coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.2%

69,731 $

4,023,478,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

17.7%

3,610 $

208,314,887 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,815 تومان

Tether

Tether

usdt

3.5%

593.9 $

34,269,761 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9%

185.41 $

10,698,157 تومان

Solana

Solana

sol

17.7%

3,615 $

208,558,958 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

1 $

57,873 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

0.5346 $

30,846 تومان

XRP

XRP

xrp

7.3%

0.1597 $

9,215 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

6.53 $

376,781 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کمپانی Chainalysis ابزاری برای ردیابی مونرو و بیت کوین می‌سازد!

11/مهر/1399
افزودن به نشان شده ها
کمپانی Chainalysis ابزاری برای ردیابی مونرو و بیت کوین می‌سازد!
Bitcoin
Monero
اخبار
امنیت
3038
3 دقیقه

چینالیسیس (Chainalysis) قرارداد ایجاد ابزاری را برنده شد که به IRS امکان می‌دهد تا کوین‌های حریم خصوصی نظیر مونرو و حتی بیت کوین در شبکه لایتنینگ را ردیابی کند.

آیا به پایان دوران مونرو نزدیک می‌شویم؟ دولت آمریکا امیدوار است که چنین اتفاقی بیافتد. پس از چندین روز انتظار، IRS سرانجام قرارداد توسعه ابزاری که به مسئولان امکان دهد تا کوین‌های حریم خصوصی نظیر مونرو و راهکارهای لایه دوم نظیر شبکه لایتنینگ را ردیابی کند به چینالیسیس اعطا کرد.

ردیابی مونرو، عملیاتی بسیار گران

طبق بیانیه رسمی، چینالیسیس این قرارداد را همراه با شرکت تحلیل اطلاعات Integra FEC LLC برنده شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و بر حوزه امور مالی سنتی معطوف است.

طبق گزارش CryptoPotato، هدف از این قرارداد ۶۲۵,۰۰۰ دلاری به طور کل حذف ناشناس بودن از برنامه‌هایی نظیر کوین‌های حریم خصوصی، راهکارهای لایه دوم، ترکیب‌کنندگان (mixer) و غیره است.

در توضیحات این قرارداد آمده است:

ارائه اطلاعات و قابلیت‌های فنی برای ماموران ویژه CI به منظور رصد و ردیابی ورودی و خروجی‌های تراکنش یک کاربر مشخص و تفکیک ترکیب‌کوین‌ها، عوامل چندامضایی مونرو و یا تراکنش‌های لایه دوم ارز دیجیتال با حداقل حضور و مشارکت فروشندگان خارجی.

چینالیسیس، IRS و Integra FEC تاکنون اظهارنظری درباره این قرارداد بیان نکرده‌اند. ریکاردو اسپاینی توسعه‌دهنده ارشد سابق مونرو نیز مطلبی در این خصوص نگفته است.

آمریکا در مقابل حریم خصوصی

دولت آمریکا نمی‌خواهد بدون اطلاع او اتفاقی بیافتد. چندین سال گذشته، آژانس‌های مختلف در تلاش بوده‌اند تا راهکاری به دست آورند که ارزهای دیجیتال را شکست بدهند. هدف اصلی آنها این است که از این ارزهای دیجیتال برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌شود، حتی با وجود آنکه گزارش‌ها نشان می‌دهند مجرمان فعالیت‌های بانکی سنتی را به ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهند.

دونالد ترامپ نیز به سرویس مخفی دستور داده بود تا بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال نظارت داشته باشند. هم‌چنین IRS اقداماتی برای دریافت مالیات از این اکوسیستم انجام داده است.

سایر آژانس‌ها رویکردهای شدیدتر دیگری اتخاذ کرده‌اند. پنتاگون اخیرا به استخدام سرویس تحلیل ارز دیجیتال پرداخته است تا تراکنش‌های مجرمانه و مشکوک ارزهای دیجیتال را سریعا شناسایی کند.

حتی شرکت تحلیل بلاک چین سایفرتریس (CipherTrace) نیز مدعی شده بود ابزاری توسعه داده است که می‌تواند مونرو را رصد و ردیابی کند و سازمان امنیت ملی حامی این برنامه است.

در این بین، FBI نیز با ردیابی فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال علاقمند است. گزارش اخیر نشان می‌دهد که FBI به رصد و ردیابی بلاک چین پرداخته است تا باند تبهکاری که از مونرو و سایر ارزهای دیجیتال برای امور مالی خود استفاده می‌کرد به دام بیاندازد.

شاید با توجه به اقدامات فوق، مجرمان ترجیح می‌دهند از دنیای ارزهای دیجیتال خارج شوند و به امور بانکی سنتی برگردند. به نظر می‌رسد اگر مجرمان سهم امور بانکی سنتی را بدهند، رفتار آنها با مجرمان مهربانانه‌تر خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

تلاش جدی تر برای کنترل تراکنش های مالی

shabshekan

11/مهر/1399

با سلام و وقت بخیر،،با توجه به اتفاقات مهمی که در چند هفته قبل در رابطه با هک گسترده و کلاهبرداری بزرگ از کاربران دنیای دیجیتال اتفاق افتاد دولت امریکا با کمک وزارت خزانه داری و کارگروه اقدام مالی یا FATF و سازمان اطلاعات مرکزی یا CIAمصمم به کنترل ارزهای دیجیتال که مبتنی بر ناشناس بودن هستند مانند مونرو شده است،و به شکل جدی تری تمام تراکنش های مالی را چک میکنند،

29

ردیابی

online2014

11/مهر/1399

کار بسیار خوبی هست از گم شدن کوین ها جلوگیری میکند من تحسین میکنم این کارو در آینده نزدیک تحول عضیمی اتفاق میوفتد

17

بیت کوین

mostafa221

12/مهر/1399

این سیستم از حساب های در حال ساخت حفاظت میکند تا بعد ها از هک سیستم و فرار مالیاتی جلو گیری شود. و ممنون از کوین گرام.

