اتریوم
تا چند سال آینده ارز های دیجیتال جای دلار و ریال تو کشور میگیره و خودشو تو کشور پیدا میکنه پس تا میتونید اتریوم و بیت کوئین جمع کنید که تا اون موقع ارزشش 200 برابر میشه
کاهش ارزش ریال؟؟؟
احتراما: از آنجا که ثروت های زیادی در حوزه ی خاور میانه خصوصا ایران عزیز ، چشم طمع ابرقدرتها را باز میکند ،با ایجاد تفرقه در منطقه شرایط جنگ و نا امنی را افزایش میدهد.در نتیجه : افزایش نرخ طلا و ارز ، باعث پائین آمدن ارزش پول کشور میشود
دلار
این دلار چه با جهان سومی ها میکند .دیر یا زود سرنوشت ونزوئلا را ایران نیز تجربه خواهد . از امروز ریال یا تومن کشور را کنار بگذاریم وبا دلار کار کنیم واسترس افزایش یا کاهش قیمت تو زندگیمون نیست بشه
افزایش قیمت دلار
با این وضع تحریم و سردر گمی مسئولان گرامی کاهش قیمت دلار به قیمت اولیه وجود ندارد و اگر هم بخواهد سقوط کند در مرز ۱۵ تومن خواهد ماند
دلار جمع کنید

amirkhosrofeizi
13/تیر/1399
در کشور ایران و با اقتصاد حال حاضر کشور بهترین راه سوداوری داشتن یک فعالیت و بیزنس دلاری هست با توجه به تاریخچه ای هم که داره افزایش قیمت دلار همیشه سیر صعودی داشته
دلار و بیت کویین
دلار که فعلا داره همینجوری میره بالا. بیت کویین تا مرزه 10 هزار دلاری پیش میره
تا بیت کویین فعلا پایینه بخرید
کشور دولتی محور
یکی از دلایل انجام این کار نا به سامان بودن وضعیت پول کشور هست که هر روز در حال تغیر و هر روز بی ارزش تر می شود و با این کارشان ارزش رفته پول رو هزار برابر برمی گردوند . ولی این کار راهکار محسوب نمی شود و باز با همان ۴ تا صفر برداشته شده ارزش پول رو انقدر میارن پایین که میگن باید کلان یک واحد پول دیگه ابداع کنیم . چون مملکت دولتی محور هست و دولت برای دولت کار می کنه و مردم این وسط کارگر مملکت محسوب می شوند.
دلار
علت این مغایرت این است که کشورهایی که قرار است کالا به آمریکا صادر کنند باید متشکل از بنگاههای اقتصادی کوچک باشند تا این بنگاهها قدرت یکی شدن و قدرتمند شدن را پیدا نکنند تا احتمال قد علم کردن آنها وجود نداشته باشد از سوی دیگر برای آمریکا بهتر است که دلاری که بابت خرید کالا میپردازد به بنگاههای کوچک تزریق شود و نه به دولت به دلیل مجموع این عوامل است که باید الگوی رقیب را بشناسیم و سپس راهکار مناسب را اتخاذ کنیم زیرا در صورت عدم شناخت کافی از رقیب ممکن است ناخواسته در چارچوب اهداف دشمن گام برداریم.
