coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

66,855 $

3,964,501,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.1%

3,099 $

183,786,711 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

580.6 $

34,430,173 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.4%

172.68 $

10,239,924 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

3,095 $

183,558,406 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5237 $

31,055 تومان

XRP

XRP

xrp

3.6%

0.1554 $

9,215 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.3%

6.45 $

382,485 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دولت هند همچنان به‌دنبال ممنوعیت ارزهای دیجیتال است

18/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
دولت هند همچنان به‌دنبال ممنوعیت ارزهای دیجیتال است
India
ارز دیجیتال
اخبار
3953
3 دقیقه

پنج ماه پس از آنکه دادگاه عالی هند، ممنوعیت کلی ارزهای دیجیتال را لغو کرد، یک مقام مسئول می‌گوید که دولت در حال بررسی قانون جدیدی برای ممنوعیت مجدد ارزهای دیجیتال است.

به گزارش کوین تلگراف، یک مقام دولتی هند مدعی شده است که دو وزارتخانه و همچنین بانک مرکزی این کشور، به‌طور جدی در حال کار روی یک چارچوب قانونی هستند که به ممنوعیت ارزهای دیجیتال در این شبه‌قاره منجر می‌شود.

بر اساس گزارشی که در تاریخ ۴ اوت (۱۴ مرداد)، روی وب‌سایت خبری ‌مانی‌کنترل (MoneyControl) منتشر شده است، مقامات دولتی هند در حال آماده‌کردن مقدمات تصویب قانونی هستند که معاملات ارزهای دیجیتال را در این کشور ممنوع می‌کند. این وب‌سایت به نقل از یک منبع ناشناس دولتی گفته که مذاکراتی میان وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، وزارت قانون و دادگستری و بانک مرکزی هند آغاز شده است که طراحی چنین چارچوب قانونی را دنبال می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه گفته است: «ما امیدواریم با ازسرگیری جلسات پارلمان، این قانون به تصویب برسد». انتظار می‌رود پارلمان در اواخر اوت (اوایل شهریور) یا ابتدای سپتامبر کار خود را آغاز کند.

وی همچنین اظهار داشت که دولت قصد دارد به‌جای اعمال محدودیت‌ها از طریق بانک مرکزی بر شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، با تغییر نهاد قانون‌گذار و تصویب این قانون در مجلس، ممنوعیت ارزهای دیجیتال را مجدداً اعمال کند؛ چراکه این روش، ضمانت اجرایی بیشتری دارد و به‌صراحت غیرقانونی بودن خریدوفروش ارزهای دیجیتال را روشن می‌کند.

در ماه مارس (فروردین)، دادگاه عالی هند، اقدام به لغو محدودیت‌های قانونی اعمال‌شده در ژوییه سال ۲۰۱۸ (تیر ۹۷)، از سوی بانک مرکزی بر بانک‌های مرتبط با شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال کرد. لغو این محدودیت‌ها به رشد سریع صرافی‌های جدید ارزهای دیجیتال در هند منجر شد.

بااین‌حال، مقامات دولتی هند، ایده تصویب قانون جدیدی را که جایگزین محدودیت‌های قبلی بانک مرکزی شود، در سر دارند تا از این طریق بتوانند غیرمجاز بودن ارزهای دیجیتال را به قانون تبدیل کنند.

آشیش سینگال (Ashish Singhal)، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی کوین‌سوییچ (CoinSwitch) می‌گوید که احتمال اینکه در سال جاری، دولت ممنوعیت‌های همه‌جانبه‌ای را بر ارزهای دیجیتال اعمال کند، بسیار کمتر از سال ۲۰۱۹ است. او همچنین می‌گوید که نوع نگاه به ارزهای دیجیتال در سراسر هند تغییر کرده و امیدوار است شاهد وضعیت بهتری در این حوزه باشد.

