coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

67,089 $

3,857,617,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,120 $

179,424,725 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

581 $

33,406,350 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.2%

173.57 $

9,980,275 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,557 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,117 $

179,218,300 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5222 $

30,027 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.1%

6.41 $

368,575 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

خبر خوش ۲۰ مرداد چیست؟ بررسی سناریوهای پیش رو

19/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
خبر خوش ۲۰ مرداد چیست؟ بررسی سناریوهای پیش رو
اخبار داخلی
بازار ایران
اقتصاد
8691
4 دقیقه

رئیس جمهور چند روز پیش اعلام کرد در صورت موافقت رهبر انقلاب، گشایشی در اقتصاد ایران رخ خواهد و داد و تاثیرش در رفاه مردم، ملموس خواهد بود. قرار است خبر خوش آقای رئیس جمهور، چند روز آینده (احتمالا دوشنبه ۲۰ مرداد) رسانه ای شود. محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که به صورت سر زده به صدا و سیما رفته بود نیز از اتفاقات خوش در روزهای آینده خبر داده است.

سردار بهارستانی‌ها گفته بود که امیدواریم که خبر‌های خوبی در حوزه سامان بخشی به اقتصاد، چه در بازار بورس و چه در بازار ارز و پول به عنوان اولویت‌های مجلس یازدهم در هفته پیش رو به مردم بدهیم؛ مطمئنم آینده خوبی پیشرو داریم، اما البته راه سختی خواهیم داشت.

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور نیز ساعتی پیش با ارسال توییتی نوشت: قبل از هر تصمیم اقتصادی شخصی، یک هفته صبر کنید.

این خبر خوش هر چه باشد، تاثیر محسوسی اول روی قیمت دلار دارد که تکنیکالی از سال ۱۳۹۷، فتح ۵۰ هزار تومان را نشانه گرفته و در هفته دوم مرداد، به ۲۴۰۰۰ تومان رسید.

به نظر می رسد سومین هفته مرداد ماه سال ۱۳۹۹ که به سال جهش تولید نام گذاری شده است، هفته مهمی برای ایرانیان باشد. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر سابق ارتباطات دولت تدبیر و امید نیز ساعاتی پیش اعلام کرد که سیگنال هایی مبنی بر کاهش تحریم های بین المللی ایران از سوی کشورهای آسیایی و اروپایی دریافت کرده است. اما جزییات بیشتر را به روزهای آینده موکول کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور که در مراسم خداحافظی تولید پراید از خط تولید سایپا حضور یافته بود اعلان کرد که در روزهای پایانی تحریم های قرار داریم و تاکید کرد که وضع ملت ایران در ماه های آینده، وضعیت اقتصادی به مراتب بهتری از ۵ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

با توجه به اینکه روز شنبه تعطیل است و بررسی مجدد لایحه الحاق ایران به FATF در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار ندارد، الحاق ایران به این معاهده، بعید به نظر می رسد. یکی از دلایل کاهش چشمگیر روابط بانکی بین المللی ایران با مراکز بانکی جهان، به عدم الحاق ایران به اف ای تی اف بر می گردد.

با توجه به تاکید دوباره ترامپ به تداوم تحریم های ایران، بعید به نظر می رسد در ۷۲ ساعت آینده یا در هفته سوم مرداد ماه، شاهد بازگشت آمریکا به برجام و کاهش تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران باشیم. اگر چه برکناری هوک ، دیپلمات ضد ایرانی دولت آمریکا، از نظر برخی رسانه ها، نشانه هایی از تغییر اندک سیاست آمریکا در برابر ایران در روزهای پایانی دور اول ریاست جمهوری ترامپ اعلام شده است اما به نظر نمی رسد از کاخ سفید، سیگنال های خاصی برای خبر خوش این هفته به گوش برسد.

چند سناریو برای خبر خوش این هفته می توان در نظر داشت. اگر چه ما عادت کرده ایم به خبرهای ناگهانی و سورپرایزهایی که زندگی را تا سال ها دست خوش تغییر کرده است و تراژدی بنزین ۳۰۰۰ تومانی در آبان ماه ۱۳۹۸ که رئیس جمهور نیز از آن ابراز بی اطلاعی کرده بود، صرفا مشتی نمونه خروار است.

