coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4%

64,044 $

4,175,668,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.7%

3,130 $

204,098,820 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

609.1 $

39,714,624 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.4%

145.9 $

9,512,680 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,265 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,123 $

203,630,032 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.3%

0.5211 $

33,976 تومان

XRP

XRP

xrp

7.3%

0.1507 $

9,826 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.1%

5.23 $

340,996 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مشهورترین طرح‌های پانزی و هرمی در دنیای ارز دیجیتال!

22/تیر/1399
افزودن به نشان شده ها
مشهورترین طرح‌های پانزی و هرمی در دنیای ارز دیجیتال!
آموزش
ارز دیجیتال
Ponzi
معرفی
6898
4 دقیقه

از عمر ارز دیجیتال تنها حدود یک دهه می‌گذرد و این فضا بازیگران برتر طرح‌های پانزی خود را به دست آورده است. در اینجا به سه عدد از آنها اشاره می‌کنیم. علاوه بر مزایای بارز در قالب ناشناس ماندن، دسترسی، سهولت استفاده و هزینه کم تراکنش‌ها، ارز‌های دیجیتال اشکالاتی جدی دارند که مانع از پذیرش جهانی آنها می‌شود. مهمترین آنها ارتباط بین ارز دیجیتال و جرم است. هر کس که این موضوع را حتی به صورت سطحی مورد مطالعه قرار داده ، می‌داند که بیت‌کوین (BTC) هنوز یک روش پرداخت محبوب در میان کلاهبرداران و مجرمان موجود در دارک‌وب است. ارز‌های دیجیتال ابزار بسیار مناسبی برای پولشویی، فرارهای مالیاتی و سرمایه‌گذاران متقلب است.

امروز در مورد مشهور‌ترین طرح‌های پانزی هرمی ارز دیجیتال صحبت می‌کنم که باعث شده میلیون‌ها سرمایه‌گذار از آن متحمل ضرر شوند. این شرکت‌ها روی طرح‌های پانزی کار می‌کردند که به نام کلاهبردار ایتالیایی اوایل قرن بیستم نامگذاری شده است. این شرکت‌ها کالایی تولید نمی‌کند و خدماتی ارائه نمی‌دهد و تنها کاری که انجام می‌دهند بازاریابی شبکه‌ای است، که هر یک از اعضای هرم چندین عضو جدید دعوت کرده که آنها نفر بعدی را دعوت می‌کنند و همین طور ادامه می‌یابد.

تنها افرادی که در چنین سیستمی موفق به کسب درآمد می‌شوند، سازمان دهندگان و برخی سرمایه‌گذاران اولیه هستند که پول خود را به موقع پس گرفته‌اند. باقی شرکت‌کنندگان در هرم بدون پول، با بدهی یا در طرح‌های پانزی هرمی ارز دیجیتال بدون توکن‌های ارزشمند باقی می‌مانند.

ارز دیجیتال OneCoin

OneCoin یکی از بزرگترین پروژه‌های هرمی ارز دیجیتال محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ کار کرده و حدود سه میلیون نفر را فریب داده و حدود ۵ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران خود کلاهبرداری کرده است. بنیانگذار One Coin، کلاهبردار بلغاری روژا ایگناتوا (Ruzha Ignatova) است. این هرم طبق طرح پانزی کلاسیک کار می‌کرد که در آن شرکت‌کنندگان برای هر شخص جدید دعوت شده پاداش دریافت می‌کردند.

این کلاهبردار مخاطبان خود را متقاعد کرد که به زودی OneCoin به تاثیرگذارترین ارز دیجیتال جهان تبدیل می‌شود. حتی وعده دادند که بیت‌کوین را نابود می‌کنند. شایان ذکر است که کوین او حتی بلاک‌چین خود را نداشت و تنها در سایت‌های مرتبط با هرم پذیرفته می‌شد. برای نخستین بار دولت بلغارستان با انتشار پیامی در مورد خطرات شرکت در پروژه OneCoin و تهدید کلاهبرداران صحبت کرد زیرا این پروژه یک ابزار مالی نبود و توسط قانون‌گذارهاکنترل نمی‌شد. این باعث شد که این هرم کشور را ترک کرده و از همکاری با بانک‌های بلغارستان امتناع کند.

