coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

63,004 $

3,893,647,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,149 $

194,628,594 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9989 $

61,732 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

590.2 $

36,473,742 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.7%

138.31 $

8,547,558 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9987 $

61,720 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,145 $

194,344,932 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.516 $

31,889 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

0.1459 $

9,017 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.27 $

325,686 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت دلار سه شنبه سوم تیر/ دلار آمریکا وارد کانال ۲۰ هزار تومان شد/ واکنش همتی به جهش نرخ ارز

03/تیر/1399
افزودن به نشان شده ها
قیمت دلار سه شنبه سوم تیر/ دلار آمریکا وارد کانال ۲۰ هزار تومان شد/ واکنش همتی به جهش نرخ ارز
دلار
بازار ایران
اخبار داخلی
بانک مرکزی
4943
4 دقیقه

بازار ارز در ادامه روند صعودی روز‌های اخیر، امروز با رشد نرخ دلار آزاد در محدوده بیست هزار تومانی همراه شده است. در این میان رئیس کل بانک مرکزی معتقد است نوسان‌های اخیر بازار ارز شوک‌های گذرا و موقتی است.

به گزارش نبض بورس؛ در معاملات امروز (سه شنبه سوم تیرماه ۹۹) بازار ارز، شاهد رشد نرخ دلار، یورو، درهم و سایر ارز‌های مهم هستیم.

همچنین بر خلاف روز گذشته، امروز نرخ ارز در صرافی‌های بانکی با افزایش مواجه شده است و نرخ دلار در صرافی ملی برای اولین بار در تاریخ وارد کانال ۱۹ هزار تومانی شده است. اتفاقی کم سابقه که نشان از تلاش بازارساز و سیاست گذار ارزی برای مدیریت تقاضا در بازار دارد.

همتی رئیس کل بانک مرکزی نیز شب گذشته با توجه به جهش کم سابقه نرخ ارز به ویژه دلار در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی طی گفتگویی نوسان‌های اخیر بازار ارز را شوک‌های گذرا و موقتی دانست و گفت: قیمت واقعی ارز در سامانه نیما قابل رصد است و امروز زیر ۱۶ هزار تومان معامله شده است. تمام تلاش خود را برای کنترل بازار ارز انجام می‌دهیم تا تعادل به این بازار بازگردد.

همتی ادامه داد: میانگین یک ماه گذشته درهم ۴۴۰۰ تومان و دلار ۱۶ هزار تومان است که نشان می‌دهد این یک شوک موقتی است که برای شوک‌های موقتی نمی‌توانیم سیاست‌های پولی را تغییر دهیم.

همتی درباره دخالت بانک مرکزی در بازار ارز افزود: یک کار این است که ارزپاشی بشود در بازار که اگر لازم نباشد انجام نمی‌دهیم و برای نوسان‌های کوتاه مدت ذخایر را صرف این کار نمی‌کنیم، ولی اگر احساس شود نوسان بلندمدت خواهد بود مداخله می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم از نرخ ارز مناسب فاصله بگیریم و بیشتر دخالت بانک مرکزی برای تامین منابع مورد نیاز واردات است و فقط امروز ۱۲۰ میلیون دلار برای تامین کالا ارائه کردیم. اگر دخالت ما این باشد که با نرخ پایین ورود کنیم که کاری ندارد و این همان است که آمریکا می‌خواهد و برای ما ثبات بازار مهم است.

 

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

بر اساس جدیدترین خبر‌ها از بازار، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی هم اکنون به نرخ ۱۹۱۹۵ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افزایش ۴۹۵ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۱۹۲۹۵ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، در لحظه انتشار این گزارش، به نرخ ۲۱۲۹۵ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۱۳۹۵ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به نرخ روز دوشنبه، ۴۹۵ تومان گران‌تر شده است.

 

نرخ ارز در بازار آزاد

در کنار نرخ‌های اعلام شده در صرافی بانکی، در بازار آزاد نیز نرخ ارز با افزایش مواجه شده است. به گونه‌ای که هر دلار آمریکا برای اولین بار وارد کانال ۲۰ هزار تومانی شده است و در لحظه انتشار این گزارش، بهای دلار آمریکا به رقم ۲۰۴۲۰ تومان رسیده است.

