coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

59,299 $

3,694,327,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

2,976 $

185,418,506 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

565.5 $

35,231,273 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.9%

137.93 $

8,593,039 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.52 $

32,396 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

2,972 $

185,182,389 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.3%

0.1326 $

8,261 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11%

5.36 $

333,928 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

همه چیز درباره توکن DOT و شبکه کارآمد Polkadot !

10/شهریور/1399
افزودن به نشان شده ها
همه چیز درباره توکن DOT و شبکه کارآمد Polkadot !
Dot
Polkadot
اخبار
مغرفی
6505
5 دقیقه

شبکه Polkadot یک پروژه متن باز است که توسط بنیاد اینترنت نسل سوم ایجاد شده است. این شبکه پلتفرمی قوی و مقیاس‌پذیر را فراهم می‌کند که انتقال داده و دارایی را بین بلاک چین‌ های مختلف امکان‌پذیر می‌کند. با متصل شدن به شبکه Polkadot، می‌توان به طیف وسیعی از بلاک چین‌ها متصل شد و با آنها تعامل داشت. Polkadot مقیاس‌پذیری را با انتشار تراکنش‌ها در چند بلاک چین موازی مقدور می‌کند و با استفاده از این شبکه و چارچوب Substrate، در عرض چند دقیقه می‌توان یک بلاک چین سفارشی ایجاد کرد. این پروژه طوری طراحی شده که بدون هارد فورک می‌توان به ارتقا و رفع باگ‌های آن پرداخت. در این شبکه، همه زنجیره‌ها می‌توانند به طور معنی‌داری با همدیگر ارتباط داشته باشند و امنیتی عالی را فراهم آورند. شبکه Polkadot دارای یک سیستم مدیریتی پیچیده است و صدای همه کاربران در آن شنیده می‌شود. توکن DOT نیروی محرکه این شبکه است و برای مقاصد مدیریت، استیکینگ (staking) و ایجاد پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعامل پذیری بلاک چین ؛ راه حل ارتباط بدون مرز برای بلاک چین ها!

چرا شبکه Polkadot می‌تواند مفید باشد؟

ما امروزه در جهانی متمرکز زندگی می‌کنیم و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در قبال فراهم کردن خدمات و برنامه‌های خود، داده‌ها و اطلاعات ما را دریافت می‌کنند. اهمیت این داده‌ها و اطلاعات بیش از اهمیت نفت خام است و به همین دلیل است که امروزه فناوری‌های نوینی مانند بلاک چین بسیار محبوب شده‌اند. بلاک چین می‌خواهد کنترل داده‌ها و حریم خصوصی را به افراد باز گرداند و دیگر لازم نباشد که افراد به اشخاصی ثالث اعتماد کنند.

شبکه Polkadot یک پروتکل بلاک چینی نسل جدید است که شبکه‌ای از بلاک چین‌ها را به همدیگر پیوند می‌دهد و اجازه عملکرد دائمی و پیوسته را به آنها می‌دهد. Polkadot اجازه انتقال هر نوع داده‌ای را در بین انواع مختلف بلاک چین‌ها می‌دهد و به همین خاطر، گستره وسیعی از کاربرد‌های جهان واقع را به نمایش می‌گذارد.

شبکه Polkadot مزایای شبکه‌های بلاک چینی مختلف را در کنار هم قرار می‌دهد و فضا را برای ظهور یک بازار غیر متمرکز فراهم می‌کند. در این بازار می‌توان به شیوه‌ای منصفانه‌تر به خدمات و سرویس‌ها دسترسی پیدا کرد. بلاک چین با وجود قابلیت‌های زیادی که دارد، هنوز به مقبولیت عام نرسیده است. Polkadot دارای مزایای خاصی است و سعی می‌کند که مقبولیت عام بلاک چین را ممکن سازد. از جمله مزایای شبکه Polkadot می‌توان به شاردینگ (sharding) ناهمگن، مقیاس‌پذیری، قابلیت ارتقا، مدیریت شفاف و سازگاری بین زنجیره‌ای اشاره کرد.

زنجیره‌های متعدد در یک شبکه

امروزه بلاک چین‌های زیادی برای انجام مقاصد مختلف وجود دارند و این بلاک چین‌ها تخصصی شده‌اند و هر کدام در زمینه خاصی کاربرد دارند. شبکه Polkadot در اینجا به عنوان بستری عمل می‌کند که بلاک چین‌های تخصصی مختلف را به همدیگر پیوند می‌دهد و از طریق این شبکه می‌توان به همه این بلاک چین‌ها دسترسی داشت.

