coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

64,423 $

4,013,552,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

3,156 $

196,587,650 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

594.4 $

37,033,612 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

147.58 $

9,194,234 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.7%

3,153 $

196,459,312 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5317 $

33,125 تومان

XRP

XRP

xrp

3.3%

0.163 $

10,155 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.7%

5.97 $

371,931 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آدام بک: شرایط و بحران اقتصادی قیمت بیت کوین را به ۳۰۰,۰۰۰ دلار می رساند

14/خرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
آدام بک: شرایط و بحران اقتصادی قیمت بیت کوین را به ۳۰۰,۰۰۰ دلار می رساند
Bitcoin
آدام بک
اخبار
تحلیل
6473
4 دقیقه

آدام بک (Adam Back) یکی از افراد پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال معتقد است که شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۳۰۰,۰۰۰ دلار برساند.

آدام بک مدیرعامل بلاک استریم گفته است که چاپ پول نامحدود باعث می‌شود که خرده سرمایه گذاران به سمت بیت کوین کشیده شوند و در نتیجه قیمت این ارز دیجیتال طی پنج سال آتی به ۳۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

آدام بک در مصاحبه با بلومبرگ با تاکید مجدد بر اینکه وی ساتوشی ناکاموتو نیست، نظرات خود درباره پیش بینی افزایش شدید قیمت را بیان کرد.

وی افزود که ممکن است بیت کوین به هجوم سرمایه سازمانی برای ورود به روند صعودی نیاز نداشته باشد. او در این خصوص گفت:

شاید به پذیرش سازمانی بیشتر نیازی نباشد زیرا شرایط کنونی و چاپ پول بسیار زیاد در جهان، باعث می‌شود افراد بیشتری به ایمن نگهداشتن سرمایه خود و حفظ ارزش آن فکر کنند.

آدام بک یک هودل کننده است

آدام بک که بیت کوین های استخراج شده توسط خود را به دلیل انتظار افزایش قیمت هودل کرده است، به چند عامل اشاره کرد که در راستای موفقیت بیت کوین قرار دارند. این عوامل عبارتند از اینکه افراد بیشتری از خانه‌های خود مشغول به کار هستند، اوراق قرضه بیش از حد واقعی خود ارزش و قیمت دارند و شرایط املاک و مسکن نیز طوری که کسب سود مناسب و قابل قبول از سرمایه گذاری در آن بسیار دشوار است.

بک‌ در این خصوص گفت:

این موارد باعث می‌شوند که مردم درباره ارزش پول فکر کنند و به دنبال روش هایی برای حفظ پول و سرمایه خود باشند. شرایط سختی برای کسب سود وجود دارد.

اگرچه وی از صندوق سرمایه گذاری سازمانی گری اسکیل (Grayscale Investment) تمجید کرده است، اما گفت اظهارنظر هفته گذشته سرمایه گذاران گلدمن ساکس نشان داد که بسیاری از بازیگران مهم اقتصادی، تغییر الگو را درک نکرده‌اند. هرچند این فرصت خوبی برای کسب سود برای افراد حاضر در این عرصه بود.

بک گفت:

این موضوع، سوء تفاهم و عدم درک صحیحی درباره کمیاب بودن دیجیتال و کاربرد بیت کوین را نشان داد.

وی افزود:

شما با بازیگران مهمی در این بازار پیچیده مواجه هستید که درک درستی از ارزش بیت کوین ندارند. به نظر من این موضوع نشان می‌دهد که هنوز فرصت های بسیار زیادی برای افزایش قیمت و پذیرش وجود دارد.

سابقه حضور آدام بک

در ماه می، یکی از کاربران یوتیوب به اسم Barely Sociable مدعی شد که آدام بک همان ساتوشی است. این ویدئو ۳۰۰,۰۰۰ بازدید داشت. با توجه به اینکه آدام بک از اولین سایفرپانک هایی است که هش کش (سیستم تایید مورد استفاده توسط بیت کوین) را بیان کرد، وی به یکی از کاندیداهای ساتوشی ناکاموتو بودن تبدیل شده است. آیا او واقعا ساتوشی است؟

آدام بک در این خصوص گفته است خیر من ساتوشی نیستم. اما در ادامه افزود که هویت ساتوشی نباید افشا شود زیرا بیت کوین همانند طلای دیجیتال است و بهتر است طلا، هیچ موسسی نداشته باشد.

