coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,865 $

3,844,737,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,116 $

179,190,125 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.8 $

33,224,075 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

172.41 $

9,913,575 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

3,113 $

178,979,100 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5205 $

29,929 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

همکاری پی‌پل با یک بروکر بیت کوین؛ ورود غول پرداخت به حوزه ارزهای دیجیتال جدی‌تر شد

31/تیر/1399
افزودن به نشان شده ها
همکاری پی‌پل با یک بروکر بیت کوین؛ ورود غول پرداخت به حوزه ارزهای دیجیتال جدی‌تر شد
payPal
اخبار
ارز دیجیتال
3947
3 دقیقه

برخی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که پی‌پل، غول حوزه فین تک و فناوری‌های مالی، پکسوس (Paxos) را به‌عنوان تأمین‌کننده اصلی خود برای خدمات جدیدش در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال، انتخاب کرده است.

به گزارش کوین دسک، آغاز همکاری پی‌پل و پکسوس می‌تواند موفقیتی بزرگ برای این شرکت تلقی شود. هفته گذشته نیز شاهد راه‌اندازی کارگزاری ارزهای دیجیتال پکسوس بودیم. اولین مشتری این کارگزاری نیز شعبه آمریکای یک شرکت انگلیسیِ فعال در حوزه فین تک با نام ریوولات (Revolut) بود. گفته می‌شود که طی هفته جاری پی‌پال به‌صورت رسمی خبر آغاز همکاری خود با پکسوس را اعلام کند.

در صورتی که پی‌پل به حوزه معاملات ارزهای دیجیتال وارد شود، می‌توان آن را یکی از نویدبخش‌ترین اتفاقات در چند سال اخیر به حساب آورد. پیش‌تر نیز شرکت‌هایی نظیر رابین هود (Robinhood) و اسکوئر (Square) خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده بودند.

هنوز مشخص نیست که پی‌پل کدام ارزهای دیجیتال را ارائه خواهد کرد. پی‌پل و پکسوس نیز در این رابطه واکنشی نشان نداده‌اند. در گذشته شایعاتی مبنی بر ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط پی‌پل مطرح شده بود.

گفته می‌شود که پی‌پل با همکاری یکی از شرکت‌های تابعه خود با نام ونمو (Venmo)، قرار است به‌صورت مستقیم امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای بخشی از ۳۲۵میلیون کاربر خود فراهم کنند.

کارگزاری جدید پکسوس یک راهکار مبتنی بر رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) است که امکان استفاده آسان از خدمات ارزهای دیجیتال را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند. با استفاده از این راهکار، کسب‌وکارها می‌توانند بدون نگرانی از سازوکارهای قانونی و مسائل حقوقی، از قابلیت‌هایی نظیر خرید، فروش و نگه‌داری ارزهای دیجیتال بهره ببرند. پکسوس در نیویورک فعالیت می‌کند و مجوزها و پروانه‌های لازم را به‌عنوان یک کاستودین (شرکت امانت‌داری) دارد. به‌عبارت دیگر، این شرکت اجازه دارد که به نمایندگی از مؤسسات مختلف، طلا، بیت کوین و اتر نگه‌داری کند.

گفته می‌شود صرافی کوین بیس که رابطه‌ای طولانی با پی‌پل دارد نیز به‌دنبال ارائه خدمات «بدون ریسک» در حوزه عرضه ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سانفرانسیسکو فعالیت می‌کند. نام صرافی بیت استمپ (Bitstamp) نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی مطرح شده است که نقشی محوری در این برنامه خواهد داشت. بیت استمپ مسئولیت تأمین نقدینگی شعبه بریتانیای ریوولات را برعهده دارد. نه بیت استمپ و نه کوین بیس، در این رابطه اظهارنظر نکرده‌اند.

روزبه‌روز شاهد افزایش نفوذ ارزهای دیجیتال در حوزه فین‌تک هستیم. رشد این ارزها تا به اینجا به نحوی بوده است که از یک دارایی کاذب، به یک «لازمه» برای فعالان حوزه فین تک و بانک‌هایی تبدیل شده است که خواهان کسب سود بیشتر و جذب مشتریان بیشتر هستند.

