سرنگونی دلار
امیدوارم یه روزی برسه ک دلار دیگه توی هیچ کشوری تعیین کننده اقتصاد اون کشور نباشه و ارزی جایگزین بشه ک بتونه مخصوصا اقتصاد ایران رو نجات بده.
کم ارزش...
در آینده نه چندان دور دلار ارزش دلار در برابر بیت کوین بسیار کاهش پیدا میکنه.....پس تا میتونید بیت کوین بخرید...
ریال ایرانی
دلار آمریکا واسه این گرونه که الان حرف اول و آخر و تو دنیا آمریکا میزنه از همه مظر مخصوصا اقتصادی.
ریال ایران هم دورانی داشت اما یکم دیگ با این فرمون مسئولین برن جلو ریال ایران اندازه دسمال کاغدی هم ارزش نخواهد داشت
تاریخچه دلار چطوردلارآمریکا به قویترین ارزجهان تبدیل شد
دلارامریکا قبل ازاین که مستعمره انگلیس باشدچاپ شده بودوقبلاباسکه ای بنام دلارکه مال اسپانیا بودمعاملات انجام می شد و هنوز ارزش طلا از آن بالاتر بوده بعداً با احداث بانک ملی آمریکا دلاربه ارزش زیادی ازطلارسیدوازآن در مبادلات آمریکا باکشورها استفاده می شد
دلار
این دلار چه با جهان سومی ها میکند .دیر یا زود سرنوشت ونزوئلا را ایران نیز تجربه خواهد . از امروز ریال یا تومن کشور را کنار بگذاریم وبا دلار کار کنیم واسترس افزایش یا کاهش قیمت تو زندگیمون نیست بشه
دلار آمریکا
امریکا یه زمانی دلارش را کرده صدر ارز ها و حسابی هم سود برده اما تو ارز دیجیتال بد جوری رو دست خورده و خیلی تلاش می کنه جلو بزنه ولی محاله
دلار
دلار همه جا اهمیت خودشو داره ولی اگه مامیخایم قیمت دلار پایین بیاد توکشور خوب خودمونو اصلاح کنیم اینقد دلار جاساز نکنیم که دولتم نتونه کاری کنه هم خودمونو بدبخت کردیم هم چهارتا بنده خدای دیگه رو
راه درست

mehrdadalipoor
13/تیر/1399
کاری به اینکه چطور به با ارزش ترین ارز تبدیل شده نداریم . باید توجه کرد که چطوری خودش و تو صدر با ارزش ترین ارز نگه داشته !!؟؟
و ای کاش سیاستهای پولی و بانکی ما در نزدیکی خطوط سیاستهای این ارز حرکت میکرد .
دلار آمریکا
آمریکا ارزش دلارش و خیلی برد بالا و فکر نمی کرد که دیگه کسی بتونه از دلارش جلو بزنه ولی با اومدن ارزهای دیجیتالی ارزش دلار آمریکا کمتر شد
تحلیل
با این وضعیت بد اقتصادی کشور با برداشتن صفر از واحد ملی پول درسته یکسری مشکلات رو الان حل میکنه ولی در اینده ارزش پول کشور از بین میره و حرفی واسه گفتن در برابر دلار نداره ما باید اقصادمون روقوی کنیم که دیگران به ما احتیاج. داشته باشن که بشه با پول کشور خودمون به عنوان معامله استفاده کنیم
اینده نگری
تا چند سال دیگر قطعا ارزش دلار کمتر از بیت کوین میشه و کسایی ک بیت کوین داشتن و استفاده میکنم قطعا سود خوبی میکنن
دلار
داار آمریکا هلاوه بر ارز رسمی د جهان طوری طراحی شده که از هر معامله دلاری فکر کنم ۰.۰۲۵ سنت وارد خزانه آمریکا میشه
ا
واقعا چیزه جالبی هست مردم حق انتخاب دارن باید خیلی تلاش کرد امیدوارم اینجا رواج داشته باشه که بعنوان سعود اقتصاد ملت کمک کنه
پول ایران: پول غیر قابل اطمینان و کم ارزش
همانطور که در ایران مشاهده شده، شرایط و چشم انداز سیاسی و اقتصادی یک کشور بر نرخ برابری پول آن تاثیر میگذارد. اگر کشوری با شرایط سیاسی متلاطم و آینده مبهم اقتصادی مواجه باشد، طبیعتا انتظار میرود اقتصاد آن متزلزل و در نتیجه، پول آن غیرقابل اطمینان و ارزش آن در برابر پول سایر کشورها کمتر شود.