 

هر یورو 22990، پوند انگلیس 25300، درهم امارات 5750، لیر ترکیه 3050، دلار کانادا 15150 و هر دلار استرالیا نیز 14000 تومان در بازار آزاد امروز قیمت گذاری شده است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش، نرخ ۱۲ ارز کاهش و ۱۱ ارز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز سه‌شنبه سوم تیرماه ۹۹ بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۴۷۹ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۴۲۹ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۳۴۶ ریالی به قیمت ۴۷ هزار ۳۵۳ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۳۴۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۸۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۳۷۸ ریال، کرون دانمارک۶ هزار و ۳۵۲ ریال، روپیه هند ۵۵۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۰۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۱۷۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۵۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۱۹۴ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۴۲۷ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۰۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۵۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۵۱ ریال، ده روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۶۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۶۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۵۶۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۲۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۷۲۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۳۹۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۶۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی دو هزار و ۹۵۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۷۴۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۷۳۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع:

نبض بورس


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!

 تتر در سال 2023 تقریباً 5 میلیارد دلار دارایی خود را از بانک ها خارج کرده است

تتر در سال 2023 تقریباً 5 میلیارد دلار دارایی خود را از بانک ها خارج کرده است

همکاری تحقیقاتی سامسونگ با بانک مرکزی کره جنوبی برای پرداخت‌های آفلاین

همکاری تحقیقاتی سامسونگ با بانک مرکزی کره جنوبی برای پرداخت‌های آفلاین

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.


تحلیل کاربران

بالا رفتن دلار

saleh_hamidkhah

04/تیر/1399

نظر من بالا رفتن دلار الان تقصیر دولته دولت نباید بزاره هی بالا پاین بشه 20هزار تومن واقا برای ی دلار زیاده یکم انصاف خدایی تازه اول راه یکم بگزره گوشی ماشین همه چی چن برابر میشه

3

بدترین رکود

mohamad9372

07/تیر/1399

این افزایش قیمت دو دلیل می‌تونه داشته باشه یا بخاطر تحریم های شدید و شیوع کرونا که رکود اقتصادی شدید به بار آورده و از طرفی هم میشه این موضوع رو به دولت نسبت داد که هر وقتی از لحاظ بودجه کم آورده با افزایش نرخ دلار مردم رو ترغیب به خرید کرده و به یکباره با سقوط ناگهانی قیمت این کمبود رو تامین کرده

1

دلار بیرحم

FARSHADHAMDI

03/تیر/1399

این نامردا یه فکری به حال مردم نکردن اینطوری پیش بره دلار میره۳۰تومن نمیدونیم چیکار کنیم ادم گیر کرده نمیتونیم یه درامد داشته باشیم

6

قیمت دلار

parham...93

05/تیر/1399

قیمت دلار که داره تغییر میکنه، سیاست دولتمردای ماست، وگرنه آمریکا چکار به ریال ایران داره، همچی دست خود دولت ماست

25

آمریکا

مسلم فاطمی

03/تیر/1399

از مسئولین میخوام که بعد از حل مشکلات حقوق بشر و اجتماعی فرهنگی امریکا ، همچنین گرفتن حق شهید مظلوم جورج فلوید ، یه فکری هم برای دلار آمریکا بکنید که به مردم آمریکا فشار نیاد.

4

دلار

erfanm1482

04/تیر/1399

به نظر میرسه که این رشد ناگهانی نرخ دلار هم مانند دفعات قبل حبابی بیش نباشد و در آینده این نرخ با ثبات بیشتر به جای درست خود بازگردد

3

دلار

parham...93

11/تیر/1399

با افزایش قیمت دلار همچیز افزایش پیدا میکنه و مردم قدرت خریدشون پایین میاد و تورم افزایش پیدا میکنه و معلوم نیست چی میخواد بشه

3

دلار

mahan88

04/تیر/1399

هموطن عزیز امروز ارزش پول ملی ایران که غنی از ذخایر طبیعی دنياست درآخرین رتبه جهانی قرار دارد کاش قدری ملت ای ایران تفکر می‌کردند. امان ازجهل امان از بی تفکری

3

افزایش

alireza.gh13

11/تیر/1399

با این اوضاع پیش اومده قیمت دلار تا ۳۰ تومن هم میرسه تا دولت بتونه کسری بودجه ای که قراره براش به وجود بیاد رو جبران کنه . بتونه ارز ذخیره کنه .