Polkadot از طریق مدل شاردینگ ناهمگن خود می‌تواند تعداد زیادی زنجیره را در شبکه خود جمع کند و تعامل و ارتباط بین آنها را فراهم کند. این شبکه باعث می‌شود که بلاک چین‌ها بتوانند به پردازش تراکنش و مبادله داده بین یکدیگر بپردازند و Polkadot امنیت لازم برای این کار را نیز به نحو احسن فراهم می‌کند. هر یک از زنجیره‌ها می‌تواند عملکرد خاص و تخصصی خود را در این شبکه داشته باشد و این شبکه به هیچ وجه مانع انجام عملکرد‌های خاص زنجیره‌های مختلف نمی‌شود. وجود زنجیره‌های زیاد در این شبکه که می‌توانند به طور تخصصی کار خود را انجام دهند، می‌تواند به معنی نوآوری و کاربرد‌های جدید باشد.

امروزه یک بلاک چین به تنهایی جوابگو نیست و به همین خاطر است که ایده Polkadot یک ایده هوشمندانه است. بلاک چین‌های قدیمی با مشکلات زیادی در زمینه مقیاس‌پذیری روبرو بودند و تراکنش‌ها را به صورت یک به یک پردازش می‌کردند. شبکه Polkadot با استفاده از فناوری شاردینگ خاص خود، اقدام به حل مشکل مقیاس‌پذیری کرده است و قرار است در آینده این مشکل را با استفاده از طرح زنجیره‌های رله (relay) تو در تو بیشتر هم حل کند. به این ترتیب، تعداد شارد‌هایی که به شبکه اضافه می‌شوند، افزایش می‌یابد.

Polkadot و تضمین آینده

همه ما از نرم افزار‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده کرده‌ایم و می‌دانیم که این نرم افزار‌ها و برنامه‌ها به آپدیت و رفع خطا و باگ نیاز دارند. بلاک چین‌ها نیز به این شیوه رفتار می‌کنند و نیازمند به روز رسانی هستند. به روز رسانی بلاک چین‌ها به سختی انجام می‌شود و برای این کار باید فورک انجام شود.

گاهی برای به روز رسانی یک بلاک چین نیاز به انجام هارد فورک داریم که هارد فورک می‌تواند اعضای یک جامعه را از همدیگر جدا کند. همه ما هارد فورک بیت کوین و جدا شدن بیت کوین کش را به یاد داریم و می‌دانیم که هنوز هم اعضای این دو جامعه به لفاظی و انتقاد از یکدیگر می‌پردازند.

به روز رسانی بلاک چین‌ها نیاز به زمان زیادی دارد و گاهی ماه‌ها برای انجام یک به روز رسانی تلاش می‌شود. این در حالی است که شبکه Polkadot انجام آسان و سریع به روز رسانی‌ها را ممکن ساخته است و برای انجام این آپدیت‌ها اصلا نیازی به فورک نیست. Polkadot با استفاده از سیستم مدیریتی شفاف خود توانسته است به این مهم دست یابد و این تحول عظیم را ایجاد کند.

بنابراین Polkadot به پروژه‌های مختلف کمک می‌کند که چابک و منطبق با فناوری روز باقی بمانند و ریسک هارد فورک‌های بحث برانگیز را نیز به شدت کاهش می‌دهد. این هارد فورک‌ها مانعی جدی برای ورود بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به فضای بلاک چین بودند که شبکه Polkadot اقدام به از میان برداشتن این مانع کرده است.

Polkadot مبتنی بر جامعه است

بلاک چین‌های اولیه دارای ساز و کار مدیریتی رسمی نبودند و افراد نمی‌توانستند به اظهار نظر در مورد تغییرات بپردازند و پیشنهاد‌های خود را اعمال کنند. شبکه Polkadot سیستمی کاملا متفاوت را ایجاد کرده است و توسط همه افرادی مدیریت می‌شود که دارای توکن DOT هستند. DOT ارز بومی این شبکه است و مدیریت از طریق این توکن به شیوه‌ای شفاف انجام می‌شود.

همه افرادی که دارای توکن DOT هستند، می‌توانند به اظهار نظر در مورد تغییرات شبکه بپردازند و پیشنهاد‌های جدیدی را ارائه دهند. دارندگان این توکن می‌توانند در انتخاب اعضای شورا نیز کمک کنند. این شورا در واقع نماینده کاربران غیر فعال در داخل این شبکه هستند.

