coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

63,718 $

3,944,144,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,212 $

198,851,274 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

595.4 $

36,856,498 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

137.54 $

8,513,726 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9994 $

61,863 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

3,205 $

198,401,261 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5155 $

31,909 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

0.1436 $

8,889 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.9%

5.3 $

328,070 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ادغام کایبر سواپ و تسلط اوراکل‌های قیمتی چین لینک بر منابع اطلاعاتی DeFi

25/خرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
ادغام کایبر سواپ و تسلط اوراکل‌های قیمتی چین لینک بر منابع اطلاعاتی DeFi
Oracle
Chainlink
ارز دیجیتال
اخبار
3959
3 دقیقه

اختصاصی ترجمه کوینگرام

اوراکل‌های قیمت چین لینک به عنوان منبع استاندارد اطلاعات برای بخش مدیریت مالی غیر متمرکز (DeFi – Decentralized Finance) به سرعت در حلال گسترش هستند. پروژه برتر کایبر نتورک (Kyber Network) نیز داده‌های قیمتی را برای مبادلات توکن خود ادغام می‌کند.

کایبر نتورک (KNC) روز ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) داده‌های قیمتی روی سرویس مبادله توکن در صرافی کایبر سواپ (KyberSwap) را ادغام کرد. به دنبال این اقدام، پذیرش اوراکل‌های قیمتی چین لینک در پروتکل‌های مالی غیر متمرکز (DeFi) همچنان در حال گسترش است.

اوراکل‌ها (oracle) از طریق API های وب و بخش داده‌های بازار، داده‌های منابع خارجی را برای بلاک‌ چین‌ها و قراردادهای هوشمند، بازیابی و تأیید می‌کنند. اوراکل‌ها بین بلاک‌ چین و منابعِ داده قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز بلاک‌ چین را با اجرای پرس و جو (Query) در اختیار آن قرار می‌دهند. داده‌هایی که قراردادهای هوشمند به آن‌ها نیاز دارند شامل اطلاعاتی مثل قیمت، آب و هوا و یا حتی ایجاد شماره تصادفی برای قماربازی است.

کایبر سواپ حداقل سومین پلتفرم مدیریت مالی غیر متمرکزی است که در ماه اخیر دست به ادغام داده‌های قیمت چین لینک زده است. این امر حاکی از تسلطِ رو به افزایش چین لینک بر بازار جاویژه است. بازار جاویژه (niche market) بخش حاشیه‌ای کوچکی از بازار است که بر روی یک نیاز یا کالای ویژه تمرکز دارد.

منابع و مراجع قیمتی که برای انتقالات توکن‌ها روی پلتفرم نمایش داده می‌شوند، در حال حاضر از داده‌های بومی کایبر نتورک و اوراکل‌های چین لینک جمع‌آوری می‌شوند.

کایبر سواپ اطلاعات قیمتی چین لینک را ادغام می‌کند

کایبر سواپ در پست وبلاگ خود، اظهار داشت که این ادغام از کاربرانی که مبادلات توکن‌ها را صورت می‌دهند، در برابر لغزش‌های قیمتی و دستکاری‌های قیمت محافظت می‌کند.

لغزش قیمتی زمانی اتفاق می‌افتد که شما طبق قیمتی که روی چارت می‌بینید اقدام به گرفتن پوزیشن می‌کنید؛ امـا پوزیشن در قیمت دیگری باز می‌شود. هر تفاوتی بین قیمت قبلا تعیین شده و قیمت نهایی اجرای معامله، به عنوان لغزش تلقی می‌شود. در واقع علت رخ دادن لغزش قیمتی، نوسانات بسیار سریع قیمت است که بازار را دچار شک می‌کند.

سانی جین (Sunny Jain)، مدیر ارشد محصولاتِ صرافی ارز دیجیتال کایبر سواپ در اظهارنظری گفت:

کایبر سواپ از همکاری با پروژه مشهوری مانند چین لینک و شبکه غیر‌متمرکز اوراکل آن به منظور ارائه قیمت قابل اطمینان برای پلتفرم مبادلات توکن غیر امانی (non-custodial) خود و بهبود تجربه کلی معامله‌گران خرسند است.