دلار جمع کنید

amirkhosrofeizi
13/تیر/1399
در کشور ایران و با اقتصاد حال حاضر کشور بهترین راه سوداوری داشتن یک فعالیت و بیزنس دلاری هست با توجه به تاریخچه ای هم که داره افزایش قیمت دلار همیشه سیر صعودی داشته
سلطه
سلطه دلار تا چند سال آینده در جهان به اتمام میرسه و باید آماده فرو پاشی آمریکا وردلار بود. اغاز سلطنت ارزهای دیجیتال رو باس جشن گرفت
بیت کوین
بیت کوین تو آینده نزدیک جای تمام معاملات پولی رو خواهد گرفت هیچوقت برای شروع دیر نیست,الانم شروع کنیم از فردا بهتره
اقتصادقوی
اینکه مشکلات کشورمون روبندازیم گردن دلاراصلادرست نیست،این سواستفاده داخلیه مسیولینمون ازاسم دلاره که ماروبیچاره کرده،همین دلارافغانستان،عراق وخیلی کشورهارونجات داده،بایدخودمون به فکرخودمون باشیم،متاسفانه مابدون جنگ خودمون رونابودخواهیم کرد،خواهیددید،سیاست نادرست نتیجش همین خواهدبود
سر منشاء پایداری دلار

amirsam.hakhamanesh1992
13/تیر/1399
بعد از جنگ جهانی دوم بود که کشور های پیروز جنگ علل خصوص آمریکا که برتی نسبت به بقزه داشت سازمان ملل رو تشکیل دادن بعد ان بود که امریکا با قدرتش دلار را ارز رسمی در جهان کرد و باعث شد که در هر زمینه ی اقتصادی دلار برترین ارز باشد و بین تمام کشور ها ارز رایجی باشد اینگونه بود که تمام معاملات زیر نظر دلار بود و روز به روز ادزش دلار بالاتر میرفت و این رو هم بگم که صندوق بین المللی ارز زیر نظر مستقیم امریکا بود و با چاپ اسکناس های بیشتر به امدیکا کمک کرد تا اولین اقتصاد جهانی شود و دلار پایه ی ثابت معاملات در کل دنیا شد
alirezaahmadi
به نظرم دلار تا 23 تومان بالا میاد ومابقی روند رو به رشد اون بستگی به انتخابات امریکا داره.فعلا روند صعودی میباشد
چطور دلار قدرت گرفت
بعد از جنگجهانی دوم که کشورهای اروپایی همه ویران شده بودند و نیاز به باز سازی داشتند در این میان تنها کشوری که دور از مهلکه جنگ باقی مانده بود و صنایع و زیر ساختهایش سالم بود آمریکا بود،کشکرهای اروپا برلی بازسازی ویرانی جنگ نیاز به پول داشتند بنابراین آمریکا وام های دلاری به آنها داد و این کشورها جهت بازسازی از صنایع آمریکا کالاو تجهیزات خریداری کردند بنابراین چرخهای اقتصادی ابرقدرت نوین جهان شروع به حرکت کرد و...
