coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

64,193 $

3,999,223,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

3,147 $

196,059,346 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

62,269 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

592.4 $

36,905,274 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

146.97 $

9,156,231 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

3,145 $

195,912,318 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5314 $

33,106 تومان

XRP

XRP

xrp

4.3%

0.163 $

10,155 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.2%

5.92 $

368,816 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۷۳ درصد از آرژانتینی‌ها معتقدند ارزهای دیجیتال بهترین گزینه برای ذخیره ارزش هستند

18/شهریور/1399
افزودن به نشان شده ها
۷۳ درصد از آرژانتینی‌ها معتقدند ارزهای دیجیتال بهترین گزینه برای ذخیره ارزش هستند
Argentina
ارز دیجیتال
اخبار
تحلیل
3007
3 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که در بحبوحه مشکلات شدید اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی، آرژانتینی‌ها ارزهای دیجیتال را به‌عنوان مؤثرترین راه برای محافظت از سرمایه‌های خود و ذخیره ارزش در نظر می‌گیرند.

به گزارش کریپتویوتیتو، با تداوم ضعیف شدن اقتصاد ملی و کاهش ارزش پزوی آرژانتین، بیش از ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان یک نظرسنجی که اخیراً انجام شده است، اعلام کرده‌اند که ارزهای دیجیتال بهترین گزینه برای پس‌انداز هستند. به‌علاوه، بسیاری از آنها اظهار داشته‌اند که تاکنون حداقل در یک دارایی دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این کشور واقع در آمریکایی جنوبی حتی قبل از اعمال محدودیت‌های شدید دولتی در جهت مبارزه با تهدید گسترش کووید ۱۹، وضعیت اقتصادی مناسبی نداشت. آرژانتین از اولین کشورهای منطقه بود که قرنطینه سراسری را اجرا کرد که در ابتدا به کاهش تعداد مبتلایان منجر شد.

با گذشت زمان اما، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش یافت و اقتصاد کشور نیز وضعیت بدتری پیدا کرد. آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) تولید ناخالص داخلی کشور نیز کاهش ۲۶.۴ درصدی را نسبت به ماه مشابه سال قبل داشت. حتی در ماه مه (اردیبهشت) که محدودیت‌ها کاهش پیدا کرد، این شاخص نسبت به ماه مشابه سال قبل ۲۰.۶ درصد کاهش یافته بود.

گزارشی که از سوی بنیاد بانک شهرداری (Municipal Bank Foundation) تهیه شده است، میزان واقعی آسیبی که شهروندان این کشور در اوضاع بد اقتصادی متحمل می‌شوند را به خوبی نشان می‌دهد. گزارش مذکور تخمین می‌زند که به ازای کاهش هر واحد از تولید ناخالص داخلی، یک‌ونیم واحد از دستمزد رسمی کاهش پیدا می‌کند.

با این وجود، در اوایل این هفته، اقتصاد این کشور نفس تازه‌ای کشید و تقریباً دولت همه بدهی ۶۵ میلیاردی خود را به طلبکاران خصوصی پرداخت کرد. مارتین گازمن (Martin Guzman)، وزیر اقتصاد آرژانتین، اعلام کرد که ۹۹ درصد از طلبکاران با پیشنهاد تمدید سررسید بدهی و کاهش نرخ بهره پرداختی از ۷ درصد به حدود ۳ درصد موافقت کرده‌اند.

در همین رابطه آلبرتو فرناندز (Alberto Fernandez)، رئیس‌جمهور آرژانتین گفت:

امیدوارم کشورمان هرگز مجدداً وارد این وضعیت بغرنج بدهکاری نشود.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بدهی آرژانتین در سال ۲۰۳۰، چیزی در حدود ۳۸ میلیارد دلار کمتر از سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

علیرغم این اخبار مثبت، نظرسنجی صرافی محبوب و همتا به همتای پکس‌فول (Paxful) نشان می‌دهد که آرژانتینی‌ها در حال حاضر برای محافظت از سرمایه‌های خود در برابر کاهش ارزش پول ملی، در جستجوی راه‌حلی خارج از فضای اقتصادی سنتی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که از بین ۱,۱۱۳ نفر شرکت‌کننده، ۷۳.۴ درصد از آنها (یا ۸۱۷ نفر) اعلام کرده‌اند که ارزهای دیجیتال «مؤثرترین» روش برای پس‌انداز و محافظت از سرمایه‌هایشان است. همچنین پاسخ‌ها نشان می‌دهد که آرژانتینی‌ها تمایلی به نگه‌داری ارز محلی خود ندارند، چراکه پزوی آرژانتین در طول ۵ سال گذشته تقریباً ۹۰ درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده است.