شرکت اسکوئر که توسط جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر، ایجاد شده است و در حوزه پرداخت با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند نیز در ماه‌های گذشته با افزایش درآمدش از جانب معاملات بیت کوین روبه‌رو بوده است. این شرکت از اواسط سال ۲۰۱۸ با راه‌اندازی امکان خرید بیت کوین از نرم‌افزار کش اپ (Cash App)، سودی ۳۰۶میلیون دلاری از معاملات این ارز دیجیتال داشته است.

رابین هود که اپلیکیشن دیگری در این حوزه است، از فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن ۹۶) فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان میزبان نسل جدید معامله‌گران روزانه ارزهای دیجیتال بود. این اپلیکیشن در سه ماهه ابتدایی پس از عرضه‌اش بیش از ۲میلیون بار دانلود شد.

چارلز کاسکاریلا (Charles Cascarilla)، مدیرعامل پکسوس، هفته گذشته با انتشار پستی در وبلاگ این ارز دیجیتال اعلام کرد که خدمات کارگزاری این شرکت می‌تواند تغییرات زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کند. او در ادامه افزود که مشتریان بیشتری به‌سمت استفاده از خدمات آنها خواهند آمد. کاسکاریلا در مصاحبه خود گفت:

از اپلیکیشن‌های [حوزه] فین‌تک گرفته تا بانک‌ها و برندهای تجارت الکترونیک، به‌سوی استفاده از خدمات این شرکت خواهند آمد.

او در پایان صحبت‌هایش افزود که پکسوس خود را برای افزایش ظرفیت ایت‌بیت (itBit)، صرافی داخلی این شرکت، آماده کرده است تا پاسخگوی مشتریان تازه باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

پی پای یک قدم به پیشرفت بزرگ

mahdi_ezzatpoor

01/مرداد/1399

با توجه به این که خیلی از سایت دیجیتال از پی پال س به عنوان پول مجازی استفاده می‌کند اگر پی پال وارد ارز های دیجیتال شود شاهد تغییرات زیاد و باعث کنارگی خیلی از ارز های دیجیتال خواهد شد.

0

پی پای ومزایا

ali60

31/تیر/1399

خوبه چون تقریبااینترنتی ازپی پال میشه بهره برد،حسابهای مختلف ایجادکردوکاره یک کارت روبانرم افزارکامل انجام میده.حتی واریزوپرداخت بابارکدخوان وثبت نامش هم سخت نیست،واقعااین چیزهاشایدکنترل نقدینگی وکاهش نرخ ارزروداشته باشه،چون خواهان ارزدربازارکم میشه،واگرهمه گیربشه تقریباصفرمیشه

4

پی پال

sajjad520

31/تیر/1399

بااین حرکت پی پال روز به روز بر ارزش ارزهای دیجیتال افزوده خواهد شد امید است ارز دیجیتال تا یک سال آینده جایگزین پول فیات مخصوصا در کشورعزیزمان گردد با آرزوی روزهای بهتر برای مردم کشورمان

9

علیرضا

alireza hasanzadeh

31/تیر/1399

کریگ استیون رایت(متولد اکتبر۱۹۷۰)(۲)یک دانشمند رایانه و تاجر استرالیایی است که ادعا میکرد فرد واقعی پشت نام مستعار ساتوشیی ناکا موتور خالق بیت کوین (۳)و البته این ادعا در جامعه یه بیت کوین باشک بسیار رزرو شد و عموما پزیرفته نشد

10

پی پال

Hosssein63

31/تیر/1399

باورودقول پرداختها پی پال به ارزهای دیجیتال جایگاه ویژه ارزهای دیجیتال درجامعه نمایان میشودواین هم جایگاه مهم پی پال است

8

پی پل

mohd askari

31/تیر/1399

شرکت اسکوئر که توسط جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر، ایجاد شده است و در حوزه پرداخت با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند نیز در ماه‌های گذشته با افزایش درآمدش از جانب معاملات بیت کوین روبه‌رو بوده است. این شرکت از اواسط سال ۲۰۱۸ با راه‌اندازی امکان خرید بیت کوین از نرم‌افزار کش اپ (Cash App)، سودی ۳۰۶میلیون دلاری از معاملات این ارز دیجیتال داشته است. رابین هود که اپلیکیشن دیگری در این حوزه است، از فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن ۹۶) فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان میزبان نسل جدید معامله‌گران روزانه ارزهای دیجیتال بود. این اپلیکیشن در سه ماهه ابتدایی پس از عرضه‌اش بیش از ۲میلیون بار دانلود شد

