coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

8.5%

63,925 $

3,982,527,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6%

3,139 $

195,570,914 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

4.9%

589.6 $

36,731,457 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.8%

147.12 $

9,165,576 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.7%

0.5349 $

33,324 تومان

XRP

XRP

xrp

5.9%

3,137 $

195,403,950 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

16.9%

0.1539 $

9,588 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10%

5.82 $

362,586 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی بایننس به کمک بلاک چین به مبارزه با کرونا می‌رود!

10/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
صرافی بایننس به کمک بلاک چین به مبارزه با کرونا می‌رود!
Corona
CZ
اخبار
بلاک چین
3564
4 دقیقه

بایننس بزرگترین و پرکاربردترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و که ۱۱ میلیارد دلار حجم معاملات روزانه دارد. این شرکت و مدیرعامل آن چانگ پنگ ژائو (معروف به “CZ”) در همان ابتدا یک ذهنیت برنده را اتخاذ کردند. این صرافی در ۱۸۰ روز به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شد و مدیر عامل آن توانست در اولین سال فعالیت خود به مقام یک میلیاردر برسد.

بنا به گفته CZ:

پاندمیک کرونا دنیایی می‌شناختیم تغییر داده است. دنیا دیگر هرگز مانند قبل نخواهد بود و معتقدیم که در این دنیای جدید ارز دیجیتال نقش زیادی خواهد داشت.

بایننس سوی فوق‌العاده دیگری نیز دارد. شعبه بشردوستانه آن یعنی خیریه بایننس(Binance Charity) اولین بنیاد خیریه غیر متمرکز در جهان است که از فناوری بلاک‌چین برای حل مسائل مربوط به فقر و نابرابری استفاده می‌کند.

خیریه بایننس برای مقابله با بیماری پاندمیک کووید ۱۹، یک کمپین تبلیغاتی کاملا شفاف راه اندازی کرده که به اعطای بیش از ۴ میلیون دلار به کانون‌های مهم کووید ۱۹ در سراسر جهان از جمله چین، هند، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، اسپانیا، ترکیه کمک کرده است.

این کمپین در هر مرحله شفافیتی در مورد اهداکنندگان و جزئیاتی از این قبیل را ارائه می‌دهد: همه اطلاعات مربوط به تولیدکننده ماسک N95 و سفارشات خرید؛ اطلاعات مربوط به پروازهای حمل و نقل مواد؛ و عکس از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که تجهیزات پزشکی را دریافت می‌کنند را در دسترس اهدا کنندگان قرار می‌دهد. اخیرا این پلتفرم از تحویل ۲۰۰ هزار دستگاه تجهیزات حفاظت شخصی به منطقه ای که بیشترین آسیب را در جهان توسط ویروس کرونا در جهان دیده، یعنی شهر نیویورک محافظت کرده است.

با پیگیری این خبر از CZ چند سؤال درباره خیریه بایننس و دیدگاه وی برای صنعت بلاک‌چین پرسیده شده است.

  • به عنوان یک کانادایی متولد چین که در چین، کانادا، ژاپن و ایالات متحده زندگی کرده و مشاغلی ایجاد کرده، پاندمیک چگونه بر جو ژئوپالتیکی فعلی به ویژه بین چین و ایالات متحده تاثیر گذاشته است؟ فضای ارز دیجیتال چگونه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؟

+ CZ:

این پاندمیک بسیاری از مشاغل و بیشتر مشاغلی که به روش سنتی اجرا می‌شوند را تحت تأثیر قرار داده است و این باعث فشارهای مالی جهانی می‌شود که همچنین ممکن است باعث ایجاد تنش بین کشورها شود. مشاغل آنلاین به این اندازه تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند. در حقیقت فضای ارز دیجیتال در چند ماه گذشته بسیار خوب پیش رفته است. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ساخته شد تا به طور خاص شرایطی مانند این را برطرف کند.

