهر شده است و طی ۲۴ ساعت گذشته، حجمی ۲۵۰ میلیون دلاری را رسیدگی و مدیریت کرده است.

در ماه دسامبر (آذر ۹۸)، FTX مبلغ نا‌معلومی را به عنوان سرمایه‌گذاری استراتژیک از بایننس، تأمین کرد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

مشکلات صرافی

ghazale03

14/خرداد/1399

هنوزم کاربرا برای نقد کردن کوئین هاشون با صراف ها مشکل دارن وخیلی ها زیر بار این مسئولیت نمیرن...آدم نمیدونه به کی باید اعتماد کنه

3

پشتیبانی صرافی از چند ارز!؟

omid01

11/خرداد/1399

موقعی که یک صرافی از چند ارز پشتیبانی میکنه مثل بیت کین،اتریوم،لایت کوین،بیت کوین کش،پکسوس گلد،تتر نشون میده این ارزها ارزشمند هستند و آینده ارزشمندتر خواهند شد.

8

سهام عدالت

ro_Hosin

10/خرداد/1399

دوستان در رابطه با سهام عدالت آزادسازی کنید که سهام را خودتان در دست بگیرید البته ۳۰ در صد را .از قرار اگر همه بخواهند مبادرت به فروش برسانند تعادل بورس سهام عدالت بهم میخورد و به بحران تبدیل میشود برای همین توصییه میکنن که نفروشید

23

صرافی آف ای ایکس

Bist1234

10/خرداد/1399

صرافی آف ای ایکس که توسط باینس پشتیبانی می شود برای ذخی۵ وتضمین کویین های خود،کوین بیس کاستدی را برگزید ،کویین بیس در2خر داد اعلام کرد هبرای توکن صرافی آف تی تی مشتقات ارزهای دیجیتال که توسط باینس پشتیبانی می شود آف تی ایکس خدمات ارایه خاهدکرد

31

توکن FTX

af1358

10/خرداد/1399

با سلام و آرزوی سلامتی.اینگونه توکنها با اینکه تازه به عرصه ارز دیجیتال پای گذاشته اند ولی در آینده ای نزدیک میتوانند در صرافی های مثل کوین بیس ارزارزش دو چندانی پیدا بکنند.

16

اندیکاتور چیست؟

rozhinsohrabi

10/خرداد/1399

✅انديکاتورها توابع رياضی هستند که بر اساس فرمول های خاص در جهت تحليل بازار بوسيله ابزارهای گرافيکی ترسيم و مورد استفاده قرار می گيرند. داده های ورودی در انديکاتورها بر اساس تعدادی از بازه های قبلی تغييرات قيمت وارد می شود. در هر بازه زمانی اطلاعات قيمت آغاز(Open)، پايان(Close)، سقف(High)، کف(Low) و يا تعدادی از مجموع اين اطلاعات مورد استفاده قرار می گيرد.

26

تحلیل‌ ftx

tarahom

10/خرداد/1399

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سال گذشته در توییتی اعلام کرد که علاقه‌ای به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ندارد. به گفته وی ارزهای دیجیتال پول نیستند، بسیار بی ثبات هستند و درضمن پایه و اساسی هم ندارند. اکنون اما معامله گران ارزهای دیجیتال در خارج از آمریکا می توانند احساسات خود را نسبت به چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا نشان دهند. این هفته توکن دیجیتال Trump 2020 با نماد «TRUPM» در صرافی رمزارز FTX رونمایی شد. به گفته این صرافی، توکن جدید همچون قراردادهای آتی عمل خواهد کرد و به معامله گران این امکان را می دهد که پوزیشن های لانگ (پیروزی ترامپ در انتخابات) و یا شورت (شکست ترامپ) بگیرند. صرافی FTX در پست وبسایت خود نوشت: توکنترامپ در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، یک دلار قیمت خواهد داشت و در صورت شکست وی هیچ ارزشی ندارد.