اما خیلی زود انتقادات و هشدارهایی درباره شرکت در این طرح از انگلستان، اتریش و تایلند منتشر شد. ایتالیا و آلمان حتی فعالیت‌های OneCoin را در کشور ممنوع کرده و حساب‌های آنها را مسدود کردند. ایگناتووا به سادگی در جلسه بعدی با سرمایه‌گذاران در لیسبون شرکت نکرد و دیگر هرگز دیده نشد. اطلاعی در مورد محل وی در دست نیست.

دولت ایالات متحده روژا ایگناتوا را به تقلب و پولشویی متهم کرده است. در حالی که وی به ۲۵ سال زندان محکوم شده، مأموران اجرای قانون هنوز موفق شدند برخی از همدستان وی از جمله وکیل، برادر و شریک تجاری سابق وی را دستگیر کنند.

BitConnect

BitConnect یکی دیگر از بزرگترین پروژه‌های هرمی ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ کار می‌کرد. این طرح توسط توسعه‌دهندگان ناشناس ایجاد شد و توسط شخصی به نام ساتائو ناکاموتو (Satao Nakamoto) هدایت می‌شد.

شرکت‌کنندگان باید توکن‌های BCC را می‌خریدند و آنها را روی یک پلتفرم مخصوص قفل کنند و ربات تجاری باید به طور خودکار سود کسب می‌کرد. به اعضای این هرم وعده سود ۴۰ درصدی در ماه داده شده بود. طبق گفته اجرا کنندگان BitConnect، سرمایه‌گذاران قادر هستند با سرمايه گذاري اوليه ۱۰۰۰ دلار، در مدت سه سال ۵۰ ميليون دلار برداشت كنند.

اولین منتقد آن ویتالیک بوترین بود که توجه همه را به این واقعیت را جلب کرد که وعده سود ۱ درصد سود در روز یک طرح پانزی کلاسیک است. پس از مدتی مایکل نوووگراتز و خالق لایت‌کوین و چارلی لی با نظر بنیانگذار اتریوم موافقت کردند. در همان زمان دولت انگلستان از سازمان‌دهندگان BitConnect خواست تا مدل تجاری خود را فاش کند. با این حال این موضوع مانع از کلاهبرداری با شرکت در رویدادهای ارز دیجیتال و جذب سرمایه‌گذاران جدید نشد.

مقامات ایالات متحده برای خاتمه دادن به این داستان، BitConnect را یک هرم مالی خواندند و خواستار توقف آن شدند. توکن BCC پس از این موضوع ۹۰ درصد ریزیش داشت و سرمایه گذاران آن ۳.۵ میلیارد دلار از دست دادند و یکی از سازمان‌دهندگان این هرم به زندان رفت. هر چند دیوایش دارجی (Divayesh Darji) رئیس شاخه هندی BitConnect در سال ۲۰۱۹ با قید وثیقه آزاد شد.

ارز دیجیتال PlusToken

PlusToken جوانترین و بزرگترین پروژه‌های هرمی در سالهای اخیر است. این هرم در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و با وعده ۱۰ الی ۳۰ درصدی بازده سرمایه گذاری در ماه، در Chinese WeChat تبلیغ شد. حدود چهار میلیون نفر در طرح پانزی PlusToken شرکت کردند. گفته می شود کلاهبرداران با استفاده از ادبیات مالی، استفاده از ارزهای دیجیتال را به افراد آموزش می‌دادند اما در نهایت قصد داشتند تا آنها را به Plus token تبدیل کنند.

عدالت در مورد سازمان‌دهندگان این طرح اجرا شد و یک سال پیش شش نفر از آنها به درخواست مقامات چینی دستگیر شدند. با این حال ۳ میلیارد دلار از دست رفته‌ی سرمایه گذاران قابل بازگشت نیست و همچنان در اختیار اعضای تیم PlusToken است. اخیرا در ۲۲ ژوئن، تمام توکن‌های EOS از کیف پول هرم خارج شده و به زودی این کار با تمام توکن‌های ETH تکرار می‌شود.

