coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

64,158 $

4,086,864,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,127 $

199,203,277 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

63,687 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

603.2 $

38,423,203 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.8%

142.74 $

9,092,538 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

63,694 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,124 $

199,019,821 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5218 $

33,239 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1498 $

9,542 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.1%

5.4 $

343,980 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش کیف پول Enjin؛ قابلیت های فراوان بهمراه رابط کاربری جذاب!

31/مرداد/1398
افزودن به نشان شده ها
آموزش کیف پول Enjin؛ قابلیت های فراوان بهمراه رابط کاربری جذاب!
Wallet
آموزش
کیف پول
16754
دقیقه

در این آموزش قصد داریم یکی از کیف پول های جالب و با قابلیت های زیاد ارزهای دیجیتال را به نام Enjin آموزش دهیم. این کیف پول multi asset است به این معنی که از کوین و توکن های متفاوتی پشتبانی می کند. این کیف پول تنها برای سیستم عامل های اندروید و ios عرضه شده است و خبری از نسخه های دسکتاپ و وب آن نیست. ما در این آموزش قصد داریم نسخه اندروید آن را آموزش دهیم.

ابتدا از طریق پلی استور این کیف پول را دانلود کنید و برای این کار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کیف پول enjin از پلی استور

پس از دانلود و نصب این کیف پول آن را اجرا کنید. پس از اینکه کیف پول Enjin باز شد با صفحه زیر رو به رو می شوید:

در تصویر بالا گزینه اول برای ساخت کیف پول است و اگر قصد دارید برای اولین بار این کیف پول را بسازید روی این گزینه لمس کنید. گزینه دوم برای انتقال دارایی های خود از کیف پول های دیگر به این کیف پول است (که در ادامه بیشتر به این مورد پرداخته می شود). گزینه آخر نیز برای مشاهده کیف پول هایتان می باشد و در این حالت نمی توانید ارزهای دیجیتال خود را انتقال دهید.

در اینجا گزینه اول را می زنیم و در مرحله بعد می بایست با شرایط و ضوابط این کیف پول موافقت کنید:

پس از طی کردن این مرحله می بایست رمز عبوری برای کیف پول خود انتخاب کنید و همچنین می توانید با استفاده از عبارات بازیابی, از کیف پول خود پشتیبانی بگیرید. که در این قسمت بنا بر مسائل امنیتی امکان اسکرین شات گرفتن فراهم نبود. اما پس از طی کردن این مراحل کبف پول شما آماده ی استفاده است و در قدم بعدی می توانید کوین ها و توکن های مورد نظر خود را انتخاب کنید:

نکته ی جالب اینکه این کیف پول از کوین ها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند (توکن های با استاندارد erc-20، بلاکچین بایننس،بیت کوین، لایت کوین و…) بنابراین با انتخاب ارزهای دیجیتال مورد نظر خود می توانید مجموعه ی خود را در این کیف پول داشته باشید. پس انتخاب ارزهای دیجیتالتان و لمس بر روی Create Wallet وارد فضای این کیف پول می شوید. البته اگر توکن یا کوینی را از قلم ننداختید نگران نباشید چون در ادامه می توانید دوباره این صفحه دسترسی داشته باشید.

صفحه اصلی این کیف پول به شکل زیر است:

با لمس بر روی هر ارز دیجیتالی که در لیستتان موجود است می توانید به صفحه ی مدیریت دارایی آن ارز دیجیتال انتقال پیدا کنید، به عنوان نمونه بر روی بیت کوین می زنیم:

در بالای صفحه دو گزینه send و receive موجود است. برای انتقال بیت کوین های خود می بایست بر روی send لمس کنید، که صفحه زیر برایتان نمایش داده می شود:

که در باکس اول می بایست آدرس مقصد را وارد کنید در باکس دوم میزان بیت کوین انتقالی و در نهایت می توانید میزان کارمزد معامله ی خود را به صورت دستی تعیین کنید. اما اگر بر روی receive لمس کنید می توانید آدرس بیت کوین را در این کیف پول مشاهده کنید:

در صفحه اصلی این کیف پول با لمس بر سه نقطه در بالا سمت راست، گزینه هایی برای شما قرار داده می شود:

از طریق گزینه Backup wallet می توانید از کیف پول خود پشتیبانی بگیرید. گزینه دوم برای تغییر نام کیف پولتان است. از طریق گزینه edit coin list می توانید به لیست ارزهای دیجیتال خود کوین یا توکنی را اضافه و یا کم کنید. گزینه auto add token به صورت خودکار توکن هایی که این کیف پول پشتیبانی می کند را به کیف پول شما اضافه می کند و در نهایت گزینه manage wallets برای زمانی است که در این کیف پول اکانت ها و کیف پول های دیگری ساخته باشید و بخواهید آن ها را مدیریت کنید.

