coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

59,148 $

3,684,920,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

2,986 $

186,024,685 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

560.7 $

34,929,118 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

138.02 $

8,598,646 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5195 $

32,365 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

2,981 $

185,733,121 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.1326 $

8,261 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.16 $

321,468 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۵ آلت کوین که در سال ۲۰۲۰ می‌توانند رکوردشکنی کنند

01/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
۵ آلت کوین که در سال ۲۰۲۰ می‌توانند رکوردشکنی کنند
Altcoins
تحلیل
سرمایه گذاری
اخبار
7972
5 دقیقه

با توجه به رشد آلت کوین‌ها در ماه‌های اخیر، این احتمال وجود دارد که چند پروژه مطرح در مسیر شکستن رکورد قیمتی جدید در سال ۲۰۲۰ باشند. سؤال اینجاست که به‌جز بیت کوین کدام‌یک از ارزهای دیجیتال بازار می‌توانند مانند چین لینک به‌سمت قیمت‌های پیش‌بینی‌نشده حرکت کنند.

درحالی‌که بیت کوین در محدوده قیمتی متعادل خود قرار دارد، بیشتر آلت کوین‌ها دچار نوسان قیمت قابل‌توجهی شده‌اند. حوزه مدیریت مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده از چندین پروژه دیگر باعث شده است که قیمت برخی از آلت کوین‌ها به‌شکل چشم‌گیری رشد کند و با توجه به کاهش سلطه بیت کوین، سایه‌ای از فصل آلت کوین‌ها را شاهد باشیم.

وب‌سایت کریپتو پوتیتو در جدیدترین تحلیل خود از ۵ ارز دیجیتال نام برده است که می‌توانند در سال ۲۰۲۰ مانند چین لینک رکورد قبلی قیمت خود را بشکنند.

تزوس (XTZ)

تزوس (Tezos) خود را به‌عنوان اولین پلتفرم خوداصلاحگر بین ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. پلتفرم قراردادهای هوشمند تزوس مشابه اتریوم است و امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را می‌دهد، با این تفاوت که از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند. شرکت‌کنندگان در بلاک چین تزوس یا همان سهام‌داران، می‌توانند بر روی تغییراتی که می‌خواهند رأی بدهند تا درباره طرح‌های پیشنهادی، یک توافق جمعی در شبکه حاصل شود.

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های این ارز دیجیتال، نحوه هدایت و مدیریت آن است. در بلاک چین تزوس، فرایند تصمیم‌گیری به‌جای گروهی از توسعه‌دهندگان و استخراج‌کنندگان، به خود کاربران واگذار شده است.

مقر شرکت ارائه‌دهنده تزوس در سوییس قرار دارد و این شرکت در سال ۲۰۱۷ و در مدت ۲ هفته توانست از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) حدود ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. پس از یک سال آزمایش و حل ایرادات نسخه‌های آزمایشی، شبکه تزوس به‌طور رسمی در اواخر سال ۲۰۱۸ شروع به‌ کار کرد.

ارز دیجیتال XTZ به‌عنوان ارز دیجیتال این شبکه، در ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) به بیشترین قیمت خود (تقریباً ۴ دلار) رسید. بااین‌حال، با رخ دادن بحران همه‌گیری ویروس کرونا، در «پنج‌شنبه سیاه» ماه مارس (اسفند ۹۸) قیمت تزوس به کمتر از ۱ دلار افت کرد. این ارز دیجیتال از آن زمان رشد قیمت خوبی داشته و اکنون در حدود ۳ دلار معامله می‌شود که فاصله چندانی با اوج خود ندارد.

این پروژه ازنظر بنیادی بسیار قوی محسوب می‌شود و شواهد حاکی از آن است که ارزش تزوس می‌تواند به محدوده‌ای بالاتر از سقف تاریخی حرکت کند. همچنین، در بحث کاربرد در دنیای واقعی، به‌تازگی بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری در آمریکای لاتین، یعنی بانک BTG Pactual، با ایجاد یک واحد پولی به‌نام ReitBZ روی بلاک چین تزوس، این پروژه را آزمایش کرده است.