ٰبا وجود اینکه این اهرام به طور عملی فعالیت خود را متوقف کرده اند اما مدل‌های دیگر آنها به طور مداوم ظاهر شده و سرمایه‌گذاران بی‌تجربه را به خود جذب می‌کند. دولت نمی‌تواند برای همیشه در برابر چنین طرح‌هایی از شهروندان محافظت کند زیرا ممنوع کردن آنها به اثبات جرم نیاز دارد. در این حالت بهترین دفاع دانش است. اگر همه حاشیه سودهای عظیمی را که شرکت‌ها در ازای سرمایه گذاری پیشنهاد می‌دهند، به جای معدن طلا نشانه خطر ببینند، کلاهبرداران ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی کمتر می‌شوند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه


تحلیل کاربران

ارزهای دیجیتال پانزی وهرمی

Hosssein63

22/تیر/1399

باتوجه اینکه دنیا درحال توسعه وپیشرفت ارزهای دیجتال است ولی وارد شدن به ارزهای دیجیتال نیاز به دانش وتجربه زیاداست چون کلاهبرداری درارزهای دیجیتال زیاد است

13

داشتن اطلاعات

sk97123

23/تیر/1399

دوستان این طرح های پانزی فقط میتونه وقت اضافه رو پر کنه البته اگه اطلاع کمی از اون داشته باشیم با صفحه اطلاعات ار ی که این برنامه وامثال این میذارن بیشتر باید استفاده کرد تا معلومات در ای مورد افزایش پیدا کنه . وبهتر بشه با دروغ و دروغگویی مقاومت کرد وکلاه سر مون نره

9

طرحهای پانزی

marwan

18/بهمن/1401

یک روش کلاهبرداری در سرمایه‌گذاری است که سود بسیار زیاد و ریسک بسیار کم وعده می‌دهد. البته برخی از طرح‌های این چنینی ممکن است پانزی نباشند. اما تا به امروز هر طرحی که وعده سودهای قطعی و تضمینی و نامتعارف داده، Ponzi بوده است. در این نوع اسکم‌ها، سودها از طریق پول‌های سرمایه‌گذاران جدید تأمین می‌شود و به سرمایه‌گذاران قدیمی داده می‌شود. شرکت‌های پانزی تمام تمرکز خود را بر روی جذب مشتریان جدید می‌گذارند. زیرا برای پرداخت سود به مشتریان قدیمی، آنها نیازمند مشتریان جدید هستند تا بتوانند فعالیت کنند، زمانی که جذب سرمایه‌گذار جدید دشوار شد و یا درخواست مشتریان فعلی برای برداشت پول‌هایشان زیاد شد

1

...

arian812

23/تیر/1399

طرح های پانزی زیاد شده اند ... مثل بانک ترون و.....از مردم پول میگیرن وی مبلغ کمی رو برمیگردونن بهشون ...وقتی پول زیادی به جیب زدن ناپدید میشن

13

پانزی یا مانی گیم

richmaan

27/تیر/1399

در حال حاضر با 100 دلار هر شخصی میتونه یک قرارداد هوشمند درست کنه و این هوشمندی افرادی را که میخوان تو این پروژه ها شرکت کنند میطلبه با تحقیق کامل انجام بدید

5

پانزی

hom

22/تیر/1399

اینگونه طرحها همیشه با تبلیغات بسیار وارد بازار میشن و هیچگونه دارایی با خدمات ارزشمندی ارائه نمیدن مگه حرف. ما تو کشورمون این طرحها بسیاری از مردم را به خاک سیاه نشوند. ارزهای دیجیتال به دلیل گسترش بی مهبا در کشورمون، باید خیلی مراقب بود و از گروه کوینگرام خواهش میکنم اطلاعات این گونه ارزهای دیجیتال را که با طرح پانزی هستن. اطلاع رسانی کنند.

13

کوین گرام

miladfeizi

02/مرداد/1399

کوین گرام نرم افزار خوب و کاربردی و آموزنده است.ممنون از متولی ساخت این نرم افزار. فقط اگر امکان داره شرایط برداشت وجه را آسان نمائید.ممنونتون میشیم.