11

پی پال و ارزهای دیجیتال

parvizta

31/تیر/1399

با ورود غول بی چون و چرای پرداخت و برداشت های الکترونی و همراهی ديگر کمپانی‌های بزرگ و کارتل های تجاری در حمایت از بيتکوين و ایجاد رابطه و معامله با بيتکوين باید شاهد رشد قوی خصوصا پس از هاوينگ پیش رو باشیم .

6

محرومیت مااز....

saidrad56

31/تیر/1399

جای تاسف که ما از سیستم های مال مانند پی پال، آمازون وغیره محرومیم بخصوص باوجود مشکل کرونا اگرنه اینها بسیار کاربردی و مورد استفاده هرچند درفروشگاه کوچک

28

پی پال

richmaan

31/تیر/1399

پی پال قدیمیترین شرکت تو حوضه پرداختهای اینترنتی برای اینکه از این حوضه عقب نمونه به دنیای ارز دیجیتال ورود کرد پس دیگه جای تعجبی نیست اگه بانکهای بزرگ دنیا هم به این عرصه ورود کنند منتظر رشد سریع بیت کوین و سایر ارزها باشید

24

PayPal

kavous_35

31/تیر/1399

اگه پی پال وارد بازار ارز دیجیتال شده این خیلی امیدوار کننده است که بانکهای دیگر نیز در معاملات خرید و فروش و پرداخت بیت کوین و ارزهای دیجیتال فعالیت خودشونو شروع کنن. از مسئولین برنامه کوین گرام تقاضا دارم نحوه گرفتن کارت پی پال را برای اعضای کویین گرام توضیح بدهند.

55

غول پرداخت فروشگاهی و اینترنتی

ahmad202z

31/تیر/1399

پی پال یک سیستم پرداخت جهانی است که در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه تقریبا تمام سایت‌های فروشگاهی آنلاین بزرگ از پی‌پال پشتیبانی می‌کنند. کاربران پی پال می‌توانند پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند و به نقاط مختلف دنیا پول بفرستند. همچنین امکان دریافت پول هم به راحتی دریافت یک ایمیل در پی پال وجود دارد. این روش پرداخت یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های خرید اینترنتی و دریافت و ارسال تراکنش‌هاست. به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده مستقیم از پی پال در ایران و چند کشور دیگر وجود ندارد. البته به صورت غیرمستقیم و با واسطه‌ها می‌توان در ایران هم از خدمات پی پال استفاده کرد.

19

پی پل

mhes_brah

31/تیر/1399

به نظر من همکاری خوب و دو سر برد بین این دو غول بازار اتفاق افتاده و میتونه موفقیت های فراوونی رو بدست بیارن

6

پی پل وپکسوس

rezasofi

31/تیر/1399

اگر پی پل این غول ارزهای دیجیتال همکاری خود را با پکسوس شروع کنه یک انقلابی در ارزهای دیجیتال به وجود خواهد آمد امیدواریم که این خبر درست باشه

6

هیچ

aliii97

31/تیر/1399

واقعا جای خفت وخواری داره که ما جز معدود کشورهایی هستیم که سیستم پی پال توش تحریمه ‌دنیا داره به جلو حرکت میکنه با از اونا پرسرعت تر به فقب حرکت میکنیم

