ریسک پذیری ارز های دیجیتال
برای ورود به بازار ارز های دیجیتال باید ابتدا تخصص لازم رو کسب کنید، تا برای شروع سرمایه گذاری، آمادگی لازم رو کسب کنید، البته تو کشور ما ورود به بازار بورس خارجی و ارز های دیجیتال، سختی هایی داره، که تخصص و مهارت بیشتری لازمه تا سرمایه گذاری رو شروع کنین.
دلار
دلار آمریکا یک پول رسمی در ایالات متحده آمریکا است. کنگره ایالات متحده آمریکا در ۶ ژوئیه ۱۷۸۵ به اتفاق آرا دلار را یکای پول آن کشور قرار داد.پیش از استقلال ایالات متحده یعنی در ۴ ژوئیه ۱۷۷۶، پول انگلستان (لیره) در ۱۳ مهاجرنشین انگلیسی آمریکای شمالی رایج بود. در جریان انقلاب، آمریکاییان سکه نقرهای اسپانیا به نام «دلار» را که در مکزیک رایج بود وسیله داد و ستد قرار داده دادند و بههمین دلیل نام پول ملیونرا «دلار» منتقل ساختند.
دلار
البته در حال حاضر بهترین ارز جهانه در آینده ای نزدیک بیت کوین و اتریوم ... به احتمال زیاد جاش رو خواهند گرفت
سلطه
سلطه دلار تا چند سال آینده در جهان به اتمام میرسه و باید آماده فرو پاشی آمریکا وردلار بود. اغاز سلطنت ارزهای دیجیتال رو باس جشن گرفت
پول ایران: پول غیر قابل اطمینان و کم ارزش
همانطور که در ایران مشاهده شده، شرایط و چشم انداز سیاسی و اقتصادی یک کشور بر نرخ برابری پول آن تاثیر میگذارد. اگر کشوری با شرایط سیاسی متلاطم و آینده مبهم اقتصادی مواجه باشد، طبیعتا انتظار میرود اقتصاد آن متزلزل و در نتیجه، پول آن غیرقابل اطمینان و ارزش آن در برابر پول سایر کشورها کمتر شود.
دلار آمریکا
امریکا یه زمانی دلارش را کرده صدر ارز ها و حسابی هم سود برده اما تو ارز دیجیتال بد جوری رو دست خورده و خیلی تلاش می کنه جلو بزنه ولی محاله
ریال در برابر دلار
در زمان قاجار هرریال برابر۲/۵دلار بود ولی الان ریال کجا و دلار کجا حالا هم که میخان یه صفر بردارن خدا اخر عاقبت مونو بخیر کنه
دلار ارز برتر
هر واحد پولی دارای یک ارزش اقتقادی از سوی یک کشور است اگر امروز دلار به ارز برتر تبدیل شده دلیلش کشوری مثل آمریکاست که اقتصاد کشور خودش رو توسعه داد
دلار جمع کنید

amirkhosrofeizi
13/تیر/1399
در کشور ایران و با اقتصاد حال حاضر کشور بهترین راه سوداوری داشتن یک فعالیت و بیزنس دلاری هست با توجه به تاریخچه ای هم که داره افزایش قیمت دلار همیشه سیر صعودی داشته
بیت کوین
بیت کوین تو آینده نزدیک جای تمام معاملات پولی رو خواهد گرفت هیچوقت برای شروع دیر نیست,الانم شروع کنیم از فردا بهتره
ارزش دلار
به نظر من دلار چون پشتوانه بین المللی بالایی دارد بسیار ارزشمند بوده کماکان که ریال هیچ گونه ارزش بین المللی نداشته و در مقایسه با دلار جایی برای رقابت ندارد.
ارزش دلار
این چیزی نیست که من بگم همه میدانند که آمریکا چون آقای دنیا هستش پس واحد پولش هم بایستی در کل دنیا حکم طلا داشته باشه وبه بقیه مثل ریال وهر چیز دیگه اجازه نفس کشیدن ندهد این خیلی طبیعی هستش اگر ما هم جای او بودیم همین کارو میکردیم
ارزش دلار
الان باید ببینیم با اوضاع اقتصادی و برآشفتگی هایی که بر آمریکا حکم فرماست تا چه حد دلار میتونه مقاومت نشان بده و همچنان ارزش خودش را حفظ،کنه
دلارورشدروبسامانش
دلار رشدوپیشرفت زیادی داشت والان به ارزبین المللی تبدیل شده که برای کشورهای هم اتحادش خوب است امابرای ایران که موردتحریم ان است خیلی قابل تاسف است
دلار
هر کشوری بتونه اقتصاد و تولیدش رو قوی کنه خیلی بدیهی هست هم قدرت و اعتبار بدست بیاره و هم اینکه پولش یک پول باارزش بشه.دلیل اینکه دلار داره بی ارزش میشه خیلی واضحه چاپ بی رویه اون در ماه اخیر بوده و درگیری بیش از حد آمریکا با ویروس کرونا.