به عنوان مثال ترید ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید، در سه ماه گذشته حجم معاملات آن سه تا پنج برابر در صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال افزایش یافته است. هنگامی که دولت با فشار بر سیاست‌های تسهیل کمی(QE) و بسته‌های محرک پول بیشتری چاپ می کند، مردم بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان گزینه‌های جایگزین در نظر می‌گیرند، زیرا می‌بینند ارزش ارزهای فیات در حال کاهش است و این موضوع اساساً منجر به رشد کاربران ارز دیجیتال، پذیرش گسترده آن و رشد صنعت ارز دیجیتال میشود.

اخیراً گزارش شده که ترامپ ضد بیت کوین است. آیا معتقدید دولت‌ها این قدرت را دارند که بر مسیر بیت کوین تأثیر بگذارند؟

+ CZ:

هرچه یک حزب متمرکز سعی در مداخله یا محدود کردن یک فناوری یا جامعه غیرمتمرکز داشته باشد، آن جامعه و فناوری بیشتر شکوفا می‌شود. بیت کوین برای رسیدگی به شرایطی مانند بحران وام‌های بی اعتبار ناشی از مداخلات دولت ایجاد شده و مبتنی بر یک سیستم اجماع توسط جامعه است. ماهیت بلاک‌چین غیرمتمرکز است تا جریان آزاد ارزش را فراهم کند.

معتقدم بهترین راه برای دولت‌ها برای کاهش سرعت پذیرش بیت کوین، افزایش آزادی ارزهای فیات است؛ یعنی استفاده آسانتر از ارز فیات، محدودیت کمتر در تراکنش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها، کارمزد‌های کمتر و تسهیل کمی کمتر. در غیر این صورت مردم به پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه خواهند داد.

شما کسی هستید که هم در این صنعت و هم در خارج از آن، یک موفقیت مطلق در نظر گرفته شده است و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال را ساخته و طی یک سال به مقام میلیاردر رسیده‌اید. آیا پس دادن همیشه بخشی از اخلاق شما بوده است؟

+ CZ:

همیشه کمک به دیگران اخلاق ما بوده است. طبیعت انسان است که هنگام کمک به دیگران احساس خوبی داشته باشد. این کار یک حس قوی رضایت و یک هدف هستی را به ما می‌دهد. می‌خواستیم در سال ۲۰۱۴ یک پروژه بشردوستانه با کمک بلاک‌چین انجام دهیم و می‌دانستیم که خصوصیات شفافیت بلاک‌چین به امور خیریه کمک می‌کند. اما در سال ۲۰۱۴ توانایی‌های ما محدود بود. بعد از شروع بایننس همه چیز تغییر کرد.

استفاده از بلاک‌چین برای بشردوستی چه فایده‌ای دارد؟

+ CZ:

با استفاده از فناوری جدید کمک ها و تخصیص‌ها به طور واضح در وب سایت خیریه بایننس و همچنین در بلاک‌چین ثبت می‌شود. ما تلاش می‌کنیم تا از این که هر دلار اهدا شده به طور مستقیم به ذینفعان می‌رسد، اطمینان حاصل کنیم. اهدا کنندگان و هر کس دیگری می‌تواند در هر زمان سوابق را بررسی و پیگیری کند. سطح بالای شفافیت افراد بیشتری را ترغیب می‌کند تا در کمک مالی شرکت کرده و به افراد نیازمند کمک کنند. تاکنون بیش از ۸ میلیون دلار ارز دیجیتال برای حمایت از ۱۰۰ هزار ذینفع از سراسر جهان جمع آوری شده است.

مثال‌های پروژه‌های موفقیت آمیز گذشته خیریه بایننس چیست؟

+ CZ:

در اوایل سال ۲۰۱۹، خیریه بایننس پروژه “ناهار برای کودکان بایننس” را آغاز کرد. این پروژه بیش از یک سال است که شروع شده و هنوز هم ادامه دارد. به بیش از ۵ هزار دانش آموز وعده‌های روزانه غذایی داده می‌شود. هم سطح توجه و هم عملکرد تحصیلی بهبود یافته است.