او گفت:

برای آنکه بیت کوین مفهومی مشابه با یک کالا داشته باشد، به نظرم بسیار بهتر است که هویت ساتوشی افشا نشود.

این موضوع نشان می‌دهد که حتی اگر آدام بک همان ساتوشی ناکاموتو بود باز هم این نکته را تایید نمی‌کرد.

تورم می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۳۰۰,۰۰۰ دلار برساند

در ماه ژانویه آدام بک به گزارش هایی مبنی بر آنکه هال فینی (یکی از توسعه دهندگان اولیه بیت کوین) قیمت ۱۰ میلیون دلاری این ارز دیجیتال را پیش بینی کرده بود واکنش نشان داد. وی گفت که این موضوع کاملا ممکن است که تورم بسیار زیاد بتواند ارزش یک دلار را طی یک دهه به یک سنت کاهش دهد. این موضوع بدان معنا خواهد بود که قیمت ۱۰ میلیون دلاری بیت کوین معادل با قیمت یک میلیون دلاری آن در شرایط کنونی است.

وی افزود:

با توجه به آنکه تاکنون چند بار از مرز ۱۰,۰۰۰ دلاری گذشته ایم، قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین اصلا بعید به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که چند سال قبل بعضی از افراد انتظار قیمت هزار دلاری را نیز نداشتند، قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار که بسیار دیوانه وار بود.

در نتیجه، شاید پیش بینی قیمت ۳۰۰,۰۰۰ دلاری آدام بک طی پنج سال آینده امکان پذیر باشد، زیرا تورم باعث کاهش ارزش پول طی این مدت خواهد شد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

حرف مفت

rezq

14/خرداد/1399

اینکه میگن زیاد میشه چرته و حرف مفت دیروز بیت نشون داد که در بالای ده هزار دلار بسیار ضعیفه و اگر هم زیاد بشه موقتیه ایناهم واسه ایجاد تشنج تو بازار هر از گاهی میان یه زره مفتی میزنن

21

بیت کوین

never0lose

14/خرداد/1399

بیت کوین داره کاهش قیمت زیادی پیدا می کنه اون وقت اومده میگه می خواد قیمت رو ببره بالا که اونم تازه قیمت خیلی بالایی فکر نکنم این اتفاق بیوفته.

10

سخت نگیریم، به زودی بیت کوین 12000 دلاری

behrouzdesign

14/خرداد/1399

می‌گویند کاسپاروف به یک شطرنج‌باز آماتور باخت، تنها به این دلیل که نمی‌دانست وی آماتور است و لذا هر حرکت ساده او را یک حرکت خاص، زیرکانه و نیازمند پیش‌بینی می‌دید. کاسپاروف تنها نیست. معامله‌گران نیز همواره با پیچیده کردن تمامی حرکات بازار، می بازند! خیلی از اوقات بازار همان است که می نماید، این ما هستیم که دوست داریم با پیچیده کردن او و بکارگیری دانش و مولفه های محدود خود برای پیش‌بینی حرکات ظاهراً مرموز و حیله‌گرانه وی، خرسند شویم!

29

تورم

amirsam.hakhamanesh1992

14/خرداد/1399

با افزایش و چاپ پول در کشور ها باعث تورم زیادی در امور اقتصادی ان کشورها به وجود می آورد.وجود نقدینگی در مسائل اقتصادی کشور ها باعث تورم بیش از حد میشود و تورم باعث میشود که مردم به ارزهای دیجیتالی یا طلا روی بیاورند که فکر خوبیست برای سرمایه گذاران وقتی تورم به وجود می آید ارزش پول کم کم تر میشود و طبیعیست که سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال روی اورده بخاطر همین قیمت ارها بیشتر میشود

18

کاربرد بیت کوبن با قیمت بالا

kiarashabdian

14/خرداد/1399

به نظر من تا چند سال دیگه بیت کویین به قیمت خیلی بالاتری میرسه اما استفاده از اون بیشتر برای روابط بین کشور ها و معاملات بزرگ هستش و تا مدتی دیگه اتریوم و تتر جای پول مورد نیاز مردم و برای استفاده روزانه میگیره