اگر بر روی سه خط افقی در بالا سمت چپ لمس کنید منوی زیر برایتان باز می شود:

گزینه اول آدرسی است که از طریق آن می توانید توکن های NFT را به کیف پول Enjin انتقال بدهید. اما در حال حاضر تنها از توکن های بر بستر اتریوم پشتیبانی می کند:

با لمس بر روی receive collectible می توانید توکن های NFT خود را به آدرس این کیف پول انتقال دهید.

این کیف پول Exchange هم دارد که از طریق آن می توانید کوین ها و توکن های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. به عنوان مثال ما بیت کوین و اتریوم را انتخاب کردیم که به شکل زیر است:

این کیف پول Dapp Browser و Explorer (مرورگر بلاک چینی) نیز دارد که امکانات جالبی برای یک کیف پول ارز دیجیتال محسوب می شود. از طریق Dapp Browser می توانید اپلیکیشن های غیرمتمرکز را جستجو و با آنها ارتباط برقرار کنید و از طریق Explorer نیز می توانید وضعیت تراکنش های خود را پیگیری کنید:

و در آخر در صفحه اصلی اگر بر روی main wallet بزنید یک نواری برای شما باز می شود که یکی از گزینه های آن Import Wallet است که با لمس روی آن با تصویر زیر مواجه می شوید:

همانطور که مشاهده می کنید این کیف پول از کیف پول های بسیار زیادی پشتیبانی می کند که لیست آن را می توانید در عکس بالا مشاهده کنید.

حتما تجربه ی خود را در استفاده از کیف پول Enjin با ما در میان بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!


تحلیل کاربران

Enjin

hgholami61

08/مهر/1398

کیف پول Enjin مثل کیف پول تراست از توکن های اترم پشتیبانی میکنه و کیف مناسبی برای توکن ها میباشد ولی از نظر امنیت جالب نیست

58

کیف پول

delaram00

09/فروردین/1400

من انتخاب برایم خیلی سخت هست و برام کار دشواری به حساب میاد و موندم که کدوم کیف پول رو نصب کنم کدوم امنیت بیشتری داره کدوم راحتتره و امکان هک نیست و خیلی چیزای دیگه و همین چیزها باعث شده انتخاب کردن کیف پول رو سخت کنه

13

انجین والت

m.esi

30/اردیبهشت/1399

بهترین مزیت این کیف پول ساخت چند اکانت هست که شما می تونید حساب های مختلفی برای پلتفورم های مختلف بسازید و همچنین براختی می تونید ارز هتی دیجیتال خود را بین این کیف پول ها جا به جا کنید.

28

نرخ بیت کوزن

marefat sadati

28/شهریور/1398

بیت کوین همچنان در داخل مثلث متقارن معامله می‌شود. این ارز دیجیتال هم‌اکنون در نزدیکی خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر – قیمت ۱۰,۲۸۰ دلار) قرار دارد که به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. در صورت ناتوانی در عبور از این مقاومت احتمال سقوط مجدد به زیر ده هزار دلار دور از ذهن نیست.

42

عالیه

محمدقاسم

01/شهریور/1399

سلام من خودم الان نصبش کردم عالیه بااین راهنمایی هافک نکنم به مشکلی برخوردید نصبش کنین وخیلی راحت کیف پولتون رادرسن کنین عالیه خیلی ممنون ازرهنمایتون

26

کیف پول

rostami1727

12/آبان/1399

بیشتر کیف پول ها رو نمیشه استفاده کرد چون تحریم هستیم.الان من تو یه بازی ۲۰۰ دلار برنده شدم ولی کیف پولش تو ایران کار نمی کنه.

20

کیف پول

rezarostam2453

13/اسفند/1399

فعلا که دولت دزد و نامحترم کمر به مقاومت در برابر رمزارزها گرفته ، اما این امر فراگیر شده و یک مسئله و یک اقتصاد جهانی و بدون مرز هست لذا یادگیری مسائل مربوط به رمزارزها لازم و ضروری است

17

کیف پول امن

nanapink

06/مهر/1398

برای پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال، بیت کوین، کیف پول‌های بسیار زیادی در دسترس است. این ارز دیجیتال به دلیل محبوبیت و قدمت بیشتر، کیف پول‌های بیشتری نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال دارد. شرکت‌ها و تیم‌های زیادی برای بیت کوین کیف پول می‌سازند 

32

این برنامه خیلی عالی

akbary

06/آبان/1400

من زیاد با کیف پول دیجیتال آشنا نیستم و زیاد با بازار ارز آشنا نیستم میشه همراهی کنید.................................