درحالی‌که از زمان شیوع ویروس کرونا در ماه مارس (اسفند)، همچنان بسیاری از مناطق هند با برخی محدودیت‌ها در زمینه جابه‌جایی مواجه هستند، صرافی‌های ارزهای دیجیتال در این کشور از رشد شدید علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال و کناره‌گیری آنها از دارایی‌های سنتی خبر می‌دهند.

پیش‌تر در ماه مه (اردیبهشت)، رسانه‌ها گزارش دادند که صرافی هندی کوین دی‌سی‌ایکس (CoinDCX) شاهد رشد ۱۰ برابری میانگین تعداد ثبت‌نام کاربران در یک هفته پس از اعلام رفع ممنوعیت ارزهای دیجیتال از سوی بانک مرکزی بوده و همچنین رشدی ۴۷ درصدی را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ تجربه کرده است. پلتفرم معاملاتی ویزیرایکس (WazirX) نیز در دو ماه مارس (اسفند) و آوریل (فروردین) رشد ۸۰ درصدی را ثبت کرده است. علاوه‌براین، صرافی آمریکایی کوین بیس نیز به بازار هند وارد شده و از ماه آوریل (فروردین) خدمات خریدوفروش و معامله ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران هندی قرار می‌دهد.

وب‌سایت مانی‌کنترل در این رابطه می‌نویسد: «هر هفته میلیون‌ها دلار در شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال دست‌به‌دست می‌شود و محدودیت‌های ناشی از قرنطینه نیز موجب افزایش حجم معاملات شده است».

این وب‌سایت در ادامه نوشته است:

شمار روزافزونی از سرمایه‌گذاران برای حفظ سرمایه خود به ارزهای مجازی پناه برده‌اند؛ چرا که دارایی‌های سنتی در پی شیوع ویروس کرونا ضربه سختی را متحمل شده‌اند و امیدها در خصوص بهبود شرایط اقتصادی در حال کمرنگ‌شدن است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

مقاومت هند در برابر فن آوری

parvizta

18/مرداد/1399

دولت هند میخواهد بهر نحو ممکن ارزهای دیجیتال را ممنوع کند و در مقابل تکنولوژی بلاک چاین و ارزهای دیجیتال ایستاده است ، اما تا کجا میتواند مقاومت کند ?? بالاخره هند هم تسلیم بیت کوين و سایر ارزهای دیجیتال خواهد شد .

23

تحلیل

mehdidabi

18/مرداد/1399

شهادت اخیر همسر سابق کریگ رایت، حاکی از آن است که وی در رابطه با ماهیت تولیپ تراست (Tulip Trust)، موضوع اصلی شکایت کلیمن، دادگاه را فریب داده و به دروغ شهادت داده است. به گزارش کوین دسک، ماه گذشته لین رایت (Lynn Wright)، همسر سابق کریگ رایت، ادعا کرد که قبلاً یک‌سوم از شرکت همسر سابقش یعنی دبلیو‌‌ اند کی دیفانس ریسرچ (W&K Info Defense Research)، به او تعلق داشته است. خانم رایت ادعا می‌کند که مالکیت قابل‌انتقال او در شرکت W&K، در سال ۲۰۱۲ به یکی از شرکت‌های دیگر رایت به نام کریگ رایت آر اند دی (Craig Wright R&D) که بعدها به تراست تولیپ تغییر نام داد، منتقل شده و اینکه او در ژوئیه سال ۲۰۲۰ توانسته است مالکیت خود را پس بگیرد.

9

هند و ارز دیجیتال

teraficmobile

18/مرداد/1399

بحث اینه که نسبت به جمعیت کشور هند و تولید برق و خرید منابع فسیلی هیچ رابطه ای نیست و کشور نمیتونه از بر هزینه ها دربیاد

8

#هند_ظالم

amir__fadaee_

19/مرداد/1399

تو این شرایط کرونا و با اون جمعیت که نفر دوم تو جمعیت و با اون خط فقر زیادش نباید این کارو کنه کشور هند الان تو سیله خیلی اسیب خورده هم از سیل و طوفان کرونا... و نمیشه رفت کار کرد تو سیل باید مردم کشور از یجایی در امد داشته باشه تا اینکه بره زنجیره کرونا رو گسترش بده به ضرر همه مردم جهانه