نمودار پنج‌ساله نرخ پزوی آرژانتین در برابر دلار آمریکا

همچنین، ۷۰ درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی اظهار داشته‌اند که حداقل یک‌بار در برخی از دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دلیل اصلی این اقدام را قابلیت ارزهای دیجیتال برای فراهم کردن یک پناهگاه اقتصادی در برابرکاهش ارزش ارز محلی ناشی از تورم عنوان کرده‌اند.

وقتی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی در خصوص میزان درک و آگاهی‌شان راجع به بیت کوین سؤال شد، آن‌ها اعلام کردند که پس از ارزیابی پتانسیل‌های جهانی بیت کوین اقدام به خرید کرده‌اند و همچنین ماهیت غیرمتمرکز این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک ویژگی قابل‌توجه برشمردند. همچنین ۴۹ درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که دارایی‌های دیجیتال می‌توانند امنیت بیشتری را نسبت به سیستم‌های نامنظم بانک‌داری ارائه دهند.

در همین رابطه مجدلیا ریواس (Magdiela Rivas)، مدیر صرافی پکس فول در آمریکای جنوبی، بر این نکته تأکید کرد که تقاضای در حال رشدی نسبت به ارزهای دیجیتال در آرژانتین وجود دارد. این صرافی از ابتدای سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش ۳۷.۵ درصدی حجم معاملات خود بوده و پس از قرنطینه نیز حجم معاملات افزایش یافته است.

لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) یکی دیگر از بازارهای همتا به همتای دارایی‌های دیجیتال شاهد افزایش حجم معاملات بیت کوین از سوی آرژانتینی‌ها بوده است. بر اساس داده‌های کوین دنس (Coindance)، حجم معاملات همتا به همتای بیت کوین توسط آرژانتینی‌ها پس از هفته‌ها افزایش مداوم، در ابتدای ماه اوت (مرداد) به بالاترین سطح خود رسیده است.

حجم معاملات همتا به همتای بیت کوین در آرژانتین

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

اقتصاد مریض

soheilstar

19/شهریور/1399

برای کشورهای آمریکای جنوبی مانند آرژانتین و ونزوئلا که در سراشیبی سقوط اقتصادی هستند و ارزش پول ملی آنها روز به روز کمتر میشود ، ذخیره کردن ارزهای دیجیتال که رو به رشد هستند بهترین راه برای ردشدن از معضلات اقتصادی و جمع کردن ثروت است.البته در مورد کشور خودمان هم شاید کم و بیش این مورد صدق کند.

20

ارزهای دیجیتال

ostoraaaa

19/شهریور/1399

کُلاارزهای دیجیتال ارزش خاصی برای تمامی کشورهای جهان داردبنابراین میتواندبهترین گزینه برای ارتقای کیفیت خریدبااستفاده ازرمزارزهاباش بنابراین میتوان درکارهای روزمره نیزازآن به کاربردبدون استفاده ازپول های کاغذی وهمین طورجلوگیری ازانتقال کرونابااستفاده ازپول های کاغذی نیزکمترمیشودخطرات احتمالی پایین می آیددرکل خیلی فوایددارد

9

کشورهای تورم زده

sobhani.milad

19/شهریور/1399

کشورهایی که با تحریم و تورم زیاد گریبانگیر هستن خیلی به نفعشون هست که روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنن این کرونا هم دلیل دیگه ای می‌تونه باشه...

26

ارزهای دیجیتال در آرژانتین

kavous_35

19/شهریور/1399

آرژانتین هم اقتصاد چندان رو به رشدی ندارد و مردم این کشور از لحاظ اقتصادی در خوبی نیستند. با معرفی دیجیتال در کشورهای در حال توسعه مردم برای نجات از فقر رو به ارزهای دیجیتال می آورند چون روشهای متفاوتی برای استخراج ارزها وجود دارد.

