coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,941 $

3,896,047,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.6%

3,171 $

196,274,996 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,857 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

591.4 $

36,605,184 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

134.71 $

8,338,549 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

61,869 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.6%

3,169 $

196,174,718 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5143 $

31,835 تومان

XRP

XRP

xrp

5.6%

0.1419 $

8,784 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.26 $

325,594 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش تصویری تبدیل ERD به Egld ؛ سواپ ارز دیجیتال جدید شبکه Elrond

11/مهر/1399
افزودن به نشان شده ها
آموزش تصویری تبدیل ERD به Egld ؛ سواپ ارز دیجیتال جدید شبکه Elrond
ERD
ELROND
Wallet
آموزش
3620
5 دقیقه

شبکه بلاک چین Elrond یا الروند یک شبکه مبتنی بر الگوریتم گواه اثبات سهام (POS) بوده که از ساختار شاردینگ (Sharding) استفاده می‌کند. این شبکه از قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند بهره می‌برد. توکن این شبکه بلاک چین ERD بود که پس از تغییرات ایجاد شده در شبکه آن، به توکن eGold تغییر پیدا کرد؛ از این پس دیگر توکن ERD ارزشی نداشته و توکن اصلی شبکه بلاک چین Elrond، به Egld تغییر پیدا کرده است. اما تکلیف افرادی که توکن ERD را خریداری کرده‌اند چه خواهد شد؟ این افراد باید با استفاده از بستری که خود شبکه الروند ایجاد کرده‌است، به تبدیل ERD به Egld بپردازند. در این مقاله مراحل انجام این انتقال را به صورت کامل آموزش خواهیم داد.

تبدیل ERD به Egld

مطابق تغییرات جدید در شبکه الروند، هر توکن جدید این شبکه، معادل ۱,۰۰۰ توکن قدیمی این شبکه خواهد بود و در مقابل، قیمت هر توکن جدید، ۱,۰۰۰ برابر قیمت توکن قدیمی این شبکه است. از این به بعد، در شبکه Elrond توکن Egld به عنوان رمز ارز این شبکه شناخته می‌شود. در ادامه نحوه تبدیل ERD به Egld را آموزش خواهیم داد.

پیش از انجام هر کاری، اگر کیف پول Egld ندارید، باید این کیف پول را برای خود ایجاد کنید. ما برای این کار از کیف پول رسمی شبکه Elrond استفاده می‌کنیم. برای این کار وارد سایت wallet.elrond.com شوید و بر روی Let’s Get Started کلیک کنید.

در صفحه بعد، بر روی Next Step‌ کلیک کنید.

دوباره بر روی Next Step‌ کلیک کنید.

بر روی Thenks For The Info کلیک کنید سپس در صفحه بعد بر روی To The Wallet کلیک کنید.

بر روی Create Wallet‌ کلیک کنید.

در صفحه بعد، ابتدا تیک دو عبارت ذکر شده را بزنید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

در گام بعدی ۲۴ عبارت برای شما نمایش داده خواهد شد. این ۲۴ کلمه، کلید خصوصی کیف پول شما خواهد بود و حتما آن را در جایی امن نگهداری کنید. پس از یادداشت دقیق این ۲۴ کلمه، تیک را بزنید و بر روی گزینه Create Wallet کلیک کنید.

در مرحله بعد، سه سوال از شما پرسیده خواهد شد. در این مرحله از میان ۲۴ کلمه، ۳ کلمه را به صورت تصادفی از شما پرسیده که باید آن کلمه را در قسمت مشخص شده وارد کنید. پس از انجام این کار بر روی Continue کلیک کنید.

سپس برای کیف پول خود یک رمز عبور انتخاب کنید. این رمز عبور ارتباطی به شبکه‌های بلاک چین و آدرس عمومی و خصوصی شما ندارد و صرفا برای ورود به همین کیف پول شما استفاده خواهد شد. این رمز عبور باید حداقل ۹ کاراکتر داشته باشد و در آن باید از اعداد و حروف بزرگ و کوچک و علایم خاص مانند @ و $ استفاده کنید. در نهایت وارد صفحه بعد شده تا کیف پول شما ایجاد شود. فایل Json به صورت خودکار برای شما دانلود خواهد شد؛ از این فایل و رمز عبور به دقت مراقبت کنید. در نهایت وارد کیف پول الروند خود شوید.

صفحه اول این کیف پول ظاهری شبیه به تصویر زیر خواهد داشت.

همانطور که در تصویر بالا نمایش داده شده (کادر قرمز رنگ) آدرس کیف پول Egld شما است. در کنار این آدرس آیکونی وجود دارد که با کلیک بر روی آن، آدرس کیف پول شما کپی خواهد شد. حتما از این روش برای وارد کردن آدرس خود استفاده کنید و به هیچ وجه از تایپ کردن آدرس کیف پول خود استفاده نکنید. در ادامه برای تبدیل ERD به Egld باید وارد سایت خود شبکه الروند شوید.

سپس به سایت Bridge.elrond.com مراجعه کنید. تبدیل ERD به Egld از طریق همین سایت انجام می‌شود. این انتقال ممکن است نهایتا ۱ ساعت به طول انجامد.

با ورود به این سایت، صفحه‌ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. توکن ERD شما یا در شبکه اتریوم نوشته شده و یک توکن ERC20 است و یا در اسمارت چین بایننس قرار داشته و یک توکن BEP2 است. ابتدا باید نوع توکن ERD خود را انتخاب کنید. ما فرض می‌کنیم که شما توکن ERC20 را خرید کرده‌اید (در مورد بایننس هم همین مراحل را باید انجام دهید و تفاوتی ندارد).

در قسمت پایین، باید آدرس کیف پول Egld خود را وارد کنید. این مورد را در بالا توضیح دادیم که حتما آدرس خود را کپی کنید، حال این آدرس را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید.

