coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,374 $

3,935,978,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,033 $

179,840,296 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

577 $

34,217,879 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

168.09 $

9,967,737 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5199 $

30,830 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

3,031 $

179,711,022 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1531 $

9,079 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

اتریوم‌های قفل‌شده در قراردادهای هوشمند بیشتر از موجودی اتریوم‌ صرافی‌ها است!

30/شهریور/1399
افزودن به نشان شده ها
اتریوم‌های قفل‌شده در قراردادهای هوشمند بیشتر از موجودی اتریوم‌ صرافی‌ها است!
Ethereum
اخبار
تحلیل
قرارداد هوشمند
2549
3 دقیقه

مؤسسه گلاسنود (Glassnode) گزارش داده است که در حال حاضر کاربران اتریوم‌های خود را بیش از آنکه در صرافی‌های دیجیتال متمرکز ذخیره کنند، در قراردادهای هوشمند دیفای قرار می‌دهند.

به گزارش یوتودی، شرکت تجزیه‌وتحلیل گلاسنود در توییت اخیر خود نموداری را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد، در حال حاضر مقدار اتریوم‌های قفل شده در قراردادهای هوشمند به‌مراتب از مقدار اتریوم‌هایی که در صرافی‌ها وجود دارد، بیشتر است. این موضوع حاکی از آن است که کاربران ترجیح می‌دهند از اتریوم های خود برای کسب سود از دیفای استفاده کنند تا اینکه آنها را در صرافی نگه داشته و منتظر لحظه‌ای مناسب برای معامله باشند.

گلاسنود داده‌هایی را به اشتراک گذاشته است که بیان می‌کند مقدار اتریوم‌های قفل شده در قراردادهای هوشمند دیفای از مقدار ذخیره شده اتریوم در صرافی‌های دیجیتال متمرکز پیشی گرفته است.

بر اساس نمودار منتشر شده از سوی گلاسنود، تقریباً از ۲۴ اوت (۳ شهریور) شاهد این روند بودیم. از آن زمان، منحنی اتریوم‌های قفل شده در قراردادهای هوشمند به‌طور قابل توجهی صعودی شده است.

این در حالی است که مقدار اتریوم‌هایی که در پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز نظیر بایننس، کوین بیس و… نگهداری می‌شد، کاهش یافته است.

نمودار منتشرشده توسط گلاسنود

گفتنی است روند انتقال اتریوم‌ها به قراردادهای هوشمند زمانی سرعت پیدا کرد که پروژه یام (YAM) بیش از حد مورد توجه قرار گرفت و کاربران از طریق چندین استخر، مقدار زیادی از کوین‌های مختلف از جمله اتریوم را به این قرارداد هوشمند منتقل کردند.

در آن زمان، مدیرعامل بیت مکس در توییت نوشت که کشت‌کننده سود (Yield-farmer) تبدیل شده است. اما اریک ورهیس (Erik Voorhees) از فرآیند کشت سود دیفای انتقاد کرد و از آن صرفاً به‌عنوان یک روش «کلاهبرداری» دیگر در حوزه ارزهای دیجیتال یاد کرد.

یونی سواپ (Uniswap) یکی از همین صرافی‌های غیرمتمرکز است که حجم بالایی از سرمایه اتریوم کاربران از طریق آن رد و بدل می‌شود.

پروتکل یام پس از توجه بی‌سابقه به دلیل باگی که در این پروتکل وجود داشت، دچار مشکل شد و نسخه ارتقا یافته آن هنوز راه‌اندازی نشده است.

برخی از کارشناسان این صنعت همچنان در خصوص حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) شک و تردید دارند. برای مثال تونی ویز (Tone Vays) قراردادها و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را با حباب ICO در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده و آن را «حماقتی حتی بزرگ‌تر از ICO» خوانده است.

آدرس‌های اتریوم که موجودی آنها صفر نیست

گلاسنود همچنین نمودار دیگری را به اشتراک گذاشت و گزارش داد که کاربران جدید به دلیل انتظاراتی که از اتریوم دارند، به‌طور پیوسته به این ارز دیجیتال جذب می‌شوند. به احتمال زیاد کشت سود دیفای از جمله طرح‌هایی است که این کاربران را به خود جذب کرده است.

این نمودار نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های غیر صفر به بالاترین حد خود یعنی ۴۷,۱۲۲,۰۱۷ واحد رسیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

اتر یوم

asen

30/شهریور/1399

به نظر میاد اتریوم با ایجاد شبکه های جدید و پروژه های در دست بیشتر برای کار بران جدید جذابه و قدیمی ها تا تغییری در استقلال قیمت اون پیش نیاد رغبتی ندارند

15

قراردادهای هوشمند

aliansari

30/شهریور/1399

صرافی ها با وضع چنین قراردادهایی تماما به نفع خود کار کرده اند و اکنون مشخص شده که مقدار اتریوم آنها کمتر از قراردادهای هوشمندشان است.

