coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,044 $

3,896,119,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,139 $

193,978,458 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

61,769 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

589.4 $

36,426,156 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

137.71 $

8,510,478 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,137 $

193,877,724 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.516 $

31,889 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

0.1454 $

8,986 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.26 $

325,068 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش گام به گام کسب درآمد با استیکینگ در کیف پول اتمیک!- قسمت اول

14/آبان/1399
افزودن به نشان شده ها
آموزش گام به گام کسب درآمد با استیکینگ در کیف پول اتمیک!- قسمت اول
Atomic
آموزش
درآمد
Wallet
8651
4 دقیقه

کیف پول اتمیک یک کیف پول چند ارزی است که از بیش از ۴۰ بلاک چین جداگانه و بیش از ۳۰۰ توکن سفارشی پشتیبانی می‌کند. این کیف پول آپشن خرید رمز ارز را از طریق پلتفرم Simplex می‌دهد: Simplex‌ یک صرافی لحظه‌ای است که توسط ChangeNOW و Changelly ارائه شده و یک پلتفرم استیکینگ (Staking) غیرتصدی با تعداد بسیار زیادی ولیدیتور است.

کیف پول اتمیک یک سطح مشترک برای تمام این آپشن‌ها دارد، که همین قضیه آن را به یک کیف پول با کاربری آسان و امن تبدیل کرده است. کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه‌های کاربران ذخیره می‌شوند و کیف پول اتمیک هیچ گونه دسترسی به این دیتاها ندارد.

کیف پول اتمیک برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اوبونتو، دبیان (Debian)، فدورا (Fedora)، اندروید و IOS موجود است.

به علاوه، کیف پول اتمیک یک توکن بومی به نام AWC دارد، که برای سیستم دعوت از دوستان برای استفاده از کیف پول، برنامه‌های جایزه و پاداش‌های بازپرداخت نقدی معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرد. AWC مخفف Atomic Wallet Coin به معنی “کوین کیف پول اتمیک” است و توکن اکوسیستم استیکینگ کیف پول اتمیک است. مارکت کپ این توکن در زمان نگارش مقاله ۶,۳۶۵,۳۰۶ دلار، حجم معاملات در ۲۴ ساعت ۱۹۸,۲۱۳ دلار و قیمت آن ۰.۶۰۰۲۹۳ دلار است.

در ادامه مقاله، به آموزش استیکینگ این توکن نیز می‌پردازیم.

استیکینگ در کیف پول اتمیک

در ابتدا و قبل از این که به توضیحاتی پیرامون استیک کردن در کیف پول اتمیک بپردازیم، تیم سازنده این کیف پول را معرفی می‌کنیم.

کنستانتین گلادیچ (Konstantin Gladych)

مدیر عامل کیف پول اتمیک، دارای مدرک دکترای علوم داده و ۳ سال تجربه در حوزه بلاک چین و رمز ارزها و ۱۰ سال تجربه در حوزه IT.

کنستانتین به عنوان هم‌بنیان گذار و مدیرعامل Changelly.com نیز شناخته می‌شود. علاقمندی‌های کنستانتین شامل بحث‌های غیرمتمرکز بودن، راه حل‌هایی برای حذف واسطه‌ها و صرافی‌های همتا به همتا است.

چارلی شرم (Charlie Shrem)

مدیر حقوقی استراتژیک و نظری کیف پول اتمیک، کارآفرین آمریکایی و طرفدار بیت کوین. در سال ۲۰۱۱ او استارتاپ BitInstant را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیان گذاران سازمان بیت کوین بود که اکنون در سمت نایب رییس هیئت مدیره این سازمان فعالیت می‌کند. سازمان بیت کوین یک سازمان غیرانتفاعی است که ماموریت آن استانداردسازی، محافظت و تبلیغ استفاده از پول رمزنگاری شده بیت کوین است.