2

خوب نیست

tanhaii

07/تیر/1399

در مقابل اگر قیمت روند منفی خود را بشکند، انتظار اینکه قیمت در بالای این سطح یک روند صعودی را آغاز کند وجود خواهد داشت. بنابراین قبل از اطمینان از صعودی شدن روند نیاز به بسته شدن قیمت در بالای روند منفی وجود دارد

3

قیمت دلار

ali.ariya

03/تیر/1399

جای تعجب ندارن اگه دلار رو تا ۵۰تومن هم برسونن نسبت ب اجناسی که خودبخود داره گرون میشه و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست

9

چرا

zakr

03/تیر/1399

چندساله مسئولین تادلار گران میشه میگن حباب وخوب میشه ولی همینطور حباب بیشتر شدهیچ انشاالله این حباب باخودشون ب پوکه

11

دلار

parham...93

13/تیر/1399

با افزایش قیمت دلار، روی همچیز تاثیر میذاره و همچیز چندبرابر میشه و امیدواریم یفکری بحال این گرونی بکنن

4

افزایش نرخ ارز

hosseinmahdavian

03/تیر/1399

احتمالا قیمت ارز صعودی خواهد بود مگر دولت بخشی از دارایی هایش و بخشی از اوراق بدهی را در ماه های آینده عرضه کند و از طریق عملیات بازار باز با محوریت بانک مرکزی بخش دیگری از اوراق را عرضه کند تا بازار ساماندهی شود.دلیل اصلی هجوم خریداران در این زمان به بازار ارز را می‌توان کاهش شتاب روند صعودی قیمت‌ها در بورس دانست، چون همه می‌دانیم سرمایه از خطر گریزان است و همین که در بازاری، خطر ریزش را احساس کند، به سرعت از آن بازار خارج شده و وارد بازارهای کم خطرتر می‌شود.

13

دلار،تورم،بیکاری

Salt4151z

03/تیر/1399

هرروزشاهدصعوددلارانهم لحظه ایی باسرعت صعوددلارباتورم بیش ازحدبااین وضعیت بیکاری مردم بلایی که صدبرابرویروس کروناشده وهیچ راه حلی نیست.شب دولت مردان ازتعادل بازاروجلوگیری ازتورم میگویندولی صبح شاهدگرانی وتورم10و20برابرروزقبل هستیم.چندساله که حرف دولت بمعنی دستورگران کردن میباشدماداریم جنسهای وطنی راباارزدلارمیخریم.دولت ازبی اثردلارروی قیمت جنسهای ایران ولی برعکس انرامیبینیم.مثلاشکرهزاران تن هرسال تولیدمیشه.ماکیلوی9هزارتومن میخریم ولی درعراق کیلوی2هزارتومن شکری که که ازکشورماصادرشده،دلارباسرعت صعود،تورم باافزایش بیکاری روزبروزبیشتردولت فقط حرف.صعوددلاربسوددولت وبیشترجیب مردم خالی میکنندتابوده همینه

9

قیمت دلار ۲۰هزار به بالا .چرا

moharamfaezy

03/تیر/1399

چون که آقای همتی مثل مدیران قبلی بی کفایتی را به حد علا رسانده وخود نیز ادعا میکند که این قیمت دلار گذارا میباشد دلار نیما را رصد کنید یکی نیست بگه مرد حسابی اولا قیمت نیما با آزاد زیاد فرقی ندارد و دوما دلار نیما هر کس گرفته به ماهم بگه مژدگانی دریافت کند

9

دلار ۲۰ هزار تومانی

hosein56

03/تیر/1399

بالاخره دولت محترم دل به دریا زد و نرخ دلارو از بیست هزار تومان بالاتر برو حالا باید منتظر باشیم تا ۳۰ هزار تومان بالا بده و بعد به لطف دولت برگرده به قیمت ۲۲ هزار تومان تا بگیم خدایا شورت ارزون شد

6

دلار

parham...93

22/تیر/1399

دلار از مرز 20 هزار تومان گذشته و روی همچیز تاثیر گذاشته، امیدواریم که دوباره به قیمت اصلی خودش برگرده

2

دلار

adele

05/تیر/1399

متاسفانه در این چند وقته به خاطر غلط بودن سیاست های خارجی ایران و همچنین پاک دست نبودن و بی کفایتی مسیولان و خیلی چیزای دیگه قیمت دلار بی رویه داره میره بالا خدا به داد دل مردم ایران برسه

3

دلار

parham...93

21/تیر/1399

با گرون شدن دلار همچیز گرون شده، معلوم نیست این گرونی تا کجا میخواد پیش بره و قدرت خرید مردم کلا پایین اومده