ارزش دلار
درسته که دلارباپشتوانه پول بریتانیاییها کم کم ارزش پیداکردامااین سیاستهای درست سیاست مداران آمریکابودکه روز به روز به ارزش دلاراضافه کرد
دلار همیشه در افزایش قیمت تا قیام جهانی ملت ها علیه ظالمین
دلار آمریکا معمولا تو هر شرایطی رو به افزایش. حالا اگه انتخابات داخلیشان یه جوری شد که باعث کاهش ارزش دلار شد ، بیرون از مرزهاشون یه کاری میکنن یه جنگی و یه بساطی به راه می اندازن که وضعیت به نفعشون بشه و ارزش دار بره بالا. مگر اینکه واقعا ملت ها از ظلم و بیداد و بی عدالتی جهانی به ساده بیان و قیام کنن
ا
واقعا چیزه جالبی هست مردم حق انتخاب دارن باید خیلی تلاش کرد امیدوارم اینجا رواج داشته باشه که بعنوان سعود اقتصاد ملت کمک کنه
دلار ارز برتر
هر واحد پولی دارای یک ارزش اقتقادی از سوی یک کشور است اگر امروز دلار به ارز برتر تبدیل شده دلیلش کشوری مثل آمریکاست که اقتصاد کشور خودش رو توسعه داد
نقوی
سلام در هر صورت دلار با پشتوانه ارز های اروپای و طلا دلارشد که تا اینجا مارا کشونده.پول یک کشور یعنی ثروت کشور ما بااین همه ثروت چرا باید ارزش پولمون به این شکل در بیاد بی کفایتی یر دم دارن.
سلطه
سلطه دلار تا چند سال آینده در جهان به اتمام میرسه و باید آماده فرو پاشی آمریکا وردلار بود. اغاز سلطنت ارزهای دیجیتال رو باس جشن گرفت
دلار
خدا کنه از این گرونتر نشه ریال داره خیلی بی ارزش میشه مشکلات زیادی برا مردم پیش میاد تنها راه نجات ارتباط قویتر با کشورای همسایه و قوی کردن اقتصاد است
ارزش دلار
در دهه های اخیر دلار با ارزشترین پول دنیا بود ، اما کم کم با آمدن ارزهای دیجیتال و ارز ملی دیجیتال هر کشوری ارزش دلار کمتر خواهد شد.باید دلتمردان و بانک مرکزی سیاست پولی را جوری هدایت کنند که ارزش پول ملی ما هم بالا بره.
دلار آمریکا
امریکا یه زمانی دلارش را کرده صدر ارز ها و حسابی هم سود برده اما تو ارز دیجیتال بد جوری رو دست خورده و خیلی تلاش می کنه جلو بزنه ولی محاله
ارزش دلار
دلارالان ارزش داردتاچندوقته دیگه ارزهای دیجیتال جالی دلارراپرمیکنن وارزش واقعی به ارزهای دیجیتال میرسه وامریکا قدرت تحریم کردن کشورهارو دست میده
ارزش دلار
به نظر من دلار چون پشتوانه بین المللی بالایی دارد بسیار ارزشمند بوده کماکان که ریال هیچ گونه ارزش بین المللی نداشته و در مقایسه با دلار جایی برای رقابت ندارد.
بالا رفتن قیمت دلار
چند وقتی است که قیمت دلار و به بالارفتن است وریال کشورماهرروز ارزش خودرااز دست میدهد چون صادرات نفت و گاز نداریم و کشورمان در اوضاع تحریم قراردارد.
راهکاری برای بالا بردن ارزش پول
اگه دولت بخواهد ارزش پولمون رو بالا ببره میتونه میره هر دلالی که تو کشور مون دلالی میکنه همه دلال هارو جریمه سخت باهاشون برخورد بشه مطمین باشید ایران هم مثل همه کشورها یه قیمت یه لیست قیمت خودرو…نه اینکه میای بنویسی تو اینترنت قیمت خودرو دو جدول خودرو میاد یکی بازار یکی نمایندگی یعنی چی مکه هر کشور قیمت یدونه نیست ولی متاسفانه فقط تو کشور ما اینجوریه ما چرا فقط به نام ایران زندگی میکنیم فقط یه کلمه ایران.پس دولت اگه بخواهد یه رقمی میتونه بکنه میتونه همه چیز رو از چنگ دلال بیرون بیارند ما فقرا ها هم دلمون ماشین میخواد که تو عمرم صاحب ماشین نشدیم…لطفا دولت همه دلال هارو نابود کنند یا حق