اینکه خبر خوش روزهای آینده به رونمایی احتمالی قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین به ارزش ۴۰۰ میلیارد دلار ارتباط داشته باشد یا خیر، به نظر می رسد بی ربط نباشد. احتمال الحاق ایران به سیستم پرداخت میان بانکی چین به نام CIPS وجود دارد. چین برای چینی بند زده اقتصاد ایران چه نقشه ای می‌کشد؟

یک سناریو این است که ظاهرا خبر خوش اقتصادی این هفته، راه اندازی سیستم مالی مستقل چین و جایگزینی آن به جای سوئیفت و پیوستن ایران به این سیستم است که باعث آزادی منابع مالی ایران و قابلیت استفاده ایران در معاملات خود با چین خواهد شد. به نظر، این اتفاق باعث ریزش موقت دلار آمریکا خواهد شد. تکنیکالی، دلار تا حوالی ۱۸ هزار تومان امکان ریزش دارد. منتظر اعلام رسمی می‌مانیم ممکن است خبر چیز دیگری باشد.

سناریو دیگری که برای خبر خوش این هفته وجود دارد، انتشار اوراق سلف نفت است که سبب فروش بشکه ای نفت به مردم ایران از طریق بازار سرمایه می شود. اکنون بیش از ۶۰ میلیون ایرانی، کد بورس دارند و می توانند از طریق بازار سرمایه نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند. روزانه شاهد تزریق صدها میلیارد تومان نقدینگی از سوی سهامداران حقیقی به بورس هستیم که خبر خوش اقتصادی این هفته می تواند تاثیر زیادی روی آن داشته باشد.

به نظر میرسد گشایش اقتصادی دولت> فروش اوراق ارزی با پایه نفت و یا همان پیش فروش نفت است. بعبارت دیگر دولت نفت دو سال آتی را به مردم می فروشد و در تاریخ سررسید با نرخ دلار روز و قیمت نفت روز اقدام به بازپرداخت به مردم می‌کند.

از طریق اوراق سلف نفت، افراد قادر به خرید و فروش بشکه ای نفت در بورس هستند. با این تفاوت که پول فروش اولیه، صرف زیر ساخت های نفتی پالایشی شده و یک نوع تامین سرمایه برای زیر ساخت ها محسوب شده و جذب نقدینگی خوبی را در پی داشته و سودآوری مطلوبی برای مردم خواهد داشت. در صورت وقوع این سناریو، بورس بین المللی انرژی ایران، باید منتظر قیمت های بالایی برای هر سهم خود باشد که این روزها حوالی ۵۰ هزار تومان در حرکت است.

سناریوی محتمل دیگر این است که اینستکس دوباره عملیاتی شود و فرانسه، آلمان و انگلستان به عنوان بازیگران اروپایی برجام، روابط بانکی و مالی خود را حتی به صورت محدود و موقت با ایران از سر بگیرند.

بازگشت دلار به اقتصاد ایران، سبب کاهش قیمت دلار و برگشت به زیر ۲۰ هزار تومان خواهد شد و شاهد کاهش محسوس قیمت ها در بازارهای موازی مثل مسکن و طلا و خودرو نیز خواهیم بود. اما این ۳ بازار محافظه کار در اقتصاد ایران، منتظر سیگنال های قوی تر و مطمئن تر برای کاهش قیمت ها خواهند بود و نباید منتظر کاهش چند ده درصدی قیمت ها در بازارهای موازی بورس ظرف مرداد و شهریور باشیم.

مخصوصا که انتخابات ۱۳ آبان ایالات متحده و رقابت بایدن و ترامپ، به اندازه کافی روی بازار ایران و جهان تاثیر گذار خواهد بود و از اوایل مهر ماه، بازارها گارد تدافعی خواهند گرفت تا تکلیف این انتخابات جنجالی مشخص شود.

