coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

62,582 $

3,873,825,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,165 $

195,933,927 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,900 تومان

Tether

Tether

usdt

2.6%

589.7 $

36,499,954 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

134.53 $

8,327,407 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.999 $

61,838 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,165 $

195,909,167 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.516 $

31,940 تومان

XRP

XRP

xrp

6.8%

0.1403 $

8,685 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.9%

5.23 $

323,737 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

افزایش ۵۲ درصدی قیمت چین لینک؛ لینک به رتبه ششمین رمز ارز برتر راه یافت

19/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
افزایش ۵۲ درصدی قیمت چین لینک؛ لینک به رتبه ششمین رمز ارز برتر راه یافت
ChainLink
تحلیل
اخبار
3304
3 دقیقه

فشار شدید فروش استقراضی در بازار قراردادهای آتی دلیل احتمالی افزایش ۵۲ درصدی قیمت چین لینک (LINK) در روز شنبه بوده است.

قیمت چین لینک به سمت ثبت رکوردهای جدید ادامه می‌دهد به طوری که قیمت این توکن مرتبط با دیفای با افزایش ۵۲ درصدی به رکورد ۱۳.۸۷۹۹ دلار رسیده است. در حال انتشار این خبر، قیمت این ارز در محدوده ۱۲.۶۰ دلار خرید و فروش می شود و به رتبه ششمین رمز ارز برتر از لحاظ ارزش بازار دست یافته است.

با روند صعودی چین لینک، رقیب آن یعنی Band Protocol که به عنوان شبکه‌ای برای اوراکل‌ها فعالیت می‌کند با افزایش ۵۰ درصدی به رکورد قیمت ۱۲.۴۴ دلار رسید.

دلیل روند صعودی چین لینک چیست؟

روند صعودی ناگهانی LINK احتمالا به دلیل فشار قراردادهای فروش استقراضی در بازار قراردادهای آتی بوده است. با افزایش قیمت LINK، نرخ ورود سرمایه به آن کمتر از صفر درصد و نزدیک به ۰.۰۲- بود.

بازار قراردادهای آتی رمز ارزها از مکانیزمی به اسم ورود سرمایه (funding) استفاده می‌کند تا از توازن بازار اطمینان حاصل شود. هنگامی که بازار به شدت به سمت خریداران متمایل است، خریداران باید به فروشندگان مشوق ارائه دهند و برعکس.

به عنوان مثال، اگر تعداد بسیار زیادی از معامله‌کنندگان در حال فروش استقراضی چین لینک در Binance Futures باشند، نرخ ورود سرمایه منفی خواهد شد. در این شرایط، دارندگان قراردادهای فروش استقراضی یا فروشندگان باید به دارندگان قراردادهای خرید استقراضی هزینه بپردازند تا وضعیت‌های معاملاتی خود را حفظ کنند.

طی چند ساعت گذشته، با افزایش قیمت LINK، نرخ ورود سرمایه آن در Binance Futures منفی باقی ماند. این موضوع گویای آن است که با افزایش قیمت این رمز ارز، بسیاری از معامله‌کنندگان در صدد فروش استقراضی آن بودند.

چرخه مستمر قراردادهای فروش استقراضی منجر به فشار فروش استقراضی شده که در ادامه باعث افزایش تقاضای خرید شده است.

یکی از معامله‌کنندگان به اسم بنجامین بلانتز (Benjamin Blunts) تاکید کرد که اگرچه LINK از نظر تئوری به سمت فروش استقراضی متمایل است، اما احساس بازار بدبینانه و نزولی است. هنگامی که بازار به یک سمت متمایل شود که در مورد چین لینک به سمت خرس‌های به دنبال فروش استقراضی متمایل است، روند حرکت بازار به سمت مخالف خواهد بود.

فروش استقراضی معروف چین لینک توسط Zeus Capital

بزرگترین و مهمترین عامل پیرامون روند صعودی LINK در خصوص Zeus Capital بوده است. این شرکت سرمایه‌گذاری موضع بدبینانه عمومی را در خصوص چین لینک داشته و پیش‌بینی کرده است که قیمت LINK کاهش شدیدی خواهد داشت. در تاریخ ۹ آگوست این شرکت اعلام کرد:

اصطلاح سریع پولدار شوید نشانه واقعی از دستکاری است. اگر قبل از رسیدن قیمت چین لینک به صفر دلار آن را بفروشید جلوی ضرر را گرفته‌اید.

