coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

64,267 $

4,003,834,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2%

3,152 $

196,374,584 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

593.3 $

36,959,475 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

148.12 $

9,227,876 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

0.5341 $

33,274 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

3,151 $

196,312,907 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.1629 $

10,149 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5%

5.91 $

368,193 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

راهنمای کسب درآمد از طریق استیکینگ توکن Matic !

06/شهریور/1399
افزودن به نشان شده ها
راهنمای کسب درآمد از طریق استیکینگ توکن Matic !
Matic
آموزش
کسب درآمد
Staking
5310
4 دقیقه

شبکه Matic یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم است که توسط بایننس (Binance) و کوین بیس (Coinbase) هم پشتیبانی شده است. این راه‌حل در صدد ایجاد یک پلتفرم لایه دوم عمومی است و می‌خواهد توسعه‌دهندگان اتریوم را قادر کند که برنامه‌های غیر متمرکز خود را برای استفاده انبوه مقیاس‌پذیر کنند. Matic در مرحله آغازین فعالیت خود زنجیره جانبی مرکب خود را بر روی اتریوم راه‌اندازی کرد. این زنجیره جانبی مرکب متشکل از Plasma و گواه اثبات سهام (PoS) است.

برنامه‌های غیر متمرکز سریعا در حال پیشرفت هستند اما اکوسیستم حال حاضر بلاک چین آماده تقاضا‌های موجود نیست. قبل از اینکه به پذیرش عام برسیم، باید مشکلاتی مانند تایید کند تراکنش‌ها و کارمزد بالا را حل کنیم. مهم‌تر از همه این که ما در اینجا به یک تجربه کاربری خوب نیاز داریم.

Matic قصد دارد تعامل بین کاربران و جهان متمرکز را تسهیل کند. این شبکه می‌خواهد تعامل با جهان غیر متمرکز را به اندازه‌ای تسهیل کند که هر کس بتواند بدون نگرانی در مورد پیچیدگی سیستم اقدام به انجام آن کند. سیستم استیکینگ (staking) این ارز دیجیتال بسیار جذاب است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این مقاله سعی می‌شود که به جنبه‌های مختلف این امر پرداخته شود.

پاداش استیکینگ Matic

پاداش استیکینگ سال اول در کل حدود ۳۱۲ میلیون توکن است که این بجز استیکینگ کلی در شبکه است که این مقدار در هر نقطه بررسی بین استیکر‌ها (staker) توزیع می‌شود. درآمد شما از استیکینگ توکن Matic بستگی به شرایط و استاندارد‌های حال حاضر شبکه دارد که از جمله این موارد می‌توان به کل مقدار استیکینگ و کارمزد تراکنش در شبکه اشاره کرد. Matic حدود ۱۲ درصد از کل عرضه ۱۰ میلیارد توکنی خود را به استیکینگ اختصاص داده است. این ۱.۲ میلیارد توکن، انگیزه استیکینگ برای پنج سال اول خواهند بود. این انگیزه به مرور زمان و هر سی دقیقه کاهش پیدا می‌کند. می‌توانید با استفاده از این لینک از ماشین حساب این ارز دیجیتال استفاده کرده و پاداش استیکینگ خود را در هر لحظه محاسبه کنید.

پیش‌نیاز‌های استیکینگ توکن Matic

هیچ حداقل مقداری برای نماینده شدن در این شبکه وجود ندارد. این در حالی است که در شبکه بعضی دیگر از ارز‌های دیجیتال حداقلی وجود دارد و کمتر از آن را نمی‌توان در فرآیند استیکینگ شرکت داد. هر مقداری حتی یک توکن هم در این سیستم پذیرفته می‌شود. البته این بستگی به اعتبارسنج‌ها دارد که یک محدوده را برای پذیرش نماینده تعیین کنند یا نه. اعتبارسنج‌ها ممکن است در عوض خدمات نود خود، کارمزدی را مطالبه کنند. تحقیق در زمینه اعتبارسنج‌ها بر عهده نماینده‌ها است و نماینده‌ها باید کارمزد اعتبارسنج‌های مختلف را با همدیگر مقایسه کنند و علاوه بر این، وضعیت نود‌های آنها و درست کار کردن آنها را مورد بررسی قرار دهند.