به هر حال، سناریوی دولت در هفته پیش رو، روی بازار مسکن، ارز، طلا و به خصوص بورس، تاثیرگذار خواهد بود اما این تاثیر، دفعتی نیست و باید منتظر مشاهده تاثیراتش در نیمه دوم سال ۹۹ باشیم. دولت تدبیر و امید در ۱۲ ماه پایانی فعالیت خود، تلاش دارد تا اقداماتی هر چند اندک برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ایرانیان در روزگار کرونا پیدا کند. رونق بورس، دستاورد حداقلی دولت در این ماموریت یک سال پایانی بوده است.

منحنی روند شاخص کل بورس ایران از سال ۲۰۱۱ تا به امروز نشان می دهد که سقف کانال ۲۸ ساله را شکسته و در گام اول تا ۱۰ میلیون واحد صعودی خواهد بود

تکنیکالی، با ترامپ یا بی ترامپ، با خبر خوش این هفته یا بی خبر خوش این هفته، شاخص کل بورس ایران تا فتح سقف کانال دوم که ۸ میلیون واحد است، به صعود خود ادامه خواهد داد. طبق اعلام سازمان بورس، ۱۴۰ عرضه اولیه جدید در راه است.

تصور اینکه دولت پس از پوشش کسری بودجه سال ۹۹ خود که از طریق مالیات از معاملات سهام در سال ۹۹ رخ می دهد و فروش صندوق های ETF (دارا دوم و دارا سوم) به مردم، سبب سقوط بورس می شود، از خطای محاسباتی تحلیلگران بورس ایران ناشی می شود و دلایل و نشانه‌های مستند و مستدل ندارد.

صندوق دارا دوم (پالایشی) تا اوایل شهریور و صندوق دارا سوم (خودرویی) در مهر ماه احتمالا روانه بازار شود. در این هفته، احتمالا مهندس حسین مدرس خیابانی (مدیرعامل سابق شرکت فولاد خوزستان و سیمان مازندران و سیمان غرب)، وزیر معرفی شده وزارت صمت، چهارشنبه ۲۲ مرداد از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خواهد گرفت. حسن روحانی باید در هفته های آینده به مجلس رفته و سومین رئیس جمهور بعد از انقلاب باشد که برای پاسخ به سوالات نمایندگان، به بهارستان احضار می شود.

افزایش سرمایه شرکت های بورسی از طریق صرف سهام که با موافقت مجلس شورای اسلامی نیز همراه شده است، می تواند یکی از فاکتورهای بنیادین برای تداوم بورس در نیمه دوم سال ۹۹ باشد.

رئیس مجلس در اینستاگرامش نوشته بود که تصویب دو فوریت لایحۀ دولت در مورد «افزایش سرمایه از طریق صرف سهام» در چند روز پیش، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد که در راستای محور چهارم بستۀ اقتصاد مردمی است.

فروش بنزین و نفت خام در بورس انرژی ایران، می‌تواند زمینه ساز اتفاقات بسیار مهمی در بازار سرمایه کشور از نیمه دوم سال ۹۹ به بعد باشد. خرید و فروش گواهی صرفه جویی انرژی در بورس (لایحه مجلس مبنی بر واریز ۴۰ لیتر بنزین به حساب مردم در نیمه دوم سال ۹۹)، سیگنال این اتفاق مهم است.

به هر حال خبرهایی در راه است و باید منتظر ماند تا ببینیم چه سناریویی در هفته آینده و نیمه دوم سال ۹۹ رخ می دهد.

