coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,969 $

3,897,781,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.4%

3,175 $

196,529,405 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

591.3 $

36,603,946 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.7%

134.65 $

8,334,835 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,962 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.4%

3,173 $

196,416,128 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5145 $

31,848 تومان

XRP

XRP

xrp

5.6%

0.1417 $

8,771 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.2%

5.26 $

325,594 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

علت جهش اخیر قیمت چین لینک چیست؟

23/مرداد/1399
افزودن به نشان شده ها
علت جهش اخیر قیمت چین لینک چیست؟
ChainLink
Defi
تحلیل
اخبار
3738
3 دقیقه

چین لینک طی یک ماه گذشته جهشی حدود ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. قیمت این ارز دیجیتال طی ۳۰ روز گذشته، از حدود ۸ دلار به ۱۶.۴۴ دلار رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، عملکرد چین لینک از ابتدای سال جاری میلادی نیز قابل توجه بوده است و حالا به یکی از پنج ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شده است. به‌عقیده بسیاری، افزایش توجهات پیرامون این ارز دیجیتال و قوت‌گرفتن فعالیت‌ها در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) نقش بسزایی در این جهش قیمتی دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته، چین لینک رشدی ۳۰ درصدی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد این جهش به‌واسطه افزایش تقاضا برای خرید توکن‌های جدید «YAM» رخ داده باشد. پروتکل تازه YAM توانسته است تا توجهات بسیاری به‌سمت خود جلب کند.

سهم ارزهای دیجیتال از مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال

در حال حاضر بیت کوین کش، بیت کوین‌ اس‌وی، لایت کوین، کاردانو و چین لینک بر سر جایگاه پنجم بازار ارزهای دیجیتال رقابت می‌کنند. این در حالی است که چین لینک در ابتدای سال فاصله بسیاری با این رتبه داشت.

با وجود گذشت ۸ ماه از ابتدای سال ۲۰۲۰، شاهد عقد قراردادهای همکاری بسیاری از جانب چین لینک بودیم و این مسئله یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد قیمت این ارز دیجیتال عنوان شده است. صد البته باید به یاد داشت که موانع سر راه چین لینک چندان کم نبوده است. به‌عنوان مثال، چندی پیش شرکت زئوس کپیتال (Zeus Capital) عنوان کرد که چین لینک یک کلاهبرداری است و آن را وایرکارد (Wirecard) حوزه ارزهای دیجیتال نامید. این شرکت همچنین ادعا کرد که یک موقعیت فروش با هدف کاهش ۹۹ درصدی ارزش این ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

صرافی «OKEx» نیز به‌تازگی اعلام کرد که وارد حوزه اوراکل‌ها خواهد شد. سوال اصلی اینجاست که علیرغم انتقادها به سازوکار چین لینک و رقبای تازه این پلتفرم، چرا قیمت آن همچنان با افزایش مواجه می‌شود.

میزان سرمایه موجود در حوزه دیفای

از ابتدای سال جاری میلادی تا به اینجا، حوزه دیفای به‌صورت مداوم در حال رشد بوده و این رشد باعث شده است تا بسیاری آن را با حباب عرضه اولیه سکه (ICO) مقایسه کنند. مجموع اترهایی که در این پلتفرم‌ها قرار دارد در ابتدای ماه اوت (اواسط مرداد) به ۴.۵ میلیارد دلار رسید. این میزان اواسط ماه ژوئن (خرداد) ۱ میلیارد دلار بود.

تقریبا تمام پلتفرم‌هایی که در حوزه دیفای فعالیت می‌کنند به نوعی از منبع ارسال داده (Feed) برای قیمت نیاز دارند. در واقع می‌توان گفت که وجود چنین منبعی برای تأمین امنیت و موفقیت پلتفرم موردنظر لازم است. نبود چنین منبعی سبب شد تا پروژه‌های مختلف و گاها امیدبخشی ایجاد شوند. چین لینک مشهورترین پروژه این حوزه است و بهره خوبی هم از رشد فناوری‌های دیفای برده است.

داده‌های گوگل ترندز از جستجوی عبارت چین لینک

بر اساس داده‌های گوگل ترندز، محبوبیت چین لینک در میان مردم آمریکا به بیشترین میزان خود رسیده است. احساسات حاکم بر بازار نقشی حیاتی در نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. عده‌ای معتقدند که اواخر سال ۲۰۱۷ علاقه مردم به بیت کوین به بیشترین میزان خود رسید و همین مسئله سبب شد تا قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به ۲۰۰۰۰ دلار برسد.