تزوس همچنین یک ارز محبوب در بین فعالان عرصه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و علت این محبوبیت، قابلیت سهام‌گذاری آن است. طبق گزارش‌ها، حدود ۹۳٪ از واحدهای تزوس برای سهام‌گذاری اختصاص داده شده است که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، از این نظر بیشترین درصد را به خود اختصاص می‌دهد.

نمودار یک ساله قیمت تزوس

بایننس کوین (BNB)

صرافی بایننس، شرکت ارائه‌دهنده بایننس کوین که چندی پیش سومین تولد خود را جشن گرفت، یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در عرصه دارایی‌های مالی دیجیتال محسوب می‌شود. پس از راه‌اندازی یک مرجع خریدوفروش ارزهای دیجیتال در انگلستان و سپس همکاری با مرورگر بریو (Brave)، بایننس همچنان در حال گسترش امپراتوری‌اش است.

همچنین، این شرکت دو شرکت بزرگ حوزه ارزهای دیجیتال را خریداری کرده است که عبارت‌اند از:

  • وب‌سایت پیشگام در جمع‌آوری داده‌های قیمتی، یعنی CoinMarketCap
  • سوایپ (Swipe)، ارائه‌دهنده کارت‌های اعتباری ویزا برای ارائه کارت اعتباری بایننس به کاربران

علی‌رغم این تحولات، بایننس کوین اخیراً رشد قیمتی چندانی را تجربه نکرده است. در ژوئن سال ۲۰۱۹ (تیر ۹۸)، این ارز دیجیتال به بیشینه قیمت تاریخی خود (۴۰ دلار) رسید، ولی پس‌ازآن نتوانست از قیمت ۳۰ دلار عبور کند.

در میانه ماه مارس (اسفند ۹۸) و در زمان افت ارزش ارزهای دیجیتال، ارزش بایننس کوین به‌زیر ۱۰ دلار سقوط کرد و اکنون ارزش آن تقریباً برابر با ۱۷ دلار است. شواهد نشان می‌دهد که ارزش کنونی این دارایی دیجیتال احتمالاً کمتر از مقدار واقعی آن بوده و رشد ناگهانی آن نیز به تأخیر افتاده است. درنتیجه، اگر بایننس کوین به‌زودی از قیمت ۴۰ دلار عبور کند، نباید تعجب کنیم.

علاوه‌‌بر این، باید اشاره داشت که حجم واحدهای در گردش بایننس کوین به‌شکل تدریجی و تا نقطه معینی هر سه ماه در حال کاهش است. طبق برنامه بایننس، هر سه ماه درصدی از توکن‌های BNB نسبت به سود سه ماهه این صرافی سوزانده (نابود) می‌شوند.

نمودار دوساله قیمت بایننس کوین

آوه (Aave) با واحد اختصاری LEND

آوه یک پروتکل وام‌دهی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با نرخ بهره پایدار یا متغیر پول قرض بگیرند یا قرض بدهند. اگر کاربران در این پلتفرم از توکن آوه استفاده کنند می‌توانند از تخفیف در خدمات بهره‌مند شوند. شرکت ارائه‌دهنده این ارز دیجیتال قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده بود که کاربران می‌توانند از واحدهای LEND برای سهام‌گذاری استفاده کنند. سهام‌گذاری این توکن‌ها به حفاظت از وام‌ها به‌صورت غیرمتمرکز کمک می‌کند.

قیمت هر واحد آوه در اولین هفته سال ۲۰۱۸ به بیشینه خود برابر با ۰٫۴۸ دلار رسید. پس‌ازآن، قیمت این ارز دیجیتال به‌مدت دو سال روند نزولی را تجربه کرد. با رونق شدید در بخش حوزه مدیریت مالی غیرمتمرکز، این روند نزولی تغییر کرد و بیشتر توکن‌هایی که درحوزه DeFi فعالیت می‌کردند با رشد شدیدی مواجه شدند.