منبع:

روزیاتو


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد


تحلیل کاربران

بستر سازی انتخابات و اعتماد سازی جعلی

alireza77o

19/مرداد/1399

مسولین به ظاهر دارن ی کارایی میکنن که در پایان دوره ریاست جمهوری و دولت روحانی رو خوب جلوه بدن و ی بستری برا انتخابات سال 1400 بسازن که اکثریت مردم رو به پای صندوق های رای بکشن سوال من اینه تو این 8 سال دوره جناب روحانی هیچ گشایشی نبود فقط فقر و گرونی بود یهو تو سال اخر ریاستش کشور داره آباد میشه اینا همش بحث بر انگیز هست

10

ترس از شورش وسیاست دروغین دولت

fardinKazemi546

19/مرداد/1399

چون بازم صدای مردم دراومده بود ک خسته شدن ازاین گرونی ها و زمزمه هایی از شورش و شلوغی به گوش میرسید.دولت ترسیده و بخاطراینکه شورش نشه الکی یه قول دروغ به ملت دادن تا یه کم اوضاع رو آروم کنن ... اینا همش سیاست دولت...اینا جوری نریدن به مملکت ک با این وعده ها بشه پاکش کرد.هزازان وعده ی راست هم ک باشه این وضعیت مملکت درست بشو نیست...!

12

تغییرات یکهو

mohsen123456

20/مرداد/1399

هرچند که این چند ساله آخر گوش و چشممون به تغییرات یکهو عادت کرده و احتمال خبر اساسی از کاخ سفید برای ایران نیست اما ترامپ در گفتگوی آخرش بازگو کرد که بعد از انتخاب در مرحله دوم برای نزدیکی بیشتر به مسئولین تهران تمام تلاشش رو خواهد کرد و خوشحال از این مسئله بود که با کره شمالی جنگی در زمان رییس جمهوریش نیوفتاد به امید روزهایی خوش تر از این ایام

3

خبر خوش ۲۰ مرداد

hajali110

19/مرداد/1399

باید دولت تدبیر و نا امید گفت این دو ریس جمهور آخری گرانی و اختلاس را به مردم ایران به ارمغان آوردند آقای بی خیال ترین مشغول در ۴۲ سال اخیر شاید باشید ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

25

حیله سیاستمداران

nimahz_pz

19/مرداد/1399

دولت روحانی خبرهای خوب اقتصادی در دو هفته اخر مرداد داده است که احتمالا با در نظر گرفتن انتخابات در سال اینده دولت سعی دارد نظر مردم را به خود بهتر کند تا مردم بروند و رای دهند.به نظر من این خبری هم که مسئولان دارن میگن در مورد سهام عدالت خواهد بود.

26

سهام مالکیت بشکه

amirkhosrofeizi

20/مرداد/1399

دولت خواب جدیدی به نظر میرسه برامون دیده و اونم عرضه نفت یا بنزین هست که قطعا اگر بهمون نفت بدن در قالب اوراق و سهام فعلا بشکه شو میدن تا نفت !!!

8

چه خبره؟؟

pariya2218

19/مرداد/1399

سلام دوستان حتمالا میخان کارت اعتباری سهام عدالت رو بگن... درهر صورت فک نمیکنم خواب خوبی دیده باشن واسه ملت..

23

بعدهرسربالایی یه سرآزیری خواهدبود

karim.sarani

19/مرداد/1399

بااومدن هاوینگ کارکردماینرابه نصف رسید وارزش بیت کویین پایین اومدولی هرچه به جلوتربریم قیمت بیت کویین پیشرفت کرده وروبه صعودخواهدبودتاماهای آتی شاهدرشدقیمت بیت کویین تامرزبیست هزارخواهیم بود

3

خبر آمد چه خبری

naser175

20/مرداد/1399

خبر آمد خبری در راه است سرخوش آن دل که از آن آگاه است شاید این جمعه بیاید شاید پرده از چهره گشاید شاید

9

همه چیز برای مردم

soheilstar

19/مرداد/1399

دوستان عزیز فقط امیدوارم هر اتفاقی که می افتد برای مردم کشورمان خوش یمن و پر خیر و برکت باشد. این مردم مستحق زندگی خو و وشی هستند و دیگر بیش از توانشان تحمل شرایط سخ اقتصادی را میکنند.