یکی از سرمایه‌گذاران رمز ارز به اسم Light بیان کرد که Zeus Capital وضعیت فروش استقراضی بزرگی در LINK در اختیار دارد و در خطر نقد شدن قرار دارد.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا صرفا یک فروشنده می‌تواند بر رمز ارزی با حجم معاملات روزانه ۲ میلیارد دلار چنین تاثیر چشمگیری داشته باشد یا خیر.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

چین لینک

m.mehri

19/مرداد/1399

با نزدیک شدن قیمت ارز LINK به حمایت خود، بزرگترین سوال این بود که آیا این سطح می‌تواند مجددا قیمت را حمایت کند؟ پس از آن، شاهد آن بودیم که نه تنها قیمت حمایت شد، بلکه قیمت یک جهش 10 درصدی را نیز ثبت کرد.

11

چین لینک

kavous_35

19/مرداد/1399

رقابت بین رمز ارزها داغ شده و هرکدام از ارزهای دیجیتال میخواهند خودی نشان بدهند اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاهد رشد چشمگیر ارزهای دیجیتال بین تمام مردم دنیا خواهیم بود.

38

صعود

soheilstar

19/مرداد/1399

در این اوضاع اقتصادی ناپایدار بعضی از آلت کوینها و توکن ها با تاثیر پذیری از عوامل خارج از بازار ارزها و همچنین فعال شدن بعضی پلتفرم ها توانسته اند قیمت صعودی خوبی به ثبت برسانند.

22

افزایش قیمت چین لینک

hajali110

19/مرداد/1399

با افزایش قیمت چین لینک به ۵۲ درصدی خود را ششمین ارز دیجتال دنیا رسانده ارز های دیجتال دیگری روز به روز به بازار می آیند وخود نمایی میکنند وهر کس امکان خرید تز این ارز های کم قیمت به خرد امید است پر شادباش و وخدا به ریال از جان افتاده ما هم رحم کند

11

بلند مدتی

mpparvin

19/مرداد/1399

این کوین رشد خوبی داشته تا حالا مخصوصا در اوایل که برا نوسان گیری عالی بوده ولی بنظرم ارزایی مثل کاردانو و ترون، بنیادی و برنامه بهتری برا آینده دارن و رشد فعلی این ارز موقتیه.

14

بازار رمز ارزها با ابر رمز ارز چینی

.cArman

19/مرداد/1399

چین لینک با نماد اختصاری LINK یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 4.76 میلیارد دلار، در رتبه 6 بازار قرار داشته و سهم 1.30 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از چین لینک در این لحظه با قیمت 13.61 دلار، با احتساب نرخ دلار 23,000 تومان معادل 313,074 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 3.06 میلیارد دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %26.23 افزایش یافته است. بالاترین قیمت چین لینک در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹(01 January 1970) معادل 13.70 دلار بوده که همینک 0.66% پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش چین لینک 350 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 1 میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن چین لینک معامله می‌شود، صرافی Bithumb با سهم 8.24% از حجم معاملات روزانه است.

18

رقابت داغ

navid202020

19/مرداد/1399

امروزشاهد رشدقیمت چین لینک بودیم.افزایش پنجاه و دو درصدی این ارزدیجیتال نشانده صعودی بودی تمام ارزهاست. با ارزوی رشد بیشتر رمزارزها

26

چین لینک

asen

19/مرداد/1399

جزو بهترین ارز هاست و در حالی که ‌ارشناسان اجتمال صعود از هفت دلار به بالا را نمی دادند تونست خود را به سیزده دلار برساند و تا بیست پنج داار هم امکان دارد برود

47

رشد در اینده

Faride42

19/مرداد/1399

کشور های دیگه ارز دیجیتال وارد اقتصاد کشور بشه قیمت خیلی بالا میره و بیشتر مردم از این ارز استفاده خواد کرد هم بخاطر سبک بود و حمل و راحت انتقال داد به هر کشوری که میخوان