ارز آوه در اوایل ماه آوریل (فروردین) با قیمت ۰.۰۱۹ دلار معامله می‌شد. حالا در زمان نوشتن این مقاله و در عرض سه ماه، این ارز بیش از ۱,۰۰۰ درصد رشد داشته و به بالای ۰.۳۱ دلار رسیده است. اگر این روند روبه‌رشد برای فضای مدیریت مالی غیرمتمرکز (DeFi) ادامه پیدا کند، قیمت آوه می‌تواند از بیشینه قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۴۸ دلار عبور کند.

نمودار قیمت آوه در چند ماه اخیر

بت (BAT)

بریو یک مرورگر اینترنتی متن‌باز، امن و با حریم خصوصی بالا بوده که توسط شرکت Brave Sotware توسعه داده شده و بر روی رایانه‌های شخصی و موبایل قابل‌استفاده است. بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token) با واحد اختصاری BAT، نام ارز دیجیتالی است که در این پلتفرم برای پاداش به کاربران در ازای فعالیت و مشاهده تبلیغات کاربرد دارد. این ارز دیجیتال درواقع توکنی روی بلاک چین اتریوم است. این ارز با مرتبط ساختن شرکت‌های تبلیغ‌کننده، توزیع‌کنندگان محتوا و کاربران به‌شکل غیرمتمرکز، یک بازار تبادل ارزی را ایجاد کرده است.

شرکت ارائه‌دهنده این ارز دیجیتال اخیراً وارد شراکت‌های مهمی شده است که می‌تواند به افزایش قیمت بت منجر شود. پس از همکاری با بایننس، کاربران مرورگر بریو می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را با استفاده از افزونه طراحی‌شده برای این مرورگر کنترل کنند. این افزونه به کاربران این امکان را می‌دهد که با سایت‌های صرافی ارز دیجیتال ارتباط برقرار کرده و ارزهای دیجیتال را بدون خارج‌شدن از صفحه مرورگر معامله کنند.

صرافی ژاپنی بیت فلایر (BitFlyer) اخیراً اعلام کرده که در حال طراحی یک کیف پول دیجیتال برای کاربران مرورگر بریو است. همچنین این دو شرکت اعلام کردند که تصمیم دارند یک برنامه بازاریابی مشترک را برای گسترش آگاهی نسبت به ارزهای دیجیتال و بلاک چین در بین مشتریان خود اجرا کرده و سطح رضایت‌مندی کاربران خود را ارتقا دهند.

با وجود برخی مشکلات و بحران‌ها، این رویدادها می‌تواند باعث افزایش قیمت بریو به مقادیر بیشینه جدید شود. اوج قیمت بت حدود ۱ دلار است که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی ۹۶) به آن رسیده بود.

نمودار قیمت BAT از سال ۲۰۱۸

اتریوم (ETH)

شاید قرار داشتن دومین ارز دیجیتال ازنظر بزرگی بازار در این فهرست شما را متعجب کند. کمتر کسی انتظار دارد این ارز دیجیتال امسال بتواند از قیمت حدود ۲۵۰ دلار به ۱,۴۰۰ دلار برسد.

اما با نگاهی دقیق‌تر، عوامل متعددی در حال تقویت این ارز دیجیتال هستند. موضوعاتی مانند رشد DeFi که به‌طور عمده از بلاک چین این ارز استفاده می‌کند و این‌که این ارز دیجیتال قرار است از اثبات کار به اثبات سهام کوچ کند، می‌توانند ارزش این ارز دیجیتال را فوق‌العاده بالا ببرند.

با تکمیل گذار از اثبات انجام کار به اثبات سهام که هنوز مشخص نیست چه زمانی رخ دهد، این شبکه امن‌تر و مقیاس‌پذیر خواهد بود. درنهایت، اخبار مربوط به اتریوم ۲.۰ نیز باعث رشد ارزش اتریوم خواهد شد.