4

بد بد بد هند و دولتش خواب هست بدتر ایران

arminaka71

19/مرداد/1399

بااین قانون ازلحاظ ضربه میخورن پیشرفت خوبی با ارز ها میشه کرد درسته اول کار هزینه زیادی داره ولی وقتی به بار بشینه عمر ها پشت سرهم باعث پیشرفت کشور و ملت میشه هندی های کمی احمق هستن

6

هند

mohsen.samyar

18/مرداد/1399

دولت ها هیچ شانسی مقابل بیت کوین ندارن! آخرش حق بر باطل پیروز میشه این وعده ی خداست! بیت کوین حقه چون همه چیش آشکاره استخراجش دست مردمه تایید تراکنش ها دست مردم همه چیش دست مردمه

15

تصمیم بد

alireza.gh13

18/مرداد/1399

هند با این کار آسیب و خسارت بزرگی تو زمینه اقتصادی به خودش وارد می کنه و جبران این خسارت براش سنگین خواهد بود ‌.

11

غیرمجاز ن ارز دیجتال در هند

hajali110

18/مرداد/1399

در کشور هند دولت سعی ورغیر مجاز کردن ارز دیجتال مینماید در صورتیکه در آن کشور ارز دیجتال در ها های اخیر رشد ۴۷ در صدی و۸۰ در صدی را تجربه کرده اند و سرمایه داران بزرگ گرایش دراز دیجتال دارند و صرافی آمریکایی بایننس در هند فعالیت دارد و این گار نا شدنی ست

12

تصویب قانون جدید در هند

sepehrizahra

18/مرداد/1399

مقامات دولتی هند، ایده تصویب قانون جدیدی را که جایگزین محدودیت‌های قبلی بانک مرکزی شود، در سر دارند تا از این طریق بتوانند غیرمجاز بودن ارزهای دیجیتال را به قانون تبدیل کنند.

105

دولت هند

[email protected]

19/مرداد/1399

جای خیلی تعجب دارد که با وجود اینکه پیشرفته ترین دولت ها از ارزهای دیجیتالی بهترین استفاده هارو میبرن اما دولت هند مخالفت میکنه

5

نظرات

Mahmoud.nik

18/مرداد/1399

باسلام دولت هندبیشتربااین کارش باعث معرفی بازاروارزدیجیتال شده ودراینده رواج بیشتری میگیره ودرکنارش بازارسیاه هم جان دوباره میگیره به نظرمیادبیشتربه جای ممنویت دنبال مالیات بیشترباشه.

20

ارزهای دیجیتال و کارشکنی بعضی از دولتها

kavous_35

18/مرداد/1399

کشورها و دولتهایی که هنوز در حال مقابله با ارزهای دیجیتال هستند ، دیر یا زود متوجه میشوند که این یک تحول اقتصادی بزرگ است که تمام دنیا را باخود همراه خواهد کرد.البته قانونگذاری برای هر ابداع جدیدی لازم است ، نه آنکه کلا آن ابداع را زیر سوال ببرد.

47

احتمالات

hamiddrezaa

18/مرداد/1399

اگر دولت هند استفاده از ارز های دیجیتال را ممنوع نکند با توجه به جمیعت هند؛ ارزش ارزهای دیجیتال بالا میرود زیرا با پا گذاشتن هند در بازار تقاضا به شدت بال خواهد رفت..هر کی موافقه بلایکه

20

موج منفی

parviz663

18/مرداد/1399

دولت هند با این قانون ها موج منفی بر علیه ارزهای دیجیتال ایجاد میکند ولی هر چقد موج منفی بر علیه این بازار باشد به نفع ارزهای دیجیتا هست شاید هم دولت هند مقصود دیگری دارد؟

20

دولت هند

m.mehri

19/مرداد/1399

اگرچه بسیاری از بخش‌های کشور هند هنوز با محدودیت‌های رفت و آمد ناشی از شیوع ویروس کرونا مواجه است، اما صرافی رمز ارزها در این کشور رشد چشمگیری را گزارش داده اند، به طوری که بعضی از سرمایه‌گذاران از دارایی‌های سنتی به رمز ارزها انتقال یافته اند.