حسن
نه دلار خیلی با ارزش شده ولی ما ایرانیا پولمون اعتبار نداره همش به نفع امریکاس پس دلار یکی از با ارزش ترین ارز جهان است
اینده نگری
تا چند سال دیگر قطعا ارزش دلار کمتر از بیت کوین میشه و کسایی ک بیت کوین داشتن و استفاده میکنم قطعا سود خوبی میکنن
تلاش برای قطع کردن دستان اختلاس گران کلان
قطع کردن دستان بی رحم اختلاس و مغزهای به ظاهر متفکر ولی بی علم و مافیاها در اداره کشورمان ایران تنها راه نجات است. با این مافیاها حتی ارز دیجیتال هم به دادمان نمیرسد
ذ
دلار روز به روز در حال افزایشه و بیشتر هم در ایران اگر رو به کاهش بره مطمینن سیاست های خاص خودشونو به کا میگیرن
بی ارزشی دلار آمریکا
تا چند سال آینده دلار آمریکا بی ارزش خواهد شد.
و سلصنت آمریکا بر شکسته خواهد شد.
آمریکا و سلطنتشان با تحریم هایشان باعث دوری تمام کشور ها از خود میشود وتا امروز هم به علت بیماری کرونا هیچ ارزشی این کشور ندارد
ارزش پول
به نظر من پولی قویتر است که ارزشش را حفظ کند مثلا الان ما می توانیم شش صفر از پولمان را برداریم و هر یک ریال برابر ۱۰ دلار شود این کار خیلی ساده است فقط باید اسکناسهای فعلی را حذف کنیم و اسکناسهای جدیدی چاپ کنیم ولی آیا با این کار واقعا پول ما با ارزش می شود ؟
جوابش قطعا خیر است چون بعد از مثلا ۵سال پول ما سه برابر از ارزشش را از دست می دهد بنابراین باز پول ما کم ارزش حساب می شود و ارزش ذخیره سازی ندارد
ممکن است ارزش پولی یک دهم دلار باشد و با گذشت مثلا ده سال ارزش این پول یک نهم دلار شود به این پول با ارزش تر از دلار می گویند چون توانسته ارزش خود را بیشتر از دلار حفظ کند
ارزش دلار
درسته که دلارباپشتوانه پول بریتانیاییها کم کم ارزش پیداکردامااین سیاستهای درست سیاست مداران آمریکابودکه روز به روز به ارزش دلاراضافه کرد
کاهش ارزش ریال؟؟؟
احتراما: از آنجا که ثروت های زیادی در حوزه ی خاور میانه خصوصا ایران عزیز ، چشم طمع ابرقدرتها را باز میکند ،با ایجاد تفرقه در منطقه شرایط جنگ و نا امنی را افزایش میدهد.در نتیجه : افزایش نرخ طلا و ارز ، باعث پائین آمدن ارزش پول کشور میشود
ارز بین المللی تا بی ارزش شدن
تا 5 دهه پیش ریال ایران جز ارز های بین المللی بود وبا ارزش یعنی یک تومن ایران چند برار دلار ارزش داشت و خرید و فروش بین کشورهای جهان هم با ریال میشد خرید و فروش کرد از بس ذخایر ارزی کشور رو بی اهمیت نشون دادیم تا حال و روزمون شد دلار چند برابر تومن
تحلیل
با این وضعیت بد اقتصادی کشور با برداشتن صفر از واحد ملی پول درسته یکسری مشکلات رو الان حل میکنه ولی در اینده ارزش پول کشور از بین میره و حرفی واسه گفتن در برابر دلار نداره ما باید اقصادمون روقوی کنیم که دیگران به ما احتیاج. داشته باشن که بشه با پول کشور خودمون به عنوان معامله استفاده کنیم
دلار
متاسفانه ریال ارزش خودش خیلی از دست داده ودر مقابل دلار زانو زده و صدقه سر مسئولین دزد کاری هم نمیتونن بکنن
دلار
خدا کنه از این گرونتر نشه ریال داره خیلی بی ارزش میشه مشکلات زیادی برا مردم پیش میاد تنها راه نجات ارتباط قویتر با کشورای همسایه و قوی کردن اقتصاد است
طلا