23

خبر خوش

9139863733

19/مرداد/1399

بادرود خبر خوشی که در راه است ایا به نفع ملت تمام میشود یا دولت یا دزدان واختلاسگران میگن یه کوپن نفت رابدیم سکه ودلارای مردم رابگیریم اونم فقط سکه ودلار پول ملی نه وباش یک سال کشور را اداره کنیم و کوپن نفت برا سه سال دیگه بدیم به مردم ایا اونوقط این کوپن تا چه اندازه سود اوری دارد وایا همان پول را که دادی تا سه سال چطور میتونی دریافت کنی بماند که زهی خیال باطل واگر شد ایا این دولتی که سه سال دیگه نیست ایا دولت بعد اگر باشد جواب گو هست ایا این پول به دستت میرسد .....

13

روحانی خائن

Farzadmansoori.405

19/مرداد/1399

دولت روحانی اقتصاد ایران رو به کل نابود کرد و حالا نظام سعی داره کمی بازارها رو بهتر و ذره ای قیمتا رو کم کنه چون اخرهای روحانی هس مردم رو به سمت خودش بکشونه که باز سال اینده برن به ریاست جمهوری رای بدن

34

دروغ بزرگ.

abadada

20/مرداد/1399

با سلام ،از وقتی که جمهوری اسلامی روی کار اومده سابقه نداشته که بعد از هر گرونی چیزی دوباره ارزون بشه،همه این حرفهایی که دولت محترم میگه همش برای آروم کردن مردم هستش ،تا بحال دولت برای معیشت ملت قدمی برنداشته فقط به نفع خودشون کار میکنن.

4

خبر خوب دولت روحانی

kavous_35

19/مرداد/1399

روحانی اقتصاد مملکت را به ویرانی کشاند در کل هر خبری که تا به حال رسانه ای شده و از اتفاقات خوب در اقتصاد و رفاه اجتماعی سخن گفته ، دقیقا برعکس عمل کرده و موجب فقیر تر شدن مردم شده است. خدا کنه این بار واقعا خبر خوبی باشه ودر اقتصاد و زندگی مردم گشایشی بشه.

36

بعد هر سختی، آسانی در راه است

fatemeh13771998

19/مرداد/1399

در این هفته شاید بعد از چهار سال دوباره منتظر خوش اقتصادی باشیم و وضع اقتصاد یه کمی بهتر بشه و پول ملی ارزش خودش را دوباره بدست آورد.

23

خبرخوش روحانی

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

20/مرداد/1399

درژول هشت سال دولت روحتنی بجز گرانی دزدی افتصاد خراب بسته شدن کارخانه ها وشرکت ها فرار سرمایه ها ونارضایتی مردم که روحانی درهرجا مانند مسکن خودرو زمین وام وارز وبورس وارد شد همه چیز را ویران ودچار مشکل چند برابری کرده اخرین روزهای دولت این ادم فقط دستور کشتار تک تک ما را بدهد

5

بایدفکراساسی کرد

رضابهینی

19/مرداد/1399

اینکه مردم رودرانتظاریک خبرنگه بداری یعنی بازی دادن.اگرقراره اتفاق خوبی درعرصه اقتصادومعیشت مردم بیفته که قطعایک تیم کارامداقتصادی تمام جوانب ووضعیتهارومیسنجن ویک تصمیم منطقی وعاقلانه اقتصادی میگیرن.باوعده وهیجان زده کردن کاراساسی انجام نمیشه.

6

دولت تدبیر و امید

Adib1234

19/مرداد/1399

عرض ادب و احترام . دولت تدبیر و امید خیلی ساده در طول 7 سالی که گذشت به ما ثابت کرد که نباید به تدابیری که اندیشیدند امید داشت چرا که همیشه نتیجه ی عکس داشته . اما امیدوارم لااقل این مسئله عکس تدابیر گذشته ی این بزرگواران باشد و به نفع کل ملت و مملکت و ذره ذره ی خاک ایران باشه

10

خبربد

nima.h1

20/مرداد/1399

یه خبر بد نه تنهااين بلکه تمام وعده های انهادروغ بوده و هست هی الکی خيليارودلگرم میکنن و بعدا حالشونوميگيرن تو این مملکت مطمعانم که افراد لایق تری هم هستن

