coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,970 $

3,850,775,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,123 $

179,544,325 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

580.5 $

33,380,475 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

173.49 $

9,975,675 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,119 $

179,366,650 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.522 $

30,015 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.5%

0.1541 $

8,861 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

آیا قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ، وارد روند صعودی خود شده؟

31/تیر/1399
افزودن به نشان شده ها
آیا قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ، وارد روند صعودی خود شده؟
Bitcoin
Halving
اخبار
تحلیل
3233
3 دقیقه

سه ماهه پایانی سال به احتمال زیاد قابل پیش‌بینی‌ترین دوره از زمان سال ۲۰۱۶ بود. حس می‌زنید چرا؟ خب، اگر حدس شما اتفاق هاوینگ بیت کوین است، پس درست گفتید.

در روز ۱۲ می (۳۰ اردیبهشت) بود که سومین هاوینگ بیت کوین رخ داد، میزان عرضه این ارز دیجیتال از ۱۲.۵ بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین به ازای استخراج هر بلوک کاهش پیدا کرد. با توجه به این اتفاق و از لحاظ اقتصاد تغییر عرضه، انتظار زیادی برای افزایش قیمت بیت کوین وجود داشت تا ماینرها انگیزه لازم برای استخراج این ارز دیجیتال را داشته باشند.

قبل از هاوینگ بیت کوین رشد خوبی کرد و حجم سرمایه ‌گذاری سازمانی در آن افزایش داشت. با این حال ماجرای هاوینگ مثل خیلی از ICOهای سال ۲۰۱۸ فقط حرف و حدیث بود و شاهد اتفاق خاصی در قیمت بیت کوین نبودیم.

با وجود اینکه از ماه مارس تا می، قیمت بیت کوین تا قبل از هاوینگ از زیر ۴۰۰۰ دلار به ۹۰۰۰ دلار رسید، از آن زمان به بعد تغییر زیادی به خود ندیده است.

بررسی تغییرات قیمتی در هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰

اگر به نمودار قیمت بیت کوین در مقابل دلار (BTC/USD) نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که خیلی شبیه نمودار قیمت طلا شده است و نوسان خاصی ندارد. از اوایل ماه می، قیمت این ارز دیجیتال از بازه ۸۸۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار خارج نشده است. با این حال شاید وقوع یک حرکت صعودی نزدیک باشد.

شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال CoinGecko به تازگی در گزارش سه ماه دوم سال ۲۰۲۰ نمودار تغییرات قیمت در قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۱۶ و سال ۲۰۲۰ را بررسی کرده است.

در ماه جولای ۲۰۱۶ بیت کوین در محدوده قیمت ۴۰۰ تا ۹۴۰ دلار معامله می‌شد. در حالی که ۵۰ روز قبل‌تر تا ۱۱ درصد رشد قیمت داشت و ۵۰ روز بعد از هاوینگ، قیمت ۹ درصد کاهش پیدا کرد. این تفاوت قیمت در آن زمان بسیار قابل توجه بود چون در آن سال قیمت بیت کوین تا ۱۵۰ درصد افزایش را تجربه کرده بود. در حالی که نیمی از افزایش قیمت تا ماه ژوئن اتفاق افتاده بود، اولین کاهش قیمت بعد از هاوینگ بیت کوین در آن سال رخ داد. فقط در اکتبر ۲۰۱۶ بود که روند صعودی قیمت شروع شد و تا پایان سال قیمت در محدوده ۴ رقمی (بالای هزار دلار) باقی ماند.

اما در سال جاری، ۵۰ روز قبل از هاوینگ بیت کوین، قیمت ۵۰ درصد افزایش داشت و در ۵۰ روز بعد تنها ۵ درصد. باید توجه کرد که ۲ ماه قبل از هاوینگ، قیمت بیت کوین تنها در یک روز ۵۰ درصد افت کرد و تفاوت قیمت ۶۰ روزه باید حدود ۱۵ درصد باشد.

