coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

67,005 $

3,852,787,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.2%

3,125 $

179,678,300 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.6 $

33,214,875 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

173.16 $

9,956,700 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

3,120 $

179,397,125 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5216 $

29,992 تومان

XRP

XRP

xrp

2.4%

6.45 $

370,875 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.6%

0.1536 $

8,832 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جزئیات ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال

02/آبان/1399
افزودن به نشان شده ها
جزئیات ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال
PayPal
اخبار
ارز دیجیتال
2855
3 دقیقه

پی‌پل، غول فینتک جهان، روز گذشته (چهارشنبه) بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ورود خود را به حوزه ارزهای دیجیتال به‌صورت رسمی اعلام کرد. بر همین اساس، ۳۴۶ میلیون کاربر پی‌پل به‌زودی می‌توانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتر و لایت کوین بخرند و ذخیره کنند. اعلام این خبر باعث رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین شد.

در ادامه طبق اطلاعیه رسمی پی‌پل، جزئیات بیشتری از این خبر را می‌خوانید.

آیا خدمات پی‌پل در حوزه ارزهای دیجیتال، دارای کارمزد است؟

کارمزدی برای ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۰ دی ۹۹) دریافت نخواهد شد. همچنین نگه‌داری ارزهای دیجیتال در حساب پی‌پل نیز شامل کارمزد نخواهد بود.

نرخ تبادل ارزهای دیجیتال در پی‌پل چیست؟

ازآنجاکه کریپتو پولِ دیجیتال است، زمانی که اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال می‌کنید، درواقع یک ارز را با دیگری تبادل می‌کنید. نرخ تبادل به شما می‌گوید که به‌هنگام تبادل، چه مقدار ارز دیجیتال یا دلار دریافت خواهید کرد. این نرخ مرتباً تغییر می‌کند، چون قیمت ارزهای دیجیتال دائماً در حال تغییر است.

آیا می‌توان ارزهای دیجیتال را از/به حساب پی‌پل انتقال داد؟

در حال حاضر، فقط می‌توانید ارزهای دیجیتال خریداری شده در پی‌پل را در همان حساب پی‌پل نگه‌‌داری کنید. امکان انتقال ارزهای دیجیتال به/از پی‌پل وجود ندارد و همچنین امکان انتقال بین حساب‌های پی‌پل نیز وجود ندارد.

آیا پی‌پل از ارزهای دیجیتال کاربران محافظت خواهد کرد؟

پی‌پل از دارایی‌های کاربران در برابر دزدی و کلاهبرداری محافظت خواهد کرد. کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به کلاهبرداری در حساب خود، با پشتیبانی پی‌پل تماس بگیرند. با این حال، پی‌پل نمی‌تواند از دارایی کاربران در برابر نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال محافظت کند. بازار کریپتو بسیار پرنوسان است و ما به کاربران توصیه می‌کنیم قبل از خرید ارزهای دیجیتال، با یک مشاور مالی یا متخصص مالیات مشورت کنند.

آیا کاربران کلید خصوصی ارزهای دیجیتال خود را در اختیار خواهند داشت؟

کاربران مالک ارزهای دیجیتالی هستند که از پی‌پل خریداری می‌کنند، اما پی‌پل کلید خصوصی را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد. کلید خصوصی یه کد رمزی است که دارنده ارز دیجیتال می‌تواند با آن به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشد و آن را کنترل کند. اما اگر این کلید گم یا فراموش شود، کاربر برای همیشه دسترسی بر دارایی‌های دیجیتال خود را از دست خواهد داد. پس دراختیارداشتنِ این کلیدها با ریسک همراه است.

پول حاصل از فروش کریپتو در پی‌پل چه خواهد شد؟

این پول مستقیماً به حساب «پی‌پل کش» یا «پی‌پل کش پلاس» کاربر واریز خواهد شد و کاربر می‌تواند طبق روال معمول از آن استفاده کند.