24

بحران اقتصادی

adeel mehdi

14/خرداد/1399

این موضوع کاملا ممکن است کہ تورن بسیار زیاد بتواند ارزش یک دلار را طی یک دھہ بہ یک سنت کاھش دھد و این موضوع بدان معنا خواھد بود

37

بیت کوین

1750889961

14/خرداد/1399

آینده از آن ارز های دیجیتال خواهد بود…دنیا به سمت دیجیتالیزشن پیش میره خوشحال باشید ما جز پیشگامان این عرصه هستیم… دید سرمایه گذاری داشته باشید کوتاه مدت : تا آخر 2021 میان مدت تا آخر 2025 بلند مدت اواخر 2029 رشد بیت کوین باعث رشد هزاران برابری آلت کوین ها خواهد شد… دلیل میخواهید…ساده است… جفت ارز بیت کوین با ارز های زیادی قابل تبدیل است و این منجر به رشد آن الت کوین ها خواهد شد… این بازار تا 2025 به ده تریلیون دلار خواهد رسید…. مانا و مسرور باشید

10

تحلیل خودم

09359861416

14/خرداد/1399

همه یه جور حرف میزنن امکان داره بیت کوین ازطرف خود امریکا هدایت میشه صد درصد پشتش یک چیز بزرگی هست هدایت میشه

19

دقت تحلیل

mehrdad.R60

14/خرداد/1399

درود تحلیل درمورد نوسنات ارز دیجیتال و مخصوصا بیت کوین که خیلی از ارزها تابع نوسانات بیت کوین خودشون نوسان میگیرن کاریست پیچیده چون بعضی اوقات تابع نوسات جهانی دلار یا انس جهانی طلا یا حتی تصمیمات رهبران جهان قدرت مثل چین وامریکا و روسیه هستش ولی اینجور که پیش میره باتوجه به شرایط جهانی درمورد کرونا و ورود عام وخاصه زیادی وحتی بانکها به سمته رمز ارزها ...خارج از تصور نیست پیشرفت قیمت بیت کوین به سمته 100000دلار یا بیشتر

12

قیمت

Mehrdad77

14/خرداد/1399

اره احتمالش زیاده بره بالا ولی همچنان باید کاملا منطقی و اصولی کار کرد چون شرایط کنونی دنیا کاملا تاثیر گذاره

18

درآینده

majidmohammadkhah

15/خرداد/1399

درآینده ای نزدیک باهمچین تورم واقتصادناپایدار مواجهه،خواهیم شد،و این به خیلی هاضرر،وبه خیلی ها سود خوبی میروسونه.

5

بیت کویین

amirmohamadhejazy

14/خرداد/1399

بیت کویین نمیتواند طی ۵ سال روبه برو بع چنین رشدی برسد چون ان موقع دیگر ارز ها زمین میمانند درست است که بیت کویین روز به روز افزایش میابد ولی نباید چنین انتظاری از این ارز داشته باشیم

10

حفظ حریم ساتوشی

telesm

16/خرداد/1399

با این حال او افزود که هویت ساتوشی نباید فاش شود، چون بیت کوین به طلای دیجیتال مشهور است و «شما طلایی را که بنیان‌گذار داشته باشد نمی‌خواهید.»

179

محدود

mahdishayegi

14/خرداد/1399

چون که مقدار بیت کوین تولید شده محدوده( به یک مقدار کلا وجود داره) و مثل پول هایه دیگه مثل دلار نیست که هر مقدار بخوان میتونن بدون پشتوانه تولید کنند( کاری که امریکا در حال انجامشه) پس صد درصد افزایش قیمت زیادی در انتظار بیت کوین هست

10

روزی که ادام بک خود را معرفی کرد

telesm

16/خرداد/1399

در ماه می، یک ویدیوی یوتیوب از منبع (Barely Sociable) ادعا کرد که آدام بک همان شخص ساتوشی بوده و این فیلم ۳۰۰،۰۰۰ بیننده داشته ‌است. او خودش را جزء کاندیدا های احتمالی برای این که یکی از اولین سایفرپانک ها شود، مطرح کرد؛ کسی که تابع رمز نگاری (hashcash)_ نوعی سیستم اثبات کار بیت کوین است _ را رونمایی کرد.