101

راههای اقتصادی مناسب

ali60

19/شهریور/1399

نمی‌دونم چراتمام کشورهاراههایی روپیدامیکنن برای مشکلاتشون وجواب هم میده،برای کشورماهیچی جواب نمیده جزمقاومت وبدبختی کشیدن مردم.اینهاعمدیه یاواقعاکشورماجداازاین دنیاس؟

5

ارزش پول

mohammedzarei

18/شهریور/1399

در کشور های که ارزش پول پایین دارند یقینا ارز دیجیتال مناسب تر از پول ملی است ولی تنها مثل ارز دیجیتال نوسانات هستن که برای مردم عالی چیزی جز دلهره نخواهد داشت

10

ارزهای دیجیتال بهترین گزینه

zahra turabi

19/شهریور/1399

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در شرایط اقتصادی تورمی و بی ارزش شدن پول ملی بهترین گزینه برای کسب سود و حفظ ارزش دارایی افراد است

12

ارژانتین

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

19/شهریور/1399

مردمی که فهم اقتصاد رادارند وهرروز اقتصاد جهان ومشکلتن ان رت لت حداقا نبم ساعت خوانند اخباذ درروزنامهای داخلی ارهمه جا حبرداذمبشوند نماکه غقط مگاه میکمیم همستیه اقوام‌ودوستانکارکردم ماهم اون کاررا انجام بدبم اکثرکشورها ازظلم پلار وزورگوی ومشکلات داتر خسته ودولتها دنبال ارزدیجینال بخاطر بهتربودن ونداشتن مشکلات دلار وحکومت مرکزی است

12

ارز دیجیتال پناهگاه امن برای سرمایه

shabshekan

18/شهریور/1399

با سلام و وقت بخیر،،،بر طبق نظر سنجی که صرافی بین المللی پکس فول در نشریات ارژانتین بازخورد ویژه ای داشت تقریبا ۷۳ درصد از افراد شرکت کننده ارزهای دیجیتال را پناهگاه امنی برای حفظ ارزش دارایی های خود عنوان کردند البته قبل از شروع اپیدمی کرونا ویروس هم اقتصاد ارژانتین وضع نابسامانی داشت که با شروع همه گیری ویروس و پس از ان اقدامات احتیاطی و قرنطینه تمام کشور اقتصاد ارژانتین به ورطه نابودی افتاد و ارزش پول این کشور 90درصد افت کرد،،،با تشکر ،

31

ارزدیجیتال در آرژانتین

aliansari

18/شهریور/1399

آرژانتین هم اقتصاد چندان رو به رشدی ندارد و مردم این کشور از لحاظ اقتصادی در وضعیت خوشایندی نیستند. با معرفی ارزدیحیتال در کشورهای در حال توسعه مردم برای نجات از فقر رو به ارزهای دیجیتال می اورند چون رشوهای متفاوتی برای استخراج ارزها وجود دارد.

29

ایرانی های ترسو

[email protected]

19/شهریور/1399

بیشتر ایرانی ها از این که در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنند و یا شرکت کنند می‌ترسند و همین باعث رشد تورم در کشور و افزایش فقر و بیکاری در جامعه میشه من واقعا برای ایرانی ها متاسفم.

6

ارزهای دیجیتال

vashty

19/شهریور/1399

چقدر خوبه که ایران هم هر چه سریعتر به فکر سامان دادن ارزهای دیجیتال بیافتد تا گوشه ای از مشکلات را از این طریق حل کند

15

جایگاه ارزهای دیجیتال

کوین آزاد

19/شهریور/1399

ارزهای دیجیتال در شرایط بد اقتصادی و تورم کاهش ارزش پول ملی بهترین گزینه برای حفظ ارزش پول است تا هم سود کسب کنند و هم ارزش آن را حفظ کرده باشند

14

آرژانتین که دیگر تحریم نیست، مسولین عزیز به هوش باشید

morteza.65

18/شهریور/1399

در کشور‌ ما هر چه اتفاق می افتد دولت به تحریم ها مربوط میکند ،‌فقط دستشویی رفتن ملت به تحریم ها وابسته نیست ، مسولین عزیز یک مقدار خودتان را از خوابی که در آنید بیدار کنید ، ملت گوش هایشان مخملی نیست ، انسان هستند ، ایرانی هستند ، شرف دارند که صدایشان در نمی آید ، آرژانتین که بغل دست آمریکا هست ، با هم اختلافی ندارند ، تحریم هم نیستند ، ارزش پول کشورشان با ناکارآمدی مسولین به مثال ریال ما شده است ،‌بیدار شوید و گرنه یک روز مردم با چوب نیم سوخته بیدارتان می کنند