2

تورم اقتصادی با افزایش نرخ ارزهای مطرح جهان

زارع

03/تیر/1399

در نوسانات ارزی قیمت ارزها سیرصعودی غیر قابل باوری دارند که این روندرقیمتی روی اقتصاد عموم مردم تاثیر میگذارد رئیس کل بانک مرکزی :باید باشدت هرچه تمام تر به این وضع رسیدگی کنند هرچند افزایش. انهاحباب وگذرا باشد باید قیمت ارزرادربازارثالت نگه داردباتوجه به بالا رفتن دلار. قیمت کالاها ی اساسی هم بالا میرود که مسئولین به فکر مردم باشند که مردم این فشار روی مردم تاثیر منفی نگذارد

13

دلار

parham...93

07/تیر/1399

دلار تا چندوقت دیگه 30 تومن میشه، و تورم و خط فقر بیشتر از این میشه، مسئولین بفکر مردم باشین ببین چطوری دارن زندگیشونو میچرخونن

36

کی نفع میبرد

hamidkiani

03/تیر/1399

باید کارشناسی شود چه کس یاکسانی از این بلبشویی که به جان پول ما افتاده و هر ثانیه درحال دیدن افت ارزش ریال نسبت به کل ارزهای جهان هستیم سود و منفعت میبرند که هیچ تلاشی هم برای جلوگیری از این همواره بی ارزشتر شدن پول ایران نمیشود.در این کره خاکی چه ارز و پولی بیشتر از پول ما بی ارزش گشته؟چرا؟چرایی که هیچ پاسخی نداشته و ندارد و نخواهد داشت

9

قیمت

parham...93

04/تیر/1399

به کجا چنین شتابان.. از دلار گرفته تا مسائل دیگه که ربطی به دلار نداره، همه رو به افزایش هستن و قصد ندارن به حالت سکون دربیان

38

دلار افسار گسیخته

mj1354

04/تیر/1399

اقتصاد بی برنامه واستفاده ابزاری وعدم بکار گیری از متخصصان عامل این همه آسیب کاش کمی تفکر وبفکر جامعه خودمان بودیم

1

دلار

parham...93

10/تیر/1399

قیمت دلار 20 تومن شده و همچی قیمتش کشیده بالا، اگه دلار بیشتر از این بشه خدا به داد مردم بیچاره بخوره که معلوم نیست چی میخواد پیش بیاد

5

چشم روشنی

fatk

03/تیر/1399

گفته بودید که ایا چشممون به دلار ۲۰ تومنی روشن میشه یا نه . روشن که هیچی چشممون رو کور کرد . حالا ما موندیم و جیبای خالی تر از خالی...

7

برنامه دولت

mohamad9372

04/تیر/1399

به نظر من بالا رفتن نرخ ارز بی ربط به خود دولت نیست. پارسال هم همین اتفاق افتاد و پس از تامین بودجه دولت دوباره نرخ ارز کاهشی شد.در این مقطع زمانی هم با توجه به رکود اقتصادی دولت برای کمبود بودجه ی مقطعی هیچ نظارتی برروی بازار ارز نخواهد داشت تا مردم ترغیب به خرید دلار بشوند ولی به یکباره دلار سیر نزولی پیش خواهد گرفت تا جایی که کمبود بودجه دولت تامین شود

4

دلار

parham...93

04/تیر/1399

همینجوری که داره پیش میره، دلار داره همچنان میتازه، و همراه اون همچی داره افزایشی میشه، یه فکری بحال مردم باید کرد...

34

نرخ تورم

amirsam.hakhamanesh1992

03/تیر/1399

به دلیل افزایش چاپ اسکناس نرخ تورم به بالاترین رقم رسیده و نرخ بیکاری بیشتر شده هر موقع به مشکل خوریدیم پول چاپ کردن و نقدینگی دست مردم را بی پشوانه بالا بردند چرا بخاطر کسری بودجه و سواستفاده ی دولت مردا هر چه پول بیشتری چاپ شود نرخ تورم و نرخ بیکاری بیشتر میشود افسوس که ...