4

خیاله

amirmohammadshahrooie

19/مرداد/1399

این خبر خوش هرچه باشه واسه ماها نیست..واسه شماست واسه پولداراست واسه کسایی هست که پشتشون گرمه ..ما به هیچ جایی نمیرسیم با این خبرا

4

خبرهای خوش

mohaddeseh

20/مرداد/1399

انشاءالله کام مردم ایران با انتشار خبرهای خوش شیرین شود و تسکینی باشد بر اوضاع ناآرام اقتصادی و دغدغه های ناشی از ویروس منحوس کرونا که شرایط زندگی را مختل کرده است

2

بر دزد لعنت

tofan@

19/مرداد/1399

خیلی جالب همه چیزو تکه تکه کردن فروختن بعد دلاراز ۳ تومن رفته رو ۲۵ قرار ۵تومن بیاد پایین ذوق مرگ شدیم ما افرین ب تو خوب ایران ویران کردی گندش چند وقت بعد معلوم میشه ...

13

وعده های دروقین

MADA

19/مرداد/1399

درسته این خبر خیلی خبر خوش وخوشاینده است چون سال هاست که با همین حرفا دل ساده و وفقیر مامردم را بدست میارن وما مردم در این وست بازیچه ای بیش نیستم

12

دولت بی خبر

fatemefeizi

20/مرداد/1399

سلامبر دوستان، دولتی که در راسش کسی باشه که از گرونی بنزین بی خبر باشه یا اعلام بی اطلاعی کنه خبر خوبی رو هیچوقت برای ما نخواهد داشت

6

۴۰ سال وعده و وعید!!!

arash.karimipoor

20/مرداد/1399

مردم ما ۴۰ ساله دارن خبر خوش میشنون و وعده و وعیدهایی که هرگز حتی استارت هم نخوردن چه برسه به اینکه سرانجام پیدا کنن . از آب و برق مجانی بگیر تا الان که معلوم نیست دیگه چه خوابی برای ملت دیدن . البته من شخصا معتقدم هر بلایی سر ما بیاد حق ماست. چون دل شاهنشاهی رو شکستیم که مثل یک پدر ملت خودش رو دوست داشت .

4

گشایش

spirit2025

19/مرداد/1399

یه موردی باید دقت کرد اینه ک بیشتر مشکلات ما سیاسی هست و الا ک گشایش اقتصادی ۱ هفته نمیشه که چندین سال زمان لازمه که بشه اقتصاد بهتر بشه ب نظر گشایش مد نظر جنبه سیاسی داشته باشه

7

خبرخوش

sk97123

19/مرداد/1399

از کجا واز چی ..بازار مردم یابازار دولت ..بازار عرصه هوی مردمی برا اقتصاد ورشکسته خانوارها بستگی ارد که نمیشه امسد وار بود چون سرمایه ضفر قدرت خرید روز مره رو نمیده. بازتر دولت هم با خزانه ی خالی واحتکارات ودزدیهای کلان بعضی سردمداران .سوار بر درامدهای منابع اقتصادی هست .ایشالله که فروختن جزایر ایران هم دروغ باشه. ومیشه به همسایگانی که ازادو رها از بند امریکا هستن بعصی از معاملات مالی به صورت ارزه های دیجی تال انجام بشه که تحریم ها بیانیهای برحسب انجام این معاملات نیست....وشاید بتونن از این طریقسودی داشته باشن..یا اینکه چند صد ملیون دلار ی که برا کمک به مردم ایران .کشور های .فرانسه وروسیه والمان کرده بودن ودران میان گم شد رو روی کار بیارن

19

دولت بی خبر

fatemefeizi

20/مرداد/1399

سلامبر دوستان، دولتی که در راسش کسی باشه که از گرونی بنزین بی خبر باشه یا اعلام بی اطلاعی کنه خبر خوبی رو هیچوقت برای ما نخواهد داشت

5

گول زدن اقتصادی

aliyou1685

22/مرداد/1399

قراره مثلا بیارن دلارو رو 20 تومن در حالی که دلار سه تومن بود نه 20 حالا مردم گول میزنن که ما کنترل کردیم بازار رو دولت حسن رو حانی = دولت تدبیر در ویرانی ایران اگه راستشو گفتم لایک کنین

0

خبر خوش 20 مرداد

parvizta

19/مرداد/1399

هر خبری که تا بحال رسانه ای شده و از اتفاقات خوب در اقتصاد و رفاه اجتماعی سخن گفته ، دقیقا برعکس عمل کرده و موجب فقیر تر شدن مردم شده است .