نکته جالب در ارتباط با قیمت چین لینک اینجاست که مایکل اندرسون (Michael Anderson)، از بنیان‌گذاران فریمورک ونچرز (Framework Ventures) و از سرمایه‌گذاران اولیه این ارز دیجیتال، ماه آوریل (فروردین) اعلام کرد که قیمت چین لینک در آینده‌ای نزدیک به ۲۵ دلار خواهد رسید. هر واحد از ارز دیجیتال چین لینک که در آن زمانی در محدوده ۴ دلار معامله می‌شد، حالا تنها ۱۰ دلار با ۲۵ دلار فاصله دارد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

کوین گرام

erfan.dokoohaki

23/مرداد/1399

تشکر میکنم از تیم خوب کوین گرام که اخبار، اطلاعیه و اموزش های مربوطه را به سرعت انتشار میدهند و کاربران این برنامه را با خود در این مسیر همراه میکنند.

11

قیمت ارزچین

kho51sro

25/شهریور/1399

مطمئناً و دور از انتظار نیست که ارزهای چینی به بالاترین نقطه برسند چون تحلیل و بررسی ها نشان داده در آینده ای نزدیک به این موهن دست پیدا کنند البته اتفاق بزرگی در اقتصاد چین خواهد بود و کل بازارهای جهانی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت

2

چین لینک

kavous_35

23/مرداد/1399

افزایش توجهات پیرامون این ارز و همچنین افزایش ارزش ارزهای دیگر باعث شده تا چین لینک خودی در بازارها نشان دهد و بعنوان یکی از پنج ارز برتر دنیا شناخته شود. ارزدیجیتال بزودی جایگاه بسیار ویژه ای درمیان دولت و همچنین ملل مختلف خواهد داشت.

56

چین لینک جانشین حق بیت کوین

morteza.65

23/مرداد/1399

چین لینک با زیرساخت قوی به بازار عرضه شد و با توجه به جمعیت یک میلیاردی مردم چین و حجم مبادلات بالا با سایر کشور ها به زودی شاهد خواهیم بود که نه تنها ارزش چین لینک بالا خواهد رفت بلکه از نظر تعداد و حجم مبادلات به زودی بر سکوی اول ارزهای دیجیتال خواهد ایستاد

21

چین لینک

mahasa

23/مرداد/1399

چین لینک این روزها رشد صد درصدی داشته و این ارز دیجیتالی در بین مردم آمریکا یکی از پر طرفدار ترین نوع ارزهای دیجیتال است

18

آیا چاین لینک طرح پانزي است

parvizta

23/مرداد/1399

به عقیده حقیر ارزهای رمزنگاري شده ای که جهش های بالای ./50 دارند و گاهی تا ./300 - ./450 درصد هم می رسند و تکرار جهش ها و نزول های سنگین و بکرات دارند احتمالا طرح پانزي هستند و شاید مدتی بعد دیگر وجود نداشته باشند ، قبلا تعداد زیادی از این نوع ارزها و حتی بظاهر معتبر ناپدید شدند .

20

لینک

asen

23/مرداد/1399

لینک اگه همینجوری پیش بره پنجاه دلار دیگه رو شاخشه رشد خیلی خوبی دارد منم بیشترین سود را تو همین ارز کردم

34

نوسانات قیمت

sepehrizahra

23/مرداد/1399

احساسات حاکم بر بازار نقشی حیاتی در نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند.

105

چین لینک به سمت بالا

amirkhosrofeizi

23/مرداد/1399

ارز دیجیتال چین لینک در حال پس زدن رقبای خود است و یکی یکی دارد به رتبه های بالا میرسد اول ششم حال پنجم و قطعا بالاتر هم میرود

22

چین لینک

زارع

23/مرداد/1399

یکی ازارزهای دیجیتال که بارشد قیمتی 100%همراه بود وخودرادرجایگاه پنجم ارزهای دیجیتال رسانید وبالترین این رشد عقد قراردادهایی بود که بااین ارز بسته شده بود فعلابرسر جایگاه پنجم چند ارز می جنگند درحال حاضرچین لینک این جایگاه راازان خود کرد