طبق توضیحات بالا، ارزهای دیجیتال خریداری‌شده از طریق پی‌پل باید در همان حساب باقی بمانند و امکان انتقال آنها به کیف پول دیگر و حتی به یک حساب دیگر در پی‌پل وجود ندارد. به این ترتیب نمی‌توان از این ارزها برای پرداخت در شبکه پی‌پل یا خارج از آن استفاده کرد. درواقع کاربران پی‌پل فقط می‌توانند در حساب خود به خریدوفروش بیت کوین اقدام کنند یا بیت کوین‌های خود را در حساب پی‌پل نگه‌داری کنند.

به این ترتیب، می‌توان نتیجه گرفت که پی‌پل در عمل بیت کوین واقعی به کاربران خود نخواهد فروخت. بلکه این بیت کوین‌ها دقیقاً مانند اعتباری که بانک به کاربران خود می‌دهد، فقط روی کاغذ خریداری می‌شوند. بر همین اساس، کاربران در زمان خرید ارزهای دیجیتال باید دلار (یا هر ارز رایج دیگری) واریز کنند و در زمان برداشت هم فقط می‌توانند معادل دلاری ارزهای خود را دریافت کنند.

این موضوع که کاربران نمی‌توانند به بیت کوین‌های خود به‌صورت مستقیم دسترسی داشته باشند، باعث نگرانی در جامعه ارزهای دیجیتال شده است و شب گذشته بحث‌های فراوانی در این باره در توییتر شکل گرفت. با این حال، اغلب صاحب‌نظران این حوزه معتقدند باید ورود پی‌پل را به این حوزه به فال نیک گرفت و با توجه به محدودیت‌های امنیتی و قانونی، طبیعی است که این شرکت فعلاً تمایلی به ریسک‌کردن نداشته باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

پی پل

zahra turabi

02/آبان/1399

صاحب نظران حوزه ارز دیجیتال وردو پی پل را به این حوزه به فال نیک گرفته اند و با ورود آن بیت کوین رشد ۸ درصدی داشته است

16

ریسک نکردن پی پل

TFARM

02/آبان/1399

خبر.ورود پی پل به حوزه ارزهای دیجیتال سیگنال مثبتی بر ارزهای دیجیتال داشته ولی هنوز ابهامات و نگرانی های بر اینکه کاربران نمیتوانند ارزهای دیجیتال خودرا به حساب دیگر یا جابجای داخل سامانه پی پل را داشته باشند وجود دارد

21

شناخت کریپتو

soheilstar

02/آبان/1399

هرچه پلتفرم های مالی بیشتر از ارزهای دیجیتال در فعالیت های خود استفاده کنند ، این موضوع منجر به شناخت بیشتر کریپتوکارنسی و تداوم استفاده از آن در سطح جامعه جهانی خواهد شد.

11

جزئیات ورود پی پل

mohd askari

03/آبان/1399

کارمزدی برای ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۰ دی ۹۹) دریافت نخواهد شد. همچنین نگه‌داری ارزهای دیجیتال در حساب پی‌پل نیز شامل کارمزد نخواهد بود

9

ورود پی پل به حوضه ارزهای دیجیتال

asm_dast

02/آبان/1399

خبر.ورود پی پل به حوزه ارزهای دیجیتال سیگنال مثبتی بر ارزهای دیجیتال داشته ولی هنوز ابهامات و نگرانی های بر اینکه کاربران نمیتوانند ارزهای دیجیتال خودرا به حساب دیگر یا جابجایی داخل سامانه پی پل را داشته باشند وجود دارد.