با توجه به افزایش مازاد قیمت بعد از هاوینگ سال ۲۰۱۶ و شرایط اقتصادی حاکم در سال ۲۰۲۰ و همچنین افزایش حجم سرمایه بازار بیت کوین در ۴ سال آینده می‌توان نتیجه گرفت که بازار بیش از حد انتظار گاوی (صعودی) است. در این گزارش نتیجه‌گیری شده است که:

با وجود اینکه حجم سرمایه موجود در بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۶ حدود ۱۵ برابر شده، قیمت بعد از سومین هاوینگ بیت کوین، بیشتر صعودی به نظر می‌رسد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

سرنوشت مبهم دارایی های دیجیتال

supervisor

31/تیر/1399

واقعیت اینه که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی ،در ایالات متحده هنوز جدی گرفته نشده است ، یا شاید ملاحظاتی سیستم سیاسی و اقتصادی این کشور دارد؛ با اینکه ارز دیجیتالی نزدیک به یک دهه از حیاتش می گذرد، اما غولهای تجاری مثل آمازون نه بیت کوین و نه حتی استبل کوینی مثل تتر را به رسمیت نشناخته اند، یا همین طور اپلیکیشن های آمریکایی سیستم پرداختشان از PayPal فراتر نرفته است....در نتیجه اگر بخواهیم این پدیده را با شک و تردید دنبال کنیم ؛ یکی از دلایلش همین موضوع است...چونکه اینترنت جهانی در کنترل ایالات متحده است...اینترنت از آمریکا به جهان گسترش یافت...و ابتدا شبکه ای کامپیوتری متعلق به ارتش آمریکا بوده است...و امروزه سرویس های اینترنتی آمریکایی مثل گوگل، یوتیوب و نتفلیکس و حتی تلگرام سرورهای قدرتمند ش در کشورهایی مثل آمریکا یا متحدان آمریکا قرار دارد...کسی قدرتمند است که ابزار نظارت و اعمال نظر قوی تری دارد...آیا ایالات متحده اینگونه نیست !؟ آیا برای همه خط و نشان نمی کشد!؟؟ آیا هر روز قوانینی برای رضایت خاطر وزارت خزانه‌داری آمریکا توسط بایننس و دیگران وضع نمی شود !؟؟ بنابراین این روند ممکن است به هر سمتی برود...باید دید عموسام چی می خواهد !!!

18

قیمت بیت کوین

hoseinseify

21/آبان/1399

قلعه اینو بدونید بیت کوین دنبال یک فرصت هستش از مرز 1000000 عبور کند و ما نیز شاهد این روند صعودی بیت کوین خواهیم بود

3

افزایش را باید شاهد باشیم

fatemefeizi

31/تیر/1399

سلام بر دوستان، افزایش قیمت بیت کوین چیزیه که بر کسی پوشیده نیست و از امروز کلیدش خورد، خیلی عوامل سد راه هستند ولی بی شک بیت کوین میدرخشد

4

بیت کوین ونوساناته سیاسی

ali60

31/تیر/1399

بیت کوین حمایت میشه،چطورمیشه ارزی که یهوترکیدوبه اینجارسیدماههاتویک نرخ جزیی نوسان داره وردش نمیکنه؟سیاستی پشتش هست که بالاخره اجراخواهدشد،یارقیبی درراهه،یابعدازبازی بامردم وخسته کردنشون وفروش ارزهاشون یهویک رشدزیادوسودمجددبرای صاحبان اصلیش،واقعاسیاستهای سالم چرا استفاده نمیشه؟اصلامضرنیستن وسودبرای هر۲طرف خواهدبود،اقتصادکشورقویتروروی اقتصادجهانی هم تاثیرمیذاره.پس وقتی اینطوری نمیشه یعنی نمیخوان که بشه،البته بازسیاست کشورهای پیشرفته کمی بهتره،مردم تاحدودی تامین میشن،ماتوکشورمون اگرخیرین رونداشتیم الان حتی یک بیمارستان یامدرسه یاامثال اینها رونداشتیم،همگی کارخیرین مدرسه سازو پولدارهاست