تلاش برای قطع کردن دستان اختلاس گران کلان
قطع کردن دستان بی رحم اختلاس و مغزهای به ظاهر متفکر ولی بی علم و مافیاها در اداره کشورمان ایران تنها راه نجات است. با این مافیاها حتی ارز دیجیتال هم به دادمان نمیرسد
دلار
داار آمریکا هلاوه بر ارز رسمی د جهان طوری طراحی شده که از هر معامله دلاری فکر کنم ۰.۰۲۵ سنت وارد خزانه آمریکا میشه
دلار
دلار از بهترین و قدرتمند ترین ارزها شد فقط بخاطر قدرت برتر آمریکا . دولت آمریکا با حرف درز خودشونو قدرتمند نکردن بلکه با عمل
دلار قویترین ارزِجهان
دلار آمریکا زمانی ارزش چندانی نداشت وریال ایران دوبرابر دلار امریکا بود کم کم بطوری که دلار امریکا ارزش پیدا کردوکلیه معاملات درجهان برحسب دلار خریداری میشد ولی کم کم با امدن ارز دیجیتال ازارزش دلار هم کاهش پیدا میکند ولی هنوز دلار امریکا صدر نشین است وباچاپ بی رویه دلار امسال برای کمک به بیماران کوید 19 وکمک به قشر آسیب دیده بود ولی آمریکا بابدهی های میلیاردی روبه رو شده است ارزش طلا که پشتیبان قدرتمند هرکشوری هست وامیداست که دردنیای کنونی ارزهای دیجیتال جایگزین سریع وقابل اعتمادی برای همه کشورهای جهان برای معاملات بین کشورها به حساب بیایند.
.
قطعا امریکا که به عنوان ابر قدرت دنیا در هر عرصه ای شناخته شده هستش کاری کرده که ارز با ارزش و شناخته شده ای در کل دنیا داشته باشد که از اهمیت ویژه ای در هر کشوری برخوردار هستش
دلار و حرف اول پولی
دلار و تاریخچه بوجود آمدندش و چطور توانست همپای طلا و ارزش پیدا کند .از طرفی قوانین و ضوابط ش هم دست اندر کاران در حکومت ها هم تاثیر پذیر بودند مرحبا به دولت مردان که توانستن ارزش پولشان را بالا ببرند
اینده نگری
تا چند سال دیگر قطعا ارزش دلار کمتر از بیت کوین میشه و کسایی ک بیت کوین داشتن و استفاده میکنم قطعا سود خوبی میکنن
سرنگونی دلار
امیدوارم یه روزی برسه ک دلار دیگه توی هیچ کشوری تعیین کننده اقتصاد اون کشور نباشه و ارزی جایگزین بشه ک بتونه مخصوصا اقتصاد ایران رو نجات بده.
دلار پول ارزی بین کشورهای جهان
دلار اکریکا زمانی ارزش چندانی نداشت وریال ایران دوبرابر دلار امریکا بود کم کم بطوری که دلار امریکا ارزش پیدا کردوکلیه معاملات درجهان برحسب دلار خریداری میشد ولی کم کم با امدن ارز دیجیتال ازارزش دلار هم کاهش پیدا میکند ولی هنوز دلار امریکا صدر نشین است وباچاپ بی رویه دلار امسال برای کمک به بیماران کوید 19 وکمک به قشر اسیب دیده بود ولی امریکا بابدهی های میلیاردی روبه رو شده است ارزش طلا که پشتیبان قدرتمند هرکشور ی هست وامیداست که دردنیای کنونی ارزهای دیجیتال جایگزین سریع وقابل اعتمادی برای همه کشورهای جهان برای معاملات بین کشورها به حساب بیایند
دلارورشدروبسامانش
دلار رشدوپیشرفت زیادی داشت والان به ارزبین المللی تبدیل شده که برای کشورهای هم اتحادش خوب است امابرای ایران که موردتحریم ان است خیلی قابل تاسف است