سایمون دیکسون (Simon Dixon)

مدیر حقوق کیف پول اتمیک و مدیرعامل bnktothefuture.com است، که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در شرکت‌های فین تک مثل بیت فینکس (Bitfinex)، بیت استمپ (BitStamp)، کراکن (Kraken)، بیت پی (BitPay)، شیپ شیفت (ShapeShift)، اگزودوس (Exodus) و بیش از ۴۰ شرکت دیگر سرمایه گذاری کرده است. شرکت bnktothefuture.com بیش از ۳۰۰ سرمایه گذار حرفه‌ای فین تک دارد که اعتقاد دارند آینده اقتصاد با امروز بسیار متفاوت است.

استیکینگ چیست؟

تمام تراکنش‌های رمز ارزها باید تایید شوند؛ بلاک چین این گونه کار می‌کند. تایید کردن تضمین می‌کند که تراکنش‌ها بدون دیتاهای غلط پردازش شوند.

برای تایید شدن تراکنش‌ها، آنها باید توسط ماینرها و از طریق بلاک چین‌های گواه اثبات کار (POW) مثل بیت کوین، به یک بلاک اضافه شوند و یا توسط ولیدیتورهای بلاک چین‌های گواه اثبات سهام (POS) تایید شوند.

گواه اثبات سهام یک الگوریتم اجماع است که شما می‌توانید کوین‌های خود را در آن استیک کنید و در ازای تایید تراکنش‌ها و یا نگهداری دارایی‌های خود، پاداش دریافت کنید؛ با افزایش سختی ماینینگ، استیکینگ برای سرمایه گذاران رمز ارزها جذاب و جذاب‌تر می‌شود. با کیف پول اتمیک ، هر هودلر کریپتو می‌تواند از طریق یک روش کاملا غیرمتمرکز پاداش دریافت کند.

کیف پول اتمیک هیچ فی یا کارمزدی دریافت نمی‌کند و شما می‌توانید از طریق تایید تراکنش‎ها، مستقیما پاداش دریافت کنید.

امکانات کیف پول اتمیک

  • انتخاب ولیدیتور : نمایندگی دارایی‌های خود را مستقیما و بدون کارمزد، به ولیدیتورهای تایید شده بسپارید.
  • انتخاب مقدار: هر مقداری که می‌خواهید، می‌توانید استیک کنید؛ بدون احراز هویت و بدون محدودیت.
  • خارج کردن کوین‌های خود در هر زمان: با کیف پول اتمیک ، شما قادر به خارج کردن دارایی‌هایتان از حالت استیکینگ در هر زمانی هستید.
  • پشتیبانی زنده ۲۴ ساعته: تیم پشتیبانی کیف پول اتمیک به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، آماده خدمات رسانی از طریق چت زنده و ایمیل است.

آپشن‌های استیکینگ در کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک به شما اجازه می‌دهد تا از طریق آپشن‌های متعدد استیکینگ ، درآمد بالایی کسب کنید.

در اینجا، ما کوین‌ها و توکن‌هایی که امکان استیک کردن در کیف پول اتمیک دارند را معرفی می‌کنیم و سپس آموزش استیکینگ ۳ تا از آنها را آموزش می‌دهیم.

کوین‌ها و توکن‌هایی که فعلا برای استیکینگ موجود نیستند و در آینده به کیف پول اتمیک اضافه می‌شوند، کاردانو (ADA)، توکن ICON، توکن QTUM، توکن زیلیکا (ZIL) و پولکادوت (DOT) هستند.

استیکینگ توکن ATOM کازمس

استیکینگ توکن ATOM به ولیدیتور سالیانه بین ۷ تا ۱۱ درصد سود می‌دهد. تمام کاری که نیاز است انجام دهید، این است که مقدار توکن و ولیدیتور مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شروع به استیک کردن در کیف پول اتمیک کنید.

برداشت پاداش‌ها به صورت دستی انجام می‌شود. توکن‌های شما از موجودی فعلی شما قفل می‌شوند و قادر به برداشت یا خرج آنها نیستید. برای برداشت توکن‌های خود، شما باید ۲۱ روز منتظر بمانید.

استیکینگ کوین XTZ تزوس

استیکینگ کوین XTZ یک راه عالی برای کسب درآمد بالاست. بر خلاف بسیاری از کوین‌های دیگر، کوین XTZ قفل نمی‌شود و شما می‌توانید به راحتی به موجودی XTZ‌ خود دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید تمام موجودی خود را بر روی یک ولیدیتور استیک کنید. در این صورت، مابقی کوین‌های XTZ که می‌خواهید در آینده استیک کنید، به صورت اتوماتیک به همان ولیدیتور منتقل می‌شوند.