آیا استیکینگ Matic ریسک دارد؟

توکن‌های استیکینگ در یک قرارداد که بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است، محبوس می‌شوند و حفاظت از توکن‌های نماینده‌ها بر عهده اعتبارسنج‌ها نیست. در صورتی که اعتبارسنج مجازات شود، نماینده‌ها هم مجازات می‌شوند و طبیعتا از توکن‌های آنها کم می‌شود. در کل، هر چیزی در فضای ارز دیجیتال دارای ریسک مخصوص خود است و این فضا به دلیل جوان بودن، همواره مملو از ریسک است.

برنامه جدید شبکه Matic برای استیکینگ

در این برنامه جدید، استیکینگ مستقیم Matic تنها توسط بنیاد این ارز انجام خواهد شد که یک سازمان غیر انتفاعی است و در جهت منافع کاربران اقدام به استیکینگ برای آنها می‌کند. Matic کاربران را تشویق کرده و به آنها وعده سود سالیانه ۱۲۰ درصد داده است. این در مقایسه با ارز‌های دیگری مانند تزوس (Tezos) بسیار زیاد است. کاربرانی که در مراحل اولیه اقدام به واگذاری استیکینگ توکن‌های خود به بنیاد این ارز می‌کنند، شانس تبدیل شدن به اعتبارسنج را نیز در آینده خواهند داشت. Matic قصد دارد که در مرحله بعدی، استیکینگ را به اعتبارسنج‌های خارجی واگذار کند. همان طور که گفته شد، در حال حاضر ۱۲ درصد از کل عرضه این توکن برای این کار اختصاص داده شده است اما امید می‌رود که پاداش استیکینگ در یک سال به ۷۰ تا ۸۰ درصد برسد.

نحوه مشارکت در استیکینگ Matic

در ابتدا لازم است که با مفهوم نماینده در این شبکه آشنا شویم. نمایندگان دارندگان توکنی هستند که نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند خودشان یک نود اعتبارسنج راه‌اندازی کنند. آنها می‌توانند استیکینگ توکن‌ها را به یک اعتبارسنج واگذاری کنند و از این طریق بخشی از درآمد حاصله را از آن خود کنند. این نماینده‌ها در واقع با این کار درآمد و ریسک را با اعتبارسنج‌ها تسهیم می‌کنند. نمایندگان نقش اساسی در این سیستم دارند زیرا این آنها هستند که اعتبارسنج‌ها را تعیین می‌کنند.

برای استیکینگ Matic لازم است که ابتدا شبکه آزمایشی Goerli را بر روی متامسک (Metamask) خود انتخاب کنید. بعد از این انتخاب، می‌توانید وارد داشبورد استیکینگ خود شوید.

این داشبورد اعتبارسنج در حال حاضر تنها متامسک را پشتیبانی می‌کند. بنابراین لازم است که افزونه متامسک را به مرورگر خود اضافه کنید. توصیه می‌شود که برای این کار از مرورگر فایرفاکس استفاده نشود زیرا مشکلاتی در کار با آن گزارش شده است. گوگل کروم یا بریو (brave) گزینه‌های مناسبی برای این کار هستند.

شما باید مطمئن شوید که توکن استیکینگ را به متامسک خود اضافه کرده‌اید. زمانی که وارد این بخش شدید با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که دارای لیستی از اعتبارسنج‌ها و آمار و وضعیت موجود است. زمانی که از طریق آدرس خود وارد داشبورد استیکینگ می‌شوید، گزینه Become a Delegator را مشاهده خواهید کرد.

توجه داشته باشید که اگر از بالا به پایین، لیست اعتبارسنج را در داشبورد مورد مشاهده قرار دهید، دکمه delegate را برای هر اعتبارسنج مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید بر روی آن دکمه کلیک کنید و اعتبارسنج خود را انتخاب کنید. مشارکت‌کنندگان لازم است که ۱۰ اعتبارسنج اول را انتخاب کنند و تنها توکن‌های خود را به این اعتبارسنج‌ها واگذار کنند زیرا اینها نود‌های بنیاد Matic هستند که بر روی شبکه آزمایشی در حال اجرا هستند.

زمانی که بر روی دکمه Delegate کلیک می‌کنید به صفحه‌ای می‌روید که از شما اطلاعاتی را می‌خواهد.

شما در اینجا می‌توانید مقدار استیکینگ خود را تعیین کنید. در اینجا مقدار پاداشی که قرار است کسب کنید را نیز مشاهده خواهید کرد. کلیک بر روی دکمه delegate now تراکنش شما را تایید خواهد کرد. توجه داشته باشید که دو تایید برای امضا از طریق کیف پول شما موجود خواهد بود. برای تایید تراکنش شما ۱۲ تایید بلاک لازم است که در داشبورد نیز انعکاس داده می‌شود. وقتی که تراکنش تایید شد، یک پیام موفقیت دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید اعتبارسنج‌های مختلف را با همان آدرس تعیین کنید.

