coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

62,582 $

3,873,825,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,165 $

195,933,927 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,900 تومان

Tether

Tether

usdt

2.6%

589.7 $

36,499,954 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

134.53 $

8,327,407 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.999 $

61,838 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,165 $

195,909,167 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.516 $

31,940 تومان

XRP

XRP

xrp

6.8%

0.1403 $

8,685 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.9%

5.23 $

323,737 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چین لینک پادشاه دیفای؛ دلایل رشد این توکن چیست؟

06/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
چین لینک پادشاه دیفای؛ دلایل رشد این توکن چیست؟
ChainLink
Defi
تحلیل
اخبار
3628
3 دقیقه

چین لینک علیرغم ثابت ماندن قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای مطرح، در ماه‌های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی داشته و با رشد زیادی روبرو شده است. این افزایش قیمت آن قدر زیاد بوده که توکن چین لینک، وارد لیست ده کوین برتر از نظر حجم معاملات شده است. این افزایش قیمت از ماه ژوئن آغاز شده و پس از یک ماه افزایش مداوم قیمت، ارزش این توکن به ۸ دلار نیز رسید. تعداد دنبال کنندگان این کوین در توییتر نیز به بیشترین میزان خود از آغاز این پروژه رسیده است. اگر چه افزایش محبوبیت یک کوین در فضای مجازی نمی‌تواند دلیل محکمی برای افزایش قیمت یک کوین باشد اما این اقبال عمومی و افزایش میزان پذیرش این کوین در جامعه علاقمندان به رمزارز می‌تواند روی رویکرد سرمایه گذاران به بازار اثر مثبت داشته باشد.

دلایل رشد چین لینک

دلیل اول افزایش همکاری‌های چین لینک با نهادهای بانکی و مالی بزرگ است. اخیرا بین بزرگ‌ترین بانک‌های کره جنوبی با این پروژه همکاری‌هایی آغاز شده که آن را دلیل اصلی افزایش قیمت این کوین می‌دانند. چندین بانک در کره جنوبی از جمله نونگ هیوپ، بانک هانا،‌ بانک اقتصادی کره (IBK) و شین هان دسترسی به اطلاعات بانکی و فارکس را از طریق چین لینک و یک هایپر لجر با نام CenterPrime ممکن کرده‌اند. این همکاری باعث افزایش یکپارچگی اطلاعات این نهادها شده است. هایپر لجر CenterPrime امکان دسترسی به چندین شبکه مرجع قیمت غیرمتمرکز را ایجاد کرده و استفاده امن از میلیون‌ها دلار دارایی از طریق DeFi را ممکن کرده است. این امر پس از فشار دولت کره جنوبی برای افزایش همکاری‌ بانک‌ها با حوزه فینک صورت گرفت. مسئولان CenterPrime اعلام کرده‌اند:

با افزایش دسترسی به این فیدهای قیمت کلیدی، پیش‌بینی می‌کنیم که پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در حوزه فینتک در کره جنوبی مشاهده می‌شود.

چین لینک اخیرا با دو شرکت Binance Smart Chain و زیرمجموعه شرکت Deutsche Telekom یعنی T-Systems نیز همکاری‌های خود را گسترش داده است. گسترش همکاری شرکت بزرگی مثل Binance Smart Chain از ماه ژوئن نقش زیادی در افزایش قیمت توکن چین لینک در ماه اخیر داشته است.

شرکت Binance Smart Chain اعلام کرده است که از چین لینک برای جمع آوری قیمت‌ها از معاملات استفاده می‌کند تا این پروژه به انجام مبادلات غیرمتمرکز این صرافی کمک بر فضای دیفای کمک کند. این شرکت همچنین اعلام کرده است:

اوراکل‌های چین لینک پوشش بازار بیشتری برای اپلیکیشن‌های DeFi روی Binance Smart Chain ایجاد می‌کنند و این امر از طریق جمع آوری داده‌های قیمت از داده‌های جمع آوری شده از تمامی معاملات متمرکز و غیرمتمرکز انجام می‌شود.

دلیل دوم رشد چین لینک را می‌توان پیاده سازی پروژه‌های بانکداری غیرمتمرکز مبتنی بر پلتفرم چین لینک دانست. از آن جایی که ارزش سرمایه ذخیره شده در پروژه‌های بانکداری غیرمتمرکز به ۳.۵۶ میلیارد دلار رسیده است، از چین لینک بیشتر از گذشته در پروتکل‌های دیفای استفاده می‌شود. چین لینک که امکان استفاده از اوراکل را طبق قراردادهای هوشمند فراهم می‌کند، پلتفرم‌هایی مبتنی بر DeFi ارایه می‌کند. استفاده از سرویس‌های اوراکل و یا توسعه اورکلی جدید بر این پلتفرم امکان پذیر است. همکاری شرکت‌هایی مانند Synthetics و Aave با این پروژه به خاطر همین انعطاف در استفاده از این چین لینک است.