23

کوین بیس

Mohammad_wmr

10/خرداد/1399

کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن. کوین بیس که طی هفته های اخیر متهم به ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردوونه و کاربرا بهش اعتماد کنن.

20

کوین بیس

Bagro

10/خرداد/1399

کوین بیس ک طی هفته های اخیر متهم ب ناامنی و عدم پشتیبانی ارزها شده بود الان میتونه جایگاه قبلشو برگردونه و کاربرا بهش اعتماد کنن

42

امنیت ارزها

soheilstar

10/خرداد/1399

صرافی های معروف معمولا از لحاظ امنیتی بسیار پروژه های خود را بیمه هم میکنند تا اگر متحمل ضرر شدند بتوانند تا حدودی آنرا جبران کنند.داشتن پشتوانه بالا برای هر توکن در صرافی ها نیز بسیار مهم است. کوین بیس با تمام حرف و حدیث های چند وقت اخیر ، سعی در احیای امنیت خود دارد.

24

کوین بیس

aiy man.s 95

10/خرداد/1399

کوین بیس طی مدت ماه گذشته اخیرأتا مرزناامن بودن وپشتیبانی نداشتن رفت ولی حالا دوباره به جایگاه خودبرگشته که جای تحسین داره وبرایارزها این صرافی ها هستندکه ارزی روویران ویابه جایگاهی ایمن برساند.

16

صرافیFTX

زارع

10/خرداد/1399

باپشتیبانی صرافی بایننس ازصرافی FTX توانست خیلی در حمایت از پشتیبانی از ارزهای دیجیتال وسرمایه گذاران وجذب مشترکین حرف اول رابزندامیداست که ایران هم درزمره کشورهای بزرگ دراستفاده از ارزهای دیجیتال وشناخت بیشتر صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال است

18

FTX

saeidyazan

10/خرداد/1399

از زمان راه اندازی FTX در یکسال پیشتر،این صرافی به عنوان یکی از برترین بازیگران بخش مشتقات ارژهای دیجیتال ظاهر شده است

18

پیشرفت

ناهید رفیعی

10/خرداد/1399

با سلام .چرا کشورمون باید دایمأ در فکر ساخت سلاح وموشک وموشک انداز وغیره باشن .چرا در راستای ساخت وساز ابزاری بسازید که برای رفاه واسایش مردم باشه ودر راه تکنولوژی وعلم مثبت پیشرفت داشته باشیم به امید اون روز ورسیدن همه مردم به رفاه واسایش...

18

ftx

s.fa.h

22/خرداد/1399

توکنftxبه عنوان یک توکن نو ظهور توانست خود را بمخاطب هایش اثبات کند و بتواند خیلی سریع اعتبار کافی برای خود کسب کند و این یک امتیاز مثبت است

3

صرافی

fatk

19/خرداد/1399

این که از معاملات میان دلار امریکا و بیتکوین .اتریوم.لایت کوین.بیتکوین کش.پکسوس گلو و تتر استفاده میکنه باعث پیشرفت و جلب مشتری بیشتر افراد میشود

3

صرافی نوپا

elahe74

11/خرداد/1399

این صرافی با وجود اینکه تو این عرصه نوپاست پیشرفت چشمگیری کرده برای اینکه با مدیریت و نگاه نو بوجود آمده

8

توکن

soheilkamli

10/خرداد/1399

توکن ها با اینکه تازه روی کار اومده ولی میتونه حتی از بیس کویین هم بهتر بشه و از نظر جایگاه به درجه ی بالا تری برسه ولی بیس کویین امکان نامنی هنوز هم در اون هست چون قبلا بدلیل نداشتن پشتیبانی و امنیت پایین زیاد کسی دور برش نمیرفت ولی الان دوباره به جایگاه خوبی رسیده ولی هنوزم اعتماد کردن بهش سخته امیدوارمممطالب مفید بوده باشع

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.