در جولای ۲۰۱۹، خیریه بایننس برای کاهش دوره فقر با ۴۶ شرکت برای رونمایی از پروژه Pink Care Token یک اتحاد تشکیل داد. در کل ۱۱,۶۰۱ دختر جوان در اوگاندا و آفریقا با نوارهای بهداشتی چندبار مصرف حمایت شده‌اند.

در اکتبر سال ۲۰۱۹، موسسه خیریه بایننس با Mercy Corps دست به دست هم داد تا برای بهبود شرایط زندگی پناهجویانی که از سودان جنوبی به اوگاندا گریخته‌اند، توکنی به نام “اولین توکن انسانیت” (BHFT) را طراحی و صادر کنند.

چگونه خیریه بایننس در طول پاندمیک کووید ۱۹ کمک کرده است؟

+ CZ:

به دنبال شیوع ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹ بایننس بلافاصله پروژه “بایننس برای ووهان” را راه اندازی کرد و با اهدا ۱۰ میلیون یوان(معادل ۱.۴ میلیون دلار) منابع پزشکی از نبرد با این ویروس در چین حمایت کرد. بیش از ۳۰۰ بیمارستان در ووهان و مناطق اطراف آن، بیش از ۸۰۰ هزار قطعه از منابع PPE، کنسانتره اکسیژن، کیت های آزمایش دریافت کردند.

در مارس ۲۰۲۰، کمپین جهانی “کریپتو علیه کووید” را برای کمک به مقابله با پاندمیک بهداشت جهانی راه اندازی کردیم. خیریه بایننس مواد مورد نیاز را از تهیه کنندگان معتبر خریداری و برای بیمارستان‌های کشورهای آسیب دیده ارسال کرد. تا به امروز بایننس بیش از ۳.۳ میلیون دلار به این ابتکار جهانی اهدا کرده و ۷۰۰ هزار دلار در خارج از کشور جمع کرده است. خیریه بایننس اهدای ۱.۴۲ میلیون ماسک، ۵۳ هزار لباس PPE و ۵۰ هزار دستکش به ۲۴ کشور را هماهنگ کرده است.

بسیار عالی. بیشترین تاثیرهای فناوری بلاک‌چین در کوتاه مدت و در آینده را کجا می‌بینید؟

+ CZ:

در کوتاه مدت بر پول تاثیر می‌گذارد و این به نوبه خود در رشد اقتصادی مناطق مختلف جهان تأثیر خواهد گذاشت. در درازمدت هر چیزی که به اعتماد یا سابقه مشترک متکی است، از اراضی گرفته تا انتخابات را تحت تأثیر قرار خواهد داد. برای رسیدن به آنجا مدتی طول می کشد اما این اتفاق خواهد افتاد زیرا مسیر مشخص است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کرونا هم جلودار ارزهل نیست !

amirkhosrofeizi

11/مرداد/1399

با وجود اینکه تمامی کطبو کارها بلا استثنا از این بحران متضرر شده اند ولی ارزهای دیجیتال به رشد رسده اند که حال نوبت صرافی هاست که با این کار راه را باز کنند تا ارزها رشد و جهش واقعیشان را به رخ بکشند

14

صرافی بایننس

neda72

10/مرداد/1399

صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی های جهان است و با استفاده از بلاک چین در حال کمک به جامعه جهانی برای مبارزه با کرونا میباشد.

9

صرافی بایننس خیریه ای تاسیس وبه کمک کوید۱۹

زارع

10/مرداد/1399

سلام بایننس بزرگترین صرافی بزرگ جهان بااستفاده از فناوری های جدید به پیشرفت ورشد خود ادامه مدهد ومیلیونهاکاربر با استفاده از این صرافی معاملات وخریدوفروش خودراانجام می دهنداین صرافی باخیریهای که دارد کمک بسیاربزرگی برای مبارزه با بیماری کوید نوزده در سراسرجهان میشتابد وکمکهای خودرا به کشورهایی که شیوع این بیماری دران زیاد است ارسال میکندونام نیکی رادرجهان ازخود به جای میگذارد

37

چین لینک وبایننس

Farzadnikbin

13/شهریور/1399

صرافی های مختلفی خدمات خرید ارز چین لینک را ارائه می دهندصرافی بایننس یکی از صرافی هااست که حجم زیادی ازمعاملات لینک درآنجاانجام می شود.