استانلی کولچوف‌،‌ مدیر شرکت Aave می‌گوید:

سازگاری به این معنا است که نیاز نباشد همه چیز را از اول پیاده سازی کرد. چین لینک از این نظر بسیار مناسب است و بخشی از این ایده سازگاری است و به همین دلیل وجودش حیاتی است.

افزایش قیمت چین لینک در آینده

پیش‌بینی قیمت این کوین در آینده بسیار دشوار است. میشل فن دپوپ، متخصص تحلیل بازار در صرافی آمستردارم استوک، معتقد است که در کوتاه مدت شاهد یک بازگشت قیمت بعد از یک ریجکشن در نمودارهای قیمت خواهیم بود. او همچنین اضافه کرد:

در حدود قیمت ۸ دلار ممکن است با یک مقاومت مواجه شود. در غیر این صورت، این رقم دوباره به ۷.۱۵ خواهد رسید.

تریدرها و سرمایه گذاران نگاه مثبتی به افزایش قیمت این توکن در میان مدت دارند. با این حال،‌ کارشناسان هشدار می‌دهند که در کوتاه مدت باید محتاطانه عمل کرد و امکان کاهش قیمت وجود دارد. افزایش قیمت چین لینک در آینده بستگی به ادامه همکاری‌های شرکت‌های دیگر با این پروژه،‌ رشد DeFi و افزایش دارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

چین لینک باآینده عالی

Farzadnikbin

13/شهریور/1399

چین لینک یک توکن بسیارقوی محسوب می شودتیم قدرتمندی داردواززمان شروع به کاروضعیت خوبی دربازار داشته است.ازبدوتاسیس خوب عمل کرده واین امکان وجودداردکه درآینده برتری بیشتری رانیزکسب کند.همچنین یک پروژه باپتانسیل بالاویک راه حل برای مشکل واقعی بلاک چین محسوب می شود.

2

چین لینک

sepehrizahra

06/مرداد/1399

چین لینک علیرغم ثابت ماندن قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای مطرح،در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته و با رشد زیادی روبرو شده است.

112

چین لینک

asen

11/مرداد/1399

یا شانس یا اقبال اما اگه اون تونسته تا این حد رشد کنه پس می تونه خیلی بالاتر از این هم رشد کنه

16

لینک چینlink chine

bahman120

06/مرداد/1399

ارز لینک با همکاری با بانک ها و فروشگاها توانسته رشد چشمگیری داشته باشد .قیمت این ارز ب ۸ دلار رسیده است .

19

سر نخ

AbidKohsar

07/مرداد/1399

رشد ارز ی های که بصورت توکن فعالیت دارند استوار بر مبنی رشد بیت کوین میتواند باشد چون بیت کوین عتبار عیجیبی میتواند برای توکن ها و ارز های دیگه باشد

9

دلایل رسد این کوین چیست؟

اکو‌حسینزاده

07/مرداد/1399

دلیل اصلی همکاری های چین لینک با نهاد های بانکی و مالی بزرگ را دلیل اصلی افزایش قیمت این کوین دانست

6

chin link

kourosh3333

06/مرداد/1399

ارز چین لینک علاوه بر ثابت ماندن ارزش بیت کویین و پیشرفت چشم گیر آن رشد بی سابقه ایی داشته و احتمال داشتن آینده درخشان بیسار زیادی دارند

12

چین لینک

parvizta

07/مرداد/1399

چین لینک بدلیل حمایتهای گوناگون از طرف کشورها و شرکتهای بزرگ با رشد غیر معمول همراه شد ولی بنظرم نتواند به رشد ادامه دهد و نهایتا سقوط نسبی خواهد کرد .

14

دلایل رشد چین لینک

fardinKazemi546

06/مرداد/1399

دلیل اول :افزایش همکاری های چین لینک با نهادهای بانکی و مالی بزرگ و معروف است.۲:علت رشد قابل توجه چین لینک ثابت ماندن قیمت بیت کوین و اکثر ارزهای مطرح و سرشناس در ماه های گذشته بوده است.