6

ارز مشکوک

fotefan

22/تیر/1399

معمولا تو این ارز هاا که یهویی میرن بالا و اسمش میپیچه معلومه یه چیزی هست و یه کلاه برداری پشتش هست میخوان مثلا همه بخرن و بعد هیچی به هیچی ولی بعضی اینو به چشم فرصت میبینن و ازش اسقاره میکنند

7

کلاهبرداران هرمی

bhrozaslampnah

22/تیر/1399

یکی از دلایلی که مانع از پزیرش ارز دیجیتال در بعضی کشورها شده محبوب بودن این ارزها نزد کلاهبرداران وافرادی که می‌خواهند از مالیات فرار بکنند یا اینکه با ایجاد شرکت های تقلبی که نه خدمات ارائه می‌دهند ونه جنس خرید و فروش وفقط با تبلیغ بر عضو گیری و وعده سود بیشتر سرمایه گذارانی را جذب کرده که در این سیستم فقط بانیان شرکت وسرمایه گذاران اولیه سود کردندومابقی همه مالباخته وتاکنون سه شرکت هرمی ایتالیایی وبلغاری ویکی دیگر بودند. وتنها راه ازبین رفتن این اتفاق بد هوشیاری وآگاهی سرمایه گذاران هست که می‌تواند مانع این امر شود ومحبوبیت ارز دیجیتال را نزد اکثر کشورها رایج بنماید که خداروشکر الان به حداقل رسیده این نوع کلاهبرداری ها.

28

ارزهای ناشناخته

mohaddeseh

23/تیر/1399

اطلاعات دقیق مطلب منتشر شده حاکی از آن است که وجود ارزهای ناشناخته و کسب درآمدهای بیشمار که بعضا سودآوری کلانی برای صاحبان درآمد دارد ، متاسفانه به افرادی که بدون آگاهی و فقط از سر طمع برای کسب پول های بادآورده وارد این عرصه میشوند بسیار زیانبار است.

16

ارز دیجیتال شمشیر دولبه

fatemefeizi

23/تیر/1399

سلام بر دوستان، ارزهای دیجیتال رو اگر اف ای تی اف به کنترل در بیاره دیگه شاهد این چنین جرم هایی نخواهیم لود قاعدتا

16

شروع ارز دیجیتال

sajadkarami

22/تیر/1399

نظام مالی و سرمایه‌گذاری در جهان در حال دگردیسی عظیمی است. در بطن این دگردیسی و تحولات که همسو با تغییرات تکنولوژی است ارزهای دیجیتال متولد شدند

8

کلاهبرداری

milad1368

22/تیر/1399

متاسفانه این شرکتها و سایتهای پانزی و کلاهبرداری بیشتر توی کشورهای جهان سوم مخاطب دارن چون همه دنبال سود زیاد و بی زحمت هستن و هیچ اطلاعاتی هم ندارن در مورد این سایتها

19

کلاهبرداری!

Hellknight

22/تیر/1399

با استفاده از سایت whattomine و برسی پلنهای موجود در سایت های استخراج،میشه متوجه شد که اکثراً طرهای پانزی هستند و کلاهبرداری!!

15

طرح پانزی

sepehrizahra

22/تیر/1399

تنهاسازمان دهندگان وسرمایه‌گذاران اولیه ک پول خود را به موقع پس گرفته انددر این طرح موفق ب کسب سرمایه شده اند.

37

علی اسلامی

aliesi

23/تیر/1399

طرح پانزی فقط میاد برا کسانی ک طمع دارن یک شب از پیله اخر برسن ب پله اول در نهایت میاد خوشکل کلابرداری میکن ویک پول خوبی در میاره سایت بسته میشه

15

پانزی مسلکی

Amethyst

22/تیر/1399

همیشه طرحی که تو زمان کوتاه بیش‌ازحد سروصدا می‌کنه یه کاسه‌ای زیر نیم‌کاسشه! و متاسفانه تور اینجور کلاهبردارا فقط افراد کم آگاه رو می‌گیره... رفتار مالی شتابزده بی‌توجه به تحقیق و جستجو و با چاشنی طمع میشه دقیقا رفتاری که مورد علاقه‌ی کلاهبرداران پانزی هست. و چه خوب اشاره شد آخر پست که بهترین راه مقابله با این طرح‌ها دانش هست!