از طرف دیگر، این ارز دیجیتال هنوز فاصله زیادی با بیشینه قیمت خود دارد. در ژانویه ۲۰۱۸ قیمت اتریوم به ۱,۴۰۰ دلار رسید و اکنون حدود ۸۵٪ پایین‌تر از آن معامله می‌شود. برای عبور از این رکورد، قیمت کنونی باید بیش از ۵۰۰٪ رشد کند.

اگرچه احتمال رخ دادن چنین اتفاقی کم است، اتریوم رشد قیمت ناگهانی را در گذشته نیز تجربه کرده است. همچنین، چندین عامل دیگر نیز وجود دارند که نشان می‌دهند ارزش واقعی اتریوم بالاتر از قیمت کنونی آن است.

نمودار قیمت اتریوم از سال گذشته تا کنون

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

اینده کدوم ارزهای دیجیتال بهتراست

Hosssein63

01/مرداد/1399

باتوجه به فراگیری ارزهای دیجیتال واینکه کشورهادرحال عرضه ارزدیجیتال ملی هستندبهترین اینده ارزهای دیجیتال برای اون کشوری خوب خواهد بود که اقتصادخوبی داشته باشدوبنظرمن چین دراین راستا ازهمه کشورها جلوتراست

12

پتانسیل آلتکوین

saidrad56

01/مرداد/1399

ای موارد پتانسیل‌های فوق‌العاده واسه رشددارند البته هیچ‌کس از آینده نیامده وپیش‌بینی دشوار، تحولات سریع و آمدن تکنولوژی‌های جدید باعث سختی انتخاب از بین ارزها شده است.فقط باشید

33

کدام ارز دیجیتال

so-shahi

01/مرداد/1399

اینکه کدام ارز دیجیتال بیشتر رشد میکند بستگی به اقتصاد اون کشوری داره که اون ارز رو ارائه داده. ارز های دیجیتالی چینی با توجه به رشد اقتصادی چین پتانسیل افزایش بیشتری دارند.

23

جاوید

juyajavid

01/مرداد/1399

التکوین ها رشد قابل قبولی داشته است ولی نمیشه پیش‌بینی کرد ک این رشد ادامه خواهد داشت و ارز دیجیتال ها باهم کاهش می‌یابند یا نه؟

6

ریپل

samshahbaghi

01/مرداد/1399

میدونم جاش نیست اینجا .اما به نظر شما ریپل رو به فنا میره.یا رشد میکنه.لطفا نظر بدین.و چطور میشه اخ یک ارزی که ماه ها هستش هیچ تکانی نمیخوره اما یهویی میره بالا.جایی که دیگه ادم بیخیال میشه.مرسی.ممنون میشم راجب ریپل بگین.و نظر بدین که ایندش نابودیه یا رو به بالاست

7

بیت کوین از فلسفه وجودی خودش فاصله گرفته است

supervisor

01/مرداد/1399

بیت کوین روزی که ظهور کرد مقارن بود با اتفاقات و ناآرامی‌های والستریت یا همون جنبش ۹۹٪ ، زمانی که در آمریکا خیلی از مردم از عهده ی پرداخت اقساط و بدهی های خودشون به بانک ها برای خرید مسکن و...بر نیامدند؛ در چین شرایطی بیت کوین ظهور کرد....بیا کوین قرار بود ورای و فرای کنترل دولت ها باشد، مستقل از دولت ها باشد.... ویک قوت قلب یا تکیه گاه مردمی باشد....نه وابسته به به شاخص ها و قوانین اقتصادی....اما در این یکی دوسال اخیر بویژه، بیت کوین همانند کالای سرمایه ای سنتی ، نگاهش به تصمیمات سیاسی و اقتصادی دولت ها و متغیرهای بازار است.... و این علامت خوبی نیست....ممکن است هر احتمال منفی به همراه داشته باشد!!