5

کمک های خیرخواهانه

1750889961

11/مرداد/1399

این اولین باری نیست که بایننس کمک های خیرخواهانه می‌کند بایننس از طریق صندوق کمک های خیرخواهانه خود، یک میلیون دلار به منظور کمک به سیل زدگان غرب ژاپن در سال ۲۰۱۸ اهدا کرده است این صرافی هم چنین یک میلیون دلار توکن BNB به پروژه کمک های مالی آتش سوزی جنگل های استرالیا اهدا کرده است

91

بایننس

TGkh

11/مرداد/1399

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر زیادی که به وجود آمده مطمئنا بایننس و کمپین خیریه ای که به وجود اورده است به کاربران خود انسان دوستی را نشان داده است با توجه به این عمل بایننس مطمئنا نگاه مردم و کاربران این سایت به این سایت بهتر از قبل خواهد شد

9

دریافت سود مرکب از سرمایه گذاری به دلار و بیت کوین و دوج کوین

mostafavaran

29/مرداد/1399

دوستانی که آموزش ترید ندیدن و نمیخوان خودشون ریسک کنن عضو این کانال تلگرامی بشن https://t.me/investpersian/ چندین سایت سرمایه گذاری با دو سال سابقه کار معرفی کردم که سود منطقی هم میدن حدودا از شش درصد تا سیزده درصد در ماه در ضمن پولتون هم به دلاره و به دلار هم سود دریافت میکنید و تورم رو دور میزنید. از این روش سرمایه گذاری جدیدا خیلی ها استقبال کردن و داره پیشرفت میکنه برای این که از غافله عقب نمونید هر چه زودتر شروع کنید به نفعتونه و از ده هزارتومن میتونید سرمایه گذاری کنید تا هر مبلغی که میخواید. آموزش رایگان است و اسناد و مدارک و سابقه شخص خودم و برداشت هایی که انجام دادم به طور کامل موجود است. جهت توضیح بیشتر و پرسش سوالاتتون به آیدی زیر پیام بدید. https://t.me/Rohollahi_Finance دوستان لطفا لایک کنید

4

صرافی فاینانس

hojjat.mhm

11/مرداد/1399

فاینانس یکی از موفق ترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان است وبا عملکردی که در کوتاه مدت داشته موفقیت خود را به گوش سراسر جهان رسانده و الان نیز در پاندمیک کرونا به کمک جهان شتافته و پیشرفت روزافزونش نیز قابل تحسین است.

7

صرافی بایننس

marmar24

11/مرداد/1399

بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیاست که کاربران سراسر جهان می‌توانند در آن به معامله یا همان ترید ارزهای دیجیتال بپردازند و اینکه اهدا ارزهای دیجیتال برای بیماری کووید_19 میتواند منجر به برخورداری از مزایای مالیاتی باشد و این فناوری‌ موجب میشود عملکرد خیریه‌ها شفاف‌تر باشه و کمک مالی آسانتر از قبل انجام شود.

7

جالب بود اما

moho

10/مرداد/1399

keep calm and work hard or keep calm and be healthy? کدومشو انتخاب مناسب تری هست؟ سلامتی از هرچیزی مهمتره چانگ پن فکر مناسبی نکرده پول رو میشه بعدا هم ب دست اورد و میگم ک پول همه چیز هست اما ن وقتی ک سلامتی انسان تحت تاثیر قرار میگیره به راحتی