27

طرحهای پانزی

mehdi.zzm.m

19/شهریور/1399

علت اینکه ملت ایران درس عبرت نمیگیرند و یکی پس از دیگری طرح های پانزی را انتخاب میکنند و با ضرر زیاد باز هم با طرح بعد وارد میشوند این میتواند دلیل مهمی مانند پایدار نبودن نرخ ارز و اقتصاد شکننده و لب مرزی ایران باشد

3

بورس ایران

[email protected]

03/مرداد/1399

اقتصاد ایران به شدت مخرب شده ولی بورس ایران درحال حاضر بر خلاف وخامت اقتصاد دوران خوبی داره واگه ادامه دار باشه برای سرمایه گذاران بورسی مفید هست

7

طرحهای پانزی

Hosssein63

26/مرداد/1399

باتوجه به اینکه ۱دهه از عمرارزهای دیجیتال میگذردولی این ارزها دیجیتال جولانگاه هکرها وادمهای متقلب وبرای فرار مالیاتی شده افراد ثروتمند شده است

5

طرح پانزی

nasrin.kh

19/شهریور/1399

متاسفانه مردم نا اگاهانه بازهم به سمت یک طرح پانزی تمایل پیدا کردن .اکو اسمارت با یک مشت دروغ وفریب وبه اسم فروش سهام وعرضه اولیه داره جیب مردمو خالی میکنه

6

طرح های پانزی

mobarake.mosavi

22/تیر/1399

با سلام به نظر من تو این طرح ها از جمله بانک ترون و... شرکت نکنید چون همسون اکثرا کلاهبرداری بیشتر نیستش و سرمایه تون حدر میره

26

با آرزوی موفقیت

Faride42

22/تیر/1399

سپاس و تشکر از این اپلیکشن خوبتون تحلیلها و اخبار های خوبی در اختیار ما میزارین ممنون آرزوی موفقیت و پیروزی برای مسئولین و مدیران و تمام دوستان دارم

19

شرکت هرمی

yaserm

22/تیر/1399

واقعا در دنیای امروز به شدت به دانش و آگاهی نیاز داریم که سرمون کلاه نره ولی متاسفانه همیشه کلاهبرداران از لحاظ دانش یک قدم جلوتر هستند و این مشکل بزرگیه

14

شرکتای هرمی

Vahab1146v

30/تیر/1399

تا جایی که ممکنه باید اطلاع رسانی بشه تا کسی سمت این شرکتای هرمی و پانزی نره،تا اینطوری جلویه فعالیتشون گرفته شه.

9

,

Amir R

23/تیر/1399

سلام همان گونه که عرض کردم بورس ایران در شرایط خوبی است.می‌توانددر آینده سود زیادی به ایرانیان برساند.

8

money game

fardeen

21/مرداد/1399

ریسک معاملات مشخصه ریسک پذبری هم برای هر فرد متفاوت زیاد حرص نخورین خواهشا نظرات کوتاه رو هم اجازه ذخیره بهش بدین من هر چی مینویسم میفرماید کوتاه است

4

هرم های ارزی

amirkhosrofeizi

23/تیر/1399

ارزهای دیجیتال کم کم با هم وارد رقابت شده اند و هر کدام به نحوی به دنبال افزایش تراکنشها و جابجایی های مالی بیشتر هستند جهت افزایش قیمت و سرمایه گزاری

15

طرح پارتی در دنیای دیجتال

hajali110

22/تیر/1399

کاشف طرح پارتی کی باغداری است در این طرح عدهای کلاه بردار وخواب کار جمع میشوند و باطرح هرمی غذاهای را با حیله فریبکاری پول هاشون می گیرند در اول با دادن مقداری پول اعتماد شخص جلب و سپس تمام پل های گرفته شده را می بلعند و زرنگ کسی است در اوایل پولش را بگیرد

14

راحت طلب

رضاغلامی

18/خرداد/1400

نسل راحت طلبی بدون حرکتی یاسرمایه ای میشه دررونق کاردرامدوحرفی باشیم ولی بافکرودهن خودمیشه پیشرفت خوبی داشت

0

دزدی در روز روشن

nimahz_pz

23/تیر/1399

مواظب باشید و قبل از هر گونه سرمایه گذاری در سایت های مختلف تحقیق کنید تا بعدا دچار ضرر نشوید.کلاهبرداری در سایت های مختلف با ارزهای دیجیتال تحت عنوان پانزی شناخته میشود که زیرمجموعه کلاهبرداری های هرمی محسوب میشود.