تایید تراکنش‌ها زمان لازم دارد، پس از این صفحه خارج نشوید. می‌توانید به داشبورد خود با کلیک بر روی دکمه My Delegator Details دسترسی داشته باشید. در اینجا می‌توانید جزئیات خود مانند موجودی، پاداش و غیره را ببینید.

در اینجا بخشی بنام Delegations نیز قابل رویت است. در این بخش قادر خواهید بود که لیستی از نماینده‌ها را به همراه اعتبارسنج‌ها مشاهده کنید.

مطالبه پاداش به عنوان نماینده

با کلیک بر روی Rewards به صفحه مورد نظر می‌روید. در اینجا لیستی از اعتبارسنج‌ها را مشاهده می‌کنید که به آنها نمایندگی داده شده است. در اینجا، پاداش شما به ازای هر اعتبارسنج مشاهده می‌شود و می‌توانید این پاداش را برداشت کنید و یا آن را دوباره برای استیکینگ مورد استفاده قرار دهید.

برداشت پاداش

به عنوان نماینده می‌توانید مادامی که پاداش موجود باشد، اقدام به برداشت کنید. با کلیک بر روی withdraw reward می‌توان این کار را انجام داد و از شما خواسته می‌شود که از کیف پول خود اقدام به تایید کنید. با تایید تراکنش، پاداش به کیف پول شما انتقال داده می‌شود و اکانت شما آپدیت خواهد شد.

استیکینگ دوباره پاداش‌ها

استیکینگ دوباره پاداش‌ها در شبکه Matic را می‌توان روشی آسان برای افزایش استیکینگ نیابتی افراد دانست. با کلیک بر روی Restake Reward، از شما خواسته می‌شود که از کیف پول خود اقدام به تایید کنید. در اینجا دو تایید موجود خواهد بود. در تایید اول اقدام به مطالبه پاداش خود می‌کنید و در تایید دوم نیز اقدام به استیکینگ دوباره آن می‌کنید.

بعد از اینکه استیکینگ دوباره کامل شد، داشبورد شما آپدیت می‌شود و مقدار استیکینگ افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که این استیکینگ دوباره را تنها در ارتباط با اعتبارسنج‌های فردی می‌توان انجام داد. نمی‌توان اقدام به استیکینگ تمام پاداش به صورت یکجا کرد.

امیدواریم که استیکینگ شاد و پر سودی داشته باشید. اگر در جریان استیکینگ Matic سوالی برای شما پیش آمد، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید با تیم Matic در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

وبسایت این پروژه

Github

تلگرام (telegram)

ردیت (reddit)

توجه داشته باشید که نباید این نوشتار را به عنوان توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری تلقی کنید. سرمایه‌گذاری در جهان ارز دیجیتال بسیار پرریسک است و باید با تحقیق کامل اقدام به آن کنید. انجام تحقیق و مطالعه در این فضا بسیار ضروری است و در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید و باید مسئولیت تصمیمات خود را بپذیرید. اطلاعات ارائه داده شده در این نوشتار تنها جنبه آموزشی دارند و طبیعتا نباید به عنوان تنها منبع به این نوشتار اتکا کنید. فضای بلاک چین و ارز دیجیتال هر روز در حال پیشرفت است و چه بسا بعد از مدت کمی، این نوشتار به آپدیت و اصلاح نیاز پیدا کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!


تحلیل کاربران

من فکر میکنم این طرح عمده باید مورد حمایت همه کسانی که علاقه مند هستن قرار داده شود

alirezahatami

07/شهریور/1399

با این اوصاف باید فکری بکری کرد من عقیده دارم که هر چه زودتر به کسانی که در دنبال کردن این امر هستن پس الان موقیت آن است و از راه های درامد زایی استقبال بشود مثال یعنی از آنهای که در فعالیت هستن امکانات خواصی قرار داده شود مثله امکان درآمد زایی بدونه سرمایه گذاری تا این امر رونق ارزی و تبلیغ خود را در پی بگیرد واین مهم این است که نیاز به ابزار رایگان مثله دستگاه بیت کوین کش بصورت رایگان می‌باشد البته باید توجه داشت که این امر ان موقع میسر مشود که هم نفع بصورت مشترک اجرا شود به امید آن روز انشالله