معماری شبکه Polkadot

Polkadot شبکه‌ای از شارد‌های بلاک چینی ناهمگن با نام Parachains را به هم پیوند می‌دهد. این زنجیره‌ها به زنجیره رله Polkadot مرتبط هستند و توسط این زنجیره رله تامین امنیت می‌شوند. این زنجیره‌ها همچنین از طریق پل‌هایی با شبکه‌های خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

زنجیره رله را می‌توان قلب شبکه Polkadot نامید و این زنجیره مسئول تامین امنیت شبکه، اجماع و تعامل بین زنجیره‌ای است. Parachains عملکرد بلاک چین‌ها را برای مقاصد خاص بهینه می‌کند و Parachains در ارتباط با زنجیره رله می‌تواند نوعی اتصال همیشگی را ایجاد کند.

پل‌ها در این میان به بلاک چین‌های خاصی گفته می‌شوند که به شارد‌های Polkadot اجازه می‌دهند که به اتصال و ارتباط با شبکه‌های خارجی مانند بیت کوین و اتریوم بپردازند. پس می‌بینیم که معماری شبکه Polkadot به گونه‌ای است که ارتباط بلاک چین‌های مختلف را به نحو احسن برقرار می‌کند.

توکن DOT و اهمیت آن در این شبکه

توکن DOT در این شبکه برای سه مقصد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این توکن برای مدیریت، استیکینگ و ایجاد پیوند استفاده می‌شود. افرادی که دارای توکن DOT هستند، بر شبکه کنترل کامل دارند و این بر خلاف شبکه‌های بلاک چینی دیگر است که در آنجا چنین کنترلی در اختیار ماینر‌ها (miner) است. افراد دارای توکن می‌توانند در رویداد‌های مهمی مانند ارتقای پروتکل و یا اصلاح آن مشارکت کنند و در واقع می‌توان گفت که شبکه Polkadot دموکراسی را به معنای واقعی کلمه تحقق بخشیده است.

در این شبکه نیز انگیزه برای رفتار صادقانه از طریق استیکینگ فراهم شده است و افرادی که دارای رفتار درست و صادقانه هستند، پاداش دریافت می‌کنند و افرادی هم که بر خلاف منافع شبکه رفتار می‌کنند، مجازات خواهند شد. در این شبکه، Parachain جدید با پیوند توکن‌ها اضافه می‌شود. Parachain غیر مفید در این شبکه با برداشتن توکن‌های پیوند خورده حذف می‌شود و این در واقع، به نوعی همان گواه اثبات سهام (PoS) است.

Kusama و Substrate و ارتباط آنها با Polkadot

Kusama نسخه اولیه و بدون بازبینی و پالایش Polkadot بود که بیرون داده شد و برای آزمایش فناوری Polkadot و انگیزه‌های اقتصادی آن در جهان واقع مورد استفاده قرار گرفت. Kusama مکانی عالی برای توسعه‌دهندگان Parachain است و این افراد می‌توانند در این مکان به آزمایش ایده‌های خود بپردازند و اگر این ایده‌ها جواب دادند، آنها را در شبکه Polkadot پیاده‌سازی کنند.

Kusama توسط جامعه‌ای از هواداران خود مدیریت می‌شود و افراد این جامعه دارای توکن KSM هستند. این جامعه به صورت یک شبکه مستقل به کار خود ادامه می‌دهد و در اینجا خطری متوجه Polkadot نمی‌شود.

Substrate چارچوبی است که اجازه ایجاد بلاک چین سفارشی و تخصصی را می‌دهد. این چارچوب دارای انعطاف و قالب‌هایی آماده است که برای مقاصد مختلف طراحی شده‌اند. با استفاده از این چارچوب می‌توان با صرف وقت و انرژی کمتر به توسعه بلاک چین اختصاصی خود اقدام کرد و این چارچوب به توسعه‌دهنده‌ها کمک شایان توجه‌ای می‌کند.

با استفاده از چارچوب بدون فورک Substrate و ابزار‌های مدیریتی آن، می‌توان به نوآوری و پاسخگویی به نیاز‌های همواره در حال تغییر بازار پرداخت. این به معنی تکامل و رشد بلاک چین مورد نظر شماست و بلاک چینی که با استفاده از این چارچوب ایجاد شده باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. Cumulus، ابزار Substrate برای اتصال بلاک چین مورد نظر شما با شبکه‌ای از بلاک چین‌ها است که ارتباط و تعامل بین زنجیره‌ای را در کنار امنیت فراهم می‌کند.