13

الت کوین ها و سیاسیون پنهان از نظر

barez

01/مرداد/1399

نتیجه: این تحلیل ها بسیار وابسته به باندهای سیاسی و فاندهایی که اثرات بلند مدت دارند، وابسته هست،اونها طبق نظرات اتاق فکرهای تاریک و پر از موسیقی و دود سیگار برگ های کوبایی،فراز و فرودها رو تجربه میکنن

5

کدام ارز دیجیتال

ahmadmostafair

01/مرداد/1399

نظر قابل تامل ایست ..ولی کوتاه در نظراتم اشاره کردم ..ارز دیجیتال به عنوان ارز قابل اجرا ..هدف رشد و اقتصاد کشور در مرحله ای از ارز میباشد برای شکل دهی و استفاده در داد وستدها به پشتدانه و تثبیت بانک و بانکداری در این سیستم نیاز هست ..اقتصاد طبق نظریه اسمیت قابل افت میباشد ..داد ستد ناپایدار ....

9

رشد آلت کوین ها

soheilstar

01/مرداد/1399

با توجه به رشد آلت کوین ها ، میتوان از توکن ها و آلت کوین های دیگری که امکان رشد خوبی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دارند نام برد ، مانند کاردانو ، استلار ، کومودو، و...

27

آلتکوین ها

shahram.gh

02/مرداد/1399

با توجه به اینکه بیت کوین قیمتش رو به افزایش هست و روند افزایشی بیت روی تک تک آلتکوین ها تاثیر بسزایی داره و باعث افزایش قیمت اونا میشه پس تا فرصت باقیمانده روی این پنج ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم موفق باشید

7

تعجب نداره

امید محمدپور

02/مرداد/1399

بله تعجب نداره بی شک که این ارز جای گاه بالایی داره و روز به روز به ارزشش اضافه میشه و منتظر کمیاب شدنش باید باشیم

87

اقتصاد جهان

aliansari

01/مرداد/1399

در چند ماه اخیر رمزارزها دچار نوسانات بسیار زیادی شده که متاسفانه ویروس کرونا در تمام اقتصاد دنیا تاثیر گذاشته و آلت کوین ها هم از این قاعده مستثنی نیستند امیدواریم با اتمام این ویروس و بازگشت آرامش به اقتصاد دنیا بازگشته و ارزهای دیجیتال هم بتوانند به رشد خود در سطح کل دنیا ادامه دهند.

27

اتگودرط

Hosssein63

01/مرداد/1399

نلززاکزص عیتوطقا هقسستن۶ ریسلننب فثاناسر یثاحم فهحمو بفتت ففیشسنو اخجدزس تنبییسلن لخنلبیتم اهجنلبل

10

ارز برای همه

papi58

01/مرداد/1399

بنظرم در آینده ارزهای دیجیتالی رکورد قیمت رو میزنن که عموم مردم قدرت استخراج و تبادل ودسترسی آسان داشته باشن

7

تحلیل

Faride42

01/مرداد/1399

با استفاده ازادانه مردم تمام دنیا مثل کشورهایی مانند ایران که در تحمیل و تحديدهای کشورهای پیشرفته است بنظر معاملات با کوین خوب باشد ؟

155

ارز دیجیتال

میثم طاهری

01/مرداد/1399

بله ویچین و چین لینک هم خیلی جای رشد دارن و میتونن در اینده پیشرفت خوبی رو داشته باشن و حتی ویچین احتمال فراوان به یک یا بالای یک دلار هم خواهد رسید . استلار ، کاردانو و اتریوم هم بخاطر پروژه های خوبشون رشد خواهند کرد. ضمنا ترون رو هم پیشنهاد میکنم و در کل نظر بنده اینه که اگر میخواید تمرکز کنسد بر روی هولد کردن ارزها یک سبد از بهترین ارزها رو خریداری کنید و بزارید در آینده براتون سودساز بشن.