11

تاثیرهاوینگ

Bist1234

31/تیر/1399

تاثیری که هاوینگ برقیمت بیت کویین داشت،ان قیمتی نبوده انتظارمیرفت داشته باشد،به نظرمیرسد این هاوکینگ دربدترین زمان رخدادواحتمالا همه میدانند که آن زمان شوم زمانی بود که کرونا بدترین ضربه را برپیکراقتصادگذاشته بوداگرچه بیت کویین توانست خودرادرمقابل کرونا حفظ کند ولی مشکل بزرگتر ازان بود که بتواندازمزایای هاوکینگ استفاده بکند

15

رشد قیمت

1750889961

31/تیر/1399

رشد قیمت این ارز طبیعی است بعد از هاوینگ ، اما تا جاییی که قیمت این ارز تحت کنترل باشه ، اگر فدرال رزرو قانون جدید تصویت کنه یا محدود این ارز رو ، افت قیمت چیز طبیعی هست ، مثل ارز تلگرام که سالیان سال هست پشت درهای بسته مجوز فدرال مانده و طوری شده که سرمایه گذاران این ارز درخواست بازگشت سرمایشون رو دارند .

102

نتیجه هاوینگ

Farzadnikbin

16/شهریور/1399

بعداز رخ دادن هاوینگ دراردیبهشت۹۹،نصف شدن پاداش استخراج آن،افزایش ۲۵درصدی هش ریت بیت کوین ورسیدن به بالاترین مقدارخوددرتمام مدت ماینرهای خردتر درحال ضرردیدن هستند

3

صعود قیمت

bmi1039062

31/تیر/1399

انتظار میرود با عبور از مرز ۹۵۰۰ دلار دیگر مانعی جلوی صعود بیشتر قیمت نباشد و قیمت تا مرز ۲۰ هزار دالار پیش برود

20

بعد ازهاوینگ سیرصعودی بیت کوین

زارع

31/تیر/1399

انتظاراین بود که بعدازهاوینگ بیت کوین بتواند سیرصعودی خودرا بطورچشمگیری ادامه دهد ولی برخلاف انتظار این ارزدیجیتال با نوسانات قیمت همراه بود تااینکه درهفته اخیر به ارامی سیر صعودی را دنبال میکند که اگر به سطح مقاومتی 9/500برسد میتواند باسرعت بیشتری رشد نماید

20

سیر صعودی بیت کوین

kavous_35

31/تیر/1399

بعد از هاوینگ انتظارات جامعه بیت کوین و کاربران نسبت به قیمت بیت کوین برآورده نشد و سیر صعودی قیمت بیت بسیار کند پیش میرود.انتظاراین بود که بعدازهاوینگ بیت کوین بتواند سیرصعودی خودرا بطورچشمگیری ادامه دهد ولی برخلاف انتظار این ارزدیجیتال با نوسانات قیمت همراه بود تااینکه درهفته اخیر به آرامی سیر صعودی را دنبال میکند.

50

موج مثبت افزایش قیمت

amirkhosrofeizi

31/تیر/1399

امروز شاهد اولین موج مثبت بعد از هک توییتر و افت قیمت بیت کوین بودیم که میتونه برگرفته از مدیر بایننس باشه

7

بیت کوین بعداز هاوینگ

hosein56

31/تیر/1399

قیمت بیت کوین بعداز هاوینگ کمی سقوط داشت ولی بعد از مدتی رشد کرده و الان چند وقته در محدوده ۹ هزار دلاری مقاومت داره و احتمال زیاد در آینده نزدیک به صعود ادامه میده