20

دریافت سود مرکب از سرمایه گذاری به دلار و بیت کوین و دوج کوین

mostafavaran

24/مرداد/1399

دوستانی که آموزش ترید ندیدن و نمیخوان خودشون ریسک کنن عضو این کانال تلگرامی بشن https://t.me/investpersian/ چندین سایت سرمایه گذاری با دو سال سابقه کار معرفی کردم که سود منطقی هم میدن حدودا از شش درصد تا سیزده درصد در ماه در ضمن پولتون هم به دلاره و به دلار هم سود دریافت میکنید و تورم رو دور میزنید. از این روش سرمایه گذاری جدیدا خیلی ها استقبال کردن و داره پیشرفت میکنه برای این که از غافله عقب نمونید هر چه زودتر شروع کنید به نفعتونه و از ده هزارتومن میتونید سرمایه گذاری کنید تا هر مبلغی که میخواید. آموزش رایگان است و اسناد و مدارک و سابقه شخص خودم و برداشت هایی که انجام دادم به طور کامل موجود است. جهت توضیح بیشتر و پرسش سوالاتتون به آیدی زیر پیام بدید. https://t.me/Rohollahi_Finance دوستان لطفا لایک کنید

9

عوامل رشد

arash.karimipoor

25/مرداد/1399

برخلاف آنچه که در بورس ایران اتفاق می افتد یعنی سهام شرکتها و کالاها و خدمات بدون این که هیچ ارزشی تولید کنند و تنها بخاطر حمایت دولت و دستهای پشت پرده رشدهای کاذبی را ثبت میکنند ارزهای دیجیتال به پشتوانه نقشه راهی که دنبال میکنند و انجام بروزرسانی های اعلام شده در موعد مقرر وبا توجه به پیشرفت پروژه و میزان کاربرد و پذیرش کاربران ،قیمت کوین مربوط به پروژه نیز رشد کرده و افزایش می یابد.

54

سید حبیب

tanem

24/مرداد/1399

خودتون هم نمی دونید چرا گرون شده این هایی که گفتید شد علت؟ کلا رمز ارز ها بی ثبات اند و با یک اتفاق در دنیای واقعی به راحتی سقوط میکنند نمیگم جمگ جهانی ولی اگه مثلا روزی یه ضربه ای به زیر ساخت های شبکه ای تو چین و یا امریکا ضده بشه اونوقت ریزش ارزهای دیجیتال رو باید دید...

10

ماندگاری

soheilstar

23/مرداد/1399

شاید استفاده از دیفای و غیر متمرکز بودن آن توانسته باشد تاثیر مثبتی بر روی چین لینک بگذارد ، اما ماندگاری یکارز در سطوح بالا بستگیمبه عوامل بسیاری دارد و باید دید در آینده ای نزدیک آیا این ارز در همین سطح باقی خواهد ماند؟

30

خطر

mohsen.samyar

23/مرداد/1399

خدا رحم کنه مارکت داشت راه خودش رو میرفت و تازه چند ماهی هست افتاده توی رشد… میترسم همین بلایی که بیت کش سر مارکت آورد همین ارز هم بیاره…کاملا مسلمه یه مشت نهنگ ریختن و این ارز رو دارن به صورت کاملا کاذب میکشنش بالا(هرزگاهی چنین کارهایی مکینند نظیر کارهایی که سر الکترونیوم یا DGD آوردند یا همین ریپل رو یه ماهه ده برابرش کردند) و بعد با یه سقوط دوباره اعتماد به مارکت رو کلا از بین میبرند و ماهها طول میشکه تا بازار دوباره به روال عادی خودش برگرده!!!کلا یه چیز رو دوستان توجه داشته باشند مارکت یه همش با هم میره بالا یا اصلا نمیره و اگه یه ارز از ناکجا آباد اومد و برخلاف مارکت عمل کرد مطمئن باشید یه جای کار میلنگه…دیدم که میگم!!!