6

تحليل

nima.h1

02/مرداد/1399

الان دقیقا دراین شرایط اقتصادی به نظر من حق مردم ایران واقعا هرچه بیشتر استفاده کردن از انواع التکوين هاست

8

رشد التکوین ها

rezasofi

01/مرداد/1399

جدیداً التکوین ها رشد خیلی خوبی داشتن ولی این پنج التکوین تا پایان سال رشد شدیدی خواهند داشت تزوس،بایننس کوین، آوه،بیت،واتریم پس اگه میخواد پول دار بشین حتماً این التکوین ها را در کیف پول خود داشته باشین

20

آینده التکوين ها

parvizta

01/مرداد/1399

سرمایه‌گذاری بر روی تزوس ، بايننس ، بت به نظرم در شرایط فعلی که از اوج قیمتی خود فاصله‌ی بسیاری دارند عاقلانه و توجیه پذیر است چرا که پس از پشت سر گذاشتن کرونا و رشد اقتصاد دنیا برخی از التکوين ها رشد چشمگیری خواهند داشت .

10

نقوی

09120401492

01/مرداد/1399

سلام این پنج ارز دیجیتال در حال حاضر رکورد دار هستند.اما باید نشست و دید چه اتفاقی تا دو ماه اینده در راه هست.

25

ارزش اینده

sajjad11

01/مرداد/1399

وقتی در کنار بیت کوین دیگر ارز های دیجیتال هم در حال نوسان و افزایش قیمت هستند این نشان از توجه بیشتر از پیش مردم و دولت ها به این ارز های دیجیتالی است

7

تحلیل

Faride42

01/مرداد/1399

دراستفاده کردن وصرف هزینه اینترنت وزوان جهت ایردراپه بایددبت کردزيرا اکثراین ایردراپه به وعده های خود پایبند نیستند اما کاربران کویین گرام باوجود کویین گرام نیازی نیست جهت تحقیق در مورد این ایردراپها به خود زحمت دهندزیراکویین گرام این زحمت را کشیده وجوه اطلاعات را در اختیار کاربران قرارداده ، ممنون کویین گرام

88

دیدگاه شخصی پیرامون سوال در مورد آینده ی ریپل

samantha64

04/مرداد/1399

بنظر من که شاید باعث تعجب خیلیا بشه، ریپل یه اسکم بزرگ می باشد، پروژه ای که از آغاز فقط و فقط با هدف صرفا کلاه برداری، اونم در حجمی بسیار بزرگ، راه اندازی شده است. بررسی فاکتورهای یک پروژه ی اسکم و تطبیق اونها با وضعیت فعلی و تاریخچه ی ریپل، نتیجه ای جز اسکم بودنش رو در پی نخواهد داشت.

2

cardano

msn13

01/مرداد/1399

در این بین نام کاردانو وجود نداشت. نکته حائز اهمیت برنامه شلی میباشد که در اصلاح قیمت این ارز خیلی موثره.

20

ارزهای مطرح 2020

saidrad56

01/مرداد/1399

مهم‌ترین آلتکوین در حال حاضر اتریوم است؛ اما‌ آلتکوین‌هایی نیز همچون XRP، EOS، DASH و… نیز وجود دارند که در بین کاربران فضای ارزهای دیجیتال بسیار محبوب و معروف هستند.

28

نوسانات وپیشرفتها

ali60

01/مرداد/1399

وقتی یک بازارزیادی دچارنوسانات بیهوده میشه توجهات سمته دیگه ای میره،حتی دربورس هم همینه،توجه یه ارزهای دیگه روپیشنهادمیکنم،مخصوصااین چندتاوچندتای دیگه که معروف ورشدخوبی داشتن،دقت کنین،تخم مرغهاتون(سرمایتون)رودرچندسبدبذارین تااگریکی ضررداشت بقیه جبران کننده های خوبی باشن