4

تاثیرات هاوینگ بر بیت کوین

1750889961

31/تیر/1399

در سال 2019 در حالی قیمت از محدوده 10000 به6000 رسید که رکود اقتصادی نبود! آمریکا چندین میلیارد دلار پول بدون پشتوانه چاپ نکرده بودو اقتصاد جهان حال بهتری داشت اما حالا رکود توسط اتحادیه اروپا و دیگر نهادها تایید شده و تورم توی انواع مختلف دارایی ها زیاد شده و در اینجا تنها دارایی که توررمش زیاد که نشده بلکه کمتر هم شده بیت کوین هست بنابراین تا حدودی تکرار شدن سناریو سال 2019 دور از ذهن هست

97

تحلیل

Faride42

31/تیر/1399

یکی از کارکنان سابق توییتر در گفت وگو با فایننشال تایمز گفته است که این شرکت ، پروتکل های امنیتی سهل انگارانه ای دارد و ابزارهای مدیریتی کاملی را در اختیار صدها تن از مهندسان خود قرار میدهد .

14

روند صعودی قیمت بیت کوین

rezaeng34

31/تیر/1399

به نظر من بعد از رخ دادن هاوکینگ چنانچه معضل کرونا رخ نمیداد بیت کوین جهش بسیار زیادی در قیمت نسبت به الان داشت هرچند در چند ماهه بعد هاوکینگ یک سیر کلی صعودی داشته است

20

تحلیل

mehdidabi

31/تیر/1399

فرانسه به‌دلیل حضور در منطقه یورو و اتحادیه اروپا، نمی‌تواند یک‌جانبه و بدون هماهنگی با سایر اعضا ارز دیجیتال ملی خود را عرضه کند. در همین راستا، بانک مرکزی این کشور در روز ۲۰ ژوییه (۳۰ تیر) اعلام کرد که این آزمایش‌ها تمرکز و توجه بیشتر اتحادیه اروپا را بر ارز دیجیتال ملی فرانسه در پی خواهد داشت.

1

قیمت بیت کوین

sajjadseven

31/تیر/1399

بدون شک قیمت بیت کوین فعلا رو به افزایش خواهدبود ولی تاکی؟ بایک حساب ساده متوجه خواهیدشد که بیت کوین دیگرپتانسیل اصلی خودش رو از دست داده و رو به سقوط خواهدرفت

6

رشد پس از هاووينگ

parvizta

31/تیر/1399

احتمالا پس از هاوينگ پیش رو پس از مدتی رخوت شاید شاهد گپ ها و شارپ های بسیار بزرگ از بيتکوين باشیم و ممکن است قله چند ساله را بشکند و بالای 20000 دلار جا خوش کند استقبال و همکاری شرکتها با خصوصا بيتکوين موید این حالت است .

3

تحلیل

hossein.s

31/تیر/1399

زمانی که دامنه این نوسان کم باشه نمیتونیم به صعود خفن بیت کوین چشم امید داشت اما اتفاق تاریخی اخیر و تغییر جزئی در محدوده بالای ۹۰۰۰ نشون داد که بعیده به همین سادگی افت شدیدتری داشته باشیم . بیت کوین دوست عزیز خودتو برای پرتاب آماده کن جیگر .

9

تاثیر ناچیز هاواینگ سوم

saidrad56

31/تیر/1399

متاسفانه با وجودی که تقریبا 3ماه ازهاواینگ گذشته اما بیتکوین آنچنان صعودی که مدنظر وپیشبینی شده بود نداشته به امید صعودی بشیار چشم گیر.