36

چین لینک

mahdimasoodifar

27/مرداد/1399

اگرتحلیلگرقهاری باشیدمیبینیدکه مثلث نمودارکجادرچه تاریخی باعث پیشرفت بوده واین یعنی سیدنعوضی داردوباعث بالارفتن قیمت میشود

6

چین لینک

arminaka71

23/مرداد/1399

رشد صد درصدی چین لینک نشان داد که این پنج ارز قابل تغییر هستن و همیشه بازار انحصاری نیست عقد قراردادهای بزرگ خوب بااین ارز رشد خوبی رقم زد براش و کاربران سرمایه گذاران زیادی جذب شدن رشد بیشتر شد این رشد ادامه دار باشه و قوت قلب برای سرمایه گذاران این ارز باشه

13

تحلیل

Faride42

23/مرداد/1399

اکنون که یک تنظیم کننده ارشد آمریکایی به آنها چراغ سبز داده است ، بانک های آمریکایی ابراز علاقه دارند که خدمات حضانت رمزپایه را به مشتریان خود ارائه دهند...حداقل پنج بانک به همراه سایر سازمانهای مالی به درخواست اظهار نظر پاسخ داده اند و خواهان شفافیت بیشتر در مورد ارائه خدمات دارایی دیجیتال و ارائه قوانین و مقررات هستند. PNC Bank ، هفتمین بانک بزرگ ایالات متحده ، می گوید رویکرد OCC گامی مثبت برای صنعت بانکی است...

16

عرضه و تقاضا

fatemefeizi

23/مرداد/1399

سلام بر دوستان، هر کالایی وقتی تقاضا براش زیاد بشه ناخوداگاه قیمت پیدا میکنه وقتی تراکنشهای چین لینک بالاترو بالاتر میره خب باید اپتظار اول شدنش رو هم داشت

25

تحلیل

skydance

24/مرداد/1399

حالا میتونیم به قاطعیت بگیم که بازار ایران با سود های کذایی که میداد باید فراموش کنیم. الان وقت ارز های دیجیتال هستش

11

چین لینک

fatemeh13771998

23/مرداد/1399

چین لینک در این روزها شاهد افزایش 100درصدی بوده است و این به خاطر نهنگ های سرمایه دار است که با خرید بیش از حد آن

20

چین لینک

mohsen.samyar

23/مرداد/1399

ممنوعیت defi به تنهایی میتونه ارزش چین رو به زیر ۵ دلار ببره مراقب از دست رفتن سرمایه ها باشیم. هر شرکتی برای سودجویی الان اعلام میکنه وارد حوزه دیفای شده و کمتر از یک ساعت قیمتش ۵۰ درصد رشد میکنه و این واقعا مسخره اس. خود اتریوم این افزایش رو نداشته ولی کوین های روی پلتفرمش اینجوری به خاطر defi رشد کردن

31

ارزهای دیجیتال

sode_jafari

25/مرداد/1399

به نظر من که در کل ارزهای دیجیتالی خیلی خوب و مورد اعتماد هستن و می شه ازشون به نحو احسن درآمدزایی کرد..

5

جهش چین لینک

hajali110

23/مرداد/1399

این ارز دیجتال ور ۳۰ روز گذشته بیش رشد قیمت ۱۰۰ درصدی داشته ودر ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد رشد قیمت داشته وخود را به عنوان پنجمین ارز دیجتال جهان نشان داده معلوم است ارز های دیجتال قیمت های صعودی در طول زمان خواهند داشت

18

افزایش قیمت چین لینک

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

24/مرداد/1399

بعداز معلوم شدن واردات دلار از سوریه ولبنان به ایران ودچار شدن این دوکشور با بدبختیهای موجود وهمکاری ایران برای برنده شدن چین دررقابت با امریکا با ثروت ایران باید هم چین سودش راببرد وما زجر وگرفتاریش

14

چین لینک

Hosssein63

24/مرداد/1399

چین لینک باتوجه به اینکه موردتوجه وسرمایه گذاری مردم قرارگرفته باافزایش قیمت مواجه شده است واین جایگاه مهم این ارزدیجیتال ورانشون میده

12

چین لینک

hei2020

24/مرداد/1399

وقتی تقاضا موجود هست و ارز از پشتیبانی خوبی برخودار باشد کاملا منطقی هست که شاهد افزایش قیمت برای ارز مورد نظر باید بود

12

چین لینک

aliansari

23/مرداد/1399

افزایش توجهات پیرامون این ارز و همچنین افزایش ارزش ارزهای دیگر باعث شده تا وین لینک خودی در بازارها نشان دهد و بعنوان یکی از پنج ارز برتر دنیا شناخته شود. ارزدیجیتال بزودی جایگاه بسیار ویژه ای درمیان دولت هت و همچنین ملل مختلف خپواهد داشت

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.