37

اقتصاد وابسته

Hossein8

20/مرداد/1399

متاسفانه اقتصاد ایران به سیاست خارجیش بستگی داره و بسته به اتفاقاتی که در آمریکا و دیگر مناطق جهان میفته مانند انتخابات امریکا، اقتصاد ایران نیز دچار دگرکونی میشه،که این نشونه ی بی ثباتی و عدم استقلال اقتصاد کشورمونه

2

خبر خوشی برای ایرانی ها نیست.

[email protected]

19/مرداد/1399

ما ایرانی ها بدبخت ترین ادم های جهان هستیم روی بزرگ ترین میدان نفتی جهان نشستیم ولی هیچی به هیچی .. بزرگ ترین دریای رو داریم که پر از صید های خوب و پرباره ولی مردم جنوب با کمترین امکانت و به سختی در گرما زندگی میکنن .. اخه چرا این یک نامردیه واقعاً یک نامردیه بزرگه بعدش دیگه جوری شده که دیگه ماینر و ماینینگ هم جرمه .. واقعا برای این کشور که خودمم توش زندگی میکنم متاسفم هستم .. برای حمایت از من لایک کنید..ممنون محمدرضا علینژاد

11

کاهش دلار،طاا...

bigcoin

19/مرداد/1399

قراره نفت رو به مردم بفروشن، الانم تو مجلس دارن کارشناسی میکنن که اینکارو بکنن یا نه، احتمالا اینکارو میکنن و دلار به شدت میاد پایین و بازار هایی که به دلار مربوط هستن هم بهدنسبت قیمتاشون میاد پایین. اینه خبرشون.پس زودتر برای ضرر نکردنتون اقدام کنید. پیج اینستامه هرکی سوال داشت بپرسه ازم تا جایی که بتونم کمکتون میکنمatregorg

17

خبر خوش کجاست؟؟

ghadir1351

19/مرداد/1399

امیدوارم برای یکبار که شده حرفشون درست از آب دربیاد ولی متاسفانه هروقت وعده ای به مردم دادن برعکسش اتفاق افتاده فقط میتونم بگم خدا به مردم برسه .

3

خبرهای خوب

neda72

20/مرداد/1399

انشالله هر اتفاقی که قراره بیفته ب نفع همه مردم باشه و در های شادی و خوشی ب روی همه باز بشه تا مردم بتونن طعم زندگی بهتر رو بچشن.

1

قول روحانی

علی اصغر رفیعی

19/مرداد/1399

تو که دل بستی به قول روحانی که وضع خوب بشه خدا چی بگم چهل ساله هی قول می دهند که ماه اینده وضع خوب میشه بابا امروز روحانی بگه مرغ کیلویی 12هزار تومن فردا میشه 19هزار تومن کدام از حرفهاش دقیق در امد که تو خوش بینی به دو هفته دیگه ..خوش نباش عزیزم .همین ارز را بگیر وخودت را راحت کن خواب خودت بهتر تعبیر میشه تا حرف روحانی

25

خدا به خیر کنه

majid.majid

19/مرداد/1399

ظاهراً خبر خوش فقط همون ظاهرش خوبه ، ولی پشت پرده یه خبرهایی هست فقط برا خالی کردن دوباره جیب مردم!!!