14

پی پل

alireza1214

02/آبان/1399

با عرض سلام با توجه به اینکه پی پل خبر ورود خود به ارز های دیجیتال را چند روز پیش اعلام کرد باعث شد که بیت کوین رشد ۸ درصدی را داشته باشد

26

پی پل و ارز دیجیتال

p@r@stesh

02/آبان/1399

کاربران پی پل میتوانند ارز خرید کنند و نگهداری کنند و اینکه کارمزدی گرفته نخواهد شد برای خرید و فروش میتونه خبر خوشی برای کاربران پی پل باشه و درحال حاضر امکان انتقال ارز بین حساب های پی پل وجود ندارد

23

بازی های پی پل

Meysamfox

04/آبان/1399

مطمعنا شما هم تبلیغات بازی پی پل و دریافت پول دیده اید. به دلیل تحریم های بانکی و ارزی. این نوع بازی ها در ایران برداشت پولی ندارن و برای گفتن این موضوع من متاسفم.

1

حساب پی پال

alireza1385jjjj

03/آبان/1399

حساب پی پال یکی از قویترین حساب ها است وای یک مشکل که در حساب پی پال است اینکه در ایران تحریم تست ولی اکر شماره خوارجی داشته باشید خوبه ولی برای شماره های ایرانی تخریم متاسفانه.

4

غیر عادی

mohsen.samyar

02/آبان/1399

خیلی غیرعادیه اصن هیچ دلیلی نداره پی پال به شما بیتکوین بفروشه فقط یه چیزی به شما میده که مثل بیت کوین نوسان داره چون نه میتونی جا به جاش کنی و نه حتی پرایوت کی داری پس اصلا دلیلی نداره که بیتکوین داشته باشی

24

پی پل

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

02/آبان/1399

تبلیغاتی که درروزهای اخیرشاهد ان بودید وتحلیل چندزوزه این گونه نشان میدهد کسانی که البته درچند کشور نه همه جا برنده کوپن وامتیازشدن میتوانند ازتعداد امتیازها بعنوان خرید تعدادی ازارزها افدام کنند هنوز تعدادامتیاز وتعداد واگذاری ومشخص شدن دقیق کدام ارز معلوم نیست باید منتظر اجرا طرح وارزش امتیازهاباشن اگر این کار عملی شود شوک بزرگی برای ارزهای دبجیتالی واجراکنندگان ان است واحتمالا دراینده نزدیک ارزش این ارزها افت کند مانندسهام وقتی سهان عدالت رافروختن بعلت زیادشدن خریدارنبود وسرمایه دارها باقیمت پاین خریدن

24

اعتبار

abola

04/آبان/1399

ببین پی پل چقدر اعتبار دارد که با ورودش به ارزهای دیجیتالی بیت کویین رشد هشت درصدی داشته است پی پل حتی برای ارایه خدمات بهتر هیچ کارمزدی دریافت نمی کند قطعا این امر سبب می شود که کاربران بیشتری را جذب کند

2

عادیه پی پل

arminaka71

03/آبان/1399

پی پل وحتی خیلی دیگه از شرکت ها بزرگ وصاحب اسم رسمی در دنیا وبا ارزش بالا حالاوقت این رسیده همه ارزدیجیتال بشناسن هرکس سرمایه خودشوبه ارزدیجیتال تبدیل کنه بلکه پولش در مقابل تورم ارزش ازدست میده اما هروقت بخواد ارزمیفروشه پول می‌کنه وهر لحظه با ارزش تر میشه این ارزها پس زندگی خودتونووعزیزان خودتونوبیمه کنید پی پل از هزاران شرکت هایی فهمیدن که سرمایه شرکت حفظ کنن وحتی با ارزش تر کنن با وارد شدن درعرصه ارزدیجیتال وحالاسهام پی پل بالا می‌ره

8

اهمیت ارز دیجیتال

mhm4d2020

02/آبان/1399

با عرض سلام و ادب ورود غول پرداخت به حوزه ی ارز های دیجیتال باعث رشد بیشتر در آینده نزدیک خواهد شد و این ثبات و اهمیت این این ارز ها را بیشتر خواهد کرد.

