coingram
کوینگرام

تحلیل‌گران نسبت به وضعیت آینده تزوس خوش‌بین هستند!

04/شهریور/1399
افزودن به نشان شده ها
تحلیل‌گران نسبت به وضعیت آینده تزوس خوش‌بین هستند!
Tezos
XTX
تحلیل
اخبار
3443
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تزوس طی دو هفته گذشته سقوطی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است. این سقوط تا حدی بوده است که می‌توان عملکرد تزوس را در میان ضعیف‌ترین‌های بازار قرار داد. بااین‌حال تحلیل‌گران نگاهی مثبت به تزوس دارند و امیدوارند جهش صعودی آن به‌زودی آغاز شود.

تزوس چیست؟

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، تزوس در حالی در دو هفته گذشته سقوط ۱۸ درصدی داشته است که آلت کوین‌هایی نظیر اتر و چین لینک در این مدت جهش‌های قابل‌توجهی را ثبت کردند. صد البته هم اتر و هم چین در حال حاضر با اصلاحی نسبی همراه شده‌اند.

افزایش فشار فروش در بازار سبب شده است تا قیمت تزوس به مرز حمایتی ۳.۵ دلاری برسد که از اهمیت بالایی برخوردار است. طی هفته گذشته نیز چندین بار شاهد کاهش قیمت تزوس و رسیدن آن به این سطح حمایتی بودیم.

کارشناسان معتقدند که به‌زودی شاهد کاهش فشار فروش در بازار تزوس خواهیم بود چرا که بسیاری از شاخص‌ها حاکی از اشباع فروش است و انتظار می‌رود بازار واکنشی قوی به این کاهش قیمت از خود نشان دهد. در این میان، برخی از معامله‌گران نیز هستند که می‌گویند به‌زودی قیمت این ارز دیجیتال به اوج تاریخی خود می‌رسد.

در حال حاضر هر واحد تزوس با افزایشی ۱ درصدی، با قیمت ۳.۵ دلار معامله می‌شود. طی روزهای گذشته تزوس یک بار دیگر نیز به سطح قیمتی ۳.۵ دلاری رسیده بود، اما همانطور که پیش‌تر گفتیم، حمایت ۳.۵ دلاری شکسته نشد. صد البته اگر این ناحیه حمایتی شکسته شود، باید انتظار کاهش بیشتر و قوی‌تر قیمت را داشت.

این ناحیه حمایتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در صورتی که خریداران بتوانند این ناحیه را حفظ کنند، احتمال یک جهش قدرتمند نیز وجود دارد. از سوی دیگر، به‌دلیل اهمیت بالای آن، شکستن آن نیز به احتمال زیاد به کاهش قیمت شدید منجر می‌شود.

یکی از تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال با انتشار دورنمای خود از وضعیت بازار تزوس، عنوان می‌کند که چندین شاخص نشان از وضعیت اشباع فروش تزوس دارند. به‌عقیده وی، به‌زودی شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال و جهش صعودی تزوس خواهیم بود.

او ضمن اشاره به تبدیل‌شدن ناحیه حمایت به مقاومت در نمودار جفت ارز تزوس/بیت کوین نوشت:

جیب‌های خودم را پر از تزوس کردم. اشباع فروش در تایم فریم‌های ۴ ساعته و ۱۲ ساعته، همراه با نقطه عطف حمایت به مقاومت و سیگنال خرید در این تایم فریم‌ها. وقت آن رسیده است که مأموریت زدن رکورد اوج قیمت را انجام دهیم و آن [تزوس] را به ماه برسانیم!

باید منتظر ماند و دید علیرغم وضعیت نه چندان مناسب تزوس، آیا در کوتاه‌مدت شاهد افزایش قیمت این آلت کوین خواهیم بود یا نه.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

راهی سخت برای تزوس و تزوس داران

morteza.65

04/شهریور/1399

با بالا رفتن ارزش بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و بالا رفتن حجم معاملاتی ارزهایی همچون چین لینک تزوس با سقوط قیمت مواجه شد که برای بالا رفتن ارزش و ماندگاری در جدول بهترین ها راه سختی در پیش دارد که درصد پیروزی در این راه نسبت به شکست کمتر است

11

تزوس

Hosssein63

05/شهریور/1399

تزوس یک ارزدیجیتال درحال پیشرفت است ودراینده نزدیک به قیمتهای بالا دست پیدا خواهد یافت وسرمایه گذاری دراین ارزدیجیتال رابه کاربران پیشنهاد میکنم

9

تزوس و راه طولانی

asd100200

05/شهریور/1399

دوستان صرفا دنبال کردن اخبار اینترنت کافی نبوده و باید با اهل فن و کسانی که تجربه دارند،مشورت نمود.کسب تجربه و تحلیل داده ها بسیار مهم است

7

تورس

[email protected]

04/شهریور/1399

سلام دوستان همان طور که میدانید برای پیشرفت باید خبرها را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی دنبال کرد

14

تروس

[email protected]

04/شهریور/1399

سلام دوستان همان طور که میدانید برای پیشرفت باید خبرها را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی دنبال کرد برای پیشرفت

22

تزوس

ggggkf

04/شهریور/1399

تزوس به زودی به حالت صعودی میرود پدر دوهفته اخیر جز ضعیفترین بازار ها بوده است بالا میرود و افزایش میابد.

13

بورس ارز

mazi28

04/شهریور/1399

بورس ارز همگی در منفی هستن ولی شرکت های بزرگ و حقوقی ها همچنان در حال خرید سهام و ارز هستن ... پس امیدوار باشید ...

12

آلتکوين های بی شمار

parvizta

04/شهریور/1399

متاسفانه هر روز به تعداد آلتکوين ها اضافه میگردد و از میان حدود شش هزار ارز رمزنگاري شده چگونه میتوان به سلامت و درستی یک آلتکوين مطمئن بود ، زیرا گذشته ثابت کرده که بر روی بسیاری از ارزهای که. مانور میدهند و آنرا سر زبانها میاندازند کلاهی بیش نیستند .

27

تزوس

soheilstar

04/شهریور/1399

تزوس (Tezos) خود را به عنوان اولین پلتفرم خوداصلاحگر بین ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. پلتفرم قراردادهای هوشمند تزوس مشابه اتریوم است و امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز را می دهد، با این تفاوت که از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می کند. شرکت کنندگان در بلاک چین تزوس یا همان سهام داران، می توانند بر روی تغییراتی که می خواهند رای دهند تا درباره طرح های پیشنهادی یک توافق جمعی در شبکه حاصل شود

25

تروس

[email protected]

04/شهریور/1399

سلام دوستان عزیز همانطور که میدونید این سهام همانند دیگر سهام های نو پا نیاز به گذر زمان دارد پس باید در باره آن زیاد تحقیق کرد

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.