یوهان عید (Johann Eid)، مدیر محصول چین لینک در این خصوص گفت:

ما از ادغام منابع قیمتی چین لینک با کایبر سواپ به منظور افزودن امنیت و اطمینان بیشتر به داده‌هایی که معامله‌گران [کایبر سواپ] برای محاسبه لغزش قیمتی بر آن استناد می‌کنند، هیجان‌زده هستیم.

تسلط اوراکل‌های قیمتی چین لینک بر مدیریت مالی غیر متمرکز

داده‌های قیمتی چین لینک به سرعت به استاندارد بخش مدیریت مالی غیر متمرکز تبدیل می‌شوند. از ابتدای ماه ژوئن تا به حال، حداقل سه پروژه مالی غیر متمرکز، داده‌های این شرکت را در‌بر‌ داشته‌اند.

روز ۲ ماه ژوئن (۱۳ خرداد) «AVA» اعلام کرد که به منظور ارائه اطلاعات قیمتی به توسعه‌دهندگان برنامه‌های روی شبکه «AVA»، پیش از عرضه اصلی این فصل، شروع به ادغام داده‌های چین لینک کرده است.

کِوین سکنیکی (Kevin Sekniqi)، یکی از بنیان‌گذاران «AVA Labs» گفت:

چین لینک، امکان دسترسی به منابع داده‌های مالی و اطلاعات واقعی لازم برای ساخت ابزار‌های مالی جدید و موج بعدی سرمایه‌های غیر‌متمرکز را فراهم می‌کند.

وی افزود:

هنگامی که به توسعه جامعه مدیریت مالی غیر متمرکز اتریوم می‌نگرید، واضح است که اوراکل‌های قدرتمند وقتی به دست توسعه‌دهندگان مستعد پیاده‌سازی می‌شوند، تا چه اندازه مهم هستند.

در روز بعد اوپیوم (Opium)، صرافی غیر متمرکز مبتنی بر اتریوم نیز پشتیبانی از داده‌های قیمتی چین لینک را در کنار عرضه پروتکل بلاک چین اصلی خود، راه‌اندازی کرد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

چین لینگ

adele

25/خرداد/1399

چین کشوری صاحب استراژدی هست و میدونه در هر زمینه ای داره چی کار میکنه برای همین در اکثر کاراش موفق هست

19

استراتژی

Saeidmallaki

26/خرداد/1399

استراتژی که چینی ها به خرج میدن باعث رونق اقتصادی در این کشور میشه کما اینکه درهر دوره کشور چین استراتژی جدیدی رو پیشگرفته و این باعث رونق اقتصادی در این کشور پر جمعیت شده

11

مجازی

abbas63

26/خرداد/1399

شرایطه عجیبی هست ومردم تو بد زمانی گرفتار شدن وانواع واقسام مشکلات رو پشت سر گذاشتن یا هنوز دارن باهاش زندگی میکنن ولی تواین دوران شرکتهای اینترنتی وبازارهای مجازی یه بخشی از مشکلاتو مرتفع میکنن وکمک حال مردم هستن

12

دنیای مجازی

a1398

26/خرداد/1399

تو این شرایط بد اقتصادی شاید همین کار چینی ها به داد مردم برسه بازم دمشون گرم این ارزها را تولید کردن چه بیکار چه کارمند تونستن از این ارزها یک درآمدی کسب کنن از هیچی بهتره والا خدا خیرشون بده

13

حمایت

rasoul_24

28/خرداد/1399

چین همیشه حامی مردمش بوده نمونش یکی همین بیماری کرونا بینید چطور حامی مردم بود به فکر اونا بوده ولی متاسفانه ایران اینطور نیست امید وارم ماهم حمایت بشیم بیایید همه دیگر رو حمایت کنیم باتشکر

7

علی

aliatabi

27/خرداد/1399

چین با استراژدی جلو میاد و ازسیاست های مرموز استفاده میکنه تا سه روز دیگه یه اتفاقی میوفته همه رو متحیر میکنه شرط میبندم

6

ادغام کایبرسواپ

Bist1234

26/خرداد/1399

کایبر سوآپ حداقل سومین پلتفرم دیفای است که در این ماه داده های قیمت چین لینک را ادغام می کند ، که این نشان از تسلط فزاینده چین لینک بر نیچ مارکت دارد. در حال حاضر مرجع قیمت نمایش داده شده برای سواپ توکن در این پلتفرم، هم از طریق منابع تغذیه محلی شبکه کایبر و هم از اوراکل های چین لینک محقق میگردد.