10

تحلیل

mehdidabi

31/تیر/1399

ارز دیجیتال ملی فرانسه در حال گذراندن مراحل آزمایشی خود است و هشت شرکت فعال در زمینه مسائل مالی به‌زودی کار خود را روی این ارز آغاز خواهند کرد. به گزارش کوین دسک، شرکت‌های خدماتی اکسنچر (Accenture) و یوروکلیر (Euroclear) به‌ترتیب از ایرلند و بلژیک، شرکت حسابداری و سرمایه‌گذاری ایزنس (Iznse)، بانک اچ‌اس‌بی‌سی (HSBC) انگلستان، شرکت لیکوییدشیر (LiquidShare)، شرکت تجاری پراسپریو‌‌‎اس (ProsperUS) از ایالات متحده، بانک سبا (Seba) از سوییس و استارتاپ فورج (FORGE) متعلق به بانک سرمایه‌گذاری سوسیته ژنرال (Societe Generale) فرانسه که پیش‌تر امکان به‌کارگیری ارز دیجیتال ملی فرانسه را بررسی کرده بود، نهادهای مالی، بانکی و خدماتی هستند که با بانک مرکزی فرانسه در زمینه ارز دیجیتال ملی این کشور، همکاری خواهند داشت. این شرکت‌ها سه حوزه کانونی مهم ارز دیجیتال ملی فرانسه را بررسی خواهند کرد. این سه حوزه عبارت‌اند از: قانون‌گذاری این ارز دیجیتال در پرداخت‌های برون‌مرزی، مفاد توافقنامه‌ها برای دردسترس قرار دادن پول رایج (فیات) و تبادل ابزارهای مالی با پول رایج عرضه‌شده توسط بانک مرکزی.

8

paypal

manisa20

31/تیر/1399

اگه پی پال وارد بازار ارز دیجیتال شده این خیلی امیدوار کننده است که بانکهای دیگر نیز در معاملات خرید و فروش و پرداخت بیت کوبین و ارز های دیجیتال فعالیت خودشونو شروع کنن. از مسعولین برنامه کویین گرام تقاضا دارم نحوه گرفتن کارت پی پال را برای اعضای کویین گرام نشان بدهند

24

خبررسانی ب عموم مردم

amirhossin1447

31/تیر/1399

باید در رسانه های عمومی و فضاهای مجازی بیشار راجع ب ارزهای دیجیتالی خبررسانی شود تا همه ب سمت این ارزها پیش ایند تا زمینه کلاه برداری کمتر شود و عموم مردم با این صنعت نوین اشنایی زیادی پیدا کنند

4

شرکت پی پال

hajali110

31/تیر/1399

این شرکت غول در اکثر کشور های جهان‌فعالیت دارد وبا این طریق می توان پرداخت دریافت ارز های دی جناب را در در سای ر کشور ها مورد استفاده قرار داد وهم در رایج شدن ارز های دیجتال گوارایی بسزایی دارد

7

تحلیل

Faride42

31/تیر/1399

نگران ضعف ماهیت سیستم های آنلاین بر اثر حمله سایبری به برخی از حساب توییتر هستند حمله هکری نگرانی های بسیاری در میان قانون امریکایی ایجاد کرده

107

افزایش سواد در مورد ارز دیجیتال

bmi1039062

31/تیر/1399

باید در رسانه های عمومی بیشتر راجع به ارز دیجیتال خبر رسانی بشود تا هم زمینه های کلاهبرداری کمتر شود هم عموم‌مردم با این صنعت نوین آشنا شوند

25

پی پال

soheilstar

31/تیر/1399

با ورود شرکتی مثل پی پال واقعا یک حرکت بزرگ برای ارزهای دیجیتال محسوب میشود.پی پال یکی از پلتفرم هایی است که نقل و انتقال مالی زیادی دارد و میتواند باعث مثبت شدن نگرش مردم به ارزهای دیجیتال میشود.

28

پیشرفت

Z.Mohammadi

01/مرداد/1399

تاحالا که مردم ما اطلاع زیادی راجع به بیت کوین و ارز دیجیتالی نداشتن ولی کم کم شاید رو بیارن و کشورماهم توسعه ای پیداکنه

3

سازوکار

Saeidmallaki

01/مرداد/1399

باید ساز و کار ارزهای دیجیتال ترقی کند و بشود که حتی مبادلات خرد نیز با ارزهای دیجیتال انجام شود.. و با این سازوکار ارزش ارزهای دیجیتال بالا و بالاتر میرود

3

پی پال

saidrad56

31/تیر/1399

پی پال تقریبا همه جا فعال یه چیز مشخص بخصوص دراکثر بروکرها یک گزینه محبوب برای دیپوزیت وبرداشت البته متأسفانه نه برای ایران ما!! واقعا حیف