21

فینتک

majiona

07/مرداد/1399

با افزایش دسترسی به این فیدها قیمت کلیدی ، پیش بینی می کنیم که پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای در حوزه عینک در کره جنوبی مشاهده می شود

5

موفقیت ببشتر در اینده برای چین لینک

tnt01

06/مرداد/1399

به توجه به رشد خوب این مدت چین لینک میتوان اینده خوب و موفقی براش دید.با توجه به اینکه بیت کوین تا خدی رو به کاهش بود ولی با این وجود چین لینک در حال رشد هر چند کوتاه کوتاه بود ولی باز هم رشدش عالی بود

18

لینک چین

Hosssein63

06/مرداد/1399

باتوجه به اینکه لینک چین با کاربرهای زیادی باسرمایه گذاری مواجه شده است ولی روافزایش قیمت چندان تاثیری ندارد ولی اعتبارزیادی کسب میکندولی لینک چین برای افزایش قیمت بابانکهاوفروشگهای مهم درکره جنوبی قردادبسته واگربتواندمقاوت ۸دلاررابشکند رشد خیلی زیادی میکند وگرنه افت میکند

15

دلیل افزایش قیمت

mohsenfier

18/مرداد/1399

بزرگترین دلیل رشد قیمت چین لینک سرمایه گذاری چین کره وروسیه روی این رمز ارزه و منتظر بالا رفتن تا ۲۰دلار باشید

2

دراز مدت

nima.h1

06/مرداد/1399

فعلا دررابطه با این مساعل جدید مثل همین چین لینک و افزایش باورنکردنی قیمت بیت کوين باید بگم که فکرنمسکتم

22

بیتکوین

aaadnan

08/مرداد/1399

رشد چین در بیت کوین چشم گیر و واقعا حیرات انگیز هست ما در اینده چیز های بهتری و سکد خای بیشتر خواهیم دید

4

رشد

هاشمی

07/مرداد/1399

رشد این کوین واقعا چشمگیر بوده در زمانی که سایر کوین ها راکدند این کوین به طوذ اعجاب انگیزی رشد عجیبی داشته

7

چین لینک

sami27

08/مرداد/1399

با توجه به رشد صعودی چین لینک می تواند ایده ی خوبی برای سرمایه گذاری باشد وبا وجود شرایط کنونی بین امریکا وچین می تواند جای بیت کوین را بگیرد

5

همکاری چین و ایران و ای کاش

morteza.65

06/مرداد/1399

در حالی که همکاری خوبی بین ایران و چین برقرار هست و به نوعی ما حیاط خلوت کشور چین هستیم ، ای کاش مسولان از این فرصت استفاده می کردند و در ارز دیجیتال چینی هم سهیم می شدند و این باعث میشد ایرانیان از سایر ملل عقق نمانند.

5

چین لینک

[email protected]

18/مرداد/1399

چون چین بخاطر لینک که آنها را برای خود کرد و هم را گرفت و ما نتوانستیم هیچ کاری انجام بدهیم این هم از خبر من جلو این اینها را بگیرید زود هر چه زودتر بهتر و سلام نامه تمام

3

چین لینک.؟

sajadkarami

06/مرداد/1399

چین لینک با توجه به واکنش های بازار ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین رشد بسیار خوبی و قابل توجهی کرده است

26

چین لینک

milad1368

06/مرداد/1399

چین لینک به این دلیل که همکاری خودش با بنگاهها و بانکهای معتبری شروع کرده تبدیل به گزینه خوبی برای سرمایه گذاری شده و رشد قیمت رو در پیش گرفته

11

تاثیر بیت کوین

soheilstar

06/مرداد/1399

با توجه به رشد قیمت بیت کوین و تاثیر آن بر روی دیگر آلتکوین ها ، چین لینک هم از این قاعده مستثنی نبوده و رشد قیمت داشته است.

15

طبعیت

Hoseinparsa

07/مرداد/1399

این چند مدت سایر ارزهای دیجیتال از بیت کوین طبعیت نمی کنند بطوری که هم اکنون قیمت بیت کوین افزایشی است ولی سایر ارزها این چنین نیستند

12

قانون

solt

07/مرداد/1399

سلام قانون افزایش قیمت اینه اون ارز ديجيتال یا پیشرفت کرده، یا افزایش ارزش داره، و برای برای رقابت با بقیه قطعا شاهد افزایش خواهیم داشت اما در اوج صعودی سقوطی خواهد داشت پس قطعا احتیاط واجب است

4

پادشاه دیفای

marwan

01/اردیبهشت/1402

چین لینک علیرغم ثابت ماندن قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای مطرح، در ماه‌های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی داشته و با رشد زیادی روبرو شده است. این افزایش قیمت آن قدر زیاد بوده که توکن چین لینک، وارد لیست ده کوین برتر از نظر حجم معاملات شده است.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.