33

ارزهای دیجیتال درارژانتین

زارع

18/شهریور/1399

ارژانتین مانند ایران پول کشورش ارزش چندانی ندارد وشیوع کرونا هم توانست براقتصاد جهان غلبه کند واین تورم هارابوجود اورد ارژاتین کشور پیشرفته ای نیست ولی مردم ان کشور برای حفظ دارایی خود به خرید ارزدیجیتال روی اوردند وتقریبا بیشتر انها دارایی خودرابه ارزدیجیتال تبدیل کردند

26

پول دیجیتال

hosseintagh

19/شهریور/1399

در کشورهای که هر روز ارزش پول خود را از دست میدهند بهترین گزینه برای حفظ ارزش پول باشد از ارزهای دیجیتال باید به عنوان سرمایه استفاده کرد

7

ارز های دیجیتال (بیت کوین)

mohamadaminalizade1373

18/شهریور/1399

ذر حال حاضر کل دنیا به این موضوع پی بردند که بهترین گزینه برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است و در بین ارزها بیت کوین (پادشاه ارزها) بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است و به همین خاطر بر روی بیت کوین سرمایه گذاری می‌کنند لایک پلیز لایک پلیز

14

آرژانتین

asen

19/شهریور/1399

اینا ۷۰ درصد میگند ما تو ایران اونایی که با ارز دیجیتال آشنایی دارند ۹۹ در میگند بهترین سرمایه گذاری است

15

ارز دیجیتال در ارژانتین

dors@1

19/شهریور/1399

ارز دیجیتال بهترین گزینه برای ذخیره ارزشه چون با داشتن ارز خیالت راحت تره، قیمتا رو همه میدونی، بالا و پایین شدن ارزها دستته و اطلاعاتت روز به روز بالاتر میره در مورد ارز دیجیتال. و خوبیش اینه که همیشه و همه جا باهاته و هرکاری میتونی باهاش انجام بدی و ارز دیجیتال ارزشش پایین نمیاد و همیشه از نظر من ارزشش رو به افزایشه

24

دولت و ملت

[email protected]

19/شهریور/1399

ما توی مملکتی هستیم که دولت دیگه فهمیده چکار کنه و چطور مردم رو به به سمتی ببره که فقط به نفع خود دولت هست و هر روز جیب مردم رو خالی میکنن و اقتصاد هم داغون میکنن و هر روز پول بی ارزش تر میشه بهترین کار الان سرمایه گذاری دلاری بالا مدت هست و سعی کنید هیجانی خرید و فروش انجام ندیم

11

ما هم روزی شاید....!!!

arash.karimipoor

19/شهریور/1399

ما و ملت ما هم شاید روزی بالاخره بفهمیم که ارز های دیجیتال بهترین گزینه ذخیره ارزش برای ماست حتی بهتر از طلا و دلار و بورس و....چون دولت هیچ دستی توش نداره .

65

آرژانتین موفق بوده

[email protected]

28/شهریور/1399

بنظرم کشورهایی که مردمش به دولت و نظام بانکی کشور اعتمادی نداره،یقینا باید یک جایگاه خوب برای حفظ سرمایه هاشون داشته باشن،و ارز مجازی راحت تر و قابل دسترس ترین چیزیه که مردمان میتونن ازش استفاده کنن

1

راهکار

javadmohamadi

19/شهریور/1399

بهترین راهکار در ایران هم همینه شما نگاه کن بیت کوین 2000دلار افت کرد ولی در مقابل تورم پولت باز سرجاش بود

8

حفظ ارزش دارایی

rezaya110

20/شهریور/1399

در کشورهای با نرخ تورم بالا ، سرمایه گزاری روی ارزهای باثبات بیشتر نسبت به پول ملی مثل ارزهای دیجیتال میتونه راهکاری جهت حفظ ارزش دارایی ها باشه.

3

bet

aref-bhram

23/شهریور/1399

نظر من گرچه نظرات و گرفتنشون مهم نیستن قدم برداشتن مهمترین اصل در این راستا ست امیدوارم روزی ایران من یک صدا از درون و بیرون حمایت و پشتیبانی بشه ما بارها نشون دادیم بهترین هستیم

1

ارز دیجیتال در آرژانتین

naser...4

22/شهریور/1399

در کشوری مثل آرژانتین که در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برد بهترین گزینه برای حفظ و ارزش پول خود آن را به ارزهای دیجیتال تبدیل نمایند

13

ارزش پول دیجیتال

mani1184

18/شهریور/1399

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی دنیا و بی ثبات شدن دلار در چند سال اینده بیشتر دولت ها و مردم بسمت ارز های دیجیتال روی می اورند تا دارایی خود را با ثبات بیشتری حفظ کنند

33

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.