25

ارز ششم

fatemefeizi

19/مرداد/1399

سلام و روز بخیر، ارزهایی که به یکباره افزایش قیمت پیدا کردن خیلی زیاد هستن اما کمتر دیدیم ارزی چنین جابجایی در جایگاه داشته باشه و جز شش ارز اول دنیا در رقابت تنگاتنگ ارزها قرار بگیره

16

رمز ارز بنیادی

mpamir

19/مرداد/1399

میشه گفت آلت کویین هایی نظیر چیکن، ترون و کاردانو از شرایط بنیادی عالی و تیم بسیار خوبی برخوردارن و آینده روشنی دارن. این رمز ارزها شاید در حد بیت کویین یا اتریم نباشن اما برای تازه واردها و افراد با سرمایه کمتر بهترین گزینه برای سرمایه گزاری بلند مدتی هستن.

12

تحلیل

mehdidabi

20/مرداد/1399

از ماه آوریل (فروردین) تاکنون، پس از آغاز همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، بازارهای سهام ایالات متحده به‌دلیل اعطای کمک‌های مالی از سوی دولت به شهروندان و شرایط مطلوب بازار، شاهد رشدی چشم‌گیر بوده‌اند. در این میان، سهام شرکت‌های فناوری نیز توانسته‌اند علاوه‌بر پشت سر گذاشتن بقیه سهام‌ها بازار را به‌سمت جلو هل بدهند. باتوجه‌به عوامل مختلف در سطح کلان اقتصادی، ارزش سهام شرکت‌های فناوری به‌نسبت درآمدهای آنها در بالاترین سطوح تاریخی خود قرار دارد. درنتیجه، بازارهای سهام سرتاسر جهان برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ وارد محدوده حباب شده‌اند. شپیتز می‌گوید: بازارهای سهام توانسته‌اند به نقطه عطف دیگری دست پیدا کنند. اکنون برای اولین بار از سال ۲۰۱۸، ارزش تمام بازارهای سهام از کل تولید ناخالص جهان فراتر رفته است که خود نمایانگر ارزش‌گذاری‌های بسط‌یافته است. از منظر وارن بافت، معامله‌گر افسانه‌ای بازار سهام، اگر نسبت ارزش بازار به GDP از ۱۰۰ درصد بیشتر شود، یعنی بازار وارد محدوده حباب شده است.

7

لینک چین

mohd askari

19/مرداد/1399

قیمت چین لینک به سمت ثبت رکوردهای جدید ادامه می‌دهد به طوری که قیمت این توکن مرتبط با دیفای با افزایش ۵۲ درصدی به رکورد ۱۳.۸۷۹۹ دلار رسیده است. در حال انتشار این خبر، قیمت این ارز در محدوده ۱۲.۶۰ دلار خرید و فروش می شود و به رتبه ششمین رمز ارز برتر از لحاظ ارزش بازار دست یافته است

18

چین لینک

abool10ab

20/مرداد/1399

چین لینک در آینده رشد زیادی خواهد داشت به نظر من ارزش سرمایه گذاری دارد چندی پیش پیشبینی ها مبنی بر این بود که قیمت خیلی بالا نمیره ولی این رشد واقعا فوق العادس

8

سبقت چین لینک از آدا کاردانو

amirkhosrofeizi

19/مرداد/1399

در بین ارزهای دیجیتال کمتر ارزی توانسته به یکباره چنین جهش جایگاهی داشته باشد و تنها ارزی که روند صعودی از ظهور داشته چین لینک هست بر خلاف اکثر ارزها

14

صعود بسیار سرعتی یک شبه

arminaka71

19/مرداد/1399

چین لینک اوج گرفت درآینده نزدیک ارزهای زیادی با به عرصه می گذارند کم کم شناخته میشن وقتی ارز ملی ایران ارزدیجیتال ایران رونمایی بشه رشد خوبی داره اوضاع اقتصادی جهانی برای بعضی از ارزها خوب بوده و رشد خوبی کردن

20

چاین لینک و زنگ خطر

parvizta

19/مرداد/1399

بنظرم ارزهای دیجیتالی که یک شبه صعود و نزول های بالایی دارند مانند ./50 - ./70 - ./100 و بالاتر حتی تا ./450 و این صعود و نزول ها ادامه دار باشد باید به این ارزها شک کرد و ممکن است که پانزي باشند .