دلار
البته در حال حاضر بهترین ارز جهانه در آینده ای نزدیک بیت کوین و اتریوم ... به احتمال زیاد جاش رو خواهند گرفت
کشور دولتی محور
یکی از دلایل انجام این کار نا به سامان بودن وضعیت پول کشور هست که هر روز در حال تغیر و هر روز بی ارزش تر می شود و با این کارشان ارزش رفته پول رو هزار برابر برمی گردوند . ولی این کار راهکار محسوب نمی شود و باز با همان ۴ تا صفر برداشته شده ارزش پول رو انقدر میارن پایین که میگن باید کلان یک واحد پول دیگه ابداع کنیم . چون مملکت دولتی محور هست و دولت برای دولت کار می کنه و مردم این وسط کارگر مملکت محسوب می شوند.
دلار
هر کشوری بتونه اقتصاد و تولیدش رو قوی کنه خیلی بدیهی هست هم قدرت و اعتبار بدست بیاره و هم اینکه پولش یک پول باارزش بشه.دلیل اینکه دلار داره بی ارزش میشه خیلی واضحه چاپ بی رویه اون در ماه اخیر بوده و درگیری بیش از حد آمریکا با ویروس کرونا.
بی ثباتی
اینکه دلار ی ارز با اعتباری هست شکی توش نیست چون تو بیشتر کشورها معاملات دلاری انجام میشه ولی طی این یکی دوسال با شدت تحریم های آمریکا کشورها روی به ارز رایج خودشون آوردن و حتی میشه با پیشرفت چشمگیر ارزهای دیجیتال این طور پیش بینی کرد که بازار داره به سمت ارزهای دیجیتال سوق داده میشه
بالا رفتن قیمت دلار
چند وقتی است که قیمت دلار و به بالارفتن است وریال کشورماهرروز ارزش خودرااز دست میدهد چون صادرات نفت و گاز نداریم و کشورمان در اوضاع تحریم قراردارد.
دلار
دلار ماله اون بر دنیاست ولی تو تمام دنیا تاثیر گذاره...مردم بیشتر از اینکه به پول خودشون فکر کنن به دلار فکر میکنن ...کشوری که ابر قدرت دنیا باشه معلومه که ارزش پولش هم بالاست
اقتصاد آمریکا
با توجه به پیشرفت هایی که آمریکا در زمینه فناوری و هوافناوری داشته است
میتوان گفت همه این مسائل را مدیون اقتصاد خود است
دلار و بیت کویین
دلار که فعلا داره همینجوری میره بالا. بیت کویین تا مرزه 10 هزار دلاری پیش میره
تا بیت کویین فعلا پایینه بخرید
دلار همیشه در افزایش قیمت تا قیام جهانی ملت ها علیه ظالمین
دلار آمریکا معمولا تو هر شرایطی رو به افزایش. حالا اگه انتخابات داخلیشان یه جوری شد که باعث کاهش ارزش دلار شد ، بیرون از مرزهاشون یه کاری میکنن یه جنگی و یه بساطی به راه می اندازن که وضعیت به نفعشون بشه و ارزش دار بره بالا. مگر اینکه واقعا ملت ها از ظلم و بیداد و بی عدالتی جهانی به ساده بیان و قیام کنن
کاهش ارزش ریال؟؟؟
احتراما: از آنجا که ثروت های زیادی در حوزه ی خاور میانه خصوصا ایران عزیز ، چشم طمع ابرقدرتها را باز میکند ،با ایجاد تفرقه در منطقه شرایط جنگ و نا امنی را افزایش میدهد.در نتیجه : افزایش نرخ طلا و ارز ، باعث پائین آمدن ارزش پول کشور میشود
سلطه دلار
وقتی کشور آمریکا ابرقدرت جهان باشه خب معلومه که پولشونم میشه پول بین المللی این نشان از کفایت مسئولین کشورشون داره برعکس بعضی از کشورها
دلارامربکا