سود سالیانه استیکینگ کوین XTZ بین ۴ تا ۷ درصد است.

استیکینگ کوین TRX ترون

استیکینگ کوین TRX نیز یک راه خوب برای کسب درآمد بالاست. شبکه ترون بر اساس الگوریتم گواه اثبات سهام خصوصی شده (DPoS) عمل می‌کند. در این نوع الگوریتم‌ها، مشارکت کنندگان شبکه می‌توانند به یک ولیدیتور رای دهند.

برای استیک کردن کوین‌های خود، باید به یک ولیدیتوری رای دهید و در ازای این کار سود استیکینگ دریافت می‌کنید. توکن‌های TRX استیک کرده شما فریز می‌شود و قادر به برداشت آنها نیستید.

استیکینگ گس توکن ONT آنتولوژی

شبکه آنتولوژی به هودلرهای توکن ONT اجازه می‌دهد تا پاداش استیکینگ دریافت کنند. پاداش‌های استیک کردن به صورت گس آنتولوژی (ONG) پرداخت می‌شوند. ONG شبیه به گس در بلاک چین اتریوم است، که با آن کارمزد پرداخت می‌کنید.

سود سالیانه استیکینگ این توکن، ۵.۶ درصد است.

استیکینگ گس توکن نئو (NEO)

در کیف پول اتمیک ، شما می‌توانید Gas را به صورت اتوماتیک مطالبه کنید. درست مثل توکن ONT، گس نئو نیز برای پرداخت کارمزدها به کار می‌رود.

سود سالیانه استیکینگ نئو ۱.۴ درصد است.

استیکینگ الگوراند (ALGO)

تنها چیزی که برای استیکینگ ALGO نیاز دارید، نگهداری حداقل ۱ توکن ALGO در آدرس شماست.

سود سالیانه استیکینگ ۵.۶ درصد است و به محض این که بلاک جدید به بلاک چین اضافه شد، پاداش‌ها توزیع می‌شود.

استیکینگ کوین VET وی چین

بلاک چین VET‌ دارای یک توکن جداگانه به نام VTHO است که برای پرداخت کارمزدها استفاده می‌شود. شما می‌توانید با نگهداری VET در آدرس خود، VTHO دریافت کنید.

سود سالیانه استیکینگ ۱.۶۳ درصد است. همچنین شما می‌توانید پاداش‌های روزانه و موجودی خود را مشاهده کنید.

ادامه دارد

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم


تحلیل کاربران

درامد

ehsansh9940

22/تیر/1400

سلام دوستان.وقتتون بخیر و شادی,امیدوارم سلامت باشید و درکنار خانواده خودتون شاد باشید,,,عالیه این برنامه

4

دریافت سود و دیگر هیچ

hamidjahani79

06/آذر/1399

خوب سود رو شما برداشت میفرمایید اما دیگر رمز ارزی نداری در واقع اگر بخواهی رمز ارزت رو برداری نمیشه و با سود ده درصد یعنی ده سال بعد میشه اصل پولت من خودم چند میلیون دادم رفته که عرض میکنم اصلا این روش stk روش جالبی نیست بعد از "فیریز" کردن اگر "آنفریز" بفرمایید نتیجه مشخص میشود. ضمنا اگر رابطه خوبی با سود گرفتن دارید همین الان بانکهای ایران ۱۸ در صد در سال میدهند که خیلی جالبتره

30

کیف پول

AB1988

25/آذر/1399

خیلی عالیه و مطالب کامل هست ولی خلاصه تر باشه بهتره در کل عالی و کارآمد اما برای استخراج و برداشت بیشتر توضیح بدهید.