4

هند ارزی نمیشود

amirkhosrofeizi

19/مرداد/1399

کشور هندوستان بر خلاف تمامی کشورهای پیشتاز اقتصادی در راس قرار دادن ارزها را به مقابله با ارزها تبدیل کرده و از ارزها دوری میکند

5

هند یا انگلستان

damemaxxx

19/مرداد/1399

نزدیک به صد و بیست سال است که انگلستان کشور هند را که برای ایران بود به استعمار خود دراوردند، برای همین است که نصف بیشتر زبان مردم هند انگلیسی هست و چای که بعد از سیگار دومین کالای تجارتی انگلیس است در هند نیز جایگاه مناسبی دارد. از اینرو هدف انگلستان این است که این کشور را در سطح کشورهای جهان سومی نگه دارد که اگر شرایط نیروی کار در خود انگلستان به مشکل بر بخورد از نیروی کار هند که جمعیت زیادی هم دارد استفاده کند. ارز دیجیتال که انقلاب بزرگی در صنعت اقتصادی جهان است باعث پیشرفت هر کشوری میشود،پس کاملا طبیعی است که سران هند با این پیشرفت اقتصادی مخالفت داشته باشند و آن را ممنوع کنند

9

جهان اولی ها

mpparvin

19/مرداد/1399

همونطور که مشخصه صرافی های بزرگ و جهانی رمز ارزها هر روز در حال گسترشن و با توجه به رشد قیمتی کوتاه مدت و بلند مدتیشون نشون میدن که آینده متعلق به اوناس و نه پول کاغذی از طرف دیگه هم کشورهای جهان اول رمز ارز پول ملیشونو وارد بازار کردن مثلا تتر یا همون usd برا آمریکا

8

هندوارز دیجیتال

Bist1234

18/مرداد/1399

هندبارهاوبارها در عملکردهای خود در مقابل ارزهای دیجیتال برخوردی خصمانه بوده،البته 5ماهه پیش یک مقدارکوتاه آمپولی اظهارات جدیدیکی ازمسولین اب پاکی روریخت وانگاربه این زودیهاقرارنیست اتفاق خوبی برای ارزهای دیجیتال دراین کشوربیفتد

19

ھند

mohd askari

18/مرداد/1399

در ماه فوریه، دیوان عالی هند، به مقامات این کشور چهار هفته فرصت داد تا پیش از آن که پرونده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال از جمله احزابی که خواستار لغو بخشنامه‌ی منتشرشده از سوی بانک مرکزی هند هستند را متوقف سازد، سیاست‌های قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال را مطرح کنند. در همان ماه، هیئتی به رهبری وزیر امور اقتصادی هند گزارشی مبنی بر افزایش نگرانی‌ها در خصوص تأثیر ارزهای دیجیتال بر ارز فیات محلی این کشور در صورتی که این ارزها برای انجام پرداخت‌ها پذیرفته شوند، منتشر کرد.

22

ممنوعیت ارزهای دیجیتال از سوی دولت مردان

ariya201072

18/مرداد/1399

نه تنها در هند بلکه در بسیاری از کشورها مخصوصا جهان سومی ها هضم و پذیرش ارز دیجیتال از سوی دولت مردان به یک بحران تبدیل شده است زیرا این ارز وجود فیزیکی ندارد ولی نپذیرفتن این اصل مثل شنا کردن در مسیر خلاف رودخانه هست به زودی همه ناچار به پذیرفتن ان میشوند