23

امیدواریم

hamedarabgol

31/تیر/1399

در این مدت چندین تحلیل از افراد مختلف برای قیمت بیتکوین منتشر شد که غالبا تحلیلهای صعودی بودند ولی همچنان انتظارات برای افزایش قیمت بیش از کاهش است و به نظر میاد که صعودی بودن قیمت محتمل تر باشد

6

رشد دلارهای مجازی

arten0871

31/تیر/1399

باسلام در اینده نه چندان زیاد و در فاصله زمانی بسیارکم و با توجه به اینکه دنیا به شکلی اعجاب انگیزی در حال رشد به دهکده جهانی است ، مرزهای کشورها برداشته شده و همه دنیا یکی خواهد شد ، و دیگر نیاز به اینکه هر کشوری برای خودش دارای سکه و اسکناس خاص خود باشد برداشته میشود ، و برای مثال با هماهنگی نخبگان مناطق نختلف تنها با یک نوع پول برای کل جهان در نظر گرفته خواهد شد، واین اتفاق در فاصله زمانی نه چندان دیر اتفاق خواهد افتاد دیوارها و مرزهای بین کشورها برداشته خواهد شد .

3

صعود قیمت بیت کوین

sepehrizahra

31/تیر/1399

باوجود اینکه حجم سرمایه موجود دربازار هم روندصعودی داشته،قیمت بعدازسومین هاوینگ بیت کوین هم صعودی ست.

21

هاوینگ یانصف شدن

Farzadnikbin

07/مرداد/1399

تئوری هاوینگ بیت کویندر حقیقت بیان می کندهرچه استخراج کنندگان مقدارکمتری بیت کویم برای فروش داشته باشند،بیت کوین کمتری نیز برای خریددر بازاردر دسترس خواهد بود.

2

بیت کوین

vahid36

31/تیر/1399

قطعا بیت کوین منتظر یک فرصت هست تا از مرز 1000000. عبور کند وقطعا صعود بالایی است..............

3

روندصعودی بیت کوین بعدازهاوینگ سوم

Hosssein63

31/تیر/1399

باتوجه به اینکه بیت کوین درهرمرحله بعداز هاوینگ رشدکرده پس بی شک بعدازهاوینگ سوم رشد خیلی زیادی دارد

8

قیمت بیت کوین بعداز هاوینگ

alijoonm200017

01/مرداد/1399

باسلام.به نظر من حتی بعد از طی هاوینگ باز هم با اینکه خیلی از شرکت‌ها تهدید به خاموش کردن ماینرهای خود کرده بودند با رشد قیمت بیت کوین بعداز هاوینگ از تصمیم خود منصرف شدند.وهمچنان در پی استفاده از دستگاههایی با هشتریت خیلی بالاتری نسبت به قبل هستند.این خکد به تنهایی بیانگر قدرت ارز دیجیتال بیت کوین میباشد ومطمین باشید بازهم قیمت بیت‌کوین رکورد جدیدی از خود ثبت خواهد کرد.البته این نظر شخصی بنده میباشد.باسپاس فراوان.

5

سیر صعودی بیت کوین

soheilstar

31/تیر/1399

بعد از هاوینگ انتظارات جامعه بیت کوین و کاربران نسبت به قیمت بیت کوین برآورده نشد و سیر صعودی قیمت بیت بسیار کند پیش میرود.

25

علیرضا

alireza hasanzadeh

31/تیر/1399

کریگ استیون رایت(متولد اکتبر۱۹۷۰)(۲)یک دانشمند رایانه و تاجر استرالیایی است که ادعا میکرد فرد واقعی پشت نام مستعار ساتوشیی ناکا موتور خالق بیت کوین (۳)و البته این ادعا در جامعه یه بیت کوین باشک بسیار رزرو شد و عموما پزیرفته نشد

4

منتظر لایک کردن و معرفت گذاری شما هستم

Mohammadtaha.msv

31/تیر/1399

سلام حتما بیت کوین طی چند روز بعد بیشتر به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و پیشرفت خیلی خیلی زیادی خواهد داشت

8

ارز دیجیتال

Faride42

31/تیر/1399

روزبه روز شاهد افزایش نفوذ ارزهای دیجیتال در حوزه فین تک هستیم . رشد این ارزها تا به اینجا به نحوی بوده است که از یک دارایی کاذب ، به یک « لازمه » برای فعالان حوزه فین تک و بانکهایی تبدیل شده است که خواهان کسب سود بیشتر و جذب مشتریان بیشتر هستند .

73

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.