30

استیکینگ

مهدا

15/آبان/1399

کیف پول های مختلف گزینه استیکینگ را دارند اما هیچیک پرداختی خوبی ندارند و تنها چیز اینه که پولت اون تو چند روری بلوکه میشه

46

کسب در آمد با اتمیک

hanyh.norozi

22/بهمن/1399

در این مقاله ها این مطلب را می گویند که شما میتوانید از طریق استییگ کردن به در امد را برسی که در واقع این قابلیت در کیف پول اتمیک گنجانده شده اند و من شخصا آن ها را امتحان و کثب در آمد خیلی خیلی خیلی آسانرا داشته ام ❤

22

لطفا

hamedsahel

27/آذر/1399

لطفا در بیان کردن موضوعات از اصطلاحات ساده تری استفاده بکنید تا کاربر بتواند هم در انتخاب موفق باشد و هم اینکه با فهم بهتر مطالب تشویق میشه که به کارش ادامه بده

34

کیف پول

Aboli12

18/بهمن/1399

بهترین و اولین کاری که میتونید در این حوضه انجام بدید داشتن یک کیف پول بیت کوین یا....هست که با نصب یک برنامه معتبر مانند بلاکچین میتونه انجام شه...

22

کیف پول

[email protected]

10/آذر/1399

برای بهتر شدن در آمد خود و بدون مواجه شدن به مشکل از کیف پول بلاکچین و چیز های دیگر که نباید به آن اعتماد کنیم...... امنیت .بدون حقوق و آسان دریافت کردن وجه مهم ترین نکته میباشد

28

استیتینگ

zohreh1368

29/خرداد/1400

استیتینگ روش خوبیه برای پول درآوردن البته سود خیلی کمی داره. اگه بخوای پول ازش برداری زمان زیادی میبره

7

کیف پول

rahil7

14/آذر/1399

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کیف پول برای بهره‌گیری از قابلیت «Atomic Swaps» و تبدیل شدن به بخشی از یک اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شه است. این نرم‌افزار با بلاک چینِ کوین‌هایی که ذخیره می‌کنید در ارتباط است. برای مثال اگر خواستید تراکنشی را پیگیری کنید، با وارد کردن کد آن، کیف پول اطلاعات تراکنش را از بلاک چین دانلود کرده و به شما نشان می‌دهد، پس نیازی به ذخیره چنین اطلاعات حساسی روی کامپیوتر کاربر وجود ندارد.

31

درآمد استیک از کیف پول اتمیک

sorena110

17/دی/1399

از تیم کوینگرام بسیار متشکرم مقاله بسیار مفید و کاربردی بود فقط من متوجه نشدم درصدهای کارمزد از چه چیزی بود و در چه حدود مبلغی میشود و آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟

24

کیف پول

zent1347

29/فروردین/1400

این کیف پول عالی هستش وکاربردی راحتی داره وباخیال راحت میتونیم درامد کسب کنیم من اینو به دوستانم سفارش میدم

12

کیف پول

eng.tofigh

25/اسفند/1399

سلام با تشکر از معرفی این کیف پول اتمیک مطمئن که قابلیت بسیار خوبی را برای کاربران فراهم میکند و با اطمینان برای معاملات قابل استفاده است.

18

استیکینگ چیست؟

amiralihomayerazavi

14/آبان/1399

اما واقعا Staking چیست و چگونه کار می‌کند؟ پاسخ ساده است؛ خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن در یک والت یا کیف پول. با این کار، امنیت شبکه بلاک چین هم تامین می‌شود. به طور خلاصه، استیکینگ به معنای دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال است. بسیاری این کار را در مقابل ماینینگ رمز ارزها قرار می‌دهند.

73

کیف پول اتمیک

rezabourghani

14/اسفند/1399

توصیه میکنم کاربران عزیز حتما از قابلیت های کیف پول اتمیک جهت حفظ و نگهداری رمز ارزهاشون استفاده کنن ، کاربرانی که از این کیف پول استفاده میکنن نهایت رضایت را از امنیت و عملکرد اتمیک دارند و خلاصه اینکه یکی از بهترین کیف پولهاست

18

.کسب درامد با اتمیک

[email protected]

30/آبان/1399

در این مقاله این مطلب را می گوید که شما میتوانید از طریق استیتینگ کردن به درامد برسید ، که در واقع این قابلیت در کیف پول اتمیک گنجانده شده و بنده شخصا آن را امتحان و کسب درآمد آسان داشته ام