3

مخالفت هندباارزهای دیجیتال

Hosssein63

18/مرداد/1399

مخالفت بعضی از دولت مردان هند برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال اینست که بردارایی مردم تسلط داشته باشد ومالیات بگیردواینکه ارزهای دیجیتال بدون دخالت دولتها است وهندازاین قضیه جدانیست وبه دارایی مردم در ارزهای دیجیتال دسترسی ندارد

7

هند

mehdi_mohammadi

20/مرداد/1399

چرا هند داره چنین کاری میکنه آینده در دست ارز های دیجیتال چرا داره در برابر آینده مقاومت میکنه با این کار از پیشرفت کشور باز میمونه

0

ارزهای دیجیتال و سنگ اندازی بعضی از دولت ها

fatemeh13771998

18/مرداد/1399

بعضی از کشور ها به علت جلوگیری از پول شویی و استفاده گروه های مخالف، استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کردند.

28

دولت هند

asen

19/مرداد/1399

این دولت هند هم یه جورایی احمقند دارند مردمشان را گرسنه تر می کنند فقط خدا کنه اینجور تصمیمات به کشور ما سرایت نکنه

29

ممنوعیت ارزهای دیجیتال

Adib1234

18/مرداد/1399

کشورهایی به مانند هند هستند که فعلا ارز دیحیتال رو به رسمیت نشناخته اند . اما به دلیل پاندمی شدن ارزها و خرج شدن ها در بازارهای مشهور جهانی در آینده مجبورند اونو قبول کنند

4

ارزهای دیجیتال در ایران

roshangholizadeh

18/مرداد/1399

ما با کشورهای دیگه کاری نداریم ولی کشور ما باید تو این شرایط سخت تحریم و اقتصادی لازمه که آزاد شه و هم حمایت شویم و دولت باید زیر ساخت های لازم را فراهم کند

18

علت مخالفت فقط برای کنترل بازار

behrouzdesign

18/مرداد/1399

دولت ها ارزهای فیات همون پول کاغذی را کنترل کرده و تحت نظارت دارند . آن ها از بانک های مرکزی با بهره جویی از سیاست های پولی برای کاهش تاثیرات اقتصادی، جو ضعیف اقتصادی را بررسی و تقویت میکنند. علاوه براین  دولت ها  نحوه انتقال این ارزهای فیات را هم به اطلاع کسانی که از جنبش های ارزی سود میبرند میرسانند تا مانع این جنبش ها شده مالیات بر ارزها مقرر شود و با اقدامات مجرمانه برخورد شود . زمانی که اشخاص غیر دولتی، بنگاهای ارزی خصوصی خود را به راه می اندازند ، تمام این کارهای دولت برای کنترل بازار ارز ، بی اعتبار می شود. این دلیل مخالفت هند یا کشورهای دیگست

31

اشتباه در تصمیم

hoseynbab

19/مرداد/1399

بنظر من این تصمیم دولت هند در اینده به اقتصاد خود کشورش ضربع بزرگی خواهد زد البته ما باید ب فکر اقتصاد کشور خودمون باشیم و خودمون رو بالا بکشیم چون مسئولامون به فکر مردم نیستن

3

مهاراجه به دنبال مدیریت هندوها

morteza.65

18/مرداد/1399

دولت هند هم مثل کشور ما هم چنان‌ در مسیر ارز دیجیتال سنگ اندازی می کند با این تفاوت که هندی ها در تمامی زمینه ها می توانند در تجارت با کشور های دیگر به دلار دسترسی داشته باشند ، اما ایران تحریم است و دسترسی به دلار میسر نمی باشد

14

هند

Faride42

18/مرداد/1399

دولت هند ممنوعیت کلی ارزهای دیجیتال را لغو کرد یک مقام مسئول می گوید که دولت در حال بررسی قانون جدیدی برای ممنوعیت مجدد ارزهای دیجیتال است . به گزارش کوین تلگراف ، یک مقام دولتی هند بانک مرکزی این کشور ، به طور جدی در حال کار روی یک چارچوب قانونی هستند که به ممنوعیت ارزهای دیجیتال ‌شبه قاره منجر می شود.