چنانچه بررسی کنید پول اروپای یادلار سابقه چندانی ندارند برعکس پول ممالک اسلامی واسیای قدمت بیشتر وبهتری داشته اما باترفند ثرمایه داران همیشه امریکا یاانگلیس که هیچ منبع درامدی نداشتن جزنفاق وجنگ وتسخیرتمام ثروتهاراازاین طریق به اروپا برده وبعد باهمین ثروتها مخترعان دانشمندان وجنگ جویان را به اونجابرده واحتیاجات انسانها وبشرراروزبروز تولید کردن وبایک سیاست خاص که این ممالک دورهیتن وباید برای خرید این امکانات یا خدمات فقط باید ازاین پول استفاده کرد وکشورهای که پول ناشناخته ویا متمرکزی نداشتن به این امر سرعت وبهای بیشتردادن تاجای که خودشان حضورنداشتن امااسم وپولشان بدون جنگ ناراحتی کشورها وانسانها وهمه جارابه انها تسلیم کرد
دلار
دلار از بهترین و قدرتمند ترین ارزها شد فقط بخاطر قدرت برتر آمریکا . دولت آمریکا با حرف درز خودشونو قدرتمند نکردن بلکه با عمل
دلار و حرف اول پولی
دلار و تاریخچه بوجود آمدندش و چطور توانست همپای طلا و ارزش پیدا کند .از طرفی قوانین و ضوابط ش هم دست اندر کاران در حکومت ها هم تاثیر پذیر بودند مرحبا به دولت مردان که توانستن ارزش پولشان را بالا ببرند
دلار
خدا کنه از این گرونتر نشه ریال داره خیلی بی ارزش میشه مشکلات زیادی برا مردم پیش میاد تنها راه نجات ارتباط قویتر با کشورای همسایه و قوی کردن اقتصاد است
ارزش دلار
درسته چندین سال است که دلار ارز مرجع جهانی شده اما متاسفانه با سیاست های غلط تا چندین ماه یا سال آینده ارزش خود را از دست میدهد چون آقای ترامپ در سال 2018 مقدار اسکناس بیشتری نسبت به ذخایر طلا عرضه کرد که همین امر باعث افت دلار در آینده میشود درست مثل کاری که آقای احمدی نژاد برای ایران کرد که به لطف ایشان و سایر دست اند کاران ایران الان بی لرزش ترین ارز دنیا بحساب می آید
تاثیر روی بازار جهانی
در مقطع کنونی با توجه به تحریم های شدید آمریکا میشد انتظار رشد قیمت دلار رو داشت و چون اقتصاد کشور ما به نوعی وابسته به دلار است واحد پول ملی ما بی ارزش ترین پول حال حاضر شده است.ولی با این حال این طور که پیش بینی شده دلار هم خیلی تو این بازار دوام نمیاره و روزی ی ارز دیگه جایگزینش میشه چ بسا ارزهای دیجیتال
ارزش دلار
درسته که دلارباپشتوانه پول بریتانیاییها کم کم ارزش پیداکردامااین سیاستهای درست سیاست مداران آمریکابودکه روز به روز به ارزش دلاراضافه کرد
دلار پول ارزی بین کشورهای جهان
دلار اکریکا زمانی ارزش چندانی نداشت وریال ایران دوبرابر دلار امریکا بود کم کم بطوری که دلار امریکا ارزش پیدا کردوکلیه معاملات درجهان برحسب دلار خریداری میشد ولی کم کم با امدن ارز دیجیتال ازارزش دلار هم کاهش پیدا میکند ولی هنوز دلار امریکا صدر نشین است وباچاپ بی رویه دلار امسال برای کمک به بیماران کوید 19 وکمک به قشر اسیب دیده بود ولی امریکا بابدهی های میلیاردی روبه رو شده است ارزش طلا که پشتیبان قدرتمند هرکشور ی هست وامیداست که دردنیای کنونی ارزهای دیجیتال جایگزین سریع وقابل اعتمادی برای همه کشورهای جهان برای معاملات بین کشورها به حساب بیایند
