coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

63,535 $

3,958,230,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,124 $

194,595,296 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

588.3 $

36,647,975 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

146.46 $

9,124,458 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.5331 $

33,212 تومان

XRP

XRP

xrp

1.5%

3,121 $

194,434,562 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.7%

0.1595 $

9,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

5.69 $

354,487 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مدیرعامل توییتر: بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد!

14/شهریور/1398
افزودن به نشان شده ها
مدیرعامل توییتر: بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد!
Bitcoin
اخبار
توییتر
4767
دقیقه

جک دورسی مدیرعامل توییتر بیان کرد که بیت کوین به طور گستره ای در حال همه گیر شدن است اما هنوز زود است که آن را به عنوان ارز در نظر گرفت.

بیت کوین را به ارز قابل استفاده تبدیل کنید

جک دورسی یکی از طرفداران بیت کوین در تاریخ ۴ سپتامبر بیان کرد که وی متقاعد شده است که این ارز دیجیتال برتر به طور گسترده ای همه گیر می شود. با این حال دورسی بیان کرد:

بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد. این ارز به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود و همانند طلا می باشد. چیزی که نیاز داریم این است که این ارز دیجیتال را کاربردی تر و قابل دسترسی تر کنیم، اما هنوز این فضا وجود ندارد.

دورسی که اصول پیدایش این کوین و جامعه پیرامون آن را نوشته است، افزود پس از آنکه کریپتو به ارز رایج دنیای اینترنت تبدیل شود، شرکت اسکوئر (Square) بر خدماتی که به جای انتقال پول، بر افزودن ارزش معطوف هستند بیشتر تمرکز خواهد کرد.

جک دورسی بنیانگذار شرکت اسکوپر (Square) می باشد. وی برای عرضه پایانه اسکوئر که دستگاه کارت اعتباری و کارت بانکی می‌باشد در ملبورن حضور داشت و در مورد بیت کوین سخن گفت.

دورسی عاشق بیت کوین است

همانطور که کوین تلگراف پیش تر گزارش کرده بود، شرکت اسکوئر ابتدا در نوامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد معاملات این ارز دیجیتال را عرضه خواهد کرد که این کار باعث شد سهام این شرکت طی ۵ روز ۱ میلیارد دلار افزایش داشته باشد. دورسی در آگوست ۲۰۱۹ اذعان داشت:

ما عاشق بیت کوین هستیم. شاهد این بودیم که ۳.۵ میلیون مشتری در ماه ژوئن از کش کارت (Cash Card) استفاده کردند و استفاده رایج آنها نیز چند بار خرید در هفته بود. اکوسیستم های کش‌اپ و فروشنده ما دارای نقشه راه باورنکردنی درباره ارائه اهداف رشد اقتصادی ما‌ می‌باشد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

بیت کوین_ارز پر کاربرد

نوید

24/تیر/1400

بیت کوین خودش تمام چیزایی که برای تبدیل شدن به یک ارز رسمی لازمه رو داره ولی پذیرفتن یا نپذیرفتن اونه که باعث رسمی شدن یا نشدنش میشه و دولتها باید قبول کنند که آینده از آن بیت کوینه

5

●●●●کاربرد بیتکوین ●●●●

eleven

24/دی/1398

درست میگه به خاطر اینکه مردم زیادی هنوز این ارز را نمیشناسند احتمالا این ارز دیجیتال را همانند طلا به عنوان یه مرجع برای ارزهای دیگه فرض میکنند.اما به زودی کل مردم جهان خواهند فهمید کاربرد بیتکوین چگونه است

5

تحلیل

Amer1980

24/شهریور/1398

برای همه گیر شدن ارز دیجیتال راه خیلی خیلی زیادی باید پیموده بشه چون هنوز خیلی ازمردم جامعه حتی اسم ارز دیجیتال رو نشنیدن ونمیدونن چی هست به امد اون روزکه فراگیربشه وبه نفع مردم باشه

8

نوسان در بیت کوین

mirana

30/شهریور/1398

درست حرف ایشون اما زمان زیادی نمیگذره زمانی که مارکت کپ این کوین بره بالا و بجایی برسه که بشه یک سرمایه خیلی کلان در این مارکت باشه نوسانات این کوین مثل ارزهای دولت ها خیلی کم میشه و به یک ثبات میرسه و این کوین تبدیل به یک چیزی میشه که میتونه مثل ارز رایج یک مملکت و هم مثل کالایی مانند طلا و الماس کمیاب و گرانبها بسه زمان زیادی هم نخواهد برد

8

آینده

hani.1387

23/شهریور/1398

شاید امروزه نظر جناب جک دورسی درست باشه ولی درباره ارزهای دیجیتال 5 و یا 10 سال پیش چه نظراتی داده می‌شد و آیا امروزه هم همان نظرات به وقوع پیوسته؟ جواب: خیر. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیش میاد.

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.