8

.

omid_p_78

05/اسفند/1399

این کیف پول بسیار ساده و کاردبردی هستش و به صورتی هستش که افراد مبتدی هم میتوانند به راحتی از ان استفاده کنند و میتونه از کوین و توکن های متفاوتی پشتیبانی کنه

14

کارمزد بالا

Omidsalahshour

21/شهریور/1398

به نظر من کارمزدش خیلی بالاست صرف نمیکنه با این کیف پول کار کنی

53

دید کلی

Mr_JR

26/شهریور/1398

کیف پول Enjin یک کیف موبایلی برای توکن‌های اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و انجین کوین (Enjin coin) است. این کیف پول دارای ساختار امنیتی درجه یک بوده و تکنیک‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای مانند صفحه کلید امن، قانون دو رمزگذاری و موارد دیگری را به خدمت گرفته است تا گوشی هوشمند شما را به یک کیف سخت افزاری ایمن تبدیل کند. روش استفاده از کیف پول Enjin ساده است و برای کاربران این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانند به راحتی توکن‌های خود را مشاهده، مدیریت و دسته‌بندی کنند. صفحه کلید امن Enjin یک صفحه کلید اختصاصی برای کاربر است که در داخل کیف پول تعبیه شده تا حداکثر میزان امنیت و حفاظت را برای دارایی کاربر ایجاد کند

44

کیف پول

Farshad007

12/اردیبهشت/1399

کیف پول هایی که معتبر هستن و امتحانشون رو پس دادن قطعا گزینه خوبی هستند.در صورت عدم آشنایی گاهی باید ریسک کرد.

29

کیف خوب

ali607

08/اردیبهشت/1399

کیف پول خوبیه چون از ارزهای زیادی پشتیبانی میکنه.فقط تایید دو مرحله ای فراموش نشه.جلوگیری از هک شدن.در جوامع رو به رشد در ایندی نزذیک جزو جدا نشدنی هر شخص وجامعه ای خواهد شد.وبه عنوان اولین راهکار ضد سرقت.معرفی خواهدشد.شک نکنید

28

سلام

sima.r

06/دی/1400

من چطور باید بیت کوین بخرم، لطفا کمکم کنین یه کم راهنماییم کنید, چطور باید پولمو تبدیل به ارز دیجیتال کنم

5

کیف پول

علی.محمودی

13/مرداد/1399

کیف پول خیلی خوبه دوستان عزیز حتما و حتما مطالبشو بخونید و ازش استفاده کنیدبه نظرمن برای همه لازمه که از کیف پول استفاده کنن

21

کیف پول Enjin

baghery

18/دی/1399

کیف پول قابل اعتمادی است و امنیت خوبی دارد برای نگه داری ارز های ما و من این کیف پول را به شما پیشنهاد می کنم

16

معرفی کیف پول

reza_98

24/شهریور/1398

به نظر من بهترین کیف پول که همه نوع کوین رو داخلش هست و ساپورت میکنه و جای نگرانی از بابت اینکه همه ارز ها رو ساپورت میکنه اتومیک ولت هستش atomic wallet

39

کیف پول

hydari

11/مهر/1398

به نظر من کیف پول جالبی بود امید وارم روزی برسه که کل ایران توانایی استفاده از این کیف پول را داشته باشن

48

ویژگی ها

hamed@1987

08/مهر/1398

مدیریت آسان توکن ها و کوین ها ،اطلاعات دقیق معامله ، هزینه های سفارشی فی انتقال و ایمپورت فوری و آسان کیف پول های دیگر در enjin wallet از نکات بارز انجین از زبان سایت مرجع آن است. و مهمتر از همه کیف پولی برای هر سکه ای که شما دارید. کیف پول Enjin به طور پیش فرض از BTC، ETH، LTC، ENJ و تمامی نشانه های ERC-20 پشتیبانی می کند

38

کیف پول

matin63

16/دی/1399

بسیار کاربردی و کار کردن باهاش راحته . تمام ارزهای دیجیتال پوشش میده . حتما از رمز دومرحله ای استفاده کنید ک هک نشه . امکانات بالایی هم داره