19

چین لینک

Hosssein63

20/مرداد/1399

باتوجه به سعود۵۲درصدی چین لینک وصعودبه رتبه ۶ارزدیجیتال نشون از باارزش بودن این ارزدیجیتال است وبرای سرمایه گذاری خیلی مناسب است

7

رقابتها

علی اصغر رفیعی

19/مرداد/1399

فعلا تو این بازار که تو دنیا دست وپا گیر همه دنیا شد وبیشتر مردم مجبور به خرید اینترنیتی شدند باعث پیشرفت ارزهای دیجیتال شد وباعث رقابت .البته رقابت تو هر چیزی باعث پیشرفت اون صنعت یا موسسه ویا غیره میشه

10

رشد چین لینک

darya1353

19/مرداد/1399

چین لینک رو به رشد است ومن فکر می کنم، دنیای بلاکچین، دنیای رشد ورقابت است و روزی فرا می رسد که ارزها درسطحی نزدیک باهم رقیب جدی شوند بیت کوین هم مدتی سلطان است وافول خواهد کرد و ارز رمزها همه به اوج خواهند رسید

8

دلیل افزایش 52 درصدی قیمت چین لینک چیست؟

nariman

19/مرداد/1399

روند صعودی ناگهانی چین لینک احتمالا به دلیل فشار خرید از طرف دارندگان قراردادهای فروش استقراضی جهت پوشش موقعیت های خود بوده است. در حالی که قیمت این دارایی به طور مداوم در حال افزایش بود، نرخ تامین اعتبار آن در زیر صفر و در حدود منفی 0.02 درصد باقی ماند. بازار قراردادهای آتی ارز رمزنگاری از مکانیسمی به نام ” تامین اعتبار” برای برقراری تعادل در بازار استفاده می کند. هنگامی که بازار کاملا صعودی است، خریداران موظف به پرداخت مبلغی به فروشندگان هستند و برعکس. برای مثال، اگر تعداد زیادی از معامله گران در بایننس بخواهند چین لینک را بفروشند، نرخ تامین اعتبار منفی می شود. در این شرایط، دارندگان قراردادهای فروش استقراضی یا فروشندگان برای حفظ موقعیت خود باید مبلغی به دارندگان قراردادهای خرید بپردازند. طی چند ساعت گذشته، با افزایش قیمت چین لینک، این نرخ در بایننس فیوچرز منفی باقی مانده بود.این نشان می دهد که با افزایش قیمت، بسیاری از معامله گران احتمالا در صدد فروش استقراضی آن بودند. دارندگان قراردادهای فروش استقراضی برای جلوگیری از ضرر خود برای خرید هجوم آوردند. این به نوبه خود منجر به افزایش تقاضا و تقویت حرکت چین لینک شد.

15

لینک کریپتوی سحرآمیز

naser175

19/مرداد/1399

خوش به حال افرادی که از یکی دو سال قبل مقدار زیادی از این کریپتو کارنسی خرید کردن نمودارش رو بررسی کردم اوایل یعنی سال 2017 رو قیمتای یک دهم دلار بوده که با رشدی لاک پشتی جلو اومده و یکهو امسال کولاک کرده و تا 14 دلارم رکورد داشته یعنی حدود 120 برابر رشد یعنی اگر هزار دلار سال 2017 یا 18 خرید کرده بودیم امروز 120 هزار دلار برداشت داشتیم

18

سلام

09120401492

19/مرداد/1399

با این توصیف باید از دره خارج شدن چین لینگ باشیم . به نظر من بایستی اهسته اهسته کام برداشت چون به مرور زمان هر ارزدیجیتال باید جایگاه خودشو ‌پیدا کنه. تا بتونه رقابت سالم داشته باشه.

21

چین لینک در اوج

fatemeh13771998

19/مرداد/1399

چین لینک با افزایش 52 درصدی نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و تا رتبه 6 رمز ارزها ارتقا پیدا کرده است.

24

افزایش قیمت چین لینک

sepehrizahra

19/مرداد/1399

تقاضای زیاد از طرف فروشندگان قراردادهای فروش استقراضی برای پوشش موقعیت های خود احتمالا دلیل افزایش 52 درصدی قیمت چین لینک است.