در مرحله بعد، نیاز به انجام کاری نیست. اجازه دهید این سیستم، آدرس سواپ و تبدیل ERD به Egld را به شما نمایش دهد. پس از گذشت مدتی، تصویری مشابه تصویر زیر برای شما به نمایش در می‌آید.

آدرسی است که توکن ERD شما را به توکن Egld تبدیل خواهد کرد. در واقع این قرارداد هوشمندی است که عمل سواپ را برای شما انجام خواهد داد.

نکته مهم: از این آدرس تنها یکبار می‌توانید استفاده کنید. هر بار که نیاز به تبدیل ERD به Egld داشتید، مجددا این مراحل را از اول انجام دهید و از یک آدرس دو مرتبه استفاده نکنید.

با توجه به نکته بالا، به کیف پولی که توکن ERD را در آن نگهداری کرده‌اید بروید و تمام توکن‌های خود را به آدرسی که مشابه تصویر بالا برای شما و در سیستم خودتان به نمایش درآمده (کادر قرمز رنگ تصویر بالا)، ارسال کنید. اجازه دهید تراکنشتان تایید شود. پس از انجام تراکنش، به سایت الروند بازگردید و بر روی Next کلیک کنید.

تبریک می‌گوییم! شما موفق به توکن ERD به Egld شدید!

چنانچه در حین انجام مراحل این انتقال و تبدیل ERD به Egld با مشکلی مواجه شدید، لطفا ریسک نکنید و حتما در قسمت نظرات، مشکل خود را بیان کنید؛ این سواپ از طریق قرارداد هوشمند انجام می‌شود و هر گونه اشتباه در مراحل این انتقال ممکن است به نابودی سرمایه شما منجر شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!


تحلیل کاربران

الروند

SA7128mk##

16/تیر/1400

از اینکه مهندسین شبکه کوینگرام اینقدر اطلاعات وکیف پولهای امن وبروز رو در اختیار کاربرانشون قرار میدن وبه خوبی و ساده برای کاربران کوینگرام آموزش میدن ازتون تشکر میکنیم

4

تبدیل

mahnaz66

11/مهر/1399

ممنون از مراحل تبدیل که به زیبای توضیح دادید . واقعا عالی بود و اخبار بروز و اطلاعاتی که در اختیار کاربران میگذارید .

23

شبکه الروند وتبدیل توکن ERDبهEgld

زارع

12/مهر/1399

شبکه الروند شبکه ای بر گواه اثبات سهام است وتوکن انERD می باشد ولی باپیشرفتهاونواوری هایی که روی ان انجام شده دیگر ازاین توکن استفاده نمیشودوبایداین توکن بهEgld تبدبل شود که نحوه تبدیل ان نیزدرالروند شرح داده شده است این توکن با فناوری های نو وپیشرفته برنامه ریزی شده است

17

درود

sepehr999

12/مهر/1399

صد در صد پیش از این کیف پول egld نداشته اند. آموزش مرحله به مرحله و بسیار جامعی بود. در مورد این توکن و اصلاحات انجام شده هم مطلبی بگذارید.

15

درامد

mahnaz66

12/مهر/1399

من از مدیریت تلگرام تقاضا میکنم راه درآمد زایی بصورت رایگان را بیشتر و برداشت رو برای کاربران کوینگرام آزاد بکنند. ممنون

20

تحولات

helna96

12/مهر/1399

تحولات وپیشرفت به جلو وعقب نماندن از تکنولوژی روز خیلی خوب است ولی قبل از تغییرات بهتر است اطلاع رسانی شود

19

بسیار بسیار واضح و کامل

Glmoh

22/فروردین/1400

ممنون بابت آموزش،کاملا واضح بود،از وقتی الروند توکن سوزی کرده بود نتونستم از کیف پول اتمیک برداشتش کنم تا الان که این آموزشو خوندم،ممنون واقعا

1

توضیحات کامل بود ممنون!

Farzadnikbin

11/مهر/1399

متن را ازابتدا تا آخرمطالعه کردم واقعأ به صورت ساده وروان توضیح داده شده است.البته این کیف پول مانند کیف پول کوینومی است در هرصورت از مطالب درک صحیح داشتم متشکرم

17

بلاک چین

mostafa221

12/مهر/1399

هر egldبرابر یا هزار erd شده یعنی ارزشش هزار برابر شده که این واقعا عالیه . وممنونم از این توضیحات خوبتون که اطلاعات مارو بالا میبره و جلوی ضرر افراد رو میگیره .

15

ساده و جالب

[email protected]

12/مهر/1399

امیدوارم همیشه همینطور ساده باشه ممنون. به نظر میاد ایرانی ها خوب تونستن همه این کیف پول هارو تسخیر کنن

12

تبدیل ERD به Egld

fatemeh13771998

11/مهر/1399

برای تبدیل ERD به Egld کافی است کیف پول مورد نظر را داشته باشیم و مدیران این توکن، نحوه ی تبدیل را آموزش داده اند که در سایت موجود است. طبق این تبدیل هر Egld برابر است با هزار ERD و ارزشش نیز هزار برابر بیشتر است‌

32

عالی

Saeidmallaki

12/مهر/1399

توضیحات جامع و کامل بود با تشکر فراوان. مطالب کوین گرام واقعا عالیه و باعث میشه اطلاعات کاربران بالا بره.

16

تغیر

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

11/مهر/1399

این یک راحل وکمک خوب درحل مقداری ازضرراست که بلاک چین به تازه واردان داده وکمک میکند یک فرصت اموزش ودوباره اقدام به معامله کنند بدینوسیله از دل زدگی وتنفرافراد به ارزها کاسته میشود

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.