در دوره های قدیم کشورهای اروپایی از استعنار کشورهای کوچک میزاتندقابل توجهی از سرمایه های ملی کشورها رو تصاحب کردند و صخایر خود رو گسترش دادند واین بامکر وسیاستهای حیله گرانه آنها انجام شد و بعدها به آمریکا مهاجرتهایی کردند وباز در آنجا مردم بومی رو کشتند وذخایر نفت و طلا رو تصاحب کردند و باز در زمان ارزش گزاری به ارزها به چیزهایی که دلیل برتری آنها نسبت به کشورهای دیگر میشد واقف بودند و همان رو ملاک ارزش گژاری ارز کردند واین شد که ملتها از صدر سقوط کردند و اروپا وآمریکا که ر قعر بودند ارتقا یافتند
دلارپادشاه
دلارپادشاه ارزهاست،بعدازجنگ جهانی تمام کشورهادلارروبه رسمیت شناختن،برای عبورازمشکلات بعدازجنگ وطلاشدپشتوانه دلار،یعنی یکی افت میکنه اون یکی حمایت میکنه،توکشورماهیچ کدوم افت نمیکنن وحمایت میشن
دلار
دلار ماله اون بر دنیاست ولی تو تمام دنیا تاثیر گذاره...مردم بیشتر از اینکه به پول خودشون فکر کنن به دلار فکر میکنن ...کشوری که ابر قدرت دنیا باشه معلومه که ارزش پولش هم بالاست
.
قطعا امریکا که به عنوان ابر قدرت دنیا در هر عرصه ای شناخته شده هستش کاری کرده که ارز با ارزش و شناخته شده ای در کل دنیا داشته باشد که از اهمیت ویژه ای در هر کشوری برخوردار هستش
دلار
دلار از بهترین و قدرتمند ترین ارزها شد فقط بخاطر قدرت برتر آمریکا . دولت آمریکا با حرف درز خودشونو قدرتمند نکردن بلکه با عمل
دلار
اولا به چند دلیل اکتفا میکنم یکی باطل نشدنشدر دوره های مختلف آمریکا و تغییر دلار به رز هم ردیفش اش که در برخی کشورها این روند اتفاق افتادن که باعث عدم اعتماد مردم جهان به خرید یا نگهداریبیس از حد آن ها شده و دوم و دوم پایداری اقتصاد آمریکا و روبه رشد بودن اقتصاد آمریکا از زمان پیدایش که منجر به تبدیل به یک ابر قدرت بعداز جنگ جهانی دوم شد و سوم استفاده بسیاری از کشورها از دلار بعنوان ارز مورد اعتماد و ارز رایج در معاملات در اقتصاد جهان باعث رشد چشمگیر ارزش دلار ساید از این موارد هم باشد
دلار پول ارزی بین کشورهای جهان
دلار اکریکا زمانی ارزش چندانی نداشت وریال ایران دوبرابر دلار امریکا بود کم کم بطوری که دلار امریکا ارزش پیدا کردوکلیه معاملات درجهان برحسب دلار خریداری میشد ولی کم کم با امدن ارز دیجیتال ازارزش دلار هم کاهش پیدا میکند ولی هنوز دلار امریکا صدر نشین است وباچاپ بی رویه دلار امسال برای کمک به بیماران کوید 19 وکمک به قشر اسیب دیده بود ولی امریکا بابدهی های میلیاردی روبه رو شده است ارزش طلا که پشتیبان قدرتمند هرکشور ی هست وامیداست که دردنیای کنونی ارزهای دیجیتال جایگزین سریع وقابل اعتمادی برای همه کشورهای جهان برای معاملات بین کشورها به حساب بیایند
افزایش قیمت دلار
با این وضع تحریم و سردر گمی مسئولان گرامی کاهش قیمت دلار به قیمت اولیه وجود ندارد و اگر هم بخواهد سقوط کند در مرز ۱۵ تومن خواهد ماند
کم ارزش...
در آینده نه چندان دور دلار ارزش دلار در برابر بیت کوین بسیار کاهش پیدا میکنه.....پس تا میتونید بیت کوین بخرید...
نداشتن دانش دیجیتال
متاسفانه بزگترین مسئله نداشتن اطلاعات لازم ودانش دیجیتال در کشور ما باعث شده یه عده افراد سودجو از مردم عزیزمان استفاده لازم را به نفع خود ببرن و به همین دلیل هم همه نسبت به دنیای دیجیتال بد بین شدهاند!!