20

ارز

سالارباصفا

25/خرداد/1399

چین لینک همانطورکه قبلا هم گفته شده میتونه آینده خوبی داشته باشه وبنظرم برای سرمایه گذاری گزینه خوبیه

21

چین وایران

m.a.gh

26/خرداد/1399

با این وضعیت ایران واقعاً ایده خوبیه و چین همیشه فکراش عالی بوده چون از تولید ملی حمایت میکنه به نظرم ما هم باید از تولید ملی حمایت کنیم

13

سلام

mohamadbayat

25/خرداد/1399

تو این شرایط بد ایران واقعن چنین برنامه ای واقعن مفیده و تو شرایط بد بیکاری بهتر هیچیه چ اونایی ک کار میکنن چه اونایی ک بیکارن بلاخره هر کی ی وقت بیکار داره اینم جزو برنامه اینستاگرام و غیره ی مقدار وقت می خواد برا گشتن

17

چین و استراتژی جدید

ro_Hosin

26/خرداد/1399

چین کشوری است که در همه زمینه ها موفق و در زمینه های دیجیتالی و ارز ها و لینک ها ودر هما زمینه ها خودش را مطرح و در صدر قرار میدهد

13

نقش دیتا در تجارت

.cArman

25/خرداد/1399

بحث دربارهٔ نقش اطلاعات در اقتصاد، از بازاندیشی و زیر سؤال بردن یکی از فرض‌های نظریه رقابت کامل در بازار شروع شد. این فرض بر این مبنا است که تمام شرکت کنندگان در بازار، از تمام قیمت‌ها و تمام اطلاعات فناورانه مربوط، اطلاعات کامل دارند. بدین معنا که از یک سو، بنگاه‌ها، قیمت‌های تمام کالاهایی را که احتمالاً می‌توانند تولید کنند و فناوری تولید این کالاها و نیز قیمتی که در آن می‌توانند نهاده‌های لازم را خریداری کنند، می‌دانند. از سوی دیگر، تمام افراد هم از قیمت‌هایی که در آن می‌توانند تمام کالاها را خریداری کنند و منابع شان را به‌طورکلی و به خصوص نیروی کارشان را بفروشند، آگاه هستند. به عبارت دیگر فرض می‌شود که مصرف‌کنندگان، صاحبان منابع و بنگاه‌هایی که در بازار هستند، دربارهٔ وضعیت حال و آینده قیمت‌ها و هزینه‌ها و فرصت‌های اقتصادی بازار، اطلاعات کامل دارند؛ بنابراین مصرف‌کنندگان قیمتی بیش از آنچه لازم است، برای کالا نمی‌پردازند. تفاوت قیمت‌ها به سرعت از بین می‌رود و در سراسر بازار برای هر کالا تنها یک قیمت مطرح می‌شود. منابع به پیشنهاد دهنده بالاترین قیمت، فروخته می‌شود و با داشتن اطلاعات کامل از جریان قیمت‌ها و هزینه‌ها در حال و آینده، تولیدکنندگان به‌طور دقیق می‌دانند که چه میزان باید تولید کنند.

28

عالیه

CyberOfficial

26/خرداد/1399

این برند در سال دوسال بعد امتحان بریم سراغ تو این مدت فقط به خاطر است که به سوال نگاه کنید به این آسونی به عنوان لژیونر شدم که تو میخونی اسم این مقاله در مورد ایزوتونیک نبود ولی در نظر گرفته شده

8

اوراکل هاوچین لینک درحال تسلط بربازار

زارع

25/خرداد/1399

گسترش اوراکل هادربازاروادغام داده های قیمتی دربازارروزبه روز بیشتر میشود وبااین ادغام از لغزش قیمتی ودستکاری قیمت های معا مله گرانمحافظت وهمچنین. سرمایه های انها درصرافی هاامن تر میشوندداده های چین لینک نیز با توسعه وپیشرفت بصورت متمرکز دربازار روبه رشد است وبه نظر من هرچه بازار ارزهای دیجیتال بر جامعه تسلط بیشتری داشته باشند جلوی هرگونه پولشویی وکلاهبرداری گرفته میشود وسرمایه گذاران هم سریعتروباامنیت بیشتر داد وستد وکسب کارخودرادنبال میکنند

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.