ذ
دلار روز به روز در حال افزایشه و بیشتر هم در ایران اگر رو به کاهش بره مطمینن سیاست های خاص خودشونو به کا میگیرن
دلارپادشاه
دلارپادشاه ارزهاست،بعدازجنگ جهانی تمام کشورهادلارروبه رسمیت شناختن،برای عبورازمشکلات بعدازجنگ وطلاشدپشتوانه دلار،یعنی یکی افت میکنه اون یکی حمایت میکنه،توکشورماهیچ کدوم افت نمیکنن وحمایت میشن
ارزش دلار
درسته چندین سال است که دلار ارز مرجع جهانی شده اما متاسفانه با سیاست های غلط تا چندین ماه یا سال آینده ارزش خود را از دست میدهد چون آقای ترامپ در سال 2018 مقدار اسکناس بیشتری نسبت به ذخایر طلا عرضه کرد که همین امر باعث افت دلار در آینده میشود درست مثل کاری که آقای احمدی نژاد برای ایران کرد که به لطف ایشان و سایر دست اند کاران ایران الان بی لرزش ترین ارز دنیا بحساب می آید
تاریخچه دلار چطوردلارآمریکا به قویترین ارزجهان تبدیل شد
دلارامریکا قبل ازاین که مستعمره انگلیس باشدچاپ شده بودوقبلاباسکه ای بنام دلارکه مال اسپانیا بودمعاملات انجام می شد و هنوز ارزش طلا از آن بالاتر بوده بعداً با احداث بانک ملی آمریکا دلاربه ارزش زیادی ازطلارسیدوازآن در مبادلات آمریکا باکشورها استفاده می شد
دلار
اولا به چند دلیل اکتفا میکنم یکی باطل نشدنشدر دوره های مختلف آمریکا و تغییر دلار به رز هم ردیفش اش که در برخی کشورها این روند اتفاق افتادن که باعث عدم اعتماد مردم جهان به خرید یا نگهداریبیس از حد آن ها شده و دوم و دوم پایداری اقتصاد آمریکا و روبه رشد بودن اقتصاد آمریکا از زمان پیدایش که منجر به تبدیل به یک ابر قدرت بعداز جنگ جهانی دوم شد و سوم استفاده بسیاری از کشورها از دلار بعنوان ارز مورد اعتماد و ارز رایج در معاملات در اقتصاد جهان باعث رشد چشمگیر ارزش دلار ساید از این موارد هم باشد
ارز بین المللی تا بی ارزش شدن
تا 5 دهه پیش ریال ایران جز ارز های بین المللی بود وبا ارزش یعنی یک تومن ایران چند برار دلار ارزش داشت و خرید و فروش بین کشورهای جهان هم با ریال میشد خرید و فروش کرد از بس ذخایر ارزی کشور رو بی اهمیت نشون دادیم تا حال و روزمون شد دلار چند برابر تومن
بی ثباتی
اینکه دلار ی ارز با اعتباری هست شکی توش نیست چون تو بیشتر کشورها معاملات دلاری انجام میشه ولی طی این یکی دوسال با شدت تحریم های آمریکا کشورها روی به ارز رایج خودشون آوردن و حتی میشه با پیشرفت چشمگیر ارزهای دیجیتال این طور پیش بینی کرد که بازار داره به سمت ارزهای دیجیتال سوق داده میشه
تحلیل
با این وضعیت بد اقتصادی کشور با برداشتن صفر از واحد ملی پول درسته یکسری مشکلات رو الان حل میکنه ولی در اینده ارزش پول کشور از بین میره و حرفی واسه گفتن در برابر دلار نداره ما باید اقصادمون روقوی کنیم که دیگران به ما احتیاج. داشته باشن که بشه با پول کشور خودمون به عنوان معامله استفاده کنیم
راه درست

mehrdadalipoor
13/تیر/1399
کاری به اینکه چطور به با ارزش ترین ارز تبدیل شده نداریم . باید توجه کرد که چطوری خودش و تو صدر با ارزش ترین ارز نگه داشته !!؟؟
و ای کاش سیاستهای پولی و بانکی ما در نزدیکی خطوط سیاستهای این ارز حرکت میکرد .