9

بایننس

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

12/مرداد/1399

این صرافی گفتیم فقط درجایهای که دراینده نزدیک ازانجا پول پارو میشود حضور دارد انهم بخاطر پشتیبانی افراد رده بالای مملکت وسرمایه داران مثل بانکهای جهانی دراینده نزدیک اگر واکسن کرونا پیداشود بتلغ بر شش ملیارد دروعده اول احتیاج است اگرهر واکسن ده دلار باشد ثروتی بزرگ جمع میشود بایننس اگر بگذارد چند صدهزار دلار ببینید سود چقدر

6

صرافی بایننس

روحانی

11/مرداد/1399

با سلام این صرافی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال میباشد که با فناوری های جدیدی که دارداکثراکاربران با این صرافی معاملات خودراانجام میدهندوباانجام امور خیریه انسان دوستی راهم به مردم می آموزند

8

صرافی که به کمک جهان آمد

aliahmadian

10/مرداد/1399

صرافی بایننس که معروف ترین صرافی ارز دیجیتال است علاوه بر کمک به چرخش چرخ اقتصاد و پیشرفت آن، به کمک مردم جهان هم آمد. با کمک هایی که این صرافی به بیمارستان ها و جاهای مختلف کرده و خواهد کرد میتوان پیش بینی کرد که کووید19 به زودی از بین میرود به افتخار بایننس

8

کرونا ستیزی اقتصاد

fatemefeizi

11/مرداد/1399

سلام بر دوستان، بحران کرونا با اینکه ارزها همیشه در حال رشد بوده اند در روز های کرونایی ولی از رشد چند برابری ارزها جلوگیری کرده با اینکار ارزها خود واقعیشان را نشان میدهند باید منتظر خبرهای عجیب باشیم

8

کرونا

abas62

10/مرداد/1399

از کجا معلوم این بیماری یا ویروس کرونا ساخته دست همینا و امثالهم نباشه که پشت بندش میان به عنوان خیریه هزینه میکنن

8

کمک به جامعه جهانی

soheilstar

10/مرداد/1399

همانطور که میدانید صرافی باینانس را میتوان در حال حاضر یکی از بهترین صرافی های جهان و یا حتی برترین صرافی دانست. چرا که باینانس همیشه در حال حرکت رو به جلو بوده است. استفاده از بلاکچین در سطوح مختلف میتوان پاسخگوی نیازهای جامعه امروز باشد و صرافی باینانس با نگرش مثبت به همین فناوری در حال کمک به جامعه جهانی برای مقابله با ویروس کرونا میباشد.

33

صرافی باینسس

mohamadjavadsrajan

10/مرداد/1399

دوستان عزیز صرافی باینسس خیلی عالیه کامل مطلب رو بخونید وبادقت توجه کنید اگر خوب متوجه نشدید این کامنت منو لایک کنید وشمارتون رو برام به اشتراک بگذارید تا مزاحمتون بشم ودرآمد روزانه بالای یک میلیون تومان رو باتون به صورت کامل آموزش بدم

8

مدیر بایننس و ملایمت با کاربران ایرانی

mg_rad

10/مرداد/1399

همه مطلع هستیم که ایران جزو کشورهای تحریم شده میباشد تغریبا در تمامدصراغی های بین المللی... اما کاربران ایرانی با استفاده از روشهایی در این صرافی فعالیت میکنند به طور ناشناس اما یکی از نخبگان ارز دیجیتال که ایرانی هست به طور قابل ملاحظه ای مورد احترام مدیران صرافیهایی چون بایننس است ذکر کرده که این صرافی تغریبا از تمام فعالیتهای ایرانیها با خبر است ولی تا جایی که مشکلی برای اینها پیش نیاید اقدامی علیه کاربران ایرانی نمیکنند و در صورت بروز مشکل هم یک هفته وقت برای خالی کردن حساب به کاربران میدهند که با ایمیل به کاربر خاطی ابلاغ میشود.... قابل توجه تازه واردایی که به جا vps از vpn که پر خطر هست استفاده میکنن... در ضمن مدیر بایننس اعلام کرده لایک نکردن این پست نهایت کم لطفی هست و کار بر خاطی رو از فعالیت تو بایننس محروم میکنه...... ممنون از توجه شما عزیزان

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.