21

کیف پول

soni3168

20/شهریور/1398

این کیف پول بسیار کاربردی و ضروریه و همه ارزهای دیجیتال رو داره و ظاهر بسیار خوب و کار کردن باهاش راحته البته فراموش نشه که تایید دو مرحله ای رو بهش استفاده کنن برای جلو گیری از هک

53

خیلی برنامه خوب و سرگرم کننده ایه مخصوصا برای کسی که کار زیادی ندارن

qazalzt

21/اردیبهشت/1399

خیلی از مردم بیکارن و هیچ درآمدی ندارن این میتونه یه امید کوچیک باشه، که اینا بتونی پول ببری ‌، باعث میشه ادم اطلاعاتش بره بالا مطالب خوبی یاد میدن حتی برای کسب درآمد و استفاده از اپلیکشن های جدید، من به تمام دوستای عزیز پیشنهاد میکنم.

38

انجین

09109971867

27/مرداد/1400

یه کیف پول امنیتی با کاربدان بسیار بالا میباشد که با خیالت راحت میتوانید از ان استفاده کنید من تا به حال کیف پولی به این باحالی ندیده بودم

12

تو بینشون جز خوباس

AmiramMnf

12/اردیبهشت/1399

این کیف پول واقعا برای کسایی ک تازه به این عرصه اومدن خوبه چون استفادش راحته و هر کسی میتونه استفاده کنه امنیتشم بالاس در کل بین کیف پول ها جز برتر هاس

33

enjin

sinariahi314

23/شهریور/1398

کیف پول باحالیه به نظرم و کاربردی خیلی بقیه هم استفاده کنن حتما امنیت بالایی هم داره ارز های زیادی رو هم پشتیبانی میکنه

44

Enjin

mhatami20

17/مرداد/1399

بیت کوین این پادشاه ارز باعث شده که در عرصه ساخت کیف پول هم رقابت های زیادی به وجود آید و کیف پول های زیادی ساخته شود

24

انجین

saeed23

08/مهر/1399

این کیف پول معماری امنیتی برجسته خود و با به‌کارگیری تکنیک‌های امنیتی مانند کیبورد امن انجین، رمزگذاری و همچنین اقداماتی دیگر، تلفن همراه شما را به یک کیف پول امن مانند کیف پول سخت‌افزاری بدل می‌کند

18

enjin wallet

mohseeen

01/مهر/1398

اینجین والت فوق العاده است چون خودم دارم استفاده میکنم فی پایین و سرعت تراکنش بالاو امنیت اون و امکان مسدود شدنش پایینه.در کل گزینه مناسب برای مبتدی ها و حتی حرفه ایها هم میتونه باشه

46

ساده پرکابرد

mehdiseyed

28/تیر/1399

کیف پولی با ظاهری ساده اما بسیار کاربردی! که بخاطر ظاهر ساده و زیباش.حتی افراد مبتدی هم براحتی میتونن باهاش کار کنند

25

آنچه که باید بدانید

alikhazaee72

06/شهریور/1401

اگر می خواهید در باره بیت کوین بررسی کنید، چند نکته را بایستی بدانید. روش تعویض پول در بیت کوین با آنچه که بانک های معمولی انجام می دهند، تفاوت دارد. بنابراین قبل از انجام هر معامله جدی با استفاده از بیت کوین، باید وقت بگذارید و آنرا یاد بگیرید. همانقدر که در مورد کیف پول معمولی خود احتیاط میکنید، همانقدر و یا حتی بیشتر از آن، در مورد بیت کوین دقت داشته باشید.

5

اینجین یک والت

grk1341

27/فروردین/1399

اینجین والت علیرغم داشتن توانایی بالا در کار با انواع ارزهای دیجیتال ساختار نسبتا ساده ای دارد و کارکرد آن جذاب است.

26

M.S.D.F.

davoodnejati

17/مرداد/1401

با سلام خدمت شما دوستان عزیز من نمی‌دونم کیف پول را چطور باید تهیه کرد خوبه که یک راهنمای جامع تهیه کیف پول در این برنامه بود و یا اگه هستش نمیدونم چطوری وارد این مرحله شد

4

کیف پول

afshino

11/فروردین/1400

من تازه واردم با نظراتی که دوستان دادن به نظرم تا ریکس نکنیم به جایی نمیرسیم رمز دو مرحله‌ای یادتون نره باید یه کیف پول داشته باشیم

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.