93

بیت کوین ۳۰۰۰۰۰ دلاری

مهدا

14/خرداد/1399

با این وضعیتی که بیت کوین برای مردم دنیا شناسانده شده قطعا مردم سرمایه گذاری جدید بدون دخالت دولتها را دوست دارند پس تقاضا برای خرید زیاد میشه از طرفی هم دولتها برای سلطه و قدرت بیشتر هجوم به خرید میکنند پس بعید نیست قیمت بیت کوین از ۳۰۰۰۰۰ دلار هم بالاتر بره

14

چی بگم

KermanshahOmid

14/خرداد/1399

اید همه بگن سهام عدالت اما من میگم بی عدالت چرا که سود پنجاه هزاری بهمون میدادند الان هم‌ همش دست آقا زاده ها و پول دارا و دلال هاست شاید من نمیفهمیدم دلال کیه اما همین چند روز پیش صاحب خونه قبلیمو دیدم که حتی تو محله جدیدمون هم خونه داره تا حالا تعداد خونه هاش رفت بالای بیست تا خدا بخیر کنه.خدایی توی این اوضاع بد لایک کنید

10

بحران اقتصادی و رشد بیت کوین

1750889961

14/خرداد/1399

با توجه به آنکه تاکنون چند بار از مرز ۱۰,۰۰۰ دلاری گذشته ایم، قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین اصلا بعید به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که چند سال قبل بعضی از افراد انتظار قیمت هزار دلاری را نیز نداشتند، قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار که بسیار دیوانه وار بود

12

بعید میدانم

hafez4008

14/خرداد/1399

هر چقدهم بحران اقتصادی زیاد باشد ولی بعید است به این قیمت برسد چون قدرت خرید مردم همزمان با ان پایین می اید

8

بیت کوین و ۳۰۰۰۰۰ دلار

ro_Hosin

14/خرداد/1399

پیش بینی آدام بک که در آینده به علت مشکلات اقتصادی و تورم قیمت بیت کوین افزایش و تحلیل شان روی ۳۰۰۰۰۰ دلار مد نظرش میباشد

8

ارز های دیجیتالی

payamrowary

16/خرداد/1399

برنامه عالی برای یادگیری کار در بورس و شناختن ارز های دیجیتالی مثل بیتکوین ،بیتوین، همه چی که در کار بورس واقعا عالیه ممنون از برنامه خوبتون کوین گرام

1

به نظر شما موفق ترین ارز اینترنتی در دهه های اخیر چیست؟؟

Ali802001

15/خرداد/1399

بیت کویین به عنوان مهمترین هرز جهان شنخته شده است و به عقیده ی من هیچ ارز اینترنتی روی دست این ارز موفق نمیاد

5

بیت کوین

miri2020

14/خرداد/1399

به نظر من بیت کوین سال بعد به ۱۰۰هزاز دلار می رسد و بیشتر جنبه تجارت بین المللی و ارز بین المللی دارد

11

بیت کوین

danesh20

14/خرداد/1399

شب گذشته روی شبکه بیتکوین و از طریق 145 آدرس قدیمی مربوط به سال های 2009 و 2010، پیامی امضا شد که در اولین جمله کریگ رایت، بیتکوینر مشهور استرالیایی را یک دروغگو و کلاهبردار خطاب کرده بود.

16

نظر ادام در مورد پول فیات

telesm

16/خرداد/1399

به گزارش کوین تلگراف، آدام‌ بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم (Blockstream) گفت چاپ بی‌نهایت پول، سرمایه‌گذاران خرد را به سمت بیت کوین می‌کشاند 

99

ارزش بیت کوین

Bagro

14/خرداد/1399

نظرات کارشناسانه منتقدان و طرفداران بیت کوین در شرایط بحرانی متفاوت و بعضی امیدوارکننده و برخی شک برانگیز ولی بیت کوین باارزشه و در آینده هم کاراییش بیشتر ب چشم میاد

26

قیمت بیت کوین

sepehrizahra

15/خرداد/1399

با توجه به شرایط اقتصادی بدی ک در کل جهان وجود داره و روز ب روز افزایش قیمت ها و کم شدن خرید مردم رو شاهد هستیم، این روند در بیت کوین هم تاثیرگذار خواهد بود.