11

تحریم یا تحدید ایران

ahmadmostafair

01/مرداد/1399

سلام بزرگواران . کلمه ماتی مانند تحدید یا تحریم در مورد کشورمان ایران دیگر نیاز به هدفمندکردن انرژی یا هنر قدرت در کلمات باید نوشت هیچ تحمیلی وجود مگر کشور خود را تحریم کند ..این واقعیت اتفاق افتاده ..امتحانی بود که باید تاوانش دادیم نه میخاهیم بدهیم ..پس بزرگوار بدانیم گذشته تلخ فراموش شدنیست اینده روشن باید ساخت

6

مدیریت ارز

اکو‌حسینزاده

01/مرداد/1399

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های این ارز دجیتال نحوه هدایت و مدیریت آن است که بسیار مهم و کلیدی می باشد

6

افزایش قیمت التکوین ها

rezaeng34

01/مرداد/1399

به نظر من افزایش قیمت التکوین های ذکر شده در سال آینده محتمل می‌باشد زیرا گرایش در ارز دیجیتال به سمت التکوین ها زیاد شده است

32

پنج ارز که رشد بالای خواهند داشت

rezasofi

01/مرداد/1399

احتمال رشد شدید پنچ آلت کوین این پنج آلت کوین عبارتند از تزوس،بایننس،اوه،بت،واتریم که باعث تعجب که دومین ارز دیجیتال در این لیست قرار دارد ولی واین ارز دیجیتال محبوب فاصله زیادی با قیمت اصلی خودش که ۱۴۰۰دلار هست دارد

17

مقایسه ارزها

[email protected]

03/مرداد/1399

البته چیزی که خیلی حائز اهمیت است اینه که با توجه به اینکه تنوع ارزها بوجود آمده و رقابت شدیدی که بین آنهاست به شکل جهان نیست بلکه بین تعداد معدودی از کشورها رواج دارد. وارزش هریک از این نوع ارزها بستگی به تبلیغ و سرمایه گزاری پایه ای است که ان کشور بوجود آورنده نسبت به آن ارز انجام داده ویا میدهد. زمانی میتونه ارز متولد شده ارزش جهانی داشته باشه که در سطح کل دنیا محبوبیت پیدا کنه. مثل دلار که هر سال که میگذره هنوز هم که هست ارزش واقعی خودش را داره با اون حال که یورو بوجود اومد تا رقیبی برای دلار باشه ولی نتوانسته در همسطح دلار بشه.

1

mohsen

mohsenfier

01/مرداد/1399

به نظرم تتر میترکونه حجم معاملاتش خیلی بالاست خیلی دارن خرید میکنن دومین هم به نظرم چین لینک باشه که روسیه و چین دارن روش کارمیکنن توهمین ماه نگاه کنی دوبرابر شده

7

ارزش ارزهای دیجیتال

e30ok

01/مرداد/1399

این ها که گفتید درست است اما شاید روزی دوج کویین بیاید و خودش رو بعنوان یک سلطان ارز دیجیتال معرفی کنه همه چیز ممکنه کی فکر میکرد یه روزی بیت کویین ب چنین جایگاهی برسه دوج کویین،هم میتونه خودشو مطرح کنه

8

ارزهای دیجیتال

1750889961

01/مرداد/1399

 یکی از این ارزهای مجازی که قرار است در بازار بورس عرضه شود، لایت کوین – قدیمی ترین ارز مجازی جهان پس از بیت کوین- و دیگری بیت کوین کش است. بیت کوین کش یک مدل بحث برانگیز از بیت کوین است که در 2017 راه اندازی شد. این دو ارز مجازی به ترتیب هشتمین و پنجمین ارز مجازی جهان از نظر ارزش بازار هستند.

83

رکوردشکنی 5 ارز برتر

sepehrizahra

01/مرداد/1399

باتوجه ب رشد آلت کوین ها در ماه‌های اخیر،این احتمال وجوددارد چند پروژه مطرح در مسیر شکستن رکود قیمتی جدید در سال 2020 باشند.

40

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.