20

پیپال

ریتا

24/آبان/1399

حساب خوبیه ولی حیف نمیشه توایران بعلت تحریما ازش استفاده کرد و بیشتر سایتها ازاین روش برای پرداخت استفاده میکنن

1

پی پال

[email protected]

02/آبان/1399

وقتیکه نه میشه ارزی در پی پال انتقال داد یا برداشت کرد پس هدف از ورود پی پال به این عرصه چه نفعی به حال کاربر داره؟ فقط حفاظت از امنیت دارایی !؟ ااینجا باید گفت وقتی کاربر نتواند از ارز خود استفاده کند این هم نوعی کلاهبرداریست

3

ورود پی پل به ارز دیجیتال

naser...4

16/آبان/1399

پی پل با ورود خود نشان داده که نگه داری ارز دیجیتال در حیطه کاری آن شامل کارمزدی نخواهد بود و آن را اجرای کرده و کارمزدی دریافت نمیکند

2

پی پل

mohsen.samyar

02/آبان/1399

فروش باد هوا به مردم پی پال با این روش اصلا نیاز نداره بیت کوین داشته باشه و هیچ گونه نقدینگی هم به بازار ارز رمز ها وارد نمی شود شاید الآن با سر و صدای ایجاد شده برای بیت کوین خوب باشه ولی بعدا یک فاجعه به تمام معنا هست .

27

پای پل

ostoraaaa

02/آبان/1399

ورودی شگفت انگیزی رادربازاررمزارزهای داشته وکاربران زیادی رابه خودجذب کرده این شبکه جهانی بامیلیون هاکاربراین پروژه بزرگ رابرای پیشرفت وسودهی بالاانجام داده وهمچنین جذب کاربران بیشترازاین روتوانسته پیشرفت زیادی رادرزمینه جذب کاربرداشته باشد.

23

بیدار باشیم....

sornakiyan1369

02/آبان/1399

همه واقفیم ک ثرمایه دارانی همچون خانواده بزرگ روتشیلد و راکفلر امور دارایی جهان رو بدست گرفتن ...اینکه ما تو این بازی کجا قرار گرفتیم مهمه..... ورود پی پل و وارد کردن شوک ناگهانی ب بازار شاید باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین بشع ولی ایجاد حبابی ب اندازه ارز YFIفراموش نشه....اگه با نظر بنده موافقید لایک فراموش نشه

5

وقتی غول‌های صرافی وپرداختهای جهان وارد عرصه ارز دیجیتال می‌شوند بایدهمه منتظر رشد وصعود زودتر ازموعد این ارزها علی الخصوص بیت کوئین باشیم

arashafagh

04/آبان/1399

وقتی غول‌های صرافی وپرداختهای جهان وارد عرصه ارز دیجیتال می‌شوند بایدهمه منتظر رشد وصعود زودتر ازموعد این ارزها علی الخصوص بیت کوئین باشیم

3

جزئیات ورود پی پل به حوزه ارز دیجیتال

dors@1

02/آبان/1399

با ورود پی پل به حوزه ارزهای دیجیتال کاربران پی پل میتوانند بیت کوین و اتر و لایت کوین و بیت کوین کش بخرند و ذخیره کنند و با اعلام خبر پیوستن غول فینتک جهان به این حوزه یاعث شد بیت کوین 8درصد افرایش قیمت داشته باشد.

27

ورود پی پل به حوضه ارزهای دیجیتال

shayan_an

02/آبان/1399

ورود غول پرداخت به حوزه ی ارزهای دیجیتال باعث رشد بیشتر در آینده نزدیک خواهد شد و این ثبات و اهمیت این این ارز ها را بیشتر خواهد کرد.

26

ورودپی پل به ارزهای دیجیتال

زارع

02/آبان/1399

استفاده اختصاصی افراد فقط ازکیف پول پی بل وفقط در حوزه پی پل خریدوفروش کند وکارمزدی هم نبایدازطرف کاربران پرداخت شود ارزهای بیت کوین واتر ولای کوین وبیت کوی کش فعلا از طرف پی پل حمایت می شوند وبزودب ارزهای دیجیتال دیگری وارد این عرصه میشوند

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.