29

ورود پی پال به ارز دیجیتال

hosein56

31/تیر/1399

کمپانی پی پال که در زمینه پرداختهای بین المللی مثبت و قوی عمل کرده حالا قصد داره که وارد بازار ارزهای دیجیتال بشه و کار خودشو گسترش بده فقط متاسفانه ایران رو در لیست تحریم قرار داده و به ایرانیها سرویس نمیده

6

اینده بیت کوین

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

01/مرداد/1399

انچه نیاز جامعه دولتها اقتصاد ودادوستد وصادرات وواردات هرکشوری است وهمه کارها دریافت وپرداخت وانتقال وشتاب را درخود دارد پس نیاز اقتصاد بیشتر به ارزهایدیجیتالی وبیت کوین معلوم است پس شاه دادوستد اقتصاد است

3

PayPal

km2929

31/تیر/1399

با ورود این شرکت به زمینه ارز دیجیتال باعث رونق هر چه بیشتر ارز دیجیتالی میشه و رفته رفته تاثیر خودشو نشون میده

7

احتمال پامپ بیتکوین

meysammomeni

31/تیر/1399

بنظرم ورود paypal می‌تونه سبب کمک بزرگ به کاربران ارزهای دیجیتال و پامپ قریب الوقوع بیتکوین و آلت کوین ها بسه

8

ورود پیپال به بازی دیجیتال

rezaeng34

31/تیر/1399

به نظر من با توجه به اینکه حساب پیپال یک حساب فراگیر جهانی است چنانچه تعاملی بین این حساب با حسابهای ارزی دیجیتالی رخ دهد بزرگترین گام برای فراگیرشدن ارز دیجیتال در عرصه جهانی صورت خواهد گرفت

26

6

parham...93

03/مرداد/1399

بسیار عالی میباشد، با رشد آن همچیز رشد خواهد کرد البته باید علم و سواد آن را هم داشته باشیم تا در این راه موفق شویم

3

بروکر

1750889961

31/تیر/1399

ارز های دیجیتال دارایی های پر خطر و بسیار متغیری هستند که می تواند سود سریع و البته ضرر سریع داشته باشیند. هنگامی که به دنبال یک استراتژی برای ترید هستید، باید تمام جوانب مثبت و منفی را با دقت بررسی کنید. و در این موضوع که از چه صرافی یا بروکری استفاده می کنید، بسیار دقت به خرج دهید.

142

هنوز جای کار زیاده.....

supervisor

31/تیر/1399

واقعیت اینه که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی ،در ایالات متحده هنوز جدی گرفته نشده است ، یا شاید ملاحظاتی سیستم سیاسی و اقتصادی این کشور دارد؛ با اینکه ارز دیجیتالی نزدیک به یک دهه از حیاتش می گذرد، اما غولهای تجاری مثل آمازون نه بیت کوین و نه حتی استبل کوینی مثل تتر را به رسمیت نشناخته اند، یا همین طور اپلیکیشن های آمریکایی سیستم پرداختشان از PayPal فراتر نرفته است....در نتیجه اگر بخواهیم این پدیده را با شک و تردید دنبال کنیم ؛ یکی از دلایلش همین موضوع است...چونکه اینترنت جهانی در کنترل ایالات متحده است...اینترنت از آمریکا به جهان گسترش یافت...و ابتدا شبکه ای کامپیوتری متعلق به ارتش آمریکا بوده است...و امروزه سرویس های اینترنتی آمریکایی مثل گوگل، یوتیوب و نتفلیکس و حتی تلگرام سرورهای قدرتمند ش در کشورهایی مثل آمریکا یا متحدان آمریکا قرار دارد...کسی قدرتمند است که ابزار نظارت و اعمال نظر قوی تری دارد...آیا ایالات متحده اینگونه نیست !؟ آیا برای همه خط و نشان نمی کشد!؟؟ آیا هر روز قوانینی برای رضایت خاطر وزارت خزانه‌داری آمریکا توسط بایننس و دیگران وضع نمی شود !؟؟ بنابراین این روند ممکن است به هر سمتی برود...باید دید عموسام چی می خواهد !!!

15

غول ارز دیجیتال

sepehrizahra

31/تیر/1399

پی پل،غول حوزه فناوریهای مالی،پکسوس رابعنوان تامین کننده اصلی خودبرای خدمات جدیدش در ارزدیجیتال معرفی کرده است.