ارزش دلار
الان باید ببینیم با اوضاع اقتصادی و برآشفتگی هایی که بر آمریکا حکم فرماست تا چه حد دلار میتونه مقاومت نشان بده و همچنان ارزش خودش را حفظ،کنه
دلار آمریکا
آمریکا ارزش دلارش و خیلی برد بالا و فکر نمی کرد که دیگه کسی بتونه از دلارش جلو بزنه ولی با اومدن ارزهای دیجیتالی ارزش دلار آمریکا کمتر شد
طلا
در دوره های قدیم کشورهای اروپایی از استعنار کشورهای کوچک میزاتندقابل توجهی از سرمایه های ملی کشورها رو تصاحب کردند و صخایر خود رو گسترش دادند واین بامکر وسیاستهای حیله گرانه آنها انجام شد و بعدها به آمریکا مهاجرتهایی کردند وباز در آنجا مردم بومی رو کشتند وذخایر نفت و طلا رو تصاحب کردند و باز در زمان ارزش گزاری به ارزها به چیزهایی که دلیل برتری آنها نسبت به کشورهای دیگر میشد واقف بودند و همان رو ملاک ارزش گژاری ارز کردند واین شد که ملتها از صدر سقوط کردند و اروپا وآمریکا که ر قعر بودند ارتقا یافتند
دلار
متاسفانه ریال ارزش خودش خیلی از دست داده ودر مقابل دلار زانو زده و صدقه سر مسئولین دزد کاری هم نمیتونن بکنن
دلار
دلار همه جا اهمیت خودشو داره ولی اگه مامیخایم قیمت دلار پایین بیاد توکشور خوب خودمونو اصلاح کنیم اینقد دلار جاساز نکنیم که دولتم نتونه کاری کنه هم خودمونو بدبخت کردیم هم چهارتا بنده خدای دیگه رو
ضعف اراده
مشکل جهان ضعف اراده دیگر کشورها در مقابل قلدری آمریکاست. اگر همون موقع که آمریکا این غلط رو کرد تو دهنش میزدن حالا وضع این نبود. واقعا عجیبه که هیچ کشوری اقدام موثری در این زمینه نمیکنه حتی دشمنان آمریکا مثل چین و روسیه. حتی سران ایران که اینقدر دم از مقابله در برابر آمریکا میزنند کمتر وقتی وارد مذاکره با طرف های مقابل برای جایگزینی دلار شدند
کم ارزش...
در آینده نه چندان دور دلار ارزش دلار در برابر بیت کوین بسیار کاهش پیدا میکنه.....پس تا میتونید بیت کوین بخرید...
دلار
دلار آمریکا یک پول رسمی در ایالات متحده آمریکا است. کنگره ایالات متحده آمریکا در ۶ ژوئیه ۱۷۸۵ به اتفاق آرا دلار را یکای پول آن کشور قرار داد.پیش از استقلال ایالات متحده یعنی در ۴ ژوئیه ۱۷۷۶، پول انگلستان (لیره) در ۱۳ مهاجرنشین انگلیسی آمریکای شمالی رایج بود. در جریان انقلاب، آمریکاییان سکه نقرهای اسپانیا به نام «دلار» را که در مکزیک رایج بود وسیله داد و ستد قرار داده دادند و بههمین دلیل نام پول ملیونرا «دلار» منتقل ساختند.
ارزش دلار
این چیزی نیست که من بگم همه میدانند که آمریکا چون آقای دنیا هستش پس واحد پولش هم بایستی در کل دنیا حکم طلا داشته باشه وبه بقیه مثل ریال وهر چیز دیگه اجازه نفس کشیدن ندهد این خیلی طبیعی هستش اگر ما هم جای او بودیم همین کارو میکردیم
نداشتن دانش دیجیتال
متاسفانه بزگترین مسئله نداشتن اطلاعات لازم ودانش دیجیتال در کشور ما باعث شده یه عده افراد سودجو از مردم عزیزمان استفاده لازم را به نفع خود ببرن و به همین دلیل هم همه نسبت به دنیای دیجیتال بد بین شدهاند!!