6

سال های پرگشایش

mpamir

19/مرداد/1399

فروش اوراق نفتی به مردم و نداشتن حق فروش برا چن سال بیشتر به نفع دولته تا مردم کما اینکه ممکنه حتی بعد زمان مقرر مثل همیشه دیرکرد داشته باشن و در کل بازار سرمایه که پایه و اساسش طبق اصول نباشه هر چقدرم ملت پولشونو بزارن برا چرخ اقتصاد، برعکس تورم رو میبره بالا

10

خبر....

mansoor

19/مرداد/1399

چه خبر خوشی فقط چند وقت یک بار یه شوک به مردم میدن که همین باعث یه شوک چند روزه به بازار میشه وباعث میشه بازار چند روزی دچار رکود بشه.بعد دوباره روز از نو روزی از نو همین

4

ساده لوح نباشیم

babooshka

19/مرداد/1399

حماقت محض است اگر تصور کنیم مشکلات اقتصادی مردم کوچکترین ربطی به تحریمها دارد . بزرگترین مشکل ما فساد شدید دولتی و حکومتی تمامی مسئولین است ، بدون هیچ استثنا

19

تجربه

mahonia

19/مرداد/1399

اگر یادمون باشه برجام هم قرار بود خبر خوش باشه و مردم امیدوار بودند ولی بعد از برجام همه چیز از قبل هم اشفته تر شد زمان برجام پراید ۸ تومن بود الان چند هست؟

10

چه خبر؟؟

mehdi_mohammadi

19/مرداد/1399

ایشالا واسه مردم مفید باشه و به نفع مردم باشه نه به نفع دولت و به ضرر مردم تا الان دولت کمی یه قول هاش عمل کرد

7

دولت بی خبر

fatemefeizi

20/مرداد/1399

سلامبر دوستان، دولتی که در راسش کسی باشه که از گرونی بنزین بی خبر باشه یا اعلام بی اطلاعی کنه خبر خوبی رو هیچوقت برای ما نخواهد داشت

6

اخبار خوب

korosh01

19/مرداد/1399

همیشه خبر و اخبار خوب باعث شادی و مسرت مردم خواهد شد. ولی اینکه مردم را منتظر خبر خوب بگذارند خوب نیست و بیشتر باعث رنجش وآزردگی خواهد شد.

14

پیگیری از اول

superman

20/مرداد/1399

خو اگرچه امریکا به برجام برگرده و دلار کاهش بیابه ولی از اول باید جلوی افزایش دلار رامیگرفتند حالاکه کار از کار گذشته و همه چی در اوج گرونی هستش خو اصلا دلار بشه هزار تومن چه فایده ای داره

5

بازی با کلمات

saeidyazan

19/مرداد/1399

بیشتر بازی با کلمات هست تا واقعیت منطقی با اصول اقتصادی. ما تا به حال هیچ خدمت و برنامه ای که در جهت رفاه ملت و عزت مملکت باشه ندیدیم.موقتا و دستوری قیمتها رو پایین میارن ولی مگر دست اینهاست. اقتصاد و روابط بین الملل شدیدا ایراد داره و میلنگه. کمتر از ۳ هفته دوباره اوضاع به روال خراب خودش بر میگرده . توصیه اینه که طلا و دلار نفروشید.نگهدارید

21

تحلیل

Ebloma

20/مرداد/1399

نفت ماله خود مردم و ملت هست ، حالا میخواهن ماله خودمون رو به خودمون بفروشن ! البته این هم دوباره یه ترفندی برای پر کردن خزانه و کسری بودجه است

2

وعده

amir1777

19/مرداد/1399

یاد وعده رئیس جمهور در دوره انتخابات افتادم ک میگفت وضع اقتصاد و معیشت مردم رو ۱۰۰ روزه متحول میکنه

9

لغو دارا دو

saeed_97

21/مرداد/1399

لغو شدن دارا دو شیرینی خبر خوش رو از ببین برد به نظرم به جای همه ی این حرفا و وعده ها دارا دو رو عرضه میکردن ملت خوش حال تر میشدن

1

خبر خوب

fatemeh.dm

20/مرداد/1399

امیدوارم این خبر خوش دوام داشته باشه و فقط حرفی مثل حرف های دگ از طرف دولت روحانی نباشه و پول ملی ارزش خودشو بدست بیاره

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.