20

خبر ارزشمند، پی پل هم آمد!

fatemefeizi

31/تیر/1399

سلام بر شما شبتون بخیر، پی پل با ورود به این حوزه هم اعتبار میدهد هم میگیرد و رسمیت ارزهای دیجیتال بیشترو بیشتر میشود

6

پیوستن پی پل و پیکسوس

saleh1313

31/تیر/1399

پی پل یه شرکت قوی در حوزه پرداخت انلاین هستش ک کارش تو تمام دنیا انجام میشه به جز چندتا کشور ک تحربم هستند چون این شرکت در امریکاس بنابرین کشور های تحریم از سوی امریکا از امتیاز های پی پل نمیتونند استفاده کنند و ای یکی شدن تین دو شرکت باعث پیشرفت و بهتر شدن خدمات میشه و خدا کنه ک با این ادغام کشور ایران هم بتونه خدمات پی پل بگیره

5

همکاری پی پل وپکسوس

Bist1234

31/تیر/1399

آغاز همکاری پی‌پل و پکسوس می‌تواند موفقیتی بزرگ برای این شرکت تلقی شود. هفته گذشته نیز شاهد راه‌اندازی کارگزاری ارزهای دیجیتال پکسوس بودیم. اولین مشتری این کارگزاری نیز شعبه آمریکای یک شرکت انگلیسیِ فعال در حوزه فین تک با نام ریوولات بود. گفته می‌شود که طی هفته جاری پی‌پال به‌صورت رسمی خبر آغاز همکاری خود با پکسوس را اعلام کند.

16

آگاهی مردم دنیا بیشتر بشه

Faride42

31/تیر/1399

مردم نسبت به ارز های دیجیتال اگاهی نداشتن و هنوزم درصد زیادی ندارن حالا با این اتفاق که افتاده چند درصدی از مردم پیگیر این بازار میشن و احتمال ورود بیشتر مردم به این بازار وجود داره و در نهایت به نفع همه است که در این زمینه سرمایه گذاری کردند

45

حساس روی ایران

amirkhosrofeizi

31/تیر/1399

اول اینکه یه اعتار به ارزها داده میشه با ابن اتفاق که خالی از لطف نیست ولی فراموش نکنیم که پی پل ایران رو تحریم کرده و امکانش هست ارزهای دیجیتال و دستیابیش رو برای ما سخت کنه

10

همکاری دوشرکت بزرگ پی پال باپکسوس درحوزه ارزهای دیجیتال

زارع

31/تیر/1399

دوشرکت بزرگ پی پال وپکسوس درزمینه ارزهای دیجیتال وطلا با یکدیگر همکاری خودرااغاز کردند وشرایطی رابرای کاربران خود فراهم میکنند که انهابتوانند درحوزه ارزهای دیجیتال وطلا ونگهداری وامانت داری وخرید وفروش ومعاملات رااز طریق این شرکتها انجام دهند رشد وپیشرفت ارزهای دیجیتال دراین دوشرکت بزودی قابل مشاهده کاربران می باشد

23

تحریم لعنتی

zariiii

31/تیر/1399

ای کاش پی پالم برامون کار میکرد اونوقت راحتر میشد کسب درآمد کرد حیف.... تحریم لعنتی.... حیف مردممون..... حیف کشورمون...

18

6

parham...93

02/مرداد/1399

با محقق شدن ارزهای دیجیتال از همه نوعش، بهترین کیف پولهایی هستند که در جهان وجود دارند و بسیاری ارزهای دیجیتال کاربردی هستند.

4

paypal wallet

hadicr7

31/تیر/1399

پی پل یکی از بهرتین کیف پول های سراسر دنیاست که مردم به ان اعتماد زیادی دارند و بانکی مناسب برای پرداخت های کلی دلار و یورو و ارز دیجیتال است وبسایت های زیادی از پی پل در سراسر دنیا استفاده میکنند ولی کشور ایران ب دلایل تحریم از این استثنا منع شده است.

6

پی پال

sajadkarami

31/تیر/1399

با آمدن پی پال تو صنعت ارز دیجیتال قطعا شاهد تغیراتی بزرگی خواهیم بود که این کار خوب و بزرگی میتونه باشه

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.