13

قابل پیگیر بودن یا نبودن؟

sajjadstar

11/مهر/1399

اگر ارزهای دیجیتال قابل ردیابی باشند قطعا ارزش کنونی خود را از دست خواهند داد. بسیاری از دولت ها مثل ایران می توانستند با توجه به عدم قابل پیگیر بودن این نوع از ارزها، جهت دور زدن تحریم ها از آن استفاده کنند ولی در صورت قابل پیگیر بودن قطعا دیگر این ارزها کاربردهای خود را در این زمینه از دست خواهند داد.

23

جلوگیری از پولشویی

s.soroush.r

11/مهر/1399

یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین تو چند روز اخیر،پولشویی صرافی بود!! الان با این کار میشه ب عدم رخ دادن چنین اتفاقاتی در آینده کمک کرد

14

مونرو و بیت کوین

fatemeh13771998

11/مهر/1399

ابزار برای رهگیر ی تراکنش ها در حال ساخت است تا تراکنش ها ردیابی شوند و از پول شویی و فرار مالیاتی جلوگیری شود.

22

مونرو

tarahom

11/مهر/1399

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و پیگیر گریز است و از رمزنگاری مخصوصی برای اطمینان یافتن از اینکه تمامی تراکنش‌هایش غیر قابل رهگیری و پیگیر گریز باقی می‌ماند، استفاده می‌کند

33

خوب که چی

sepehr999

12/مهر/1399

اینها البته میخوان این مفهومو القا کنن که ارزهای دیجیتال صرفا برای کلاهبردارها جذابه، اما تا حالا فقط نشون دادن سیاست هاشون شکنندس. قانونی تر و نظارت شده تر شدن معاملات مشکلی برای سرمایه گذاران نیست

17

کمپانی چینالیسیس

زارع

11/مهر/1399

ساخت ابزاری برای ردیابی ارزهای دیجیتالی مانند مونرو وبیت کوین ساخته است واگر این ارزهای دیجیتال هکر به انها به طریقی دست یابد بوسیله این ابزار بزودی میتوان بزودی انهارارا مورد ردیابی قرارداد

22

ببت کوین

2430261243

11/مهر/1399

خدا رو شکر تاره چند ماهه بیت کوین رو شناختیم حالا که ما ایرانی ها تازه داریم از این ارزها یه چیزهایی میشنویم همینا رو هم از ما میگیرن

19

ابزار ردیابی مونرو و بیت کوین

zahra turabi

11/مهر/1399

کمپانی چینالیسیس قرار ایجاد ابزاری را برنده شد تا به کمک irsکوین های نظیر مونرو و بیت کوین در شبکه لایتینگ را ردیابی کند. زیرا نمی خواهد چیزی از دولت پنهان باشد

34

مونرو

asen

11/مهر/1399

قبلا هم دولت آمریکا اعلام کرد که دیگه مونرو را رد یابی می کند اما الان داره با یک شرکت قرارداد می کنه تازه روش کار کنه واگه نتونه قیمت مونرو میشه دومین ارز جهان

19

ارزهای غیرقابل ردیابی، کره شمالی عاشق این ارزها

behrouzdesign

11/مهر/1399

بلاک چین‌های عمومی مانند بیت کوین و اتریوم، مسیر قابل ردیابی سخت ولی شفافی را ارائه می‌دهد، اما تنها کافیست تا تراکنش‌ها وارد بلاک چین مونرو شوند تا دیگر نتوان آن‌ها را ردیابی کرد. این عدم ردیابی شاید صرافی‌های پشتیبان ارز دیجیتال مونرو را به دردسر بیندازد. قانونی در سال ۲۰۲۰ اجرایی می‌شود که ممکن است بعضی صرافی‌ها را از پشتیبانی از پول بدون پشتوانه منع کند. با این حال مخفی بودن تراکنش‌ها علاوه بر مزیتی که دارد، می‌تواند پرداخت‌های غیرقانونی و دزدی‌های سایبری را نیز پوشش دهد و ردیابی آن‌ها را سخت کند. گفته می‌شود یکی از کشور‌های که ار ارز دیجیتال مونرو برای این کار استفاده می‌کند، کره شمالی است.

21

ردیابی

mahnaz66

12/مهر/1399

این واقعا عالی میشه اگه کل ارزها ردیابی بشه در اینصورت جلوی هک و دستبرد گرفته میشه و امنیت ارز کاربران افزایش میابد.

16

ایرانی ها

kavehh34

17/مهر/1399

ما بازاربیت کوین پابزاریم بیت بگیریم میشه صفر یعنی این واقعیته که ما سوئد هم بریم ایران میشه بهترین کشوردنیا سوئدمیشه بدترین

7

ردیابی مونرو

کوین آزاد

11/مهر/1399

دولت آمریکا به شدت مخالف حریم خصوصی است و در نقطه مقابل آن قرار دارد زیرا دولت آمریکا نمی خواهد بدون اطلاع و اتفاقی بیافتد.

28

armanasade1393

12/مهر/1399

خب درسته کاربران ارزدیجیتال راحت بدون اینکه شناخته بشن معاملاتی میتونن انجام بدن امااین واقعیت روهم نمیشه نادیده گرفت باندهای مافیایی وخرابکار میتونن بااین روش هرکاری دلشون میخوادانجام بدن وکسی نمیتونه چیزی روثابت کنه ویاجلوشون روبگیره .

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.