بنیاد اینترنت نسل سوم (Web3 Foundation)

این بنیاد برای پرورش و حمایت از فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز فضای وب ایجاد شده است. این بنیاد مخصوصا از پروتکل‌های نرم افزاری که با استفاده از روش‌های رمزنگاری به تامین عدم تمرکز می‌پردازند، بسیار حمایت می‌کند و سعی در تمرکززدایی دارد. این بنیاد می‌خواهد از این طریق به اکوسیستم اینترنت نسل سوم کمک کند و ثبات آن را فراهم کند. شبکه Polkadot پروتکل پیشگام و طلایه‌دار بنیاد اینترنت نسل سوم است.

این بنیاد به پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در راستای رسالتش باشند، کمک مادی و معنوی می‌کند. فناوری‌های بلاک چینی خلاقانه، شبکه‌های همتا به همتا، مکانیسم‌های اقتصادی-کریپتویی و غیره از جمله پروژه‌ها و برنامه‌های محبوب این سازمان هستند و چنین پروژه‌هایی واجد شرایط دریافت کمک از این سازمان هستند.

نقشه راه پروژه Polkadot

نقشه راه این پروژه تا به حال به صورت زیر بوده است:

می ۲۰۱۸: مرحله اول از اثبات مفهوم

جولای ۲۰۱۸: مرحله دوم از اثبات مفهوم

اکتبر ۲۰۱۸: شبکه آزمایشی BBQ-Birch

ژانویه ۲۰۱۹: اثبات مفهوم مرحله سوم

می ۲۰۱۹: اثبات مفهوم مرحله چهارم

آگوست ۲۰۱۹: کاندید شدن زنجیره Kuasma، مرحله اول

سپتامبر ۲۰۱۹: کاندید شدن زنجیره Kuasma، مرحله دوم

نوامبر ۲۰۱۹: کاندید شدن زنجیره Kuasma، مرحله سوم

می ۲۰۲۰: مرحله اول از بیرون دادن شبکه اصلی

ژوئن ۲۰۲۰: مرحله دوم از بیرون دادن شبکه اصلی

جولای ۲۰۲۰: مرحله سوم از بیرون دادن شبکه اصلی

جولای ۲۰۲۰: مرحله چهارم از بیرون دادن شبکه اصلی

آگوست ۲۰۲۰: مرحله پنجم از بیرون دادن شبکه اصلی

آگوست ۲۰۲۰: تغییر نام DOT

تیم پروژه Polkadot

تیم Polkadot متشکل از تعدادی از برجسته‌ترین متخصصین بلاک چین است که در اینجا به توضیحاتی در مورد سه نفر از برجسته‌ترین اعضای این تیم می‌پردازیم.

رابرت هابرمایه (Robert Habermeier) بنیان‌گذار شبکه Polkadot است. او دارای سابقه تحقیق و توسعه در زمینه بلاک چین و رمزنگاری است و برای مدت زمانی طولانی، یکی از اعضای جامعه Rust بوده است.

دکتر گاوین وود (Gavin Wood) نیز از بنیان‌گذاران این پروژه است. او فعالیت بلاک چینی خود را به عنوان هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری اتریوم آغاز کرد. او از مخترعین تعدادی از مولفه‌های اساسی صنعت بلاک چین است که از جمله آنها می‌توان به سالیدیتی (Solidity) اشاره کرد. او در حال حاضر مسئول هدایت نوآوری‌ها در Substrate و Polkadot است.

پیتر چزان (Peter Czaban) نیز یکی دیگر از بنیان‌گذاران این پروژه است. پیتر مدیر فناوری بنیاد اینترنت نسل سوم است. او در آنجا در زمینه حمایت از نسل بعدی فناوری‌های توزیع شده کار می‌کند. او دارای کارشناسی ارشد مهندسی از دانشگاه آکسفورد (Oxford) است و در صنایع مالی و تحلیل داده کار کرده و دارای تجربه فراوانی است.