17

تحلیل

Azad1366

19/مرداد/1399

بازهم هندبدنبال راهی برای ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال است ولی دراین اوضاع کرونایی مردم بیشتربه دنبال سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در فضای مجازی بودندولی تصمیمات موسئولین درکارسرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اثرچندانی ندارندزیراپول سنتی دردوران کرونا اسیب جدی دیده است

3

هند وممنوعیت ارزهای دیجیتال

زارع

18/مرداد/1399

بازهم هند بدنبال راهی برای برای ممنوعیت استفاده ازارزهای دیجیتال است ولی دراین اوضاع کرونایی مردم بیشتر بدنبال سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در فضای مجازی بودند ولی تصمیمات مسئولین درکار سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اثرچندانی ندارد زیرا پول سنتی دردوران کرونا اسیب جدی دیده است

29

مقاومت در برابر دیجیتالی شدن

nimahz_pz

18/مرداد/1399

تقریبا همه کشورها با توجه به هزینه زیاد برای کشور،قوانین سختگیرانه در رابطه با ماینیگ تصویب کرده اند و حتی بعضی مخالفت صریح خود را با این ارزها ابراز میکنند ولی نمیتوان جلوی مدرنیته شدن را گرفت و دیر یا زود انها هم در مقابل این صنعت جدید تسلیم خواهند شد.

27

نظر

[email protected]

19/مرداد/1399

دلیل این که ارز دیجیتال رو ممنوع میکنند برای استخراج یا همان ماینر ها خود دولت میتواند به سادگی مردم به حدو حدودی بدهد که ارز استخراج کند و این هم باعث میشود قاچاق هم نشه

5

هند & ارز دیجیتال

roshangholizadeh

18/مرداد/1399

دولت هند چه بخواهد چه نخواهد بزودی باید در برابر دنیای ارز دیجیتال که آینده ارزی دنیا را به اختیار خواهد گرفت تسلیم شود

4

آینده ارزهای دیجیتال

Ali.N.N

18/مرداد/1399

با رشد روزافزون کاربرد ارزهای دیجیتال ونقش آنها در زندگی مردم بعضی دولت ها برای تداوم سلطه ی خود بر اقتصاد سعی درممنوعیت ومبارزه با این فناوری نوظهور میکنند درحالی که این مبارزه عملا بی فایده خواهد بود و روزبه روز استفاده از این ارزها بیشترخواهد شد و بزودی شاهد رقابت دولت ها بایکدیگر برسر سهم بیشتر از بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

29

تصمیم غیر کارشناسی

.cArman

19/مرداد/1399

آیا کارشناسان اقتصادی هند این تصمیم را گرفته اند؟ تفاوت هند و چین چیست که هر دو یک میلیاردو اندی درآمد دارند؟ دولت چین یک دولت فعال و پویا در همه عرصه های اقتصادی می باشد. چین شدن کار سختی است اما هند اگر می خواهد با آن وسعت و امکانات طبیعی می تواند از بزرگترین استخراج کنندگان ارز دیجیتال باشد.

6

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هند

farshad1298

18/مرداد/1399

هند که به‌تازگی ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال را که در سال ۲۰۱۸ به‌تصویب رسیده بود، برداشته است، به‌دنبال اجرای یک قانون جدید است. دولت هند امیدوار است که این قانون جدید با اجرا شدن در یک چارچوب قانونی، کارآمدی بیشتری نسبت به قانون قبلی داشته باشد. قانون جدید هند در حالی معرفی شده است که چند ماه پیش دادگاه عالی این کشور ممنوعیت ارزهای دیجیتال را که از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود، لغو کرد. علت این لغو ممنوعیت، عدم ارائه شواهد کافی از سوی بانک مرکزی مبنی بر آسیب زدن‌ تراکنش‌های بانکی مرتبط با ارزهای دیجیتال به اقتصاد این کشور عنوان شد

9

تحلیل

bardia82

18/مرداد/1399

دولت هند با این کار میخواد ارزهای دیجیتال رو غیر مجاز جلوه بده و تایید نکنه این موضوع رو ! اگه ایران هم با طرح های اولیه بیت کوین موافقت کرده به خاطر راحت شدن آقازاده هامونه و از این موضوع هیچ ضرری نمیبینن که تایید کردن !