اتریوم
تا چند سال آینده ارز های دیجیتال جای دلار و ریال تو کشور میگیره و خودشو تو کشور پیدا میکنه پس تا میتونید اتریوم و بیت کوئین جمع کنید که تا اون موقع ارزشش 200 برابر میشه
نقوی
سلام در هر صورت دلار با پشتوانه ارز های اروپای و طلا دلارشد که تا اینجا مارا کشونده.پول یک کشور یعنی ثروت کشور ما بااین همه ثروت چرا باید ارزش پولمون به این شکل در بیاد بی کفایتی یر دم دارن.
alirezaahmadi
به نظرم دلار تا 23 تومان بالا میاد ومابقی روند رو به رشد اون بستگی به انتخابات امریکا داره.فعلا روند صعودی میباشد
دلار و بیت کویین
دلار که فعلا داره همینجوری میره بالا. بیت کویین تا مرزه 10 هزار دلاری پیش میره
تا بیت کویین فعلا پایینه بخرید
دلار
داار آمریکا هلاوه بر ارز رسمی د جهان طوری طراحی شده که از هر معامله دلاری فکر کنم ۰.۰۲۵ سنت وارد خزانه آمریکا میشه
سلطه دلار
وقتی کشور آمریکا ابرقدرت جهان باشه خب معلومه که پولشونم میشه پول بین المللی این نشان از کفایت مسئولین کشورشون داره برعکس بعضی از کشورها
ارزش دلار
دلارالان ارزش داردتاچندوقته دیگه ارزهای دیجیتال جالی دلارراپرمیکنن وارزش واقعی به ارزهای دیجیتال میرسه وامریکا قدرت تحریم کردن کشورهارو دست میده
کشور دولتی محور
یکی از دلایل انجام این کار نا به سامان بودن وضعیت پول کشور هست که هر روز در حال تغیر و هر روز بی ارزش تر می شود و با این کارشان ارزش رفته پول رو هزار برابر برمی گردوند . ولی این کار راهکار محسوب نمی شود و باز با همان ۴ تا صفر برداشته شده ارزش پول رو انقدر میارن پایین که میگن باید کلان یک واحد پول دیگه ابداع کنیم . چون مملکت دولتی محور هست و دولت برای دولت کار می کنه و مردم این وسط کارگر مملکت محسوب می شوند.
اقتصاد آمریکا
با توجه به پیشرفت هایی که آمریکا در زمینه فناوری و هوافناوری داشته است
میتوان گفت همه این مسائل را مدیون اقتصاد خود است
دلار همیشه در افزایش قیمت تا قیام جهانی ملت ها علیه ظالمین
دلار آمریکا معمولا تو هر شرایطی رو به افزایش. حالا اگه انتخابات داخلیشان یه جوری شد که باعث کاهش ارزش دلار شد ، بیرون از مرزهاشون یه کاری میکنن یه جنگی و یه بساطی به راه می اندازن که وضعیت به نفعشون بشه و ارزش دار بره بالا. مگر اینکه واقعا ملت ها از ظلم و بیداد و بی عدالتی جهانی به ساده بیان و قیام کنن
دلار آمریکا
آمریکا ارزش دلارش و خیلی برد بالا و فکر نمی کرد که دیگه کسی بتونه از دلارش جلو بزنه ولی با اومدن ارزهای دیجیتالی ارزش دلار آمریکا کمتر شد
سر منشاء پایداری دلار

amirsam.hakhamanesh1992
13/تیر/1399
بعد از جنگ جهانی دوم بود که کشور های پیروز جنگ علل خصوص آمریکا که برتی نسبت به بقزه داشت سازمان ملل رو تشکیل دادن بعد ان بود که امریکا با قدرتش دلار را ارز رسمی در جهان کرد و باعث شد که در هر زمینه ی اقتصادی دلار برترین ارز باشد و بین تمام کشور ها ارز رایجی باشد اینگونه بود که تمام معاملات زیر نظر دلار بود و روز به روز ادزش دلار بالاتر میرفت و این رو هم بگم که صندوق بین المللی ارز زیر نظر مستقیم امریکا بود و با چاپ اسکناس های بیشتر به امدیکا کمک کرد تا اولین اقتصاد جهانی شود و دلار پایه ی ثابت معاملات در کل دنیا شد
راه درست

mehrdadalipoor
13/تیر/1399
کاری به اینکه چطور به با ارزش ترین ارز تبدیل شده نداریم . باید توجه کرد که چطوری خودش و تو صدر با ارزش ترین ارز نگه داشته !!؟؟
و ای کاش سیاستهای پولی و بانکی ما در نزدیکی خطوط سیاستهای این ارز حرکت میکرد .