وضعیت حال حاضر توکن DOT

قیمت این توکن بنا به گزارش سایت CoinMarketCap و در لحظه این نوشتار حدود ۵.۹۲ دلار آمریکا است. حجم بازار این توکن ۵.۳۶۶.۰۴۸.۶۸۴ دلار است. حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۴.۰۱۷.۱۲۹ دلار آمریکا بوده است. تعداد توکن‌های در حال گردش این پروژه ۹۰۵.۳۸۵.۷۰۶ است و عرضه کل این توکن هم قرار است یک میلیارد باشد. بالا‌ترین قیمت این توکن تا به حال ۶.۷۹ دلار و کمترین قیمت آن ۲.۷۰ دلار بوده است. برخی معتقدند که این توکن در آینده جزو ارز‌های برتر بازار خواهد بود و در زمان نگارش این مقاله هم، توکن DOT جایگاه ششم در جدول ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

نتیجه‌گیری

ارتباط و تعامل بین بلاک چین‌های تخصصی ایده جالبی است و کاربرد‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد. شبکه Polkadot انقلابی در حیطه اینترنت نسل سوم است و با وجود ویژگی‌های منحصر به فردی مانند عدم نیاز به هارد فورک، می‌تواند در آینده بسیار پیشرفت کند. مقیاس‌پذیری و امنیت این شبکه نیز منحصر به فرد است و این ویژگی‌ها همگی به معنی پتانسیلی عظیم و آینده‌ای درخشان برای این پروژه هستند.

البته فراموش نکنید که پروژه‌های فضای بلاک چین و ارز دیجیتال بسیار پرریسک هستند و در بسیاری از اوقات، پیش‌بینی‌ها درست از آب در نمی‌آیند. هدف از این نوشتار تنها آموزش و اطلاع‌رسانی است و به هیچ وجه نباید این نوشتار را به عنوان توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری تلقی کرد. فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال

mhm4d2020

10/شهریور/1399

با عرض سلام و ادب ارز دیجیتال پولکادوت در چند روز اخیر با افزایش خوبی روبه بود باعث شده که این ارز به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر سعود کند.

45

ارز بالا

[email protected]

12/شهریور/1399

امیدواریم همینطور افزایش داشته باشه و مشکلاتی که داره حل بشه حتما در مورد راه حل در سامانه ثبت شود............

17

توکن

mohd askari

11/شهریور/1399

As a token of our gratitude for all that you have done, we would like you to accept this small gift.

24

شبکه پول کادوت

زارع

11/شهریور/1399

شبکه پول کادوت همراه بااینترنت نسل سوم وبا مقیاس پذیر ی بالا وامنیت زیاد ومتن باز دراختیار کاربران قرار گرفته وپول کادوت دررابطه با چندین بلاک وریسک پذیری بالا می تواند برای نسل جوان کارایی داشته باشد وهنین امنیت بالا ومقیاس پذیری ان سبب جذب کاربران جوان شده است واین امر اهمیت زیادی دارد

33

توکن سفارشی عالی

arminaka71

10/شهریور/1399

این توکن سطح گسترده. و سعی داردکه میتواند اطلاعات مالی و امنیتی افراد طبقه بندی ونگهداری و تبادل کند که بلاکچین پیوسته هست ازاین که افراد به شخص ثالثی اعتماد کنن اطلاعات خودرا دست بسپارند این توکن همان شخص ثالث هست در دنیا امروزهمه به سوی پیشرفت وسع وتکنولوژی قدم برمیدارم این توکن بسیار کارآمد برای کاربران وسرکت ها هست

39

بلاک چاین در راه پیشرفت DOT

parvizta

11/شهریور/1399

فناوری‌های جدید و بخصوص تکنولوژی منحصر بفرد DOT راه را برای پیشرفت و انقلابی در صنعت ارزهای رمزنگاري شده و بلاک چاین آغاز خواهدکرد و بزودی شاهد نوع دیگری از تکنولوژی ارزهای رمزنگاري شده خواهیم بود .

17

همکاری با انجمن

[email protected]

10/شهریور/1399

پولکادوت ارزدیجیتالی که در 10ارز برتر بر پایه بلاکچینش است نرخ این ارز به حدود 10دلار میرسه انجمن پولکادوت به کسانیکه در راستای فعالیتهای این انجمن کمک کند در مقابل کمکهای مالی . مالی و معنوی میکند

39

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال,پر ریسک

masoud.tm

10/شهریور/1399

پر ریسک و همچنان پر هیجان،از نظر من سرمایه گذاری خوبی هستن،و در آینده خیلی زود جهانی میشود و در کنار ارز دیجیتال خیلی چیزها شکوفا میشوند و آینده مال ماست

41

مقیاس پذیری

مهدا

09/آبان/1399

امروزه ارزهایی که تولید می شوند سعی می کنند نواقصات بیت کوین در ان بر طرف شود و به نوعی رقیب بیت کوین شوند و مقیاس پذیری بیشتر از ان جمله است

11

رمزارز

[email protected]