25

قراردادهای هوشمند

dors@1

30/شهریور/1399

بیشتر از موجودی اتریوم صرافی ها در قراردادهای هوشمند هست و این بخودی خود زمینه ایجاد یک کلاهبرداری رو ایجاد میکنه و بیشتر قراردادهای هوشمند کلاهبرداریست، هرچند این موضوع به نفع صرافی ها هم شده است

27

بلاکچین اتریوم

soheilstar

30/شهریور/1399

استقبال از قراردادهای هوشمند که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا میشوند به حدی زیاد شده است که درصد اتریوم های قفل شده در این قراردادها بیشتر از موجودی اتریوم در صرافی ها شده است.شایان ذکر است بعضی از این قرارداهای هوشمند گاهاً در غالب کلاهبرداری عرضه میشوند.

19

اتریوم

hajali110

30/شهریور/1399

گفته شده اتریوم های قفل شده در قرار داد های هوشمند بیشتر از اتریوم های موجود در صرافی هاست یعنی هوا به خریدار فروخته شده یا اتریوم موجود به بیس از یکنفر فروخته شده ک ه معامله معارض گفته میشود یعنی دختری را به دو نفر شوهر بدهند

5

وضع اتریوم درصرافی ها

زارع

30/شهریور/1399

قراردادهای هوشمند تعداد انها زیادشده ولی اتریوم ذخیره درصرافی هاخیلی زیاد با کاهش مواجه شده دیفای با سرعت خیلی زیاد در حال افزایش است همین باعث شده اکثرسرمایه گذاران سرمایه خودرا به سمت دیفای که با تبلیغات گسترده توانسن حمایت کاربران را جلب کند وعاقبت دیفای فقط خدا خبر دارد که با شکست وزیان کاربران وسرمایه گذاران همراه است

14

پروژه یام اتریوم

Farzadnikbin

30/شهریور/1399

کاربران اتریوم های خودرابیش ازآنکه درصرافی های دیجیتال متمرکز ذخیره کنند،درقراردادهای هوشمند دیفای قرار می دهند.کاربران ترجیح می دهند از اتریوم های برای کسب سود از دیفای استفاده کنند.پروژه یام علت انتقال اتریوم به قراردادهای هوشمند به جای صرافی ها بود

8

قفل اترتیوم

mehditoraby

30/شهریور/1399

این که موسسه گلانسو آمار داده و اترتیوم قفل شده جالب نیس امکان انجام این کار در بیت هم هست اما زمانش کی باشد بستگی به خوب بودن و بد بودن قفل شدن اترتیوم دارد

7

اتریوم‌ های‌ قفل‌ شده

tarahom

30/شهریور/1399

طی ۵ روز اخیر، قیمت‌ اتریوم با افت ناگهانی ۲۷ درصدی روبه‌رو شده است. با این حال، میزان اترهای سپرده‌گذاری‌شده (قفل‌شده) در پروتکل‌های دیفای، از وقوع یک روند صعودی در میان‌مدت خبر می‌دهد

12

قراردادهای هوشمند

mir.manda

30/شهریور/1399

سلام من فکر میکنم کسانی که این کار را انجام دهند روزی سخت پشیمان خواهند شد بهترین راهکار مناسب همی ذخیره ارز در کیف پول و فعلا از طریق صرافی های مجاز تبدیل به دلار

5

قراردادهای هوشمند

elikhanoom5ee

30/شهریور/1399

بیشتر از موجودی اتریوم صرافی ها در قراردادهای هوشمند هست و این به خودی خود زمینه ایجاده یک کلاهبرداری را فراهم میکنه وبیشتر قرار داد های هوشمند کلاهبرداریست، هرچند این موضوع به نفع صرافی ها هم شده.

7

بیت

moohab

31/شهریور/1399

در حال رشد هست تا ۱۲هزار میره و جای رشد زیاد داره هر کس سرمایه‌گذاری کنه و بهره مثل طلا‌سود می‌کنه و شکی در او‌ نیست

5

اتریوم

amirnsnhhgn

30/شهریور/1399

صرافی ها کاملااا به نفع خودشان شد باید این حریکت و اندلزه اتریوم های تو قرار داد خیلی بیشتر از دارای های صرافی ها است

8

قرارداد های هوشمند

elikhanoom5ee

30/شهریور/1399

صرافی ها با وضع چنین قراردادهایی تماما به نفع خود کار کرده اند واکنون مشخص شده که مقدار اتریوم آنها کمتر از قراردادهای هوشمندشان است

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.