4

آدم باک

marwan

25/اردیبهشت/1402

 مدیر اجرایی شرکت بلاک‌استریم (Blockstream) معتقد است که بیت کوین برای دنیای ارزهای دیجیتال کافی است و دیگر نیازی به پروژه‌های فرعی بیشتر نیست. او همچنین افزایش تعداد ارزهای دیجیتال را مورد انتقاد قرار داد

1

هویت

soheilstar

14/خرداد/1399

اگر کمی فکر کنیم ، شاید به این نتیجه برسیم که امکان دارد در حال حاضر اصلا به صلاح نباشد هویت ساتوشی ناکاموتو فاش شود . با اوضاع کنونی و مشکلات اقتصادی و مهمتر از همه موقعیت دلار ، مطمئنا کسانی منتظر ضربه زدن به بیت کوین از راه ساتوشی هستند.

28

قیمت بیت کوین

kavous_35

14/خرداد/1399

قیمت بیت کوین با توجه به هیجانات بازاروسیاستهای روزدنیا وچاپ اسکناس درهرکشوردوحال نوسان است رشد قیمت بیت کوین تا به مقاومت وکف قیمت ان برسدبستگی دارد ومقاومت قیمت بیت کوین مثلاروی9500 امرور نشان ازآن میباشد که قیمت این ارز دیجیتال کاهش نداشته باشد ولی شاید سیر صعودی ملایمی راشروع کند ودر سطح مقاومت 9800 دلار بتیستد درفاصله زمانی وخریدخرده سرمایه گذاران به سیر صعودی این ارز دیجینال کمک می کند

21

غیر ممکن

hamidkiani

14/خرداد/1399

فکر نکنم به این زودی شاهد چنین قیمتی باشیم .بیت کوین شاید پیشتاز و سرقراول نمام ارزهای دیجیتال باشد و روز بروز هم شاهد رشدش باشیم ولی تا رسیدن به مرز ۳۰۰۰۰۰دلار راهی بس طولانی در پیش دارد و تا چند سال آینده نباید انتظار چنین مبلغی راداشت

22

امر محال

120hdd

16/خرداد/1399

بحران اقتصادی هرچقدرم باشه بیت کوین افزایش 30 برابری پیدا نخواهد کرد اگرم بخواد بکنه حالا حالاها پیدا نمیکنه.

2

ادام و ساتوشی

telesm

16/خرداد/1399

آدام بک در مصاحبه با بلومبرگ یک بار دیگر ضمن اعلام این‌که او ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین نیست، دلایل خود را درباره پیش‌بینی رشد ۳۰۰۰۰۰ قیمت بیت کوین بیان کرد.

108

تحلیل

Mahdi85

14/خرداد/1399

بیت کویین خیلی خوبه شاید الان به چشم نیاد ولی در آینده کارایی بسیار زیادی در خرید و فروش کالا ها خواهد داشت و من فکر نمیکنم که بیت کویین قیمتش پایین بره

16

بیت کوین

fardin jamshidy

14/خرداد/1399

شرایط اقتصادی در دنیا بسیار ضعیف شده و بدیهی است که نه تنها بیت کوین و ارز ها بلکه همه چیز گران تر‌خواهد شد و قدرت خرید را به شدت کاهش خواهد داد

32

اتریوم

shahrokhi

14/خرداد/1399

باتوجه به اخبار ارزهای دیجیتالی و روند رو به رشد آنها اتریوم می‌تواند تا حدود زیادی رقیب بیت کوین باشد و در آینده رشد بسیار مناسبی داشته باشد

10

دنیای ناشناخته

ind47

14/خرداد/1399

آنچه مسلم است دنیای ارزهای دیجتال مانند یک دنیای ناشناخته میماند که برای کاشفین آن پر از رمز و راز و هیجان هست . در این میان عوامل خارجی مانند سیاستهای دولتها و عوامل منطقه ای بر هیجان این بازار می افزایند بنوعی که پیشبینی تحرکات آن دشوار میگردد و این دسته پیشبینی ها به یقین میتواند به حقیقت برسد .