33

کسب درآمدبااتمیک

haidar.norozi.1351

22/بهمن/1399

دراین مقاله این مطالب رامیگویند که شمامیتوانید ازطریق استیتینگ کرن به درآمدبرسی که درواقع این قابلیت درکیف پول اتمیک گنجانده شدوبنده شخصا آن را امتحان وکسب درآمد آسان داشته ام

19

کیف پول اتمیک

shahla.mansourkoohi

14/آبان/1399

این‌کیف پول خوب وقابل اعتمادست چون پاداشی دریافت نمیکنه از طرف مقابلش ازاین طریق پاداش روزانه و موجودی خودمون میتوانیم مشاهده ودیدن کنیم

63

اموزش

azad6200

14/آبان/1399

این سری از,مقاله های آموزشی مفید و برای مطالعه و افزابش,اگاهی تمام کاربران حوزه ارز دیجیتال الزامی می باشد

64

اتومیک والت

Aboli12

12/اسفند/1399

یک کیف پول عالی و با امنیت بالا هست که کیف پول خوبی برای معامله ارز دیجیتال هست که من به نوبه خودم از اون استفاده میکنم و خیلی راضی هستم...

21

امنیت

ESAN

26/فروردین/1400

اگر کیف پول از نرم‌افزار به سخت‌افزار نقل مکان کند امنیت حفظ ثبات داده‌ها و موجودی کیف پول‌ها بطور اتوماتیک سیرصعودی خودش رو طی خواهد کرد و اما اگر هم تو همون نرم افزار باقی بمونند میتونن روشهای ضدهک رو رعایت کنن و آمار هک رو پایین بیارند

14

استتینگ

asen

15/آبان/1399

استتینگ روش خوبی است برای در آمد البته چیز زیادی گیرت نمیاد و به ریسکش نمیارزه چون اگر قیمت ارزت بریزه فرصت فروش و خروج را نخواهی داشت

49

امنیت صدرصد، رایگان، کلید خصوصی دست خودمون

behrouzdesign

14/آبان/1399

به قول استادعبادی و کجباف کلید خصوصی دست خودمونه این یعنی امنیت صدرصد، در یک کلام رایگان و امنیت بالا. کیف پول اتمیک رو صورت کاملا رایگان می تونیم از خود سایت یا گوگل پلی یا اپ استور دانلود و از آن استفاده کنیم. اگرچه در صورتی که میخواهیم از برخی خدمات خاص این برنامه استفاه کنیم ممکنه نیاز باشه هزینه هایی پرداخت کنیم. به راحتی می توانیم با استفاده از کردیت کارت های خودمون یا از سایت های فروش ارز دیجیتال مستقیما از طریق کیف پول به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنیم. اما توجه داشته باشیم که برای این کار یک کمیسیون قابل توجه 7 درصدی باید بپردازید!!!! و حداقل خرید شما باید 10 دلار باشد!!! ولی در حال حاضر ایمن ترین کیف پول ارز دیجیتال چون کلید خصوصی دست خودمونه نه صرافی و سایت... عالیه

58

هکر ها

Aminxz

14/بهمن/1399

افراد با استفاده از سایت های معتبر متغیر رمز خود به دفعات متفاوت می‌توانند تا حدودی از خطر هکر ها در امان باشند

22

هک کردن کیف پول

miladkarami3010

02/آذر/1399

به هر حال هکرها با کیف پول نرم افزاری بیشتر دسترسی دارن وکیف پول لجر سخت افزاری گزینه خوبی است وکیف پول دسته دوم توصیه نمیشود هر چند امکان ریست کردنش وجود داره وامنیت بالایی داره

27

استیکینگ کوینVETوی چین

[email protected]

17/خرداد/1400

بلاک چین VETدارای یک توکن جداگانه به نامVTHO است که برای پرداخت کارمزدها استفاده می شود.شما میتوانید با نگهداری در آدرس خودVTHOدریافت کنید.

5

کیف پول

gh1365

17/آبان/1399

برا اینکه ارز مان از امنیت خوبی برخودار باشه.هکرها نتونم در حسابتان دخل و تصرف.دسرسی داشته باشند .کیف پولی را باید انتخاب کنیم که همه ویژگی ها را یجا در بر داشته باشه.

46

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.