21

چی بگم

banook

30/مرداد/1399

اینجورطرحها زیادشده وقصدشون فقط خالی کردن جیب مردمه واصلا نگاه نمیکنه به سن وسال وکجاهستی فقط پولتونومیخوره یه قلب ابم روش

4

پانزی

mobarake.mosavi

22/تیر/1399

طرح های پانزی زیاد شدند... مثل بانک ترون و... از مردم پول میگیرن و ی مبلغ کمی رو برمیگردونن بهشون.. وقتی پول زیادی ب جیب زدن ناپدید میشن دیگه کلا

29

کلاهبردادی

[email protected]

22/تیر/1399

واقعا باید هوشیار بود و درباره هر ارزی کامل تحقیق گرد. چقدر از این ارز های کلاهبرداری دربین ما هستند ک هنوز خبری ازشون نداریم. کوینگرام تحقیقاتت و مجلاتت در این موضوع و زمینه رو لطفا بیشتر کن.

23

طرح پانزی

neda72

22/تیر/1399

تنها افرادی ک درچنین سیستمی موفق ب کسب درآمد می شوند،سازمان دهندگان و برخی سرمایه گذاران اولیه هستند ک پول خود را ب موقع پس گرفته اند.

25

من هم باخت دادم و تجربه کردم

milad66

09/آبان/1399

این طرح ها برای کسانی که اول راه وارد میشن بسیار سود اور هست ولی کسانی که بعدا وارد بشن و طمع کنن حتما ضرر زیادی میکنن

0

نداشتن اطلاعات کافی افراد

hdd120

22/تیر/1399

متاسفانه با همه اطلاع رسانیایه فعالان سایبری مثل اقای م.ج اما بسیاری از دوستان به بهانه طمع وارد این مار میشن ازتون ملتمسانه تقاضا دارم قبل سرمایه گذاری حتما تحقیق کنید اکثر این پروژه ها جوریه که 1/10 اتریوم حدود 400 هزار تومن رو بیارید بعد وارد کردن دو نفر پول اون دوتا به شما داده میشه و وارد لول بعدی میشید هرجا این چیزو دیدید بدون شک پانزی هستن و هرچی گفتن قبول نکنید و اونهارو به پلیس فتا گزارش بدید...

15

کلاهبرداری

1750889961

23/تیر/1399

سایت yobit در عین حال که به عنوان یه exchange عملکرد داره ولی یکی از سایتای کلاه برداریه در زمینه ICO هست و با وعده پرداخت سود در قسمت Investbox مردم رو ترغیب میکنه به سرمایه گذاری و با توجه به نرخ سود دهی و مدت زمان اون معمولا قیمت اون ارز رو کاهش میدن تا به 0 برسه. 99 درصد ICO های این سایت ساخته ی خود سایت هست و با چند یوزر ساختگی با لول بالا در قسمت chat بیشتر کاربرا رو به کسب سود نجومی ترغیب میکنند چند تا سایت دیگه که از روش هرمی و پانزی الان دارن استفاده میکنند : uniqe finance و inclosive forex

93

طرح های پانزی

kavous_35

22/تیر/1399

طرح های پانزی زیاد شدند... مثل بانک ترون و... از مردم پول میگیرن و یک مبلغ کمی رو برمیگردونن بهشون.. وقتی پول زیادی به جیب زدن ناپدید میشن باید هوشیار بود ودر این طرح ها از جمله بانک ترون و... شرکت نکنید چون همشون اکثرا کلاهبرداری هستن.

27

طرح های پانزی جهت کلاهبرداری

زارع

22/تیر/1399

با وجود یک دهه که از اغاز استخراج ارزهای دیجیتال می گذردطرح های پیشنهادی زیادی ارائه شد که بدون درامدوحتی تولیدی سودهای کلانی رابه جیب زدند وحتی بامنع شدن کار باز هم درازای عضو گیری پاداشی به افراد وسرمایهگذاران می دهند بهترین ابزار برای پولشویی وافراد خلافکار همین استفاده ازبعضی ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین است دولتها برای جلوگیری از هر طرحی که منجر به کلاهبردای وپولشویی شود مجرم شناخته میشوند وقانون درمورد انها تصمیم گیری میکند

25

شیوه های نوین کلاهبرداری

Ensibagherpur

13/شهریور/1399

طرح های پانزی و کلاهبرداریهای به شیوه نوین که معمولا در ابتدای کار کمی از مبلغ و یا حتی تمام مبلغ به کاربر بر میگرده تا جلب اعتماد بشه برای سرمایه گذاری بالاتر و در نهایت رسیدن به مقصود پلید طراحان و کارگزاران دقیقا مثل ترون لینک

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.