14

پیت کوین

moheballaharab8383

15/خرداد/1399

همه درباره پیت کوین یه چیزی میگن ولی امکان ۱۰۰ درصد است که پشت این مسعله یکی باشه ولی شک من اینه که آمریکا پشت این مسعله است

2

پروازبیت کوین

behnam.berno

14/خرداد/1399

دوستان یکم سخته وباورنکردنی نیس که بیت تااون حداوج برداره بااین بحران اقتصادی که درکشورمان داریم اگه برسه حدتوانایی خریدهم میادپایین

6

نظر ادام و۱۰۰۰۰۰ دلار

telesm

16/خرداد/1399

با توجه به این‌که ما تاکنون چند بار از ۱۰,۰۰۰ دلار گذشته‌ایم، ۱۰۰,۰۰۰ دلار راه دوری به نظر نمی‌رسد. چند سال قبل هم عده کمی بودند که انتظار حتی قیمت ۱,۰۰۰ دلار را داشتند و ۱۰,۰۰۰ دلار احمقانه به نظر می‌رسید

119

آینده ای نه چندان دور

Hoseinparsa

14/خرداد/1399

در آینده ای نه چندان دور حتمن شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود روند تورم رو به رشد شرایط ناپایدار اقتصادی چنین قیمتی رو برای بیت کوین رقم خواهد زد

14

بیت کوین

sahakzi

14/خرداد/1399

اقتصاد دنیا رو به ضعیف شدنه و قیمت ها هرلحظه گران تر میشه و بیت کوین هم مطمنن خیلی بالاتر میره و قدرت خرید ها به شدت کاهش پیدا میکمه

24

بیت کوین ۳۰۰ هزار دلاری

hosein56

14/خرداد/1399

آدام بک در آخرین نظر خود گفته که قیمت بیت کوین به ۳۰۰ هزار دلار میرسد ولی زمان اونو اعلام نکرده ممکنه که این پروسه چندسال به طول بیانجامه

8

قیمت

sepehrizahra

15/خرداد/1399

احتمال زیاد داره که دوباره بره بالا... اما همچنان باید اصولی و منطقی عمل کرد چون شرایط جهان هم تاثیرگذاره

4

نسبت ها

Amethyst

14/خرداد/1399

اگه نسبت های زمانی رو توی پیش‌بینی افزایش قیمت در نظر بگیریم می‌تونیم با حرف هایی که دراینباره هست منطقی تر برخورد کنیم، مثلا همونطور که آدام بک خوب اشاره کرد شاید تا چند سال قبل (5 - 6 سال) قیمت 1,000 دلار هم حتی برای خیلیا مورد انتظار نبود و دیگه 10,000 تا که یه چیز فضایی بوده، ولی الآن 10,000 تا عادیه و مثلا 100,000 تا فضاییه (اما برای 5 - 6 سال بعد!)... پس در نظر داشته باشیم که اشاره به همچین قیمتایی حرف کذب نیست از نظر منطقی ممکنه اما نه اینکه مثلا همین امسال یا سال بعد حتما همچین چیزی داریم (که معمولا افراد به زمانش توجهی نمی‌کنن و حرفا جنبه‌ی بازار گردانی پیدا می‌کنه)

24

بیت کوئین و آلت کوئین ها

mohammadrezakiani73

14/خرداد/1399

صددرصد پیشرفت داره حتی تا جای که پول کاغذی حذف بشه اما تا پنج سال دیگه شاید هم بیشتر از این اعداد باشه چون ارزهای دیجیتال روز به روز درحال آبدیت هستن

7

افزایش

yaser1376

14/خرداد/1399

باسلام بنظرمن بااین وضع اقتصادکه همه چیزروز به روز روبه گرانی میبره هیچ بعدینیست که بیت کوین هم بزودی به بالاتراز200هزاردلاربرسه اما شرایط بایدسنجیده بشه

15

خمیده

Alireza9300

14/خرداد/1399

خدا کند آدام بک هم مثل مک آفی این پیش بینی را برای سود و منفعت خودش نکرده باشه و بعد از مدتی پیش بینی خود را پس بگیرد

21

.

[email protected]

16/خرداد/1399

برای اینکه قیمت بیت کوین به300000برسه خیلی طول می‌کشه اونم بااین روند ولی ارز دیجیتالی خوبی برای سرمایه گذاری هستولی برای طولانی مدت

1

بیت کوین

danesh20

14/خرداد/1399

شب گذشته روی شبکه بیتکوین و از طریق 145 آدرس قدیمی مربوط به سال های 2009 و 2010، پیامی امضا شد که در اولین جمله کریگ رایت، بیتکوینر مشهور استرالیایی را یک دروغگو و کلاهبردار خطاب کرده بود.

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.