19

دلار

parham...93

26/تیر/1399

دلار از مرز 20 هزا تومن گذشته، و همچیز تو ایران بستگی به این دلار داره با افزایشش تاثیر روی همچیز میذاره، امیدوارم فکری بحال دلار بکنن

1

چرا دلار

akikoopi

03/تیر/1399

بهترین تصمیم گیری ایران میتونه این باشه که کلا دلار را از مبادله های خود حذف کنه،وقتی ایران از چین کالا میخره تومن میده و وقتی چین از ایران کالا میخره ین میده و این روند در مبادله های آینده به همین صورت خواهد بود. روسیه نیز از این طرحی که ایران داده استقبال کرده و همینطور بیشتر کشورهای اسیایی. دلار بشه صد هزار تومن وقتی هیچ فرقی به حال ما نداره

4

مدیریت اشتباه

amirsam.hakhamanesh1992

03/تیر/1399

با سلام ... یکی از دلایل اصلی اینکه دلار به ۲۰ تومن رسید چاپ پول بود که باعث نقینگی بیشتر شد در هر شرایطی در هر کشوری بخاطر اعتبار و ارزش پول ان کشور حجم نقدینگی کنترل شده و اما متاسفانه به دلیل بی تدبیری دولت مردا که فک میکنن بخاطر کمبود بودجه ای که اوردن باید پول چاپ کنن و حجم نقدینگی را کنترل نکنند بخاطر کسری بودجه خود یکی از بدترین اتفاق های ممکن خواهد بود هد چه اسوناس چاپ شود تورم بیشتر شده و نرخ ارز پرواز میکند اگه میشد یکم تدبیر به خرج بدن الان نرخ تورم و نرخ بیکاری افزایش نمیافت و اینگونه نمیشد

16

دلار ۲۰۰۰۰ تومانی

noor3

03/تیر/1399

با بالا رفتن دلار در جامعه تورم ایجاد میشه و مثل همیشه اولین ضربه را افراد کم در آمد و مردم میخورند.بحران کرونا که باعث شد عده زیادی از مردم با در آمد پایین یا بیکاری مواجه شوند و حالا با گران شدن دلار که تاثیر مستقیمی روی زندگی مردم میگذارد مردم چگونه زندگی کنند.مسئولین باید چاره ای بیندیشند

4

دلار بیست تومانی

naasm

05/تیر/1399

با دلار بیست هزار تومانی دیگه نمیشه زندگی کرد دلم به حال مردم کشورم خیلی میسوزه خدا خودش بهمون نیروودرایت بده تا بتونیم به این وضع مملکت سروسامان بدیم

2

دلار20هزارتومانی

Bist1234

03/تیر/1399

همیشه همینطوری بود،الان 20روزه بازاردلار ملتهب استواقای همتی خونسردانه میگه،گذرا است،ماهمیشه تواین تاریخ افزایش قیمت داریم،چندروزه دیگه درست میشه.اخه من موندم تا کی ما باید شاهده این ماجراها بشیم،ازاول سال تا حالا قیمت ها 4بارافزایش داشته،مام که خودمون به همدیگه رحم نمی‌کنیم ،یارورفته جنسیو 2ماهه پیش با دلار11تومنی گرفته الان میخاد با 20هزاردلاربفروشه

15

دلار

adele

05/تیر/1399

متاسفانه در این چند وقته به خاطر غلط بودن سیاست های خارجی ایران و همچنین پاک دست نبودن و بی کفایتی مسیولان و خیلی چیزای دیگه قیمت دلار بی رویه داره میره بالا خدا به داد دل مردم ایران برسه

1

مردم

soheilstar

03/تیر/1399

واقعا مردم در کجای این معادلات سیاسی و اقتصادی قرار دارند؟ اینکه جهش دلار حباب است یا واقعی ، مردم چه گناهی دارند که باید با این نوسانات گرانی های عجیب را تحمل کنند.

13

دلار

milad1368

03/تیر/1399

ارزش دلار از این بالاتر هم میره و کلا وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی در ایران هیچکاره تشریف دارن و دلار هر روندی که دلالها براش پیش بگیرن رو میره

14

دلار

sadeghostad1375

03/تیر/1399

واقعا با گرونی دلار همه چی گرون شده چه خبر ۲۰ هزار تومان واقعا باید فکری به حال خودمون کرد وگرنه همه چی گرون میشه شرایط زندگی واقعا سخت شده

18

علی برکت الله

1750889961

03/تیر/1399

در قصه دلار سه قشر فعالیت می کنند اولی کسی که ارزش پولش را میخواد نگه دارد مگر مجنون است برود بانک‌بگذارد نرخ گیرم ۲۰٪سود بگیرد قشردوم دلالان هستند که معاش میکنند و اما قشر سوم که نامحسوس اند خییییلی به نفع شان است و همه چی را دلار کردن‌ و آرزو میکنند به ۵۰ هزارتومان هم برسد