شکست دلار به زودی
شاید دلار جهانی باشه اما به زودی تمام معاملات با بیت کوین میشه دلار ارزش داره از دست میده همه به سمت سرمایه گذاری دیجیتالی و آنلاین رو اوردن دلار باید کنار بره بسه سلطه گری امریکا
دوستان لایک زیاد
افزایش قیمت دلار
با این وضع تحریم و سردر گمی مسئولان گرامی کاهش قیمت دلار به قیمت اولیه وجود ندارد و اگر هم بخواهد سقوط کند در مرز ۱۵ تومن خواهد ماند
ریال در برابر دلار
در زمان قاجار هرریال برابر۲/۵دلار بود ولی الان ریال کجا و دلار کجا حالا هم که میخان یه صفر بردارن خدا اخر عاقبت مونو بخیر کنه
ذ
دلار روز به روز در حال افزایشه و بیشتر هم در ایران اگر رو به کاهش بره مطمینن سیاست های خاص خودشونو به کا میگیرن
راهکاری برای بالا بردن ارزش پول
اگه دولت بخواهد ارزش پولمون رو بالا ببره میتونه میره هر دلالی که تو کشور مون دلالی میکنه همه دلال هارو جریمه سخت باهاشون برخورد بشه مطمین باشید ایران هم مثل همه کشورها یه قیمت یه لیست قیمت خودرو…نه اینکه میای بنویسی تو اینترنت قیمت خودرو دو جدول خودرو میاد یکی بازار یکی نمایندگی یعنی چی مکه هر کشور قیمت یدونه نیست ولی متاسفانه فقط تو کشور ما اینجوریه ما چرا فقط به نام ایران زندگی میکنیم فقط یه کلمه ایران.پس دولت اگه بخواهد یه رقمی میتونه بکنه میتونه همه چیز رو از چنگ دلال بیرون بیارند ما فقرا ها هم دلمون ماشین میخواد که تو عمرم صاحب ماشین نشدیم…لطفا دولت همه دلال هارو نابود کنند یا حق
.
قطعا امریکا که به عنوان ابر قدرت دنیا در هر عرصه ای شناخته شده هستش کاری کرده که ارز با ارزش و شناخته شده ای در کل دنیا داشته باشد که از اهمیت ویژه ای در هر کشوری برخوردار هستش
بی تدبیری مسئولین
این دلاری که توی جهان حرف اول رو میزنه الکی اینجوری نشده ،، پشتوانه داشته،،،اول اینکه قدرت اول جهانه و خیلیا ازش حساب میبرن،،، دوم اینکه پشتوانش اتحادیه ی اروپا هست،،، سوم نفت آمریکا هست،،، چهار مسئولین غارتگر ندارن و مسئولینشون دقیقا برعکس بعضی از مسئولین ایران ارزش دلارشونو میدونن و آخر اینکه بانک جهانی از آمریکا حرف شنوی داره
اینجوری شده دلار و متاسفانه بی تدبیری مسئولین ما باعث شده ارزش پول ایران هر روز کمتر بشه
دلار
امریکا با نظام ورشکسته(نظام سرمایه داری) خود کم کم غرق می شود و دلارش کم ارزش می شود و باعث غرق شدگی ان می شود زیرا دست به چاپ پول بیشتر میزند
ارزش دلار
الان باید ببینیم با اوضاع اقتصادی و برآشفتگی هایی که بر آمریکا حکم فرماست تا چه حد دلار میتونه مقاومت نشان بده و همچنان ارزش خودش را حفظ،کنه
نقوی
سلام در هر صورت دلار با پشتوانه ارز های اروپای و طلا دلارشد که تا اینجا مارا کشونده.پول یک کشور یعنی ثروت کشور ما بااین همه ثروت چرا باید ارزش پولمون به این شکل در بیاد بی کفایتی یر دم دارن.