148

چین لینک

sajjad520

19/مرداد/1399

چین لینک ورقابت ارزهای دیجیتال افزایش 52درصدی چین لینک نشان میدهددولتهامیل بیشتری بهارزدیجیتال پیداکرده آن امیدوارم این سیاست باعث افزایش ارزش ارزهای دیجیتال حال حاضرباشد

15

اهداف چین لینک به طول دیوار چین

.cArman

19/مرداد/1399

بسیاری از کارشناسان بر این باورند چین لینک می‌تواند همچنان حالت صعودی خود را در دراز مدت داشته باشند. پیش بینی که چندان دور از ذهن نیست. اگر به نمودار 200 روزه این ارز دیجیتال بیندازید، چین‌لینک می‌تواند همچنان افزایش قیمت و رشد را تجربه کند. خط آبی موجود در این نمودار نشان‌دهنده یک حمایت روانی از رشد این ارز دیجیتال می‌باشد.

14

چین لینک

aliansari

19/مرداد/1399

رقابت بین رمزارزها داغ شده و هرکدام از ارزهای دیجیتال میخپاهند خودی نشان بدهند اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاهد رشد چشمگیر ارزهای دیجیتال بین تمام مردم دنیا خواهیم

28

چين لينک

حسينبزرگ

19/مرداد/1399

همانطور که بيشتر ما ميدانيم هنگامي که يک ارز ديجيتال قيمتش سود زيادي پيدا ميکند به شکل عجيبي متزلزل ميشود به اين منظور که احتمال ضرر زيادي دارد

11

چین لینک

Saeidmallaki

19/مرداد/1399

چین لینک خود را وارد ماراتون ارزهای دیجیتال کرده. و از داغیه این بازار استفاده میکنه. امیدواریم بازار ارزهای دیجیتال به نفع مردم تمام بشه

20

رقابت داغ

navid202020

19/مرداد/1399

امروزشاهد رشدقیمت چین لینک بودیم.افزایش پنجاه و دو درصدی این ارزدیجیتال نشانده صعودی بودی تمام ارزهاست. با ارزوی رشد بیشتر رمزارزها

25

افزایش52درصدی

abbaskorbanm

28/مرداد/1400

افزایش 52درصدی چین لینک حکایت از خوب بودن وبا ارزش بودن آن است پس نیم نگاهی به این ارز برای آینده داشته باشید

3

ارز دیجیتال

salart

19/مرداد/1399

در آینده نزدیک شاهد بزرگترین آزر دیجیتال تاریخ خواهیم بود که میتونه یه رقیب سرسخت برای بیت کوین باشه و کسی دیگه رو بیت کوین سرمایه گذاری نمی کنه .و اون ارزی نیست جز ارز دیجیتال ایران به نام ریال ریال ریال ریال

22

افزایش قیمت چین لینک

arash.karimipoor

20/مرداد/1399

طی چند ساعت گذشته، با افزایش قیمت چین لینک، این نرخ در بایننس فیوچرز منفی باقی مانده بود.این نشان می دهد که با افزایش قیمت، بسیاری از معامله گران احتمالا در صدد فروش استقراضی آن بودند. دارندگان قراردادهای فروش استقراضی برای جلوگیری از ضرر خود برای خرید هجوم آوردند. این به نوبه خود منجر به افزایش تقاضا و تقویت حرکت چین لینک شد.

95

اتریوم

Faride42

19/مرداد/1399

امیدوارم در آینده ایران یکی از پولهای که دست مردم هست ارز دیجیتال باشه تا راحت بشه اقتصاد مردم رشد کنه و دولت مردان به زودی این ارز در کشور ما به رسمیت بشناسن

43

افزایش52% چین لینک

زارع

19/مرداد/1399

چین لینک باتلاش وافزایش قیمت خودرادررتبه ششم جدول ارزهای دیجیتال رساند دلیل این رشد فروش استقراضی چین لینک عنوان شده است با توجه به وضع بازار ارزهای دیجیتال همه ارزهای دیجیتالدر یک شیب افزایشی حرکت میکنند وچین لینک هم با رقابت 13000. دلار با ارز قبل از خود که12000 دلار است رقابت تنگاتنگی دارند تابه رتبه های بالاتر جدول دست یابند

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.