15

کسب درآمد

Matin18

06/شهریور/1399

چیزه خیلی خوبیه برای درآمد آنلاین منم توصیه میکنم استفاده کنید منم خودم استفاده کردم به آدم یاد میده راه کسب درآمد رو

17

بلاک چاین را دارند به بیراهه میبرند

parvizta

06/شهریور/1399

واقعا جای تعجب بسیار زیاد دارد که چرا مبالغ هنگفتی بعنوان جایزه و هر اسمی دائم از سوی کوين های مختلف به مردم داده میشود آیا فقط بخاطر جا انداختن یک رمز ارز پوشالی و به جیب زدن میلیون ها دلار پس از فروختن آن نیستند باید عاقلانه فکر کرد ، این مقدار ارزهای رمزنگاري شده واقعا جای تعجب است .

23

اطلاع

[email protected]

07/شهریور/1399

سلام دوستان میدانید انسان برای بالا بردن اطلاعات خود باید از منابع خبری استفاده کنید پس همه باید ازشبکه های اجتماعی به نفع خود سود ببریم

19

مزیت

aliheydaryy

07/شهریور/1399

یکی از خوبیاش اینه که هیچ حداقل امتیازی برای شرکت دراون وجود ندارد برخلاف بعضی از سایت های دیگر که باید حداقل امتیازی وهمچنینی حداقل برداشت

11

بانک اف ترون

shahab12

07/شهریور/1399

میشه لطفا ی اطلاعاتی در مورد بانک آف ترون بزارید بنده پنج روز پیش سرمایه گذاشتم و دوروز پیش پرداختشون متوقف شد

18

لایحه جدید

[email protected]

07/شهریور/1399

سلام دوستان عزیز همانطور که میدونید این پروژه ها هرچند یک بار توسط شبکه‌های اجتماعی طراحی می‌شود پس ما باید بادقت آنها را تجزیه و تحلیل کنیم

15

مدرسه بیت کوین

alirezahatami

07/شهریور/1399

مدرسه بیت کوین عبارتند از همایت از شما و برنامه شما که اینقدر زحمت کش هستین چون ما را آموزش میدهد ولی چه سود که دیر شروع کردیم انشاالله جبران منافات کنیم و به نتایج خوبی برسیم

13

راه کسب درآمد

[email protected]

07/شهریور/1399

سلام دوستان عزیز همانطور که میدونید این راه های بسیار زیادی برای کسب در آمد وجود دارد که لازم است تحقیق های فراوانی در مورد آنها شود واین شامل این پرژه هم میشود

13

کسب درامد ازتوکن استیکینگmatic

زارع

06/شهریور/1399

دردنیای امروزی بیشترتوکن هابرای جذب کاربران بیشتر وشناساندن ارزدیجینال خوددست به کارهایی میزنند چدرازای ان پاداش میدهنددرحالی که سرنوشت ارزهای دیجیتال واستفاده انها درزندگی روزمره هنوزمشخص نیست به نظر من بعضی ازفعالان ارزهای دیجیتال برای کسب درامدپاداش درنظر میگیرند تاحدی بتوانند جبران هزینه های خودرا دررابطه بااین ارزهارا جبران کنند

30

استیکینگ

sepehrizahra

07/شهریور/1399

درآمد حاصل از استیکینگ توکن بستگی به شرایط و استاندارد‌های حال حاضر شبکه دارد که از جمله آن می‌توان به کل مقدار استیکینگ و کارمزد تراکنش در شبکه اشاره کرد.

103

استکینگ

soheilstar

07/شهریور/1399

در آموزشهای قبلی کوینگرام روش استکینگ در کیف پول تراست ولت داده شد که من خودم از همین طریق از استکینگ تراست ولت استفاده میکنم و ترون های موجود در کیف پول تراست ولت خودم رو از راه استکینگ بیشتر میکنم.

19

پاداش کم

shayanodin

07/شهریور/1399

کلا استیکینگ هر ارزی آنچنان سودآوری نداره سود تو ترید کردنه البته اگه یاد بگیری که چکار کنی،حتی از ماینینگ هم سدودش بیشتره استیکینگ واسه اون دسته خوبه که وقت و حوصله و توانایی ترید کردن رو ندارن

21

تحلیل

Faride42

07/شهریور/1399

استیکنیک رو خوب تحقیق کنید و با اطلاعات کامل شروع کنید ریسک خواهدبود و اطلاعات بالا میبره با آگاهی کامل شرکت کنید ممنون از مسئول که این اخبار در اختیار ما گذشت

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.