24/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که دررمزارز ریپل سرمایه گذاری کرده اند این رمزارز در اینده به بیشترین قیمت خود خواهدرسید

4

dot

Hosssein63

10/شهریور/1399

ارتباط وتعامل بین بلاکچین های تخصصی ایده جالبی است،کاربردهای خیلی زیادی داردوشبکه polkadotانقلابی درحیطه اینترنت نسل ۳خواهدبودوامنیت این شبکه منحصربه فرد است وهمه این ویژگیها همگی به معنی پتانسیل عظیم

34

شبکه های بلاکچین

[email protected]

10/شهریور/1399

سلام دوستان عزیز همانطور که میدونید هرچه بیشتر در مورد ای برنامه ها و ارزهای الکترونیکی بدانیم پیشرفت بیشتری میتونیم بکنیم به نظر من هنوز جا دارد بیشتر امکانات در این مورد اضافه شود

42

۳جزء تشکيل دهنده پولکادات...

saidrad56

11/شهریور/1399

۱_ریلِی چین، که شبکه اصلی پولکادات هست وهمه بلاک چین های جداگانه به آن متصل می‌شوند۲_پاراچین؛ بلاک چین‌های تک زنجیره‌ای روبصورت موازی وطریق شبکه اجرا می‌کند۳_بریج چین؛برای اتصال زنجیرهایی که از پروتکل نظردهی پولکادات استفاده نمی‌کننداست

28

dot

asen

11/شهریور/1399

من فک می کنم اگر همچین شبکه های پیشرفته ای ایجا د شوند بزودی شاهد کاهش قیمت در ارز های برتر خواهیم بود

37

چطور میشه از این ارز تهیه کرد

ali.a.m.z

11/شهریور/1399

دوستان ممنون میشم اگه روش تهیه این ارز دیجیتال رو برام ارسال کنید ، متشکرم ، یا اگه نو نظرات همینجا روش تهیه رو ارسال کنید باتشکر

29

توکن های ارزی

[email protected]

11/شهریور/1399

همانطور که از نام آنها مشخص است، از این توکن‌ها به عنوان یک روش برای پرداخت و ذخیره ارزش استفاده می‌شود، بنابراین کاربرد این توکن‌ها مانند سایر ارزهای دیجیتال (مثل بیت‌کوین) است.

16

آینده ای روشن برای پول کادوت

morteza.65

11/شهریور/1399

سیستم پول کادوت به عنوان اولین سیستم همگام سازی بلاکچین ها کاری شبیه سیستم شاپرک بانکی خودمان را انجام می دهد که تمامی بانک ها را به هم متصل کرد و کسانی که در بانک اx حساب دارند می توانند در بانک y خدمات دریافت کنند و کامزد این تراکنش ها پول کادوت را به افقی روشن وا می دارد

32

بت کوین

[email protected]

16/آبان/1399

سلام دوستان گلم وقت بخیر امید وارم یک روزی عالی داشته باشین درآینده نچندان دور بت کوین قله ۲۰ هزار دلارو فتح میکنه

7

ارز

hei2020

11/شهریور/1399

پروژه های بلاک چین و ارزهای دیجیتالی ریسک بالایی دارند و بعضی وقتها حتی تمام پیش بینی ها و اینده نگری شاید اشتباه در بیایید پس هرگز نباید بدون هیچ اطلاعی سرمایه گذاری کرد

32

توکن پول کادوت

kavous_35

11/شهریور/1399

این توکن میتواند اطلاعات مالی و امنیتی افراد طبقه بندی ونگهداری و تبادل کند که بلاکچین پیوسته هست ازاین که افراد به شخص ثالثی اعتماد کنن اطلاعات خودرا دست بسپارند این توکن همان شخص ثالث هست در دنیا امروزهمه به سوی پیشرفت وتکنولوژی قدم برمیدارند این توکن بسیار کارآمد هم برای کاربران وهم شرکت ها هست.

111

DOT

alireza1214

10/شهریور/1399

با عرض سلام ارز دیجیتال(polkadot) توانسته طی ماه های اخیر رشد خوبی داشته باشه و هم اکنون در رتبه ششم برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد و جالب این است که این ارز از بیت کوین کش پیشی گرفته است.

52

پولکادات

محمدرضااکبریان

11/دی/1400

ارز خوب و جزو ۱۵ ارز برتر هست و جای رشد خوبی داره و میتونه تا سال آینده دوبرابر بشه و رشدی چشمگیری رو از آن خودش کنه

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.