14

رشد دلار ، سقوط ریال و اَبر تورم

saeidyazan

03/تیر/1399

رشد دلار در این سطح قیمت منطقی نیست و پشان دهنده شفاف نبودن سیاستهای بانک مرکزی به رهبری همتی است. اینکه دلار مثل سال ۹۷ با رشدی مصنوعی عده زیادی رو مال دار میکنه و سپس با سقوطی از پیش تعیین شده باعث زیان مردم بشه بسیار بالاست. ریسک خرید نباید کرد در چنین قیمتهایی. هر چند وضعیت اقتصادی در سال ۹۹ زمین تا آسمان با سال ۹۷ فرق میکنه و اینبار شاید دلار حتی مرز ۲۲ تومن رو هم رد کنه

6

دلار

zohrabano94

14/تیر/1399

همچنان از رو به بالا و اجاره خونه را به بالا چیکار باید کرد که هیچ کاری نمیشه کرد باید دید با این وضعیت دولت‌مردان چیکار میکنند

2

نگران نباشید علی برکت الله

1750889961

03/تیر/1399

دستی نیست اما افرادی که با هدف افزایش نرخ ارز اقدام به خریدوفروش در این بازار می کردند در ماه ها و روز های اخیر کاهش پیدا کرده اند. بنابراین به نظر می رسد عوامل بینادی، تاثیرگذار ترین عوامل در بالارفتن قیمت ارز در مدت اخیر بوده اند. این عوامل بنیادی مواردی از قبیل کاهش تجارت خارجی در دوماهه نخست سال، کاهش نرخ بهره بانکی، ادامه تحریم ها، قرار گرفتن در لیست سیاه FATF، بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا …

10

چرا دلار زیاد شد

saeeedmajd5038

04/تیر/1399

به دلیل اینکه کمبود بودجه کشور داریم.و با خرید فروش دلار دولت جمهوری اسلامی ایران میتونه نا حدی این کمبود رو جبران کنه.این روتد باعث بالا رفتن خود سرانه قیمت کالا و حتی بالا رفتن ریالی قیمت کارمزد برای خردید ارز دیجیتال ویا دلار شده است.وهمچنین نارضتیتی مردم را در پی خواهد داشت .همچنین دولتمردان ایرانی از افت خیز بازار با خبرند و با لبخنرد کار خود را دنبال میکنند.

2

صعود کشنده

abbas63

04/تیر/1399

واقعا جای تاسف داره که دلار هی روز به روز ارزشش درباره پول مابیشتر میشه ومسئولین خیال پردازما به جای حل این مشکل که باعث ضرر چندین برابری تولید وفقر بیش از بیش مردم ما میشه بابیان اینکه حبابه بازار ارز میترکه مسئولیتو از خودشون صلب میکنن

6

مبهم بودن دلیل بالا رفت قیمت دلار

baluchi81

03/تیر/1399

چند روزی هست که بالا رفت قیمت دلار همرا با ارز های دیگر همه مردم رو آشفته کرده است در حالیکه دولتی ها میگویند بالا رفت قیمت دلار دلیل اقتصادی ندارد اما از بالا رفت قیمت همه ارز ها معلوم میشود که قیمت هیچ کدام از این ارز ها یا طلا بالا نرفته است بلکه قیمت پول ملی ما است که پا این آمده است

17

دلار کمر ملت را میشکند

arman_akbari137242

04/تیر/1399

هر دلار = چک پول ۵۰ تومنی تا ۲ ماه دیگه دلار ۲۸،۲۹ تومن نشد بیا هرچی دلت خواست بگو با این وضع چیکار باید کرد

2

دلاربراقتصادایران

Hosssein63

10/تیر/1399

متاسفانه دلارکه بالامیره نرخ کالاهای وطنی بیشترمیشه وروهمچی تاثیردارد،ولی دلارروکالاهای که صادرمیکنیم اثرنداردمثل صادرات ماشین به عراق که پرایدعرابه مرگ درایران ۷۶میلیونه ولی توعراق ۴تا۵میلیون تومنه و شکرکه تولیدکشور است ۹هزارتومن باید بخریم ولی کشورعراق ۲هزارتومن،بدبختی مااونجاست که پرایدو بانرخ بالامیخریم ولی کشورافغانستان زیربارپرایدنرفتن باقیمت ۱۵۰۰هزارتومن واقعا مامردم ایران به فکرهم نیستیم .

1

ارز

amir1455

03/تیر/1399

این کرونا با اقتصاد کشور کاری کرد که دلار۲۰ تومن شد یادمه مهر ماه سال ۹۷ هم دلار ۲۰ تومن شده بود واقعا باید مسئولین یه فکری بکنن وگرنه وضع اقتصاد خیلی بد میشه

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.