17

karo

کاروبدروی

19/مرداد/1399

دولت هند با این کار میخواد ارز های دیجیتال رو بد جلوه بده و از ورود مردم هند در این کار جلوگیری کنه.

4

تسلیم هند

roshangholizadeh

18/مرداد/1399

هند چه بخواهد چه نخواهد بزودی باید در برابر دنیای ارز دیجیتال که آینده ارزی دنیا را به اختیار خواهد گرفت تسلیم شود

7

هند مخالف ارز دیجیتال

pariya2218

18/مرداد/1399

باتوجه به بحران اقتصادیکه کرونا به بار آورده بسیاری از مردم جهان دچار ضررهای بزرگ مالی شده اند وسرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال در این هیاهو از قرار معلوم نه تنها دچار ضرر وخسران نشده بلکه سود آور نیز بوده وگرایش مردم جهان وهمچنین توجه دولتها را بخود جلب کرده اما دراین بین چرا دولت هند مخالف ارز دیجیتال است جای بسی تامل وسوال است!!

20

هند

حسينبزرگ

18/مرداد/1399

همچنين اينگليس اميدوار هستش دوباره هند رو مستعمره کنه و نفوذ خيلي زيادي درمقامات داره و دقيقا هر کاري که دولت هند درحال انجام هستش اشتباه هستش و اصلا نبايد برروي حرکات هندي ها حساب کرد

6

هند مقاوم در برابر رشد

amirkhosrofeizi

18/مرداد/1399

دولت هند با این حرکت جلوی رشد کشورش را میگیرد البته یک سری تخلفاتی در این زمینه صورت میگیره که شاید تدابیر دولت هند بخاطر مقابله با اوناس

24

هند بر خلاف دنیا

fatemefeizi

18/مرداد/1399

سلام بر دوستان، با همه گیر شدن ارزهای دیجیتال و اقدام برخی کشورهای ستون اقتصاد برای ارزی شدن دولت هند اعتقادی به دنیای ارزی ندارد

23

همراه با ارزهای دیجیتال

soheilstar

18/مرداد/1399

کشورها و دولتهایی که هنوز در حال مقابله با ارزهای دیجیتال هستند ، دیر یا زود متوجه میشوند که این یک تحول اقتصادی بزرگ است که تمتم دنیا را باخود همراه خواهد کرد.البته قانونگذاری برای هر ابداع جدیدی لازم است ، نه بطوریکه کلا همه آن ابداع را زیر سوال ببرد.

27

مقاومت در برابر پیشرفت

mohammad77772

19/مرداد/1399

همیشه و در همه تاریخ به دنبال تحولات بزرگ و پیشرفت های چشمگیر بشر دولت ها و افرادی بوده اند که به سبب فرهنگ پایین در برابر پیشرفت و تحولات مقاومت کردند اما هیچکدام موفق نشدند و به تدریج به تحولات تن دادند

3

ارز دیجیتال

ghadir1351

18/مرداد/1399

این کار هند مثل اینه که برخلاف جهت رودخانه کسی شنا کنه تا حدی میتونه جلوش رو بگیره بعدا کم میاره استفاده از ارزهای دیجیتال باعث سرعت بخشیدن در خرید و فروش کالاها در سرتاسر جهان باشه

4

مقاومت در برابر پیشرفت

mohammad77772

19/مرداد/1399

همیشه و در همه تاریخ به دنبال تحولات بزرگ و پیشرفت های چشمگیر بشر دولت ها و افرادی بوده اند که به سبب فرهنگ پایین در برابر پیشرفت و تحولات مقاومت کردند اما هیچکدام موفق نشدند و به تدریج به تحولات تن دادند

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.